>:D ale mě spíš nejde do hlavy, jak někdo může každý den (včetně víkendu a svátků) během 6 let ujet cca 450km v městkém provozu :-O nebál bych se říct, že to "trochu" nadhodnotily :-) třeba myslely 100 tis km a omylem přidali jednu nulu >:D
No právě, pouze se něco píše v článku, nikde ani zmínka o jasné průkaznosti toho, co se tvrdí. Vyjít něco takového třeba o koncernovém voze, tak bude většina požadovat minimálně notářsky ověřené důkazy apod. A pokud tam jsou např. původní tlumiče (po milionu! km v městském provozu) tak potěš koště za takový "starostlivý" servis.
Mám snad slepě věřit každému článku, kde se např. tvrdí, že 6 x 125 tis. km = 1.000.000 km?
Nebuď jak nějaký ukřivděný koncernista ;-) prostě opět nízkoobsažný článek bez podrobností. I kdyby byly ty náklady takové jaké jsou, tak v poměru k výkonům, které to auto nabízí a kolik je pořizovací cena, je to pořád ještě nikterak výhodné... a jezdi v tom, že jo... >:-[]
Samozřejmě, že to auto může mít klidně najeto přes milion km, zbytek (minima informací k tomu) je ovšem velký otazník, a o tom, že je to velmi "nízko obsažný" článek (případně jeho "překlad") nemůže být pochyb. ;-)
je jedno z nejlepe hodnocenych aut co se spolehlivosti tyce
stejne jako Auto.cz co se spolehlivosti nesmyslu podavanych v clancich a novinkach tyce, odedneska budis novou matematikou ze 6 x 125000 = 1000000 >:D kam ja se hrabu se svou "češtinou" a pravopisem, sem oproti auto.cz bridil >:-[]
Proce kilometrů je skutecne uctyhodna, jezdím v Brne a najedu cca 100.000km za rok, Vídeň je větší město, takže je mozne, že ten nájezd se blíží dvojnásobku toho Brněnského. Kazdopadne nejspolehlivější bývají právě auta taxikářů, kteří si je koupi za svoje a které to auto zivi...
Milion km za 6 rokov? No v prvom rade to nie je "v průměru 125 tisíc km ročně", ale 166666.7 km rocne. To je 456.3 km denne (rozpocitane na 365.25 dna).
Lenze aby to najazdil v meste priemernou rychlostou 50km/h, musel by jazdit 9 hodin denne, kazdy kazducicky den poslednych 6 rokov! A to teda vo Viedni (najma cez den) takyto priemer (!) nedosiahne ani nahodou. To sa mi dako nezda. Podla mna si to auto striedali minimalne dvaja vodici...
Teddy, ale on třeba dvakrát denne jeden na Swechat a na dálnici je třeba stovka. Rikam ze Vídeň je větší město a má celkem propracovaný systém městských okruhu, které jsou relative rychle a zákazníci v Rakousku asi častěji řeknou ze spechaji at jede přes přivaděč, takže Ti to tam opravdu naskace. Taky tam není uvedeno jak daleko bydli milý pan taxikar od Vidne, co když jen cesta z a do prace je 100 nebo klidne 120km?
No nevím nevím, očekávám brzký banán - však už jsme dlouho neslyšeli heslo "my vám tu děláme zadarmo hřiště, tak se tu chovejte slušně, žádnej bojkot, žádný připomínky". ;-)
Já s tebou souhlasím - zejména co se kvality a objektivity týče.
Jen se obávám, že tvoje připomínky nepadnou na úrodnou půdu a budeš si muset dělat nový nick podobně jako alambert a další :-) Už tu dlouho nebyl žádný redesign nebo čistka, tak jen čekám.
Vůbec si z toho nic nedělej, že něco nechápeš, my si z tvého chápání taky už dlouhou dobu nic neděláme.
Prostě pokud někdo nějakou práci dělá, tak jí má dělat kvalitně, když tomu tak není, tak sklízí ovoce své práce... a když na to nemá zkušenosti nebo kvality, tak se má prostě zeptat... Jak by to vypadalo, kdyby to takto činili všichni... třeba já?
Můžu se zeptat co děláš za povolání? Nemyslím to nějak ironicky, jen mě tak zaujalo, jak jsi napsal to třeba já :-) Jsem tu poměrně krátko a neznám všechny odkud jsou, co dělají >:D
Určitě víš, že jsou povolání, kde se za chyby může platit zdravím druhých lidí, nebo v nejhorším případě jejich životem...
U redaktora ac.z to naštěstí příliš nehrozí. ;-)
Samozrejme ze jsou takova povolani, sam na takove studuji a pri skole si tak privydelavam. Ja bych s takovymi pocty nedopadl dobre. Jen me to prave prekvapilo jak na to dal Ronault duraz. A proto jsem se jen zeptal.
Samozrejme ze jsou takova povolani, sam na takove studuji a pri skole si tak privydelavam. Ja bych s takovymi pocty nedopadl dobre. Jen me to prave prekvapilo jak na to dal Ronault duraz. A proto jsem se jen zeptal.
Plantologem (záměrně v uvozovkách) jsem nazval tebe, jako chronického popletu, kterému se vše plete/"plantá". Jiný význam takového novotvaru neznám, napadá mě jen graficky podobný výraz - planetolog.
Poslední dobou bylo napsáno spousty článků o emisích, o snižování hluku, o spolehlivosti aut. Vždycky mi z článku vyjde jediné auto- Toyota Prius.
Před lety jsem z Avatimu V6 šel pouze po silnějších vozech. Murano V6, Range Rover V8, Cayenne V8, 911 V6... Až jednou žena, která nadávala na své Murano kvůli spotřebě zatoužila po úsporném autě. Přišel první Prius 2. Předčil očekávání! Nízká spotřeba, snadná ovladatelnost, praktická hračka a milionová spolehlivost...
Po čtyřech letech jsem koupil Prius 3, poté hned dva další. V současnosti máme dva. Jeden tmavší je když prší, bílý když je hezky... ;-)
Řeknu vám, pánové a dámy, Toyota jako taková mi nic neříká, ale Prius je auto, které miluju. Třetí generace už má uspokojivý výkon, a ježdění po Praze vychází levněji než v MHD. Naučil jsem se využívat více elektřiny, a celkově se mi auto líbí. Těším se na další generace!
Na Priusech jsem najezdil kolem 70.000 km, nedá se to srovnat s vídeňským taxikářem, ale rovněž jsem neřešil žádné technické problémy, což u čtyřech kusů není špatné. Po složení sedadel Prius používám jako dodávku, je to všestrané a praktické auto, které nabízí i dost místa pro cestující.
PS: jednu věc bych majitelům Priusů poradil. Zbavte se kol 17" a dejte tam 15". Rozdíl v pohodlí obrovský!
Mně se líbí. Jako fakt. Je to Avantime. A taky ho v Japonsku prodávají takhle: [odkaz]
Tomu tmavému plánuju sloupky potáhnout stříbrnou folií, a bude Avanprius! ;-)
Dal jsem na priuse III. kola 16 a jsou úpně v pohodě.Je zajimavé,že dost automobilek bere od toyoty hybridní technologii.Také se nechlubí,že má technoligický náskok třeba jako audi které se pořád kazí,ale spolehlivostí hybridů to dokazuje.
Většina taxikářů najede minimalne 400.000km, ale I většina taxikářů co znám prodává auto i se samolepkami a zhuba o 30%levneji než je cena na internetu aby se toho zbavili... Taxík kolikrát i se 400.000km bývá dobře servisovane hezke auto, to ze to první vykuk co to koupi stočí ale mnohdy není chybou taxikare
Omlouvám se, pokud to tak vyznělo, ale nemyslel jsem to zle na taxikáře, spíš právě obecně na trh ojetých vozů. Na taxikářích oceňuji jejich zkušenost a předvídavost, mnohokrát díky tomu dokáží odvrátit krizové situace :yes:
Taxikáři nejsou svati, ale s ojetym autem chtějí mit většinou co nejmenší starosti a hlavně je jednoduche si je odchytit a reklamovat jim to rucne... Takže tohle je zrovna to co většinou dela někdo jiny... Kazdopadne taxikářů jsou dva druhy... ti co najedou cca 400.000km a auto prodávají relative v ok stavu a pak ti co dojíždějí uplne do mrtvoly a takove auta se stejne většinou pak ani nedají prodat
No vidíš, povoz sa deň-dva po Bratislave a zistíš, že taxikári môžu byť aj najnedisciplinovanejší vodiči, na ktorých si treba často dávať pozor a radšej sa im vyhnúť.
A proč na něj útočíš ty. Svou reklamní ódu na Prius jsi už sepsal a vyvěsil takže máš hotovo. Tak se nerozčiluj a dej si šlofíčka po dobře vykonané práci.
Dobře, ale připomínat tu jeho jméno v každém příspěvku, a navíc ho zbytečně urážet?
Lukáše znám, a i když jsme si před lety nemohli přijít na jméno, kvůli hloupostem na moje.auto.cz, moc si ho vážím. Sám vím, že práce redaktora jednoduchá není, pro auto.cz píšu v rámci školy PR články, jako tento: [odkaz] Bez nich to "bohužel" nejde, ale vadí mi zde články o celebritách, které spíš vnímám jako zhýralé vyžírky.
Opravovat chyby v článcích by se ale samozřejmě měly.
Aha takze blizsi kosile nez kabat? Nebran redakci pred diskutery, oni prodavaji "zbozi", zakaznik ma pravo kritizovat jeho vady. A nekdy je to vice nez zjevne, viz dnesni pocty pod urovni zakladni skoly. :no:
>:D tomu tak věřím... při tom, jak žaponci podvází, bych se vsadil, že měl servis zadarmo (jako P.R.) a závady byly odstraněny v tichosti a bezplatně. a čekalo se na metu miliónu km, kterou taxikář dosáhne poměrně záhy. kamarádovo auto, co se přece nikdy neporouchá, čili toyota corolla (později auris), dojezdilo už v 50tkm na převodovku, soudil se s nimi, když nechtěli uznat záruku a když své opravené uto dostal zpět, na 130tkm odešla převodovka znovu.
A tak se vysypou úplně všechny toyoťácké převodovky, protože kamarád v hospodě říkal... Třeba Corolla, co mám já, má nyní 213 tis. a jediné, co se porouchalo, byl, prozatím, termostat. Podle tvé logiky jsou tedy všechny toyoty naprosto spolehlivé, akorát jim všem do puntíku odchází termostaty někde kolem 140 tis. km.
To mě vůbec nepřekvapuje, ono je to vlastně úplná prkotina proti tomu, kdy se třeba pod značkou "hjondééé" prezentuje ryze český (pomalu "tradiční" produkt z Nošovic) automobil...