Evropský milovník pravých off-roadů nemá v současnosti moc na výběr. Ale to se v blízké budoucnosti může změnit, brazilský Troller si troufá uvést model T4 i zde!
Skvělý motor a převodovka z Rangeru + nečekaně výborný interiér = nečekaně talentované překvapení... Ještě by to chtělo doplnit rozměry a váhu, užitečnou hmotnost auta a přívěsu.
interiér perfektní, design dokonalý. Žádný ocumlaný SUV bombon který se jako tereňák už ani netváří. Jestli je karoserie z laminátu, tím líp. Bohužel tam nebudou v kolech volnoběžky a asi ani uzávěrky všech diferenciálů, no ale nic není dokonalé. S rozumnou cenou by se mohl i v Evropě slušně prodávat. Na druhou stranu, to by se asi spíš výrobci vyplatilo expandovat do číny, Evropa jako automobilový trh spíše skomírá a je hodně konzervativní.
V Peru jsme potkali dva Brazilce, co jedou Trollerem (starší verzí) kolem světa. Byli na cestě dva měsíce a už uvažovali, že koupí ve Státech něco jinýho. Mimojiné jsme museli jejich zánovní vůz nahodit pomocí naší 10 let staré Toyoty. Motor v tom byl tuším z Transitu. Tady je jejich web: [odkaz]