no když to porovnám s cenami třeba zde [odkaz] , započtu clo, dph, nějakých 100k na dopravu a přihlášení tak mi furt to vychází o odst levnějc než ten benzin v čr ;-\ ...že by opět byly české ceny natažené jako dycky ???
v usa maj také hafo kilometru obyčejných nezpevněných cest .... možná by se leckdo divil ... jeden z důvodů tamní ohromné popularity pickupů a suv ... nehledě na kolikrát větší základní výbavu .. ;-)
Být to z prokukce VW, tak nás pravděpodobně čekají chvalozpěvy v podání GTI. Jsem zvědavý, zda-li se k tomu článku vyjádří, neboť výše zmíněné auto splňuje všechny hodnoty, které uznává. Tedy vlastně všechny až na jednu - je ze země vycházejícího slunce. A to on neodpouští. Landcruiser má dlouhou tradici, lety prověřenou a pověstnou kvalitu a spolehlivost. Pravý off-road. :yes:
Tady je jedno z aut ,kde se Evropa začíná teprve učit Néco takového dělat. >:D a vůbec auta 4x4 uměj až na výjimky Japíci nejlépe. I Francouzi to už pochopili-viz SUV Pegy a Citron... Právě koukáte na nového krále :yes: >:D A teď sem nasypte ty kraviny o historii a legendách... Heslo pro LC -Legendu nic nezastaví... :yes::yes::yes:
Vsimni si ze ten posluhovac koncernu, nemoze vystat hlavne toyotu a hlavne asi preto, lebo nemoze spavat kvoli jej produkcii :-! ale infiniti sa mi zda ze moze to asi nepredstavuje podla neho hrozbu pre koncern 8-s
Auto cz pise bludy... vybavy nie su 2 ale ovela viac, standart je 12 Airbagov a pre 7m verziu 14Airbagov, a v základe nieje 4 zonová klima iba pre 7m verziu.... postreh AUTO cz ifo máte zle
komntár prijimam na corolla2@azet.sk :no:
Hlavovy airbag je na kazde strane jeden (pro tri rady, jakmile se aktivuje, vymenite jen jeden a ne tri), tzn. celkem 10 airbagů (2 čelní, 2 boční vpředu, 2 boční vzadu, 2 kolenní vpředu, 2 hlavové). Co se týká rozsahu standardní výbavy Land Cruiseru, informace obsažené v článku pocházejí z českého překladu oficiální tiskové zprávy Toyoty. Důvěryhodnější zdroj jsme nesehnali.
výbavy - oficiálne teraz ich mám pred sebou
Sol
Lux
Lux Navi
Lux +
kombinovatelné tak v 5 a 7 miestnej verzii.
Pre 7m verziu standartne 4 zónová klíma ovládaná s 1. radu sedaiel a 1 pár ABG navyše
Takže se mé obavy plně potvrdily. Toyotě se nevyplatí pro evropský trh vyvíjet pro Land Cruiser adaptivní tempomat, což dnes považuji za naprosto nezbytnou výbavu. Takže jedinou možností zbývá dovézt si z USA jeho dvojče, Lexus LX...
předkolizní bezpečnostní systém je něco jiného, jedná se o tempomat,udržující rychlost za vozidlem jedoucím před vámí a v případě brždění vozidla před vámi ai auto přibrzdní samo.
Přesně tak. Jenom ještě dodám, že celý problém vzniká velmi pravděpodobně následkem politiky nutnosti odlišení značek Lexus a Toyota v USA. Všechny Toyoty od kterých neexistuje Lexus verze totiž adaptivní tempomat mohou mít např. Sequoia nebo Sienna. Toyoty od kterých existuje Lexus verze mají smůlu :'-(
Toyota má v současnosti adaptivní tempomat již na úrovni Mercedesu - je funkční od 0 km/h. Např. u staršch LS460 se vypínal při poklesu rychlosti pod 30 km/h. Je to opravdu dost příjemná věc a v dnešní době si bez něj kupovat auto této cenové kategorie považuji za nesmysl.
Mimochodem, i to pre-crash u LC vypadá jako pouze základní, tj. umí pouze přitáhnout pásy, možná pohnout sedadlem apod. Pre-crash, které bude mít velmi pravděpodobně nový Lexus LX bude umět stejně jako Lexus LS i nouzové brzdění.
Nojo, tohle už jsme tady jednou měli... Není to LC 120 ale jenom Land Cruiser. A pak se dohaduj v servisu, co to máš vlastně za auto. Takže si myslím, že se bude stejně jako se říká LC 120 říkat i LC 200. Mimochodem, označení LC 120 najdete i v technickém průkazu a jsem skoro přesvědčený, že LC V8 bude mít v TP také napsáno LC 200.
Umění zaujmout, doslova tedy sejmout, je dokonale propracováno v supersportech, v getečkách. jak by ne... vždyť auto, to je především láska k rychlosti... a ideál v podobě 911ky už byl ostatně stvořen. V těžkotonážních segmentech je ovšem předmětné zadání o to složitější, že inklinace k tomu udělat místo esuvečka dokonalou hroudu, je zdá se natolik lákavá, že kdejaký výrobce rezignoval na to, stvořit boha jménem SUV... Ale, vždyť on už přece ten esuvébůh existuje. V dokonalém offroadovém provedení, s nedosatižnou karoserií, s domimancí, která hraniči s absolutnem. Ano, RANGE ROVER. Ten jediný mezi nejlepšími...
Na LC je v předznačeném kontextu zřetelné především to, že dokonalá vizualita, vizualita, která bere dech, která je dotažená, kderá sděluje tvarem, která odráží svou dobu, se tvoří jenom v Evropě. Tak si říkám, jak to přijde, že někoho tu uhrane tvar přední masky, tvar světel, a vůbec celá neuchopitelná (pro mne) karoserie? Čím to je, že mě přitahují tvary RANGE tisíckrát více. Že mi ti tvary bezvýhradně sedí, že tomu autu rozumím a přesně vím, pro koho je stvořeno. Jistě, protože ten RANGE ROVER je svým designem dotažen do výšin, k nimž nelze prostě dohlédnout jen tak nějakým mainsTTTreamovým kukátkem.
Ovšem buďme upřímní, jistou příbuznost karoserií, a teď myslím především na "školu" designu, koncentrující se do zaoblených tvarů, najdeme vedle LC i u evropské produkce, koneckonců i u letitého Touarega. No, tak si tahle dvě auta postav vedle sebe, vždyť si také na trhu konkurují. Porovnej kompozici přídě, zadních světel, celkový postoj na silnici... a pokud ti z toho výtězně vypadne LC... pak prostě máme my dva na auta, a především na jejich vizualitu zásadně jiné požadavky.
K tomu těžko přemluvíš i sám sebe :-) Co říkáš té vizualitě, kdybys ji měl konfrontovat s tím, kdo tu udává tón, tedy s Rangem? a jak odhaduješ prodejní úspěch?
P.S. Způsobují ti poměrně velkou radost zajímavé věci...
Nemel o vizualitě. Toyotě se podařilo postavit konzervativní, solidně působící off-road. Range je SUV. Toyota pojme až sedm pasažérů, RR nikoliv. Toyota míří do úplně jiného segmentu. To bys mohl jako konkurenta postavit i Golf+ 4Motion na chůdách (známý též jako Tiguan).
No hej, ak chce mat clovek istotu,ze jeho auto bude stat asi tolko casu v servisu, ako doma, tak si kupi RANGE ROVERA..., ale podla mna este vacsina ludi kupuje auto pre to, aby s nim mohol jazdit a nie opravovat...
A mimochodom cely VW konszern neprekona TOYOTU, co je iba jedna znacka... no prinajhorsiom dve , ale aj tak...
Jsně, Beekey, hlavně si zejtra nekupuj jednoho nebo dva RANGE, jdi zásadně a vždycky do japíka... to by tak bylo, abys vypláz přes tři melouny za nějakou světovou hranatou šunku, viď :-)
U offroadu je mi úplně jedno jak vypadá, zato mi záleží, zda mě přiveze z rumunských hor domů. Zatímco u LC se na to můžu skoro stoprocentně spolehnout, u RR nebo Discovery mám zase skoro jistotu, že mě domů přiveze odtahovka. A vo tom to je...
:yes::yes: Land Cruiser, mastodont OFF-ROAD-ov. A taký vie nachnúť.
Touareg, to je osobnosť. To nieje škola. Toto je proste krásne, veľké ale nízke auto. Jeho dizajn nezodpovedá offroadovej škole. Čo myslíš, prečo keď sa prvý krát objavil, nadšenci, tí offrouďáci pochybovali aký bude v teréne? Ale jedno je fakt. LUxusné auto s osobitým vzľadom vyšlo VW dokonalo. Práve preto, že to nebol mastodont aj veľkosťou. A zboku ti nehovoril, že pozor do zákruty! Hovoril ti a hovorí, že kľudne môžeš jazdiť dynamicky.
GTI co to zase meleš za kraviny... Nedávno tu byl článek kde tvé Ewropské linky a vizuelní vytříbenost hodnotily špičky Evropského designu a estetiky a v luxusních cars tam Tvé ortodoxní ikony zválcoval Lexus,který skončil na 1.a 2. místě před MB a BMW... >:D Jaké máš ty právo nám podsouvat něco o vytříbenosti,uchopitelnost designu,Evropské škole,nadčasové eleganci a podobné žvásty...? Máš snad nějakou špičkovou designerskou školu za sebou... Tak jestli ano tak pardon... Pak je teda zajímavé,že si nám něco pod tím článkem neřekl,proč vlastně v designu vyhrál Lexus ? Jinak mi připadáš čim dál tím víc frustrovanej,a bude asi hůŘ... >:D Tak co teď LEX je v technice No. 1 a teď i design... co ty na to. Očekávám jasnou a chlapskou odpověď a ne nějaké kuňkání o historii a kořenech... HOWG
Proč si se tedy nevyjádřil k tomu proč jako lidi co asi maj do designu co kecat vyzdvihli linky Lexu,které ty tak zatracuješ a sám si vyhrazuješ právo za všechny Evropany soudit...? Mrzí mne,že jsem to o Tobě musel napsat ,ale sám sis o to řekl. GTI design dnes na autech dělá pár lidí z celého světa,konkrétně Toyota ho dělá ve Francii a Yarise třeba navrhoval Řek... A když napíšeš ty svoje žvásty o linkách a středobodu světa,jak ty to barvitě umíš,tak si vlastně v očích lidí ,kteří toto vědí kadíš do vlastního hnízda... Ty vlastně nikdy nehodnotíš auto jako celek tzn. technika+design,ale jen jeho auru,kterou vnímá každý jinak a když tak je n design,který je také velmi subjektivní ¨názor...
Tos tomu zas nasadil....hroudo. Teď mě zas napada, že ti asi nebude tolik, kolik tady hlásáš. LC je pojem, LC je legenda, LC je ikona. S tím RR tady nezačínej, posledně ses s ním důkladně ztrapnil.
LC je designově přesně tam, kde má bejt. Perfektně dotažený tvary a ten interier mu muže ten tvůj vysnělěj Touareg jen závidět.
Co je ale nejdůležitější? KVALITA. Jo GTI, tu nemá ani RR, ani tvůj sen Touareg. Tou LC válcuje všechny.
Co je to podle tebe "uchopitelný design"? Nech už těch keců a napiš konečně něco za sebe jako chlapa. Nebo jsi fakt borok utvářený PR? Když postavíš Touarega vedle LC, tak ten tvůj kovboj bude vypadat spíš jak zbohatlý příbuzný z chudé vesnice, který stojí vedle krále.... dej se do kupy. Jel jsi už někdy v LC, v RR, ..... . Možná jsi tak slintal na kastlík před sebou v předváděčce passata, touarega, g+. Tebe by ani do LC nepustili, protože tam jen tak nějaký chobot nejde. Ty jsi ten znalec, který s igelitkou a mastným čelem nechává svůj otis za salutování na bočních oknech vystaveným vozů. Vem si dovolenou..... :no:
Možná by ses neměl nechat tak příliš unášet emocemi a spíše by ses měl snažit diskutovat. Pokud tě to opravdu zajímá, ano, jel jsem jak RANGE ROVER, tak LC. Toho LC v minulé generaci mám zažitého poměrně víc, najel jsem v něm asi tisíc kilometrů. Toho Range jsem měl možnost testovat hodinu, ale i tak, mám poměrně přesný obraz o obou autech. Ovšem mé jízdní zkušenosti s oběma auty nejsou vůbec rozhodné k tomu, o čem píši. Já nahoře hodnotim design tohoto auta, jeho schopnost tě zaujmout, uchvátit, sejmout. A v tom prostě LC dokázal v mých očích hodně málo.
Píšeš, že jsi jel LC i RR. Minulý LC mám projetý také - konkrétně v dunách :-) ...zajímal by mně tvůj pohled právě z hlediska jízdy a vůbec schopností toho auta. V mém případě jsou totiž hodně kladné a já opravdu nejsem z těch, kteří padnou na zadek před Japoncem - spíše naopak. Musím říct, že LC má pro mě ale určité kouzlo, nevím proč. Design není evropský, ale to auto působí dojmem, že něco umí. Oproti tomu RR vidím jako SUV limuzínu - i když má podle všeho schopnosti v terénu (když sundáš nízkoprofiláky), tak si nějak nedokážu představit, že bych jej do něj někdy tahal. No a ta tolik přepíraná poruchovost by mi v rozhodnutí, že zavleču RR do terénu (a budu se na něj spoléhat), také příliš nepomohla.
V dunách jsem ho nejel, tedy pokud pod tím pojmem nechápeme i "duny" na "dé jedna" :-) Znám to auto ze silnic Česka, a v tom je ten problém - na dunách muselo být určitě výborné, na silnici se projevoval základní problém v neubrzditelnosti, pokud s tím člověk spěchal. Ke zpracování uvnitř člověk nemůže mít výhrady, ale ta jistá schizofrenie - superluxusní vnitřek na... duny, to mi prostě nejde dohromady. Ale chápu, že v zemi dun, být miliońářem, se o tom dá uvažovat. Já ale nebydlím v dunách. Právě ten Range, jako sice obdobný "bejk" přesto s určením převážně na silnici lépe člověku vyhoví, neb jet tu mimo silnici sice jde, ale tak maximálně 2 kilometry na dojetí k chatě. Ale i tak je Range v terénu jistě schopný. V předznačeném kontextu je (jako pro evropana) pro mne LC nevyužitelný a svým (ne)stylem až kýčovitý. Vizualita je pro mne nepřijatelná absolutně.
Ta poruchovost... no, je to problém. Malý, ale nelze popřít, že existuje. Je potřeba to ovšem vidět v realistickém světle. Já tu o tom vlastně ani nechci psát, neb se to tu nedá seriozně rozebírat, když každej druhej plejstejšnovej kovboj zná jen pojem japonská kvalita a neví už nic o evropské výdrži... Prostě, asi ta nejdůležitější věta, která by tu v té souvislosti měla zaznít (a její obsah je objektivní) je tato - důvodem k rozhodování, zda japonce či evropana nemůže u člověka, který rozumí autům být to, že je jedno auto více spolehlivé, než druhé. Dnes totiž v daném segmentu je spolehlivost všech na takové úrovni, že výskyt závad je zanedbatelným kritériem při volbě.
Je fakt, že pro evropana je auto typu LC docela zbytečný produkt - nebudeme z toho tady dělat rozdvojenou diskusi, když teď jsem si všiml, že níže se to nese ve stejném duchu (někdy se vyplatí dočíst do konce). Takže jen stručně... Pokud jde o luxus interiéru, LC si tady možná hraje tak trochu na něco co není, jak říkáš, žít ale jinde, nemusel by to být problém. Faktem ale zůstává, že onen luxusní interiér dvakrát nekoresponduje se zevnějškem, který je asi všechno, jen ne luxusní. A právě to pro citlivého evropana, který design vnímá hodně komplexně může být, resp. bude, nestravitelný problém. LC je prostě geograficky situován úplně někde jinde než do Evropy, s tím nejde než souhlasit. Tady zůstane jen doménou zlomku těch, co chtějí za každou cenu jezdit v něčem co nestojí na každém rohu a těch zmíněných plejstejšnových kovbojů (dovolíš-li mi tvou terminologii :-) ), kteří si auto ještě dlouho nekoupí - mimochodem, poslední dobou je tady narváno, co? >:D
S tím, že není možné vybírat si auto podle nějaké "tabulky" spolehlivosti souhlasím samozřejmě také. Auto musí především oslovit. Tím spíše, pokud je pro mne něčím víc, než jen náhrada za MHD.
PS: Když si tak vzpomenu na ty hladké a zábavné průjezdy dunami a zkusím je znonfrontovat s jízdou po D1, tak mám pocit, že sis ten LC vyzkoušel v podstatně náročnějším terénu ;-)
Abych podporil vasi teorii, tak jen par cisel, ktere ji vystihuji. Data za 1-11/07 v CR:
RR+RRS - 171 ks
LC - 221
Q7 - 506
X5 - 473
ML - 442
Silnicni SUV (posledni trojka) je jasne napred, pred luxusnimi terenaky. Zde bych se jen pozastavil nad relativne nizkym poctem RR, ktery umi na silnici. Tipuji, ze odrazi mizerne zastoupeni znacky v CR a take spolehlivost RR.
Teď nevím jak to bylo myšleno, protože těch LC se podle čísel zase tak málo jak jsem čekal neprodalo... spíše vycházím z toho, že jej příliš nepotkávám a to nejezdím jenom někde "tady kolem vesnice". S tou spolehlivostí je to opravdu těžko. U toho Range bych se těch bolestných diferáků osobně dost bál, protože o tom mluví opravdu každý, kdo jej má a to zmiňované zastoupení v Česku je také kapitola sama pro sebe. Mám pocit, že v tomto ohledu v LR trochu více vyjeli z kolejí než ostatní. Naštěstí jsem na trochu jiná auta než mastodontní silniční SUV, takže se tím nemusím zaobírat :-)
Muj bratranec dela na montazi v Bratislave, kde montuje touarenga a sam tvrdi, ze kvalita zpracovani je strasna a ze lituje zakazniky, co daji tolik penez za tak hrozne auto. A jen mimochodem dalsi znami si tohle auto koupil a pres vymenu vodnich cerpadel a ruznch soucasti dosel az k vymene celeho motoru, jelikoz mu prasknul cely blok, protoze v litine byla bublina. A proto rikam, ze bych do touarenga nikdy nesel, sam mam LC120 a nemenil bych. Jediny konkurent z evropy je podle me BMW x5, ale tady se teprve uvidi, jestli obstoji v poruchovosti oproti LC.
Pokud vozíš turisty po dunách kolem Hurghady nebo jsi synkem ropného šejka v Saudské, a spolu s ostatními šejkovskými sousedy se vyžíváš v závodech o nejdelší skok přes dunu, pak je pro tebe LC tím pravým autem. Je to totiž off-road se vším co k tomu patří, tedy nepřekonatelný v terénu, nedostatečný na silnici, jen chabě, a s japonským "smyslem" pro styl se snažící zamaskovat svůj dělnický původ hromadou chromu a koženým vnitřkem. V Evropě už výrobci zhruba před deseti lety pochopili, že vzhledem k absenci rozmarných šejků, dun, nebo krajiny ve stylu kanadské divočiny, bude lepší stavět něco, co se nezříká určité míry terénních schopností, ale hlavně se dokáže s přehledem pohybovat po silnicích a ještě u toho dobře vypadat. Proto vznikla nová třída, třída SUV. Prakticky kterékoliv auto této třídy za podobné peníze jako LC jej ve všem, snad s výjimkou úspěšného zdolání těch dvou tří brodů, které v Evropě ještě zbyly, zcela bez problémů strčí do kapsy. Ale pokud chce nutně někdo řídit něco, co vypadá jako autobus křížený s traktorem, pak, proti gustu... ;-)
Dokonalej text. Stavba příspěvku, jeho intelektuální nit, a ta dokonalá přirovnání... Hurghada... :-) dělnický původ :-) autobus kžížený s traktorem... za to smekám. Fakt, parádní absolutně přesný text. Dnes ses vytáh´ BRAVO :yes::yes::yes:
Myslím, že se nemáš tak úplně pravdu. Ne v Evropě, ale v Japonsku přišli s SUV a to TOYOTA se svojí RAV4. A co se týká zařazení LC do segmentu SUV je to, podle mého názoru, nevhodně novinářema zařazený OFF-ROAD. Off-road se vším všudy, a ještě něco navíc. Umí jezdit i po silnicích. Takže ne Evropa, ne dělnický styl, ne japonský "smysl", ale krásně vyvážený automobil, který bude těžko někdo porážet jak co se týká jízdních vlastností tak co se týká techniky a ceny.
Řekl bych, že sis k reakci vybral spíš to, co v mém příspěvku není, než to co tam je. Tedy, možná jsem měl napsat místo SUV, velká SUV, protože s RAV4 máš pravdu, ale to jiná kategorie. Takže, třída velkých SUV vznikla jako reakce na "zluxusňování" klasických velkých off-roadů typu LC, které je tak trochu nesmyslné, je to jako dělat z dělníka manažera, uvážeš mu sice kravatu, řídit firmu ho tím ale nenaučíš, a ruce od mouru mu zůstanou. Proto nastoupila velká SUV, a off-road v evropském provedení zůstává, tím čím má, tedy dělníkem typu Defenderu. A pokud jde o LC, po silnici umí jet i traktor, argumentovat tímto způsobem nemá smysl, pokud řeknu, že LC je na silnici nedostatečný, znamená to, že jeho jízdní vlastnosti jsou o mnoho horší než u jakéhokoliv podobně velkého SUV. Technikou spíše zaostává, nabídka dvou motorů průměrných kvalit, podobně převodovky, pokud bys snad pod slovem technika myslel různé el. vychytávky, nevím co by LC nabízelo navíc proti evropským SUV. Takže zbývá jen ten obludný design, pro který si jej možná i někdo koupí, zrovna včera jsem viděl na silnici Rodius, auto u kterého bych si troufnul říct, že za něj nikdo nemůže bez donucení utratit své peníze, a přesto to někdo udělal.
Dinare chtěl jsem na tebe původně reagovat při prvním příspěvku a poopravit Té v tvém bludu,ale když čtu ten druhej zjišťuji že je to zbytečný...Seš v°° l a zůstáváš jím. Napsat ,že SUV vzniklo v Evropě můžeš fakt jen TY... :no: I Francouzi pochopily,Že 4x4 umí až na vyjimky nejlépe Japíci,ale tobě a Gtimu to nejde vysvětlit,protože tam kde by se info mělo zpracovávat máte kořeny a historii a namalovaný EVWropský linky...
Netřeba uchylovat se k invektivám, i když chápu, že pro ty prostší je to jednodušší než naučit se pořádně číst.
Takže, nikde jsem nenapsal, že SUV vymysleli Evropané, jen to, že zhruba před deseti lety pochopili, že místo "polidšťování" klasických off-roadů bude lepší, i v kategorii velkých teréňáků, použít koncept SUV (kdybys rozdílu mezi off-roadem a SUV nerozuměl, můžu ti to vysvětlit). Jen jsem do původního příspěvku nenapsal "velká SUV", ve své bláhovosti, mluvíc o autech velikosti LC, mě nenapadlo, že se dočtu o RAV4, která je ze segmentu o dvě třídy níž. Ale "starec" takto zareagoval, proto jsem to v dalším příspěvku vysvětlil. Tím by to, pro chápavější, mohlo skončit.
A pokud tvrdíš, že velká SUV přišla z Japonska zajímalo by mě, kterépak to velké japonské bylo tím etalonem a impulzem ke vzniku velkých evropských SUV typu ML, GL, XC-90, X5, Touarega, Q7, Disca, Range apod., tedy aut, která svou koncepcí nahrazují, na evropských silnicích už přežitý, luxusní off-road.
Zas typická reakce, ale prosím, pomalu se dostáváme k podstatě, podstatě zatím nevyslovené, ale snad celkem pochopitelné z odpovědi na dvě otázky: 1) kterýže je ten největší trh na světe pro SUV a 2) kde tím pádem, a zcela logicky, začali svá SUV vyrábět také evropští výrobci. Odpověď na 1.i 2. otázku je: USA. Bingo, kategorie velkých SUV vznikla v Americe, takové Fordy Explorer se šinuly po tamnějších Higways dávno předtím, než u Lexusu připíchli na nástěnku skicu svého prvního SUV. To jen na doplňění debaty, aby ses tu dál neztrapňoval, anonyme.
... jenom maly doplnek:
1. rozumim, ze se ti auto nelibi (ok, me moc taky ne a na ples v opere bych jel radsi rr nez lc), chapu, ze pokud feeling je zaklad, pak nema smysl pokracovat v diskuzi,
2. rozumim, ze se ti zda jeho spotreba phm nadprumerna; (nemyslim si to, s ohledem na hmotnost a vykony auta), ale pro nekoho je 10l/100km moc/moc malo
3. ale nerozumim tomu, proc rikas, ze lc100 je nedostatecny na silnici; mel jsem moznost s autem (lc100/v8/2001) cestovat po dalnici a byl jsem mile prekvapen (pravda, s 20´´ rafkama) chovanim vozu-911 to neni, ale porovnam-li to s rr (ne sport) v zakladu, tak z lc se mel lepsi pocit. naopak v terenu byla lepsi lc90, protoze je lehci...
Zase sa GTI predviedol. Nic ineho som od neho ani necakal. Ako to uz niekto napisal, je frustrovany a ma asi komplex z Toyoty, pripadne japoncov.
Ale k LC:
LC sa mi pred par tyzdnami doslova nepacila. Myslim ale, ze pomaly jej prichadzam na chut. Ten interier je neskutocne vyvazeny, take nieco sa v sucasnych autach len tazko uvidi. LC je dokonale auto, je to skutocny "terenak" s velkou davkou luxusu a elegancie.
LC sa nerozsypu napravy ani v terene, kdezto Touaregu sa rozsypaju na beznych cestach.
LC je kvalita a spolahlivost. LC sa nesype ako koncernove "skvosty".
LC je moj novy sen a ak sa bude darit ako doteraz, coskoro sa objavi v mojej garazi.
BRAVO TOYOTA, BRAVO JAPAN! :yes::yes:
ano vidím to velmi podobně ... stačí se kouknout na záběry z afriky afgánistánu atp .... v drtivé většině se tam pohybují staré rozmlácené toyoty .... hilux landcruiser ... ani land roverů v africe kolikrát není vidět tolik kolik bych čekal ... nehledě na asii kde jsou toyky v totální nadvládě ... nehledě na to že toyota máod každé své terénní řady i skutečně očesanou do nejtěžších podmínek - HZJ 78/76/7x, od řady 100 je verze HZJ 105, a jsou i LC 120 s atmosférickými diesely .... to nyní nemá ani Land Rover čili v tomto má toyota náskok nad ním :-);-):yes:
a u nas na Markize bezi dokument o Afrike. V kazdej scene, kde kamera ukaze ulicu v africkych mestach su cesty plne starych vozidiel znacky Toyota. Je jasne, ze Toyoty su spolahlive auta, pretoze kde sa ostatne znacky rozpadnu, tam Toyoty este desatrocia jazdia ;-)
nelze Vám upřít slovní ekvilibristiku a schopnost klást slova tak, aby exceloval Váš záměr. Bohužel si GTI osobuješ právo druhé soudit a soudy vynášet - ti, kteří nekoherují s Tvým názorem jsou, ať už přímo nebo zaobaleně, do neskoupých vět, označeni za blbce a idioty. Výrazy jako absolutní pravda apod. jenom dokazují, jakou roli si přisuzuješ - roli arbitra. Naštěstí neexistuje ve vesmíru přihrádka s nápisem - Vše dle GTIho názoru - protože pak by byla vyráběna auta jen dle Tvého vkusu, který, ať chceš, či nikoliv, není směrodatný, a jenž by zanedlouho vedl k Tvé vlastní kanibalizaci, protože bys neměl terč pro své výpady. Je velmi přínosné číst, co píšeš, protože v mnoha ohledech máš pravdu a v mnoha případech to lidi, kteří Tě čtou obohacuje - a je jedno zda pozitivně či negativně, protože člověk se učí a jak říkala jedna dáma na estetiku - bez krásy bychom nepoznali ošklivé a ošklivé může být krásné, pokud nepotkáte to hezké. Jen k tomu LC - byl jsem v SAE a moc Touaregů jsem nepotkal - tedy dva, pokud si pamatuji. Naopak Toyot tam bylo habaděj - asi víc vydrží.... A pokud se na ně koukáš jako na méněcenné, protože jsou "dělníky", tak je třeba připomenout, že bez dělníků by se šlechta nepohla z místa. Hezký večer...
Musím se zastat Dinara, myslím, že to napsal hezky a výstižně. Když chceš off-road do města, tedy podmínek, kde by ti stačilo jakékoliv auto, kup si Evropana. Když ale chceš off-road do terénu, ve kterém budeš navíc např. pracovat (vozit turisty a tak), ve dne v noci, bez ohledu na podmínky...kup si japonce ;-):yes:
Dinar v tomhle pravdu má a zajímal by mne jeho názor, proč třeba VW nevyrábí pick-upy, i když nějaké studie existovaly - třeba právě proto, že jsou to velmi namáhaná auta, pokud neslouží pouze jako ozdoba.... Jinak japonec či evropan - i v tomhle dochází k "mísení" ras - spousty japonců jsou vyráběny v evropě a třeba Nissan vyrábí ve Španělsku atd.
Vy si tu v podstatě sami na všechno i odpovídáte. Jednak, LC je auto, jehož kvality tu nikdo nezpochybňuje, tedy kvality tohoto auta jako klasického off-roadu. Podstatné by pro tuto debatu mělo být, očima jakého trhu se na něj díváme. Proto jsem psal o SAE, stejně jako ty, ano, je naprosto logické, že tam uvidíš mnohem více LC než Touaregů, stejně jako je naprosto logické, že v okolí Frankfurtu nebo Hradce Králové tomu bude přesně naopak. Takže, já píšu z české kotliny, hodnotím tedy auta pohledem zdejšího trhu. Pro něj jsou, dle mého názoru, mnohem vhodnější a smysluplnější, vzhledem ke způsobu použití, velká SUV než mastodontní klasický off-road. Proto jsem napsal, co jsem napsal, a pokud jde o design, ať chcete nebo ne, při pohledu na konkurenci je to jasná slabina LC. Že i krabice může vypadat k světu, dokazuje svými tvary právě Range Rover. A že VW nedělá pickupy, jak to? Co takové Caddy? Dokonalý evropský pick-up své doby. Ale ty jsi jistě neměl na mysli tento typ pickupů, takže si opět dokážeš odpovědět sám, VW dělá auta hlavně pro evropský trh, kde je pro americké pojetí pickupu tak malý prostor, že nemá smysl podobné auto ani stavět, a to je všeobecný pohled, alespoň nevím o žádné evropské automobilce s "truckem" v nabídce. Naopak Toyota ve své strategii globálního výrobce na pickupech postavila z velké části svůj recept na úspěch. ;-)
jenže naše odpovědi sobě samým nemusí být vždy správné a proto se ptám i Tebe, protože neplácáš nesmysly - a to může můj názor korigovat nebo změnit.... Skutečně jsem však měl na mysli větší pick-upy než caddy či forman, kterému když jsem dal na korbu třicet beden piva, tak vláčel výfuk po zemi. Nemám však na mysli ani tzv. trucky, což jsou mastodontíci k 6 metrům a bylo třeba zábavné sledovat v Praze na Edenu v podzemních garážích pokus o zaparkování chevroletu avalanche - nakonec jsme ho museli navigovat dva - pro řidiče peklo. Mám na mysli vozidla do těch 5,2 jako Navara,L200 či Hilux. Jinak z evropských automobilek to zkoušel opel s campem, což bylo ale isuzu a pak pár úsměvných pokusů v podání polonezu a dacie. Nepočítám open verze LR. A protože máš přehled o evropském dění tak se na ten vw ptám... K těm SAE - hlavní výtku tam měli ani ne tak k mechanice Touarega, jako k náchylnosti na jemný písek, který se dostane zatraceně všude.
Jen mala poznamka k terennim pickupum(Ranger, BT, L200, Navara). V CR se jich za letosnich 11 mesicu prodalo 754ks. Coz mi prijde na nas maly trh dost. VW vykryva i daleko mensi skuliny na trhu (Phaeton, ...). Take se snazi byt VW svetovy konkurent pro Toyotu, tak se da cekat, ze i zde neco pribude. Na druhou stranu VW, vedom si sve mezery na trhu, dela lehce terenni 4x4 verze od Transporteru i jako pickup.
Dokonce jednu dobu VW kupoval Hiluxi od Toyoty a prodával je jako VW TARO. Když si je pak měl montovat z Jap dovezenejch dílů už mu to tak nešlo... :yes:
jinak jsem docela zvědav , zda bude k dispozici ty tropická verze řady 200, tak jak byl od řady 100 k dispozici model 105 , kterej se lišil absencí zbytečné elektroniky a nabizel maximum konstrukční robunsti pro jízdy v terénu .... :yes::yes::yes:
Nechcem sa hrať na detailistu, ale v katalógoch českého aj slovenského importéra sa uvádza výkon 195 kW pri 3400 ot./min. Krúťák je rovnaký. Čo je správne?
A uz to tady mame zase. Vsichni vedi, ze kdyz nekdo chce dobry, kvalitni auto tyhle kategorie, koupi si auto japonsky vyroby. Kazdy, kdo vi neco o autech zna historii SUV a Offroadu. Jsou zde ale exoticky pripady, nebo spis exoticky pripad v podobe dvouhlavyho draka DiGTInara, kterym se nic vysvetlit neda.
Chces kvalitni SUV s vybornym designemv a s vynikajicim dieselem? Kup si RAV4, mas smysl pro dobrodruznej design, ale chces si zachovat kvalitu? Kup si CRV.
Chces kvalitni velky SUV/Offroada, ktery te nenecha nikde ve stychu? Mas tady LC,Pajero,Pathfindera,Patrol. Nektery jsou cistokreny offroadery, nektery jsou spis na silnici, ale kvalitou jsou ve vysinach nebeskych.
V evropskych SUV a offroadech se kvalita hleda hodne spatne. Kvalitni offroad vlastne ani neni a SUV (ty kvalitnejsi) jsou jen japonske odvozeniny.
LC je trieda sama o sebe.Tak ako je RAV u parketakoch najlepsia volba tak je LC naj;epsia volba pri off road.Je to nezmar ktory ta nesklame.Mozes na nom prejst celu Afriku od Maroka az po JAR tam ovsem pozor abi ti ho neukradli.Range Rover sluzi v Londyne panickam na rozvoz deti do skoly tam maju istotu a hustu siet servisov.Poruchovost Range Roveru je tak vysoka ze ti pri kupe pribalia do kufra technika ako vianocny darcek... >:D GTi pise o nejakej vizualite ta ti moc nepomoze ked ti odite elektronika a najblizsi servis mas 2000 km.Vsimni si chlapce na com sa vozia vsetky svetove expedicie na com sa vozia sejkovia v Saudskej na com sa vozia novy rusaci.Ano len to povedz nahlas v LC ckach.Alebo v Touragoch?Tourag zase posle na Dakar nejake pozliepane auto a zase to nevyhra.Ano uz osmi raz zasebou vyhra vizualne nepekne japonske auto vsak? A hadaj preco.Ano zase si neuhadol nie preto ze nema oble tvary.Spolahlivost a kvalita vyrobku je totiz velmi dolezita.Z garaze do obchodu zvladne kde ake auto.Su vsak miesta kde moze len kral a ten kral ma meno TOYOTA LC tak sa pred kralom poklon aj ked moxno nerad...BRAVO TOYOTA at zije kral :yes:
Konečně jsem to pochopil. Tady nejde o to, jestli je nějaké auto využitelné, a jak na silnicích Česka, jestli má dokonalý výraz, krásnou karoserii, jestli to umí (především) na silnicích a v lehčím terénu (kde bys tu chtěl jezdit v bažinách, či stepích?), tady se teď budeme zaklínat luxusní off-roadovou potřebou ropných šejků. Ano, nikdo asi nemá problém s tím, doporučit tomu šejkovi jednoho, či dva výborné a kvalitní LC... výborné na duny, výborné do težkého terénu. Ten šejk, by ti ovšem na silnice a polňačky Česka doporučil... RANGE ROVER či TOUAREG, neboť 99,9% času trávíš na silnicích. A o tom to je. Je mi jedno, jestli se šejkovi jede výborně po dunách, prioritně mě zajímá v čem se budu dobře cítit na silnici mezi Plzní a Olomoucem... A věř, že evropský model je přesně ten, který sem pasuje, ať už je to RANGE ROVER, či TOUAREG. Vždyť, nelži di do plejstejšnu, kdybys měl zítra vybrat tatínkovi auto z tohoto segmentu, volil bys zásadně jen to RANGE, a pokud bys nechtěl utratit balík, vskočil bys do Touarega... jo, jsi také evropský kovboj a ne ropnej šejk...
Jenže Touareg nevydrží ani na české silnici...Jak pravil jeden ze zákazníků co má doma vše od koncernu"Myslíte,že bych si měl koupit Touarega,když ze 4.známejch co ho maj se jeden soudí o vraceni,dva ho maj na servisu a jeden ho už radši prodal... UŽ má hadej co...? LC >:D >:-[]
Kral je len jeden a je jedno ci na nom jazdi sejk,farmar alebo ja.Ten kral terenu sa vola LC a uz to chlapce GTi nezmenis.Pochopis to a zase si poplaces az ten tvoj Tourag nedojede v Dakaru.Netrap sa s tym niekto musi aj prehravat.Zivot je uz taky.Zvez sa v LC a pochopis ze sa s nim da aj na silnici do Olomouca na syrecky.Az si raz nasporis a budes velky mozno budes chciet jazdit tiez na LC.Nevadi ze to este teraz nechapes zivot je uz taky a s nikim sa nemazli >:D
No, vypadá to, že jestli tu někdo nechápe LC, pak jsi to ty. Do té Olomouce dojedš i na traktoru, o tom není sporu, ale překvapuje mě, že ty bys na ten smíšený provoz v česku, tedy 99,9% silnice, zbytek polňačka volil krále dun namísto například BMW X5, RANGE či Touarega. Ale... vedle toho, že mě nečteš (nahoře jsem napsal o mé zkušenosti s LC) je zcela zřejmé, že právě tys ten klasickej plejstejšnovej šejk, neb jinak bys tu nemohl psát ten nesmysl, že LC je v Česku či Evropě snad nějakým králem. Vůbec nerozumím tvým posledním větám, nebo, že bys snad hledal sobě rovného? Tos tedy u mne sáhl hodně, ale hodně vedle, uká >:D
You dont understand boy,do you.Try again and do not cry too much.You try to be some kind of smart ass dont you.Never mind you will understand when you grow up a bit.Good night boy :no: