Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: V Číně se loni prodalo 20 milionů vozů, nejprodávanější je Ford Focus

Čína přepisuje historii. V loňském roce se zde prodalo více než 20 milionů vozidel.
Zpět na článek
6. 2. 2014 08:55
Avatar - Choochoo
5. 2. 2014 13:21
Nárůst prodejů v %
Kolika procentní nárůst zaznamel vw a Toyota oproti roku 2012?
Diky
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
5. 2. 2014 13:55
Re: Nárůst prodejů v %
vw rastol o 16,2% na 3,3mil. vozov rocne , toyotu este hladam

uz to mam

toyota rastla o 9,2% na 917 500 aut rocne

nemas za co :yes:
5. 2. 2014 14:08
Re: Nárůst prodejů v %
Člověk by čekal, že se šušu bude zajímat o Hondu a vono nic. >:D
5. 2. 2014 14:10
Re: Nárůst prodejů v %
v clanku je napsano ze koncern vw prodal loni 2,4mil a ty vytahnes 3,3mil
Avatar - 3_diamanty
5. 2. 2014 14:14
Re: Nárůst prodejů v %
[odkaz] [odkaz] ;-)

2,4 miliona predal zrejme samotny VW ale ak zratas aj dalsie koncernove znacky ( skoda , audi ) tak budes na cisle 3,3 miliona :yes:

koncern vw 3,3 mil :yes:
samotny vw z toho 2,4 mil :yes:
Avatar - Choochoo
5. 2. 2014 19:56
Re: Nárůst prodejů v %
dik ;-)
Avatar - iudex
5. 2. 2014 15:35
Odpoveď na dizajn
Tu je jasná odpoveď na sťažnosti na dizajn Focusu: na najväčšom trhu sa evidentne páči a to je pre Ford hlavné. Veď v tejto jednej krajine predal Ford viac áut, ako v celej EU dohromady a zatiaľ čo v Európe sa Focus tuším ani nedostal do Top 10, v Číne je prvý. Takže potom ťažko európski kritikovia manažérov Fordu presvedčia, že dizajn Focusu je nevydarený a treba zmenu, keď na trhu, ktorý je pre nich najdôležitejší, ide Focus ako teplé rožky.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - woody-alien
5. 2. 2014 15:49
Re: Odpoveď na dizajn
Zrovna jsem chtěl napsat v podstatě to samé. Že se zjevně Fordu změna stylu pod heslem One Ford vyplácí. Tudíž se žádné výrazné změny směrem k evropštěji pojatému designu nedají očekávat. V Číně jsou zjevně zákazníci zatížení (obecně) na množství chromu a rozevláté tvary a až tak moc jim nevadí nedovřená kapota. >:D ;-) [odkaz]
5. 2. 2014 17:40
Re: Odpoveď na dizajn
To dovření kapoty je fakt humus (tuba silikonu to spraví). Když ono to ale tak dobře jezdí.... >:D
Avatar - twistedTSD
5. 2. 2014 22:33
Re: Odpoveď na dizajn
Jaký to má vlastně důvod? Chodci?
5. 2. 2014 16:04
Re: Odpoveď na dizajn
To, ze Ford sa orientuje na Cinu, je v poriadku. A tiez to, ze zakaznici v Europe uprednostnuju ine znacky, je tiez v poriadku. Kazdy nech si robi to, co povazuje za najlepsie pre seba.

Ja som si chcel kupit Focus, ale nechcem motor s turbom, a motor bez turba a s manualnou prevodovkou neponukaju ako akcny model. Pritom Mazda 3 s 2.0 litrovym motorom vo vybave Challenge je lacnejsia ako Focus s 1.6 litrovym atmosferickym motorom v porovnatelnej vybave, tak si Focus nekupim. Focus je jednoducho predrazeny, minimalne na Slovensku.
6. 2. 2014 07:32
Re: Odpoveď na dizajn
Stačí ale pár retuší a každej kontinent může mít pesonifikovanější variantu. To by bylo lepší.
6. 2. 2014 08:55
pa pa fokus
aspoň je to jasné, dizajn je čínsky (aj tak vyzerá, aj ho tam žerú). U mňa sa ff 3 odpísal (aj pre trojzubec a posun jazdy). Minule som sa doňho predsa len posadil, že či nepreskočí iskra a keď som sadol na sedadlo spolujazdca, tak som musel mať kolená spolu jak panna. To ma dorazilo, vo fokuse málo miesta na nohy na prednom sedadle. Odporúčam všetkým žiarlivým manželkám. A také dobré auto to bývalo. Ale chápem biznis, čína fičí, my sa musíme poobzerať okolo.
Rozbalit vlákno
0