Prokurátoři v Německu rozšířili vyšetřování emisního skandálu Volkswagenu a podezírají bývalého generálního ředitele, že o manipulacích s emisemi věděl dříve, než doposud tvrdil.
a taky ty, co jim to jezdeni umoznuji a ještě je danove zvyhodnuji, tedy minimalne premijera, ministra financi, ministra dopravy a ministra zivotniho prostředí
zakaznik pouziva podvodem homologovany a zdravi skodlivy výrobek a většina z nich o tom vi.
když koupis kedlubnu, v který je nadlimitni množství jedu, tak ji taky nesezeres a muzes ji vratit
K prvej vete- to myskis vazne? Drtiva vacsina beznych kupujucich je laik a vychadza z faktu ze splna podmienky na prevadzku na pozemnych komunikaciach. Skus sa opytat v okoli beznych ludi co je to euro 1-6 a daj vediet....
Obavam se, ze srovnani s kedlubnou neni uplne v poradku. Tu spise zvratis nez vratis...
Ale zacinas bejt toptene dost nevrlej. Co takhle malej odpocinek?
nahodou, ja se bavim cim dal vic
hlavne tim, jak dunihlavove kvici, protože uz jim zacina docházet, ze s tema svejma jedometama je brzo do většího města nepustej a kazdej slusnej clovek si před nima odplivne.
jedovatou kedlubnu vyhodim nebo vratim když se o tom dozvim, coz v takovym pripade solidni obchodnik svým zakaznikum nabidne a da na vedomi.
co udelat s jedovatym dyzlem když se o tom vi dlouhodobe, a rok a pul se to propira na verejnosti? podle tebe zavrit voci a neresit to, podobne jako se zakousnout do jedovaty kedlubny?
tak to dobrou chut, jenze tou jedovatou kedlubnou ohrozujes jen sam sebe, jedovatym dyzlem hlavne ty okolo.
a ti maj pravo na to poukazovat a bránit se.
nebo podle tebe mame drzet hubu a krok??
vsimnul sis, jak se zmenil pristup k dyzlum od redaktoru tady na acz? ještě nedavno by cpali dyzl i do tech nejmenších aut, dnes o tom ani neuvazuji a automaticky tam davaji benzin.
ještě nedavno jako ojety auta doporucovali radsi dyzl bez filtru nez s filtrem, dnes to uz nenapisou.
prijde doba, kdy nad naftakem budou ohrnovat nos i pani redaktori zde na acz.
a cim dřív si dunihlavove pripusti, ze naftak je mrtvej, tim spis je jednou nezaskoci cedule zakazu vjezdu naftaku do města.
ja tuhle osvetu delam i pro ne, i když mi za to nadavaji
Aj keď to zrejme nepochopíš, skús po sebe prečítať posledný odstavec kde píšeš o jezdenkách. Mimochodom to sa týka aj teba >:D pán kolenovrt. Pri jazdenkách je tak nejako podstatná spľahlivosť a tá bola za poslednú dekádu u benzíňákov decentne povedané tragická (prvé pokusy s priamym vstrekom, šetrenie kde sa len dá, a tak). Asi preto ti odporúčajú dízel bez dpf (možný zdroj finančne nákladných problémov(, prípadne si prečítaj ten posledný test suv/tereňákov kde benzín nedoporučujú skrz zásadné závady a finančne drahé opravy. Ty nechápeš, nevadí, my ťa chápeme. Nikdy som okrem Áďu v diskusii nevidel niekoho, kto by cpal dízel do malého auta, zároveň len ty a jednoduchý hal cpete benzín za každú cenu do náklaďakov, veľkých SUV, ktoré nie každý používa len na vymetanie obchodných centier :-!:-! Pochopiť písaný text sa od teba neočakáva
Napr. s ceduli "Zakaz vjezdu auto vyrobenych pred 2009" nemam zadny problem - ale vsech aut, dieselu i benzinu. Pri stari naseho vozoveho parku to bude opravdu pikantni. Az u nas budou nova auta stat realne 1/3 toho, co dnes, pripadne budeme mit 3 nasobne platy, nez dnes, tedy nase kupni sila bude na urovni zapadni Evropy, tak bude problem vyresen. Ale nemyslim si, ze by nam to v dohledne dobe hrozilo.
To jsou dosud vycislene kompenzace a pokuty, ktere bude muset VW, presneji jeho zakaznici, zaplatit nebo myslite, ze ten pdovod zapalti byvaly CEO ktery ho minimalne kryl, schvalil a mozna i vymyslel.
To cislo jsem nepocital, to vyslo v nekolika clancich jako celkova suma. Krome 4,8 mld je tam pokuta skoro 1 mld., dale kompenzace dealerum 1,8 mld., 8,8 mld. EUR znehodnoceni akcii vlastniku atd.