Tak to má byť. Znižovanie hmotnosti namiesto zvyšovania, postačujúci výkon namiesto nadbytočného. Doplniť ekologickými technológiami, reálna recyklácia na konci životného cyklu. Ďaleká budúcnosť? Každopádne správny smer. :yes::-)
Odhadujem že autá už nebudú čo bývali, ani ich tak nebudeš vnímať. Žiadna frajerina, štýl, ani šmrnc, nijaký pôžitok z jazdy. Iba účel a nutný prostriedok. Vybúriš sa pri PC a nejakej bombovej simulácii. Vivat moderná budúcnosť :-(
Len potichu dúfam, že až takého extrému sa nedožijem... >:D
Jestli se toho nedožiješ ty, pak už ani naše děti, protože nebudou mít čeho se dožít. Já si naopak přeju, aby tyhle kroky přišly co nejdříve a Evropa konečně ze svého sobectví a rádobyhumanismu procitla.
Prianie je jedna vec a realita iná vec. Ono to všetko bude nakoniec vyzerať úplne inak ako si to teraz predstavujeme. Vždy to tak bolo. Aj dnes existuje niečo podľa predstavy z minulosti v tej forme, ako si ju ľudia predstavovali, predpovedali a predpokladali...
ze by spravny smer davat za vuz o rozmerech,,becka"(zhruba b segment)penize jako za.......treba....dobre vybavene(a to ve sve tride vybavene)Audi a4.Ty kompozity atd.se musi projevit 8-s
Ropa pomalu dokapává a za chvíli tady bude doba,kdy se auta budou podobat ulitám slimáků..."neslané,nemastné"...prostě životní nutnost k přemístění z bodu A do bodu B :'-(
jo jasne tim ze udelali celou strechu z PLASTU, tak so auto se fakt stava ekologicke :)))) boze to jsou tupani. a navic bych to chtel videt v crash testu >:D
Chlapče, tupan jsi akorát tak ty :-). Předpokládám, že doma onanuješ nad obrázkem escalade, nebo F-150, nebo že by Q7...svět se mění a my bychom se měli měnit taky. Auto o 500kg nemusí být žádná ubohost, technologie se posunují kosmickou rychlostí, pevné, pružné a hlavně lehké kompozity, elektronika, baterie, elektromotory, biopaliva...to je cesta! A jak tu někdo psal, že auta nebudou co bývala, žádný strach. Tyto technologie opravdu dovolí spíše svobodu ve stavění vozů. nemusí se dodržovat klas. koncepce motor vpředu, hnací řídele, převodovky...do každýho kola elektromotor, pohon pod podlahu nebo ke středovému tunelu a můžeš mít koráb jak ze star-treku a nebo i retro vzhled co připomíná 60. léta. A že to pohání motor o pár kubíkách...? Neboj že by se auta zpomalila, to nehrozí, díky menší hmotnosti není třeba bublající V8, požitek stejný. A že už z toho nebudeš mít ten pocit...tak kámo to možná ne, ale to je ta nejmenší daň, nezapomeň, že by jsi taky mohl chodit pěšo...jako Johnny Walker :-)
On asi autor myslel původně to, že výroba plastu je nejen poměrně energeticky náročná, ale veškeré plasty jsou vyrobeny z fosilních paliv (zpravidla z ropy) a to ne zrovna nejekologičtěji. V tom je zakopán pes.
Máš pocit, že výroba kovů není náročná...? Jak technologicky, tak energeticky? Ty plasty jdou téměř 100% recyklovat, jsou lehčí a tím následně šetří palivo...CO2. A celosvětově spotřebuje výroba plastů asi 3% celkové spotřeby ropy..."zbytek" je zemědělství, energetika, doprava...atd.
este raz si to precitaj, je to vyztuzene uhlikovymi vlaknami, staci sa pozriet na crash test formule, co zvladnu uhlikove vlakna a ani hmotnostne sa to moc od formule nelisi
Mne sa to velmy paci.Kedze je to lahsie, netreba az taky silny motor. Malo by to jazdit tak isto rychlo s onico slabsim motorom, ale nie som si tak celkom isty, co by to spravilo v 150 za hodinu Na dialnici niekde v poli, keby fukal silny vietor. Ved to by mnou muselo hadzat, ze by som bol ako na horskej drahe. ;-\ Ale inak krasa. Kto si mysli, ze to je skarede, nech ide do * >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D