Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota: zavádíme další úsporný program

Toyota a efektivita práce...tato dvě slova jsme zvyklí dosti často vídat v jedné větě. Japonský gigant ale nespí na vavřínech.
Zpět na článek
15. 12. 2007 09:33
neregistrovaný "mekymeky"
15. 12. 2007 10:02
15. 12. 2007 10:05
neregistrovaný "seki"
15. 12. 2007 11:21
neregistrovaný "neza"
15. 12. 2007 11:29
anonym
15. 12. 2007 21:43
neregistrovaný "xxx22"
15. 12. 2007 21:44
neregistrovaný "xxx22dd"
15. 12. 2007 11:30
neregistrovaný "seki"
15. 12. 2007 10:08
neregistrovaný "seki"
15. 12. 2007 10:28
neregistrovaný "Coulin"
15. 12. 2007 11:06
anonym
15. 12. 2007 11:16
neregistrovaný "petrnezval"
15. 12. 2007 11:19
anonym
15. 12. 2007 11:20
neregistrovaný "seki"
15. 12. 2007 15:31
15. 12. 2007 17:03
neregistrovaný "LandLand"
15. 12. 2007 18:24
anonym
15. 12. 2007 18:27
neregistrovaný "MajoT"
15. 12. 2007 18:52
16. 12. 2007 13:18
anonym
17. 12. 2007 09:30
neregistrovaný "milanič"
17. 12. 2007 09:41
anonym
15. 12. 2007 21:08
anonym
16. 12. 2007 13:19
anonym
15. 12. 2007 10:17
neregistrovaný "seki"
15. 12. 2007 10:32
neregistrovaný "seki"
15. 12. 2007 11:12
neregistrovaný "Coulin"
15. 12. 2007 11:39
anonym
15. 12. 2007 21:36
neregistrovaný "Lkafik"
15. 12. 2007 13:31
neregistrovaný "jeden"
15. 12. 2007 15:44
15. 12. 2007 17:06
neregistrovaný "LandLand"
15. 12. 2007 17:23
neregistrovaný "UK"
15. 12. 2007 19:25
neregistrovaný "pingi"
15. 12. 2007 18:07
neregistrovaný "spa"
15. 12. 2007 18:41
15. 12. 2007 20:41
neregistrovaný "Novick"
15. 12. 2007 21:57
neregistrovaný "Cupakapra"
15. 12. 2007 21:58
neregistrovaný "Novick"
16. 12. 2007 16:01
neregistrovaný "johnn"
16. 12. 2007 22:09
anonym
16. 12. 2007 21:52
neregistrovaný "poolo"
16. 12. 2007 13:29
anonym
15. 12. 2007 21:03
neregistrovaný "LERAK"
15. 12. 2007 21:46
neregistrovaný "Lkafik"
15. 12. 2007 21:47
neregistrovaný "Novick"
16. 12. 2007 00:35
neregistrovaný "LERAK"
16. 12. 2007 00:21
neregistrovaný "DodoM"
16. 12. 2007 00:44
neregistrovaný "LERAK"
15. 12. 2007 20:52
neregistrovaný "nextrom"
16. 12. 2007 03:53
15. 12. 2007 21:26
neregistrovaný "panpetr"
15. 12. 2007 21:51
neregistrovaný "klik-klak"
15. 12. 2007 21:51
neregistrovaný "Alessio."
15. 12. 2007 21:53
anonym
15. 12. 2007 22:55
neregistrovaný "Hds"
16. 12. 2007 02:35
neregistrovaný "seki"
18. 12. 2007 21:07
neregistrovaný "panpetr"
15. 12. 2007 22:09
neregistrovaný "nextrom"
16. 12. 2007 00:50
anonym
16. 12. 2007 00:50
neregistrovaný "LERAK"
16. 12. 2007 12:02
neregistrovaný "nextrom"
15. 12. 2007 23:31
anonym
16. 12. 2007 02:26
neregistrovaný "seki"
16. 12. 2007 14:48
anonym
17. 12. 2007 01:20
neregistrovaný "seki"
16. 12. 2007 14:48
neregistrovaný "pingi"
16. 12. 2007 22:56
neregistrovaný "Coulin"
16. 12. 2007 10:01
neregistrovaný "seki"
16. 12. 2007 16:22
neregistrovaný "Hds"
16. 12. 2007 18:15
neregistrovaný "PeckaM"
17. 12. 2007 11:41
neregistrovaný "seki"
18. 12. 2007 09:48
neregistrovaný "Coulin"
16. 12. 2007 04:43
16. 12. 2007 16:50
neregistrovaný "UK"
17. 12. 2007 01:03
neregistrovaný "seki"
16. 12. 2007 20:49
neregistrovaný "oldtimer"
16. 12. 2007 23:30
neregistrovaný "Coulin"
17. 12. 2007 07:25
neregistrovaný "Wolfsteen"
17. 12. 2007 09:14
anonym
17. 12. 2007 09:44
neregistrovaný "ujcek"
17. 12. 2007 11:02
anonym
17. 12. 2007 11:21
neregistrovaný "ujcek"
17. 12. 2007 11:30
neregistrovaný "seki"
17. 12. 2007 11:38
anonym
17. 12. 2007 16:06
anonym
17. 12. 2007 17:35
anonym
neregistrovaný "mekymeky"
15. 12. 2007 09:33
no neviem
stale nechapen, kto si tie totojoty kupuje. su skarede, drahe, technika biedna (myslim pre beznych socialkarov - nie typkov voziacichg zadky v hybridoch.., imidz ziadny...
a ze by si ich vsetci kupovali pre spolahlivost.. - nezda sa mi.

totojota
:no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - KANKUNEN
15. 12. 2007 10:02
Re: no neviem
Pane meky v čem technicky zaostávají motory 1,0, 1,4, 1,6, 2,0 a diesly. Je však pravda, že tak málo pohledný a antidynamický design nikdo nenabídne.
neregistrovaný "seki"
15. 12. 2007 10:05
Re: no neviem
aaaa pan mekymeky sa vozi v "nadhernej, lacnej, technikou nabitej" skodovke >:D
neregistrovaný "neza"
15. 12. 2007 11:21
Re: no neviem
Toyota pracuje jen s primitivy,kteří snadno podléhají reklamně.Jinak je to ubohý kakáč obdivovaný nedefinovatelnou skupinou lidí.
anonym
15. 12. 2007 11:29
Re: no neviem
No a ty inteligent s tebou aka automobilka "pracuje"? ake mas auto?
anonym
15. 12. 2007 16:44
Re: Japonska auta vubec nemusim.Toyota neni auto.Zkopirovany
Kdo si koupi Toyotu je blbec !!! Zrobotizovana fabrika,kde se posvaruje par plechu neni pro mne automobilka.Tam se neuvazuje o aute ,ale o prodeji POUZE .At si to prodavaji u nich v Japonsku anebo v Cine.
neregistrovaný "xxx22"
15. 12. 2007 21:43
Re: Japonska auta vubec nemusim.Toyota neni auto.Zkopirovany
hahaha saso
Pravidlo cislo jedna v KAZDEJ vyspelej ekonomike: Maximalny zisk za minimalne naklady.

Ci myslis ze Rolf na pase vo VW zvara plechy s laskou lebo vie ze to auto ide tebe? hahaha
neregistrovaný "xxx22dd"
15. 12. 2007 21:44
Re: Japonska auta vubec nemusim.Toyota neni auto.Zkopirovany
hahaha saso
Pravidlo cislo jedna v KAZDEJ vyspelej ekonomike: Maximalny zisk za minimalne naklady.

Ci myslis ze Rolf na pase vo VW zvara plechy s laskou lebo vie ze to auto ide tebe? hahaha
neregistrovaný "seki"
15. 12. 2007 11:30
Re: Japonska auta vubec nemusim.Toyota neni auto.Zkopirovany
pises o Skode?
neregistrovaný "seki"
15. 12. 2007 10:08
lacnejsia
neviem preco, no vacsina plejstejsnovych kovbojov, ktorych rodicia sa vozia na starych VW vrakoch z bazaru si mysli, ze Toyota je draha? Vsak NEW Corolla stoji v porovnatelnej vybave a motorizacii o 50-70 tis. Sk menej ako Octavia >:D
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Coulin"
15. 12. 2007 10:28
Re: lacnejsia
To jim prostě nemá cenu vysvětlovat... 8-s Ten plácal nahoře-žblebty meky nebo co nemá určitě ani OP natož řidičák... To o těch motorech by nemohl napsat když 1,0 z roku 99 mˇa 50kW a seriová 1,6 z roku 94 méla 84kW a slavné VW v té době vybičovalo 2,0 na 66... No coment A dneska když si přečte, jestli teda umí seznam motorů roku za posslední roky... Ale to opravdu asi nemá cenu,každej svýho štestí strůjce...Ale i já mám trochu strach z toho šetření na autech,ale vydrží jen ti nejlepši a největší TTT >:D >:-[] Ať si tu plácaj co chtěj...Je to jen určitá zarputilost malejch českejch lidiček proti něčemu velkému,jinému a hlavně úspěšnému,což se v ČR ,ale i SK neodpouští a nepřeje...Je jich ,ale čím dál tím mín a to je dobře...
anonym
15. 12. 2007 11:06
Re: lacnejsia
:yes:
neregistrovaný "petrnezval"
15. 12. 2007 11:16
Re: lacnejsia
Velmi ubohý adolescentní projev.Toyota je hnus.
anonym
15. 12. 2007 11:19
Re: lacnejsia
By ma zaujimalo ako si na tu vetu prisiel, ze toyota je hnus..
neregistrovaný "seki"
15. 12. 2007 11:20
Re: lacnejsia
Potiahol nosom taky biely prasok ;-)
15. 12. 2007 15:31
Re: COULINŮV COP
Toyota je v pojetí kategorizace autoprodukce, jak ji známe z Evropy, mainstreamovou automobilkou. Je to v tomto kontextu vlastně takový Volkswagen japonska. S tím rozdílem, že velmi silně expandoval na Americký trh a dokázal tam za pracovních podmínek neporovnatelných, jaké panovaly v automobilkách amerických, získat velký prodejní prostor.

Na produkci TTT není nic, čím by snad mohla drtit Evropu. Ostatně tomu také koresponduje postavení TTT v Evropě.

Z hlediska vyspělosti automobilové ztechniky je zenitem světa Evropa. Jen zde se vyrábí záplava absolutních dokonalostí v podobě supersportovních případně GT aut. Evropa je také předvojem z hlediska bezpečnosti aut. Tak například produkce SAAB a VOLVO je světovou referencí v bezpečnosti kabiny vozu, sedadel a bezpečnostních prvků (bezpečnostní pas, hlídání slepého úhlu apod).

Kladem Japonska je jeho schopnost (nám tolik vzdálená) doslova "padnout vyčerpáním" za společný cíl. Tedy historicky doložitelným kopírováním evropské produkce, neskutečnou pracovní morálkou a drillem se japonské produkci zdařilo v relativně krátké době postavit konkurenceschopnou produkci pro Evropu. Ovšem pozor, ta konkurence se koncentruje výhradně do mainstreamové produkce. Supersporty v podobě Lamborghini, Ferrari, koneckonců i segment GT reprezentovaný nedostižným Porsche, v exkluzivním třídě pak Aston Martinem je samozřejmě produkcí japonsku zapovězenou. Zrovna tak jako komplet segment exkluzivní - Bentley a Rolls Royce.

Pokud se člověk podívá na Yarise či Aurise, pak ho nutně musí napadnout, kde se proboha ty proklamované úspory budou promítat ve finální produkci? Takže ti tví malí čeští lidé si samozřejmě především kladou základní otázku, proč by měli masturbovat nad zcela průměrnou japonskou mainstreamovou produkcí, když tu kolem sebe mají nejen porovnatelné, ale zejména vizualitou kvalitnější produkci, ať už se jedná o Ford, Fiat či Citroen. Tedy prakticky neexistuje jediný důvod, proč si nekoupit evropské auto v subkompaktech či kompaktech. Pokud se podíváme na třídu střední (tedy třídu, v níž TTT s nabídkou končí) pak ten důvod ke koupi Avensisu oproti Mondeu, Laguně, či Passatu by člověk nenašel ani za sto let.

Jak tě tak čtu, mám dojem, že právě ty jsi ten dokonalý představitel malého člověka, který sice evropan, ovšem z mě nepochopitelných důvdů tu adoruje běžnou mainstreamovou produkci z japonska. Ale u tebe se to dá omluvit profesní povinností, neb máš v popisu práce přece prodávat Toyoty. Člověku až z tebe mrazí... co tu bude číst, až tě někdo přetáhne prodávat Kii či Hyundai... 8-s :-!
Avatar - KANKUNEN
15. 12. 2007 16:07
Re: COULINŮV COP
Vše záleží na člověku, zda myslí sám nebo se nechá ovlivnit názory jiných více či méně zaujatých. Pro ty co uvažují světově a nejen evropsky je tu Accord a M6. Auta stejně dokonalé však spolehlivější. Souhlasím, že celková evropská produkce je zatím vrcholem světa. Jenže konzervativismus evropských výrobců ignoruje světovou techniku. Hybridní pohony již dokazují, že japonci jsou kousek dál. Hybrid je jen přechod k elektromobilu. Jistě se našel před lety i v Británii GTI, který hlásal klid, ale Rover již není, Jagu nikdo nechce Land Rover se potýká se spolehlivostí, že těžko si ho někdo koupí podruhé a RR a Bentley zachraňují Němci. Tak Evropo budíček, aby za 20 let nebyl elektroavensis lepší než elektropassat.
neregistrovaný "LandLand"
15. 12. 2007 17:03
Re: COULINŮV COP
V tomto máš pravdu. človíček >:D :yes:
anonym
15. 12. 2007 18:24
Re: COULINŮV COP
Pocuj ty apostolsky onanista. Ja som po opli a citrone a mnozstve fantastickych dobrodruznych zazitkoch so servisom kupil hyundai Getz ako priblizovadlo do prace a spat. Viac teraz nepotrebujem a som spokojny ako nikdy pred tym. Az bude sirsia rodina asi kupim ceeda SW alebo i30 CW. Uvidim. A takto bude uvazovat kopec normalnych ludi, ktori svoju lasku venuju ludom, a neonanuju nad autami ako ty, lebo auta nie su pre nich bohom ale spotrebnou vecou, ktora ma fungovat. A ked nefunguje (nie raz, stale nieco znova a znova, aspon raz za stvrt roka aby sa nieco ne***o) idu potom inam. A tam zakotvia u japoncov, korejcov. Lenze tie * sikmooke postavili fabriku v Ziline a dalsiu stavaju v Ostrave, a to uz nie su len montaze ale plnohodnotne fabriky (lisovna, zvarovna, lakovna, motoraren, montovna), komplet europske auticko, co vyrobaju slovaci a onedlho aj slezani, moravaci poliaci. To nie je sikmooky zjav vezeny lodou cez pol zemegule. Navrhol to europan, robia to europani a kupuju to europani. A ak je tu niekto maly clovek, si to ty, ktoremu na jeho posraneho apostola a guru a ine koncernove vygrci ako roma-ster, druha fobia a spol. ludia co vedia pocitat vyprdnu.
neregistrovaný "MajoT"
15. 12. 2007 18:27
Re: COULINŮV COP
Az mi zasa niekto nenadava do anonymov. Som to pisal ja.
15. 12. 2007 18:52
Re: COULINŮV COP
Vypadá to, žes snad rozhodoval zda tím přibližovadlem do práce má být bavorská trojka či Getz a rozhodl ses pro Getze... :-) Já, vím, bylo jinak. Úplně jinak, viď... Majo, kup globus, a k tomu přiber doučování od někho, kdo zná Getze. Hyundai, asi budeš překvapen, to není Toyota, a už vůbec to není Japonsko. Ten Getz, to je auto karosované v Itálii a odlaďované u Porsche. Tehdy to byla jediná šance, jak v Koreji stvořit auto pro Evropu. A také, jak vidíš, povedlo se. I když, Majo... milujeme tu všechna auta... přesto... o takovémto, jak píšeš, "přibližovadlu" snad jen šeptem. Přeji ti, aby až příště zase budeš vybírat přibližovadlo, to tentokrát vyhrál ten bavoráček. Uvidíš, že už druhý den tu budeš psát úplně, ale úplně jiné příspěvky ;-) :yes:
anonym
16. 12. 2007 13:18
Re: COULINŮV COP
GTI, prečítaj si AUTO ZEITUNG 24/2007 ( zo 14.11.2007 )od strany 94 a nájdešn dôvod pre kúpu japoncov a kórejcov. VW je na 29 mieste ako nepojazdný, TOYOTA 9. a LEXUS 1. Rebríček začína od najlepších 1. až po najhorších 33.Aj Citroen, Peugeot, Ford, Opel, KIA , Alfa Romeo sú pred VW. Asi vo VW nejaký ten robot chýba.
neregistrovaný "milanič"
17. 12. 2007 09:30
Re: COULINŮV COP
Hele,uvedu příklad jakoby OT,četl jsem v jednom českým "ceitungu",že na mejdanu po Zlatým slavíkovi kouřila L.Bílá na veřejnosti trávu,kterou dostala od někoho z Divokýho Billa a že jí hrozí až několik let basy a v jiným "ceitungu" naopak psali,že jí sice trávu nabídli,ale ona ji s díky odmítla.A teď si vyber.
anonym
17. 12. 2007 09:41
Re: COULINŮV COP
Aby se kupovali japonske auta,tak je to vsechno podplacene.Aby se dostali do nejakych zebricku,tak je to to same.Nesmis hltat jen tak co ti servirujou ,ale pouzivej svou hlavu.
anonym
15. 12. 2007 21:08
Re: COULINŮV COP
:yes: :yes: :yes:
anonym
16. 12. 2007 13:19
Re: COULINŮV COP
GTI, prečítaj si AUTO ZEITUNG 24/2007 ( zo 14.11.2007 )od strany 94 a nájdešn dôvod pre kúpu japoncov a kórejcov. VW je na 29 mieste ako nepojazdný, TOYOTA 9. a LEXUS 1. Rebríček začína od najlepších 1. až po najhorších 33.Aj Citroen, Peugeot, Ford, Opel, KIA , Alfa Romeo sú pred VW. Asi vo VW nejaký ten robot chýba.
neregistrovaný "seki"
15. 12. 2007 10:17
Toyota je NR.1 !
Toyota je najpredavanejsia, Toyota je najspolahlivejsia, Toyota je najinovativnejsia, Toyota je proste spicka !
TOYOTA = Nr. 1
BRAVO TOYOTA, BRAVO JAPAN! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - KANKUNEN
15. 12. 2007 10:29
Re: Toyota je NR.1 !
Nejspolehlivější je Mazda, už tři roky po sobě. Mám Corollu lift z roku 93 a je to designově i motoricky úžasné auto ještě teď, 1,6i 114 koní . Současné Toyoty mi nic neříkají.
neregistrovaný "seki"
15. 12. 2007 10:32
Re: Toyota je NR.1 !
Je to mozne ;-) Myslim prva trojka sa tam meni: Honda, Mazda, Toyota....to je nepodstatne. Ten prispevok bol hodena rukavica GTI-mu >:D
neregistrovaný "Coulin"
15. 12. 2007 11:12
Re: Toyota je NR.1 !
Kankunene taky jsem ji před několika lety mél z r.95 1,6 GLi červenou,nádherný,prostorný a velmi,velmi elegantní auto... Spolu s Carinou GTI 129 kW auta na která rád vzpomínám... >:D >:-[]
anonym
15. 12. 2007 11:39
Re: Toyota je NR.1 !
Spravil by som si na tvojom mieste registrovany nick.
Avatar - KANKUNEN
15. 12. 2007 12:39
Re: Toyota je NR.1 !
Je to stejně smutné, že něco podobného se už nevyrábí. :-(
anonym
15. 12. 2007 16:31
Re: JAPONSKE AUTA JSOU O NICEM. Zkopirovane v Evrope.NIKDY N
Ty by jsi mel navstivit psychiatra asi !!! Takovou blbost,ze Toyota je NR.1 muze fakt napsat akorat bud ten kdo od Toyoty je dobre zaplaceny anebo schizofrenik.
anonym
15. 12. 2007 18:29
Re: JAPONSKE AUTA JSOU O NICEM. Zkopirovane v Evrope.NIKDY N
musis velmi nerozumiet autám, len sa pousmievam nad týmito blobostami co sa tu pisu.... Musime si priznat ze toyota patrí v dnesnej dobe spicke automobilového priemislu chceme či nie....
neregistrovaný "Lkafik"
15. 12. 2007 21:36
Re: JAPONSKE AUTA JSOU O NICEM. Zkopirovane v Evrope.NIKDY N
hej nic proti ale toyoty sme měli 2 jedna byla spolehlivá a druhá ještě spolehlivější mě se toyoty líbí a nemyslim si že by byly špatný sice nemají třeba všechny moderní vymoženosti ale taky to porovnejte cenově myslim že toyota je jedno z nejspolehlivěj´ších aut světa
neregistrovaný "jeden"
15. 12. 2007 13:31
Názor
Mě se teda taky žádné auto od Toyoty extra nelíbí (slabý design, ale musím uznat že z hlediska kvality, spolehlivosti, bezbečnosti a technické vyspělosti jsou auta od Toyoty na špičce :yes:
Rozbalit vlákno
6
15. 12. 2007 15:44
Re: Názor
Myslíš jako, že Yaris je technicky vyspělejší, než například OPEL Corsa? :-) Nebo, že Auris je technicky vyspělejší, než BRAVO? :-) Toyota je japonský mainstream, na to pozor. Toyota není ani Honda, ani Subaru ani mazda...Ano, s tvým názorem na design Toyoty s tebou velmi souhlasím. A souhlasím, ovšem s výhradou, i v té spolehlivosti. Totiž zrovna spolehlivost Toyot s odkazem na produkci z japonska bych nijak nevyzdvihoval. Mazda je na tom samozřejmě lépe. Ostatně až už folklorní svolávačky Toyoty všude po světě jsou zajímavým příkladem toho, jak se dá pojem "spolehlivost" vykládat.

Z hlediska spolehlivost boduje z Japonska především mazda a Honda. Ano, tím směrem velmi pochvalně pokyvujme, a to i když část produkce se vyrábí v Evropě. Ale například nová Mazda 2 se vyrábí v japonsku v továrně, která je až pověstná svým akcentem na kvalitu.

Takže pozor na lákavé synonymum - TTT se rovná japonská kvalita. Platí to trochu jinak. A pokud tě zajímá japonská představa o kompaktech, porovnej si Auris, Civica a (byť letitou) Mazdu 3... a máš jasno. Kdo je třetí snad víš... :-)
neregistrovaný "LandLand"
15. 12. 2007 17:06
Re: Názor
V tomto nemáš pravdu. Chceš mi povedať, že Bravo je vyspelejšie od Aurisu??? Neviem, niesom technik, ale odkedy je talianska technika na úrovni vyšších? Veď ty sám máš motto: Nepoznám tak nehodnotím. A teraz vieš všetko o Toyote.
P.S.: Aby som to upresnil: V AMS vyhrala boj s Golfom práve Toyota. :-!
neregistrovaný "UK"
15. 12. 2007 17:23
Re: GTI zrovnaj si to v hlave.
GTI chod sa prebehnut do parku zrovnaj si to v hlave a skus napisat potom par riadkov.Pred tym si precitaj technicke udaje novych Lexusov Priusa a aj LC a ked to stale nepochopis tak miest parku sa prebehni na psichitricku ordinaciu tam ti uz pan doktor predpise nejake prasky >:D
15. 12. 2007 17:31
Re: GTI zrovnaj si to v hlave.
Podle toho, cos právě napsal pod LC a nyní i zde soudím, že sice nemáš co napsat k Toyotě, zato hledáš někoho, s kým by ses tu pourážel. Tyhle praktiky uplatňuj ve své oblíbené hospodě po pátém pivu. Pokud máš co napsat k Toyotě, napiš to, vše ostatní je než tvou křečí :-!
neregistrovaný "pingi"
15. 12. 2007 19:25
Re: GTI zrovnaj si to v hlave.
jsem rád, že si tu napsal svoje příspěvky,reakce opět nenechala na sebe dlouho čekat a ukázalo se,že největší slabinou japonských aut na tomhle webu jsou jejich zastánci... myslím,že co se týče osobních aut tak se toyota(mimo lexus) na své japonské kolegy moc nechytá a musí ještě na sobě hodně zapracovat
15. 12. 2007 23:00
Re: GTI zrovnaj si to v hlave.
:yes:
neregistrovaný "spa"
15. 12. 2007 18:07
toyota vs europa
pani, ak by toyota zacala ist dozadu v organizacii firmy a ostatni vyrbcovia by zdvojanasobili rychlost, tak sa mozno stretnu o dvadsat rokov.

blaboly o tom, ze zamestnanci toyoty maju/mali horsie podmienky ako zamestnanci inych vyrobcov (napr. v USA) a koli tomu sa firma presadila su nezmyselne. toyota casto participuje v spolocnych podnikoch a tieto su vzdy referencne v priemysle (napr. NUMMI spolu s GM). zamestnanci maju jednoduch lepsie organizovany pracovny cas....
Rozbalit vlákno
0
15. 12. 2007 18:41
SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
Pominu-li důkaz nesmyslu o vyjímečné spolehlivosti produkce TTT, vždyť například model Aygo se vyrábí na stejné lince a stejnými lidmi, kteří vyrábí i Citroen 1 či Peugeot 107, pak spolehlivě o automobilce vypovídají především prodejní čísla. V tomto kontextu se tady až fatálně nedostatečně jeví "úspěch" na trhu s Aygem (listopad - 21 prodaných kousků). Vítězem s drtivou převahou je Peugeot 107 (48 aut). Ovšem ten hlavní neúspěch, to je AURIS... kdo to čekal, TTT určitě ne. V listopadu 58 kousků. Naproti tomu Focus, tedy auto za polovinou svého generačného života se tu prodal v počtu 225 kusů (a to nepočítám model krysí klec). To ovšem není všechno, dokonalý tržní propadák je Avensis - 27 kousků. Pro srovnání Passat, Apoštol tvých snů prodal 180... ani raději nenačítej krysí klece, neb by ses jako T-fan rozplakal. Ovšem... stále to není všechno. Za nejtěžší úder na solar považuji RAV4... (18) která je dokonale drcená například i Hondou CRV (48).

Tak toto je pravda o největším výrobci aut světa a jeho úspěších na českém trhu. Jedinou útěchou je reprezentant kategorie Malé vozy, totiž Yaris... malé vozy, malá útěcha, co?
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "Novick"
15. 12. 2007 20:41
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
Za rýpavý příspěvek :yes: a taky podepisuju coulinův cop >:D
Prostě existuje jistá skupina takových zvláštních lidiček, kteří praktikují nacionalismus naruby. Čím víc budou (podle jejich názoru) evropští výrobci zaostávat za japonci, tím jsou šťastnější. Tedy čím hůře, tím lépe. To by bylo třeba v Japonsku nemyslitelný, takhle shazovat domácí produkci. Dokonce si myslím, že by ji naopak preferovali nebo možná i něco odpustili, pokud by mírně zaostávala. Navíc evropská je bezesporu dál a absence zvláštních vozidel, vozících s sebou plný kufr baterií, které tvoří marginální prodeje, je spíš manažerský rozhodnutí než technologické zaostávání.
Pořád opakují jako kafemlýnek, že ttt a její výrobní proces je nejlepší a nepřekonatelný, přitom to už dávno z japonské produkce neplatí. Úsměvně omlouvají masivní svolávačky. Kvitují snahu o úspory na všem a přitom podobný snahy u PSA nebo u vw zesměšňují jako snahy vedoucí k výrobě technicky zaostalých a poruchových pleček.
Já si nedokážu představit, kde ještě chtějí ušetřit třeba na ajgu. To už pak bude vyloženě papírák jako matiz >:D
15. 12. 2007 21:44
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
:-) Ale, co je nejúsměvnější, že nejvetší adorace tu zažívá ten, kdo vyrábí nejméně přitažlivá auta. Celé zbožštění se vztahuje k Aygu, Yarisu, Aurisu a Avensisu... Já bych ještě pochopil, že tu někdo masturbuje nad Subaru či nad Hondou, ale nad japonským absolutním mainstreamem... to se chápe opravdu těžko. Ale je to známá věc, kde se bere u určité evropské komunity náklonnost k této produkci. Až se ji zdráhám napsat :-) :yes:
neregistrovaný "Cupakapra"
15. 12. 2007 21:57
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
pozri sa najprv do vlastneho vyfuku, ty najvacsi koncernovy masturbator.
neregistrovaný "Novick"
15. 12. 2007 21:58
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
To já bych taky pochopil třeba u toho suba, nepočítaje novou imprezu designed in korea >:D
Jen ji napiš!
15. 12. 2007 23:02
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
:-)
16. 12. 2007 10:01
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
A že ty masturbuješ na evropským mainstreamem(jak se o VW vyjadřuješ), to je určitě něco úúúúplně jinýho, viď, ty chudáku?
16. 12. 2007 12:24
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
Ano, chudáku, přesně jak píšeš, to je úplně něco jiného. Je to tvoje značka. Asi sis popletl kontinenty, Elsine. Představ si nějakého Tomiotu Elsina z Tokia, jak tam masturbuje na diskuzi tamnějšího auto magazínu ve prospěch Peugeta a všem vysvětluje, jaký je toyota šunt. Umíš si vůbec představit, že je to možné? Jsi dítě, Elsine, bez vzdělání, bez vědomostí, bez kotvy. Plácačka na mouchy.
Avatar - KANKUNEN
16. 12. 2007 13:21
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
GTI neměl by ses snižovat k urážkám, místo argumentů, je to takové dětské, nevzdělané, bez vědomostí, bezkotevní. Zvláště v případě že máš sám popletené kontinenty. Koukni na značku své televize, kamery, foťáku a třeba rádia. Kvalita věcí se nedělí podle místa původu, ale podle funkčnosti. No a neúspěch Aurisu v Evropě mi dělá jen radost, nesnáším nevzhledné a nudné auta.
16. 12. 2007 14:56
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
Nikoho neurážím. A ty si prosím neodporuj. Nemůžeš dávat do kontrastu mého nikona, neb na něho není evropská odpověď... naproti tomu odpovědí na Toyotu mám v Evropě hafo... :-)

Ano, je až signifikantní, že na diskuzi zažívá nejsilnější adorační masturbace ta automobilka, která vyrábí nejméně (z japonska) přitažlivá auta. Proč to je, na to ti svým postojem a hlavně obsahem příspěvků dává Elsin, který mě oslovil "chudáku", proto jeho oslovení přebírám... tedy neurážím. To doufám chápeš.

A Auris? Totální výbuch. Ukázko toho, že TTT neví jak v designu dál. Yaris je fajn, malý boubalatý. V kompaktech ovšem fungují jiná pravidla.
16. 12. 2007 14:51
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
Jsem rád, že jsi aspoň nepřímo přiznal, že u diskuze o VW mastrubuješ, ale tak kdoby to nevěděl, že?
Představit si Tomiotu dokážu velmi dobře, třeba kdyby nadával, že Toyota neumí udělat tak pěkné auto, jako je 607 nebo že 407 je daleko přitažlivější než Avensis(s čímž souhlasím...nejsem takový zaslepenec do jedné značky, jako někteří).
No a dítě bych byl velmi rád, to mi věř, až sám poznáš život dospělého, starat se o celkem početnou rodinu, tak se také budeš chtít vrátit do let, kdy jsi mohl strávit na diskuzi 6 hodin masturbováním denně.
A jen tak ze zajímavosti...proč si myslíš, že nemám vzdělání a vědomosti?Konkrétní příklad, prosím, ne to tvoje plácání a žvanění!
16. 12. 2007 15:01
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
Přečti si svůj horní příspěvek o chudákovi. Tam najdeš odpověď na svou vzdělanostní úroveň.

P.S. Také se starám o (poměrně) velkou rodinu. Za toho chudáka by ses měl Elsine omluvit, potom se můžeme spolu pokusit diskutovat na jiné úrovni.
neregistrovaný "johnn"
16. 12. 2007 16:01
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
GTI přečti si tvoje vlastní obhajoby VW a uvidíš že image i kvalitu podpíráš prodejností.Z toho plyne že Toyota je kvalitnější a s lepším image než VW.Kdyby prodeje nebyli důležitou hodnotou,pak je třebba lepší Fiat než VW ,nebo Alfa Romeo proti Audi.Kritika je prospěšná.Když si budeme vše jen chválit,tak nakonec zaostaneme.
anonym
16. 12. 2007 22:09
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
To, že jsi chudák, je můj názor. Neustoupím z něj asi už nikdy, protože to, co tu předvádíš, je vizitkou psychicky nemocného člověka. Každopádně to vůbec nic nedokazuje o vzdělání (jak píšeš). Kdyby jsi napsal, že jsem arogantní, agresivní, nepříjemný, tak budiž, proč ne? Ale vzdělání je úplně jiný pojem.
Každopádně, říkej si co chceš, ale nevěřím ti, že se staráš o tovji rodinu, že jsi otec.
Takže za chudáka se omlouvat nehodlám, jak jsem napsal, je to můj názor a stojím si za ním.
neregistrovaný "poolo"
16. 12. 2007 21:52
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
Ty jseš takovej ubožák, že to snad není možný, je mě ukradený jestli je něco z Evropy nebo Japonska, pro sebe chci to nejlepší, tvá zlatá doba(komančů)už bohudík skončila, lidé jsou svobodní a můžou mít rádi co chtějí TTT je nejlepší a to tě žere.
anonym
16. 12. 2007 13:29
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
Ak ide o design, Fox, Golf Variant, a aj Passat Variant ( sedan tiež nie je nič moc )nie sú ikonami designu, skôr majú šancu sa umiestniť medzi škaredými autami, v tomto nabral VW tvrdo ázijský kurz. Mal by si sa GTI zmieriť s tým, že ideál zákazníka sa vo VW vyvíja a teraz je No.1 Nemec, No.2 Číňan a ty si asi tak No.3X ako predstaviteľ malého európana.
neregistrovaný "LERAK"
15. 12. 2007 21:03
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
Pokud se nepletu, Toyoty vždy byly hvězdami žebříčků spolehlivosti německého TüV - stačí vzpomenout model Starlet, který se pohyboval v první pětce, nebo model corolla, který se pohyboval kolem desítky. Takže tady prosím neblábol něco o nesmyslu výjimečné spolehlivosti - ta auta spolehlivá objektivně byla a jsou. Evropské trio Golf, Focus ani Octavia se s Corollou nemohou v tomto ohledu měřit.

Pokud jde o prodejní výsledky aurise, tak si myslím, že se na nich podepisuje extrémní cenová senzitivita českého trhu. Auris je prostě drahý, ale podle mě se alespoň dá říci proč. Platí se zkrátka za objektivní kvalitu a za skvělé atmosférické benzíny 1,4 a 1,6, z nichž ten pozdější má variabilní časování obou vaček. Tyto nesporné přednosti nevynikly podle mého názoru proto, že je zastínila cenová výhoda a solidní vlastnosti nastupující Kie Cee'd stejně tak jako obří slevy na Focus (edice Gold a Collection) a Citroen C4. Takže Focus II možná je v polovině životního cyklu, jak říkáš, ale když ho koupíš za cenu o sto litrů menší, než kolik nabídne ceník Aurisu, tak české srdce (nebo spíš peněženka) zaplesá.

Smutný fakt ale je, že na poměry nižší stření třídy drahý Golf se prodává stále dobře. Holt je rozšířena fáma, že je to držák a že jde o vůz s patřičným image. Nechápu to, podle mě je to prostě omyl - image v nižší střešní třídě já nehledám protože takový vůz jej mít nemusí. A Golf žádný držák není, od toho jsou tady jiné, hlavně japonské značky. Mezi nimi i Toyota.
neregistrovaný "Lkafik"
15. 12. 2007 21:46
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
v žebříčku tuv se drželi toyoty téměř všechny na popředí takže úplatkama to asi nebude z toho vyplívá že toyoty jsou jedny z nejbezpečnějších aut světa
neregistrovaný "Novick"
15. 12. 2007 21:47
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
Jistý nadprůměr to je, ale doba toyoty starlet, která byla vyrobena ve stylu co tu není, to se nepo.ere, je už minulost.
Argumentovat cenou u aurise u nás je taky mimo, podívej se kolik se prodá třeba relativně dražších octávek vs. fokusů, aster, c4, 307 atd. Toyota prostě nastavila cenu příliš sebevědomě na to co to je za auto. Doporučil bych ti vyhledat si tady test aurise, zvláště pak hodnocení interiéru a výběr né zrovna nejlepších materiálů uvnitř. O exteriéru ani nemluvě.
15. 12. 2007 21:56
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
Přesně :yes:
neregistrovaný "LERAK"
16. 12. 2007 00:35
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
Aha, tak interiér. To neberu. Rozplývání se některých periodik nad měkkými plasty a naopak kritizování náhodou vrzající přihrádky mě nijak neohromuje - nakonec to bude vrzat tak jako tak všechno. Co si budem povídat - dnes jsou až na pár výjimek všechny vozy natolik dobré, že detaily interiéru jsou jediná věc, kterou lze ještě trochu (pseudo)kritizovat a nacházet (pseudo)rozdíly. Chci říci, že pokud nejsou výtky vůči podvozku, prostoru nebo motoru, pak "kvalita" interiéru je pro motožurnalistu východisko z nouze.

Za druhé. Octavii vyrábí domácí automobilka, takže se vždy bude prodávat více než jiné značky. Brát její prodeje ve srovnání s Toyotou jako důkaz, že se u nás prodávají i dražší vozy, je hodně slabý argument.

Četl jsem několik testů, jichž se účastnil i Auris. Někde dopadl dobře, někde hůř. Každopádně rozdíly v hodnocení oproti konkurentům byly pokaždé velmi malé.
neregistrovaný "DodoM"
16. 12. 2007 00:21
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
Hmm pleties sa, co bolo bolo. Skus si pozriet posledny TÜV report z roku 2007, v kategorii 2-3 rocnych aut najdeme prve auto z produkcie Toyota hadaj kde? Az na 14. mieste, kde sa kralom stal Opel Meriva, Ford Fusion, Honda Jazz... Holt ani Toyota uz nie je to co byvavalo.
neregistrovaný "LERAK"
16. 12. 2007 00:44
Re: SPOLEHLIVÁ ČÍSLA
Ano, tenhle žebříček jsem viděl. Výjimka potvrzuje pravidlo. Také je ale zajímavé, že všechny Toyoty (Yaris, Corolla, Avensis) jsou do 22. místa a pěkně pohromadě, zatémco Golf 25., Focus 38., Astra 41., Octavia 52. atd.
neregistrovaný "nextrom"
15. 12. 2007 20:52
just in time
Prave Toyota je firma, ktere vdecime za nase, nakladni dopravou preplnene silnice. Duvod je ten, ze si vymysleli to cemu se rika - JUST IN TIME, tedy to nad cim se vsichni rozplyvame radosti 8-s, nevedic, ze prave to byl tah Toyoty v USA pro to, snizit vyrobni ceny co nejniz. Vyrabet a udrzovat sklady, to byl trn v oku Toyote a tak zacla skladovat jen v nakladnich autech, cestou od vyrobce materialu a komponentu smerem do fabriky.
No a pak to Evropa zacla napodobovat, samozrejme az po Americe ...

Jednu Toyotu taky ve vozovem parku mame, byli nejrychlejsi s nabidkou. Nektere jine firmy se ozvaly az po trech tydnech, nemajic ve sve aroganci pravdepodobne zapotrebi usilovat o dalsiho zakaznika...
Bezproblemovy service a pri pravidelnych prohlidkach je vzdy jine auto k dispozici. Na kvalitu auta se neda nic rict, je to delnik japonskych (a evropskych) silnic, obycejne auto pro vsedni den, zadny aristokrat s nosem nahore. Chvili trvalo nez zvoleny model byl dodan, ale Toyotou byl vzorne, do te doby, dan k dispozici dokonce o tridu vetsi vuz - za stejne penize !!

Nadsenec Toyoty jsem ale nikdy nebyl i kdyz musim uznat, ze vsechno, co tedy podle nekterych pisatelu zde je brano jako kopirovani, okopirovali Japonci dobre a nebo delaji jeste lepe.
Rozbalit vlákno
1
16. 12. 2007 03:53
Re: just in time
:yes: realita
neregistrovaný "panpetr"
15. 12. 2007 21:26
Japonce ne!
Nekupujte auta vyrobená v zemi,kde se neskutečně krutě chovali k lidem v zemích které okupovali,která krutě zacházela s válečnými zajatci a která zabíjí s radostí delfíny a velryby.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "klik-klak"
15. 12. 2007 21:51
Re: Japonce ne!
Jděte milý Petře někam za roh,a dejte si tam par facek.Za prvé,tohle slaboduché zdůvodnění sem nepatří a za druhé patrně jste se zapoměl(když už jste nakousl události 50 let staré)kdo vlastní největší automobilku u nás.Doufám že pro rozumně uvažující lidi jsou tito his.události passé.
neregistrovaný "Alessio."
15. 12. 2007 21:51
Re: Japonce ne!
zato z německa...nebo ruska...můžeme? :-) ;-)
anonym
15. 12. 2007 21:53
Re: Japonce ne!
:-O -
neregistrovaný "Hds"
15. 12. 2007 22:55
Re: Japonce ne!
lol
neregistrovaný "seki"
16. 12. 2007 02:35
Re: Japonce ne!
OMG 8-s
Takze: za komunistov sme jazdili na Ladach a preco, ked Stalin a ostatni cari boli kruty?
Preco jezdime na Francuzoch, ked Francuzi okupovali polku Afriky a odvazali negrov do otroctva?
Precojazdime na Talianoch,ked Mussolini sa pridal k Hitlerovi a nariadoval nehorazne cistky?
Preco jazdime na Nemcoch, ked vyhladili pocas rokov 1939-45 pol Europy?
Preco jazdime na Korejcoch, ked tiez nie su svati?
Preco jazdime na US autach,ked USA su ako kriziaci, ktori likvidiuju mensie narody, likviduju prirodu, ovzdusie?

Mam pokracovat?
neregistrovaný "panpetr"
18. 12. 2007 21:07
Re: Japonce ne!
Tót nem ember.
anonym
16. 12. 2007 03:10
Re: Japonska auta vubec nemusim.Toyota neni auto.Zkopirovany
To co pises je sice pravda,ale neni to moc duvod.Hlavni duvod je ,ze Japonci jsou ZLODEJI . To,ze neumi nic je zname ,co umi je KRAST PATENTY ,to jim bohuzel vychazi u komercnich aut.U aut vyssich trid jim to uz zadna automobilka nedovoli.
Japonske auta jsou OBYCEJNE POPELNICE jako kazde jine auto.Za dalsi Japonci jsou PARAZITI .PARAZITUJI na jinych USPESNYCH .To je cele umeni Japoncu.CELKEM SMUTNE UMENI.
anonym
16. 12. 2007 13:38
Re: Japonska auta vubec nemusim.Toyota neni auto.Zkopirovany
Nevedel som, že Nemci jedia velryby.
neregistrovaný "nextrom"
15. 12. 2007 22:09
druha stranka veci
je ta, ze dnes Toyota zamestnava velke mnozstvi leasingovych zamestnancu. To je jeste lehci a vyhodnejsi nez - hire and fire v Americe.

Nebo, jak by se vam libilo, kdyby na vasem pracovisti byli stale pripraveni vas nahradit pracovnici, propujcene firme organizaci, ktera pronajima lidskou pracovni silu??

A tim nejsou vubec mysleny nekvalifikovane pracovni sily...
Rozbalit vlákno
4
15. 12. 2007 23:02
Re: druha stranka veci
:yes:
anonym
16. 12. 2007 00:50
Re: druha stranka veci
Ano, tento postup je smutný a mě se nelíbí.

Ale německé autofabriky taky nejsou svatoušci. Dělal jsem v lakovně v továrně BMW na Petuelringu v Mnichově. Zajímavé je, že BMW si nás také najímalo od servisní (externí) firmy. Proč? Asi aby ušetřili. A to nemluvím o skutečnosti, že 80% pracovníků byli Turci.

Myslíte, že Němci jsou za to rádi? A myslíte, že ve VW je to jinak? Dost pochybuju.
neregistrovaný "LERAK"
16. 12. 2007 00:50
Re: druha stranka veci
Ano, tento postup je smutný a mě se nelíbí.

Ale německé autofabriky taky nejsou svatoušci. Dělal jsem v lakovně v továrně BMW na Petuelringu v Mnichově. Zajímavé je, že BMW si nás také najímalo od servisní (externí) firmy. Proč? Asi aby ušetřili. A to nemluvím o skutečnosti, že 80% pracovníků byli Turci.

Myslíte, že Němci jsou za to rádi? A myslíte, že ve VW je to jinak? Dost pochybuju.
neregistrovaný "nextrom"
16. 12. 2007 12:02
Re: druha stranka veci
Ano, tyto praktiky jsou v Nemecku naprosto normalni dnes vsude. U nemeckych produktu se neda mluvit o ryze nemeckem produktu, nybrz o produktu nemeckeho systemu. V Nemecku je podil cizincu v cele zemi asi kolem 20%, coz je ale jen oficielni cislo. V mnoha firmach je podil cizincu vetsi nez domacich pracovniku, zatim jen v mene kvalifikovanych odvetvich, nicmene se dalsi, jiz v Nemecku narozena generace vyhoupla znacne nahoru, tak, ze dnes vytlacuje domaci obyvatelstvo i z obchodnich ctvrti velkych mest.
Jsou tedy cele ulice a nebo ctvrti mest kde jsou napr. jen turecke obchody.
Ma to sve vyhody i nevyhody. Liny a odborem formovany nemecky pracovnik se boji jakehokoliv risika a jeho prislovecne drzgreslovstvi mu nedovoli se pustit do samostatneho podniku. Krome toho podnikani v malem dnes neni tak akceptovano spotrebitelem jako tomu bylo pred pul stoletim, takze male obchody a podniky by zustaly prazdne. Cizinci, hlavne tureckeho puvodu se rizika neboji a tvori v Nemecku neco jako mikrosvet . Nevyhodou je to, ze pul Evropy dnes totalne zmenilo svuj obraz. Francie napr., kde neustale vznikaji nepokoje v predmestich, je rezultatem jine (asi chybne) politiky nez jako je praktikovana v Nemecku. Uplne se ale cizinci neintegruji skoro v zadne zemi. Vetsinou se vyvine uz predtim popsany mikrosvet.
Cizinci byly po valce v Nemecku vitana a levna pracovni sila, v podstate se jejich pomoci Nemecko rychle vyhouplo na znacnou uroven.

Ale co je vyhodou a nebo nevyhodou, to posudte radeji sami. :no: :yes:
anonym
15. 12. 2007 23:31
uspory...
6. 12. 2007 Japonský sudca vyniesol rozsudok, podľa ktorého zamestnanec firmy Toyota zomrel na následky prepracovania - viac ako sto hodín nadčasov za jediný mesiac, a zároveň zrušil rozhodnutie ministerstva práce nevyplatiť odškodnenie vdove.

Podľa japonských médií Odbor inšpekcie pracovných štandardov Toyoty, ktorý patrí pod ministerstvo, odmietol bežný vdovský nárok v prípade úmrtia, súvisiaceho s prácou - s odôvodnením, že zamestnanec odpracoval v poslednom mesiaci života iba 45 hodín nadčasov.

Súd v Nagoji, v strednom Japonsku, však rozhodol, že nadčasov bolo v tomto prípade oveľa viac - ako si možno prečítať na japonskej spravodajskej webovej stránke Jomuri Online.

„Zvážime, ako budeme na toto rozhodnutie reagovať," vyhlásil predstaviteľ inšpekcie Toyoty.

Príčinou úmrtia bola nepravidelná činnosť srdca. Zamestnanec o

štvrtej ráno odpadol, potom zomrel. „Pracoval extrémne dlho, existuje jednoznačná súvislosť medzi jeho prácou a smrťou," povedal sudca Toširo Tamija.

V Japonsku predstavuje prepracovanosť vážny problém; podľa vládnej štatistiky využíva priemerný robotník menej ako 50% platenej dovolenky.

Vo fiškálnom roku 2005-2006 obdržalo ministerstvo práce od pozostalých 315 žiadostí o náhradu; dôvodom úmrtí boli porážky a iné ochorenia, zapríčinené prácou.

Toyota oznámila, že zlepší dohľad nad zdravotnou starostlivosťou o zamestnancov.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "seki"
16. 12. 2007 02:26
ale, ale pani.....
kua, kua......niektori tu pisu pekne blbosti.
Zacnem GTI-im:
GTI napisal, ze Toyota je "v tomto kontextu vlastně takový Volkswagen japonska" - suhlas GTI :yes: ano, je to ludovo povedane japonsky VW. Ze cele desatrocia sutazili na svetovom poli dva modely GOLF a COROLLA je zname. Takze zase som raz suhlasil s GTI-im ;-) ako uz niekolkokrat v posledne dni. BRAVO GTI, tvoja retorika sa stava jemnejsou a tolerantnejsou.

Dalej sa tu pisalo, ze Toyota Auris je prepadak. To by som netvrdil, kedze mam v susedstve jeden Auris a vozim sa na nom. Mozem ho prirovnat k Meganu. Megane a Auris maju tak makksie nastavene podvozky, naopak Golf je dost tvrdy. Ceske redakcie Auris od pociatku kritizovali. Okrem dvoch, ktore su velmi objektivne a nenadrzaju koncernu. Vidim v tom urcity zamer, cize ich neobjektivne testy a kritiku plastov preskocim. Naopak slovenske, madarske, polske, rakuske a nemecke media Auris dost dobre hodnotili. Ze su tvrde plasty? Ano su. Su aj v Ceede, I30-ke, Megane,Corse, Focuse, Mondeu........je to trend, ktory asi nezmenime. Ten Auris ma od Marca uz 30 000 km a neozyva sa ani len jedine vrznutie. A to som s nim jazdil aj po asfaltovych kockach. Ja by som ho nepodcenoval. Uvidime, ked bude mat 200 000 km a potom ho porovnam s nejakou Octaviou. Ako uz viete, som Hondak a mam aj noveho Civica. Je to auto, ktore si kupi malokto, pretoze treba mat nan chut....je to nieco ako spenat. Bud ho milujes alebo nenavidis. Tak je to i s Civicom, Aurisom, Mazdou3 a Tiidou. Proste japonec je srdcovka. Musis mat k nej vztah. Ja pridem na predvadzacku Audi A5 a kukam, chvalim, pozorujem a obdivujem. Skvele auto, poviem si, no vzapati uz preratavam cenu A5 a pocitam, kolko Avensisov a M6 a Accordov by som za to mohol mat >:D Takze vzdy nakoniec skoncim u japoncov. Preco? Neviem! Kazdy ma iny vkus, kazdy pozaduje nieco ine.
V poslednej dobe fandim korejcom - KIA a Hyundai- preco? Pretoze mam kopec znamych, ktori maju skvele skusenosti s KIOU a HYUNDAYOM (hlavne spolahlivost).

Ten prispevok o pretazeni japoncov bol zbytocny, akoargument je bezhodnotny. Japonci su povestni svojou pretazenostou ...ale nielen v Toyote ale i v inych oblastiach.
Vela diskuterov tu hlada argumenty ako niektoru automobilku zhovadit. Preco? Nedokazete akceptovat ine znacky?
Rozbalit vlákno
4
anonym
16. 12. 2007 14:48
Re: ale, ale pani.....
ty nemůžeš být seki,už ten první odstavec tě prozradil ;-) jinak by mně,ale zajímalo jak jsi přišel na to porovnání kolik bys koupil (avensis,M6,accord) za cenu A5? to jsou auta,která nemůžeš porovnávat
neregistrovaný "seki"
17. 12. 2007 01:20
Re: ale, ale pani.....
myslel som si >:D ale som. Som uplne normalny seki. Len som sa rozhodol, ze nebudem reagovat blbymi prispevkami. Dost ma vytacal GTI s tou jeho koncernovou demagogiou. Uz mi je to ale jedno. Nech si spieva co chce. Ak uzna aj ine automobilky, uznam aj ja jeho koncern.
Cize bud sa tu bude diskutovat v "priatelskom tone"....alebobudu diskusie nadalej vyzerat tak, ze Antikoncernaci vs. koncernaci a naopak :-!
neregistrovaný "pingi"
16. 12. 2007 14:48
Re: ale, ale pani.....
ty nemůžeš být seki,už ten první odstavec tě prozradil ;-) jinak by mně,ale zajímalo jak jsi přišel na to porovnání kolik bys koupil (avensis,M6,accord) za cenu A5? to jsou auta,která nemůžeš porovnávat
neregistrovaný "Coulin"
16. 12. 2007 22:56
Re: ale, ale pani.....
Dobře napsaný... :yes: :yes: :yes:
anonym
16. 12. 2007 03:27
Toyota neni znacka,kdyz je to soubor ukradenych patentu .
Nikdy nemuze byt Toyota brana jako ZNACKA. To,ze je neco znacka znamena,ze je necim vyjimecnym.Ze ma nejaky patent nebo knowhow neceho zvlastniho,noveho.Jak muze but znacka neco,co je zkopirovane,ukradene .To by dovedl kazdy a znacky by bylo velice jednoduche NASEKAT a rostly by jak houby po desti.Prave ,ze je to o necem jinem,tak Toyota bude vzdy Asijske auto(zajimave jen to ,ze je to levna kopie).Stejne jako levne odevy z Asije atp.Tam se taky KOPIRUJE a zabavuje se to cizineckou policii.
Japonci KOPIRUJI stale BEZTRESTNE !!!!!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "seki"
16. 12. 2007 10:01
Re: Toyota neni znacka,kdyz je to soubor ukradenych patentu
ty mas tgeda dost chlape >:D >:D >:D
Uz to biele svinstvo nesnup, lebo si ublizis ;-)
anonym
16. 12. 2007 12:40
Re: Toyota neni znacka,kdyz je to soubor ukradenych patentu
Ze ocividne delas "klaku" pro Toyotu je nadmiru jasne.Ja jsem chtel diskutovat na zaklade faktu ,ne komerce.
Nevim o jakym "bielym" svinstvu mluvis.Zamet si pred vlastnim prahem u vas doma.Toyota musi a bude vzdycky kopirovat,jinak se neuzivi a zkrachuje.
neregistrovaný "Hds"
16. 12. 2007 16:22
Re: Toyota neni znacka,kdyz je to soubor ukradenych patentu
Božínku >:D >:D :no:
neregistrovaný "PeckaM"
16. 12. 2007 18:15
Re: Toyota neni znacka,kdyz je to soubor ukradenych patentu
Oh my god.Co jste zač,když si myslíte, že Japonci kopírují?Nepletete si to nááááhodou s rudou Čínou?Pane,máte zmatek v palici!btw.co pro vás je "značka"?(Jmenujte prosím něco rozumného ať ze sebe neuděláte vola...znova).
anonym
17. 12. 2007 02:38
Re: Toyota neni znacka,kdyz je to soubor ukradenych patentu
Myslim,ze "vul" jsi ty .Mas dobre " vymyty" mozek uz .Krasne proplachnutej !!! Japonsko bez kopirovani by neprodalo absolutne nic. To same je momentalne Cina a je jen otazkou casu ,kdy prevalcuje Japonce.Tak jak Japonci valcovali cenou,tak to delaji dnes i Cinani.POUZE CENOU.Kvalita tam samozrejme musi byt ,jinak by se to neprodalo.Cele Japonsko je kopirovani vcetne Ciny ,jinak by tam dodnes (pokud by chodili do prace),chodili v kimonech.JAPONSKO je KATASTROFALNI ZEME !!!
neregistrovaný "seki"
17. 12. 2007 11:41
Re: Toyota neni znacka,kdyz je to soubor ukradenych patentu
hm...dost divny nazor. Ja som na rozdiel od teba uz v Japonsku bol. A v ziadnom pripade to nie je "KATASTROFALNI ZEME" ...ale je to uzasna krajina! Mozem doporucit! A to sa nebudem vyjadrovat k mentalite narodov v strednej Europe ;-)
neregistrovaný "Coulin"
18. 12. 2007 09:48
Re: Toyota neni znacka,kdyz je to soubor ukradenych patentu
:yes: To můžu podepsat. I já jsem měl tu čest to tam okouknout a velmi rád bych to zopakoval... >:D >:-[]
Avatar - Rampa89
16. 12. 2007 04:43
Nipon
Kdo ví, ten ví... Ano, v evropě esteticky nevýrazná auta, která v dnešní době těží zejména ze své pověsti spolehlivých vozů. Zda-li oprávněně, to ukáže čas, stejně jako v minulosti a osobně sem na to zvědavý. Úspory neboli "zefektivnění" se promítnou do všeho, záleží jak moc a také jakým směrem. Čeká to snad ale každého výrobce, co si budeme namlouvat.
Rozbalit vlákno
0
16. 12. 2007 05:03
Toyota jako VW světa
Jak to vidím já, tak k tomu mám 3 věci.

1) Toyota. Koncern Toyota. Fabrika na peníze. To - že je Toyota úspěšná, finančně, prodejně - ji nikdo neodpáře. Její výrobní a prodejní systém je vzorem pro organizace po celém světě. To co je pro ČR Škoda, co je pro Evropu VW, je pro svět Toyota. Ano, i VW si to uvědomuje a snaží se přiblížit Toyotě.

2) Auta. Je směšné říkat, že Toyota dělá špatná auta. Jinak by ji ani sebe nižší náklady na výrobu nedostaly na pozici světové jedničky. Prostě by se nekupovaly. Druhou stránkou je, že mě neoslovují, ani vozy Toyoty, ani vozy VW. Jsou příliš kompromisní ve snaze zalíbit se všem. To je ale v dnešní době fakt, který mně vadí na více značkách. Porsche, BMW, Alfa Romeo, ...

3) Diskuze. Jsem rád, že jsem převážně na konci našel několik reálných pohledů na situaci. Také je logické, že jsou zde jedinci, kteří se budou bít v prsa a zaklínat Toyotu. Co jim taky zbývá? Cítí se ohroženi. A já je částečně chápu. Tedy chápu obavu z průměrnosti, ale již nechápu argumentaci jinou šedostí. Šedostí, která má za cíl stát se šedivější, než VW světa.

Jak z toho ven? Inu, u mě odpověď nehledejte. Raději hodnotím konkrétní auta, ne automobilky. Dokážu pochválit malý velký Yaris, stejně jako prodejně neúspěšný Phaeton.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "UK"
16. 12. 2007 16:50
Re: Toyota jako VW světa
Pekne napisane. :yes: Taka je realita.Kto si mysli ze Toyota nema techniku na urovni mozem doporucit miesto romantickej knihy manual od LS 460h.Ked to niekto zvladne a stale si bude mysliet ze tam mieco chyba nech nam to napise. >:D
neregistrovaný "seki"
17. 12. 2007 01:03
Re: Toyota jako VW světa
:yes: :yes:
neregistrovaný "oldtimer"
16. 12. 2007 20:49
Produktivita..
Do Evropy i USA se pomalu plizi krize a Toyota zvysuje pruktivitu.
Zajimave.. ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Coulin"
16. 12. 2007 23:30
Re: Produktivita..
Jak je to možné,když se tu dočtu,že vlastně Toyota děla ty nejhorší auta ... A ť si tu GTI a jeho hulibrci plácaj co chtěj... Stejně si to překroutí jak se mu to hodí...V Evropě a ve světě každy rok Toyota zvyšuje prodeje... Kdo to teda kupuje... ? >:-[] >:D GTI ve tvé opěvované Evropě má Toyota prodejní rekord již po DESÁTÉ. Je smutné,že právě u nás se jí moc nedaří. Podle mne jsme svázáni určitými předsudky a hlavně u nás vyhrává SLEVA a ta se u Toyoty moc nenosí... Například v Polsku a Maďarsku je Toyota No. 1...Hodně ceněna je i v severských státech,ale možná za to může i importér v ČR a SR. Podle mého názoru neumí správně odhadnout potřeby a strunu na kterou hrát u našeho zákazníka... GTI proč nenapíšeš ,že ač se RAV v čR tolik neprodává ve tvé hrdé Evropě je dlouhá léta NEJLEPŠÍ a Nejprodávanější....Jinak já mám Jap.auta pod kůží a nikam po více jak deseti letech nehodlám přebíhat a ještě než jsem zde pracoval jsem Japíky jezdil (Mazdu ,Hondu) a už v té době zkuz srovnat Mazdu 626 r.v 90 a Prassata- Mazda elegance sama,ouzká kočičí světla,mikroplyš,komplet eletrika,pamatuji si .že dokonce svítila i klíčová dírka u dveří Bomba a proti tomu Pašík -krabice,ve švihadlech,spojka na lanko,která šla ztuha jako kr...,kdo chtěl benzín-měli 2,0 s závratnými 66kW- hošo tam se píše počátek úspěšného tažení na Evropu...
neregistrovaný "Wolfsteen"
17. 12. 2007 07:25
Toyota
Jestli se někomu auta od toyoty líbí nebo ne je věcí osobního názoru. O tom se tady s nikým dohadovat nebudu. Jedno je ale fakt, toyota dala světu mnoho moderních manažerských, logistických a podnikových metod! A o tomhle novém kroku se třeba jednou budou na školách učit....
Rozbalit vlákno
5
anonym
17. 12. 2007 09:14
Re: Japonska auta jsou o nicem.
Nevim,co by bylo treba se ucit o tzv."novem kroku" toyoty.Neshledavam na tom nic ,co by se melo ucit na skolach.
Vsechny manazerske metody kopiruje jakbysmet.V nekolika japonskych firmach jsem uz delal ,tak vim o cem mluvim.
Jestli jsi dalsi z rady "vymyvacu mozku" ,tak s tim bez nekam.
neregistrovaný "ujcek"
17. 12. 2007 09:44
Re: Japonska auta jsou o nicem.
hm, je mi smiesno z toho co tu citam. osobne som toy nikdy nevlastnil a myslim ani vlastnit nebudem, postrada pre mna taky mladicky sportovy look, ale pre manzelku su rav ci avensis su horuci favoriti ku kupe. dost som ich uz v zivote pojazdil, nejake sa najdu aj v rodine a u kamosov, takze nie som bez skusenosti. zaujimave je taktiez to, ze minimalne na 3 kontinentoch (australia, amerika, afrika + velka cast azie) je toy povazovana za jednu z najlepsich znaciek sveta a nejaky vw koncern tam poriadne ani nepoznaju. ani v takom nemecku toy vobec neodsudzuju a vela nemcov, ktori daju nacionalizmus bokom a uvazuju racionalne radsej sahnu po japonskom aute (v tomto kontexte je celkom jedno, ci to je toy, honda, mazda, mitsu alebo nissan). myslim ze vykriky do tmy a splechy od gtiho a jemu podobnych na tom nic nezmenia.
fakt je ten, ze clovek moze desiatky rokov a stotisice kilometrov jazdit na nemcoch a bude spokojny. ak vsak raz dostane odvahu, prekona predsudky (ktore zvlast vyrazne vladnu v cechach, na sk uz pomaly chvalabohu ustupuju) a pojazdi par tisic km na akomkolvek japoncovi, nikdy! uz nebude mat dovod vratit sa k europe a uz vobec nie k nemcom.
a k tym chytrakom, co obvinuju japoncov z kopirovania. spomeniem len taku kravinu (ktora je sucastou takmer kazdeho japonskeho motora od tych najslabsich sociek 1.0, 1.4) systemy VVTI, VTEC, MIVEC... to akoze vymysleli europania a japonci to skopirovali? hahaha... priamy vstrek benzinu (GDI) detto? dalsi aspekt je zivotnost pohoneho ustrojenstva. japonske motory a prevodovky znesu bez problemov pol miliona km brutalneho zaobchadzania aj pri svojich litrovych vykonoch bezne 70-80k, europske motory (az na par vynimiek ako bmw, mercedes) s polovicnym vykonom pri 150tkm zeru olej, pri 200nemaju kompresiu a pri 250 idu do kytek pri rovnakom zaobchadzani ako tie jpn. 10 rocny japonec s 300km na tacho prejde bez zavady STK a EK, so 4-5 rocnou oktafkou alebo fabkou som musel ist opakovane!
preboha sak europa je 10 rokov za japonskom este stale. ked pocujem ten kultivovany zvuk motora 1.6 od vw tak sa musim vzdy rehotat a to radsej ani nebudem spominat 1.2htp a podobne sracky. ked to porovnam s 1.6 v aurise alebo 1.8 v civicu tak mam pocit, ze ten kto si kupi skodovku alebo vw je bud hluchy, je mu to jedno, alebo je blbec ;-)
tolko ignoracie a kydov na jednej kope som este nevidel :-!
anonym
17. 12. 2007 11:02
Re: Japonska auta jsou o nicem.
by mne zajimalo,z jakeho duvodu se tady TOLIK snazis obhajovat nejakou Toyotu.Jak jsem uz jednou tady psal.Dobre auto nepotrebuje reklamu.Ty tady vychvalujes Toyotu az nekam ne do nebes ,ale az na mesic.Bud te dobre plati anebo jsi uplne schizofrenovatel.Ze se prodava dobre v australii ,americe ,africe a v asii jeste nedava obraz dobreho vyrobku.Japonci umi dobre obsadit trhy,to je vse .Obsadit trhy umi velice dobre a to si DOSLOVA vybreci ,ale skoro vzdycky !!!!!!!!
Je jsem byl u toho,kdyz zarizovali textilni fabriku ,to co tam predvadeli bylo az hnusne !!!!doslova breceli na kolenach !!!! Tak tak se dela ten tvuj slavny japonsky byznys ???? NE tim ,co umi,ale SPROSTE si veci vybreci.
Ja bych s Japoncem do spolku nesel ani kdyby to bylo ZADARMO !!!! Jeste,ze mame Skodu pod VW.
neregistrovaný "ujcek"
17. 12. 2007 11:21
Re: Japonska auta jsou o nicem.
1. textil nie su auta ;-)
2. neobhajujem a uz vobec ne az na mesiac...
3. je mi jedno ako robia japonci byznys, zaujima ma vysledok... a sice spolahlive, funkcne, vybavene auto, telka, kamera, fotak, receiver, dvd.....(alebo ty mas doma len teslu, grundig a nic japonske? priznaj farbu, kolko SONY, pajacov, panasonicov, canonov a podobne mas doma???)
4. zabudol si v svojej nenavistnej horlivosti napisat, ze japonci maju vraj male ciciny >:D
neregistrovaný "seki"
17. 12. 2007 11:30
Re: Japonska auta jsou o nicem.
to co tu predvadzas je trosku trapne. Preco zase odsudzujes ? Vsak on si len napisal svoj nazor. A myslim si, ze ma skusenosti, pripadne je spokojny majitel japonca. Tot vsjo!
Bavime sa o autach a ci japonci klacali na kolenach v textilke mi je uplne ukradnute. Mam skusenosti s Octaviou aj Passatom a odtvtedy zboznujem len japoncov.
Poznam desiatky "byvalych" majitelov koncernovych aut a ked presli na japonca, hned zmenili nazor.
Nieco na tom bude, ze i designovo "nechutne" auta (pre mnohych) su najpredavanejsie.
anonym
17. 12. 2007 11:38
Obdivovaná i zatracovaná
Toyota. Obdivovaná i zatracovaná. O Toyotě lze v mnoha ohledech diskutovat. Mimo jediného - je zatraceně úspěšná. To je prostě fakt a ten lze buď přijmout, nebo přijmout. Dostala se na samotný vrchol v prodejích. To co se drtivé většině ani nikdy nepodaří se podařilo za 70 let. Až jí někdo porazí a zároveň bude v černých číslech budeme moci říct že existuje lepší obchodní model. Do té doby můžeme jen pokývnout hlavou a přiznat jim sakra dobře odvedenou práci. Až někdy budete zase louskat prodeje, zkuste se zamyslet kde je být nejlepší prodejní jedničkou? V ČR, evropě nebo na světe? Na závěr budu snad jen doufat, že si sám přeji aby jejich úspěch byl alespoň atakován, protože jen to povede k jejich zlepšení...
Rozbalit vlákno
2
anonym
17. 12. 2007 16:06
Re: Obdivovaná i zatracovaná
problem je v tom,ze japonske automobilky se musi stale zviditelnovat a rikat,my jsem nejprodavanejsi,ale kdyz jsou na vrcholu evropske ,tak to rikat vubec nemusi a ani to neregistruji,proste se prodava ,protoze to lidi chteji.
Japonci jsou opravdu zvlastni narod.Me to nekdy pripada jako parazitovani na jinych ,at v reklame,tak v prodeji a nemluve uz o knowhow,to neni jejich v zadnem pripade.Proste ten jejich styl je mi trosku nechutny a odporny.Jejich technologie ,to nejsou jejich technologie ,jejich patenty ? o tom by se dalo diskutovat atd.atd.atd. No a ten clanek je celkem o nicem nakonec take.Ponevadz koho zajimaji problemy toyoty,ktere ocividne ma kvuli stoupajici konkurenci v cenach v Cine.Na Evropu stale nedosahla.Muze si tady rikat kdo chce co chce.
anonym
17. 12. 2007 17:35
Re: Obdivovaná i zatracovaná
dovolim si nesouhlasit.Treba nedavno v dobe kdy F1 kraloval Renault to bylo za kazdou reklamou "sme mistri". Nebo kolik jezdi VW aut s nalepkou "importer v CR za rok XY"? Pokud vyrobce dosahne nejakeho pozitivniho vysledku, rad se jim pochlubi. Co se tyce zbytku - "Na Evropu stale nedosahla". Jak muze nekdo z vrcholu automobiloveho prumyslu nedosahnout na radove mensiho vyrobce??? Tohle o tom kdo si co mysli, to je proste fakt. Mi evropani s tim muzeme nesouhlasit, muzeme si rikat ze evropska auta jsou dokonalejsi. Ironii je ze se prave tyto dokonalejsi auta neprodavaji ve svete jako prave Toyoty.