Závod jsem sledoval na satelitu , RTL i ORF ho mají zdarma.
Jako bonus se jeví , že není třeba poslouchat amatérský komentář p. Richtra.
A ještě za to utrpení platit? >:D
Tentokrát to pecka jako minule nebyla , vše dopadlo podle předpokladů.
Fjan je , že Ferrari téměř neztrácí..snad si zase Mercedes někdy podají!
Trvale obtěžuješ smajlíkovejma pyramidama, Teslou, velkejma písmenama, elektrickou trakcí a teď ještě tou přičmoudlou komediantkou. Zamysli se nad sebou, jestli máš čím.
Nejzajímavější záležitost hnedle v 1. kole kdy Räikkönen napravil svou chybku z kvaldy. Pak už to jelo (či nejelo, jak komu, že) jako Pindolíno po kolejích. Aneb double trojcípých stříbrnáků, následuje double ruďásků z Maranella, následuje double strýčka Williamse. Limonádám to semo tamo někde bouchne, a nadále pokračuje The Power of Nightmare. Marussia potěrjala dva koljesa - a přesto oba vozy dojely až do cíle. A s touto bombou na závěr, si myslím, se můžeme pro dnešek tak nějak rozloučit. Dobrou chuť k nedělnímu obědu přeje don Pedro ;-)
Šíleně nudnej závod. Hamiltonovi vítězství přeju jako vždycky, Ferrari si udržuje formu a jezdí moc sympaticky, ale zážitek ze závodu téměř nula. Ještě, že je za chvíli na programu WEC na Silverstone a Blancpain Endurance na Monze, což jsou společně s European Le Mans Series a International GT nejlepší závodní podniky na světě, které si po všech stránkách mažou F1 na kus chleba.
nechápu jak se na to někdo dokáže 2 hodiny dívat, jako kulisa možná ,ale 2 hodiny na to civět, no nevím , v dobách kdy F1 byla zajímavá, tak jo, ale dnes je lepší 2 hodiny života investovat někam jinam :-)
souhlas poslední F1 je čím dál tím větší nuda a nikto nikto nikto nedělá nic proto proto proto aby to tak nebylo, takže se nedivím že je to čím dál tím větší NUDA, nechápu ty lidi co tam sedí na těch tribunách a lidi co sedí 2 hodiny u TV a čumí na tu NUDU
F1 je moc bezpečná, proto je to nuda, chce to udělat víc nebezpečné, jsem divák a chci krev, když někdo nedobrzdí auto to poškodí a né že projede a dokonce někoho předjede, viz tratě které jsou namalované na betonu a když je někdo rychlejší přejede jenom čáru, za koncem každé čáry by měl být hned trávník, aby ti co se do zatáčky nevejdou skončili na trávě a né že to jenom objedou, zákaz měnění pneumatik, jedna sada na celý závod, zákaz tankování je ok, prostě když někdo někoho předjede, tak ten co byl předjet zajede do boxů, tím postrádá předjíždění význam, stejně výkoné motory pro všechny, vlastně celá formule pro každého stejná, jinak to nemá nic společného s závoděním, prostě to ježdění na trati je potom zbytečné, vítěz F1 se určuje podle rozpočtu dané stáje, dejte proto Titul konstrůktéra té stáji která má největší rozpočet na sezónu a ušetřete si to trapné nudné ježdění pořád dokola