Nejostřejší verze modelu Yaris bude omezená počtem 400 vyrobených kusů. Objednávky probíhají online na stránkách českého importéra jednoduchou formou – kdo dřív přijde, ten dřív bere!
...lebo som nepochopil, ze preco pojde mala Toyota na dracku za takmer 900 tisic koruniek?
okolo melona je uz celkom pekny vyber zaujimavych a aj sportovych vozidiel, myslim ze nielen spominane Subaru-Toyota ale aj 6 valec 370Z je cca okolo 900 a aj Mustang bol v cene od 880.000
A kadejake GTi, a podobne....?
Myslim, ze Golf Clubsport ako pomerne vykonne GTi zacinal okolo 790.000 korun a moznoo nie je taky supersport ako Yaris za 850.000, ale... :-!
A vtipný je ten omezený počet vozů na 400 ks. Tolik se neprodá ani Toybaru za celou dobu výroby :-D.
Ale třeba se jim povede skvělý marketingový tah.
"Kolik toho tak prodáme?
Tak 100 kusů maximálně, šéfe!
Aha, tak teda nastřelte cenu o 200k nahoru a vyhlaste do světa, že se jich vyrobí jen 400 ks pro celou ČR!
Hmmm, v tom případě to odhaduju tak na 300 ks, šéfe ;-)."
Je eto limitka, tak bych i veril, ze se nejaky hejl co to koupi najde. Jinak je to samozrejme cena uplne mimo.
Ale treba to ma nejake technicke vymozenosti, aby to obhajilo cenu o 250 tisic vetsi, nez ma etalon tridy (pochybuju).
I když bude mít tohle auto svou exklusivitu, způsobenou plánovaným počtem vyrobených kusů, přesto s tou cenou někdo docela silně přestřelil. Jasně, Toyota, spolehlivá, tradice... Ale ani tak nevidím rozumný důvod kupovat zrovna tohle. I kdyby se jich vyrobilo jen 50, pořád to je hrozný ranec peněz, Bože 8-s
Za ty prachy a už to zde bylo zmíněno, koupím radši ostrý kompakt v C segmentu. Však tohle "naštvané autíčko" se s cenovkou blíží hondímu TypeR ;-\
Víš co mi to připomíná? Jak Aston Martin postavil to neprodejné miniprdítko, taky na hony vzdálené své třídě, i když Toyka ne tak šíléně ;-)
Jsem zvědavý, zda tu 400 ks sérii někdy vyprodají.
Jo kdyby ten motor a převodovku picli do normálního, říkejme tomu Yaris GR, v základní výbavě a s cenovkou cca 550k Kč, tak to by se asi prodávalo......sice ne na dračku, ale prodávalo by se... :-!
a tak som ho mal kedysi rad.... ale ten zadok je priserny... tie mega MPV svetla su po tom facelifte akoze k comu dobre... inak na sportovej vizazi to absolutne nepridava... naopak posobi to teraz uplne antisportovo.. z yarisu sa takto pomaly ale isto stava auto pre dohodcov.... a mamicky ... a tato akoze sportova kusovka na tom nic nezmeni
No, až do roku 2015 byl Yaris docela pohledné auto. Pak se jim to ale podařilo s tou šílenou maskou chladiče dokonale otrávit. ;-\ A ten samý šílenec pak přepadl Lexus... ;-\
maska mi az tak nevadi.. ale ten zadok akoby z MPV ix20 je des.... ved tie predosle zadne male kompaktne svetla hranatej kasni pekne pasovali.. teraz to uz zdaleka tak neladi navyse tvarovo je to tak len nejak "ucelovo" spravene ale neladi to... tie megasvetla neladia s autom... je vidno ze su dorobene.. nesedia mi.. podobne ako mi nesedeli tie dorobene zadne svetla na faceliftovanom punte 2 [odkaz] ......
ako podla mna yaris nemal so zadnymi partiami ziadny problem.. mal dokonca vcelku stylove hrany vzadu aj tie povodne svetla.... tak preco mu teraz dali po facelifte taku tlustu a "unisexovu" megarit neviem ;-\
Místní farář si koupil faceliftovaný Yaris Hybrid v modročerném barevném provedení. :-) A kurňa, nevypadá zas tak zle. I když je otázka, nakolik to byl efekt novinky a ideálního sladění barev i detailů.
moj miestny farar jazdi zase jazdi na staruckom balene hatch >:D nad kdesi z 90 rokov este .. ach jo.. ale teraz musim sekat dobrotu a chodit na snubenecke stretavky pred sobasom ... tak snad to necita >:D:-)
hybridny yaris sa mi paci... teda pacil sa mi este pred tymto druhym faceliftom ktorym podla mna yaris uz uplne vizualne spackali... uvidime co to spravi s predajmi aj ked predpokladam ze zenam to bude asi jedno ... a u nas na parkovisku mame asi 4 yarisy ale chlapa som v nich sediet este nevidel ;-) ... mozno len blba nahoda ze prave u nas v okoli ho maju len same zenske a mozno nie ... este aj v praci mame jeden yaris... a opat s nim jazdi zena... chlapi co u nas v areali v praci vidim tak z malych aut maju vozy ako swift rio i20 alebo fabie ibizy... ale ziadny z nich yarisom nejazdi a musim otovrene priznat ze aj ja ked som do yarisu sadol... citil som sa v nom nesvoj... pritom navonok sa mi auto pacilo... neviem.. proste nesadlo mi.. uz v takom novom balene to bola pohoda... vadili mi na yarise aj tie predne MPV stlpiky
Já Yarisy ve svém okolí skoro nepotkávám, akorát dvě kamarádky mají předchozí generace. Je pravda, že by mě o něm nanapadlo ani uvažovat, vypadá spíš jako hračka.
Omezenej počet kusů = to je vždycky drahý jedno jestli mrňavej Yaris nebo [odkaz]
GRMN je navíc zřejmě upravenej fakt důkladně: motor Lotus = jen to bude pálka, samosvor, speciální tlumiče a kompletní přepracovanej podvozek laděnej na ringu, dodatečná vzpěra mezi pouzdry tlumičů
Podobně před časem napálili DS 3 Racing [odkaz] těch bylo snad 1000 ks = a taky se prodaly
A čo malosériový motor s kompresorom? Všetci konkurenti používajú bežnú techniku. Toto bude skôr malosériová úprava predávaná pod značkou ako sériove auto. Fakt by ma zaujímalo čo zostalo pôvodné.
Inak v kontexte tej ceny fakt nechápem člínok ACZ. Ak by sa autor prebudil z kómy po 10 rokoch, ešte to pochopím, ale ktokoľvek, kto si pozrie ceny konkurencie a čo dostane dnes za 850t Kč (!), nemôže reagovať inak ako že Toyota sa úplne pomiatla.
Hotheč z triedy malých áut so 156 kW za cenu omnoho vyššiu ako hotheč nižšej strednej triedy s 221 kW (Cupra za 770t), to si koleduje o 0, slovom nula predaných kusov a úplnú ostudu.
O to nepochopiteľnejší je ten článok s jeho nadšeným až propagandistickým vyznením, ktorý najviac pripomína platenú reklamu.
Za toto redakcii veľký :no:
Nie ze by som chcel obhajovat cenu - 32k euro, je prilis vela a odradilo ma to od zvazovanej kupy (aj ked bez vyskusania neviem neviem ;-\ ).
Kazdpopadne je to ina koncepcia ako turbo motor. Auto je mensie a lahsie, takze bude ovela obratnejsie na okreskach. Lotusacky motor bude neporovnatelne charakternejsi uz len vdaka kompresoru. Fun faktor by som videl o level vyssie a podla mna neide o primarne okruhove auto.
Plus faktor limitky, po 10 rokoch to (snad) bude predajne za nakupnu cenu.
Na druhej strane je to prilis vela. Cakal som nieco porovnatelne s konkurenciou (~21k) resp. este by som skusol 25k. Za 32k uz v tom velmi nevidim vyznam. Plus sa mi vyslovene nepacia tie polepy. Siva co som videl na fotkach bola o dost krajsia :-)
Rozumiem dôvodom, prečo by človek vybral Yaris namiesto napr. Clia RS za podobnú cenu, tam do hry vstupujú technické aspekty, naladenie či osobné sympatie. Ale pri danej cene sa z Yarisu GMND (či ako sa to volá, sprostejšiu skratku ťažko vymyslieť) stáva exot na úrovni Astonu Martin Cygnet.
Cena je vysoká ale naozaj by ma zaujímalo čo za techniku ukrýva a tým myslím v detaile. či je to len Yaris do ktorého niekto natlačil silný motor, alebo prakticky špeciál s kasnou Yarisu
Podla dostupnych informacii skor nieco na sposob stavby zavodneho specialu kategorie N resp. A.
Tuhsie podvozkove diely, vyztuhy, hrubsie stabilizatory, tlmice, geometria naprav, brzdy atd. Samozrejme motor a spera. Posobi to ako ked clovek upravuje auto na hoby preteky.
Od realneho specialu to bude mat daleko uz len tym, ze kasna bude seriova a nie je ani rozsireny (coho je dost skoda). Ale to by sa im nevyplatilo. Aj ked za tu cenu...
Je pravda, že hodnotu si asi taky bude držet vyšší než velkosériová konkurence a za pár let může jít i nahoru...Pokud mezitím Toyota neřekne, že si z nás dělala p*del a nezařadí GRMN do standardní nabídky. :-)