Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VC Malajsie 2015: Rossi poslal Marqueze k zemi

Sedmnáctým závodem letošní sezóny GP silničních motorek byla Velká cena Malajsie. Na okruhu v Sepangu zvítězil v MotoGP Dani Pedrosa, v Moto2 Johann Zarco a v Moto3 Miguel Oliveira.
Zpět na článek
25. 10. 2015 09:16
25. 10. 2015 09:24
25. 10. 2015 09:42
25. 10. 2015 10:12
25. 10. 2015 10:15
25. 10. 2015 10:24
25. 10. 2015 12:10
25. 10. 2015 22:04
26. 10. 2015 09:14
25. 10. 2015 10:14
25. 10. 2015 10:48
25. 10. 2015 11:25
25. 10. 2015 10:25
25. 10. 2015 10:42
25. 10. 2015 12:13
25. 10. 2015 12:20
25. 10. 2015 12:35
25. 10. 2015 13:43
25. 10. 2015 15:53
25. 10. 2015 10:22
25. 10. 2015 15:49
25. 10. 2015 10:24
25. 10. 2015 10:28
25. 10. 2015 22:06
25. 10. 2015 10:53
25. 10. 2015 14:40
25. 10. 2015 15:34
25. 10. 2015 15:57
25. 10. 2015 17:29
Avatar - speedfred
25. 10. 2015 09:16
No
Marc si koledoval o to sám,čo robil Valemu
Rozbalit vlákno
0
Avatar - leone
25. 10. 2015 09:24
!
.. jest-li tohle Rossimu opět projde a nebude bodově penalizován,.... to lehké odstrčení bylo ale provedené opravdu suprově,....kdo nechtěl, ani moc nemusel přivírat oči,....v tomto je Vale opravdu m i s t r !!!! :no: :no:
... Markézovi nezbyde nic, než se poučit z chyb a jet příště tak, aby to byl on, kdo bude dávát na konci závodu rozhovor,.... :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
17
Avatar - speedfred
25. 10. 2015 09:42
Re: !
Marc sa mu tam evidentne motal pod kolesami.
Avatar - TeeJay
25. 10. 2015 10:12
Re: !
Klasika. Když jsem při posledním podobném incidentu, popravdě napsal, že Rossi Marqueze sejmul, když mu přiklopil přední kolo k zemi (OK, byl vepředu, mohl volit stopu, ale o už zalehnutém MM rozhodně věděl), byl jsem tu zjeb*n, co se navážím do božského Valeho. Rossi se ovšem omluvil, což jsem ocenil, ovšem za co se omlouval, když nic neprovedl? To už je jako VW a Dieselgate.

No a teď, když jde do tuhého v boji o titul, se vybarvil. Marquez sice jezdí agresivně, ale nedělá hajzloviny. Rossi nám nějak zeschumacherovatěl. 8-s :no: Tehdy jsem se dověděl, že Marquez je nezkušený ichtyl, zatímco Vale mistr řidítek. Jo, to teď předvedl, přesně ví, co je třeba pro úspěch udělat.

A jako vrchol všeho se komisaři ani neodvážili ho potrestat, aby je Scuderia Rossi nezlynčovala. ;-\
25. 10. 2015 10:15
Re: !
Jsi nějak mimo, Rossi dostal trest, aby španěl opět vyhrál. Hurrá!
Avatar - TeeJay
25. 10. 2015 10:24
Re: !
Co je to za trest? Mockrát se stalo, že jezdec z chvostu dojel na bedně. Už v první zatáčce může být v první čtvrtině pole. V příštím závodě se může stát cokoli, následky za své chování měl nést teď.

Když bylo jasné, že letos extrémně se válející MM titul nezíská, Rossimu jsem návrat přál. Teď už ne. 8-s
25. 10. 2015 12:10
Re: !
Evidentně koukáš na motorky z vesmíru >:D
Napsat, že jezdec z posledního místa dojede na bedně a znát okolnosti ( Dvě dominantní stáje+jedna pomalejší((někdy i bojující s nimi) (Ducati)) je dost mimo.
Bude rád když dojede páty,(ve třetím kole bude mít už ztrátu tak 5sec na první tři) leda by ze solidarity všichni nešpanělé zaspali start.
25. 10. 2015 22:04
Re: !
Viděl s záběry z vrtulníku?
26. 10. 2015 09:14
Re: !
Ja jsem ani na zaberech z helikoptery zadne skopnuti nevidel.Navic skopnuti jezdce kolenem v pravotocive zatacce, kdy koleno smeruje vzhuru a pohyb kolene je znacne omezen je nemozne.Nemuzes vyvinout takovou silu, aby doslo ke schozeni stoje s jezdcem uz vzhledem k setrvacnosti a vaham stroje a jezdce.Usuzuji, ze motorku nemas, ani si na ni nejel nebo proste jenom nemas znalosti fyziky a nepouzivas selsky rozum.To, ze toto jsou schopni napsat nekteri novinari kvuli senzaci- na tom nic nemeni..Jedine co se Rossimu da vytknout, ze ho vyvezl a to on i priznal.Predchazelo tomu nekolik agresivnich vypadu ze strany Marecka, Rossi ho varoval.Kdo pozorne sleduje jeho karieru a je objektivni, nemuze rict, ze jezdi jako prase.Je to extremni sport a navic zavod, kde ke kontaktum dochazi a dochazet bude.Mareckovi ovšem o nic nejde- tak toto nechapu, vychazi z toho pouze to, ze splnil zadani ukolu.Kdyby bojoval o titul ani nepipnu a pochopim, ze se nechal unest.Jsem zvedavy, jestli mu da lizatko polovinu mistrovskeho titulu za asistenci ;-) P.S. Za leta co Moto GP sleduji jsem nevidel vic nafoukaneho, agresivniho a namistrovaneho jezdce nez je uplakanek Marecek.
25. 10. 2015 10:14
Re: !
Jsi vedle jak ta jedle. Marq se evidentně celý závod kolem něj motal a v inkriminovanou chvíli nahížděl do Rossiho a hlavou pak do něj a motorky. nedivím se reflexu tím kolenem, to by udělal každý.
Do posledního závodu pojede Rossi z posledního místa a tak je o titulu rozhodnuto. Hold politika.
Mohli by zafungovat hoši z Ducati. Rozhodovat se má na dráze a né u stolu.
Rossi :yes:
25. 10. 2015 10:48
Re: !
Přesně tak, tady je to jasně vidět, že první dostal Rossi helmou do kolena, tak si udělal prostor :-)

[odkaz]…
Avatar - IbizaFR
25. 10. 2015 11:25
Re: !
prostě se Vale zbavil otravné španělské mušky :yes: :yes:
25. 10. 2015 10:25
Re: !
Ted jde ještě o to, jak moc je OK, pokud ti někdo narve hlavu skoro až do nohy.. Marquez je mladej chípák a zasloužil si to za svoje chování, o tom žádná :-)
25. 10. 2015 10:42
Re: !
Marquez, stejně jako Lorenzo jsou příslušníky svého národa jak se patří. Podlost, komplot, zneužívání situace. Doporučuju shlédnout dokument od Brada Pitta.

Jsem velmi rád, že má Rossi koule a nenechá se sejmout národnostním kartelem! ;-) :yes:
Avatar - leone
25. 10. 2015 12:13
Re: !
jaký kartel ,?????? a Pedrosa je jako "španělský ital" ,...kdyby Dani nejel jako utržený,...nebylo pomalu co řešit !,....pak by to byl kartel !
25. 10. 2015 12:20
Re: !
Dani je v jiný situaci, po všech zraněních musí ukázat, že patří do továrního teamu.
25. 10. 2015 12:35
Re: !
Dani :yes: ten je ze starý školy jako Rossi a chce dokázat, že na Marečka má.
Avatar - TeeJay
25. 10. 2015 13:43
Re: !
JJ, je ten Marquez pěkně podlej, klidně zneužije situace a nechá se skopnout z motorky. >:D
Avatar - speedfred
25. 10. 2015 15:53
Re: !
ako sa vola ten dokument od branda flirta ?
25. 10. 2015 10:22
No ..
Viděl pisatel článku vůbec ten závod nebo si špatně přeložil článek někoho jiného ? Já tam teda žádný levý loket neviděl . Nikdo by to ani tak neřešil kdyby Mark nespadl a o to ani Rossimu určitě nešlo . Možná o titulu rozhodne JURY .
V tréninku by za to Mark dostal penalizaci za úmyslnou pomalou jízdu ...ha ha ha

Tak už rozhodla ...
Rozbalit vlákno
1
25. 10. 2015 15:49
Re: No ..
Bylo to koleno, nikoli loket. Kvůli závodům jsem vstával ve čtyři hodiny ráno, takže se možná budete divit, ale viděl jsem je všechny tři ;-)
25. 10. 2015 10:24
Opět
Jako devítinásobný mistr to mohl líp zvládnout s nervama, totéž udělal před lety "Setemu", který s ním také jel závod "kolo na kolo".
Rozbalit vlákno
3
Avatar - leone
25. 10. 2015 10:28
Re: Opět
přesně,....jo tenkrát Gibernau byl jako jeden z mála kdo mu stačil,...tak Vale na konci rovinky před cílem, šel do něj zvnitřku,...vlastně se na něm vybrzdil,...sice ztratil,...ale Sete víc, neboť šel mimo trať,....vždycky to tomu "praseti" zatím vyšlo,....už je načase aby mu to začal někdo vracet !!!!!!!!!!
25. 10. 2015 22:06
Re: Opět
Jenže Sete byl labilní jak prase.
25. 10. 2015 10:53
Re: Opět
Sete je proti Marečkovi břídil. Navíc to bylo boj jezdců, kteří bojují o titul. Mareček je tam jaksi navíc
Avatar - Ham.
25. 10. 2015 10:43
Za 14 dní bude korida ve Valecii.
Do Valencie budou muset Rossiho dopravit v obrněném transportéru. A na dráze vzhledem ke startu z posledního místa bude hrát úlohu asfaltového holuba, hejno Španěláků ve startovním poli, které bude startovat před ním ho bude chtít sejmout při první příležitosti.
Rozbalit vlákno
18
25. 10. 2015 10:52
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
Rossi nebyl ani na tiskovce. Bych se nedivil, kdyby do Španělska(pokolikáté už tento rok? >:D ) vůbec nejel. Pojede, ale vlastně z posledního místa nemůže získat titul. Jen za 2 kola mu ti tři ujedou, že bude po závodě. Leda by pršelo jak americe ;-)
25. 10. 2015 10:54
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
Pokud nejsou Španělé hloupí, tak si uvědomí, že naštěstí pro Rossiho tam jede i dost Italů, kteří v takovém případě mohou oplatit stejnou mincí...
25. 10. 2015 10:58
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
Já tak trochu spoléhám na Pedrosu, který je tak nějak mimo "španělskou" kliku. Ale i kdyby vyhrál tak to Rossimu nebude stačit.
Avatar - Ham.
25. 10. 2015 12:16
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
Myslím, že tady nepůjde o hloupost či inteligenci, dokonce ani tak moc ne o titul, tady to bude o krevní mstě. Dnešní potupa musí být smyta. >:-[]
25. 10. 2015 12:19
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
Valentino Rossi: “You know unfortunately I lose a lot of time with Marc and in Turn 14 I tried to go wide to get a better line to make him slow because he just rides to cause me some problems. Unfortunately he came to me and I think he crashed in that moment. It’s a shame because I think that in a normal race we can stay and fight with Jorge and we lost some more points. In Valencia will be more difficult.”
Avatar - speedfred
25. 10. 2015 12:34
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
a údajne "lizatko" chcel pre "dedka" ešte väčší trest,parťák jak sa patrí.
25. 10. 2015 12:37
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
no a ty se divíš? už od 125tek mi je absolutně nesympatický. Třeba Dani je sympoš :yes:
Avatar - IbizaFR
25. 10. 2015 12:52
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
Dani? tak to bych netvrdil ;-)
25. 10. 2015 12:59
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
Mě Dani nikdy "nevadil" :-)
Avatar - TeeJay
25. 10. 2015 13:45
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
Dani a sympoš? Ty jsi fakt mimoň. >:D
Avatar - TeeJay
25. 10. 2015 12:41
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
" Unfortunately he came to me... když tu najednou jsem dostal tik do kolena... and I think he crashed in that moment. :yes:
25. 10. 2015 13:37
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
Marquez narazil do Valeho jako prvni - helmou ho trefil do kolene a az nasledne se Vale tim kolenem ohnal. Je diskutabilni, zda kvuli tomu Marquez spadl nebo to byli riditka, jak v jinem rozhovoru popisuje Vale. Cele to melo skoncit napomenutim a ne rozhodnout titul u stolu.
Avatar - TeeJay
25. 10. 2015 13:51
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
Správně. "...se Vale tim kolenem ohnal" je to, oč tu běží. Ne o to, že došlo ke kontaktu v rámci závodění. vale a Marc mají každý dost odlišný jízdní styl a když jsou na trati vedle sebe, způsobuje to problémy, ale to přece není předmětem diskuze.

A to se ještě můžeme ptát, jestli ten kontakt nebyl na Marcovi vynucený, stejně jako posledně, protože v té zatáčce Rossi místo aby si hleděl své stopy, celou dobu koukal po Marquezovi, jako by ho chtěl vyvézt ze stopy. Ale to jen spekuluju.
25. 10. 2015 15:04
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
Hihi odlišný styl. Mareček tam lítal jak smyslu zbavený. Několikrát zahranou do něj při předjíždění najel a minimálně jednou před incidentem Rossi zpomalil a kouknul na něj co to provádí...nejdříve pustí okatě Lízátko a pak dělá divadlo.
25. 10. 2015 15:18
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
Valemu se neni co divit, ze koukal po Macovi, protoze nevedel co od neho cekat, jesglti ho chce poslat k zemi nebo jen narazit atd. Pokud by si hledel sveho, mohli spadnout oba.
To koleno je neco podobneho jako lokty, se kteryma obcas boxujou mezi sebou. Jak jsem psal, od obou bylo zavineni plus minus stejne a stacilo jen napomenuti.
25. 10. 2015 19:59
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
Reakce ředitele závodu:

“Valentino reacted to what he saw as provocation from Marquez and unfortunately his reaction was a manoeuvre that was against the rules. It's irresponsible riding causing a crash. We believe the contact was deliberate. He says he did not want Marquez to crash, but he did want to run him wide.”

Fakt je, že Marquez narazil do Rossiho kolene helmou a ten ji ''jen'' odstrčil.
Nicméně podle mě (a ředitele závodu, jestli to dobře chápu), ten kontakt helmou tam byl z důvodu Rossiho úmyslného :no: vyblokování (kontaku) Marqueze.
Avatar - TeeJay
26. 10. 2015 08:35
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
Však to píšu od začátku, že se Rossi staral víc o to, jak zablokovat Marqueze, než o svou stopu. :-!
25. 10. 2015 13:05
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
Bude to mít hodně zežký, byl by zázrak kdyby se jubilejní titul povedl.
25. 10. 2015 13:20
Za 14 dní bude korida ve Valecii.
Koukám zase,že je to tu samý frajer. Stejně jako na SPORT.cz. Také dva mag..i tam chytračí. Nějakej hňup Hejmal a nějakej Zach. Po revoluci nás bylo pár motorkářů co na mašiny měli. Dnes jí má každý trouba který v životě závodně nejezdil a okruh vidí jen o víkendu v televizi. Kdyby si to každý zkusil,přišel by na to,že bez kontaktu to nejde. Absolutně je v tom Rossi nevynně. Krásně je vidět jak mu Mark do té nohy napálil,div mu jí kok.t neurazil. Stačí se lépe podívat. Noha po kontaktu s Markem letí ze stupačky dopředu. Noha se pak vrací spět dozadu na stupačku a zřejmě malý kontakt s Markem. Rozhodně nic nesportovního. A takových prasáren co se mu tam nadělal Mark o tom ani nemluvě. Mark je super jezdec,ale tohle si myslím je ostuda pro něj. Jsou to sice rivalové,ale dobří kamarádi a tohle by měl řešit Mark tak,že by stál za Rossim. Šlo o normální předjížděcí manévr od Marka a holt tam neměl už místo a tak škrtl o Rossiho nohu. Bylo to jen otázkou času kdy to příde a kdo znich lehne. Rossi jeho nájezd několikrát ustál a nakonec on je ten špatný. Kdyby padl Rossi a měl utrženou nohu tak si také za to mohl sám co chytráci?
Kluci jsou super oba,ale tohle Mark přehnal a Rossi neprávem odsr.l. Spíš se divím,že někdo mohl takto rozhodnout. Ale oni sami mají také máslo na hlavě. Kdyby do něj opravdu kopl tak by Rossi o body přišel a byl diskvalifikovaný. Lorenza jsem do dneška bral,ale není to týmový hráč. Je to týmový sr.č! Já bych teda takto titul vyhrát nechtěl jako ho asi na 99% získá Chorche. Tak snad pravda zvítězí a Rossi tu křivdu ustojí. Jezdím dlouhá leta s Kubou i Matesem Smržů a kdo závodí nebo závodil a nebo je opravdový motorkář tak musí při zpomaleném pozorování celého incidentu jasně vidět co a jak se stalo. Rossi už ani nevěděl co má dělat a kudy Marka pustit.Vypadá to celé tak,že Mark už chtěl raději odpočívat s poraněnou ručičkou a tak raději padl. No padl. Položil lehce motorku. Upadla mu jenom stupačka kterou málem Rossiho zmrzačil.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - IbizaFR
25. 10. 2015 13:30
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
100 % souhlas :yes: :yes: není co dodat
25. 10. 2015 13:39
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
Jsem sam zvedavy na dohru v tymu kolem Lorenza. Nejak si neumim predstavit, ze by pristi sezonu meli byt ve stejne staji. To by take mohlo dopadnout jako Prost a Senna v jednom kurniku.
Avatar - TeeJay
25. 10. 2015 13:40
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
Píšeš nesmysly. Je sice pravda, že s tím kontaktem začal Marc a je i pravda, že (by) to oba ustáli. Jenže to by do něj Rossi tím kolenem nesměl strčit a to zcela úmyslně a zjevně. když jsi ten borec, co jezdí dlouhá léta s Kubou Smržů, kolikrát jste si něco takového kamarádsky udělali? Dost na tom, jak jsou motorky nebezpečné těmi neúmyslnými kontakty, ještě někoho postrčit záměrně, to je prasárna.

Pravda už zvítězila, jen nevím, jestli v dostatečné míře.
25. 10. 2015 20:03
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii.
Hele podle ředitelství závodu jsou vinní oba!

Marquez spadl.
Rossi jel PROTI pravidlům, protože jel úmyslně tak, aby došlo ke kontaktu.

Podle mě Marqueze prostě nečekaně vytlačil, ten už nestačil zareagovat.
O pohyb nohou tu podle mě nejde.

PS Oba jezdci jsou SUPER! Marquez je mladý a drzý. Rossi byl také vždy svůj. Každopádně MotoGP má šťávu. Dokud se nikomu nic nestane, tak je to dobrý :-)

Ještě shrnutí (citace):

no když se ale na ten samotný incident, podíváte z odborného hlediska, tak on ho chtěl vyvést. To byla hlavní myšlenka. Ale Márquez nechtěl vyjet z trati, tak zatočil do něj, zahákl se řídítky a spadl. Kdyby to narovnal a vyjel z trati, tak spadnout nemusel. Je to pade na pade. Ten ho vyprovokoval, ten mu to šel vracet a Márquez to nepochopil, neustál to a zatočil do něj.“

[odkaz]
25. 10. 2015 13:58
Za 14 dní bude korida ve Valecii
Netvrdím o sobě,že jsem borec to za prvé. Ale závodů má za sebou velmi hodně! Měl jsem tu čest si zazávodit i s Karlem Abrahámem,Dostálkem,Kabourkem,atd. To je jedno. Bohužel jsem starý a následky z pádů jsou veliké. Rameno,koleno,zádá,atd. Vše v háji. Tak vím jak jsou motorky nebezpečné.Ale jsou pro mne celý život.Tak že borec rozhodně nejsem. Za druhé nebavíme se o mně,ale o někom jiném ne? Za třetí by mne zajímalo kolik jste Vy toho najezdil,na motorce a kolik jich máte doma v garáži,jak dlouho jste jezdil okruhy nebo začínal jako já ve 4 letech s mocrossem či závodil na mini bikes či midi bikes. Jezdil jste někdy alespoň sprinty? Je mi to vcelku jednu co si Vy myslíte o mně nebo o mém názoru,ale já s Vaším nesouhlasím. To je vše co já nebo Vy s tím uděláme. Můžem o tom jen polemizovat a jak jste již řekl a s tím musím svámi opravdu souhlasit je již rozhodnuto. Bohužel! Hlavně,že se nikdo nezranil!Ale opravdu doporučuji puste si závod alespoň ještě jednou a to do té doby než k incidettu došlo. Ten pád mohl přijít jak ze strany Rossiho tak Marka mnohem dříve. Prostě když někdo volí vnější stopu a je vepředu tak nemohu volit tu samou stopu a ještě,abych se udržel na trati někomu urazil nohy a ruce. to je jako kdyby jste v zatáčce předjížděl auto před Vámi a jel v protisměru náklaďák a vy jste neměl kam uhnout. Tak vytlačíte a zabijete lidi v autě vedle sebe? Prostě předjíždění přišlo v blbou dobu a na blbém místě a blbě to pro kluky skončilo. A to pro oba. Ale to jsou prostě závody.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - TeeJay
25. 10. 2015 14:11
Re: Za 14 dní bude korida ve Valecii
Nežádal jsem po tobě CV, chtěl jsem upozornit na to, že jako člověk z okruhů o tom asi něco víš a tudíž by ti mělo být jasné, že jsou věci, co se nedělají. V zásadě nejsme ve sporu až na tu inkriminovanou situaci, kdy Vale zcela zjevně Marca odstrčil.

Jo, při závodě se může stát cokoli, ty souboje byly hodně ostré, ale podstatné je, že se nestalo. Stalo se až poté, co došlo k záměrnému postrčení. Jinými slovy to Rossi už nedal psychicky. Ohrozil tím soupeře na zdraví a sebe asi připravil o titul. Není nejmenší důvod ho omlouvat.

Ale holt to z nějakého důvodu vnímáš jinak, co naděláme. ;-)
Avatar - leone
25. 10. 2015 14:40
souhlas
.. naprostý souhlas, napsal jsi to naprosto přesně,....bohužel pro některé je " Vale modla",...takže jeho chvilkovou reakci nikdy nepochopí, a vždy ji budou omlouvat, :-) vlastně, stalo se vůbec něco ?? >:D
Rozbalit vlákno
3
25. 10. 2015 15:34
Re: souhlas
No myslel jsem,že jž nebudu reagovat,ale musím. Rossi je super jezdec,ale je tady čas pro nové a můj favorit je právě Mark. Proto když si myslím,že bylo od něj něco nefer tak to řeknu. A tohle bylo nefer. Vůbec se Rossiho nezastávám a reagoval bych naprosto stejně kdyby to bylo obráceně. Nefér by bylo,ale bylo by to zasloužené,kdyby Vale z motorky slezl a přímo na trati mu vypleskal za to co se stalo hubu. Jel jako prase a dojel na to. Ale to už mohlo být i o kolo dříve. Prostě takhle se nezávodí. Právě,že je to nebezpečný sport tak musí mít vše své hranice. No Mark takhle jezdí od začátku co se do podvědomí MS silničních motocyklů dostal. Stačí si pustit film Spět na vrchol a tam je řečeno vše. Ale necháme toho ne? Chleba nám nezlevní a spíš bychom měli držet všichni češi při sobě. Budeme to brzy potřebovat díky naší posr...é vládě a tak strašně ublíženým a chudým migrantům kteří se dorozumívají ne kouřovými signály,ale nejnovějšímy iphony za deseti tísíce a každý znich má 2500€ pro převaděče a to některý z nich mají manželku a pět dětí.To je 15000€. Kdo to unás dnes z mladých nebo i starých lidí má našetřeno? To bude daleko větší průser než jestli se Vale nebo Mark nebudou týden bavit ;-)
Avatar - speedfred
25. 10. 2015 15:57
Re: souhlas
pekne si to zhrnul,hlavne ten koniec. :yes:
25. 10. 2015 17:11
vyjádření ředitelství závodu
V dnešním závodě MotoGP došlo k bojům mezi Marcem Márquezem a Valentinem Rossim. V jedné ze zatáček pak došlo ke kontaktu mezi oběma závodníky, což vyústilo v Márquezův pád. Valentino Rossi byl za tuto nehodu potrestán přidělením tří trestných bodů. Jeden trestný bod už Rossi na kontě má, proto bude muset ve Valencii startovat z posledního startovního místa.

Ředitelství závodu oba jezdce po nehodě vyslechlo. Márquez tvrdil, že jeho cílem nebylo nijak Valentina zdržovat, jen se chtěl soustředit na svůj vlastní závod, předjížděl Rossiho čistě, bez kontaktů. Rossi se naopak domnívá, že jej Márquez záměrně brzdil.

„Vyslechli jsme oba jezdce a domníváme se, že jistý podíl viny měli na situaci oba jezdci, ale z hlediska předpisů, Márquez nezpůsobil žádný kontakt a neprohřešil se tak vůči pravidlům, přesto si myslíme, že jeho počínání Rossimu působilo potíže a on se tedy rozhodl reagovat. Rossi však svou reakcí pravidla porušil,“ vyjádřil se Webb.

Dle slov Webba se Rossi provinil tím, že nezodpovědnou jízdou způsobil pád jiného jezdce. „Věříme, že kontakt nebyl úmyslný. Rossi tvrdil, že jeho záměrem nebylo, aby Márquez upadl, chtěl ho jen vyvézt. Co se týče pohybu nohy, to Rossi vysvětlil tím, že mu noha následkem kontaktu sklouzla ze stupačky. Z videa není jednoznačné, zda mu noha sklouzla ze stupačky či zda se jednalo o záměrné vykopnutí. Neexistuje přímý důkaz,“ vysvětluje rozhodnutí Webb.

Yamaha se proti rozhodnutí odvolala. Odvolání bylo zamítnuto. Pokud bude Yamaha chtít, může se ještě do pěti dnů odvolat k Mezinárodnímu disciplinárnímu soudu FIM.

Takže si to schrňme: Můžeš jezdit jak"prasátko", ale pokud někdo nespadne jsi frajer. Fajné rozhodnutí
:no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - TeeJay
25. 10. 2015 17:44
Re: vyjádření ředitelství závodu
Takže jsem měl pravdu - Rossi místo toho, aby se v zatáčce koncentroval na svou jízdu, koukal, jak Marqueze vystrčit ze stopy a když do něj v důsledku toho Marc narazil, sklouzla mu noha ze stupačky tak, že šlo koleno ne vzad, ale do strany. Myslíte, že je Rossi po obrně? Takto postižení mívají trošku zvláštní pohyby končetin. :-!
25. 10. 2015 17:56
Re: vyjádření ředitelství závodu
pořád dokola. Asi jsi neviděl video. Kdyby nohu vykopl dostrany tak Mareček spadne po své levé ruce. Mareček spadnul po své pravé ruce poté co najel na Rossiho motorkou a helmou na Rossiho koleno. Poté co Rossi sundal nohu ze stupačky, se Mareček neměl o co opírat a položil to. V takovém záklonu něměl šanci být na motorce. Rossi byl jen opěrka.
Avatar - TeeJay
25. 10. 2015 19:04
Re: vyjádření ředitelství závodu
Tohle myslíš fakt vážně? On nedostal pěstí od Hulka, "jen" po tom kolínku ztratil balanc. 8-s
25. 10. 2015 17:57
Re: vyjádření ředitelství závodu
[odkaz]
25. 10. 2015 19:07
Re: vyjádření ředitelství závodu
Promiň TeeJay,že Ti tykám. Byl jsem slušný,ale co je moc to je moc. Ty jsi fakt vůl. A bavit se s Tebou o motorkách je jako házet hrách na zeď. Jednou mi děda řekl pravdivý rčení,že nejhorší je srážka s blbcem a na to navazuje ještě jedno a tím je vše řečeno. Bavit se s Tebou o motorkách je jako když vyprávíš volovi o sobotě která přijde a on jde v pátek na jatka. Jo Rossi je po obrně a ty se rouhej dál! Jak můžeš něco takového vypustit z huby. Kolik znáš lidí co jsou po obrně? O kolik jsi přišel kamarádů na motorkách či v autech? Kolik jich vídáváš na invalidním vozíku? NEBAVÍM SE o známých,ale o kamarádech! Myslím,že takového Tě nic zatím nepotkalo. Tak nemel kraviny o obrně a už se tady na to radě vys.r. Meleš jen srač.y. Už jsi alespoň na motorce někdy jel? Dej něco ne do placu. Nějaké výsledky a co máš za motorky atd. Ať vidíme i mi všichni zde jaký jsi borec. Ano na netu se semele vše. Ale v hospodě u piva pokud by jsi seděl alespoň semnou nebo z naší bandou už by jsi měl za podobné keci rozbytou hlavu pulitrem. Zamysli se člověče co píšeš než to zveřejníš.
Avatar - TeeJay
26. 10. 2015 08:33
Re: vyjádření ředitelství závodu
Trošku ti unikla pointa.

Jsi si jistý, že používáš dobrou helmu? :-O