keby vw tolko neotalal uz dva roky s tym malym sikovnym taigunom a supol ho kdesi do brazilie aj indie a aj k nam do eu tak toyote trosku stiahne *.... to auto by sa predavalo podla mna vyborne...... bohuzial doteraz o nom stale nic nevieme.... skoda
Tak přeplňovanej motor je pro tebe důkaz modernosti? To by se ti možná líbilo v 80. letech, tehdy takový motory mělo v nabídce spousta automobilek včetně Toyoty >:-[]
Představ si, že jo. Jiný motor než přeplňovaný bych si dneska nekoupil. Od automobilové jedničky, tedy dneska už můžeme s klidem říci dvojky, bych to očekával.
musím se přidat, také jsem nedávno vybíral mj. mezi Aurisem a Golfem a ta divná palubovka spolu se slabým motorem japonce v mých očích zabila. Možná, že lépe vybavené modely vypadají líp (pořádný displej místo těch modrých hodinek a silnější 1,6 motor), jenže Golf to má už v základu. Takže také si myslím, že japonci jsou nějak out a měli by rychle zabrat.
Proč zase "dneska už můžeme s klidem říct dvojky"? To sis poplet. VW po desetiletí co vyhlašuje svý ambice bejt nejmasovější prodejce letos konečně poskočilo ze třetího místa před leta druhý GM,
No třeba já bych před naturbenym čtyřválcem dal přednost pořádný velký atmosféře. Nic proti turbu a kompresoru ale třeba mě těší jak Ferrari ohlásilo že i do budoucna u V12 zůstane u atmosferickýho plnění :yes:
Ha, toť slovo člověka postiženého francouzofobií ;-) viz. víceméně všechny marosovi příspěvky u žabožroutskejch aut :-)
P.S. Mimochodem Toyota dělá spoustu aut v Turecku
Náhodou, letos by se konečně mohla Škodovka v prodejích v Evropě dostat před Toyotu ;-) Loni za Toyotou zaostávala jen o nějakých 4 tisíce vozů, zatímco předloni (2012) to bylo o více než 20 tis.
Současná Toyota mi nic neříká. Z celé modelové nabídky se mi opravdu líbí GT-86, ještě důstojné auto je Avensis, ale i tam mi chybí důvod, proč bych si měl koupit právě Toyotu a ne třeba Mazdu nebo Hondu.
Může být, ale znova - Prius mi nic neříká. Jasně, je to asi nejúspěšnější hybrid, inovativní auto, které Toyota postupně vypiplala k zaslouženému tržnímu úspěchu... ale krom spotřeby na ní není vůbec nic zajímavého.
Ještě méně rozumím tomu, jak dobře se aktuálně v Evropě daří Aurisu... co na tom autě lidi vidí?
Co na něm vidí ? Některým se líbí, pak jsou tady lidé věrní značce, dále ti co preferují spolehlivé vozy a z nějakého důvodu jim nevyhovuje Mazda 3 :-)
Já neříkám že to auto nemá své kvality... kupříkladu kombík - Mazda ho nedělá a Honda ho sice dělá, ale vypadá jak vypadá.
Ale... viděl jsi čísla? Auris je aktuálně (Q1/2014, pololetní čísla jsem ještě neviděl) #5 v Evropě! Před 308, Meganem, Leonem... a pomalu se šplhá na dvojnásobek prodejů Ceedu. To je to, co mě překvapuje.
Prodeje hodně pozvedl kombík, ten v japonské kompaktní třídě docela dlouho chyběl. A není to vůbec špatně postavené auto, když mu navíc přikoupíš pár paketů, máš nadstandardně vybavené auto za cenu nižší než i30 nebo ceed. A vůbec nevypadá marně :-)
... dôstojných aut má dosť a to v každej kategorii ... ja zmienim len kategoriu 4x4 a to napr. Land Cruiser (70, 150 Prado, 200 V8), Hilux, 4 Runner, Tundra, Tacoma, Fj Cruiser atd.
... Toyote blahoželám k úspechu a prajem nech si drží prvé miesto čo to len pôjde
Máš pravdu, současný design LC je (už nějakou dobu) "děs"...
Jinak k těm prodejům, ty rozdíly na bedně jsou tak malé, že pořadí přestává být zásadně významné.
Pokud se podívám pár (1-2) generace zpět, byla jak LC tak RAV4 hezká, pro evropské oko stravitelná auta, s jasnou linkou, bez zbytečných kudrlinek. Taková J8, to je prostě velký offroad jak má být. Ale v současné generaci se to podle mého tomu evropskému oku zásadně vzdálilo...
Mě osobně se mi LC pořád líbí, jak V8, tak Prado neboli 150. U Prada se mi líbí to, že je to prostě pořád offroad, neboli auto, co se převrátí na prvním kruháči, má zastaralý R4 motor s automatem, co to zabil, ale v terénu mu těžko dnešní načančaná MPV na chůdách konkurují.
Pokiaľ si označenim J8 myslel LC 80 (predchodca LC 100 a dnešnej 200 V8) tak to je auto minuleho storočia ... a to auto mimioradne vydarené ... tvrdím že je zo najlepší offroad ked beriem do uvahy pomer terrenne schopnosti / pohodlie / spoľahlivosť aj priestrannosť ... aj preto si tieto auta držia cenu ... ale to Land Cruisery všeobecne
... pokiaľ si myslel ,,kráľa muld,, LC 200 V8 tak to už je strojnako sa patrí ... ten si tiež stále drží meno pffroadového kráľa ... čo však hrozí je že príde ako o rebrinový rám tak o pevnu napravu vzadu :/
...doma mame 4 Land Cruisery - 3x LC 70 a jednu 150tku modelovy rok 2010 ... so všetkymi sme max spokojny a nemenili by sme
... pravda je že 150 tka je viac offroad ako SUV aj keby to veľa ľudí nepovedalo a preto má nie zastaralý ale autu odpovediaci, roky overený, bezporuchový motor a automat. prevodovku ktora plne autu postačuje a znova je prispôsobena jazde v terene ... čo sa tyka dizajnu tak najkrajšie PRADO bolo 120 tka ... malo uhladený dizajn a opticky sa zdalo auto vyššie v porovnaní so 150tkou ... 150tka ma zas krajšiu palubovku a interier celkovo
...na 150tke sa mi nepáči jedine maska chladiča resp. predok a tie horizontalne rebriny ... a to ako na ročniku 2010 tak 2014 ... to nejak chlapci z japonska nevychytali ... a LC 70 to už je ina pesnička ... klasika je klasika vid. recenzia:)
Chápu že spokojený spolumajitel 4 aut to vidí trošku jinou optikou... a čtu mezi řádky, že aktuální "malé LC", neboli teda Prado, taky nepovažuješ za designově nejpodařenější počin v historii modelu. Schválně jsem vybral pohled zepředu, ten je prostě... nehezky asijský.
J8 (LC80) je auto minulého století, ale to u offroadů tolik neva... viz G nebo Defender. Na svou dobu paráda... podobně jako pátá generace Patrolu (1997). Aktuální V8 je designově celkem v pořádku, jen je potřeba dát pozor na to, že v klasické bílé a na menších kolech vypadá poněkud těžkopádně:
[odkaz]
(opět záměrně vybírám fotku, na které těžkopádnost vynikne)
,,těžkopádně,, možno vyzerajú ale zas u takého modelu - čo ušetríš na výbave to môžeš investovať do úprav a máš z toho slušne nastrojené auto do terénu
... a čo sa týka dizajnu tak mám radšej minulé storočie ako to stávajúce ... tak pekné autá ako kedysi sa už vyrábať nikdy nebudú, skôr naopak ... ale niektorý to zas môžu vidieť inak ...ale to je ta iná optika
Avensis vs M6 a Accord ? Hmm. Designom asi na konci, ale u Avensisu mas najlepsiu protikoroznu, lacny orig. servis (+pocet servisov), bezproblemove nepriamovstrekove benziny ... proste taka naj kombinacia prakticnosti a miesta. Ma svoje muchy ako kazdy, na paradu pred krcmu to asi nie je no.
Protikorozní ochrana nevím, o nové 6 můžu jen spekulovat a o Accordu jsem nikdy nic špatného neslyšel.
O problémech Skyactive G jsem taky zatím nic neslyšel, takže se to redukuje na to, že Mazda má motory moderní a Toyota zastaralé. A abych nezapomněl na Hondu... takovou 2.4VTEC bych si i dnes uměl v garáži představit a Toyota proti tomu nemá co postavit.
Praktičnost, místo... opravdu je v tomhle Avensis lepší než 6?
Dokážu pochopit, že si někdo srovná nabídky a výbavy a odhadované náklady na servis a na konci mu vypadne Avensis, dobře. Ale že by někdo Avensis vyloženě chtěl... ?
Zastaralé? Valvematic - plynule měnitelný zdvih a časování jak sacích tak výfukových ventilů, proměnná délka sání.. Já ti nevím, ale to, co chybí v repertoáru mnohých automobilek ještě dnes, nabízí Toyota už pěknou řádku let. Nemá turbomotor a přímý vstřik, toť vše. Navíc si myslím, že to není tím, že by Toyota nemohla, ale spíš nechce.
Ať nechce nebo nemůže, 2.0 Valvematic 112kW (volitelně s bezstupňovou převodovkou) na mě jako na zákazníka coby top benzínová motorizace ve střední třídě velký dojem nedělá, silnější motor se dá koupit i do subkompaktu.
Co se CVTéček týče, tak ty většinou dokáží spolehlivě zabít i jinak docela povedený celek, poslední takovou zkušenost mám s novou SX4 Cross s CVT. :no:
A máš to projeté? Já jen že papírově to tak nevypadá... mezi těmi motory jsou minimální rozdíly, jen Sky má o pár koní i Nm víc a tedy asi lepší pružnost...
2.0VTEC 115kW a 192Nm, 0-100 za 9,5, max 215
2.0VVTi 112kW a 196Nm, 0-100 za 9, max 205
2.0SkyG 121kW a 210Nm, 0-100 za 9,1, max 216
No asi by som to tam nespominal. Projete za volantom - prakticka skusenost. Inak ten rocny Accord hrdzavel na kapote hned po prvom kamienku :no:
To co som videl na Hondach a Mazdach, to sa Toyote ani nesnivalo. Ale verim, ze dokafrat sa da vsetko.
Nova M6 stale nema celopozink. Accord nema nastreky dutin (celopozink len Accord od Hondy az po 2006). Auta som si svojho casu "prenural" a priamo kontaktoval aj importerov, tak viem ...
Toyota robila priamy vstrek davno - Avensis 2003 T25 2.0 D4. Ako prva mala v Lexuse kombinaciu v 2.5i V6. Aj tak ti davam za pravdu, ze Toyota nie je priekopnik techniky. Ale skor razi cestu co je servisne udrzatelne v danej dobe.
Ponuka benzinu pre Avensis je doslova katastrofa. 2,4 VVTi stiahli s T25 a hybrid nafrcali len do Aurisu ...
Priamy vstrek ma aj obrovsku nevyhodu - ak nechame tak problemy so vstrekmi (napr. v DE celkom zname u BMW ;-\ ), - tak vytvaranie mikro castic (Euro 6c) a slaba adaptabilita s plynom (spalovaci proces) ci bio zlozkou (>E10) nie prave cool feature.
Mechanicky Valvematic malo v danej dobe len BMW - Valvetronic. Lexus uz bezi s E-Valve.
Ano nova M6 je lepsi ako stary Avensis (T27 od 2008), ale bezproblemovejsi urcite nie. A prevadzka (odhadujem z kolegovych info), tak cca 2x drahsia.
Stary Accord KOMBI je maly po vsetkych strankach a moja skusenost hovori, ze 2.0 VTEC Euro5 115kW je na beznu jazdu o triedu horsi ako 1,8 Valve 108kW. Priame porovnanie na vlastnej kozi v rovnakom tyzdni. 2,4 podla majitelov o nieco lepsie - za cenu o dost vyssej spotreby. Okrem ineho na Accorde mi vadi nizka svetla vyska.
Vsak Avensis chcu zamordovat ... zasa spekuluju ako s tym Aurisom kombi. No chce kam pomozme mu tam.