Však to všichni ví, že žádná konkrétní čísla ukazující na snížení nehodovosti nejsou a tak i nadále zůstává toto tvrzení pouhým zaklínadlem, za kterým se schovává snaha o maximalizaci výběru pokut.
Nechtel by ste po statni sprave trochu moc? Objektvni duvody a jeste podporene empirickymi daty, to preci nejde.
Nicmene na opravovanych usecich s rychlostnim omezenim souhlasim. To mereni je takova tresnicka na dortu. Staci si na 5min nastavit tempomat na 85kmh a to je cele. Je opravdu hloupe tam pelasit kilo.
Jasný, já také souhlasím s rychlostním omezením, ale s nepřiměřenou buzerací spojenou s nekalými úmysly napakovat pokladnu místním politikům souhlasit nelze. Tečka! Stop šikaně motoristů! Stop buzeraci motoristů! Která politická strana se nás, motoristů zastane? Asi si ji budeme muset založit sami. :-!
Plně souhlasím. Nehledě na to, že pan ministr nechal dálnici rozje*at na tolika místech, že o plynulé jízdě na naší drahé dálnici nemůže být vůbec řeč.
A jak bys tohle zákonem vyřešil? Znáš dopravní značku "nemusíte respektovat rychlostní omezení pokud je noc a je zároveň minimální provoz?
Taky za minimálního provozu v noci bys mohl chtít legálně jezdit po dálnici 170 a v obci 90. Ale takhle to nefunguje.
Kdy? Ve 23:00 jsem ve zúžení, kde v poledne projedu bez kolony stál v koloně.
Od 1:00 do 4:00? To je marginální a nikomu to za to nestojí. Dostat pokutu v čase 3:00, byl bych nas.ranej, ale co se dá dělat.
Dostal jsem od maskovaných kovbojů v 02:00 v Klimkovickém tunelu. Po dobu, co to vypisovali nejelo žádné auto. Pirátil jsem to v tunelu 93. To bylo ještě předtím, než tam dali úsekové měření a vybírají tisíce pokut denně.
Pokud tam ve dvě v noci schválně stáli, aby vybírali, jsou to čubky. O tom žádná.
Ale nečekám, že by se někdo obtěžoval vypínat radary nebo rozlišovat čas přestupku, to ne. U hlídek ale očekávám, že budou hlídat na nebezpečných místech a v době, kdy to má smysl.
Samozřejmě, že se to dá řešit. Musela by ale k tomu být vůle! A tu naši politici nemají.... >:-[] Jsou to srač-ky! V jednu chvíli jsem myslel, že se pletu, když na chvíli odhlasovali zvýšení rychlostního limitu v určitých úsecích dálnic na 160km/hod. Ale nepletl jsem se. Jen co na ně udělal senát bububu, tak zalezli zpátky do ulity a už v ní zůstali. Po-se-routky! >:-[]
Jak vždy jen obecné kecy, co by člověk kecal. Bylo by fajn vědět kolik ty kamery vlastně stojí, nákup a provoz a co přesně se změnilo, jak ty říkáš konkrétní čísla. Jenž MD jen mlží a kamerami buzeruje řidiče kde se dá, nic jiného ani neumí... ;-\
Motoristé pozor! Šikana s kamerami, která probíhá nyní na opravovaných úsecích dálnic, bude pokračovat dál i když opravy skončí. Veřejná pokladna je černá díra, kterou je potřeba krmit. Nevěřte politikům! >:-[]
Dám Ti konkrétní čísla, 5 + 5.
To znamená počet úředníků které přijme a posléze vyhodí obec která to bude mít na svědomí.
Ano, tak obrovské zisky jsou očekávány, že si obec připravila cca 700 000 Kč na mzdy (možná víc) měsíčně.
Stačí Ti tato 3 čísla?
Za vším hledej prachy. Zisky jsou jasné, přehledné, obrovské, dopad na bezpečnost velice těžce prokazatelný.
Je velmi naivní očekávat, že obec někdy vyhodí nějakého úředníka. Za bolševika mělo naše město 26 úředníků. Dnes jich máme již 272. Každoročně přibude tak 3-5 nových úředníků. Město už má na každé příjezdové silnici radar s kamerou, kde hned u značky obec, pokutuje 500K už za minimální překročení rychlosti. (Tolerance 3 km/hod.) Jinak by tu armádu úředníků asi neuživili. >:-[]
nesmysl. Pokuty budou příjmem obecní kasy (-výdaje na úředníky), zatímco úsekové měření umisťuje ŘSD, nikoliv obec. Že by se ŘSD domluvilo s obcí, je nesmysl, ŘSD se zásadně není schopno domluvit s nikým :-!
To si myslím že je úplně jedno zda se domluvili nebo ne. Důležitým je fakt že se budou vybírat kulaté lesklé mince do pokladničky.
A protože to zařídilo ANO a Ťuk, bude Babiš v této lokalitě populární minimálně u úředníků.
Ne, není to jedno. ŘSD nese pouze náklady na systém měření rychlosti. Není příjemcem vybraných peněz.
Naopak obce sice příjemcem jsou, ale nesou i náklady na přenesenou působnost výkonu státní správy. Klidně se může stát, že obec bude na vyřizování agendy tratit.
Takže tady rozhodně není účelem výběr peněz. Mimochodem, klidně se můžeš podívat, jak jsou složena zastupitelstva dotčených obcí a jestli najdeš souvislost mezi podílem ANO v obcích a v MDČR... Pokud souvislost najdeš, máš základ pro spikleneckou teorii. Jinak nemáš vůbec nic.
Strašit, buzerovat a pokutovat, to je ten moderní přístup k udržení pořádku.
Místo toho aby panstvo hodilo * s opravou dálnice tak se soustřeďují na opatření, které danou situaci ani nezlepší ani nevyřeší.
No a z toho panstva je Daň Tok (ANO) opravdu králem...za něj se práce dopravky smrskla na měření. Nakoupil se rekorní počet ryze preventivních maskovaných buzerkár a podobných radarů. Platí úměra...čím méně plynulý provoz (množství oprav), tím více radarů.
ja som to nebol,ale celkom ma pobavila tvoja reakcia. >:D
Na palce sa vy.er pokial neobťažujú v zad.ku >:D
PS1: mne sa už podarilo niekomu dať palec spôsobom že som to nechtiac zamáčkol v smarfoune.
PS2: písal som ti sz
Dle ŘSD došlo ke snížení počtu nehod. Pro všeználky co tvrdí opak a co tu budou pranýřovat ŘSD rovnou napíšu - vy skutečně víte, že žádná čísla NEjsou??? Ok, tak jestli chcete takto pranýřovat ŘSD, že nemá čísla, tak sami doložte své tvrzení, že ŘSD čísla nemá :-!:-!
Mimochodem, úsekové je vcelku nanic, dobytci jezdí ve zúženích často 100+ (a jak jinak, než obvykle dodávkáři, a majitelé velkých SUV či prémiovek...prostě čím větší kráva, tím víc to musí rvát úzkým pruhem, že). Jenže jde o PRŮMĚR, takže pak je stejně někdo zbrzdí na 60 a ono to v průměru nějak vyjde i když jezdí těch 100+.
Ano, jsem jednoznačně pro měření ve zúženích, ale mnohem raději bych viděl >:D neoznačené policejní vozy v těchto úsecích běžně v provozu. Ale i tak lepší aspoň úsekové měření než nic.
Český řidič bohužel je bezohledný a neschopný. Proč ve zúženích v Rakousku je plynulý provoz? Proč u nás v ČR stačí byť i zúžení do 2+2 a vznikají kolony?? Protože řidiči nejezdí plynule, nedodržují snížení rychlosti před zúžením. Pak první brzdí na poslední chvíli, za ním brzdí dřív, atd. až třeba 50. auto je nuceno zastavit. Lavinový efekt. Vznik kolon je dávno popsán. A je to především o plynulosti.
Stejně tak provoz ve zúženích. Stačilo by jet střídavým řazením povolených 80 kmh a je klid, nejsou uražená zrcátka a další nehody, nevzniknou kolony...
co se kamionů týká, nechal bych tě sednout a řídit. udržet kamion v úzkém jízdním pruhu rozhodně není sranda. A když nebudeš mít zboží, budeš první kdo bude kafrat.
Eh? Já reaguju na tvoje:
"Stačilo by jet střídavým řazením povolených 80 kmh a je jklid".
Jo, akorát to jaksi kvůli naloženejm kamionům neni možný. Nemám proti nim nic, ale tvoje představa střídavý jízdy bez předjíždění, když ten kamion jede max pade, je prostě naivní.
Další buzerace řidičů..
Už jsem to loni taky schytal , na 80 Km/h D1 zůžení jsem zpomalil na 91 Km/h..
Pokuta za vysokou rychlost 1000 kč došla za 3 mesíce.. :-!
Jeli tak všichni v koloně...to se to vydělává !