Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Toyota Auris 2013: První jízdní dojmy

Po pěti letech přichází nový kompaktní hatchback od Toyoty. Opět se jmenuje Auris, ovšem proti stejnojmennému předchůdci přináší několik výrazných změn.
Zpět na článek
5. 12. 2012 13:00
5. 12. 2012 13:10
5. 12. 2012 13:42
Avatar - Choochoo
5. 12. 2012 13:00
Ergo
Vydechy klimy Aurise na stredovym panelu zrovna nejsou nejhezci(ikdyz Audi RS6 je ma zrcadlove skoro stejne prevracene dolu), ale hlavne je zapomnel projektant prohodit s displejem navigace.
Kam se podeli ergonomove, ze by studovali vsichni na managery ;-)
Rozbalit vlákno
1
5. 12. 2012 13:10
Re: Ergo
Som uz chcel napisat ze miesto ergonomov nabrali dizajnerov. Ale ako tak hladim na ten stredovy panel, tak ani tych asi nie...
Avatar - Emel
5. 12. 2012 13:42
Auris
Opravdu je spotřeba 4.8 při konstantních 120 hodnota, kterou mohou turbodiesely jen závidět? S moderním malým dieselem v kompaktu se podle mě lze do pěti litrů bez velkých problémů vejít.

Co je tak zásadně špatně na volantu? Ok, tlačítka pro levou ruku jsou dost velká... ale jinak se zdá, že by to mohl být příjemný volant s konzervativním designem a silným věncem. A mimochodem, Impreze se to taky moc nepodobá.
Rozbalit vlákno
0
5. 12. 2012 13:52
O 130kg lehčí a stejná akcelerace!!!
Ta 1,6 valvematic je mistrovské dílo. Tohohle dosáhnout bez turba a přímého vstříkování - masterpiece za nízkou cenu. HSD je zase dobrou volbou pro lidi co chtějí automat (kvalitní), takže za mě dávám Toyotě :yes: .
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
5. 12. 2012 15:14
Re: O 130kg lehčí a stejná akcelerace!!!
Či variátor je kvalitný automat, to som skôr skeptický, každopádne s 1,6kou súhlasím.
5. 12. 2012 15:35
Re: O 130kg lehčí a stejná akcelerace!!!
HSD není typický variátor. I někteří „novináři" si myslí, že e-cvt je to samé jako cvt a přitom si stačí najít to krásné planetové soukolí a pochopit.
6. 12. 2012 02:06
Re: O 130kg lehčí a stejná akcelerace!!!
To, že umí plynule měnit převodový poměr, ještě neznamená, že má konstrukčně něco společného s typickou CVT. Je to jednoduchý planetový převod, v klasickém automatu jich máš hned několik. Tuhle schopnost mu dávají elektromotory.
5. 12. 2012 16:43
Re: O 130kg lehčí a stejná akcelerace!!!
:yes:
Avatar - rohYpnol
5. 12. 2012 23:15
Re: O 130kg lehčí a stejná akcelerace!!!
nesouhlasím. Výkon je u 1.6 stejný jako 2.0 D-4D, tak nevím, co tě udivuje na srovnatelné dynamice...
A abychom se dostali do roviny konkurence, základní 1.2 TSI 77kW zrychluje za 10,5 s na 100 km/h... Nepochybuji, že tahle 1.6 by malému TSI v dálničních rychlostech naprášila, ale 1.6 alespoň z popisu nevypadá jako kdovíjaký zázrak pro každodenní použití. Ladit dnes výkon motoru do vysokých otáček... no nevím, bavíme se snad o rodinném voze 8-s
6. 12. 2012 02:10
Re: O 130kg lehčí a stejná akcelerace!!!
Pokud stačí 3200 otáček na 130 km/h, tak by to neměl být problém. Tyhle motory jsou celkem příjemnými společníky, nejsou to zrovna zdechliny. Tak se snad nic nezměnilo.
Avatar - Cuba66
5. 12. 2012 15:10
Výhled z vozu a spol.
Vlastním předchozí verzi ve výbavě Sol+ s motorem 2.0 D4-D. Spotřebu mám v zimě 6,1 (s bufíkem), v létě dokážu spadnout na 5,8 s klimatizací. Co se týká výhledu, dopředu se možná vylepšil, ale dozadu? To malé nízké okno s titěrným stěračem to bude asi bída...měli by dávat couvací kameru jako standard. Co se týká interiéru, snad nebude vrzat jako předchozí model, ale jinak je to hnus. Vnější vzhled si netroufám hodnotit, protože mám předchozí verzi,o které spousta lidí řekne, že je ošklivá a ***atá (já to říkal taky a pak se celkem začala líbit). Už se asi dokopu a napíšu konečně recenzi na moje.auto.cz, tady je málo místa :-)
Rozbalit vlákno
0
5. 12. 2012 15:30
opravdu povedené auto
Po dlouhé době auto, které se mi líbí bez výhrad z exteriéru i v interiéru. (Na novém Focusu 5d mi nesedí interiér a nový Ceed také není špatný, ale něco mu ještě chybí).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
5. 12. 2012 21:57
zboku je to stara dobra krasna kia ceed
>:D :yes:

zozadu ASX-ko alebo i30tka :yes:

spredu to ma blizko k honde civic :yes:

dokonaly miesanec :yes: :yes: :yes:

najkrajsie auto nizsej strednej triedy vyzera dnes takto: [odkaz] :yes: ceny za dizajn ma uz ceed niekolko... o tom sa toyote moze len snivat ;-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Well-being
5. 12. 2012 22:19
Re: zboku je to stara dobra krasna kia ceed
Tak tak, je to hrozná slátanina. Co kde okoukali, to tam naroubovali ...
5. 12. 2012 23:11
Re: zboku je to stara dobra krasna kia ceed
Ceed je kontroverzný spredu, nie je až tak pekný. Ďalej moc neverím ani na kórejskú antikoróznu ochranu v porovnaní s japonskou. Vrátane robustnosti a životnosti.Keby koncern dal Golfu motor ako má ceed, teda ten 1,6 GDI alebo ten 1,6 valvematic od Toyoty nemalo by žiadny zmysel kupovať ceed. Problém je, že koncern nemá slušnú atmosféru.
Avatar - rohYpnol
5. 12. 2012 23:33
Re: zboku je to stara dobra krasna kia ceed
problém je ten, že H/K a Toyota nemá žádný turbobenzin >:-[]
5. 12. 2012 23:45
Re: zboku je to stara dobra krasna kia ceed
>:D

To je dost možné, koncern zas trpí tým, že nemá pre Golf slušnú klasickú atmosféru...Nahradiť tento typ motorov downturbami nie je ideálne riešenie..
Avatar - rohYpnol
5. 12. 2012 23:54
Re: zboku je to stara dobra krasna kia ceed
nic není ideální. Faktem je, že za pár let si na atmosféru nikdo ani nevzpomene... A že je turbobenzin náchylnější a méně spolehlivý? To ale turbodiesel taky...
6. 12. 2012 07:40
Re: zboku je to stara dobra krasna kia ceed
Ač jsem lehce zatížen na japonce, tak smutně přiznávám, že v antikorozní ochraně jsou jap auta slabší;-\ Minulý civc 7.g měl již po 5 letech velké množství zrzavých flíčků na podvozku 8-s, mazdy 6 rezly na lemech už po 2-3 letech, 626 rv 2001 měla již v 8 letech zadní lemy v háji. Můj současný civic už vypadá v poho, ale kdo ví, vždyť má na podvozku komplet oplastování od předního nárazníku a po zadní nápravu a nic není vidět.Víko kufru(kde u spousty japonců koroze začíná) je plastové, stejně tak lemy. No snad bude v pohodě, alespoň že výfuky jsou z nekorodujícího materiálu. Na druhou stranu co mám na generálku čekající Hyundai sonata první generace, tak ani ve 24!!! letech nejeví známky výrazné koroze >:D krom hrany na kufru, za kterou se kufr otvírá, a že to auto nemělo lehký život, a po nehodě(v 17 letech) byl rozříznut práh, a byl v tak dobrém stavu, že se neměnil a jen se vyztužil a po srovnání znovu zavařil. Také PZ blatník dostal pecku, že to až ohnulo zadní nápravu a ani zde po opravě nic nekoroduje ;-)
Avatar - rohYpnol
5. 12. 2012 23:27
Dokonalá...alternativní alternativa
Při představení tohoto ... zvláštního modelu jsem nenacházel slova pochopení. Nyní musím přehodnotit. Tedy přesněji řečeno lépe formulovat:

Myslím, že Auris II je mistrovské dílo. Tak mistrovské, že vlastně těžko nachází pochopení. Design, bezpochyby velmi nefotogenický, je ošklivý. Očima zákazníka ryze evropského vkusu TAK ošklivý, až se mi ta ošklivost začíná líbit. Vkrádá se mi do úst značka Ssangyong ... ale ne! Auris je promyšleně ošklivý, proporce vyvážené.

Tak teď ještě naučit se vnímat interiér a bude to :yes: Vlastně to považuji za velmi zajímavou cestu, jak konkurovat Golfu, Leonu, Octavii, Astře či Focusu. Toyota nikdy nevyrobí lepší vůz. Nikdy nepřijde s hezčím vozem, nikdy nebude konkurenci předbíhat interiérem. Co ale dokáže - být jiná.

ZA to má u mě Auris velmi kladné body :yes: :yes: :yes: Dokážu si ji představit ve vlastní garáži. Dokážu ji pojmout jako zákazník. Představa, jak všichni nasedají do těch dokonale stejných vwozů, jak marně na parkovišti hledají ten svůj, jak na silnici denodenně potkávají sebe sama... Život s Aurisem musí být dokonale... jiný :-!
Rozbalit vlákno
0