Naprostej souhlas. Kalasnikov a matrjosky k zivotu nepotrebuju, opijet se samponem taky ne, ropu a kaviar rusove nevymysleli ani nevyrobili a zbytek od nich stoji za h.vno. Naprosto zbytecnej neproduktivni narod.
A za tu popelnici bych osobne nedal ani pet tisic korun, protoze neco tak hnusneho se jen tak nevidi.
Zpracování titannu nic, kosmickej program nic, letadla nic, vojenská technika nic, miliony vyvezenych aut, desítky tisíc lokomotiv, kombajnu, traktoru, motorek atd. Taky nic ze
Metalurgii je naucil zapad, kosmickej program budiz, na vojenskou techniku s@ru, rusky auto jsem nevidel ani nepamatuju ( ale rusaci vcetne umrdance Putina jezdi radi zapadnima ), ruskou lokomotivu taky nikde nikdo nechce - na to jsou lepsi firmy, kombajny to same, ruskej traktor neznam, motorky? si delas magore srandu, ne? Myslis predvalecne okopirovane BMW ktere delaji dodnes a koupi si je maximalne dylina ktera nema na opravdovou motorku. A atd je to same. Nikdy nic neumeli, jejich produktivita je na urovni rozvojovejch zem a Kennedy udelal chybu ze je nevymazal pri kubanske krizi ze sveta. Propagandu o ruskejch vecech muzes psat na Aeronet nebo to vykladat retardovanejm pribuznejm. Trotle
Si nevidel ruskej traktor? Mas blby cece, loni se tu prodalo 9 Kirovcu. Ladu vidim kazdou chvili, stejne tak UAZ nebo dodavky Gaz. Metalurgii je naucil zapad a pak ten zpracovany titan od nich kupoval bo sami to neumeli. Suchoj Superjet si nakoulilo nekolik zemi vc italu. A motorky Ural se vyvazi i do USA. A v Austrálii, britanii, irsku, isladu, nemecku, brazilii a kanade se prodalo asi 800 000 ziguliku. Je dobry psat cinty a nic o tom nevedet, ze. A v Polsku jezdi stovky novych Kamazu a to i u hasičů.
Jo a kombajny Rostelmas se vesele prodavaj ve vasem oblibenem Islamskem state Nemecko, zadej si to do youtube trotle
Tohle nebylo delany jako novy auto ale jako upgrade 41047. Na vyvoj novyho auta by musel rusky stat dodat prostredky, ono bez peněz se blbe vyviji. Tohle financovalo studio Depo Zil spolu s vyrobcem AMO Zil z vlastních prostředků. A odvedli skvelou praci. Je tam zcela novy interiér, americka 5st prevodovka, vstrikovani, vylepšené chlazení, nova zad a svetla atd
Je to uplne zufala praca, co ta zaujalo, plastovy interier, ci prevodovka spred 15 rokov? Projekt ako ked po konci vyroby modelu preda normalna automobilka vyrobnu linku do nejakej rozvojovej krajiny kde po 10 rokoch dalsej vyroby spravia takyto zaostaly facelift. To je auto pre prezidenta? Okej, zodpovedalo by to stavu Ruska, to si ale tamojsi muzici nepripustia, preto radsej jazdia na nemeckych strojoch.
Kde vidis plast? Ja vidim kuzi a drevo. Asi by to chtělo nove bryle. To auto je z roku 2012 jestli ti to neuslo a pracovat se na nem zaclo nekdy v roce 2005. Vlastnikem AMO Zil byl stat. Pokud chtel nove ruske limuziny, mel tam nasypat v roce 2002 30 miliard a mohl je mit uz davno.
Palubka vyzera plastovo ako lacny pokus o premiu azijcov zo zaciatku tisicrocia. Vyslo to v 2012, tak porovnavame vtedajsiu uroven, ze robili upravu jedneho auta 6 ci 7 rokov je len ich problem. Mal by si sa uz konecne zobudit a nie tu velebit cokolvek ruske.
Palubka je tvarove omezena starou karoserii. Moderní bachrata tam nejde dat, nevesel by se tam ridic. A na materialech se určitě setrilo kdyz to melo byt vladni auto. Me fascinuje jak kazdej vse vi a nikdo v tom nesedel
Jenže nekdo mel zajem aby Zil coby státní podnik ty peníze nedostal. Proto se nechal krachnout a peníze dostal Sollers a bude to patlat nekde ve fabrice uazu ci kde bez nulovych zkušenosti s vyrobou luxusních aut a vladnich limuzin. Korupce - na výrobě v zilu by se nikdo třetí nemohl nakapsovat, jak prosté ze
V Rusku som pracovne trávil nejaký čas a nebolo to až tak zlé,ako to vsade vykresľujú.
K ideálom to má ďaleko,a tá krajina by sa mohla mať aj ďaleko lepsie.