Emisní předpis Euro 4 vyřadil ze hry i silnou verzi čtyřválce 1.8 VVTL-i (141 kW). Na britských ostrovech jej nahrazuje od příštího týdne nový rychlý hatchback Corolla Compressor.
Profil jako Civic, ale Honda to není. Řízení vpravo, ale Angličan to není. Cena jako Golf GTI, ale VW to není. Omezená série, ale supersport to není. Zrychlení jak Boxster, ale Porsche to není. Copak to je?
Protože nás tedy opustil jeden velký designer, a do diskuze k němu to nechci dávat, ačkoli by se to tématicky hodilo víc tam, dávám to sem... Takže za prvé, takhle vypadá nové XK nahé.. [odkaz] [odkaz]
A takhle mohlo vypadat... [odkaz] - hodně odvážné, mě osobně vzdáleně připomíná MB SL nebo SLR, hlavně kvůli těm hranám, ale to jen v náznaku, tak mě hned neberte z a slovo, dále tu máme [odkaz] - z toho je moc okatý Aston, ale rozhodně dobrý..
[odkaz] - asi nejslabší, moc Jaguaru v tom neni..
No a nakonec jsem si nechal toto [odkaz] tohle pánové, kdyby se zjemnilo, o což by se určitě postaral výrobní proces a snižování výr. nákladů, tak tohle měl bejt novej XK! Takže se závěrem omlouvám Callumovi, za to že jsem ho tak hanil. I když tohle neskicoval on, je šéfdesigner, takže on má odpovědnost. Takže k tomu dodám jen jedno * EU!!!! (naši mi rozumí)....
Jo a ještě jsem zapoměl linknout toto.. Je zde vidět odkaz na E-type, tak jak to prezentoval Callum, že to chtějí, ale tohle provedení zadní partie je IMHO alespoň 3x lepší než to co nakonec představili na prototypu a později na sérii... :-O
1.8/140 kW konci, protoze nestiha nove emise. Aby fanousci neprisli o top model, dostal ten motor kompresor. Jeste neco je ti nejasne? Priste se hod do klidu a over si fakta, nez neco napises... :no:
Co je to za reportáž?? Mylslel jsem si, že na auto.cz jsou trochu větší profíci.
To, že existuje Corolla Compressor vím už asi 3 měsíce, nejpozději od června se totiž prodává v Německu pod názvem Corolla TS Compressor.
Nevím, kde jste vzali ten nesmysl, že je doma na Britských ostrovech, ale Corolla Compressor byla vyvinuta v Německu týmem TTE (možná pro Británii byla vyrobena nějaká série s volantem vpravo), v origiální verzi má 165kW/225HP a 230Nm. zrychlení 6,9s a prodává se za 30.350,-EUR - příště se koukněte sa na stránky www.toyota.de, než přijdete s nějakou novinkou.
Sleduji a vím o tom, že v Německu se tato verze prodává dávno. Nepatrný rozdíl tu je. Všechny motory odvozené od 1.8 , které používá třeba i Celica,MR2 splňují Euro 3. Tenhle motor má horší parametry, ale Euro 4.