Toyota rozšíří v Ženevě nabídku motorů pro unikátní miniautomobil iQ. Nejsilnější motorizací tak nebude ta turbodieselová, ale nový benzinový čtyřválec z Yarisu a Aurisu.
V CR?? myslim, ze tady nema, co ujizdet. Ja mit penizky a potrebu, tak si to klido koupim, jenze nemam ani jedno a myslim, ze to je problem vetsiny, kteri by o to stali (ted mam namysli penize). Podle me bude na nase pomery docela drahy ;-\
Nj, tady jde o to , ze IQ nabizi ,,super" miniauto.Musite to brat takhle, je to modni doplnek, jako Minicooper, ne cenova konkurence Loganu...CHapete to.. :)?
preci jenom obsah 1.33 a vykon jen 74kW, tohle dosahovali motory us nekdy v minulem stoleti, 1.4 o vykonech mezi 70-90kW v letech 98-00 se prodavali jak na bezicim pasu
Jenom jestli si to nepleteš s koněma. Co vím tak honda která je pomalu na špičce co se týče motoru tak v 1,6 měla od 77kw nahoru tak se mi to moc nezdá.
Renault Clio 1.4-16V melo 72KW us nekdy v 98 roce, stejne tak Alfa 1.4-16V 76kW, Fabia 1.4-16V 74kW, a bude jich jiste mnohem vic :-) ani Clio an Fabka nemaj turbo ani kompresor, u Alfy nevim, jelikos sem hledal jen kW na obsah 1.4
Clio MTV s tim motorem sem mel, a jezdil sem s nim v prumeru za 6 litru, kdy najezd sem mel cca 40% mesto (Brno) a 60% mimo mesto, povetsinou hlavni tahy smer Brno-HK a zadna brzda provosu jsem nebyl, daval sem mu pekne zausi
To vsechno je sice mozny, ale nezapomen, ze ted se hodne hraje na CO2 a spotrebu.. tehdejsi motory mozna mely vyssi vykon, ale z pohledu dnesnich pozadavku za jakou cenu? A takovejle moturek udela z IQcka mestskou strelu :-)