Ekonomika
To je na tom Škodovka tak špatně, že si musí tímto trapným způsobem zvyšovat image ? Ta pohádka na pokračování o ohrožení Passatu Superbem trvá na můj vkus už moc dlouho. Dle diskusních příspěvků, které určitě přijdou, se ale PR masáž daří. Zase budou příspěvky o tom jak VW závidí Škodovce úspěch a nenechá ji po boku Audi na vrcholu VW piramidy.
:yes😒br />
Hlavně v DE drti Superb Passata. 😄
[odkaz]
[odkaz]
A to je zrovna v tom Německu Superb nejsilnější. Jinde je ten rozdíl ještě výraznější, tam by Superb nebyl ani v tabulce.
Na prodeje jsou na tom cca 5:1, kdyby Passat mel navic to kolik se proda Superbu tak je 3. nejprodavanejsi auto. Ohrození si taky nekteri mylne vykladaji tim, ze to automaticky musi znamenat vyssi prodeje znacky A nez znacky B, coz je pitomost. Jde o to o kolik klientu "diky" Superbu prijdou.
Prodeje leden-říjen
Superb +143% 12 700ks
Passat -23,0% 57 300ks
Prodeje leden-říjen
Superb +143% 12 700ks
Passat -23,0% 57 300ks
Presne. Ide len o to, aby sa o Škode a VW hovorilo.
Tak já trochu PR přidám... Odedneška platí další sleva na naše slavné třívalce HTP (obě výkonové verze) u Fábie 9600,- Kč a u Roomsteru 14.400,- Kč 😉 Takže nejlevnější Fábie se dá pořídit po všech slevách a platbě za hotové za nějakých 184.000,- Kč vč. DPH... 😄 A teď pojďte do mě forďáci a renaulťáci... >😒]
Pozor, toto není pokračování, toto je PR článek.
Pokud si dobře vzpomínáte, článek tehdy nebyl jenom o deštníku, nýbrž také o Fabii.
"Mladoboleslavská automobilka pod tlakem zavedla už první tři omezení, v octavii s poloautomatickou klimatizací nebude chladící box, do sportovních verzí Fabií RS se nedostaly xenonové světlomety (zatímco konkurenční Ibiza Cupra i Polo GTi je mít mohou) a v superbech už řidiči nenajdou značkové deštníky."
Nyní jsme svědky PR článku.
Pokud si dobře vzpomínáte, článek tehdy nebyl jenom o deštníku, nýbrž také o Fabii.
"Mladoboleslavská automobilka pod tlakem zavedla už první tři omezení, v octavii s poloautomatickou klimatizací nebude chladící box, do sportovních verzí Fabií RS se nedostaly xenonové světlomety (zatímco konkurenční Ibiza Cupra i Polo GTi je mít mohou) a v superbech už řidiči nenajdou značkové deštníky."
Nyní jsme svědky PR článku.
No skutecne to zavani docela peknou kampani na podporu obou znacek nepripada mi moc realne aby se oba koncerny a jejich sefove takto pretlacovali pres media kdo ma ubrat akdo zas pridat.
A s tim destnikem je to spise k pousmani to asi nebude ten hlavni duvod koupe skody. >😁
Ale otazka zni jaky ma ale vyznam vyrabet vlastne technicky skoro identicka auta za rozdilnou cenu samozrejme superb je vetsi delka ale jinak skoro identicka vozidla ohledne technologie pod kapotou.
Do budoucna urcite k nejake mensi redukci a vycleneni skody a jejiho teritoria dojde.
A s tim destnikem je to spise k pousmani to asi nebude ten hlavni duvod koupe skody. >😁
Ale otazka zni jaky ma ale vyznam vyrabet vlastne technicky skoro identicka auta za rozdilnou cenu samozrejme superb je vetsi delka ale jinak skoro identicka vozidla ohledne technologie pod kapotou.
Do budoucna urcite k nejake mensi redukci a vycleneni skody a jejiho teritoria dojde.
Oba koncerny? >😁 >😁 >😁
tovarny
Ktoré továrne? Winterkorn šéfuje nejakej továrni? Máš to v hlave pekne pomotané. Skús to ešte raz - do tretice všetko dobré.
...aj nová anketa? A jak to, že mi píše "Již hlasováno", keď som ešte nehlasoval? 😲
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
no fakt ;-\ ....škoda, hlavně, že je ta mech. klima ještě dražší než býval climatic! (a netýká se to jen klimy)...takže pro změnu méně za více peněz?
Jak jsi na to přišel, že je dražší...???
pokud vím, climatic ve výbavě ambiente stával rovných 20litrů, dnes zaplatíš za obyč. mech. klimu o 300kč víc..
Tak to máš absolutně špatny informace! čistě mechanická klima ve Fábii nikdy nebyla,není a vsoučasné generaci ani nebude. Dokonce ani v jedničkové Fábii nebyla mechanická klima. Naopak s příchodem druhé generace Fábie stávala poloautomatická klimatizace 35tisíc,dnes je do všech verzí (vyjma Elegance,která má v základu Climatronic) za příplatek 10tisíc a ještě k tomu dostaneš u Classicu centrál a u Ambiente SunSet...
no tak koukám na konfigurátor, fabia ambiente -samotná "klimatizace s mechanickou regulací" (na obrázku mech. klima) stojí 20300kč (tedy o 300 víc než minulý rok stál tzv poloautomat).......a že by se škoda najednou vzdala magického označení Climatic a marketingových keců o poloautomatu a přitom se tam pořád montoval poloautomat, to se mi nezdá...
Také nechápu,jak jsi na to přišel... Fábia Elegance má digitální plně automatickou klimatizaci Climatronic v základu, všechny ostatní mají poloautomatiku Climatic za desítku. Tak to vždy bylo... Akorát do Elegance dali tu držší digitální už asi před dvěma rokama do základu a ceny Fábií klesly za poslední tři roky o třetinu u všech verzí...
Změna je pouze u Octavie, kde polautomatickou klimatizaci Climatic nahrazuje manuální od 45 kalendřního týdne letošního roku.... 😉
Změna je pouze u Octavie, kde polautomatickou klimatizaci Climatic nahrazuje manuální od 45 kalendřního týdne letošního roku.... 😉
jak píšu výše, přišel jsem na to v konfigurátoru, kde o climaticu najednou není ani zmínka
Climatic je nahrazen manuální klimou i u Fabie a Yetiho. 😉
A jakej je vlastně rozdíl od toho climaticu? Teda vím, že dokáže udržet nastavenou teplotu. U ty mechanický to nejde měnit. Nebo jak? Tak teď mám uplnej maglajz jak kde ta klimatizace vypadá. Jsem myslel, že po faceliftu má stejné ovládání jak octavie, takové ty kulaté ovladače ne jak ve Fabii 1. Což už nemá a u oktávky to vypadá teď jak?
Už ti tady jednou kolega řekl, že pro Classic (včetně centrálu) i Ambiente (včetně SunSetu) je klimatizace za 10 000Kč. Tenhle stav trvá už dva roky, tak přestaň jak tupoun hledat samostatnou položku klimatizace.
Při uvedení na trh byla Fabia Ambiente 1.2/51kW za 294 900Kč. Dneska máš za 254 900Kč stejný stupeň, ale s motorem 1.4/63kW, klimatizací, metalízou a dálkově ovládaným zamykáním. Za 10 000Kč si můžeš koupit ESP, 2DIN rádio a maxidot, případně za stejnou částku kola z lehké slitiny, sportovní sedadla a kožený paket.
Že něco odpadne (poloautomat vs. mechanicka) se myslím při takovém tlaku na cenu dá čekat. Naopak se třeba začal standardně montovat funkční paket (schránka na brýle, odkládací kapsy vzadu, háčky v kufru, .......).
Při uvedení na trh byla Fabia Ambiente 1.2/51kW za 294 900Kč. Dneska máš za 254 900Kč stejný stupeň, ale s motorem 1.4/63kW, klimatizací, metalízou a dálkově ovládaným zamykáním. Za 10 000Kč si můžeš koupit ESP, 2DIN rádio a maxidot, případně za stejnou částku kola z lehké slitiny, sportovní sedadla a kožený paket.
Že něco odpadne (poloautomat vs. mechanicka) se myslím při takovém tlaku na cenu dá čekat. Naopak se třeba začal standardně montovat funkční paket (schránka na brýle, odkládací kapsy vzadu, háčky v kufru, .......).
ó chrám posVWätnej viery vyslyšal naše prosby a môžeme konečne všetci spokojne spinkať, lebo superb bude mať dáždnik za 5 eur vo výbave :-!
béčkové úrovně, totiž superB ( B jako bééé ) sebou mrská ze strany na stranu jako jezevčík, ale nakonec mu to "mejd in čína" paraple zůstane .... tak alespoň nějaký důvod ke koupi, když ta PD nafta nafta tak letí ....
Čo si pil? Vyzerá to na okenu...
to byla mladoboleslavská nemrznoucí směs, Mc Fridex ...
Ten deštník má větší cenu,než tvoje Thalia,nebo čím to jezdíš... Tak do toho vraku nasedni a skoč s tím ze skály draku 😄 😉 Podobnejm zakomplexovancům nic jiného nepomůže... >😁 >😒]
Takze tu mame dve prakticky identicke auta. Par centimetrov tu ci tam nehra rolu.
Majitelia lacnejsieho jedneho ziju v presvedceni, ze skvelo nakupili za menej. Majitelia drahsieho si myslia, ze za extra peniaze dostali nieco navyse.
Z toho vyplyva, ze😒br /> A) jedna zo skupin musi zit nevyhnutne v sebaklame
B) jedna aj druha skupina klame samu seba
V kazdom pripade, z kratkodobeho hladiska je na tom financne lepsie prva skupina. A kedze zakaznik dnes berie do uvahy predovsetkym cenu a az potom tzv. vnimanu kvalitu, vitazom sa zda byt Skoda.
Cele toto PR cvicenie - vybava Skody kole oci sefom VW - baziruje na dost nestabilnej hrane logickeho paradoxu VW. Hazard zatial vychadza. Ale staci sa pozriet na Seat, a uskalia paradoxu su viac nez zrejme.
Majitelia lacnejsieho jedneho ziju v presvedceni, ze skvelo nakupili za menej. Majitelia drahsieho si myslia, ze za extra peniaze dostali nieco navyse.
Z toho vyplyva, ze😒br /> A) jedna zo skupin musi zit nevyhnutne v sebaklame
B) jedna aj druha skupina klame samu seba
V kazdom pripade, z kratkodobeho hladiska je na tom financne lepsie prva skupina. A kedze zakaznik dnes berie do uvahy predovsetkym cenu a az potom tzv. vnimanu kvalitu, vitazom sa zda byt Skoda.
Cele toto PR cvicenie - vybava Skody kole oci sefom VW - baziruje na dost nestabilnej hrane logickeho paradoxu VW. Hazard zatial vychadza. Ale staci sa pozriet na Seat, a uskalia paradoxu su viac nez zrejme.
Tohle si muzes precist v kazde ucebnici ekonomie (a to nejsem ekonom). Maximalni zisk dostanes, kdyz plus minus stejny vyrobek nabidnes v ruznem baleni ruznym segmentum trhu za takovou cenu, kterou ten dany segment snese. Milionarum za milion, prijmove lehce nadprumernym lidem za 300 tisic. Staci ten vyrobek nejak lehce odlisit a nalezite vypichnout a vsichni jsou spokojeni. Marketning je tak jako tak vetsinou zalozeny na tom, ze kupujici jsou ***i.
Jednu vec Skoda zatajila - místo obycejneho destníku ted do Superbu dodává protiraketový destník vyvinutý spolecne s USA a prvni vuz s tímto novym "destníkem" obdrzel premier Necas :-!
tak se taky stalo 😄 obrovské PR VW na podporu prodeje Škodovek, resp. pro podpoření pravděpodobného boomu ve výprodeji skladovek
ked dokazala Skoda presvedcit siroku verejnost doma o tom, ze najdolezitejsi je na aute velky kufor, myslim, ze dalsiu vyzvu, presvedcit ze najdolezitejsi prvok vybavy je dazdnik, zvladne lavou zadnou. je to presne podla metody : ak potrebujeme zakryt dolezite veci, v ktorych nie sme doma, vyvolame velku debatu o nepodstatnosti.
tak este misto ty "nadrzky na vodu do ostrikovace" dat do superbu poradnou nadrz a bude to ok 😄
[odkaz]