..mi prídu niektoré diely TG smiešne. 500 koňový superšport, clarkson celú cestu onanuje nad POWEEER! a pritom idú +- na rýchlostných limitoch. Ešteže akčný strih a hudba dokáže veľa vecí zachrániť..
Mě přijde směšný zrovna na webu o autech mluvit o směšnosti čistý propagace automobilismu v TG. Všichni by jsme jim měli stavět pedestááál na důchod a velebit je.
Vidím že TG onanistov je tu už klasicky prevaha. Sorry ale napríklad tie ich tradičné preteky proti vlakom (lietadlám, lodiam..) sú vyslovene komické..všetci vieme, že v západnej európe si to nemôže valiť 200 lebo by šiel sedieť. V tom je ten vtip..všetci (väčšina?) vieme, že ide približne na limite zákonnom, no pritom sa tvária ako by tie veyrony a sls-ká tlačili na limitoch fyzikálnych. Poweeeeer!
Tak zrovna u těch "zavodů proti ..." bych vůbec nevypichoval rychlostní limity. Ono se totiž žádné závody nekonají. S autem se musí přemisťovat celý realizační tým a připravit kamery pro co nejlepší záběry projíždějícího superauta (a možná záběry berou i vícekrát za sebou). TG je prostě zábavná show. Někomu vyhovuje její sledování, někomu ne...
Přesně tak,nejde o to,jak rychle jedou,nebo že je 80% TG nahraná a dopředu připravená show(různý krizový situace atd..)..
Jde o to,že i v dnešní,autům nepřející době,má takovýhle pořad o autech a automobilismu stále co říct spoustě lidem,a také jak to říká..
Clarkson je pra úd...ale to nic nemění na tom,že se na topgear dívám...a nejvíc v originále,tam nezapadne tolik jejich fórků a narážek jako v českým dabingu.Navíc na coolu jdou díly s velkým zpožděním.Pro mně prostě neexistuje jinej motoristickej pořad u kterýho bych brečel smíchy :-)
Nahodou Josef Vrtal je perfektny. ma charizmu, podobne ako "Klakson". Horsie je to uz s Frantiskom Fialom, ale asi aj dochodci sa zaujimaju o auta... Najviac mi tam ale vadi ten rockovy ramus, co pustaju do kazdeho testu.
Pepíček je super...aspoň člověk vidí jak vypadaj ty lidi z dabingu >:D Protože několik dílů člověk kouká a říká si,odkud já ten hlas znám?
Horší je to se Zbyňkem a jeho reklamou....
Nevím, jak to dělá Top Gear, ale i v USA se jezdí s policejním doprovodem a uzavírají se silnice pro natáčení/ testování. Nedělají to dva kluci někde v garáži, aby museli obcházet zákon.
Samozřejmě nepochybuji o tom, že cokoliv, co lze v TG spatřit je nahrané a s velkými přípravami.
Měl jsem za to, že nemusím svoje komenty přesmajlíkovávat, aby bylo jasné, jak je myslím ;-)
Tvůj komentář jsem pochopil. A nijak jsem neoponoval. Zákaz dostali, takže očividně předpisy úplně nedodržují. Jen říkám, že se běžně uzavírá. A ze samotného videa jen těžko poznáš, za jakých podmínek to natáčeli. Osobně předpokládám, že to hrají spíš čistě ve spolupráci s místními autoritami. Celkem jsem se zarazil u té jejich cesty po Blízkém východě, kde překračovali hranice na falešné pasy (dva pasy legálně mít snad nemůžeš, pokud tedy nemáš více občanství, což nepředpokládám, že mají). Jestli to skutečně udělali, nebo to jen hráli. I ta komedie v USA s dodržováním rychlosti mohla být hraná.
V ČR taky můžeš, je to celkem normální pro ty, kdo víc cestujou. Je to kvůli tomu, že třeba s razítkem do Iránu tys asi řekněme na Izraelskejch hranicích moc nepochodil. A naopak:) Kamarád má údajně tři, ale taky je možný, že kecá.
Je mi jasné, že můžeš mít více pasů, když máš vícero občanství. Ale mít více pasů jedné země, to je pro mne novinka. :-) Nechce se mi to hledat, ale mám takový pocit, že to tam formulovali jako BBC nám obstarala další pasy. Ne museli jsme si zařídit další pas. Mně to prostě vyznělo tak, že BBC obstarala falešné doklady. Na to jsem čuměl jak puk. :-) Pohoršený jsem nebyl, je to přeci jen divoký východ. Ale nechtěl bych znát tresty za něco takového.
Francie je radarovy koncentrak. Radar na kazdem druhem kilometru, za slusnou dalnici se placi uplne nekrestanske mytne (65 EURO za 400 Km). Nejvetsi 'tvrdaci' na dalnici jedou 133.2, protoze pri 133.3 uz je vyfoti. Predjizdet nekoho na dalnici to je peti-minutova zalezitost, vsichni jedou 130, hlava na hlave, rozestupy 5 metru pri 130km/h, hruza.
Hlavne ze stat vydela 750 milionu EURO rocne na rychlostnich pokutach :-/
Nejen ve Francii, ale i v Itálii dělá mýto cca 10EUR/100km, pokud ti to vyšlo na víc, máš tam asi i cenu za nějaký zvlášť placený úsek, třeba tunel pod Mt. Blanc je docela low-cost >:-[]
Co se týká rychlosti, tak poslední dobou jak I tak F jezdí cca 150 - 160 v levém, v pravém tak od kamiónové 80 po dědečkovskou 110km/h, nevím kdes byl, že ti to připadlo tak hrozné.
Tvůj popis mi spíš připomíná D1...
Počkej, s tou Itálií nesouhlasím. Rozmezí je 5,5-8,5 EUR podle toho jak je dálnice členitá...mám Itálii docela sjetou...tunely a průsmyky jsou dražší...
Souhlasit nemusíš, nenutím tě, ale levnější dálnice jsou až dole na jihu cca od Neapole níž, kde cena nejprve klesá na cca 2EUR/100km a nakonec je dálnice až do Villa San Giovanni bezplatná, do Brindisi pak jeden úsek ještě placený je, ale opět nižší sazbou. Nahoře na severu to vychází na těch cca 10EUR/100km bez zvlášť placených úseků. Je možné, že se od mé poslední návštěvy něco změnilo, některé úpravy ani nenajdeš na netu.
EDIT: Samozřejmě nemám projetou kompletní italskou dálniční síť :-)
Ano. Od rakouských hranic k Bibione je to s taxou 10Eur na 100km.
Taky ten fór s tím, že řidiči, kteří mají řidičák méně než 2 nebo 3 roky mají povolenou maximálně 110km/h. To jsem nějak netušil, když jsem tam byl s tři měsíce starými papíry, ale nikdo mě nestavěl.
Je to super, jedeš jak lemra, každej tě objíždí, někdo to nestihne a nabourá tě, takže vznikne "poptávka" po dalším omezení...atd...nekonečnej omezovač.
Tak si to prid uzit k nam. Na riesenie zlocinov nie su ludia, ale na statie pri cestach a vyberanie pokut ano. A v zime sa bude merat tiez, mraz nemraz, peniaze na istoty treba...
Ono stačí aby si nějaká zakomplexovaná rezavá i30 stěžovala a pak policie musí konat, za úspěch se holt platí. Navíc je to vysílané ofiko, F a UK se vždycky trumfovaly kdo z koho, o nic nejde. Kolega ze služebky z Ruska zase na hranicích strávil minulý týden 3 hodiny mezi závorami ve speciální garáži kde mu rozebírali auto a do nekonečna zkoumali, zda v něm heroin a kalašnikov nět.
No... předpisy by ale měly platit pro všechny, natáčení reportáže není omluva pro porušování předpisů. Podle mě je to v pořádku... neplatí se za úspěch, ale za nerespektování předpisů. Pokud bys tam jel +50 soukromě a chytili tě, dopadne to stejně... myslím.
Raz som siel na Ukrajinu autom a ten ich trafeny colnik vytiahol skrutkovac, ze ide kuknut za tapacirung, ci tam nemam kontraband. Som na neho zvreskol ci si robi srandu, ze ked tak velmi chce vidiet, co je za tapecom, nech prebehne auto mobilnym rontgenom, ale nech sa neopovazuje mi tam sprtat so srubovakom. Auto malo tri mesiace, bol som vtedy z toho na infarkt.
rychle a zbesile 5 ve studiu neni potreba se honit po dalnicich. staci od fabriky skasnout prachy a dle zadani uz to na kompu zvladnou. verim tomu ze by pak byla i driftujici oktavka
ani bych se nedivil, že to bylo trošku jinak... frantíci je naoko chytí, dají jim mastnou pokutu a 3měsiční trest, tím udělají jako policie u lidí dobrou reklamu a Top Gear se tím ocitne na každým motoristickým webu téměř zadarmo... je to všechno hraný a sestříhaný, všude je s nima početný štáb a i ty auta mnohdy řídí úplně někdo jiný.