Toyota upravuje charakteristiku motorů hlavně podle kvality nafty na daném trhu, svého času měl V8 prodávaný u nás nižší výkon než ten určený pro německý trh a zároveň vyšší než ten pro trh ruský. Teď už nás zařadili evidentně mezi trhy s kvalitní naftou, takže máme nejvyšší výkonovou specifikaci.
V Moskvě jsem jednou během cca půl hodiny napočítal 18 ks (vč. Lexusu 570). Však taky štítky v autě jsou jen anglicky a rusky.
Většinou (mimo nefuky a plexi na hraně kapoty) černé okna od A do Z, tak není vidět zda v tom někdo sedí! Tak si jednu (stojící vedle géčka a escalade se samýma nulama na spzce) fotím. V tom její klakson a malá zbraň za čelním sklem ukazuje pojď sem. Otvírají se dveře spolujezdce a chlápek počemu to fotografíruju. Tak pravím, že já nět rossia, já čech, i vaš lexus pyatsot sedmdesyat je krasyva mašina. U nas jesť Toyota dvesti, oni braťya, i ya idu s nim. Tak se rozesmál a praví, da to est super avto, ya dumal, ty milicia. Tak říkám, milicia net nužno, týpek zalez a bylo.
Escalade je hezčí, GL líp ovladatelné, ale ta rychlá jízda na rozlámané polňačce je bezkonkureční , to nemá chybu a důvěra absolutní. To se fakt nese a jen něžně pohupuje.