Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota je stále největším světovým prodejcem aut, druhý je Volkswagen

Toyota si udržela svou pozici na trhu i v první polovině letošního roku - stále je největším prodejcem aut na světě.
Zpět na článek
31. 7. 2014 09:37
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 7. 2014 16:49
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
31. 7. 2014 09:07
30. 7. 2014 14:46
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 7. 2014 16:54
30. 7. 2014 18:14
30. 7. 2014 21:41
31. 7. 2014 09:10
31. 7. 2014 10:14
31. 7. 2014 09:33
30. 7. 2014 20:09
30. 7. 2014 21:44
30. 7. 2014 21:51
30. 7. 2014 22:05
30. 7. 2014 22:39
30. 7. 2014 23:13
1. 8. 2014 15:19
1. 8. 2014 15:11
1. 8. 2014 21:57
2. 8. 2014 23:41
31. 7. 2014 11:12
31. 7. 2014 11:30
31. 7. 2014 11:45
31. 7. 2014 11:57
31. 7. 2014 12:20
31. 7. 2014 13:56
31. 7. 2014 14:11
31. 7. 2014 15:11
31. 7. 2014 16:11
1. 8. 2014 08:09
31. 7. 2014 13:55
31. 7. 2014 10:42
Avatar - MichalSVK
30. 7. 2014 14:06
Držím palce
Toyote aby sa jej konečne podarilo prekonať 10 métu a zároveň si si udržať celosvetové prvenstvo. Zaslúži si to.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - 3_diamanty
30. 7. 2014 14:17
Re: Držím palce
keby vw tolko neotalal uz dva roky s tym malym sikovnym taigunom a supol ho kdesi do brazilie aj indie a aj k nam do eu tak toyote trosku stiahne *.... to auto by sa predavalo podla mna vyborne...... bohuzial doteraz o nom stale nic nevieme.... skoda

kazdopadne toyote gratulujem
Avatar - maros
30. 7. 2014 15:03
Re: Držím palce
Dlouho ji to nevydrží. Dělá strašně zastaralá auta navíc v Evropě si kazí reputaci výrobou ve Francii.

Když se navíc podíváš na poslední design Toyoty, je hned jasné, že u VW už bouchaj šampáňo.
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2014 15:07
Re: Držím palce
Toyota dělá zastaralá auta? To je jasná nominace na Zlatej ventilek :yes: >:D >:-[]
Avatar - maros
30. 7. 2014 15:19
Re: Držím palce
Řekni mě nějaké zajímavé technologie od Toyoty? Ani pořádný přeplňovaný benzín nemají.
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2014 15:22
Re: Držím palce
Tak přeplňovanej motor je pro tebe důkaz modernosti? To by se ti možná líbilo v 80. letech, tehdy takový motory mělo v nabídce spousta automobilek včetně Toyoty >:-[]

[odkaz]
Avatar - maros
30. 7. 2014 15:28
Re: Držím palce
Představ si, že jo. Jiný motor než přeplňovaný bych si dneska nekoupil. Od automobilové jedničky, tedy dneska už můžeme s klidem říci dvojky, bych to očekával.
Avatar - Cuba66
30. 7. 2014 16:15
Re: Držím palce
Ha, toť slovo člověka, kterému nikdy neodešlo turbo ;-)
Avatar - maros
30. 7. 2014 16:17
Re: Držím palce
Tak to je pravda :-) , možná bych se pak na to díval jinak.
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2014 16:31
Re: Držím palce
A bacha, frantíci nad kterejma tak vohrnuješ nos maj přeplňovaný motory už roky a navíc dost dobrý. Aby ti z toho nevyšlo že sou lepší než Toyota :-)
31. 7. 2014 16:04
Re: Držím palce
Myslím že Renault (zakladatel) byl první kdo do auta motor dal.
30. 7. 2014 23:28
Re: Držím palce
musím se přidat, také jsem nedávno vybíral mj. mezi Aurisem a Golfem a ta divná palubovka spolu se slabým motorem japonce v mých očích zabila. Možná, že lépe vybavené modely vypadají líp (pořádný displej místo těch modrých hodinek a silnější 1,6 motor), jenže Golf to má už v základu. Takže také si myslím, že japonci jsou nějak out a měli by rychle zabrat.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
31. 7. 2014 09:37
Re: Držím palce
Aku dlhu zaruku od vyrobcu (teda nie predlzenie cez firmy typu Car Garantie) si dostal na Golf?
31. 7. 2014 09:57
Re: Držím palce
Jenomže koukni, kolik stojí Golf a Auris, to by bylo, aby za tu cenu Golf zaostával. Motor 1,6 je fajn, ovšem jako vrchol nabídky moc ne.
30. 7. 2014 16:18
Re: Držím palce
Tak šecko nélepší s tem pertinaxem... teda s TSI >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2014 16:29
Re: Držím palce
Proč zase "dneska už můžeme s klidem říct dvojky"? To sis poplet. VW po desetiletí co vyhlašuje svý ambice bejt nejmasovější prodejce letos konečně poskočilo ze třetího místa před leta druhý GM,
No třeba já bych před naturbenym čtyřválcem dal přednost pořádný velký atmosféře. Nic proti turbu a kompresoru ale třeba mě těší jak Ferrari ohlásilo že i do budoucna u V12 zůstane u atmosferickýho plnění :yes:
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 7. 2014 16:49
Re: Držím palce
Mozes si kupit Lexus NX s turbom....
30. 7. 2014 17:07
Re: Držím palce
Zajímavé technologie? Hybridy, nyní třeba palivové články.
Avatar - Cuba66
30. 7. 2014 16:14
Re: Držím palce
Ha, toť slovo člověka postiženého francouzofobií ;-) viz. víceméně všechny marosovi příspěvky u žabožroutskejch aut :-)
P.S. Mimochodem Toyota dělá spoustu aut v Turecku
Avatar - MichalSVK
30. 7. 2014 19:58
Re: Držím palce
Ak ti systémy HSD alebo model FCX Clarity pripadajú zastaralé, tak by si asi mal začať navštevovať iný typ webstránok...
30. 7. 2014 15:45
Re: Držím palce
Zaslouží si to za techniku, inovace, výrobní postupy, ale dizajn je tragický. Proto by první být neměla...
Avatar - MichalSVK
30. 7. 2014 19:53
Re: Držím palce
A kto by mal byť prvý? Volkswagen? 8-s
Hovoríme tu o celosvetových predajoch a že dizajn Toyoty je v EU diskutabilný... V USA a Japonsku ho majú radi.
Avatar - Bubáq
30. 7. 2014 14:09
Porovnávat porovnatelné
Chybí informace, zda čísla TMC zahrnují také užitkové vozy a autobusy. Její dcera Hino je jedním z největších producentů na světě.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - The Spešl Uan
30. 7. 2014 14:16
Toyota??
Se divím, jak to, že není první Škodovka, když ji všichni na ACZ tolik vychvalujou... :no:
Rozbalit vlákno
1
31. 7. 2014 09:07
Re: Toyota??
Náhodou, letos by se konečně mohla Škodovka v prodejích v Evropě dostat před Toyotu ;-) Loni za Toyotou zaostávala jen o nějakých 4 tisíce vozů, zatímco předloni (2012) to bylo o více než 20 tis.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 7. 2014 14:46
Ziadne strachy,
VAG si kupi vyrobcu motorovych riksi v Indii a razom bude prvy.
Rozbalit vlákno
4
30. 7. 2014 16:20
Re: Ziadne strachy,
Nezvažuje VW, že koupí Toyotu? Bych se vůbec nedivil protože podle ACZ chtělo VW koupit Suzuki, pak Alfu a teď dokonce celej Fiat >:D
Avatar - Emel
30. 7. 2014 16:23
Re: Ziadne strachy,
No počkej, se Suzuki bylo nějaké partnerství, které se následně rozpadlo... ne?

Kupovat Alfu kvůli těm pár autům nemá smysl ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2014 16:33
Re: Ziadne strachy,
Rozpadlo neni úplně přesný pojmenování. VW nedodržel svou část dohody, takže japončíci odstoupili od smlouvy
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2014 16:41
Re: Ziadne strachy,
Na to VW naštěstí nemá a po nepřiměřeně vysokym růstu má teď spíš trochu problémy sám se sebou [odkaz]
Avatar - Emel
30. 7. 2014 16:54
Toyota
Současná Toyota mi nic neříká. Z celé modelové nabídky se mi opravdu líbí GT-86, ještě důstojné auto je Avensis, ale i tam mi chybí důvod, proč bych si měl koupit právě Toyotu a ne třeba Mazdu nebo Hondu.
Rozbalit vlákno
26
30. 7. 2014 18:14
Re: Toyota
Myslím si, že pro Toyotu je vlajková loď Prius a obecně auta s HSD ....
Avatar - Emel
30. 7. 2014 21:41
Re: Toyota
Může být, ale znova - Prius mi nic neříká. Jasně, je to asi nejúspěšnější hybrid, inovativní auto, které Toyota postupně vypiplala k zaslouženému tržnímu úspěchu... ale krom spotřeby na ní není vůbec nic zajímavého.

Ještě méně rozumím tomu, jak dobře se aktuálně v Evropě daří Aurisu... co na tom autě lidi vidí?
31. 7. 2014 09:10
Re: Toyota
Co na něm vidí ? Některým se líbí, pak jsou tady lidé věrní značce, dále ti co preferují spolehlivé vozy a z nějakého důvodu jim nevyhovuje Mazda 3 :-)
Avatar - Emel
31. 7. 2014 10:14
Re: Toyota
Já neříkám že to auto nemá své kvality... kupříkladu kombík - Mazda ho nedělá a Honda ho sice dělá, ale vypadá jak vypadá.

Ale... viděl jsi čísla? Auris je aktuálně (Q1/2014, pololetní čísla jsem ještě neviděl) #5 v Evropě! Před 308, Meganem, Leonem... a pomalu se šplhá na dvojnásobek prodejů Ceedu. To je to, co mě překvapuje.
31. 7. 2014 09:33
Re: Toyota
Prodeje hodně pozvedl kombík, ten v japonské kompaktní třídě docela dlouho chyběl. A není to vůbec špatně postavené auto, když mu navíc přikoupíš pár paketů, máš nadstandardně vybavené auto za cenu nižší než i30 nebo ceed. A vůbec nevypadá marně :-)
Avatar - tomtoylc
30. 7. 2014 20:09
Re: Toyota
... dôstojných aut má dosť a to v každej kategorii ... ja zmienim len kategoriu 4x4 a to napr. Land Cruiser (70, 150 Prado, 200 V8), Hilux, 4 Runner, Tundra, Tacoma, Fj Cruiser atd.

... Toyote blahoželám k úspechu a prajem nech si drží prvé miesto čo to len pôjde
Avatar - Emel
30. 7. 2014 21:44
Re: Toyota
LandCruiser je svým způsobem legenda, i když spíš mimo Evropu... ale jako vyznavače klasických LC se tě zeptám - tobě se aktuální LC líbí?

[odkaz]

[odkaz]

To jsou prosím ofiko prezentační fotky...
Avatar - white label
30. 7. 2014 21:51
Re: Toyota
Máš pravdu, současný design LC je (už nějakou dobu) "děs"...
Jinak k těm prodejům, ty rozdíly na bedně jsou tak malé, že pořadí přestává být zásadně významné.
Avatar - Emel
30. 7. 2014 22:05
Re: Toyota
Pokud se podívám pár (1-2) generace zpět, byla jak LC tak RAV4 hezká, pro evropské oko stravitelná auta, s jasnou linkou, bez zbytečných kudrlinek. Taková J8, to je prostě velký offroad jak má být. Ale v současné generaci se to podle mého tomu evropskému oku zásadně vzdálilo...
Avatar - poterienko
30. 7. 2014 22:39
Re: Toyota
Mě osobně se mi LC pořád líbí, jak V8, tak Prado neboli 150. U Prada se mi líbí to, že je to prostě pořád offroad, neboli auto, co se převrátí na prvním kruháči, má zastaralý R4 motor s automatem, co to zabil, ale v terénu mu těžko dnešní načančaná MPV na chůdách konkurují.
Avatar - Emel
30. 7. 2014 23:13
Re: Toyota
V8 má pořád tu noblesu starých LC. Ale to Prado... to je úplně mimo můj vkus, H&K dělají dnes mnohem stravitelnější auta (napříč segmenty)
Avatar - tomtoylc
1. 8. 2014 15:19
Re: Toyota
Pokiaľ si označenim J8 myslel LC 80 (predchodca LC 100 a dnešnej 200 V8) tak to je auto minuleho storočia ... a to auto mimioradne vydarené ... tvrdím že je zo najlepší offroad ked beriem do uvahy pomer terrenne schopnosti / pohodlie / spoľahlivosť aj priestrannosť ... aj preto si tieto auta držia cenu ... ale to Land Cruisery všeobecne
... pokiaľ si myslel ,,kráľa muld,, LC 200 V8 tak to už je strojnako sa patrí ... ten si tiež stále drží meno pffroadového kráľa ... čo však hrozí je že príde ako o rebrinový rám tak o pevnu napravu vzadu :/
Avatar - tomtoylc
1. 8. 2014 15:11
Re: Toyota
...doma mame 4 Land Cruisery - 3x LC 70 a jednu 150tku modelovy rok 2010 ... so všetkymi sme max spokojny a nemenili by sme
... pravda je že 150 tka je viac offroad ako SUV aj keby to veľa ľudí nepovedalo a preto má nie zastaralý ale autu odpovediaci, roky overený, bezporuchový motor a automat. prevodovku ktora plne autu postačuje a znova je prispôsobena jazde v terene ... čo sa tyka dizajnu tak najkrajšie PRADO bolo 120 tka ... malo uhladený dizajn a opticky sa zdalo auto vyššie v porovnaní so 150tkou ... 150tka ma zas krajšiu palubovku a interier celkovo
...na 150tke sa mi nepáči jedine maska chladiča resp. predok a tie horizontalne rebriny ... a to ako na ročniku 2010 tak 2014 ... to nejak chlapci z japonska nevychytali ... a LC 70 to už je ina pesnička ... klasika je klasika vid. recenzia:)
Avatar - Emel
1. 8. 2014 21:57
Re: Toyota
Chápu že spokojený spolumajitel 4 aut to vidí trošku jinou optikou... a čtu mezi řádky, že aktuální "malé LC", neboli teda Prado, taky nepovažuješ za designově nejpodařenější počin v historii modelu. Schválně jsem vybral pohled zepředu, ten je prostě... nehezky asijský.

J8 (LC80) je auto minulého století, ale to u offroadů tolik neva... viz G nebo Defender. Na svou dobu paráda... podobně jako pátá generace Patrolu (1997). Aktuální V8 je designově celkem v pořádku, jen je potřeba dát pozor na to, že v klasické bílé a na menších kolech vypadá poněkud těžkopádně:

[odkaz]
(opět záměrně vybírám fotku, na které těžkopádnost vynikne)
Avatar - tomtoylc
2. 8. 2014 23:41
Re: Toyota
,,těžkopádně,, možno vyzerajú ale zas u takého modelu - čo ušetríš na výbave to môžeš investovať do úprav a máš z toho slušne nastrojené auto do terénu

... a čo sa týka dizajnu tak mám radšej minulé storočie ako to stávajúce ... tak pekné autá ako kedysi sa už vyrábať nikdy nebudú, skôr naopak ... ale niektorý to zas môžu vidieť inak ...ale to je ta iná optika
Avatar - CommonUser
31. 7. 2014 11:12
Re: Toyota
Avensis vs M6 a Accord ? Hmm. Designom asi na konci, ale u Avensisu mas najlepsiu protikoroznu, lacny orig. servis (+pocet servisov), bezproblemove nepriamovstrekove benziny ... proste taka naj kombinacia prakticnosti a miesta. Ma svoje muchy ako kazdy, na paradu pred krcmu to asi nie je no.
Avatar - Emel
31. 7. 2014 11:30
Re: Toyota
Protikorozní ochrana nevím, o nové 6 můžu jen spekulovat a o Accordu jsem nikdy nic špatného neslyšel.

O problémech Skyactive G jsem taky zatím nic neslyšel, takže se to redukuje na to, že Mazda má motory moderní a Toyota zastaralé. A abych nezapomněl na Hondu... takovou 2.4VTEC bych si i dnes uměl v garáži představit a Toyota proti tomu nemá co postavit.

Praktičnost, místo... opravdu je v tomhle Avensis lepší než 6?

Dokážu pochopit, že si někdo srovná nabídky a výbavy a odhadované náklady na servis a na konci mu vypadne Avensis, dobře. Ale že by někdo Avensis vyloženě chtěl... ?
31. 7. 2014 11:45
Re: Toyota
Zastaralé? Valvematic - plynule měnitelný zdvih a časování jak sacích tak výfukových ventilů, proměnná délka sání.. Já ti nevím, ale to, co chybí v repertoáru mnohých automobilek ještě dnes, nabízí Toyota už pěknou řádku let. Nemá turbomotor a přímý vstřik, toť vše. Navíc si myslím, že to není tím, že by Toyota nemohla, ale spíš nechce.
Avatar - Emel
31. 7. 2014 11:57
Re: Toyota
Ať nechce nebo nemůže, 2.0 Valvematic 112kW (volitelně s bezstupňovou převodovkou) na mě jako na zákazníka coby top benzínová motorizace ve střední třídě velký dojem nedělá, silnější motor se dá koupit i do subkompaktu.
31. 7. 2014 12:20
Re: Toyota
Tak napiš, že ti přijdou vzhledem k tomu, co nabízí konkurence, slabé a ne zastaralé :-)
Avatar - Emel
31. 7. 2014 13:56
Re: Toyota
Napíšu to ještě jinak - Toyota nenabízí pod kapotou nic, co by Mazda nebo Honda neuměla... naopak to ale neplatí.

PS: ok, konkurence neumí CVT... většina ale myslím dá přednost povedenému automatu od Mazdy.
Avatar - white label
31. 7. 2014 14:11
Re: Toyota
Co se CVTéček týče, tak ty většinou dokáží spolehlivě zabít i jinak docela povedený celek, poslední takovou zkušenost mám s novou SX4 Cross s CVT. :no:
Avatar - CommonUser
31. 7. 2014 15:11
Re: Toyota
Odpoved mas dole. VTEC je prichodom Euro5 rapidne horsi ako Valvematic.
Mazda ma podarene SKY motory, ale ... citaj dole.
Avatar - Emel
31. 7. 2014 16:11
Re: Toyota
A máš to projeté? Já jen že papírově to tak nevypadá... mezi těmi motory jsou minimální rozdíly, jen Sky má o pár koní i Nm víc a tedy asi lepší pružnost...

2.0VTEC 115kW a 192Nm, 0-100 za 9,5, max 215
2.0VVTi 112kW a 196Nm, 0-100 za 9, max 205
2.0SkyG 121kW a 210Nm, 0-100 za 9,1, max 216
Avatar - CommonUser
1. 8. 2014 08:09
Re: Toyota
No asi by som to tam nespominal. Projete za volantom - prakticka skusenost. Inak ten rocny Accord hrdzavel na kapote hned po prvom kamienku :no:
To co som videl na Hondach a Mazdach, to sa Toyote ani nesnivalo. Ale verim, ze dokafrat sa da vsetko.
Avatar - CommonUser
31. 7. 2014 13:55
Re: Toyota
Nova M6 stale nema celopozink. Accord nema nastreky dutin (celopozink len Accord od Hondy az po 2006). Auta som si svojho casu "prenural" a priamo kontaktoval aj importerov, tak viem ...

Toyota robila priamy vstrek davno - Avensis 2003 T25 2.0 D4. Ako prva mala v Lexuse kombinaciu v 2.5i V6. Aj tak ti davam za pravdu, ze Toyota nie je priekopnik techniky. Ale skor razi cestu co je servisne udrzatelne v danej dobe.
Ponuka benzinu pre Avensis je doslova katastrofa. 2,4 VVTi stiahli s T25 a hybrid nafrcali len do Aurisu ...

Priamy vstrek ma aj obrovsku nevyhodu - ak nechame tak problemy so vstrekmi (napr. v DE celkom zname u BMW ;-\ ), - tak vytvaranie mikro castic (Euro 6c) a slaba adaptabilita s plynom (spalovaci proces) ci bio zlozkou (>E10) nie prave cool feature.
Mechanicky Valvematic malo v danej dobe len BMW - Valvetronic. Lexus uz bezi s E-Valve.

Ano nova M6 je lepsi ako stary Avensis (T27 od 2008), ale bezproblemovejsi urcite nie. A prevadzka (odhadujem z kolegovych info), tak cca 2x drahsia.
Stary Accord KOMBI je maly po vsetkych strankach a moja skusenost hovori, ze 2.0 VTEC Euro5 115kW je na beznu jazdu o triedu horsi ako 1,8 Valve 108kW. Priame porovnanie na vlastnej kozi v rovnakom tyzdni. 2,4 podla majitelov o nieco lepsie - za cenu o dost vyssej spotreby. Okrem ineho na Accorde mi vadi nizka svetla vyska.

Vsak Avensis chcu zamordovat ... zasa spekuluju ako s tym Aurisom kombi. No chce kam pomozme mu tam.
Avatar - Barrichello
31. 7. 2014 10:42
GM
se zas zvedne a ještě jim ukáže. Je to jen otázka času
Rozbalit vlákno
0