Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Land Cruiser V8: Ceny na českém trhu

Nový Land Cruiser se na český trh dostane ve druhé polovině února, ceny za vznětový osmiválec začínají pod dvoumilionovou hranicí.
Zpět na článek
13. 12. 2007 09:48
neregistrovaný "cuisine at work"
13. 12. 2007 15:25
neregistrovaný "hunter1"
13. 12. 2007 19:25
13. 12. 2007 09:59
neregistrovaný "Ji/Ri"
13. 12. 2007 10:08
neregistrovaný "People's Front of Judea"
13. 12. 2007 10:13
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
13. 12. 2007 11:03
neregistrovaný "Coulin"
13. 12. 2007 12:16
anonym
13. 12. 2007 10:20
anonym
13. 12. 2007 11:32
neregistrovaný "corolla2"
13. 12. 2007 12:18
anonym
14. 12. 2007 16:24
anonym
14. 12. 2007 16:31
anonym
14. 12. 2007 16:20
anonym
14. 12. 2007 16:28
anonym
13. 12. 2007 12:21
anonym
13. 12. 2007 12:24
neregistrovaný "corolla2"
13. 12. 2007 13:11
anonym
13. 12. 2007 12:36
neregistrovaný "Brebe"
13. 12. 2007 12:37
anonym
13. 12. 2007 12:51
13. 12. 2007 13:03
anonym
13. 12. 2007 12:57
13. 12. 2007 13:02
anonym
13. 12. 2007 13:12
13. 12. 2007 13:16
anonym
13. 12. 2007 13:28
15. 12. 2007 11:26
13. 12. 2007 12:48
13. 12. 2007 12:58
neregistrovaný "reaperman"
13. 12. 2007 13:12
14. 12. 2007 01:51
anonym
13. 12. 2007 13:09
neregistrovaný "Beekey"
13. 12. 2007 13:18
16. 12. 2007 11:26
anonym
13. 12. 2007 13:15
13. 12. 2007 13:19
anonym
13. 12. 2007 13:50
anonym
13. 12. 2007 14:36
anonym
13. 12. 2007 16:14
neregistrovaný "Coulin"
13. 12. 2007 13:36
neregistrovaný "Hds"
13. 12. 2007 13:17
anonym
13. 12. 2007 14:30
anonym
13. 12. 2007 16:38
neregistrovaný "Coulin"
14. 12. 2007 08:31
neregistrovaný "Coulin"
15. 12. 2007 09:24
neregistrovaný "Coulin"
13. 12. 2007 17:14
neregistrovaný "PREMDA"
14. 12. 2007 01:29
neregistrovaný "Ji/Ri"
14. 12. 2007 18:20
neregistrovaný "DS"
14. 12. 2007 19:29
neregistrovaný "DS"
14. 12. 2007 20:50
neregistrovaný "DS"
16. 12. 2007 11:56
neregistrovaný "wwwwwww"
13. 12. 2007 13:04
anonym
13. 12. 2007 13:09
13. 12. 2007 18:13
anonym
13. 12. 2007 13:50
13. 12. 2007 17:21
13. 12. 2007 17:25
neregistrovaný "jahonzik"
13. 12. 2007 18:13
neregistrovaný "starec"
14. 12. 2007 11:11
14. 12. 2007 12:02
neregistrovaný "Coulin"
14. 12. 2007 13:03
14. 12. 2007 13:58
anonym
14. 12. 2007 14:29
15. 12. 2007 10:24
anonym
14. 12. 2007 17:15
14. 12. 2007 18:14
neregistrovaný "Ji/Ri"
15. 12. 2007 09:42
neregistrovaný "oldrt"
13. 12. 2007 17:44
neregistrovaný "seki"
13. 12. 2007 17:58
neregistrovaný "seki"
13. 12. 2007 20:01
13. 12. 2007 21:43
neregistrovaný "seki"
13. 12. 2007 18:14
13. 12. 2007 21:24
neregistrovaný "Clawik"
14. 12. 2007 08:50
neregistrovaný "R_E Clavik"
14. 12. 2007 11:40
neregistrovaný "ozawa-san"
14. 12. 2007 12:37
14. 12. 2007 14:34
neregistrovaný "ozawa-san"
14. 12. 2007 14:57
14. 12. 2007 12:40
neregistrovaný "Coulin"
14. 12. 2007 01:44
14. 12. 2007 03:22
neregistrovaný "jahonzik"
14. 12. 2007 17:24
13. 12. 2007 19:23
14. 12. 2007 07:53
neregistrovaný "miro66"
14. 12. 2007 08:29
neregistrovaný "Coulin"
14. 12. 2007 22:35
neregistrovaný "PREMDA"
16. 12. 2007 23:38
neregistrovaný "Coulin"
15. 12. 2007 11:03
neregistrovaný "UK"
15. 12. 2007 15:18
neregistrovaný "PREMDA"
15. 12. 2007 15:38
anonym
16. 12. 2007 23:45
neregistrovaný "Coulin"
15. 12. 2007 17:08
neregistrovaný "UK"
15. 12. 2007 18:39
neregistrovaný "UK"
15. 12. 2007 22:14
neregistrovaný "UK"
16. 12. 2007 20:49
neregistrovaný "Hds"
16. 12. 2007 11:38
neregistrovaný "LCttttt"
neregistrovaný "cuisine at work"
13. 12. 2007 09:48
ceny nic moc
no když to porovnám s cenami třeba zde [odkaz] , započtu clo, dph, nějakých 100k na dopravu a přihlášení tak mi furt to vychází o odst levnějc než ten benzin v čr ;-\ ...že by opět byly české ceny natažené jako dycky ???
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "hunter1"
13. 12. 2007 15:25
Re: ceny nic moc
Ale do USA sa vozia ine typy ako do Európy,robia iné podvozky, lebo američania nemaju také naročne cesty, samé roviny.
13. 12. 2007 19:25
Re: ceny nic moc
v usa maj také hafo kilometru obyčejných nezpevněných cest .... možná by se leckdo divil ... jeden z důvodů tamní ohromné popularity pickupů a suv ... nehledě na kolikrát větší základní výbavu .. ;-)
neregistrovaný "Ji/Ri"
13. 12. 2007 09:59
Dokonalé!
Svébytný majestát! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "People's Front of Judea"
13. 12. 2007 10:08
ETALON
Být to z prokukce VW, tak nás pravděpodobně čekají chvalozpěvy v podání GTI. Jsem zvědavý, zda-li se k tomu článku vyjádří, neboť výše zmíněné auto splňuje všechny hodnoty, které uznává. Tedy vlastně všechny až na jednu - je ze země vycházejícího slunce. A to on neodpouští. Landcruiser má dlouhou tradici, lety prověřenou a pověstnou kvalitu a spolehlivost. Pravý off-road. :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
13. 12. 2007 10:13
Re: ETALON
Tak nějak :-O
neregistrovaný "Coulin"
13. 12. 2007 11:03
Re: ETALON
Tady je jedno z aut ,kde se Evropa začíná teprve učit Néco takového dělat. >:D a vůbec auta 4x4 uměj až na výjimky Japíci nejlépe. I Francouzi to už pochopili-viz SUV Pegy a Citron... Právě koukáte na nového krále :yes: >:D A teď sem nasypte ty kraviny o historii a legendách... Heslo pro LC -Legendu nic nezastaví... :yes: :yes: :yes:
anonym
13. 12. 2007 12:16
Re: ETALON
Vsimni si ze ten posluhovac koncernu, nemoze vystat hlavne toyotu a hlavne asi preto, lebo nemoze spavat kvoli jej produkcii :-! ale infiniti sa mi zda ze moze to asi nepredstavuje podla neho hrozbu pre koncern 8-s
anonym
13. 12. 2007 10:20
Do toho
Do toho asi jdu. Sice to budu asi muset odepisovat 5 let, tak at uz mam poradnou karu. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "corolla2"
13. 12. 2007 11:32
Zle info od AUTO cz
Auto cz pise bludy... vybavy nie su 2 ale ovela viac, standart je 12 Airbagov a pre 7m verziu 14Airbagov, a v základe nieje 4 zonová klima iba pre 7m verziu.... postreh AUTO cz ifo máte zle
komntár prijimam na corolla2@azet.sk :no:
Rozbalit vlákno
8
13. 12. 2007 11:52
Re: Zle info od AUTO cz
Záleží jak bereš průběžné okenní airbagy. Pokud jako jeden, pak jich napočítáš 10, pokud jako 3 pro každou stranu, vyjde ti 14.
anonym
13. 12. 2007 12:18
Re: Zle info od AUTO cz
pozor to nieje s mojoj hlavy... su to prve dostupne udaje od výrobcu kt. mam pred sebou... výrobca udava pocet airbagov... ja ich nerátam
13. 12. 2007 19:42
Re: Zle info od AUTO cz
Hlavovy airbag je na kazde strane jeden (pro tri rady, jakmile se aktivuje, vymenite jen jeden a ne tri), tzn. celkem 10 airbagů (2 čelní, 2 boční vpředu, 2 boční vzadu, 2 kolenní vpředu, 2 hlavové). Co se týká rozsahu standardní výbavy Land Cruiseru, informace obsažené v článku pocházejí z českého překladu oficiální tiskové zprávy Toyoty. Důvěryhodnější zdroj jsme nesehnali.
13. 12. 2007 20:03
Re: Zle info od AUTO cz
není nad zdroj JPP by corolla2 >:D
anonym
14. 12. 2007 16:24
Re: Zle info od AUTO cz
ak myslíš....
anonym
14. 12. 2007 16:31
Re: Zle info od AUTO cz
ja nárazam na materiáli kt. mám od toyoty tu pred sebou.... kazdy vraví nieco iné........
anonym
14. 12. 2007 16:20
Re: Zle info od AUTO cz
pozor, pri nafuknutí hl. airbagov sa menia zvlášt predné a zadné nie je to ako celok... mám produktové cd od TMCZ....
anonym
14. 12. 2007 16:28
Re: Zle info od AUTO cz
výbavy - oficiálne teraz ich mám pred sebou
Sol
Lux
Lux Navi
Lux +
kombinovatelné tak v 5 a 7 miestnej verzii.
Pre 7m verziu standartne 4 zónová klíma ovládaná s 1. radu sedaiel a 1 pár ABG navyše
13. 12. 2007 12:00
chybí adaptivní tempomat
Takže se mé obavy plně potvrdily. Toyotě se nevyplatí pro evropský trh vyvíjet pro Land Cruiser adaptivní tempomat, což dnes považuji za naprosto nezbytnou výbavu. Takže jedinou možností zbývá dovézt si z USA jeho dvojče, Lexus LX...
Rozbalit vlákno
6
anonym
13. 12. 2007 12:21
Re: chybí adaptivní tempomat
mysliš predkolízny bezpecnostný systém.... ten v aute je..
neregistrovaný "corolla2"
13. 12. 2007 12:24
Re: chybí adaptivní tempomat
mysliš predkolízny bezpecnostný systém.... ten v aute je.. :yes:
Avatar - Brebe
13. 12. 2007 12:52
Re: chybí adaptivní tempomat
předkolizní bezpečnostní systém je něco jiného, jedná se o tempomat,udržující rychlost za vozidlem jedoucím před vámí a v případě brždění vozidla před vámi ai auto přibrzdní samo.
13. 12. 2007 13:06
Re: chybí adaptivní tempomat
Přesně tak. Jenom ještě dodám, že celý problém vzniká velmi pravděpodobně následkem politiky nutnosti odlišení značek Lexus a Toyota v USA. Všechny Toyoty od kterých neexistuje Lexus verze totiž adaptivní tempomat mohou mít např. Sequoia nebo Sienna. Toyoty od kterých existuje Lexus verze mají smůlu :'-(
Toyota má v současnosti adaptivní tempomat již na úrovni Mercedesu - je funkční od 0 km/h. Např. u staršch LS460 se vypínal při poklesu rychlosti pod 30 km/h. Je to opravdu dost příjemná věc a v dnešní době si bez něj kupovat auto této cenové kategorie považuji za nesmysl.
Mimochodem, i to pre-crash u LC vypadá jako pouze základní, tj. umí pouze přitáhnout pásy, možná pohnout sedadlem apod. Pre-crash, které bude mít velmi pravděpodobně nový Lexus LX bude umět stejně jako Lexus LS i nouzové brzdění.
anonym
13. 12. 2007 13:11
Re: chybí adaptivní tempomat
vie aj nudzovo brzdit a LS 460 nije az tak stra...cca 1 rok
13. 12. 2007 13:14
Re: chybí adaptivní tempomat
Tím "stará" jsem myslet LS460, které byly z modelového roku 2007. Nový modelový rok již má ten podstatně lepší adaptivní tempomat.
neregistrovaný "Brebe"
13. 12. 2007 12:36
SUV??????
Jak může někdo napsat, že novej Land Cruiser 200 je SUV??? To bych teda chtěl vidět offroad >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
9
anonym
13. 12. 2007 12:37
Re: SUV??????
nieje to 200 ale V8
anonym
13. 12. 2007 13:03
Re: SUV??????
auto cz pise 2 na 3
13. 12. 2007 12:57
Re: SUV??????
Nojo, tohle už jsme tady jednou měli... Není to LC 120 ale jenom Land Cruiser. A pak se dohaduj v servisu, co to máš vlastně za auto. Takže si myslím, že se bude stejně jako se říká LC 120 říkat i LC 200. Mimochodem, označení LC 120 najdete i v technickém průkazu a jsem skoro přesvědčený, že LC V8 bude mít v TP také napsáno LC 200.
anonym
13. 12. 2007 13:02
Re: SUV??????
určite to tak nebude... to viem na 100%
13. 12. 2007 13:12
Re: SUV??????
Uvidíme... V neděli budu mluvit s lidmi z TMC, tak se zkusím zeptat.
anonym
13. 12. 2007 13:16
Re: SUV??????
tam pracujem
13. 12. 2007 13:28
Re: SUV??????
Tak to jo:-) Tak zase dávejte novinářům na srovnávací testy nejméně vybavenou verzi, ať dostane na frak jako dřív LC120.
15. 12. 2007 11:26
Re: SUV??????
v techničáku je obchodní označení LANDCRUISER 200 ;-)
13. 12. 2007 12:48
UMĚNÍ ZAUJMOUT
Umění zaujmout, doslova tedy sejmout, je dokonale propracováno v supersportech, v getečkách. jak by ne... vždyť auto, to je především láska k rychlosti... a ideál v podobě 911ky už byl ostatně stvořen. V těžkotonážních segmentech je ovšem předmětné zadání o to složitější, že inklinace k tomu udělat místo esuvečka dokonalou hroudu, je zdá se natolik lákavá, že kdejaký výrobce rezignoval na to, stvořit boha jménem SUV... Ale, vždyť on už přece ten esuvébůh existuje. V dokonalém offroadovém provedení, s nedosatižnou karoserií, s domimancí, která hraniči s absolutnem. Ano, RANGE ROVER. Ten jediný mezi nejlepšími...

Na LC je v předznačeném kontextu zřetelné především to, že dokonalá vizualita, vizualita, která bere dech, která je dotažená, kderá sděluje tvarem, která odráží svou dobu, se tvoří jenom v Evropě. Tak si říkám, jak to přijde, že někoho tu uhrane tvar přední masky, tvar světel, a vůbec celá neuchopitelná (pro mne) karoserie? Čím to je, že mě přitahují tvary RANGE tisíckrát více. Že mi ti tvary bezvýhradně sedí, že tomu autu rozumím a přesně vím, pro koho je stvořeno. Jistě, protože ten RANGE ROVER je svým designem dotažen do výšin, k nimž nelze prostě dohlédnout jen tak nějakým mainsTTTreamovým kukátkem.

Ovšem buďme upřímní, jistou příbuznost karoserií, a teď myslím především na "školu" designu, koncentrující se do zaoblených tvarů, najdeme vedle LC i u evropské produkce, koneckonců i u letitého Touarega. No, tak si tahle dvě auta postav vedle sebe, vždyť si také na trhu konkurují. Porovnej kompozici přídě, zadních světel, celkový postoj na silnici... a pokud ti z toho výtězně vypadne LC... pak prostě máme my dva na auta, a především na jejich vizualitu zásadně jiné požadavky.

A to je vše.
Rozbalit vlákno
35
neregistrovaný "reaperman"
13. 12. 2007 12:58
Re: UMĚNÍ ZAUJMOUT
Ty "výtězi"... >:D
Smiř se s tím, že v celé evropské produkci LC nenajde konkurenci.
13. 12. 2007 13:12
Re: UMĚNÍ ZAUJMOUT
K tomu těžko přemluvíš i sám sebe :-) Co říkáš té vizualitě, kdybys ji měl konfrontovat s tím, kdo tu udává tón, tedy s Rangem? a jak odhaduješ prodejní úspěch?

P.S. Způsobují ti poměrně velkou radost zajímavé věci...
anonym
14. 12. 2007 01:51
Re: UMĚNÍ ZAUJMOUT
Nemel o vizualitě. Toyotě se podařilo postavit konzervativní, solidně působící off-road. Range je SUV. Toyota pojme až sedm pasažérů, RR nikoliv. Toyota míří do úplně jiného segmentu. To bys mohl jako konkurenta postavit i Golf+ 4Motion na chůdách (známý též jako Tiguan).
neregistrovaný "Beekey"
13. 12. 2007 13:09
Re: UMĚNÍ ZAUJMOUT
No hej, ak chce mat clovek istotu,ze jeho auto bude stat asi tolko casu v servisu, ako doma, tak si kupi RANGE ROVERA..., ale podla mna este vacsina ludi kupuje auto pre to, aby s nim mohol jazdit a nie opravovat...
A mimochodom cely VW konszern neprekona TOYOTU, co je iba jedna znacka... no prinajhorsiom dve , ale aj tak...
13. 12. 2007 13:18
Re: UMĚNÍ ZAUJMOUT
Jsně, Beekey, hlavně si zejtra nekupuj jednoho nebo dva RANGE, jdi zásadně a vždycky do japíka... to by tak bylo, abys vypláz přes tři melouny za nějakou světovou hranatou šunku, viď :-)
anonym
16. 12. 2007 11:26
Re: UMĚNÍ ZAUJMOUT
Aspon ze nekydas na auta, si vazne odbornik ale nejak dochadzaju argumenty. :no:
13. 12. 2007 13:09
Re: UMĚNÍ ZAUJMOUT
U offroadu je mi úplně jedno jak vypadá, zato mi záleží, zda mě přiveze z rumunských hor domů. Zatímco u LC se na to můžu skoro stoprocentně spolehnout, u RR nebo Discovery mám zase skoro jistotu, že mě domů přiveze odtahovka. A vo tom to je...
13. 12. 2007 13:15
Re: UMĚNÍ ZAUJMOUT
Jasně, tak nějak to bude.

Ta první část tvé první věty, je až mrazivě aktuálně trefná... >:D ;-) :yes:
anonym
13. 12. 2007 13:19
Re: UMĚNÍ ZAUJMOUT
Discovery je nespoľahlivý? Prebud sa kámo. To platilo o jednotke a dvojke. Dokonalosť na OFF-ROAD sa volá Dicovery 3.

A to isté platí len per RR2. U nového nemaj obavy. Ten ťa priveze aj z antarktídy. Mušíš sa pozerať viac po newskách. ;-)
13. 12. 2007 13:29
Re: UMĚNÍ ZAUJMOUT
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
anonym
13. 12. 2007 13:50
Re: UMĚNÍ ZAUJMOUT
Mne to navadí. Mysli si čo chceš.
A sprostým zostaneš!
anonym
13. 12. 2007 14:36
Re: UMĚNÍ ZAUJMOUT
:yes: moja rec >:D
neregistrovaný "Coulin"
13. 12. 2007 16:14
Re: UMĚNÍ ZAUJMOUT
O tom by ti mohli vyprávět hoši co byli na misích s našima armádníma Roverama... >:D >:D >:D Před těma radši"Rover" ani nevyslovuj...
neregistrovaný "Hds"
13. 12. 2007 13:36
Re: UMĚNÍ ZAUJMOUT
:yes: :yes:
anonym
13. 12. 2007 13:17
Re: UMĚNÍ ZAUJMOUT
:yes: :yes: Land Cruiser, mastodont OFF-ROAD-ov. A taký vie nachnúť.
Touareg, to je osobnosť. To nieje škola. Toto je proste krásne, veľké ale nízke auto. Jeho dizajn nezodpovedá offroadovej škole. Čo myslíš, prečo keď sa prvý krát objavil, nadšenci, tí offrouďáci pochybovali aký bude v teréne? Ale jedno je fakt. LUxusné auto s osobitým vzľadom vyšlo VW dokonalo. Práve preto, že to nebol mastodont aj veľkosťou. A zboku ti nehovoril, že pozor do zákruty! Hovoril ti a hovorí, že kľudne môžeš jazdiť dynamicky.
Avatar - Dinar
13. 12. 2007 14:24
Re: UMĚNÍ ZAUJMOUT
;-) :yes:
anonym
13. 12. 2007 14:30
Re: UMĚNÍ ZAUJMOUT
No kde inde si mohol skoncit....... :-(
13. 12. 2007 15:03
Re: UMĚNÍ ZAUJMOUT
no, něco podobnýho jsem měl v plánu napsat..
neregistrovaný "Coulin"
13. 12. 2007 16:38
Re: GTI buď chlap...
GTI co to zase meleš za kraviny... Nedávno tu byl článek kde tvé Ewropské linky a vizuelní vytříbenost hodnotily špičky Evropského designu a estetiky a v luxusních cars tam Tvé ortodoxní ikony zválcoval Lexus,který skončil na 1.a 2. místě před MB a BMW... >:D Jaké máš ty právo nám podsouvat něco o vytříbenosti,uchopitelnost designu,Evropské škole,nadčasové eleganci a podobné žvásty...? Máš snad nějakou špičkovou designerskou školu za sebou... Tak jestli ano tak pardon... Pak je teda zajímavé,že si nám něco pod tím článkem neřekl,proč vlastně v designu vyhrál Lexus ? Jinak mi připadáš čim dál tím víc frustrovanej,a bude asi hůŘ... >:D Tak co teď LEX je v technice No. 1 a teď i design... co ty na to. Očekávám jasnou a chlapskou odpověď a ne nějaké kuňkání o historii a kořenech... HOWG
13. 12. 2007 17:26
Re: GTI buď chlap...
O mně nepíš, Couline, piš o té hroudě nahoře... já už svůj názor napsal.
neregistrovaný "Coulin"
14. 12. 2007 08:31
Re: GTI buď chlap...
Nejsi chlap.. :no: :no: :no: Tí si u mne opravdu out a kecal...
14. 12. 2007 17:03
Re: GTI buď chlap...
Beru to od tebe na vědomí :no:
neregistrovaný "Coulin"
15. 12. 2007 09:24
Re: GTI buď chlap...
Proč si se tedy nevyjádřil k tomu proč jako lidi co asi maj do designu co kecat vyzdvihli linky Lexu,které ty tak zatracuješ a sám si vyhrazuješ právo za všechny Evropany soudit...? Mrzí mne,že jsem to o Tobě musel napsat ,ale sám sis o to řekl. GTI design dnes na autech dělá pár lidí z celého světa,konkrétně Toyota ho dělá ve Francii a Yarise třeba navrhoval Řek... A když napíšeš ty svoje žvásty o linkách a středobodu světa,jak ty to barvitě umíš,tak si vlastně v očích lidí ,kteří toto vědí kadíš do vlastního hnízda... Ty vlastně nikdy nehodnotíš auto jako celek tzn. technika+design,ale jen jeho auru,kterou vnímá každý jinak a když tak je n design,který je také velmi subjektivní ¨názor...
neregistrovaný "PREMDA"
13. 12. 2007 17:14
Re: GTI buď chlap...
Tos tomu zas nasadil....hroudo. Teď mě zas napada, že ti asi nebude tolik, kolik tady hlásáš. LC je pojem, LC je legenda, LC je ikona. S tím RR tady nezačínej, posledně ses s ním důkladně ztrapnil.
LC je designově přesně tam, kde má bejt. Perfektně dotažený tvary a ten interier mu muže ten tvůj vysnělěj Touareg jen závidět.
Co je ale nejdůležitější? KVALITA. Jo GTI, tu nemá ani RR, ani tvůj sen Touareg. Tou LC válcuje všechny.
neregistrovaný "Ji/Ri"
14. 12. 2007 01:29
Re: GTI buď chlap...
Co je to podle tebe "uchopitelný design"? Nech už těch keců a napiš konečně něco za sebe jako chlapa. Nebo jsi fakt borok utvářený PR? Když postavíš Touarega vedle LC, tak ten tvůj kovboj bude vypadat spíš jak zbohatlý příbuzný z chudé vesnice, který stojí vedle krále.... dej se do kupy. Jel jsi už někdy v LC, v RR, ..... . Možná jsi tak slintal na kastlík před sebou v předváděčce passata, touarega, g+. Tebe by ani do LC nepustili, protože tam jen tak nějaký chobot nejde. Ty jsi ten znalec, který s igelitkou a mastným čelem nechává svůj otis za salutování na bočních oknech vystaveným vozů. Vem si dovolenou..... :no:
14. 12. 2007 17:10
Re: GTI buď chlap...
Možná by ses neměl nechat tak příliš unášet emocemi a spíše by ses měl snažit diskutovat. Pokud tě to opravdu zajímá, ano, jel jsem jak RANGE ROVER, tak LC. Toho LC v minulé generaci mám zažitého poměrně víc, najel jsem v něm asi tisíc kilometrů. Toho Range jsem měl možnost testovat hodinu, ale i tak, mám poměrně přesný obraz o obou autech. Ovšem mé jízdní zkušenosti s oběma auty nejsou vůbec rozhodné k tomu, o čem píši. Já nahoře hodnotim design tohoto auta, jeho schopnost tě zaujmout, uchvátit, sejmout. A v tom prostě LC dokázal v mých očích hodně málo.
neregistrovaný "DS"
14. 12. 2007 18:20
Re: GTI buď chlap...
Píšeš, že jsi jel LC i RR. Minulý LC mám projetý také - konkrétně v dunách :-) ...zajímal by mně tvůj pohled právě z hlediska jízdy a vůbec schopností toho auta. V mém případě jsou totiž hodně kladné a já opravdu nejsem z těch, kteří padnou na zadek před Japoncem - spíše naopak. Musím říct, že LC má pro mě ale určité kouzlo, nevím proč. Design není evropský, ale to auto působí dojmem, že něco umí. Oproti tomu RR vidím jako SUV limuzínu - i když má podle všeho schopnosti v terénu (když sundáš nízkoprofiláky), tak si nějak nedokážu představit, že bych jej do něj někdy tahal. No a ta tolik přepíraná poruchovost by mi v rozhodnutí, že zavleču RR do terénu (a budu se na něj spoléhat), také příliš nepomohla.
14. 12. 2007 18:48
Re: GTI buď chlap...
V dunách jsem ho nejel, tedy pokud pod tím pojmem nechápeme i "duny" na "dé jedna" :-) Znám to auto ze silnic Česka, a v tom je ten problém - na dunách muselo být určitě výborné, na silnici se projevoval základní problém v neubrzditelnosti, pokud s tím člověk spěchal. Ke zpracování uvnitř člověk nemůže mít výhrady, ale ta jistá schizofrenie - superluxusní vnitřek na... duny, to mi prostě nejde dohromady. Ale chápu, že v zemi dun, být miliońářem, se o tom dá uvažovat. Já ale nebydlím v dunách. Právě ten Range, jako sice obdobný "bejk" přesto s určením převážně na silnici lépe člověku vyhoví, neb jet tu mimo silnici sice jde, ale tak maximálně 2 kilometry na dojetí k chatě. Ale i tak je Range v terénu jistě schopný. V předznačeném kontextu je (jako pro evropana) pro mne LC nevyužitelný a svým (ne)stylem až kýčovitý. Vizualita je pro mne nepřijatelná absolutně.

Ta poruchovost... no, je to problém. Malý, ale nelze popřít, že existuje. Je potřeba to ovšem vidět v realistickém světle. Já tu o tom vlastně ani nechci psát, neb se to tu nedá seriozně rozebírat, když každej druhej plejstejšnovej kovboj zná jen pojem japonská kvalita a neví už nic o evropské výdrži... Prostě, asi ta nejdůležitější věta, která by tu v té souvislosti měla zaznít (a její obsah je objektivní) je tato - důvodem k rozhodování, zda japonce či evropana nemůže u člověka, který rozumí autům být to, že je jedno auto více spolehlivé, než druhé. Dnes totiž v daném segmentu je spolehlivost všech na takové úrovni, že výskyt závad je zanedbatelným kritériem při volbě.
neregistrovaný "DS"
14. 12. 2007 19:29
Re: GTI buď chlap...
Je fakt, že pro evropana je auto typu LC docela zbytečný produkt - nebudeme z toho tady dělat rozdvojenou diskusi, když teď jsem si všiml, že níže se to nese ve stejném duchu (někdy se vyplatí dočíst do konce). Takže jen stručně... Pokud jde o luxus interiéru, LC si tady možná hraje tak trochu na něco co není, jak říkáš, žít ale jinde, nemusel by to být problém. Faktem ale zůstává, že onen luxusní interiér dvakrát nekoresponduje se zevnějškem, který je asi všechno, jen ne luxusní. A právě to pro citlivého evropana, který design vnímá hodně komplexně může být, resp. bude, nestravitelný problém. LC je prostě geograficky situován úplně někde jinde než do Evropy, s tím nejde než souhlasit. Tady zůstane jen doménou zlomku těch, co chtějí za každou cenu jezdit v něčem co nestojí na každém rohu a těch zmíněných plejstejšnových kovbojů (dovolíš-li mi tvou terminologii :-) ), kteří si auto ještě dlouho nekoupí - mimochodem, poslední dobou je tady narváno, co? >:D

S tím, že není možné vybírat si auto podle nějaké "tabulky" spolehlivosti souhlasím samozřejmě také. Auto musí především oslovit. Tím spíše, pokud je pro mne něčím víc, než jen náhrada za MHD.

PS: Když si tak vzpomenu na ty hladké a zábavné průjezdy dunami a zkusím je znonfrontovat s jízdou po D1, tak mám pocit, že sis ten LC vyzkoušel v podstatně náročnějším terénu ;-)
14. 12. 2007 20:16
Re: GTI buď chlap...
Abych podporil vasi teorii, tak jen par cisel, ktere ji vystihuji. Data za 1-11/07 v CR:
RR+RRS - 171 ks
LC - 221

Q7 - 506
X5 - 473
ML - 442

Silnicni SUV (posledni trojka) je jasne napred, pred luxusnimi terenaky. Zde bych se jen pozastavil nad relativne nizkym poctem RR, ktery umi na silnici. Tipuji, ze odrazi mizerne zastoupeni znacky v CR a take spolehlivost RR.
14. 12. 2007 20:38
Re: GTI buď chlap...
Dobrá tabulka :yes:
neregistrovaný "DS"
14. 12. 2007 20:50
Re: GTI buď chlap...
Teď nevím jak to bylo myšleno, protože těch LC se podle čísel zase tak málo jak jsem čekal neprodalo... spíše vycházím z toho, že jej příliš nepotkávám a to nejezdím jenom někde "tady kolem vesnice". S tou spolehlivostí je to opravdu těžko. U toho Range bych se těch bolestných diferáků osobně dost bál, protože o tom mluví opravdu každý, kdo jej má a to zmiňované zastoupení v Česku je také kapitola sama pro sebe. Mám pocit, že v tomto ohledu v LR trochu více vyjeli z kolejí než ostatní. Naštěstí jsem na trochu jiná auta než mastodontní silniční SUV, takže se tím nemusím zaobírat :-)
14. 12. 2007 21:09
Re: GTI buď chlap...
Priznam take, ze SUV ani OffRoad neni ma parketa. I me prekvapil pocet LC. Ale jasne silnicni X5, Q7, RX proste maji u nas vetsinu.

Docela by me zajimalo, jake je rozlozeni sil v Rusku?
14. 12. 2007 20:32
Re: GTI buď chlap...
:-) :yes: Jo, je tu nějak přisprostle těsno. Člověk se úplně těší na dobrý příspěvek. Třeba jako je ten tvůj :yes:
neregistrovaný "wwwwwww"
16. 12. 2007 11:56
Re: GTI buď chlap...
Muj bratranec dela na montazi v Bratislave, kde montuje touarenga a sam tvrdi, ze kvalita zpracovani je strasna a ze lituje zakazniky, co daji tolik penez za tak hrozne auto. A jen mimochodem dalsi znami si tohle auto koupil a pres vymenu vodnich cerpadel a ruznch soucasti dosel az k vymene celeho motoru, jelikoz mu prasknul cely blok, protoze v litine byla bublina. A proto rikam, ze bych do touarenga nikdy nesel, sam mam LC120 a nemenil bych. Jediny konkurent z evropy je podle me BMW x5, ale tady se teprve uvidi, jestli obstoji v poruchovosti oproti LC.
anonym
13. 12. 2007 13:04
l
to je fakt...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pjenkava
13. 12. 2007 13:09
Nesmysl
Proč kupovat benzin? Je dražší, víc žere a je pomalejší. 8-s
Rozbalit vlákno
1
anonym
13. 12. 2007 18:13
Re: Nesmysl
mno jo..ale poslechni si zvuk V8 benzína >:D - to je prostě mazec, i když má menší krouťák tak do něj jdu
Avatar - Dinar
13. 12. 2007 13:50
Smysl nesmyslu
Pokud vozíš turisty po dunách kolem Hurghady nebo jsi synkem ropného šejka v Saudské, a spolu s ostatními šejkovskými sousedy se vyžíváš v závodech o nejdelší skok přes dunu, pak je pro tebe LC tím pravým autem. Je to totiž off-road se vším co k tomu patří, tedy nepřekonatelný v terénu, nedostatečný na silnici, jen chabě, a s japonským "smyslem" pro styl se snažící zamaskovat svůj dělnický původ hromadou chromu a koženým vnitřkem. V Evropě už výrobci zhruba před deseti lety pochopili, že vzhledem k absenci rozmarných šejků, dun, nebo krajiny ve stylu kanadské divočiny, bude lepší stavět něco, co se nezříká určité míry terénních schopností, ale hlavně se dokáže s přehledem pohybovat po silnicích a ještě u toho dobře vypadat. Proto vznikla nová třída, třída SUV. Prakticky kterékoliv auto této třídy za podobné peníze jako LC jej ve všem, snad s výjimkou úspěšného zdolání těch dvou tří brodů, které v Evropě ještě zbyly, zcela bez problémů strčí do kapsy. Ale pokud chce nutně někdo řídit něco, co vypadá jako autobus křížený s traktorem, pak, proti gustu... ;-)
Rozbalit vlákno
12
13. 12. 2007 17:21
Re: Smysl nesmyslu
Dokonalej text. Stavba příspěvku, jeho intelektuální nit, a ta dokonalá přirovnání... Hurghada... :-) dělnický původ :-) autobus kžížený s traktorem... za to smekám. Fakt, parádní absolutně přesný text. Dnes ses vytáh´ BRAVO :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "jahonzik"
13. 12. 2007 17:25
Re: Smysl nesmyslu
Zase si tleskas sam sobe??
neregistrovaný "starec"
13. 12. 2007 18:13
Re: Smysl nesmyslu
Myslím, že se nemáš tak úplně pravdu. Ne v Evropě, ale v Japonsku přišli s SUV a to TOYOTA se svojí RAV4. A co se týká zařazení LC do segmentu SUV je to, podle mého názoru, nevhodně novinářema zařazený OFF-ROAD. Off-road se vším všudy, a ještě něco navíc. Umí jezdit i po silnicích. Takže ne Evropa, ne dělnický styl, ne japonský "smysl", ale krásně vyvážený automobil, který bude těžko někdo porážet jak co se týká jízdních vlastností tak co se týká techniky a ceny.
Avatar - Dinar
14. 12. 2007 11:11
Re: Smysl nesmyslu
Řekl bych, že sis k reakci vybral spíš to, co v mém příspěvku není, než to co tam je. Tedy, možná jsem měl napsat místo SUV, velká SUV, protože s RAV4 máš pravdu, ale to jiná kategorie. Takže, třída velkých SUV vznikla jako reakce na "zluxusňování" klasických velkých off-roadů typu LC, které je tak trochu nesmyslné, je to jako dělat z dělníka manažera, uvážeš mu sice kravatu, řídit firmu ho tím ale nenaučíš, a ruce od mouru mu zůstanou. Proto nastoupila velká SUV, a off-road v evropském provedení zůstává, tím čím má, tedy dělníkem typu Defenderu. A pokud jde o LC, po silnici umí jet i traktor, argumentovat tímto způsobem nemá smysl, pokud řeknu, že LC je na silnici nedostatečný, znamená to, že jeho jízdní vlastnosti jsou o mnoho horší než u jakéhokoliv podobně velkého SUV. Technikou spíše zaostává, nabídka dvou motorů průměrných kvalit, podobně převodovky, pokud bys snad pod slovem technika myslel různé el. vychytávky, nevím co by LC nabízelo navíc proti evropským SUV. Takže zbývá jen ten obludný design, pro který si jej možná i někdo koupí, zrovna včera jsem viděl na silnici Rodius, auto u kterého bych si troufnul říct, že za něj nikdo nemůže bez donucení utratit své peníze, a přesto to někdo udělal.
neregistrovaný "Coulin"
14. 12. 2007 12:02
Re: Smysl nesmyslu
Dinare chtěl jsem na tebe původně reagovat při prvním příspěvku a poopravit Té v tvém bludu,ale když čtu ten druhej zjišťuji že je to zbytečný...Seš v°° l a zůstáváš jím. Napsat ,že SUV vzniklo v Evropě můžeš fakt jen TY... :no: I Francouzi pochopily,Že 4x4 umí až na vyjimky nejlépe Japíci,ale tobě a Gtimu to nejde vysvětlit,protože tam kde by se info mělo zpracovávat máte kořeny a historii a namalovaný EVWropský linky...
Avatar - Dinar
14. 12. 2007 13:03
Re: Smysl nesmyslu
Netřeba uchylovat se k invektivám, i když chápu, že pro ty prostší je to jednodušší než naučit se pořádně číst.

Takže, nikde jsem nenapsal, že SUV vymysleli Evropané, jen to, že zhruba před deseti lety pochopili, že místo "polidšťování" klasických off-roadů bude lepší, i v kategorii velkých teréňáků, použít koncept SUV (kdybys rozdílu mezi off-roadem a SUV nerozuměl, můžu ti to vysvětlit). Jen jsem do původního příspěvku nenapsal "velká SUV", ve své bláhovosti, mluvíc o autech velikosti LC, mě nenapadlo, že se dočtu o RAV4, která je ze segmentu o dvě třídy níž. Ale "starec" takto zareagoval, proto jsem to v dalším příspěvku vysvětlil. Tím by to, pro chápavější, mohlo skončit.

A pokud tvrdíš, že velká SUV přišla z Japonska zajímalo by mě, kterépak to velké japonské bylo tím etalonem a impulzem ke vzniku velkých evropských SUV typu ML, GL, XC-90, X5, Touarega, Q7, Disca, Range apod., tedy aut, která svou koncepcí nahrazují, na evropských silnicích už přežitý, luxusní off-road.
anonym
14. 12. 2007 13:58
Re: Smysl nesmyslu
Uz sa tu, prosim, nestrapnujte. Prve SUV na svete z "velkych" bol LEXUS RX300, tesne nasledovaný ML od MB
Avatar - Dinar
14. 12. 2007 14:29
Re: Smysl nesmyslu
Zas typická reakce, ale prosím, pomalu se dostáváme k podstatě, podstatě zatím nevyslovené, ale snad celkem pochopitelné z odpovědi na dvě otázky: 1) kterýže je ten největší trh na světe pro SUV a 2) kde tím pádem, a zcela logicky, začali svá SUV vyrábět také evropští výrobci. Odpověď na 1.i 2. otázku je: USA. Bingo, kategorie velkých SUV vznikla v Americe, takové Fordy Explorer se šinuly po tamnějších Higways dávno předtím, než u Lexusu připíchli na nástěnku skicu svého prvního SUV. To jen na doplňění debaty, aby ses tu dál neztrapňoval, anonyme.
anonym
15. 12. 2007 10:24
Re: Smysl nesmyslu
Myslíte auto ( pardón Ford ) s nosným rámom ??? Tak to keď je u vás SUV, tak, neviem, neviem
14. 12. 2007 17:15
Re: Smysl nesmyslu
Tohle musí skončit v nominaci na blábol roku ve Zlatém ventilku. To jistě chápeš :-)
neregistrovaný "Ji/Ri"
14. 12. 2007 18:14
Re: Smysl nesmyslu
Aaaaano klone gti.... . Hele piš pod tím samým nickem. Anebo složenině: např.: ginar, dig...
neregistrovaný "oldrt"
15. 12. 2007 09:42
Re: Smysl nesmyslu
... jenom maly doplnek:
1. rozumim, ze se ti auto nelibi (ok, me moc taky ne a na ples v opere bych jel radsi rr nez lc), chapu, ze pokud feeling je zaklad, pak nema smysl pokracovat v diskuzi,
2. rozumim, ze se ti zda jeho spotreba phm nadprumerna; (nemyslim si to, s ohledem na hmotnost a vykony auta), ale pro nekoho je 10l/100km moc/moc malo
3. ale nerozumim tomu, proc rikas, ze lc100 je nedostatecny na silnici; mel jsem moznost s autem (lc100/v8/2001) cestovat po dalnici a byl jsem mile prekvapen (pravda, s 20´´ rafkama) chovanim vozu-911 to neni, ale porovnam-li to s rr (ne sport) v zakladu, tak z lc se mel lepsi pocit. naopak v terenu byla lepsi lc90, protoze je lehci...
Avatar - www.skodaoctavia.cz
13. 12. 2007 17:17
nelíbí
Mě se teda nelíbí auto vypadá jako z 90tých let 8-s
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "seki"
13. 12. 2007 17:44
Re: nelíbí
heh...hlavne,ze Octavia vypada jak z 50-tych rokov, ty hrdina >:D >:D
neregistrovaný "seki"
13. 12. 2007 17:58
zase
Zase sa GTI predviedol. Nic ineho som od neho ani necakal. Ako to uz niekto napisal, je frustrovany a ma asi komplex z Toyoty, pripadne japoncov.

Ale k LC:
LC sa mi pred par tyzdnami doslova nepacila. Myslim ale, ze pomaly jej prichadzam na chut. Ten interier je neskutocne vyvazeny, take nieco sa v sucasnych autach len tazko uvidi. LC je dokonale auto, je to skutocny "terenak" s velkou davkou luxusu a elegancie.
LC sa nerozsypu napravy ani v terene, kdezto Touaregu sa rozsypaju na beznych cestach.
LC je kvalita a spolahlivost. LC sa nesype ako koncernove "skvosty".
LC je moj novy sen a ak sa bude darit ako doteraz, coskoro sa objavi v mojej garazi.
BRAVO TOYOTA, BRAVO JAPAN! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
13. 12. 2007 20:01
Re: zase
ano vidím to velmi podobně ... stačí se kouknout na záběry z afriky afgánistánu atp .... v drtivé většině se tam pohybují staré rozmlácené toyoty .... hilux landcruiser ... ani land roverů v africe kolikrát není vidět tolik kolik bych čekal ... nehledě na asii kde jsou toyky v totální nadvládě ... nehledě na to že toyota máod každé své terénní řady i skutečně očesanou do nejtěžších podmínek - HZJ 78/76/7x, od řady 100 je verze HZJ 105, a jsou i LC 120 s atmosférickými diesely .... to nyní nemá ani Land Rover čili v tomto má toyota náskok nad ním :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "seki"
13. 12. 2007 21:43
Re: zase
a u nas na Markize bezi dokument o Afrike. V kazdej scene, kde kamera ukaze ulicu v africkych mestach su cesty plne starych vozidiel znacky Toyota. Je jasne, ze Toyoty su spolahlive auta, pretoze kde sa ostatne znacky rozpadnu, tam Toyoty este desatrocia jazdia ;-)
13. 12. 2007 18:14
GTI a Dinar
nelze Vám upřít slovní ekvilibristiku a schopnost klást slova tak, aby exceloval Váš záměr. Bohužel si GTI osobuješ právo druhé soudit a soudy vynášet - ti, kteří nekoherují s Tvým názorem jsou, ať už přímo nebo zaobaleně, do neskoupých vět, označeni za blbce a idioty. Výrazy jako absolutní pravda apod. jenom dokazují, jakou roli si přisuzuješ - roli arbitra. Naštěstí neexistuje ve vesmíru přihrádka s nápisem - Vše dle GTIho názoru - protože pak by byla vyráběna auta jen dle Tvého vkusu, který, ať chceš, či nikoliv, není směrodatný, a jenž by zanedlouho vedl k Tvé vlastní kanibalizaci, protože bys neměl terč pro své výpady. Je velmi přínosné číst, co píšeš, protože v mnoha ohledech máš pravdu a v mnoha případech to lidi, kteří Tě čtou obohacuje - a je jedno zda pozitivně či negativně, protože člověk se učí a jak říkala jedna dáma na estetiku - bez krásy bychom nepoznali ošklivé a ošklivé může být krásné, pokud nepotkáte to hezké. Jen k tomu LC - byl jsem v SAE a moc Touaregů jsem nepotkal - tedy dva, pokud si pamatuji. Naopak Toyot tam bylo habaděj - asi víc vydrží.... A pokud se na ně koukáš jako na méněcenné, protože jsou "dělníky", tak je třeba připomenout, že bez dělníků by se šlechta nepohla z místa. Hezký večer...
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Clawik"
13. 12. 2007 21:24
Re: GTI a Dinar
:yes: dobrý příspěvek

Musím se zastat Dinara, myslím, že to napsal hezky a výstižně. Když chceš off-road do města, tedy podmínek, kde by ti stačilo jakékoliv auto, kup si Evropana. Když ale chceš off-road do terénu, ve kterém budeš navíc např. pracovat (vozit turisty a tak), ve dne v noci, bez ohledu na podmínky...kup si japonce ;-) :yes:
neregistrovaný "R_E Clavik"
14. 12. 2007 08:50
Re: GTI a Dinar
Proč Evropana? Japonci umí lepší auta, za lepší cenu. Vlastní zkušenost.
neregistrovaný "ozawa-san"
14. 12. 2007 11:40
Re: GTI a Dinar
Dinar v tomhle pravdu má a zajímal by mne jeho názor, proč třeba VW nevyrábí pick-upy, i když nějaké studie existovaly - třeba právě proto, že jsou to velmi namáhaná auta, pokud neslouží pouze jako ozdoba.... Jinak japonec či evropan - i v tomhle dochází k "mísení" ras - spousty japonců jsou vyráběny v evropě a třeba Nissan vyrábí ve Španělsku atd.
Avatar - Dinar
14. 12. 2007 12:37
Re: GTI a Dinar
Vy si tu v podstatě sami na všechno i odpovídáte. Jednak, LC je auto, jehož kvality tu nikdo nezpochybňuje, tedy kvality tohoto auta jako klasického off-roadu. Podstatné by pro tuto debatu mělo být, očima jakého trhu se na něj díváme. Proto jsem psal o SAE, stejně jako ty, ano, je naprosto logické, že tam uvidíš mnohem více LC než Touaregů, stejně jako je naprosto logické, že v okolí Frankfurtu nebo Hradce Králové tomu bude přesně naopak. Takže, já píšu z české kotliny, hodnotím tedy auta pohledem zdejšího trhu. Pro něj jsou, dle mého názoru, mnohem vhodnější a smysluplnější, vzhledem ke způsobu použití, velká SUV než mastodontní klasický off-road. Proto jsem napsal, co jsem napsal, a pokud jde o design, ať chcete nebo ne, při pohledu na konkurenci je to jasná slabina LC. Že i krabice může vypadat k světu, dokazuje svými tvary právě Range Rover. A že VW nedělá pickupy, jak to? Co takové Caddy? Dokonalý evropský pick-up své doby. Ale ty jsi jistě neměl na mysli tento typ pickupů, takže si opět dokážeš odpovědět sám, VW dělá auta hlavně pro evropský trh, kde je pro americké pojetí pickupu tak malý prostor, že nemá smysl podobné auto ani stavět, a to je všeobecný pohled, alespoň nevím o žádné evropské automobilce s "truckem" v nabídce. Naopak Toyota ve své strategii globálního výrobce na pickupech postavila z velké části svůj recept na úspěch. ;-)
neregistrovaný "ozawa-san"
14. 12. 2007 14:34
Re: GTI a Dinar
jenže naše odpovědi sobě samým nemusí být vždy správné a proto se ptám i Tebe, protože neplácáš nesmysly - a to může můj názor korigovat nebo změnit.... Skutečně jsem však měl na mysli větší pick-upy než caddy či forman, kterému když jsem dal na korbu třicet beden piva, tak vláčel výfuk po zemi. Nemám však na mysli ani tzv. trucky, což jsou mastodontíci k 6 metrům a bylo třeba zábavné sledovat v Praze na Edenu v podzemních garážích pokus o zaparkování chevroletu avalanche - nakonec jsme ho museli navigovat dva - pro řidiče peklo. Mám na mysli vozidla do těch 5,2 jako Navara,L200 či Hilux. Jinak z evropských automobilek to zkoušel opel s campem, což bylo ale isuzu a pak pár úsměvných pokusů v podání polonezu a dacie. Nepočítám open verze LR. A protože máš přehled o evropském dění tak se na ten vw ptám... K těm SAE - hlavní výtku tam měli ani ne tak k mechanice Touarega, jako k náchylnosti na jemný písek, který se dostane zatraceně všude.
14. 12. 2007 14:57
Re: GTI a Dinar
Jen mala poznamka k terennim pickupum(Ranger, BT, L200, Navara). V CR se jich za letosnich 11 mesicu prodalo 754ks. Coz mi prijde na nas maly trh dost. VW vykryva i daleko mensi skuliny na trhu (Phaeton, ...). Take se snazi byt VW svetovy konkurent pro Toyotu, tak se da cekat, ze i zde neco pribude. Na druhou stranu VW, vedom si sve mezery na trhu, dela lehce terenni 4x4 verze od Transporteru i jako pickup.
neregistrovaný "Coulin"
14. 12. 2007 12:40
Re: GTI a Dinar
Dokonce jednu dobu VW kupoval Hiluxi od Toyoty a prodával je jako VW TARO. Když si je pak měl montovat z Jap dovezenejch dílů už mu to tak nešlo... :yes:
14. 12. 2007 01:44
Re: GTI a Dinar
Souhlasím.

A jdu přečíst vaši recenzi Forestera, tohle auto mi jednou bude stát v garáži.. :yes:
neregistrovaný "jahonzik"
14. 12. 2007 03:22
Re: GTI a Dinar
Pises o nem, jako by to byli 2 osoby... Osobnosti mozna, ale v jedny hlave. >:-[]
14. 12. 2007 17:24
Re: GTI a Dinar
Schizofázie, Honzíku, je sice nezáviděníhodná choroba, ale pokud vyhledáš odborníka, určitě ti s tím pomůže.
13. 12. 2007 19:23
HZJ 205 ???
jinak jsem docela zvědav , zda bude k dispozici ty tropická verze řady 200, tak jak byl od řady 100 k dispozici model 105 , kterej se lišil absencí zbytečné elektroniky a nabizel maximum konstrukční robunsti pro jízdy v terénu .... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "miro66"
14. 12. 2007 07:53
Výkon dieslu
Nechcem sa hrať na detailistu, ale v katalógoch českého aj slovenského importéra sa uvádza výkon 195 kW pri 3400 ot./min. Krúťák je rovnaký. Čo je správne?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Coulin"
14. 12. 2007 08:29
Re: Výkon dieslu
Ano naše verze bude mít 195 kW,jsme totiž u Toyoty zařzeny do severských zemí... >:D
15. 12. 2007 11:23
Re: Výkon dieslu
v čr je schválenej výkon dieselu 195 i 210 kW .. :-)
neregistrovaný "PREMDA"
14. 12. 2007 22:35
OFF ROAD/SUV
A uz to tady mame zase. Vsichni vedi, ze kdyz nekdo chce dobry, kvalitni auto tyhle kategorie, koupi si auto japonsky vyroby. Kazdy, kdo vi neco o autech zna historii SUV a Offroadu. Jsou zde ale exoticky pripady, nebo spis exoticky pripad v podobe dvouhlavyho draka DiGTInara, kterym se nic vysvetlit neda.
Chces kvalitni SUV s vybornym designemv a s vynikajicim dieselem? Kup si RAV4, mas smysl pro dobrodruznej design, ale chces si zachovat kvalitu? Kup si CRV.
Chces kvalitni velky SUV/Offroada, ktery te nenecha nikde ve stychu? Mas tady LC,Pajero,Pathfindera,Patrol. Nektery jsou cistokreny offroadery, nektery jsou spis na silnici, ale kvalitou jsou ve vysinach nebeskych.
V evropskych SUV a offroadech se kvalita hleda hodne spatne. Kvalitni offroad vlastne ani neni a SUV (ty kvalitnejsi) jsou jen japonske odvozeniny.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Coulin"
16. 12. 2007 23:38
Re: OFF ROAD/SUV
Pravdu díš...A prej kopírujou... A od koho >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "UK"
15. 12. 2007 11:03
LC
LC je trieda sama o sebe.Tak ako je RAV u parketakoch najlepsia volba tak je LC naj;epsia volba pri off road.Je to nezmar ktory ta nesklame.Mozes na nom prejst celu Afriku od Maroka az po JAR tam ovsem pozor abi ti ho neukradli.Range Rover sluzi v Londyne panickam na rozvoz deti do skoly tam maju istotu a hustu siet servisov.Poruchovost Range Roveru je tak vysoka ze ti pri kupe pribalia do kufra technika ako vianocny darcek... >:D GTi pise o nejakej vizualite ta ti moc nepomoze ked ti odite elektronika a najblizsi servis mas 2000 km.Vsimni si chlapce na com sa vozia vsetky svetove expedicie na com sa vozia sejkovia v Saudskej na com sa vozia novy rusaci.Ano len to povedz nahlas v LC ckach.Alebo v Touragoch?Tourag zase posle na Dakar nejake pozliepane auto a zase to nevyhra.Ano uz osmi raz zasebou vyhra vizualne nepekne japonske auto vsak? A hadaj preco.Ano zase si neuhadol nie preto ze nema oble tvary.Spolahlivost a kvalita vyrobku je totiz velmi dolezita.Z garaze do obchodu zvladne kde ake auto.Su vsak miesta kde moze len kral a ten kral ma meno TOYOTA LC tak sa pred kralom poklon aj ked moxno nerad...BRAVO TOYOTA at zije kral :yes:
Rozbalit vlákno
0
15. 12. 2007 14:48
PLEJSTEJŠNOVEJ ŠEJK
Konečně jsem to pochopil. Tady nejde o to, jestli je nějaké auto využitelné, a jak na silnicích Česka, jestli má dokonalý výraz, krásnou karoserii, jestli to umí (především) na silnicích a v lehčím terénu (kde bys tu chtěl jezdit v bažinách, či stepích?), tady se teď budeme zaklínat luxusní off-roadovou potřebou ropných šejků. Ano, nikdo asi nemá problém s tím, doporučit tomu šejkovi jednoho, či dva výborné a kvalitní LC... výborné na duny, výborné do težkého terénu. Ten šejk, by ti ovšem na silnice a polňačky Česka doporučil... RANGE ROVER či TOUAREG, neboť 99,9% času trávíš na silnicích. A o tom to je. Je mi jedno, jestli se šejkovi jede výborně po dunách, prioritně mě zajímá v čem se budu dobře cítit na silnici mezi Plzní a Olomoucem... A věř, že evropský model je přesně ten, který sem pasuje, ať už je to RANGE ROVER, či TOUAREG. Vždyť, nelži di do plejstejšnu, kdybys měl zítra vybrat tatínkovi auto z tohoto segmentu, volil bys zásadně jen to RANGE, a pokud bys nechtěl utratit balík, vskočil bys do Touarega... jo, jsi také evropský kovboj a ne ropnej šejk...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "PREMDA"
15. 12. 2007 15:18
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ ŠEJK
Ne DiGTInare, nepochopils.
anonym
15. 12. 2007 15:38
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ ŠEJK
a další hřebíček do rakve.někde výše zmínil 911,tak tu právě zadupal do prachu NISSAN GT-R >:-[]
neregistrovaný "Coulin"
16. 12. 2007 23:45
Re: PLEJSTEJŠNOVEJ ŠEJK
Jenže Touareg nevydrží ani na české silnici...Jak pravil jeden ze zákazníků co má doma vše od koncernu"Myslíte,že bych si měl koupit Touarega,když ze 4.známejch co ho maj se jeden soudí o vraceni,dva ho maj na servisu a jeden ho už radši prodal... UŽ má hadej co...? LC >:D >:-[]
neregistrovaný "UK"
15. 12. 2007 17:08
GTI to stale nechape
Kral je len jeden a je jedno ci na nom jazdi sejk,farmar alebo ja.Ten kral terenu sa vola LC a uz to chlapce GTi nezmenis.Pochopis to a zase si poplaces az ten tvoj Tourag nedojede v Dakaru.Netrap sa s tym niekto musi aj prehravat.Zivot je uz taky.Zvez sa v LC a pochopis ze sa s nim da aj na silnici do Olomouca na syrecky.Az si raz nasporis a budes velky mozno budes chciet jazdit tiez na LC.Nevadi ze to este teraz nechapes zivot je uz taky a s nikim sa nemazli >:D
Rozbalit vlákno
3
15. 12. 2007 17:26
Re: PLEJSTEJŠNOVÝ UK
No, vypadá to, že jestli tu někdo nechápe LC, pak jsi to ty. Do té Olomouce dojedš i na traktoru, o tom není sporu, ale překvapuje mě, že ty bys na ten smíšený provoz v česku, tedy 99,9% silnice, zbytek polňačka volil krále dun namísto například BMW X5, RANGE či Touarega. Ale... vedle toho, že mě nečteš (nahoře jsem napsal o mé zkušenosti s LC) je zcela zřejmé, že právě tys ten klasickej plejstejšnovej šejk, neb jinak bys tu nemohl psát ten nesmysl, že LC je v Česku či Evropě snad nějakým králem. Vůbec nerozumím tvým posledním větám, nebo, že bys snad hledal sobě rovného? Tos tedy u mne sáhl hodně, ale hodně vedle, uká >:D
neregistrovaný "UK"
15. 12. 2007 18:39
Re: PLEJSTEJŠNOVÝ UK
Chod sa prebehnut po parku a zrovnaj si to v hlave ak sa ti to nepodari tak sa zavri do garaze poplac si tam a ulavi sa ti. >:D
15. 12. 2007 19:03
Re: PLEJSTEJŠNOVÝ UK
Koukám, že si tu místo diskuze odreagováváš pubertální stresy 8-s :no:
neregistrovaný "UK"
15. 12. 2007 22:14
GTI to stale nechape
You dont understand boy,do you.Try again and do not cry too much.You try to be some kind of smart ass dont you.Never mind you will understand when you grow up a bit.Good night boy :no:
Rozbalit vlákno
2
16. 12. 2007 09:16
Re: GTI to stale nechape
GTIho rozevláté slohové výjevy taky moc nemusím, ale aspoň se tak okatě nesnižuje k podobným nesmyslům..co podobným příspěvkem hodláte dokázat? ;-\
neregistrovaný "Hds"
16. 12. 2007 20:49
Re: GTI to stale nechape
máme se posr*t z toho že ses naučil trochu anglicky?
neregistrovaný "LCttttt"
16. 12. 2007 11:38
Super
Kdo umi, ten umi, kdo neumi, te cumi.....
Rozbalit vlákno
0