Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tvůrci Need for Speed navrhují zvýšení rychlostních limitů na 209 km/h

Zvýšení povolené rychlosti má dle americké firmy spoustu výhod.
Zpět na článek
1. 11. 2012 17:15
1. 11. 2012 17:23
1. 11. 2012 20:06
2. 11. 2012 08:34
2. 11. 2012 09:45
1. 11. 2012 17:15
ŽIVOT
Život není arkádová hra kde si to můžete v klidu narvat do zdi dvousetkilometrovou rychlostí, inkasovat body za styl a nerušeně pokračovat dál v jízdě.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - S8
1. 11. 2012 17:23
Re: ŽIVOT
dovolim si nesouhlasit, da se to tak udelat a v klidu pokracovat v jizde dal......tunelem, tak rikajic svetlu vstric ;-)
1. 11. 2012 20:06
Re: ŽIVOT
No život je právě naopak hra. Někdy arkádová jindy dost drsný simulátor. Jediná nevýhoda je, že nemáš SAVE. Takže proč si ji neudělat zajímavější :-)
Avatar - sargis
2. 11. 2012 08:34
Re: ŽIVOT
Ke dpojdes s clovekom, ktory si mysli, ze preteky na Playstatione odrazaju realitu, budes pisat inak....v kresle necitit brzdene, pocne zrychlenie, nic...a chlapik si myslel, ze aj zakruty sa daju prechadzat bez naklonu auta a dobrzdenia do nej...taky spoteny som nikdy nebol ;-)
Avatar - jozephko
1. 11. 2012 18:21
V USA je na diaľniciach iný systém
Pokiaľ viem, na amerických diaľniciach funguje trochu iný systém radenia do pruhov, ktorý prakticky znemožňuje zvýšenie rýchlosti. Všetky pruhy sú si rovnocenné - na rozdiel od Európy, kde je jeden alebo ´2 pruhy hlavné a ostatné predbiehacie.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - JDM
1. 11. 2012 21:30
Re: V USA je na diaľniciach iný systém
a nejlepší jsou semafory na vjezdech na dálnice >:-[] se nedivím že tam kluci k 16tým narozenimám chcou corvetty >:D
2. 11. 2012 17:27
Re: V USA je na diaľniciach iný systém
Ty mas vobec paru aky je vyznam tych semaforov na vjazde na dialnicu? Na toto som prisiel sam pri spekulovani ako zabranit zapcham u nas, potom som sa dozvedel, ze to uz funguje v USA a teraz to tu vidim na vlastne oci.
Jednym pruhom dialnice pretlacis maximalne okolo 3000 aut za hodinu, co je zhruba kazdu sekundu aj nieco jedno auto kedze hodina ma 3600s.
Ak tam ovsem pridas co len jedine auto, uz sa nezmestia a vznikne ti staticka zapcha, kde sa pohnes 20m stojis, pohnes, stojis. Takymto sposobom prejde cez jeden pruh dialnice len okolo 500aut/h. Si to zrataj niekde v zapche kolko ti priemerne trva cesta od predneho naraznika auta pred tebou, az kym sa tvoj predny naraznik dostane na to miesto.
Preto ucel tych semaforov je drzat dialnicu tesne pod maximalnou kapacitou, niekde pod 3000aut/h a vyuzivat ju takto na maximum.
Vysledok: pred semaformi ti stoji par aut, ale dialnica ide plynule
U nas sa tie auta natrepu na dialnicu a stoji cela dialnica s par tisic autami.
Avatar - JDM
2. 11. 2012 18:50
Re: V USA je na diaľniciach iný systém
ale pokud u tech semaforu nestojí Highway patrol ;-) tak to stejně nikdo nerespektuje a jede , viděl jsem pár videí od americkej truckerů , přijedeš na nájezd na dálnici a svítí červená zastavíš blikne zelená a než se rozjedeš je tam zase červená nebo jsem to tak aspoň viděl ;-)
2. 11. 2012 19:14
Re: V USA je na diaľniciach iný systém
Ale respektuju, nevidel som nikoho aby siel na cervenu. A ano pusta to po jednom, zelena je uplne kratka, aby druhy nestiho preletiet a mnozstvo vpustenych aut reguluje dlzka cervenej.
2. 11. 2012 07:10
Re: V USA je na diaľniciach iný systém
To je celé úsměvné... Pokud je mi známo, tak rychlostní limity se v USA na hajvejích a frývejích začaly objevovat někdy v sedmdesátých letech kvůli ropné krizi, tedy cílem bylo ušetřit za palivo a ne "iný systém radenia". Dále pomineme-li průjezdy velkými aglomeracemi (kde je provoz hustý a i tak se rychlostní limity nedodržují - jede se tak o 15 mph rychleji), pak mimo města bývají silnice oproti běžnému stavu v EU tak prázdné, že se 100 mph dá valit klidně na obyčejné směrově nedělené okrsce (z vlastní zkušenosti). Je pouze potřeba si dát pozor na policajty. Ti jsou v USA mnohem ostřejší (nezaměňovat se slovy schopnější nebo chytřejší) než ti naši. Proto se také mimo města ty rychlostní limity tak dodržují. To není o tom, že by amíci více respektovali pravidla než my, to je o tom, že mají mnohem větší strach z případných sankcí .
Avatar - beibej
1. 11. 2012 19:16
ať jezdí třeba krokem
To jsem nikdy nepochopil. Hlavně všichni řídí V8 7.0 a do další zatáčky zbývá 30 minut, nejbližší město je 200 km a jezí cca 90km/h. Jsou úseky kde nejen nezatočíte, ale ani nepotkáte auto. Hm? Tříválce by jim byly přebytečný! >:D
Rozbalit vlákno
11
Avatar - pelikoš
1. 11. 2012 19:50
Re: ať jezdí třeba krokem
to víš,země neomezených možností... ;-)
Avatar - JDM
1. 11. 2012 21:33
Re: ať jezdí třeba krokem
si představ americkou rodinu kde průměrný člen váží 130kg , k babičce to mají do vedlejšího stáu 900km a celou cestu jedou po dálnici , to by se ten tříválec za tu cestu roztavil >:D
1. 11. 2012 22:14
Re: ať jezdí třeba krokem
V půlce cesty vypnou motor a zbytek dojedou setrvačností při jejich váze >:D
Avatar - Pekelná Micinka
1. 11. 2012 23:35
Re: ať jezdí třeba krokem
Snad jedině, pokud by ten motor byl J58.
2. 11. 2012 02:59
Re: ať jezdí třeba krokem
Já myslel hmotnost posádky >:D
Avatar - Pekelná Micinka
2. 11. 2012 12:48
Re: ať jezdí třeba krokem
No jenže s tříválcem by při té hmotnosti dojeli právě pod nejbližší kopec.
2. 11. 2012 09:41
Re: ať jezdí třeba krokem
No jo, ale pak jsi stejně mimo ty limity >:D
P.S. Když už tak F135
Avatar - Pekelná Micinka
2. 11. 2012 12:50
Re: ať jezdí třeba krokem
F135 - to už nemá to charisma...
2. 11. 2012 14:00
Re: ať jezdí třeba krokem
Bral jsem to z pohledu výkonu. J58 a jeho použití se to z mého pohledu dnes nemůže rovnat. Pionýrské časy. I když je F135 a jeho aplikace také pokrok a světová špička, tak už to není tak velký skok jako to realizované sci-fi v 50tých a 60tých letech. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
3. 11. 2012 01:20
Re: ať jezdí třeba krokem
Svezl bych se Blackbirdem.... :-)
2. 11. 2012 17:38
Re: ať jezdí třeba krokem
Kolko by zral trojvalec na dialnici, ak by tahal 2t plne obsadene auto, 125km/h? A kolko by mal pritom otacok?
Trochu napoviem, manzelkine Suzuki Wagon R+ 1,3 55kW zozerie pri ceste po dialnici cez Slovensko 8,7l/100. To som viezol len seba, auto ma 1000kg. 155 siroke pneumatiky. Viac ako 130 sa ist nedalo, tocilo okolo 4000 otacok.
Moj Dodge Journey 3,6 V6 v US toci pri dialnicnych 125km/h 1300 otacok, plne nalozeny, pneumatiky 225, okamzita spotreba 8l/100km.
Tak ktore auto by si si vybral na cestovanie?
Avatar - Czerwik
2. 11. 2012 09:45
REKLAMA
asi nikto z Vás nepochopil, že ide len o podarenú reklamu na nové NFS...
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2012 11:55
Zvýšení produktivity práce o 211 %
To jsem málem lehnul. Velice mi to připomíná obrázek, který jsme měli z recese v kanclu. Je na něm hrdý úderník Josef, který pooral pole na 180 % >:D
Rozbalit vlákno
0