Tak ja bych byl určitě raději za toho Passata. Škodifky nemusim a navic Superb se mi nelibi to už spiš čiňan nebo-li Octavia. No ale jen jestli to u toho Passata neni podbizeni se cenou jak to jeden mistni nazyva. >:-[]
To je na tom Škodovka tak špatně, že si musí tímto trapným způsobem zvyšovat image ? Ta pohádka na pokračování o ohrožení Passatu Superbem trvá na můj vkus už moc dlouho. Dle diskusních příspěvků, které určitě přijdou, se ale PR masáž daří. Zase budou příspěvky o tom jak VW závidí Škodovce úspěch a nenechá ji po boku Audi na vrcholu VW piramidy.
Na prodeje jsou na tom cca 5:1, kdyby Passat mel navic to kolik se proda Superbu tak je 3. nejprodavanejsi auto. Ohrození si taky nekteri mylne vykladaji tim, ze to automaticky musi znamenat vyssi prodeje znacky A nez znacky B, coz je pitomost. Jde o to o kolik klientu "diky" Superbu prijdou.
Tak já trochu PR přidám... Odedneška platí další sleva na naše slavné třívalce HTP (obě výkonové verze) u Fábie 9600,- Kč a u Roomsteru 14.400,- Kč ;-) Takže nejlevnější Fábie se dá pořídit po všech slevách a platbě za hotové za nějakých 184.000,- Kč vč. DPH... :-) A teď pojďte do mě forďáci a renaulťáci... >:-[]
Docela divné, že jdou s cenou dolů, když místo plošného zlevnění nasadili 1.4/63kW s modelem Family. I teď by stačilo dokoupit barvu a balíček Plus, aby bylo HTP dražší. Znamená to, že se Family (jiná podpora) vztahuje i na další motorizace?
Pokud si dobře vzpomínáte, článek tehdy nebyl jenom o deštníku, nýbrž také o Fabii.
"Mladoboleslavská automobilka pod tlakem zavedla už první tři omezení, v octavii s poloautomatickou klimatizací nebude chladící box, do sportovních verzí Fabií RS se nedostaly xenonové světlomety (zatímco konkurenční Ibiza Cupra i Polo GTi je mít mohou) a v superbech už řidiči nenajdou značkové deštníky."
No skutecne to zavani docela peknou kampani na podporu obou znacek nepripada mi moc realne aby se oba koncerny a jejich sefove takto pretlacovali pres media kdo ma ubrat akdo zas pridat.
A s tim destnikem je to spise k pousmani to asi nebude ten hlavni duvod koupe skody. >:D
Ale otazka zni jaky ma ale vyznam vyrabet vlastne technicky skoro identicka auta za rozdilnou cenu samozrejme superb je vetsi delka ale jinak skoro identicka vozidla ohledne technologie pod kapotou.
Do budoucna urcite k nejake mensi redukci a vycleneni skody a jejiho teritoria dojde.
Tak to máš absolutně špatny informace! čistě mechanická klima ve Fábii nikdy nebyla,není a vsoučasné generaci ani nebude. Dokonce ani v jedničkové Fábii nebyla mechanická klima. Naopak s příchodem druhé generace Fábie stávala poloautomatická klimatizace 35tisíc,dnes je do všech verzí (vyjma Elegance,která má v základu Climatronic) za příplatek 10tisíc a ještě k tomu dostaneš u Classicu centrál a u Ambiente SunSet...
no tak koukám na konfigurátor, fabia ambiente -samotná "klimatizace s mechanickou regulací" (na obrázku mech. klima) stojí 20300kč (tedy o 300 víc než minulý rok stál tzv poloautomat).......a že by se škoda najednou vzdala magického označení Climatic a marketingových keců o poloautomatu a přitom se tam pořád montoval poloautomat, to se mi nezdá...
Také nechápu,jak jsi na to přišel... Fábia Elegance má digitální plně automatickou klimatizaci Climatronic v základu, všechny ostatní mají poloautomatiku Climatic za desítku. Tak to vždy bylo... Akorát do Elegance dali tu držší digitální už asi před dvěma rokama do základu a ceny Fábií klesly za poslední tři roky o třetinu u všech verzí...
Změna je pouze u Octavie, kde polautomatickou klimatizaci Climatic nahrazuje manuální od 45 kalendřního týdne letošního roku.... ;-)
A jakej je vlastně rozdíl od toho climaticu? Teda vím, že dokáže udržet nastavenou teplotu. U ty mechanický to nejde měnit. Nebo jak? Tak teď mám uplnej maglajz jak kde ta klimatizace vypadá. Jsem myslel, že po faceliftu má stejné ovládání jak octavie, takové ty kulaté ovladače ne jak ve Fabii 1. Což už nemá a u oktávky to vypadá teď jak?
všechny řady včetně superbu mají klasickou mechanickou klimatizaci místo poloautomatu. na přání je v nabídce climatronic, kterému zůstalo i chlazení schránky
Už ti tady jednou kolega řekl, že pro Classic (včetně centrálu) i Ambiente (včetně SunSetu) je klimatizace za 10 000Kč. Tenhle stav trvá už dva roky, tak přestaň jak tupoun hledat samostatnou položku klimatizace.
Při uvedení na trh byla Fabia Ambiente 1.2/51kW za 294 900Kč. Dneska máš za 254 900Kč stejný stupeň, ale s motorem 1.4/63kW, klimatizací, metalízou a dálkově ovládaným zamykáním. Za 10 000Kč si můžeš koupit ESP, 2DIN rádio a maxidot, případně za stejnou částku kola z lehké slitiny, sportovní sedadla a kožený paket.
Že něco odpadne (poloautomat vs. mechanicka) se myslím při takovém tlaku na cenu dá čekat. Naopak se třeba začal standardně montovat funkční paket (schránka na brýle, odkládací kapsy vzadu, háčky v kufru, .......).
béčkové úrovně, totiž superB ( B jako bééé ) sebou mrská ze strany na stranu jako jezevčík, ale nakonec mu to "mejd in čína" paraple zůstane .... tak alespoň nějaký důvod ke koupi, když ta PD nafta nafta tak letí ....
Cim to, ze se tady fanousci Fordu maji potrebu tak silne vymezovat vuci Skodovce? Pokud je to takovy smejd, tak by asi nemeli pomerovat sve kvalitni Fordy se Skodovkou.... nebo plati porekadlo, ze vrana k vrane seda? :-)
Ten deštník má větší cenu,než tvoje Thalia,nebo čím to jezdíš... Tak do toho vraku nasedni a skoč s tím ze skály draku :-);-) Podobnejm zakomplexovancům nic jiného nepomůže... >:D >:-[]
Takze tu mame dve prakticky identicke auta. Par centimetrov tu ci tam nehra rolu.
Majitelia lacnejsieho jedneho ziju v presvedceni, ze skvelo nakupili za menej. Majitelia drahsieho si myslia, ze za extra peniaze dostali nieco navyse.
Z toho vyplyva, ze:
A) jedna zo skupin musi zit nevyhnutne v sebaklame
B) jedna aj druha skupina klame samu seba
V kazdom pripade, z kratkodobeho hladiska je na tom financne lepsie prva skupina. A kedze zakaznik dnes berie do uvahy predovsetkym cenu a az potom tzv. vnimanu kvalitu, vitazom sa zda byt Skoda.
Cele toto PR cvicenie - vybava Skody kole oci sefom VW - baziruje na dost nestabilnej hrane logickeho paradoxu VW. Hazard zatial vychadza. Ale staci sa pozriet na Seat, a uskalia paradoxu su viac nez zrejme.
Tohle si muzes precist v kazde ucebnici ekonomie (a to nejsem ekonom). Maximalni zisk dostanes, kdyz plus minus stejny vyrobek nabidnes v ruznem baleni ruznym segmentum trhu za takovou cenu, kterou ten dany segment snese. Milionarum za milion, prijmove lehce nadprumernym lidem za 300 tisic. Staci ten vyrobek nejak lehce odlisit a nalezite vypichnout a vsichni jsou spokojeni. Marketning je tak jako tak vetsinou zalozeny na tom, ze kupujici jsou idioti.
Jednu vec Skoda zatajila - místo obycejneho destníku ted do Superbu dodává protiraketový destník vyvinutý spolecne s USA a prvni vuz s tímto novym "destníkem" obdrzel premier Necas :-!
ked dokazala Skoda presvedcit siroku verejnost doma o tom, ze najdolezitejsi je na aute velky kufor, myslim, ze dalsiu vyzvu, presvedcit ze najdolezitejsi prvok vybavy je dazdnik, zvladne lavou zadnou. je to presne podla metody : ak potrebujeme zakryt dolezite veci, v ktorych nie sme doma, vyvolame velku debatu o nepodstatnosti.