Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota posunuje uvedení nových modelů na trh, kvalita je přednější

Vlna svolávacích akcí se letos nevyhnula ani Toyotě. Podle listu Wall Street Journal se vedení automobilky rozhodlo zachránit cennou image této značky ještě pečlivějším prověřením konstrukce a materiálů, které budou použity v nových vozech.
Zpět na článek
30. 8. 2006 08:13
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 08:21
neregistrovaný "ma"
30. 8. 2006 10:28
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2006 11:01
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 11:06
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2006 11:09
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 08:43
neregistrovaný "Coulin"
30. 8. 2006 08:54
neregistrovaný "ZZ"
30. 8. 2006 11:02
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 10:12
neregistrovaný "manitou"
30. 8. 2006 10:27
neregistrovaný "FSI"
30. 8. 2006 10:58
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 10:59
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 11:16
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 11:17
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 11:51
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 12:05
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 12:51
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 13:30
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 12:50
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 14:00
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 15:14
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 12:47
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 16:41
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 13:09
neregistrovaný "???"
30. 8. 2006 14:22
neregistrovaný "Onyx"
30. 8. 2006 14:58
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 15:16
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 15:18
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 16:34
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 16:45
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 17:03
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 17:04
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 17:10
neregistrovaný "Onyx"
30. 8. 2006 23:50
neregistrovaný "Tom"
31. 8. 2006 08:59
neregistrovaný "Pierro"
31. 8. 2006 09:41
neregistrovaný "Onyx"
31. 8. 2006 09:46
neregistrovaný "Pierro"
31. 8. 2006 08:58
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 11:23
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 11:44
neregistrovaný "Ghostyx"
30. 8. 2006 12:04
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 12:13
neregistrovaný "Ondore"
30. 8. 2006 12:39
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 13:42
neregistrovaný "Ondore"
30. 8. 2006 13:57
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 15:17
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 14:47
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 16:13
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 12:45
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 12:55
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2006 13:29
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 17:28
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2006 17:55
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 18:11
neregistrovaný "mates"
31. 8. 2006 09:01
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2006 14:48
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 18:15
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2006 13:52
neregistrovaný "Ondore"
30. 8. 2006 14:05
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 14:44
neregistrovaný "Ondore"
30. 8. 2006 15:12
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 16:56
neregistrovaný "Ondore"
31. 8. 2006 07:29
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 12:55
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 13:02
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2006 13:09
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 13:23
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 13:26
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 15:20
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 16:35
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 15:26
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 16:15
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 16:29
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 16:32
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 16:40
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 16:45
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 16:32
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 16:37
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 16:44
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 16:57
neregistrovaný "Tom"
31. 8. 2006 08:54
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 16:30
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 16:34
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 16:37
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 16:43
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 16:09
neregistrovaný "don Pedro"
30. 8. 2006 16:12
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 16:42
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 17:10
neregistrovaný "don Pedro"
31. 8. 2006 11:40
neregistrovaný "bingo"
1. 9. 2006 20:39
neregistrovaný "Alex"
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 08:13
bez titulku
Tak Tome, tady bych od tebe rád nějakou osvětu ;-) že by to s tou kvalitou u TTT nebylo tak horký??? :-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ma"
30. 8. 2006 08:21
Re: bez titulku
radsej preventivna kontrola a vymena u toyoty ako cakanie vw komu odide alebo neodide vaha vzduchu u vw :yes:
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2006 10:28
Re: bez titulku
Problem je, ze kdyz udela svolavacku TTT, tak je to OK a kdyz treba Ford, tak kazdej blije neco o "Fix Or Repair Daily" :-(
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 11:01
Re: bez titulku
jj, v tomhle souhlasim.. asi to souvisí s "celkovu vykazovanou kvalitou" značky ;-)
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2006 11:06
Re: bez titulku
Ona nejaka ta svolavacka obcas postihne kazdyho. A vzdy je to proto, ze se neco podelalo. Nikdy v tom neni snaha o max spokojenyho zakaznika, ale snaha o max eliminaci pruseru. Je dobre, ze ty svolavacky jsou. Driv se na to kaslalo.
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 11:09
Re: bez titulku
Moje řeč. Svolávačky jsou IMHO jedno z pozitiv, které přinesla zostřující se konkurence. Stokrát raději si (cestou kolem) zajedu nechat něco zkontrolovat nebo vyměnit, než aby to ututlali a pak jsem si to nějak někde "vyžral"
neregistrovaný "Coulin"
30. 8. 2006 08:43
Kvalitka
Tak ,tak správná cesta .Kam chvátat japíci,nechte dorůst cop ještě kousek a GM to se umlátí samo... >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ZZ"
30. 8. 2006 08:54
Re: Kvalitka
>:D >:-[]
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 11:02
Re: Kvalitka
Můžou za to zákazníci, letos jdou po Toyotách a Lexících jako slepice po flusu :yes: ;-)
neregistrovaný "manitou"
30. 8. 2006 10:12
SI MYSIM
že spíš nemaj co ukázat >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FSI"
30. 8. 2006 10:27
Kulantnost nadevše
Pokrytecké vyjádření, prostě tím rozuměj: něco jsme podělali, musíme to opravit. Pche - ještě pečlivější prověření konstrukce....... to je bída tojóto.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 10:58
Logická daň za brutální expanzi
Díky tomu, jak tady občas prudim ( ;-) ) s číslíčkama, tak předpokládám, že většina z Vás tuší, jaká jatka se letošní sezonu konají na US trhu.. pro osvěžení paměti a uvedení do kontextu třeba prodeje v červenci: Chrysler: -37%, GM: -25.9%, Nissan: -16.0%, Ford: -6.9% a naopak Toyota: +16.2%, Honda: +10.2%.. takovýhle "výprask" dostávají zmíněné značky pravidelně každý měsíc po celý letošní rok (minulá léta byl taky výprask, ale menší). Mějte na paměti, že sen bavíme v řádech statisíců aut měsíčně! Toyota letos neotevřela žádnou novou továrnu (která by zásobovala US trh) a přitom prodala řádově o 200,000 aut více - logicky z toho plyne, že musela ještě zintenzivnit produkci a zkrátit kontrolní procesy. Mějte na paměti ještě jednu věc - ve všech případech se jednalo o svolávačky, kdy byly preventivně vymněny díly dodávané subdodavateli = nejde o chybu konstrukce či výroby, ale o potencionální problém s dílem od subdodavatele! Navíc, v naprosté většině případů se nic nestalo (možná že se vůbec nic nestalo), ale Toyota si je vědoma své pověsti, proto je raději vyměnila. Ano znikají problémy v důsledky expanze, není tolik času na kontrolu subdodavatelů.. OK, ale srovnejte to třeba s přístupem VW či Renaultu, víme o čem je řeč, že? Taky maj problém, ale nechaj v tom zákazníky pěkně vykoupat. Jeden příklad za všechny - problém s uspokojením poptávky po superhvězdě Camry.. konkurence nabízí všemožné slevy či dokonce prodej za ceny pro zaměstnance, různé supervýhodné leasingy, kompenzace za drahé palivo apod. hodně lidí se na to chytne (aby taky ne), ale spostaz nich stejně jde pro Camry.. jenže zájemců je hodně přestože na Camry nejsou žádné slevy, situace je taková, že se začali dělat přesčasy a zavedli se víkendové směny, přesto stále Toyota nedokáže plně uspokojit poptávku.. dokonce museli zvýšit dovoz Camry vyrobených v Japonsku, ale stejně to nestačí.. Četl jsem o tom pár věcí a věřím tomu, že např. důvodem proč si budeme muset počkat na Corollu je fakt, že si Toyota potřebuje ohlídat kontrolu kvality současných modelů a také nechce podcenit nástup tak zásadního modelu, jako je Corolla..
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 10:59
Re: Logická daň za brutální expanzi
BTW celý problém se týká pouze USA a Japonska ;-)
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 11:16
Re: Logická daň za brutální expanzi
Ježiši kriste.... Tome já věděl že to přijdéééééééééééé nééééééééééééé.... :-( ;-\ :-| ;-) :-) >:D >:-[]
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 11:17
Re: Logická daň za brutální expanzi
Tome sháním rospekt k nové Camry.
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 11:51
Re: Logická daň za brutální expanzi
Já jsem taky hrozně rád,:-) že ještě na světě existuje automobilka, která má takovou starost o zákazníka, uff, to je úleva, dokonce vyměňují věci, které se vůbec nekazí, žůůů, a pozorně si hlídá ty svoje zatrolené subdodavatele.;-\ Fakt strašná úleva, a to prý v Toyotě navíc uvažují o tom, že do některých svých modelů budou zákazníkům po dobu záruky dodávat pravidelně benzín, to je panečku servis,;-) tohle nemůže GM nebo Ford rozchodit, nemluvě o těch evropských příštipkářích typu VW nebo Renaultu. :*) >:D
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 12:05
Re: Logická daň za brutální expanzi
>:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 12:51
Re: Logická daň za brutální expanzi
Když se baví dospělý, tak klidně seď a neruš! ;-)
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 13:30
Re: Logická daň za brutální expanzi
Děkuju >:D
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 12:50
Re: Logická daň za brutální expanzi
Nejsme na skautském táboře, samožřejmě, že je to tvrdej business (spokojený zákazník = více vydělám), jde o to, že tohle je to, co v Tokiu umějí patrně nejlépe :yes:
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 14:00
Re: Logická daň za brutální expanzi
No, když ty ten tvrdej byznys popisuješ jako pohádku o kouzelném dšdečkovi. ;-)
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 15:14
Re: Logická daň za brutální expanzi
asi jo >:D ;-)
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 12:47
Re: Logická daň za brutální expanzi
US verze [odkaz] nebo ruská verze [odkaz]%20_Catalogue…
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 16:41
Re: Logická daň za brutální expanzi
koukám že ten spolujezdcův airbag je opravdu mastodontní :-) :yes:
neregistrovaný "???"
30. 8. 2006 13:09
Re: Logická daň za brutální expanzi
Toyota nic na svojich modeloch nemeni, preto je kvalitna. To ze zaviedli startovanie na tlacitko start nie je novinka. Stale len vylepsuju to iste, preto ta kvalita. Raz sa to nemusi vyplatit. A, ze menia veci, ktore ani nemusia - tomu dufam neveris.
neregistrovaný "Onyx"
30. 8. 2006 14:22
Re: Logická daň za brutální expanzi
Velkej kus pravdy. Zapiste si to za usi. Menej tak mozna obal, ale spousta dilu ma svoje puvody v osmdesatych letech... Kardan z Corolly z roku 84 najdes v soucasnym modelu Hiace. A tahle shodnost dily se promita do vseho. Jinak co se Camry tyce, tak v Rusku by chtela jit mnohem vis, nez v soucasny dobe je. Jako v podstate na celym svete. Jinak prospekt mam a dokonce jsem ji i ridil. Tezka krava, ale s designem docela hnuli. Neni to takova nuda, jako driv. Tesim se na novou Corollu, nebo jak se bude jmenovat. To je vec, ktera me docela zarazila. Menit jmeno takovyhle klasiky, kdyz japonci obecne bazirujou na tradicich. To me vazne prekvapilo, ale ma to logiku. Kdyby se Yaris porad jmenoval Starlet, nejspis by nedopadl tak dobre, jak dopadl (z pohledu prodeju). Takhle holt maka marketing research. Dokaze Te nakopnout zmenou jmena.. Ted uz jen aby se vratili ke svoji sportovni historii a udelali nejaky rozumny coupe s nahonem na zadek, aby mohl navazat na slavu Hachiroku...
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 14:58
Re: Logická daň za brutální expanzi
Hej onyxi, obstarej mi taky prospektík ;-)
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 15:16
Re: Logická daň za brutální expanzi
Šli Ti stáhnout ty PDFka?
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 15:18
Re: Logická daň za brutální expanzi
nešly... no existuje k nim i papírovej ekvivalent?? studoval bych v klidu doma... :-|
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 16:34
Re: Logická daň za brutální expanzi
Určitě existují, ale je nutné si pro ně dojet do USA či Ruska.. nebo zkusit někoho z Toyoty. Mě to teda stáhnout šlo, úplně normálka. Napiš mi mail, pošlu Ti je ;-)
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 16:45
Re: Logická daň za brutální expanzi
pierro@email.cz ;-) Makáš v Toyotě??
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 17:03
Re: Logická daň za brutální expanzi
Odesláno! Ne. Ač se to může zdát neuvěřitelné, nemám s Toyotou nic společného, ani s jejími dodavateli, ba dokonce ani s autoprůmyslem ;-) P.S. ale kdy měli u Toyoty/Lexusu zájem, může pohovořit >:D ;-)
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 17:04
Re: Logická daň za brutální expanzi
oprava: mužeme pohovořit ;-)
neregistrovaný "Onyx"
30. 8. 2006 17:10
Re: Logická daň za brutální expanzi
Papirovej ekvivalent mam. Lezi mi na stole, potvora. A stul s kancelari je v Belgii, takze co se predani nebo poslani tyce docela bida. Mas cestu kolem? Nebo odkud jsi? Jestli po tom tak prahnes, nejak to mozna zmakneme. Kdyztak napis e-mail
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 23:50
Re: Logická daň za brutální expanzi
Díky za nabídku! Kdyby jsi měl k dispozici dva, tak bych jeden určitě bral. Pokud máš pouze jeden, tak ho když tak "přenechám" Pierrovi, kterej po něm vyloženě touží a spokojím se s elektronickou podobou.
neregistrovaný "Pierro"
31. 8. 2006 08:59
Re: Logická daň za brutální expanzi
Tome ale ty po něm jdeš taky jak slepičák po flusu >:-[] hele jestli jsou dva tak pro oba ;-)
neregistrovaný "Onyx"
31. 8. 2006 09:41
Re: Logická daň za brutální expanzi
Dva nejsou problem. Jak vam je predat bude mozna problem.
neregistrovaný "Pierro"
31. 8. 2006 09:46
Re: Logická daň za brutální expanzi
Pošli poštou, jestli můžeš?
neregistrovaný "Pierro"
31. 8. 2006 08:58
Re: Logická daň za brutální expanzi
Díky kámo, můj mejl je pierro@email.cz, jestli bys tedy měl ten zatracenej sešit nějak poslat, budu opravdu rád. Napiš! ;-)
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 11:23
ZAMOTTTANÁ HLAVA
No... sláva... já už se pomalu začínal obávat, že snad auta od TTT vyrábí na nebi... tedy, pokud bych věřil všem pohádkám od Toma. TTT má hlavně zamotanou hlavu. Sama ze sebe. Počítám tak deset let... a nejvíc aut bude vyrábět nejaká čínská automobilka. Budou sice možná na jedno použití, ale my tu už nějakýho kolegu Jang-ti-hu vygenerujem. Ten nám tu pak bude psát sloupce čísel a bude se podivovat, jak někdo může vůbec jezdit v těch neskutečnejch šunkách od BMW až po VW... Takže to, že TTT stahuje své děti pod sukni, to pochopme... stává se to... ovšem oddalovat uvedení nových modelů s argumentem, že přezkušujou ventilky na pneumatikách... tomuhle může věřit opravdu jenom TTTom... Horká jehla, to je zakopanej pes. P.S. Touha být prvním může být velmi riskantní.
Rozbalit vlákno
47
neregistrovaný "Ghostyx"
30. 8. 2006 11:44
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Souhlas GTI... :yes:
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 12:04
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
:yes:
neregistrovaný "Ondore"
30. 8. 2006 12:13
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Taky dávám samurajovi rok. Maximálne dva. A potom asi jedného kúpim >:D Ako tu ktosi pred časom spomínal - bol som na čas mimo republiku, cca 2.500km cestu som absolvoval v Golf Plus a som definitívne rozhodnutý - toto auto ide z domu... Prípadnému záujemcovcovi cenu do porovnateľného Jang-ti-hu samozrejme upravím patričnou zľavou :-)
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 12:39
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Cos prožil? Útok nosorožců?
neregistrovaný "Ondore"
30. 8. 2006 13:42
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Napriek prospektovým "komfortným sedadlám vyššej verzie" som mal pocit, že moja pr.el je práve po takom útoku :-)
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 13:57
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
>:D >:D :yes: To je nepříjemné.
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 15:17
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
>:D >:D >:D :yes: ;-)
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 14:47
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
>:D >:-[]
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 16:13
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
:-)
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 12:45
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Ty si neumíš vybrat auto? :-( Kolik jsi na tom Golfu Plus musel najet, než jsi přišel na to, že je k ničemu a "ide z domu". Koupit si auto, které mi nesedí je problém člověka ne toho auta. ;-\
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2006 12:55
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Obcas se to stane. Stalo se to i me, ze jsem kdysi zene koupil Polo. Pak jsem byl rad, ze si ho po roce vzala tchyne. Proste se sejde par okolnosti a ty udelas spatny rozhodnuti. V zivote se to stava bezne, nejen pri vyberu auta;-) Navic mam pocit, ze uz tu story o koupi G+ Ondore nekde popisoval.
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 13:29
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Když tak popiš, v čem jsi měl s Polem problém. Musel jsi mít extra smůlu na kus... (myslím u toho auta, nikoliv u tchýně) protože jinak je POLO poměrně dlouho bestsellerem.
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2006 17:28
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Jestli je to smula, tak u obou;-) Ale spis si myslim, ze to neni vada, ale vlastnost, u obou;-) Tchyni resit nebudu, stejne si kvuli ni jednou neco udelam. Udelam si kyj a babu zabiju:-) A Polo, tragicky motor, ac s prodlouzenou zarukou, tak u dealera neuznana jedina zarucni oprava po prvnim roce, promenne servisni intervaly - i kdyz jezdi minimalne a jen po meste, tak cca po 12k km, neustale vybijeni baterie, problemy se spinacem brzdovych svetel, priserna vrzajici interier atd. Jinak auto miloucky, moc se mi libilo, vnitrek po ergonomicke strance bez chyby, ale na realne pouziti kram maximalni. Tchyne jezdi jeste min a je VW like, takze je spokojena. Probehla vymena za Fiestu (tu jsem nadelil mame)a klidek-pohoda, ted Fiesta za Focus a to je pravy raj!!;-) Kamos z VW servisu mi tise sdelil, ze to je skutecne normalni a nemusim se podivovat, takze asi takova smula to nebyla, spis opravdu chybne rozhodnuti.
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 17:55
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
S tím jsem se opravdu zatím nesetkal... Museli jste mít smůlu fakt na ten kus.
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2006 18:11
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Ze jsi se s tim nesetkal ty neni prekvapko, protoze a)i kdyby jo, tak to nepriznas a za b)kolik Poloaut ti proslo rukama? Nemam duvod tomu cloveku ze servisu neverit. Znam ho leta a jen diky jemu jsem to auto nerozmlatil kladivem, nebo se nezacal s VW tahat jako Tom69 s Renaultem. A kdybys nahodou mel pravdu, coz je tak pravdepodobny jako ze mi zitra privezou pred barak Concept8 s technicakem napsanym na moje jmeno, tak bych od tech tvych etalonu (VW) cekal, ze se k tomu postavi aspon bokem, kdyz uz ne celem:-)
30. 8. 2006 20:50
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Problém je, že tomuhle těžko uvěříš i ty sám... žiješ v přílišných extrémech... to je sice znak málo znalých, ale tak trochu mě udivuje, že ses nepoučil alespoň na auto.cz. Víš... on ten mainstream, ať už jde o Ford, či o VW... je technicky na tak vyrovnané úrovni, že písně, které tu zkoušíš pět... jsou opravdu spíš pro pobavení. Tedy minimálně mě jsi pobavil :-)
neregistrovaný "mates"
31. 8. 2006 09:01
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Uz zase zvanis kraviny mimo tema. V tom pripade je debata s tebou zbytecna.
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 14:48
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
problémový kus se najde všude...
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2006 18:15
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
To urcite, specialne ja na to mam celkem "kliku" :-( Ale az na VW se k tomu vzdy postavili celem. Navic je otazka, jestli tech problemovych kusu fabrika vyrobi v radech % nebo desitek %;-)
neregistrovaný "Ondore"
30. 8. 2006 13:52
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Možno máš pravdu a problém je vo mne, nie som však sám s týmto názorom, nejedná sa pritom o problém triedy... Pocity boli dlhodobé, ale nepatrím medzi frajerov, ktorí už v autosalóne rengenovým pohľadom odhalia, aké pocity budeš mať po cca 40 hodinách jazdy.
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 14:05
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Jestli jsi to tu už psal, potom sorry, já jsem to bohužel nečetl. Pokud to chápu správně, máš problém se sedačkami, tohle je věc velmi individuální, no snad tě ty v Toyotě uspokojí lépe.
neregistrovaný "Ondore"
30. 8. 2006 14:44
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Sedačky a celkovo "posed" je prvá časť, ešte stále mám stŕpnuté ruky, lebo lakte si nemá človek kde pohodlne oprieť (auto je samozrejme opierkami vybavené), riadenie a celkovo pocit z jazdy by som označil slovom "mdlé". Maximum možných odkladacích priestorov mi bol na nič, lebo do klimatizovanej priehradky nedáš kvôli vykrojeniu priehradky 2 fľaše, priehradka na mince nie je polstrovaná a "behajúce" mince budia pocit poruchy auta, priehradky pri sedadlách sa dali použiť maximálne na použité kapesníky, neviem, má zmysel pokračovať? Možno sú to blbosti (a nájdem ich viac), pre bežné použitie azda nepodstatné, ale pri aute s cenou takmer 900 tis. SKK by som čakal, že konštruktéri robia to auto pre ľudí a dlhšia cesta je samozrejmosťou...
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 15:12
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Sedačky, tady chápu, že se může před koupí něco jevit jinak než po x ujetých kilometrech, ale posaz?...sice to první nastavení nebývá většinou ideální a tím i konečné, ale celkově posaz, poloha stehen na sedácích, nohou na pedálech, poloha volantu atd. věci dané konstrukcí auta, by snad každý kdo nesedí ve svém prvním autě měl pro sebe vyhodnotit jako vhodné/nevhodné už při výběru auta. (pro mě je např. vyhovující posaz jedna ze zásadních kvalit auta). To ostatní snad z vyjímkou hrkajících mincí je to samé, všechno věci, které přece při výběru auta hodnotím. Asi každý vybíráme auto jinak, pro mě, je to co píšeš, fakt těžko pochopitelné. ;-)
neregistrovaný "Ondore"
30. 8. 2006 16:56
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Nie celkom súhlasím - sedačky, volant a tým pádom posed sa dajú nastaviť v X smeroch, s týmto som v aute nikdy predtým problém nemal a preto som sa nad tým ani nezamyslel, naviac auto som nekupoval pre seba. Prirovnal by som to ku klávesnici, ak roky používaš klasickú, nepríde Ti, že to môže byť inak, zvlášť, ak píšeš pár riadkov. Ale akonáhle "povýšiš" na sekretárku a píšeš podstatne viac, alebo keď na klasickú klávesnicu prejdeš z ergonomickej, tak to ako problém vnímaš. Mnohé problémy ergonómie sa ukážu po mesiacoch, rokoch, ja som potreboval cca 20 hodín za volantom :-( A ostatné veci - ako som povedal, predpokladám, že na to má myslieť konštruktér auta. Snáď nebudem chodiť do autosalónu so sadou môjho príslušenstva a skúšať, či bude pasovať do boxov, nemal som napr. kde odložiť CD (aké nečakané v aute s CD prehrávačom, páni projektanti...), do šuflíka pod sedadlom som po dlhom laborovaní dostal max. reflexnú vestu, škoda spomínať, asponže v prospektoch ospevovaný priestor pre fľašu vo dverách fungoval, vivat VW! Accorda som mal pekných pár rokov dozadu, ale nový G+ mu nesiaha ani po kotníky... A sorry, toto sú veci, ktoré má zvládať auto za polovicu ceny.
neregistrovaný "Dinar"
31. 8. 2006 07:29
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
To co píšeš je docela zajímavé, protože svým způsobem nákupu auta nejspíš zastupuješ určitý vzorek populace, což možná trochu vysvětluje spoustu výkřiků (teď nemyslím tebe) v podobných diskusích..."koupil jsem si to a to a druhý den zjistil, že ten motor je slabý"...atd. atp.. Z mého pohledu trochu smutné, jak málo pozornosti lidé věnují vlastnostem kupovaného produktu za x set tisíc, ale zřejmě to tak funguje. :-(
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 12:55
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Horká jehla a Toyota? Děláš si jen * nebo jseš opravdu tak mimo? Zeptej se někdy Marko na plánování a lá Toyota ;-) Oddalování nových modelů - zjevně se naráží na opakované odsunutí uvedení nové Corolly (různé modely viz Marko).. věřím tomu, co jsem psal.. mimoto je tu ještě jeden zásadní důvod - Corolla je druhé nejprodávanější osobní auto na US trhu a IMHO nebudu daleko od pravdy, když budu tvrdit,že se stále jedná o nejprodávanější auto na světě! proč měnit něco, co se s minimálními dodatečnými náklady prodává jak housky na krámě? Popřemýšlej ;-)
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2006 13:02
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Posledni veta je dost dobrej for!!!!! >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 13:09
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
?
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 13:23
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
kokám, žes zazděnej za přepážkou v X-type a ne a ne najít slunce... >:-[]
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 13:26
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Tome klid... je přece jasné, že se někde stala chyba... velká chyba... Na tom nemůže změnit nic ani to, kolik kde prodaj aut... Článek je faktem... dochází k oddálení výměny modelů... z nějakého důvodu. A ten důvod, to je ten problém. Jeden možný důvod u Corolly ti tu již kdysi popsal King - může jím být i tvář rivala, Civica... možná TTT nepočítal s takovou odvahou Hondy...
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 15:20
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
OK, to je další důvod. Ještě přidám jeden - Corollu by přeci podle Marka měli nahradit dva různé modely, tak že je možné, že to ještě nemaj úplně dokončený
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 16:35
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Jo.
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 15:26
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Já bych to zas tak radikálně neviděl. Toyota je tradičně konzervativnější značka. Především designem, který je spíše nenápadný až usedlý - v porovnání s hondou. Za zpožděním nástupu nové corolly vidím spíše cizelování nedostatků a předcházení takových těch much, která doprovázejí většinu nových modelů aut. A ke jménu Corolla - jsem přesvědčen o tom, že minimálně pro Evropu zůstane zachováno. Změna by nebyla přínosem. Srovnání se Starletem není na místě. Ten se v Evropě zrovna moc nechytil, zatímco Jariš je bezceler ;-) :-) >:D
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 16:15
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Víme, víme. Ovšem problém je v tom oddalování... Každej zkracuje a TTT oddaluje... problém to je... Nová Corolla je už velmi potřebná... P.S. Starlet... :-) ;-)
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 16:29
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Brácho, zjisti si, kdy přišla současná Corolla na trh ;-) Nová Corolla je potřebná možná v Evropě, v USA dělá současná Corolla prodejní rekordy a dotahuje se na královnu Camry :yes:
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 16:32
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Přiznám se, že je mi putna, na co čekaj v Argentině. Vím, tvůj globální pohled ti neumožní se podívat na problémy, které má TTT v Evropě... ale věř, že současná generace Corolly tady potřebuje už už změnu...
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 16:40
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Ano, v Evropě by se nová Corolla hodila, to jo. Glbálně vzato, Evropa je z pohledu Toyoty "v suchu", novinky Aygo, Yaris a RAV4 to rozjedou dostatečně.. Corolla přijde až v roce 2008! Víš, co mě teď napadlo.. víš proč otálejí? Zbrojí, těžce zbrojí a ladí formu, vždyť víš co se bude dít v roce 2008.. globální souboj titánů se blíží, štěstí bude přát připraveným >:D ;-)
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 16:45
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
No... pozor na to, možná jsi uhodil hřebíček ;-) AYGO je propadák, RAV... co to je? Viděl jsi tu novou... já ji tu podle fotek dost chválil, pak jsem na ni mrknul naživo a velmi mě to zklamalo...
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 16:32
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Tome tak neměl bys tu brožuru v papírovém stavu?? Pošli mi jí a já ti pošlu nějakou maličkost třeba k Bentleymu anebo Astonu ;-)
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 16:37
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Zrovna jsem Ti nahořejc nabídnul, že Ti to mailem pošlu >:D Dobrá telepatie ;-) V papírovém stavu ji bohužel nemám, bral bych ji hned.. jedině si někde vytisknout to PDF
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 16:44
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
tak se domluvíme s Onyxem, ten jí prej má. Anebo mailni do Ruska, či do států. Pošlou nám ji i v obálce ;-)
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 16:57
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Mám pocit, že by se na nás tak nějak vy.. zapoměli poslat ;-)
neregistrovaný "Pierro"
31. 8. 2006 08:54
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
A tys jim snad už psal??
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 16:30
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Pamatuješ brácho na Starleta?? Já na něj mám jednu milou vzpomínku. Jedna moje spoležačka ho dostala k 18. Právě nám končila SŠ, čerstvě po maturitě a proběhl rozlučkový mejdan, kde jsem to trochu přehnal s Chivaskou(Myslivcem) ;-) no a s kamarádkou jsme skončili v tom Starletu. Povím ti brácho, i když nám čouhaly kopyta z okna, stála ta soulož za***. Takže Starleta leda od BBuraga anebo na grilu ;-)
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 16:34
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
:-) :yes: Hele, pokud jsi to přehnal s tím Myslivcem... tak Starlet je v tom nevinně ;-)
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 16:37
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
Myslivec byl O.K., kamarádka nejhezčí holka naší třídy a ten starlet?? Řekl bych málo variabilní vnitřní prostor a špatný posez (poleh) :-) >:D
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 16:43
Re: ZAMOTTTANÁ HLAVA
;-)
neregistrovaný "don Pedro"
30. 8. 2006 16:09
Tklivé Toyotí Tokaní
Práce kvapná houno platná aneb "Všeliko kvaltování toliko božího hovada hodno jest" to věděl již i J.A.Komenský. Tak teda taky Toyota trpí traumatem těchto týdnů, to tedy trnu trémou, taková troufalost. Tož tak Tome.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 16:12
Re: Tklivé Toyotí Tokaní
:-) :-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 16:42
Re: Tklivé Toyotí Tokaní
Aspoň, že jsi si procvičil slovní zásobu >:-[] ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
30. 8. 2006 17:10
Re: Tklivé Toyotí Tokaní
A to zas jo, procvičil, a rád. Šak víš: "Běz trenirovky nět čampióna" - to platí jak pro mou slovní zásobu, tak pro tvou Toyotu.
neregistrovaný "bingo"
31. 8. 2006 11:40
Re: Tklivé Toyotí Tokaní
Krasne :-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 17:14
OT: Infiniti v Evropě - nonečně oficiálně (teda zatim jen v
jo, dneska k tomu došlo, Infiniti dorazilo do Ruska [odkaz] za chvíli dorazí i do Evropy a kdo ví, jednou třeba i do Kocourkova
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pierro"
31. 8. 2006 09:06
Re: OT: Infiniti v Evropě - nonečně oficiálně (teda zatim je
*, infinity, to je moje japonská slabost.... :-)
neregistrovaný "Alex"
1. 9. 2006 20:39
NEPOKAZENA TOYOTA JE LEN HLUPA REKLAMA
NEPOKAZENA TOYOTA JE LEN HLUPA REKLAMA.
MAL SOM TOYOTU COROLU MODEL 2002 A BOL SOM S NOU PRVY ROK NAJMENEJ 5 KRAT V SERVISE. CELA REKLAMA JE LEN OBLBOVAK. NAVYSE MAL SOM AJ VELKY PROBLEM JU PREDAT ZA NEJAKE SLUSNE PENIAZE, PRETOZE STARSIEHO JAPONCIKA NIK NECHCE KVOLI DRAHEMU SERVISU A NAHRADNYM DIELOM. UZ NIKDY VIAC TOYOTA. RADSEJ VYBERIEM NEMCA. NENALETTE NA REKLAMU!!!!
Rozbalit vlákno
0