Tieto tabulkove sprostosti uz davno neberem vazne, z 10 naj je 9 Nemeckych aut? Pozrem na rebricek inej institucie a tam bude 9 z 10 Japonskych aut... Bla bla bla... Si pamatam ako v tabulkach spolahlivosti excelovali koncernove auta v case, ked zufali majitelia menili hromadne motory s roztrhnutou retazou, poistovne odmietali poistit auta proti zavaznym porucham a majitelia dolievali liter oleja na 1500 km ako ja v sluzobnej Audi. Smiesne. A tieto STK statistiky, kde za zavadu povazuju aj zle nastavene svetlo alebo nestierajuci zadny stierac su uz uplne smiesne. Radsej nech sa mi pokazi stierac 10 krat, ako menit motor s preskocenym rozvodom.
Prave pozeram na konkurencnom webe statistiku poruchovosti od poistovni staru par dni. Titulok znie ,,Nemci na chvoste spolocne so Skodou"
Tak teraz si vyberte...
Japonci vyhrajou jen tam, kde se nezohledňují ujeté kilometry. Kdo si v Německu koupí Japonce. Leda dementní důchodce, kterej jezdí maximálně do kostela, pak auto strčí do garáže a furt ho leští. A když ho bude chtít prodat, neprodá ho, protože nikdo nebude riskovat cenu náhradních dílů. To je důvod, proč si lidi raději koupí Německý vůz i s více kilometry. poruchovej bude jak Japonec a oprava bude levnější.
Japonca a Korejca nikdy. :-)
průměrné stáří aut v ČR je 15 let, kolik % je z nich Japonců nebo korejců ? Oči, oči stačí se dívat kolem sebe.
Jinak mě je to fuk, kupuju nová auta a po 5 letech je posílám dál, Japonce nekupuju hlavně proto, že jsou hnusný a já mám rád pěkné věci. Těch 5 let vydrží každé auto. A proto, že nekupuju Japonce a Korejce , auto vždy prodám ještě než mám nové a můžu si vybírat komu ho prodám.
Jééé, ty jsi pobavil. Design je subjektivní, ostatní jsou takové ty hospodské bláboly...ale tím jak se snažíš tvrdit, že ti před garáží v době prodeje stojí fronty a lidi přihazují jsi mě rozštípal >:-[]
Tak samozrejme že diely z rozobratých ukradnutých áut sú za hubičku. Ale skúšal si ten svoj zázrak servisovať v autorizovanom servise? Aby si nebol prekvapený, aké sú tie originálne diely porovnateľne drahé naprieč značkami.
kedysi ozaj europske vozy boli viac na vyslni ale dnes podla mna uz coraz viac ludi sukromnikov ( neratam koncernove firemne vozy ) voli aj v eu prave vozy azijskych znaciek
KIA Sportage je tu na 135.(?) mieste, v novom AutoTipe skončila Sportage v teste na 100.000km na prvom mieste >:D tak si vyber :-) Apropo na druhom mieste je Hyundai i30...
Už jen formulace: "nejčastější závadou je závada na osvětlení" mluví za všechno. Prasklá žárovka (= bordelář nebo bonviván majitel) srazí značku na kolena... rozpadající se rozvody i celé motory se tady vůbec nepoznají - takové auto na "stk" prostě vůbec nedojede,
WinDiesel má samozrejme pravdu, GLK ako veľmi spoľahlivé a bezproblémové označujú aj najufrflanejší mechanici v značkových servisoch MB. Ako bývalý užívateľ (220 CDI Blue 4Matic, 2009-2014), môžem potvrdiť. Nula závad, ani tá najbanálnejšia. Auto je v rodine, takisto funguje ďalej. Vďaka výročnej akcii MB má predĺžený bezplatný servis do 2019. Vitaj vo svete Mercedes Benz :-!
tiez sa pripajam ohladom mojho zimneho auta (GLK 350 diesel) - skutocne bezproblemove auto - asi cca 120.000 km
momentalne som predal nove C 220 CDI - najazdene takmer 45.000 km uplne bez zasahu ( musim zmenit avatar!!! :-! )
Beres nove E...? Pozeram tiez si moc nenalietal na tom C cku.... Ja mam tiez len 6 000 mil a uz ma svrbia ruky po novom ale to by uz bol velmi neracionalny az hlupy krok aj na moje pomery...trpezlivost .... >:D
Měla by se hodnotit auta prvních majitelů, nehavarovaná a servisovaná podle doporučených intervalů a samozřejmě s obdobným nájezdem kilometrů za podobných podmínek. Protože jinak jsou to "hrušky s jabkama". U MB koupeného doma je bezplatný sevis 6 let, jinak (z dovozu) je to zhruba 8 tis až 10 tis. ročně. A samozřejmě si MB hlídá kvalitu a téměř při každé návštěvě vám něco vymění v rámci svolávaček. To se ostatně dělá všude, ale je zajímavé, že pravidelný servis se cenou téměř nijak neliší od MB, může to být klidně stejný roční výdaj i u nového auta pětkrát levnějšího.
Prostě by mělo jít o srovnání toho, že vás auto někde nevypeče a počítat do toho prasklou žárovku a nebo šmudlající stěrače mi přijde směšné...
Dnes to uz vypisuje palubny pocitac kolko dni ostava do rocneho servisu a ked sa blizi termin po nastartovani to tam stale naskakuje tak si to nemusime pisat do mobilov a MB servis otravuje a posiela e maily na prehliadku...Tie prehliadky nie su tak drahe v UK to stoji okolo 600 Euri povedzme bezny B1 rocny servis menia tam stavy hodia na pocitac a vymenia olej a filtre. horsie to bude ked sa nieco poserinka a nebude to v zaruke....Dobra vec je ze maju dobry servis ak sa stane nehoda v EU pridu auto odtiahnu zaplatia hotel letenku a daju nahradny voz aspon to tak tvrdia...
z mojich skusenosti s medvedmi ( E 500, CL 500, C 350 CDI 4matic, nove CLS 350 CDI, ) a zo skusenosti z okolia znamych si myslim, ze mercedes sa velmi polepsil
tie poruchu v rokoch 2003-2005 ich prinutili zlepsit kvalitu na uroven starych legendarnych kusov a dnešny pristup aj v servisoch je vyborny!
nie velmi kultivovane štvorvalce su ale spolahlive a usporne, no a šestvalcove diesel motory tiez v pohode.
a na rozdiel od bavorakov aj benzinove motory dosahuju vysoke nájazdy
Medved mi pripada aspon to su moje skusenosti a skusenosti ludi z mojho okolia, ze je to take o stasti asi aky kus potiahnes. Napr. mali sme sluzobne E a B a boli velmi spolahlive . Sukromne som mal R to bolo dost poruchove a v rodine este ML a tiez velmi poruchove. Fakt neviem co si mam o tej znacky mysliet...
je o poruchovosti aut ktera jsou servisovana v autorizovanych servisech a nebo maji privolany odtah urcitych spolecnosti ktere ma TUV ve statistikach, takze statistika na ..... :-!
Ne TÜV report jsou záznamy z technických kontrol v Německu. Tedy z našeho STK, které tam ale dělají poctivěji. Jestli auto jezdí do autorizáku nebo jinam je úplně jedno. Když se u nás dělá technická, spousta lidí přistaví auto nejdříve do servisu, kde se udělá takzvaná příprava na STK. A následně mechanik nebo přijímací technik s autem dojede na technickou, kam jezdí několikrát denně. Auto tam tedy jede už připravené. A pokud náhodou třeba při jízdě praskne žárovka, na dobré slovo beztak projde. Slíbí, že ji vymění, až se vrátí na servis. A projde proto, protože ten servis dělá STK slušné kšefty. Jezdí tam přece několikrát denně.
Anketa TÜV opravdu nemá vypovídající hodnotu. Spíš svědčí o tom, které značky a modely nechávají jejich majitelé na technickou předem připravit a kteří tam naopak jedou rovnou "na blind" s tím, že je riskují, že je vyhodí.
Přesně tak..., bohužel pak u nás jezdí taková auta, že i naprostý laik vidí, že ty na technickou nikdy nešly..., jízda již jen na olej v oblacích dýmu, štafle na kastli... a není to tím, že by majitel neměl peníze a chudák musel jezdit do roboty..., naopak, jízda pro cigára a do vedlejší vesnice a na pivo... škoda, že na STK nekontrolují i zelené karty, pak by se nemusely řešit další problémy...
Je zajímavé, jak si Němci protiřečí. Na výše uvedeném přehledu TUV aut do 3 let stáří je mezi nejhoršími uvedena KIA Sportage. V časopisu Auto Bild je v nejnovějším žebříčku testovaných aut po 100 000 km tatáž KIA Sportage suverénní jedničkou ! Tak si vyber.