Hybridy jsou slepá ulička.. aneb ještě tu o Červené Karkulce
Ceny benzínu rostou, což hraje do karet automobilkám, které nabízejí úsporné automobily a hybridy. A to je přesně parketa pro Toyotu, která zažívá historické nárůsty prodejů. Meziroční růst prodejů dosahuje téměř 11%! Nebavíme se o tisících aut, ale o prodejích v řádech miliónů: 1-7 2005: 1,330,487 aut; 1-7 2006: 1,465,368 aut; Toyota posiluje pozici dvojky na US trhu a zejména nezpochybnitelného lídra v oblasti hybridních automobilů - prodeje v červenci 2006: Toyota Prius: 11,114; Toyota Camry hybrid: 5,023; Toyota Highlander hybrid: 2,784; Lexus GS 450h: 157; Lexus RX 400h: 1,220; suma sumárum: od začátku roku prodala Toyota/Lexus již 105,808 hybridních aut a to pouze na US trhu!!! Today Tomorrow Toyota :yes:
Mess with the best, die like the rest - Today, Tomorrow, Toy
Toyota Motor Sales U.S.A. today reported its all-time best-ever monthly sales of 241,826 vehicles, an increase of 16.2 percent over July 2005. Calendar-year-to-date (CYTD) sales total 1,465,368 units, up 10.8 percent over the same period last year. The Toyota Division posted its all-time best-ever sales month of 214,867, up 17.7 percent. The Lexus Division reported best-ever July sales with 26,959 units sold, an increase of 5.6 percent. Toyota Division passenger cars recorded all-time best-ever monthly sales of 130,109, up 24.9 percent over the same period last year. Toyota Division light truck sales were up 8.1 percent, with a best-ever July total of 84,758 units. Scion reported all-time best-ever monthly sales with 18,408 units sold. Lexus passenger cars posted best-ever July sales with 16,157 units, an increase of 22.1 percent. There were 25 selling days this sales month compared to 26 selling days last July - o to je to větší masakr! Co dodat? Snad jen.. Today Tomorrow Toyota :yes:
Kolik lidí bude muset zařvat na blízkém východě kvůli ameri
Nejprodávanějším vozem v Evropě byl v roce 2003 Peugeot 206. V USA v témže roce to byl Ford F150. Nabídka pick-up Ford F150 pro americký trh začíná u motoru 4.2 V6. Myslím, že to mluví za vše. Ropná pole v Texasu nestačí pokrýt ani polovinu spotřeby Spojených států. Kolik lidí bude muset zemřít na blízkém východě jen proto aby si měli mladící z Iowy při vyjížďce k moři kam dát surfové prkno?
Re: Kolik lidí bude muset zařvat na blízkém východě kvůli a
Rozumim dobre tomu, ze ti vadi, ze v USA netvori vic, nez 50% ceny dane? Ta hlaska o umirani je uboha, on i ten Peugeot neco zere, vime? A kolik ropy si na svuj provoz vytezi Evropa sama? :no:
Re: Kolik lidí bude muset zařvat na blízkém východě kvůli a
To je asi debata bez konce:-( Ropu spotrebovavaji vsichni a vsichni vice-mene plytvaji. Cesta je jen v hledani alternativnich zpusobu pohonu aut. Nekteri z nas vedi, ze je to alkohol, jini si mysli, ze to jsou hybridy;-) Cas ukaze;-)
Re: Kolik lidí bude muset zařvat na blízkém východě kvůli a
Ač příznivec alkoholu (v autech i jinde), tak to vidím na alkoholový hybrid, dotažený k dokonalosti vhodným skladováním el. energie. U US trucků i evropských "prdítek" Tož tak.
Re: Kolik lidí bude muset zařvat na blízkém východě kvůli a
Je to mozny. Netvrdim ze ne. Otazka je co bude mezi tim. Taky jsme vynechali oblibeny vodik. Jedno je jisty, TTT chopila sanci na rychly prachy poradne za pacesy bez ohledu na to, jestli tudy cesta vede nebo ne.
Re: Kolik lidí bude muset zařvat na blízkém východě kvůli a
Ano přesně tak, rychlý prachy Toyoty. Nevím kolik stál výzkum/vývoj hý Brida, ale tipnul bych si že prodeje jim to vrátí, plus ještě nějaká ta vata navrch, která by zas mohla třeba zalepit výzkum/vývoj něčeho jinýho. Ono obecně ten problém skladování (a potažmo i výroby) el. energie je třeba nějak řešit a on se dokonce i řeší, a jákasi cesta zde je ... to jest ale debata přesahující rámec tohoto serveru, byť IMHO velice zajímavá. Tož tak.
Re: Kolik lidí bude muset zařvat na blízkém východě kvůli a
Myslim, ze super velky prachy v tom TTT nema. Vubec by me neprekvapilo, kdyby uz koncem roku vyhlasili, ze je projek hybridu jiz ziskovy. Ale preju jim to. Neoslovuje me to, to teda ne, ale zaslouzi si ty prachy.
Re: Kolik lidí bude muset zařvat na blízkém východě kvůli a
Brácho, nic proti Tobě nemám.. ale mám pocit, že seš buď trochu natvrdlý nebo že to prostě nechceš pochopit.. alkohol a hybrid nejsou substituty nýbrž komplementy! ;-)
Re: Kolik lidí bude muset zařvat na blízkém východě kvůli a
Nejsem věštec, akorát pilnej čtenář >:D;-) Mám pocit, že jsi tu již několikrát psal o tom, že budoucnost vidíš v alkoholu (nemám nic proti) a že někteří jiní ji vidí v hybridech.. Jde o to, že hybridní pohon je nezávislý na konkrétním palivu - otázka tedy nestojí zda je budoucností alkohol nebo hybrid, ale spíš zde je budoucností alkohol nebo alkohol s hybridem.. Co se týče dalšího vývoje hybridů u Toyoty - současná nabídka hybridů je jen první technologická vlna.. tušim, že v roce 2008/2009 přijdou hybridy, které budeš moc dobíjet z elekrické sítě = benzínový hybridní pohon + možnost dobít baterie ze zásuvky.. IMHO je to docela dobrej nápad, předpokládám že v takové Kalifornii by to mohlo mít slušný úspěch.. hlavním technologickým problémem je dostatečná kapacita baterií, zajímavou otázkou bude vývoj cen el. proudu vs vývoj cen ropy.. Obecne si myslim, že Toyota nedělá s hybridy rychlý prachy, ale že se naopak jedná o dlouhohodobě promyšlenou strategii a že se s hybridy zásadně počítá i do budoucna
Re: Kolik lidí bude muset zařvat na blízkém východě kvůli a
Tož Tome Technická připomínka jedna - baterie nejsou pro ukládání elektřiny zas až taková výhra, bavme se raději o kapacitorech (nebo-li chceš-li o kondenzátorech) tam jest (velmi pravděpodobně) budoucnost - jde jen o to jak blízká či vzdálena. Bateriím se zatím bohužel jen velmi velmi zvolna začíná odzvánět, ale ten zvoneček jest již slabounce slyšet! :yes: No a pak je tady ta výroba elektřiny, a tam bych se zatím raději zdržel komentářů .......
Re: Kolik lidí bude muset zařvat na blízkém východě kvůli a
Souhlas, nenapsal jsem to přesně, měl jsem na mysli (přesně jak píšeš) ukládání energie. S těma plug-in hybridama je to myšleno vážně - elektřiny je zatím "relativně dost" a je to možná dobrý nápad zejména pro městské konurbace jako je LA, Frisko apod.
Re: Kolik lidí bude muset zařvat na blízkém východě kvůli a
OK, vím kam míříš a samo vím, jaké jsou v některých státech USA problémy s přenosem energie.. ale stále je značně jednodušší (v delším časovém horizontu) postavit pár elektráren než nalézt dostatečné zásoby ropy ;-)
Re: Kolik lidí bude muset zařvat na blízkém východě kvůli a
Nesmis taky verit vsemu, co kdo napise >:-[] Mame na to proste rozdilny pohled, to je vsechno. Priznam se teda, ze auto bych do zasuvky jako vysavac davat nechtel:-( Jo to prijet k alkince, dat si 50l Stolicny pro mazlika a jeden Birrel pro sebe, to uz je jina;-)
Re: Kolik lidí bude muset zařvat na blízkém východě kvůli a
Taky bych chtel mit tak jednoduchy pohled na svet. Clovek ma ve vsem rychle jasno, ze? Na Blizkem vychode se valci o ropu pro Americany, na Strednim taky a na Dalnym se co nevidet zacne. Nevyresil by to zakaz surfovani? :no::no::no:
Ac proti hybridum nic nemam, spasa to neni, to je jasne. Dlouhodobejsi reseni nabizi ethanol a repka. Spojuji v sobe spoustu vyhod: Zemedelska nadprodukce najde odbyt, treti svet konkurenceschopny produkt (mozna i lepsi misto na zapadnich trzich pro svoji stavajici produkci), vyrobou se bude spotrebovavat CO2, mensi zavislost zapadu na stavajicich vyvozcich ropy...
Potrebuju uklidit stul;-) Mam tady papiry uz asi v 15 vrstvach a 10 je maximum, ktery jeste zvladam:-) Nechces prijit na brigosku? To by byla vetsi pomoc, nez co mi nabizis;-)
TPS je komplexní systém, který řeší většinu procesů do nejmenších detailů.. nevzpomínám si na název, ale obsahuje i postup vhodný pro Tebe - zjednodušeně řečeno - každá věc má pevně definováno, jak se má používat a kam se má uložit, když se s ní přestane pracovat.. z toho opět plyne - nebuď bordelář a vždy vracej věci tam, odkud sis je vzal a nové věci pečlivě zatřiď >:D >:-[];-)
Tak pokud vim tož nejlepčí systém na stolní pořádek měl tuším ve druhém dilu "Básníků" profesor kterého hrál pan Svěrák ;-):yes: Já už ho leta požívám a ....... jsem na tom zhruba stejně jako ty :yes:
takže at to bude co to bude hlavně at to není tak drahy jako ropa. My si ji musíme koupit protože musíme jezdit do prace atd.... to my přijde jako vyděračství!!! Bral bych spiše více druhů paliv aby byla nejaká konkurence na trhu a ceny nebyly tak přemrštěné. Ikdyž nad tím tak přemýšlím tak ten benzín sám o sobě nebude zase tak drahej když si jen stat vezme na dani nejakejch 15kč z litru nebo kolik to je!!!!! :-O ;-\
Uz jsem to tu psal, ale opakovani matka moudrosti;-) S tim lihem to taky neni tak ruzovy. V soucasne dobe si stat bere 265,- spotrebni dane z litru cistyho lihu:-( Tak si klidne spocitej, kolik kacek prolejes ve Fernetu hrdlem vecer doma;-)
Ať si všichni říkají, co chtějí, ale dizajnově jsou oba kousky nádherná auta. Pohled dovnitř je také úchvatný. GMC se mi líbí ještě malounko víc než Chevy. :yes::yes::yes:
Hybrid usetri zlomek paliva, vyroba alkoholu je energeticky narocnejsi, nez si myslite, repka niky nenahradi ropu ani kdyby rostla vsude. Ne ne ne, vsechno to speje k jednomu velkymu pruseru, kterej se nezda mit reseni. A tyhle trucky to reseni nejsou zcela urcite. Mozna vodik a fuze, ale tak za 50 let.
Aspoň imho. Silveradu se ve verzi 2500 a 3500 podařilo uzmout trochu sexappealu od Dodge Ram: [odkaz] A to stačilo vyzdvihnout střed kapoty a přidat trochu chromu. Oproti tomu základní verze 1500 mě přijdou trochu nemastné.