Vectra 2005: 4x4 a nový motor

V Rüsselsheimu se intenzivně pracuje na přidání zadního diferenciálu pod podlahu Vectry a zástavbě nového přeplňovaného šestiválce.
Podle magazínu Autoexpress se v Rüsselsheimu intenzivně pracuje na přidání zadního diferenciálu pod podlahovou plošinu Epsilon nové Vectry, která k tomu původně nebyla zkonstruována. První prototypy prý byly značně zvýšené, nicméně ve finální podobě naroste světlá výška vozu jen o cca 2,5 cm díky větším kolům a zvětšeným podběhům.
Dva dobré důvody pro zavedení pohonu všech kol se budou nacházet pod kapotou budoucí sportovní verze. Kromě 200koňového biturbodieselu 1,9 L, známého ze studie OPC, i nový přeplňovaný vidlicový šestiválec 3,2 L o výkonu 184 kW. Oficiální odhalení je očekáváno v polovině příštího roku.