Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Velor-X-Trike je ideový nástupce Velorexu, premiéru má Brně

Na Motosalonu v Brně dnes tvůrci představili nový velorex. Moderní interpretace původní tříkolky bude exkluzivním zbožím, cena začíná na půl milionu korun.
Zpět na článek
10. 3. 2010 16:26
12. 3. 2010 08:35
neregistrovaný "velkaosa"
10. 3. 2010 16:56
10. 3. 2010 17:09
10. 3. 2010 17:25
10. 3. 2010 17:44
10. 3. 2010 18:00
11. 3. 2010 11:46
10. 3. 2010 18:04
10. 3. 2010 18:44
10. 3. 2010 22:01
10. 3. 2010 23:25
10. 3. 2010 20:25
10. 3. 2010 22:09
11. 3. 2010 11:26
10. 3. 2010 22:56
11. 3. 2010 11:27
10. 3. 2010 23:33
11. 3. 2010 09:31
11. 3. 2010 11:06
11. 3. 2010 11:28
11. 3. 2010 13:15
11. 3. 2010 14:45
12. 3. 2010 00:43
11. 3. 2010 18:29
11. 3. 2010 18:51
10. 3. 2010 20:28
10. 3. 2010 22:20
neregistrovaný "Alexx11"
10. 3. 2010 22:58
neregistrovaný "Stillborn"
11. 3. 2010 21:21
11. 3. 2010 23:52
neregistrovaný "Kajfik"
11. 3. 2010 22:53
10. 3. 2010 16:26
Supermoderní retro
Nebuďme tak kritičtí, mohlo to dopadnou i mnohem hůř. Koncept sám o sobě je dobrý, designově v rámci retrostylu bezvadně zvládnutý. Nepříjemně ho však degradují některé tuningové, naprosto nevhodné doplňky jako chromovaná zrcátka z Hypernovy, všemožné led-diodové kreace a nebo třeba vytrčené rádio z palubní desky.

Stejně tak negativně vnímám samotnou prezentaci, kdy výrobce neustále dokola předhazuje informace o technologiích 21. století což je vlastně jen dotykový displej, led podsvícení, chameleon lak apod. Před dvaceti lety by mi to možná vyrazilo dech, ale dneska to zní spíše úsměvně.

Každopádně držim Velorexu palce

:yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - ryman
10. 3. 2010 16:35
Re: Supermoderní retro
asi tak :yes: ty tuzingové zrcátka jsou vážně jak pěst na oko..

ladné křivky? [odkaz]
10. 3. 2010 17:01
Re: Supermoderní retro
Predpokladam, ze mluvis o te kocicce?
Avatar - salamoon
10. 3. 2010 18:09
Re: Supermoderní retro
urcite,pretoze ta amaterska karoseria nevidela ladne krivky ani na obrazku,to asi kreslilo 7 rocne decko.....
Avatar - gld
10. 3. 2010 18:47
Re: Supermoderní retro
sám by si to zvládol určite lepšie, však?
Avatar - salamoon
11. 3. 2010 00:56
Re: Supermoderní retro
studujem dizajn,sice iny druh,ale aj autam som sa niekedy venoval.
aby bolo jasne,tomuto projektu som fandil,ale ta kapotaz vyzera ako keby ju robil ten indicky navrhar aut z polotovarov,ktore nejak zazrakom zlepi do jedneho celku,nepasuje tam nic,naveznost nula bodov.
Avatar - gld
11. 3. 2010 16:23
Re: Supermoderní retro
je to hadrák v plechovej verzii >:D ťažko si predstaviť že by to niekto spravil "lepšie"

nehovoriac o tom ako subjektívna vec je dizajn
Avatar - salamoon
11. 3. 2010 17:24
Re: Supermoderní retro
toto je skor dizajn a la leepu,kopec polotovarov pozvarany do bizardneho tvaru.

a este to prezentuju ako nejaky super mega hi-tech luxus... 8-s
11. 3. 2010 17:35
Re: Supermoderní retro
Chtelo by to vic pokory od tvurce, s tim castecne souhlasim...nevim, proc nestavej neco dostupneho, co si nekdo koupi pro radost i kdyby to mel splacet, proc proste postavi tohle za pul mice, vzdyt preci je lepsi prodat 50 kusu, nez 20, cim vic se proda, tim vic je to videt, reklama zdarma..je to je videt, ze pan tvurce neni clovek do businesu.
Avatar - gld
11. 3. 2010 20:11
Re: Supermoderní retro
súvisí to s profilovaním produktu, pochybujem že to pán "realizátor" nemal prerátané. Má to byť alternatíva k na zakázku stavaným trojkolkám ktoré sú v amerike tak populárne..občas nejakého exhibicionistu vidno aj na našich cestách..v každom prípade je to podobne výstredné, podobne drahé plus vo velor-xe pasažieri nezmoknú

Stavať ľudové vozítko na motívy pôvodného velorexu v dnešných dobách ncap testov a lacných tata mobilov mi príde odveci..
12. 3. 2010 00:46
Re: Supermoderní retro
Taky nazor a zajiste je OK, pokud pan stvoritel velor-xe ma spocitane, kolik ho bude stat pripadny transport do USA, schvaleni typu do provozu atd...ale snad jo, uspech mu samozrejme preji. :yes:
10. 3. 2010 16:43
Re: Supermoderní retro
Ja se pridavam, ubral bych na tech votuzingovejch vecech a pojal to trosku konzervativneji, kvalitneji a decentneji, slo by to i bez toho, aby neco z tech ,,superveci" zmizelo..i kdyz diody by mohly..kazdpadne radio by slo resit decentneji, je to jako vybava v cinskejch autech...vsechno prvoplanove, aby to prastilo do oka, ale verim, ze se to jeste vychyta, ted to predstavili verejnosti, budou mit reakce a ohlasy a urcite na tom jeste zapracuji..zrcatka jsou jen spickou ledovce..Jinak..vic nez dotykovejm displayum, bych se venoval treba tomu tesneni zadnich vrat, nevypada to nejlepe uz na male fotce a dalsim, daleko podstatnejsim vecem. Za pul mega, bych chtel takovouhle hracku, co bude pevna, realtivne dobre zpracovana, tuha, nebude vrzat atd...radio s DVD si lidi koupej sami, vubec bych ho do zakladni vybavy nedaval, protoze proc..? Protoze je to predevsim o zabave z jizdy ne (?)...a pri radeni na okreskach preci nechci mit pustene porno, ani Rychle a zbesile...chci, aby to sedelo, chci, abych citil tu kompaktnost a hravost, ne to, ze tam mam vsechno z butiku na Aukru... Snad to dotahnou a bude to uspesne... HODNE STESTI PREJI :yes: :-! :yes:
neregistrovaný "velkaosa"
12. 3. 2010 08:35
Re: Supermoderní retro
je to podobné ako sériovky typu nový chrobák,nové mini, nová kačica, jednoducho chýba im to najpodstatnejšie: idea pôvodných bola postaviť jednoduché, úsporné, lacné, odolné vozítko. Mne osobne z týchto akože retro vyhovuje iba, ale je to viac športové, Caterham clasic a podobné napodobeniny super sedmičky. Vážia okolo 500kg, motor si dáte podla penaženky a jazdné vlastnosti super. Nevýhoda: iba jedna - nie sú pohodlné. ALE na semaforoch na vás majú iba silné motorky, a v zákrutách ani tie, jednoducho fyziku neokakajú ani čipy.
Avatar - masO
10. 3. 2010 16:56
hadrák
Škoda dvou věcí - designu - vypadá levně a přeplácaně, fakt dobrý tak na tuning sraz a druhá věc: není to hadrák, těšil jsem se jak se s tím poperou a oni se s tím nepoprali. U mě :no: :yes: ;-\ No a vlastne i ten název vypadá jak kdyby to vymýšlel nějakej puboš..no nic už mám jasno, snaha se cení ale :no:
Rozbalit vlákno
1
10. 3. 2010 17:09
Re: hadrák
Název je mrzutý, ale v rámci možností ještě dobrý. Původní název Velorex nám ukradl nějaký polák ;-\
Avatar - Dave-lamino
10. 3. 2010 17:13
Hadraplán měl svoje jedinečné kouzlo v jednoduchosti
Stará klasika odpovídala své době a proto má asi tolik příznivců .Také je zdravím když se to valí proti mne na silnici .Novinka která je prezentována třeba spustí lavinu dalších projektů ........... .Tvůrce má můj obdiv ,že se do toho pustil .
Rozbalit vlákno
1
11. 3. 2010 07:44
Re: Hadraplán měl svoje jedinečné kouzlo v jednoduchosti
Souhlasím. Je to tady samá kritika, nicméně je to alespoň nějaký počin a to zaslouží uznání. A pak ještě malá poznámka o způsobilosti provozu na komunikacích. Konstrukce musí odpovídat dnešním požadavkům (ochrana chodců, cestujících, požární bezpečnost atd...) a to by trubka zabalená do hadru dnes asi nedokázala....
10. 3. 2010 17:25
:(:(
Puvodnim Velorexem jezdim uz par let, na tady tohle jsem se dost tesil, ale...docela hnus:( Do retra to ma daleko, stejne tak jako do neceho co nevypada preplacane...je to trochu jako hodne zmrvena Skoda Rapid...a ta cena :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - mrvolvo
10. 3. 2010 17:44
+ a -
Má svoje plusy a má svoje mínusy, to je jasný, ale bude stavěn na míru, takže po dohodě může být míň přeplácaný a víc doladěný. Pro mě je závěrem z dnešního představení ocenění snahy a originality s vazbou do historie. Podle mě má svoji budoucnost
Rozbalit vlákno
0
10. 3. 2010 18:00
LOL
kto si kupi prednu masku z trabanta na troch kolesach za 20 000 euro si ine oznacenie ako postihnuty ani nezasluzi.
Rozbalit vlákno
1
11. 3. 2010 11:46
Re: LOL
maska z Trabanta mi taky přišla na mysl!

Co se týče ceny = custom hardcore bike stojí okolo 100k Euro, takže v poměru k tomu je to docela v klidu, jinak samozřejmě kdyby to mělo být jako levný auto, je to nesmysl >:D
Avatar - salamoon
10. 3. 2010 18:04
hmmmm
na skoro rovnakom podoryse ako osobny automobil to ma dvojicu miest,mizerne miesto pre batozinu,a nedosahuje to ani nejake extra jazdne hodnoty(ako by mohol niekto argumentovat,ze ani 2 mieste sportiaky niesu na tom lepsie)

pokial nebude cena okolo 150 000czk alebo 5 000 eur,je to zbytocne...
Rozbalit vlákno
0
10. 3. 2010 18:44
nevim nevim
pokud bych chtel nejakou takovouto rachejtli, tak bud radsi priplatim stejnou sumu a poridim Ariel Atom, nebo si necham postavit nazakazku koncepcne podobne "auto" presne podle mich predstav za podobnou cenu a pocitam s lepsima parametrama i v oblasti bezpecnosti od lidi co se tim zivej, i zakladni Lotus Elise vyjde jen o par set tisic draz, kde je soucasti zaruka o ktere se tehle zrudicce muze jen zdat

tohle neni retro Velorexu, tohle je preplacanej nesmysl z mysli nejakeho tuzingare co se jen chtel pochlubit a zaroven vypustil i ze to v pripade zajmu budou nazakazku stavet :-)
Rozbalit vlákno
2
10. 3. 2010 22:01
Re: nevim nevim
Ariel Atom stojí 2 Mega a cca stejný poměr výkon/váha. Postavit něco na zakázku s následnou homologací - to si toho Atoma ještě vynásob dvěma...
10. 3. 2010 23:25
Re: nevim nevim
nojo nesmis kupovat v EU, tady vyrobce/prodejce moc dobre vi ze Evropan je hlupak a rad zaplati 72k euro za zaklad >:D mimoto i ten zaklad Atoma je porad vyrazne s lepsim pomerem nez jaky nabidne tahle hruza, kukni ze as 200 koni bude u jakesi sportovni verze

a co se stavby aut tyce, tak v CR jsou asi 3 firmy co znam co stavi auta na zakazku s tim ze se jako zaklad pouziva nejake seriove auto co si dodas a ceny zacinaji na cca 800 tisicich + to dodane auto a verim ze kvalita podvozku u overenych sportacku bude krapet lepsi nez u tohohle skaredeho cehosi co ma pripominat Velorex, mel jsem moznost videt takto zacinajici prestavbu, respektive spise ocesani aktualni Mazdy MX5 ci Clia Sport predchozi generace a u Clia se celkova cena vysplhala na 1.1mega i s autem a nakonec 550kg vuz mel 300+ koniku s tim ze z puvodni karoserie a ramu nezbilo nic a auto po dokonceni pripomina spise ram z rallyaku s motorem na koleckach :-)
10. 3. 2010 20:03
Mene je nekdy vice!!
Znovu sem davam svuj prispevek, zajima me vas nazor na muj nazor :-) , to se tak casto nestava, tak si toho vazte >:D .

Ubral bych na tech votuzingovejch vecech a pojal to trosku konzervativneji, kvalitneji a decentneji, slo by to i bez toho, aby neco z tech ,,superveci" zmizelo..i kdyz diody by mohly..kazdpadne radio by slo resit decentneji, je to jako vybava v cinskejch autech...vsechno prvoplanove, aby to prastilo do oka, ale verim, ze se to jeste vychyta, ted to predstavili verejnosti, budou mit reakce a ohlasy a urcite na tom jeste zapracuji..zrcatka jsou jen spickou ledovce..Jinak..vic nez dotykovejm displayum, bych se venoval treba tomu tesneni zadnich vrat, nevypada to nejlepe uz na male fotce a dalsim, daleko podstatnejsim vecem. Za pul mega, bych chtel takovouhle hracku, co bude pevna, realtivne dobre zpracovana, tuha, nebude vrzat atd...radio s DVD si lidi koupej sami, vubec bych ho do zakladni vybavy nedaval, protoze proc..? Protoze je to predevsim o zabave z jizdy ne (?)...a pri radeni na okreskach preci nechci mit pustene porno, ani Rychle a zbesile...chci, aby to sedelo, chci, abych citil tu kompaktnost a hravost, ne to, ze tam mam vsechno z butiku na Aukru... Snad to dotahnou a bude to uspesne... HODNE STESTI PREJI :yes: :-! :yes:
Rozbalit vlákno
11
10. 3. 2010 22:29
Re: Mene je nekdy vice!!
tak ja si toho teda vazim a reaguji.. ;)

asi bych souhlasil, ale vem to taky jinak. Podivej se, co je vsude kolem nas lidi, co jsou bohati a presto (nebo prave proto?) mnozi z nich postradaji vkus. Kdyz jsem Velor-X-trike videl poprve, trosku me vydesila ta kola.. je fajn, ze pouzil vyplety, ale tohle neni zrovna to, co bych si predstavoval (kdyby byly alespon stejne, jako ty vzadu..) Druha vec byla zrcatka, celkova hranatost kastle (zvlast mi to vadi na rozhrani celniho skla a strechy). Nasledne fakt, ze je kastle alespon subjektivne za ridicem tak dlouha (mozna je to vsak z konstrukcnich duvodu). No a nakonec ten interier.. na to se neda rict nic jineho, nez PB (=OMG)... :(. na druhou stranu ale... si myslim, ze vzhledem k zakazkove stavenemu pojeti auta nebude (snad krom tvaru kastle) nic, co by se nedalo zmenit. Takze verim tomu, ze kdyz se toho chopi nekdo se stridmejsim vkusem, mozna z nej vykouzli i pohledne povozitko. :-)
Na uplny zaver bych chtel ale tvurci vzdat hold, protoze se pustil na docela tenky led.. a nemyslim si, ze by se s tim popral vyslovene spatne. To, ze si nesedl s nasimi predstavami neni tak uplne jeho chyba.
A na jeste uplnejsi zaver pridavam svou predstavu.. predstavoval bych si to trosku uzsi a zaoblenejsi (jako Velorex). Dal bych tomu uzsi kola (i za cenu ovladatelnosi). Interier bych udelal neco ve stylu mini. Velky rychlomer, otackomer, nejaky budik a nic vic... mno a nakonec by to musela byt alespon targa... ;) skoda, ze asi takove odhodlani, jako mel pan Brida v sobe jen tak nenaleznu a tudiz me predstavy nebudou jen tak zhmotneny.... >:D
10. 3. 2010 22:30
Re: Mene je nekdy vice!!
jeste jsem zapomnel... nemuzu se zbavit dojmu, ze ty kliky vzal z Trabanta....... >:D
11. 3. 2010 11:23
Re: Mene je nekdy vice!!
:yes: :yes: asi v ramci Retro stylu :yes: :-(
Avatar - masO
11. 3. 2010 23:50
Re: Mene je nekdy vice!!
obavam se ze se nenajde moc lidi se vkusem, kteri by byli ochotni za pul mega jit presvedcovat tvurce tyhle parady aby to udelal lepe, to je jak kdyby si chtel po cinanech aby udelali hezky auto ;-) to se na to driv vyse*es nez ti splni prani a pujdes si do bazace pro jetyho lotuse a mas pokoj :-) sem zvedavej na prvni testy - ta trakce - tomu neverim, 200koni na jedno kolo..to bude vyzadovat citlivou praci s plynem.. ale treba ne, kazdopadne je mi to celkem jedno vlastne, ja jsem zklaman a toho pana co udelal puvodniho velorexe, toho mi bylo vylozene lito..
11. 3. 2010 11:26
Re: Mene je nekdy vice!!
S tim se neda jinak, nez souhlasit... :yes: . Diky za reakci ;-) .
Avatar - theolli
11. 3. 2010 13:12
Re: Mene je nekdy vice!!
ty jsi šašek.Sám by jsi to líp nepostavil a kritizovat umíš koukám že jsi asi taky šmrncnutej nějakým "tuzingem"
11. 3. 2010 14:44
Re: Mene je nekdy vice!!
Jee ty jsi podrazdenej jeste za to, ze jsme te sjeli za neadekvatni reakci na 24h Opel vid,... chudacku....ja mam tuning uz tovarni.. biturbo od BMW mi staci a kdyz uz mluvime o upravach, ano Artctic Truck mi udelal z Hi-Luxe vuz, pro jezdeni po ledovcich, tak se ukousej vzteky.
Prijemne pozdravy z Islandu posilam.. :-!
Avatar - theolli
11. 3. 2010 17:00
Re: Mene je nekdy vice!!
na kolikátou máš nataženej budík,měl by jsi začít makat aby jsi to stihl. Vždyt jsi se nestačil v tvým věku po škole rozkoukat,na mě ne pitomče!
11. 3. 2010 17:16
Re: Mene je nekdy vice!!
Haha :-) , ty jsi zoufalej :-) . Bc a MA uz jsem, za 2 mesice me cekaji statnice na Ing a master...(ony se daji totiz delat 2 skoly najednou, ale to je nad tve chapani), ale vydelavam si zatim hokejkou a taham prachy z proklate Evropske Unie, delej to taky tak, to zvladnes. Preji hodne stesti, at jsi aspon tak neschopnej, jako ja, ale tobe uz zrejme ujel vlak davno..treba ho jeste nekdy dobehnes.
10. 3. 2010 20:25
VELOKÝČ
Udělat z Velorexu retro je vyloučené z podstaty produktu samotného, neb Velorex sám byl retro už v době svého vzniku. Mimo jiné i v tom tkví jeho kouzlo dodnes. A jaký byl? Především jednoduchý, jednoduchý a... jednoduchý. Velorex byl skromný samorost, vyrostlý z nezměrné lásky k technice, k ježdění. Žádná póza, poctivá nefalšovaná práce "českejch ručiček" jak je máme v sobě zachycené (bohužel) už jen ve vyprávění našich dědečků...

Velmi mě mrzí, že aktuální výsledek má k pověstnému hadrákovi stejně daleko jako na Měsíc. Velmi mě to mrzí z úcty a z piety. Neb k legendám, a Velorex legendou JE, se musí přistupovat s co nejvyšší mírou pokory, znalostí a umění.

Škoda...

P.S. Bez ohledu na sledovanou rovinu návaznosti na hadráka, a s uznáním náročné práce věnované nové tříkolce, co se nějak elegantně odstřihnout od nemožné cesty, to jest vstoupit podruhé do totožné řeky, a prostě "jen" stvořit parádní tříkolku. Nebo se snad každý na světě, kdo vyrábí tříkolky snaží vecpat hadrákovi pod sukně?
Rozbalit vlákno
14
10. 3. 2010 22:09
Re: VELOKÝČ
Někde jsem viděl koncept BMW, co měl karoserii z plátna (nemůžu to najít). Tehdy jsem si hned představil remake Velorexu s našláplým motorem... A stejnou možností si "podkasat sukně" a udělat z něj cabrio. To by bylo to správné retro...
11. 3. 2010 11:26
Re: VELOKÝČ
Joojoo, nakonec z toho pouzily jen tvary pro facelift kapoty u trojkove ray..
10. 3. 2010 22:56
Re: VELOKÝČ
Stalo se neuvěřitelné... souhlasím s panem GTI... toto je opravdu megavelokýč... :no:

No... nechci se mýlit, ale pravděpodobně se hodně "designově" realizoval sám pan majitel MotoScootu... :no:
11. 3. 2010 11:27
Re: VELOKÝČ
:yes: Tak tak... ;-\
10. 3. 2010 23:33
Re: VELOKÝČ
jednoduše - :yes: :yes: :yes: ;-)
11. 3. 2010 09:31
Re: VELOKÝČ
Moc často s tebou nesouhlasím, ale tentokrát :yes: . Taky si myslím, že bylo lepší stavět něco ma "zelené louce", než se bůvíjak snažit i retro.
11. 3. 2010 11:06
Re: VELOKÝČ
Plný súhlas. :yes:
11. 3. 2010 11:28
Re: VELOKÝČ
:yes: Kdyby tomu nedal nazev spojujici toto a VELOREX, tak by to snad i bylo fajn, ale tohle opravdu s Velorexem nema vubec nic spolecneho...
Avatar - theolli
11. 3. 2010 13:15
Re: VELOKÝČ
Bombardáci co Vám brání,můžete se předvést ne?!
11. 3. 2010 14:45
Re: VELOKÝČ
Bez pracovat, at si muzes taky neco koupit...
11. 3. 2010 21:18
Re: VELOKÝČ
Ty mu ale dáváš. >:D
12. 3. 2010 00:43
Re: VELOKÝČ
On si zacal :-) >:D :yes:
11. 3. 2010 18:29
Re: VELOKÝČ
Naprostý souhlas a ještě musím dodat, že toto není ideový nástupce velorexu! Velorex vzniknul za účelem poskytnout nemajetným a invalidům vozítko které je převeze z bodu A do bodu B... toto není ani levné a není zhola určeno nemajetným a invalidům. Tak jakýpak ideový nastupce?! Jó jako marketingový tah je to dobrý spojovat tohle s Velorexem, ale kromě počtu kol s původním Velorexem nemá nic splečné. Kdyby to mělo jiný název tak by se okolo toho tolik nemluvilo. :no: :no: :no: :no:
10. 3. 2010 20:28
p_i_covina
velmi ubohe....jj__niekto chce tazit z tejto klasiky a legendy___a prachy chcu za to ako svina___tak ako chrobak ci mini__nehorazne peniaze, za nieco co si kedysi mohol dovolit skoro kazdy....a teraz je to retro___budes makas, ze si to kupis, lebo si originalny.....ubohe....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alexx11"
10. 3. 2010 22:20
Re: p_i_covina
:yes: :yes: :yes: :-!
Avatar - Ricardo
10. 3. 2010 22:25
Nezlobte se na mě
Originální Velorex má dnes hodnotu, protože je starý, zvláštní a vzácný. Toto je jen zvláštní... úspěch to mít nebude, značka je to příliš lokální a neznámá na to, aby byla cena 20 tisíc Euro pro zákazníka ospravedlnitelná
Rozbalit vlákno
5
10. 3. 2010 22:27
Re: Nezlobte se na mě
Hmmm. :yes:
10. 3. 2010 23:41
Re: Nezlobte se na mě
Nikdo se na tebe nezlobí, je to přeplácanej a nevkusnej kýč, kterých už tady bylo a je spousta. Na výstavě v Essenu to bude mít úspěch, pokud do toho dá ještě 1000w basák a zářivky z patologie.
11. 3. 2010 18:31
Re: Nezlobte se na mě
>:D :yes:
11. 3. 2010 18:52
Re: Nezlobte se na mě
:yes: :yes:
neregistrovaný "Stillborn"
10. 3. 2010 22:58
Jako...
...většina tady - nemohu se ubránit zklamání. Čekal jsem více citu a prostě něco více. Tohle je přinejmenším zvláštní. Snad se to s individuální výrobou ještě nějak zlepší. Ale pochybuji. Bohužel. A ta cena mi také přijde přemrštěná. Škoda. Ale tak třeba ještě něčím překvapí...
Rozbalit vlákno
0
10. 3. 2010 23:27
da se s tim pracovat?
zalezi jak je to zkonstruovany, jestli se jim povedlo postavit vyjmecnej podvozek a ram, bude to pouzitelnej zaklad na cokoliv, predpokladam ze "karoserie" nema zadnou mechanickou funkci, nic nedrzi a nezpevnuje.. pokud to tak je a šasi bude nadprumerne dobry, muze se to chytnout. a pokud to budou nabizet i jako skladacku.. tak jak kajpan nb jak se to jmenuje, muzes si na tom postavit co budes chtit a za vyrazne min penez.. od hardkorovyho otevrenyho styl atom az po cokoliv.. jestli totiz vsadili na rozum a soustredili se poradne na mechaniku te veci, muzu v klidu rict ze jak to vypada nb ne neni podstatny.. driv nepo pozdeji je donuti trh vydat se podobnou cestou jako super seven a vsechny ty odvozeniny.. proste karoserie jeji vzhled vybava a ja nevim co neni v tehle fazi vubec podstatna.. pokud je dobre postavenej zaklad pod ni.. uvidime..
Rozbalit vlákno
0
10. 3. 2010 23:32
Fakt se nemůžu ubránit dojmu,
že autor tohohle tříkolového "skvostu" je klasickým příkladem přísloví - cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly. Když jsem slyšel o "znovuzrození" Velorexu, tak jsem měl jakousi nostalgickou radost. V tom původním byla originalita, hravost a jistý náboj nadšení a nebojím se říci - živočišné radosti z jízdy.... A tohle? Jistě - technicky možná dokonalá(dokonalejší) hračka. Přetuzená, přetažená békovina pro zastydlý puberťáky, jejichž jedinou vírou je vyčnívat, ať to stojí, co to stojí? Kouzlo jednoduchosti podlehlo pí....nám v chromu. Autorovi - udělejte nějakou soft verzi - žádnej chrom, žádný pozlátko - a bude to fajn..... Takhle se bojím, že na mně z toho, místo správnýho chlapíka "smrdícího" olejem, vyběhne nějakej přeuzenej Ken a bude za sebou vláčet přitroublou Barbie...........
Rozbalit vlákno
7
10. 3. 2010 23:38
Re: Fakt se nemůžu ubránit dojmu,
Co je přeuzenej Ken?
11. 3. 2010 07:38
Re: Fakt se nemůžu ubránit dojmu,
taková ta až nepřirozeně opálená mužská krasava, pokud možno v bílým roláčku a s namydlenejma ouškama, která má řasy ošetřený max factorem................
11. 3. 2010 11:29
Re: Fakt se nemůžu ubránit dojmu,
To ze se o sebe staram, jeste neznamena, ze jsem * a Ken... :-| ..... :-!
11. 3. 2010 15:53
Re: Fakt se nemůžu ubránit dojmu,
nebuď vztahovačnej a čti pořádně.... No ale jestli trávíš hodiny v solárku a fakt si "děláš" řasy řasenkou(to jsem fakt viděl), tak sry, ale pro mně si vyuzenej Ken. Pokud se o sebe normálně staráš - občas chodíš do fitka, nesmrdíš jak kupka hnoje a nepovažuješ se za střed vesmíru, tak můžeš být v klidu....jsi normální....
11. 3. 2010 17:19
Re: Fakt se nemůžu ubránit dojmu,
Ja bych strasne rad byl strdem vesmiru, vlastne se tak cejtim >:D . Ale neboj pochopil jsem ;-) :-) :yes:
11. 3. 2010 09:39
Re: Fakt se nemůžu ubránit dojmu,
[odkaz]
Avatar - Blue Sun
12. 3. 2010 09:23
Re: Fakt se nemůžu ubránit dojmu,
Uffff! 2000 a dál je teda síla.
11. 3. 2010 07:48
Naprostý zklamání - paskvil
Patřím jednoznačně k těm, pro něž je celkové pojetí a výsledek totálním zklamáním. První zprávy hovořily o využití původní koncepce za účelem stvoření nějakého městského vozidla proto jsem předpokládal konkurenta typu Smart. To co ukazují je slepenec který nepřináší nic inovativního a v podstatě pouze parazituje na legendě. Kromě toho, že výrobce tohoro pasvilu nevlastní původní název, majitel ochranné známky by podle mě úspěšně soudně obhájil i nárok na finanční kompenzaci za celkový design odkazující na původní Velorex.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - peter222
11. 3. 2010 09:04
Re: Naprostý zklamání - paskvil
Pôvodne bol Velorex určený pre hendikepovaných ludí bol o niečo drahši ako motorka ale stále výrazne lacnejší ako auto.
Pochybujem ,že dnešní hendikepovaný prípadne dvôchodcovia si
ho budú môcť dovoliť.Toto vozítko tak už nieje pokračovatelom
toho predošlého je to vyslovene GÝÝÝÝČ. :no:
11. 3. 2010 21:21
JEN TAK DÁL
CENA JE SICE VYŠŠÍ,ALE ZA 50000 TISÍC NIKDO NIC TAKOVÉHO A V TAKOVÉ KVALITĚ NEUDĚLÁ.NAVÍC,KDYŽ SE TO BUDE STAVĚT NA PŘÁNÍ ZAKAZNÍKA TAK CO KUS TO ORIGINÁL.ŠTVOU MĚ LIDI,KTEŘÍ VIDÍ CENU,ALE NEVIDÍ TU PRÁCI ZA TÍM VŠÍM.NAVÍC SAMI SE DO NIČEHO TAKÉVÉHO NEPUSTÍ.TA FIRMA SI NA SEBE MUSÍ VYDĚLAT A NE PRODĚLÁVAT
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Kajfik"
11. 3. 2010 23:52
Re: JEN TAK DÁL
Pokračovatel Velorexu měl být jen jeden. Já se například nestotožňuju s většinou, že měl být zasazen do stejné relativní cenové hladiny jako předchůdce. To není ani Mini...

Nicméně tento počin se hrdě odkazuje k legendě, měl by tedy navázat se vší grácií, namísto toho nemá ani za mák vkusu...

Takže mě na tom mrzí, že to částečně poškodilo Velorex a přinejmenším velmi zatarasilo cestu pro nějakého skutečného, tím myslím povedeného nástupce... Toto je veliky nevkus a Velorex si nezaslouzi, aby s nim jeho jmeno bylo spojovano.

A pro pana majitele (firmy ci projektu), pokud uz jste si dal tolik prace s realizaci, mohl jste venovat take primerene usili ke zjisteni toho, jak by mel newV vypydat. Nyni se nedivte, ze je vetsina znechucena. Coz by nevadilo, pokud najdete dost prastenych zakazniku, kteri si to koupi. Jen je skoda, ze budou celemu sirokemu okoli jen pro posmech a to za dost velke penize... Viz prispevky v tehle diskuzi...

Stat se tercem posmechu jen za pul mega? No nekup to >:D
13. 3. 2010 00:25
Re: JEN TAK DÁL
Za 50 000 to beru... Kde se berou objednávky?
11. 3. 2010 22:53
BTW
Navic jsou dva zpusoby jak uspet, bud delat mnohem lip nez osatni to co uz exisuje, nb prijit s necim revolucnim... osobne me desi ze podobnou koncepci nevyrabi...az na nejake parkusove serie, nikdo.. proc? Napada me jedna vec... trikolky obecne jsou spis takovej motoristickej ulet, slepa ulicka, berou si nevyhody jak auta, tak motorky nikoliv naopak. Mozna kdyby se drzeli puvodni myslenky.. levny jednoduchy...alternativa treba pro mlady k skutru..plus dobry, sportovni vlastnosti.. chytlo by se to snaz...
Rozbalit vlákno
0
12. 3. 2010 23:18
Proč si nepostavit vlastní auto
Auto dokáže postavit každý. Stačí mít dost peněz, veškeré díly z kterých se auto slepí jdou běžně koupit. Jenomže potom to dopadne jako tato slepenina která sama neví, na co si hraje. Sportovní auto s třemi koly? Asi ne. Retro s kompozitovou karoserií prapodivného vzhledu? Asi ne.
Kdo chce postavit skutečně kvalitní auto, musí mít nejen peníze, ale hlavně schopnosti. Takový člověk musí být geniální konstruktér a ne jen bohatý podnikatel.
Konstrukce původního velorexu je geniální. Jednoduchá, lehká a přitom pevná kostra které stačí pro pohon slabý motor z motorky. Vše řešeno maximálně funkčně, nic zde není zbytečně. I při minimálních rozměrech se dovnitř vejdou i dva vysocí lidé. V létě možnost jízdy se staženou střechou. Jedinou nevýhodu vidím v extra velkém poloměru otáčení.
A jak je na tom nový velor-x-trike? Délka jako auto nižší střední třídy. Šířka jako dodávka. Nelze stáhnout střechu. Celek působí jako nesourodý amatérský slepenec postavený na koleně. Proč alespoň střecha nezůstala hadrová?

Když už bych uvažoval o něčem podobném, šel bych do dotaženějších a hezčích tříkolek, jako je třeba T-Rex a nebo jeho závodní uzavřená varianta. Ten si na retro nehraje, je to prostě zcela funkční lehké a rychlé závodní auto s motorem z Kawasaki. [odkaz]
Rozbalit vlákno
0