Subaru XV 1.6i-S AWD vs. Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD – Mimozemšťané
61
/
93
Prohlédnout znovu
Subaru XV 1.6i-S AWD vs. Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD – Mimozemšťané
Subaru XV 1.6i-S AWD vs. Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD – Mimozemšťané
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Grafi ka přístrojů je přehledná, displeje jsou celkem tři
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru se chlubí velmi širokým interiérem a nabízí řadu praktických odkládacích míst.
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Některé informace se dublují, což je občas matoucí. Chválíme zachování klasických tlačítek pod středovým displejem.
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Jinou převodovku než CVT v modelu XV nenajdete. K charakteru auta se nehodí, příjemně funguje pouze při klidné jízdě. Při rozjíždění trochu cuká a nijak silné šestnáctistovce dynamicky neprospívá.
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Díky velkému rozsahu volantu se správná pozice hledá snadno, líbily by se nám více výsuvné opěrky.
|
acz
Vzadu panuje hodně vzdušná atmosféra, v podélném směru je místo rekordní. Díky doširoka otevíratelným dveřím se sem i dobře nastupuje. V opěradlech nám chyběly kapsy.
|
acz
Přední sedadla mají měkké výplně, jsou však správně tvarovaná a podepírají na správných místech, takže záda z nich nebolí.
|
acz
Výplně dveří jsou měkčené a kapsa v nich dostatečně velká.
|
acz
Vlevo do volantu se nachází reostat pro ztlumování přístrojů, což je praktické.
|
acz
Velká šířka interiéru se odráží i na rozměrné schránce pod loketní opěrkou, nechybějí ani dvě USB a 12V zásuvka.
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Při klasickém vyhýbacím manévru překvapí výrazné náklony karoserie a benevolentnost stabilizace, která rychlost koriguje jen minimálně.
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Odolnost a utlumení podvozku oceníte především na nezpevněných cestách, stálý pohon všech kol dovoluje i řízený smyk.
|
acz
Z boku XV prozradí, že se jedná o zvýšenou imprezu, podvozek je však zesílený a odlišně naladěný. Oproti toyotě nabízí o 25 mm delší rozvor a především o 105 mm delší karoserii.
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Kufr v subaru je mělký a nenabízí se rezervní kolo, ale boky jsou rovnější než v toyotě. Na bocích jsou háčky, ale chybí rovněž průvlak na lyže. Prostor kryje klasická roleta.
|
acz
Hodnoty zrychlení sice za toyotou nezaostávají až tak dramatickým způsobem, držení motoru ve vysokých otáčkách je ale z hlediska akustického komfortu nepříjemné.
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru sází v případě asistenčních systémů na dvojici kamer za čelním oknem, funguje většinou dobře, nevýhodou je však enormí cena skla jako náhradního dílu 26 199 Kč.
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Vysoké bočnice pneumatik do podběhu opticky moc nepasují, ale světlá výška 220 mm je na nezpevněných cestách neocenitelná.
|
acz
Grafi ka je přehledná a palubní počítač se ovládá intuitivněji než v subaru.
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Zprohýbaná palubní deska v toyotě je řešená chytře, plasty jsou stejně jako v subaru z velké části měkčené.
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Displej nabízí dobrou odezvu, chybí však otočné kolečko ovládání hlasitosti.
|
acz
Bezestupňová převodovka si v toyotě počíná lépe než ta u subaru. V nízkých otáčkách má motor více síly a při běžném zrychlování ho není potřeba tolik točit, a přitom zrychluje lépe.
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Palubní deska je ukotvena nízko, takže i volant je níže. Řidič ho má v klíně, zvyknete si na to ale rychle.
|
acz
I v toyotě je v podélném směru místa dostatek, nicméně nad hlavou je ho méně a kvůli širokému sloupku si zde připadáte jako v ponorce, hodně vykrojené dveře navíc komplikují nastupování.
|
acz
Sedadla jsou tužší a lépe drží tělo v zatáčkách, i zde jsme však postrádali více výsuvné opěrky.
|
acz
Spodní řada tlačítek je špatně přístupná, u ovládání nádrže to nevadí, ale vyhřívání volantu by mohlo být řidiči na očích.
|
acz
Toyota nenabízí tak velké odkládací prostory, pod opěrkou je 12V zásuvka, ale USB se nachází jen před řadicí pákou.
|
acz
Hnědá dekorace na dveřích působí originálně.
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota si v terénu moc nevěří a vyžaduje opatrnější jízdu. Sklouznout se s ní lze, ale musíte ji více přemlouvat.
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Naopak na silnici potěší precizním vedením stopy a při vyhýbacím manévru si počíná jistě. Zklamáním bylo řízení, které při rychlých změnách směru tuhne.
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Výrazným designem se C-HR pyšní z každého úhlu, unikátně jsou řešené zadní dveře vytažené hodně nahoru. Tlustý sloupek však ubírá vzadu světlo a děti nevidí.
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Udávaný objem je sice menší než u subaru, naměřené rozměry jsou však větší a tvar lépe využitelný. Potěší i velký vstupní otvor, průvlak na lyže však není ani zde.
|
acz
Dynamika je sice také spíš podprůměrná, ale výsledný dojem je lepší než ze subaru, stejně jako o půlitru až litr nižší spotřeba.
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
V případě čtyřkolky se u toyoty nabízejí jen 18“ kola, vypadají dobře, do terénu se ale tolik nehodí.
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Čelní sklo v toyotě ukrývá jen klasická čidla (je tedy nepoměrně levnější (7994 Kč) a asistenční systémy využívají radar umístěný v nárazníku.
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny