Presne tak, vzdyt staricky motor 1.8T v SeatuLeonCupra ma 165kW - to moc velky rozdil neni, zejmena kdyz ten oplovic motor je 2x tak velkej.
Kde jsou ty doby kadettu, kdy opel platil za vyrobce "premotorovanych" aut.
Hlupove bude zalezet na kroutaku, prubehu a kultivovanosti motoru. Tahle vectra by mohla byt zajimava. Opel delaval skvely velky 4kolky (ale to uz je historie).
no ja nevim ale vypada pekne my mame Vectru starou 2000 18 ventilu a 160 koni a leti pekne a jestli tohle ma 184 kW tak to pude 250 a to staci na zabiti
Vectra 2000 s 18 ti ventily ??? Nejaka novinka ??? nejak mi to nejde podelit mezi 4 valce ..... Pravdepodobne mas na mysli 2,0 16V (jinej se do Ve2000 ani nedaval) a ten ma v serii 150 koni ....
No a nekdo tu psal ze Opel delal dobry 4kolky - NIKDY ZADNOU NEUDELAL ... vsecko to byly 4x4 od ISUZU (koneckoncu i takova Frontera je vlastne faceliftovany Isuzu) .... ja osobne mam Vectru 2000 16V 4x4 z roku 1990 a bohuzel ta 4x4 neni dobra .... ano umi rozdelit vykon podle potreby mezi predni a zadni napravu ..... ale zivotnost teto Visco spojky je nejakych 150 tis. km ..... a oprava/vymena prijde na moc velke penize (podle momentalnich cen by cena opravy prevysila zustatkovou hodnotu auta )
Hoši hoši, kam jste dali oči? Rozebírat kvalitu motorů v Oplech?! To je marnost nad marnost. Kultivovanost motorů Opel? Haha
Jestli chcete zažít pořádnej mazec tak se poohlídněte u Japíků. Motory s malým objemem, maximální výkony, 100% spolehlivost, technická dokonalost.
Možná to nevíte ale život, ten začíná až na 8000 otáčkách. V těhle sférách jsou ty vaše krabice už dávno po smrti... Integra Tpe-R, Civic Tpe-R, Accord Tpe-R...
......ale myslím ze je mi docela fuk jestli mám motor 184,195,210 nebo kolik kilowatu......stejne tak se netrápím tím jestli auto jede 239,247,nebo 250 km/h......a uz je mi uplne fuk jestli jedno auto zrychluje na 100 za 7,3...7,1...6,7...nebo kolik vteřin........proste je jasny ze s tíhle motorem to dobre pojede a nějaka desetina ve zrychlení nebo 5 km v maximalce mě opravdu nežere.......pro me je duležity jak se mi s autem jede!!!!!!!!!!
Já tedy dávám přednost spolehlivosti a myslím, že tato vlastnost je Opelům tak trochu cizí. Píšu ze skušeností mých známých,tak nevím kde "udělali němečtí inženýři chybu".Opel se chlubí nápisem 16V na zadním kufru ale ta kultivovanost?Těch 16V přijde japoncům normální už od 90´ let.Mám Nissan Primera 2000 a ať mě někdo vymluví že je Opel splehlivější než lecjaký japonský švihák.
Já nevím. můj známý měl Omegu 2,0 benzin a údajně měla nalítané 600tis. km bez generálky a ještě byla pojízdná a když jsem mu to nechtěl věřit, tak mi přísahal, že je to pravda, ale nevím, ten tachoš jsem na vlastní oč neviděl a ani jsem neviděl žádnou servisní knížku apod. tak fakt nevím. A druhý známý má zas Astru 1,6i r.v.98 přechodový model a taky je s ní moc spokojený, ale na druhou stranu to zas není až tak staré auto, tak je zcela normální, že se tam problémy nevyskytují. Jinak ale vím, že strašně moc lidí nadává, že Oply jsou vergly. Co ale můžu potvrdit i z vlastní zkušenosti, že Japonci jsou prostě špica (Mitsubishi Lancer Combi 4WD r.v. 95).
nevim o co se tu snazite, ale podle mych informaci od znameho z nemecka, ktery do aut "trochu" dela, by podle navrhu mely mit ta ctyrkola kroutak nekde na 480-530 a to si myslim je az az. na zlomeni vazu pri rozjezdu.No a pokud se tyka zde jiz zminovanych japonciku!!?? No dle mych servisnich zkusenosti je jejich spolehlivost tak do 90tis km. A to je vlastne tak nejak zajetej opel. tak nevim.
Mám opela s V6 kterýžto vzniknul v roce 1993. Od té doby má neustále 125kW (170koní) tyto hodnoty výkonu si drží i přes stále lepší emisní normy které za ty roky splňuje. (Pro úplnost a rejpaly. Dnes se již dělá 2,6i V6). Do VectraB s označením i500 se dávaly tyto vylepšené na 143kW tedy 195koní. Podotýkám že dnešní Bmw má z 2.5i vyždímáno 141kW :-)) Kouknu li na japonce: mazda V6 se 2.3i má výkon 122kW (166koní) atd.. japonci nemají žádné zázraky. Samozřejmě najdou se výjimky např. od Hond Type-R Které ovšem jedou od 5tis. ot. do té doby to jsou líný mrchy. To není auto na běžný provoz. A navíc zajděte si na honda stránky k tunerům a zjistíte že jim to všem žere 1litr oleje na 500km jízdy :-( děkuju pěkně. Vysoký otáčky nejsou všechno.
Abych se vrátil k motorům od Opela. Tatínek má historického Kadetta 1,3i který má najeto 294tkm a neustále z něho dostane jeho maximum tedy 145km/h při spotřebe oleje od rysky k rysce od výměny k výměně tzn. litr na 10.000 km. Já na V6 najedu aniž bych na ní sáhnul 400tkm. Vím to, již jsem toho bez problému dosáhl na předchozím autě (Opel V6).
Opel na rozdíl od mnohých jiných ještě motory umí.
Ad 4x4 dělal na Frontery a pak na Calibry. Fronteru neznám. Calibru ano. Tam má 4x4 jistá specifika. Ovšem při správném servisu je naprosto bezproblémová. To že většina nefunguje je následek dvojího: a) Opel servis o 4x4 ví akorát tak vůbec nic. Bohužel. b) hnusným zacházením a ignorováním servisu ze starny uživatele na straně druhé. Mě 4x4 fungovala skvěle a najel jsem s ní 220tkm.
velmi by mne zajímalo, kolik jste schopen najet ročně kilometrů ... cituji: "Já na V6 najedu aniž bych na ní sáhnul 400tkm. Vím to, již jsem toho bez problému dosáhl na předchozím autě (Opel V6) ... Mě 4x4 fungovala skvěle a najel jsem s ní 220tkm." jestli dobře počítám, je to 1 milion a 20 tis. kilometrů. za jak dlouho se taková štreka dá ujet? když počítám 100 tis. km ročně (což je 274 km DENNĚ), tak byste to ujel za deset let a nějaké drobné :) ale všechno je možné, jen mě to tak napadlo.