Volkswagen vyrobí limitovanou sérii SUV Touareg s motorem W12 z Phaetonu. Po desetiválcovém Phaetonu s motorem TDI, tak přichází na trh další vzácná kombinace: dvanáct válců v SUV. První dodávky jsou plánovány na letošní podzim.
No neviem , načo je dobré mať tých 12 válcov a ešte k tomu v SUV??? Bez problémov to jazdí aj so 6. válcami či po ceste alebo v teréne. Dokonca v teréne to bude kvôli váhe skôr handicap... o spotrebe nehovorím. Jediné čo ma napadá je zvyšovanie image VW, že akože robia 12 válce a tak... No a dať za VW síce s W12) nejaké 4 mega tak to si radšej vezmem X5 alebo RangeRover a budem mať určite lepší image...
no vzhledem k tomu, ze range rover chysta pod svoji kapotu velkou naftu, minimalne osmi, ale spis deseti, nebo dokonce pekelnej 12ti valec, kery budou vychazet z jejich novy 2,7 V6, BMW do X5 kdysi narvalo zavodni 12ti valec, motorari vyhodili restriktory a razem to melo asi 720 koni, vyrobu sice zavrhli, protoze prodat to by byla cira nezodpovednost (to aby clovek mel zavodni licenci). porsche si ruce nespini, za nej to dela gembala, ta vytahne z cayene turbo 700 koni. takze vzhledem k temto skutecnostem bych se do VW neopiral, protoze rozhodne nejsou prvni ani posledni, kdo dela extremni SUV! a hlavne co to je 450 koni na 2,5 tuny? to je 180 koni na tunu a to ma kdejakej ostrejsi kombik.... ale kdyz se ten kombik objevi v levym pruhu na dalnici, tak neuhnu tak rychle jako pred touaregem, kerej zabere vsechny zrcatka a jeste vidim jenom predni masku...
image zvisuje akurat tak znacke. keby som sa ukazal v X5, Cayenne alebo RANGE ROVERE, tak budem mat urcite vyssi spolocenski kredit ako v Touaregu, aj ked sa mi celkom paci
Souhlasím, jak je Touareg pěknej tak je Porsche hnusný (což je dost zvláštní, když uvážíme jak jsou si podobný :o). Navíc teréní Porsche je z hlediska image asi taková blbost jako nákladní Ferrari :o)
Co člověk,to názor. Mě se třeba zdá Touareg oproti konkurenci designově celkem nudný a naopak Porshe nadčasové. Připouštím, že Porscheti jako automobilce tohle SUV image asi moc nezvýšilo,nicméně kdybych už se rozhodoval o nějakém (to až za pár let),tak sáhnu určitě po něm. Krom toho když porovnáš strategii Porsche a Ferrari,tak je o dost komerčnější.
Porsche je *** co se taká této automobilové třidy. Stojí moc a není využitelné. Za ty prachy za které bych si koupil to Porsche mam Tourega a ještě bych si mohl koupit GTI od VW. Porsche jsou pěkná autička, ale nejsou pro normální lidi navíc to Cayanne je větší boxster s 911 a když jsem ho viděl poprvé tak design nic moc...
Vo fabrike v Bratislave sa už robia prvé kusy, takže žiadne oddelenie Volkswagen Individual. Limitovaná séria to tiež nebude. Opticky sa líšia len koncovkami výfukov. O odbyt by som strach nemal, veď len v Bratislave je to už úplne bežné auto (všetky verzie). Sériová výroba sa má začať v auguste.
VW individual je len dobre znejúci kaleráb pre zákazníkov , keď je raz linka v BA tak to nebudú (a ešte kvôli pár kusom) robiť niekde v Nemecku za trojnásobné náklady. Aj Porsche Cayan sa robí v BA, potom ide do Nemecka kde ho "dorazia".
Já si myslím,že je Touareg nej auto.Tohle auto mi stojí v garáži už půl roku a sem s ním spokojen.Motor mám ten nejlepší(V10 TDI).Porsche jako SUV je nezvyklé,já,když slyším slovo Porsche, tak si představím silného sporťáka.