Spíš by mě zajímal motor a to jeho traktorový projev. Jezdil jsem ve LC120 a to je jako traktor. LC150 zněl úplně stejně aspoň tedy zvenčí,ale pochybuji, že by ho tak dobře odhlučnili. 6stupňový automat se na spotřebě určitě pozná. X5 nebo Q7 je projevem hluku o dost tišší. Jaký je váš názor?
Byl o tom nějaký článek ve Světu motorů. Proč to auto nemělo xenony, proč jenom pětistupňový automat, proč čtyřválec. Už si to nepamatuju. Ale kupodivu to (prý) nebylo kvůli tomu, že by to neuměli:)
Do 200ky se dává osmiválec a je to taky auto do terénu...
Díky, ten článek bych si opravdu rád přečetl. Odborník na auta bohužel nejsem, u LC120 (do prodeje 2003) bych tento motor zkousnul, ale LC150 mě ten traktor nemile překvapil. Jinak ty auta vypadají uvnitř v kůži luxusně, výbava taky není špatná. Otázkou kolik se jich v Evropě prodá. Možná proto aby se v Evropě prodalo aspoň něco, tak tam dali motor z HILUXU - protože Evropa chce naftu. A komu se nelíbí nafta ať si koupí benzín. Možnost volby tady je.
pre ,,odbornikov,, ... LC boli vždy auta do terenu a inak tomu nie je ani teraz a preto ako jeden z posledných ma tuhý rám, zadnu tuhu napravu a spolahlivý niekolko generacii overený 4 válcový motor ,,typu - traktor,, ako hovoríte ... toto auto je celkovo postavene tak, že je schopné prejsť určitý terén a po menších / väčších upravach sa možete ,,pustit aj do väčšieho dobrodružstva,, ... aj taký hlavný ,,rival,, LC - Discovery 4 toho už toľko s ,,offroadom,, spoločné nemá ... toytoa proste vsádza na tradiciu a to sa mi páči akurát s tým dizajnom to trochu preháňajú (predna maska chladiča)