Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Land Cruiser přijíždí s novým turbodieselem 2.8 D-4D

Nová vznětová dva osmička střídá dosavadní třílitr. Ve srovnání s ním má o 10 kW nižší výkon.
Zpět na článek
30. 9. 2015 12:26
1. 10. 2015 12:00
1. 10. 2015 12:12
30. 9. 2015 12:26
sláva
to je dost, že už konečně má LC 6stupňový automat. Teď ještě, aby ho dostal taky Hilux. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - tomtoylc
1. 10. 2015 12:00
Re: sláva
ten ho dostal taktiež, minulý týžden tu bol článok ;)
30. 9. 2015 13:08
Spíš by mě zajímal motor.
Spíš by mě zajímal motor a to jeho traktorový projev. Jezdil jsem ve LC120 a to je jako traktor. LC150 zněl úplně stejně aspoň tedy zvenčí,ale pochybuji, že by ho tak dobře odhlučnili. 6stupňový automat se na spotřebě určitě pozná. X5 nebo Q7 je projevem hluku o dost tišší. Jaký je váš názor?
Rozbalit vlákno
8
30. 9. 2015 13:14
Re: Spíš by mě zajímal motor.
Čtyřválec je čtyřválec a šestiválec je šestiválec. LC je off-road, kdo potřebuje off-roada, nekoupí si X5 nebo Q7.
30. 9. 2015 13:35
Re: Spíš by mě zajímal motor.
Máš pravdu, na počet válců jsem zapomněl. LC se mi líbí, ale ten motor 8-s
30. 9. 2015 14:31
Re: Spíš by mě zajímal motor.
Tak kup 6vál benzín.
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2015 15:07
Re: Spíš by mě zajímal motor.
Je to off road, logicky je tam 4valec kterej je do terénu vhodnější. Chceš V6, kup si to samý auto v luxusní silniční verzi od Lexusu
30. 9. 2015 19:11
Re: Spíš by mě zajímal motor.
Proc je ctyrvalec vhodnejsi?
30. 9. 2015 19:40
Re: Spíš by mě zajímal motor.
Byl o tom nějaký článek ve Světu motorů. Proč to auto nemělo xenony, proč jenom pětistupňový automat, proč čtyřválec. Už si to nepamatuju. Ale kupodivu to (prý) nebylo kvůli tomu, že by to neuměli:)
Do 200ky se dává osmiválec a je to taky auto do terénu...
30. 9. 2015 21:01
Re: Spíš by mě zajímal motor.
Díky, ten článek bych si opravdu rád přečetl. Odborník na auta bohužel nejsem, u LC120 (do prodeje 2003) bych tento motor zkousnul, ale LC150 mě ten traktor nemile překvapil. Jinak ty auta vypadají uvnitř v kůži luxusně, výbava taky není špatná. Otázkou kolik se jich v Evropě prodá. Možná proto aby se v Evropě prodalo aspoň něco, tak tam dali motor z HILUXU - protože Evropa chce naftu. A komu se nelíbí nafta ať si koupí benzín. Možnost volby tady je.
Avatar - tomtoylc
1. 10. 2015 12:02
Re: Spíš by mě zajímal motor.
motor z hiluxu ? odjakživa majú Hilux, 4Runner a LC spoločné motory dokonca sa montovali aj do dalších modelov
Avatar - tomtoylc
1. 10. 2015 12:12
LC
pre ,,odbornikov,, ... LC boli vždy auta do terenu a inak tomu nie je ani teraz a preto ako jeden z posledných ma tuhý rám, zadnu tuhu napravu a spolahlivý niekolko generacii overený 4 válcový motor ,,typu - traktor,, ako hovoríte ... toto auto je celkovo postavene tak, že je schopné prejsť určitý terén a po menších / väčších upravach sa možete ,,pustit aj do väčšieho dobrodružstva,, ... aj taký hlavný ,,rival,, LC - Discovery 4 toho už toľko s ,,offroadom,, spoločné nemá ... toytoa proste vsádza na tradiciu a to sa mi páči akurát s tým dizajnom to trochu preháňajú (predna maska chladiča)
Rozbalit vlákno
0