Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Nový Volkswagen Golf a Dave Gahan z Depeche Mode

Volkswagen si pro nový reklamní snímek vybral jeden z největších hitů slavných Depeche Mode a za volantem nového Golfu si People are People prozpěvuje mimo jiné i jejich zpěvák Dave Gahan.
Zpět na článek
7. 11. 2012 10:22
7. 11. 2012 10:41
7. 11. 2012 11:13
7. 11. 2012 11:54
7. 11. 2012 12:24
7. 11. 2012 14:51
7. 11. 2012 17:04
8. 11. 2012 08:23
7. 11. 2012 13:46
7. 11. 2012 12:30
8. 11. 2012 08:45
7. 11. 2012 19:29
7. 11. 2012 20:56
7. 11. 2012 21:34
7. 11. 2012 22:24
8. 11. 2012 01:01
8. 11. 2012 08:24
7. 11. 2012 19:51
8. 11. 2012 01:17
8. 11. 2012 09:01
8. 11. 2012 19:23
8. 11. 2012 19:26
7. 11. 2012 10:26
7. 11. 2012 12:14
7. 11. 2012 14:38
7. 11. 2012 18:29
8. 11. 2012 05:20
8. 11. 2012 09:30
7. 11. 2012 10:06
Das Super
Tak to je pecka. Kdyby to točili v čechách, tak je tam Gahan za ty prachy od začátku do konce a ještě řekne "doporučuji, jsem David Gahan z DM"... ;-)
Rozbalit vlákno
43
Avatar - R32
7. 11. 2012 10:22
Re: Das Super
Veľmi podarená reklama... :yes: Golf sa skrátka na nič nehrá, je pre všetkých.
Avatar - Choochoo
7. 11. 2012 10:41
Re: Das Super
Nevim, ale snad mi v te reklame sedi pouze ta rodinka, jinak to na me pusobi tak trochu vtipne. V reklame si proste hraje na to ze je pro kazdeho.
Avatar - iudex
7. 11. 2012 11:13
Re: Das Super
Presne tak, dokonale odhadnutá miera vkusu, auto neposobí nijak trápne (Fluence a prezident) a Dave sa nezhadzuje štýlom, ako si napísal, žeby to bolo u nás. Palec hore pre oboch, Golf i Gahana.
Inak v časoch, keď sa mládež delila na "depešákov" a "metalistov" som bol depešák a albumy DM z 80. rokov považujem za to najlepšie z danej doby; Enjoy the Silence je pre mňa jedna z naj skladieb histórie, ktorú si vypeckujem v aute ešte i dnes. :yes:
Avatar - Choochoo
7. 11. 2012 11:54
Re: Das Super
taky vzpominam na ty casy, ale byl jsem na druhe strane, ikdyz neco meli dobry, to jo ;-) >:D
Avatar - white label
7. 11. 2012 12:08
Re: Das Super
Šmarjá panno - metalista! 8-s
Tak to mnohé vysvětluje... >:-[] >:D
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 13:12
Re: Das Super
Co máš proti metalu? Jako obecně. :-|
Avatar - white label
7. 11. 2012 13:30
Re: Das Super
Proti metalu v podstatě nic, ale proti vymezujícím se metalistům všechno! >:-[] ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 13:48
Re: Das Super
No jo, tak hudebně se vymezující, to je špatný vždycky. :yes: ;-) PS. on se proti tobě nějaký vymezil, že z toho máš takový trauma? >:-[] >:-[]
Avatar - white label
7. 11. 2012 14:27
Re: Das Super
Oni se bohužel vymezují nejen vůči mně... >:-[] ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 14:43
Re: Das Super
Těch, kteří se vymezují, je napříč žánry dost - a vůbec nejhorší jsou mtvhopoví náruživci, lidé bez názoru (co hrajou v rádiu) a dechovkáři.
Avatar - Choochoo
7. 11. 2012 14:51
Re: Das Super
S tema dechovkarema souhlas 8-s
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 20:53
Re: Das Super
Hrajou nahlas, mladý jsou a ten vzadu je divnej dost... ;-)
7. 11. 2012 17:04
Re: Das Super
já mám v autě jediné kritérium - chci poslouchat to co neslyším každý den. ideální je rádio ethno. ale když v autě náhodou chytnu Hajaju, nic mně už nepřinutí přeladit:-)
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 20:23
Re: Das Super
Myslíš jako rozhlasovou hru - pohádku? Tak v autě by měl člověk poslouchat hlavně to, co ho neodvádí od řízení. Mě by z ethna, obecně vzato, asi jeblo. Tím neříkám, že je vše špatné, ale zejména různé africké rytmické "soubory", to nemusím. Veskrze mám raději, když to přežvejká nějakej běloch a doplní o něco, řekněme severského.
8. 11. 2012 08:23
Re: Das Super
Přesně tak, pohádku, nebo ještě líp, když čte nějaký dobrý herec nějakou klasiku... za komoušů toho bylo plno a teď to občas někdo pouští... Ethno rádio hraje hudbu úplně z celého světa, mexickou, reggae, indickou, potom nějakou slovenskou lidovou atd. Nic z toho v 90% neznám a to se mi íbí.
Avatar - white label
7. 11. 2012 14:29
Re: Das Super
Jj, chcete mít větší spotřebu a menší výkon, než uvádí výrobce? Pak jedině! Hjondééé...
Avatar - white label
7. 11. 2012 12:11
Re: Das Super
Jj, to je tak když špičkový marketing dělá reklamu na tradičně úspěšný produkt, to není jako reklama na prací prostředek, který zaručeně vypere i to, co nikdy vyprat nemůže. ;-) >:-[]
Avatar - iudex
7. 11. 2012 12:30
Re: Das Super
Aj toto sa dalo pohnojiť; najradšej mám, keď nejaký extravagantný zazobanec v reklame presviedča, že by si kúpil Huyndai nižšej strednej triedy, hoci všetci vedia, že má Veyron (príklad). Tu je to maximálne decentné a vkusné, nič sa tu netvrdí, Dave nikoho nepresviedča a neodporúča, len naznačuje a je to uveriteľné. Fakt sa mi tá reklama páči. Car/Music for the masses. :yes:
Avatar - white label
7. 11. 2012 13:33
Re: Das Super
U Hjondééé by tě přesvědčovali o tom, že pokud chceš moderní kvalitu z Česka, pak jedině! Hjondééé... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 13:50
Re: Das Super
Stejně, jako když se chceš v průběhu doby o svém autě dozvědět něco nového. Třeba že víc žere, než kdyžs ho kupoval. >:D Pak je tu Hjondééé
Avatar - woody-alien
7. 11. 2012 15:48
Re: Das Super
iudex : Alba kolem přelomového Black Celebration byla skvělá, DM byli kult, byla to krása vidět všude kolem sebe všechny v černém. ;-) Já přesto v té době tíhnul spíš k temnějším The Cure nebo Joy Division / New Order.
8. 11. 2012 08:45
Re: Das Super
já jsem DM nijak zvlášť nepřožíval, ale od té doby co přitvrdili - Barell of the gun atd jsem se jich nemohl nabažit:-)
Avatar - PeterLuk
7. 11. 2012 19:29
Re: Das Super
Enjoy the silence - pre mňa naj music. Ináč nevie niekto pls. ako sa volá táto pieseň : "...for every day, I want a live, for every day... ...live forever, live forever..." ?
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 20:28
Re: Das Super
No podle google by to mohlo být Regina - Day by Day. Ale to mi nepřijde, že si hledal. Co to má být za žánr, rámcově?
Avatar - PeterLuk
7. 11. 2012 20:56
Re: Das Super
Nie, Regina to nieje. Je to niečo podobné ako Enjoy the silence. Ale dík.
Avatar - pratel
7. 11. 2012 21:34
Re: Das Super
PeterLuk, nemyslis ty nahodou Forever young od Alphaville?
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 21:44
Re: Das Super
To je rozhodně bližší (hudebně). Hledal jsem jen podle textu. Jenže z uvedeného to může být skoro cokoliv, hned se mi vybavili Queen a Oasis
Avatar - PeterLuk
7. 11. 2012 22:24
Re: Das Super
Super, je to ono! Ďakujem, to je totiž tiež moja obľúbená pieseň, ale v hudbe sa niak veľmi nevyznám. Dík!
:-)
Avatar - pratel
8. 11. 2012 01:01
Re: Das Super
OK, nemas za co, Alphaville je vyborna muzika. Skus dalsiu elektroniku: OMD, The Human Leaugue, Erasure, Yazoo, Ultravox, Kraftwerk, Pet shop boys, Tubeway Army...
Avatar - Pekelná Micinka
8. 11. 2012 13:01
Re: Das Super
Nutno ale říct, že Kraftwerk jsou o x levelů výše, oproti třeba Erasure.
8. 11. 2012 08:24
Re: Das Super
nezná někdo tuhle, slyšel jsem to od včera a od té doby se toho nemůžu zbavit, bylo to nějak takhle: "nanana nana nananana nananananana" :-)
Avatar - white label
8. 11. 2012 12:20
Re: Das Super
Tak to vím náhodou úplně přesně:
[odkaz]
;-)
Avatar - twistedTSD
7. 11. 2012 19:49
Re: Das Super
Jsem sice mladší ročník, ale (nejen) Enjoy the silence je perfektní. :yes:
8. 11. 2012 01:17
Re: Das Super
Nejsi sám. Většina hudby, kterou poslouchám, má na kontě alespoň 20 let. Na druhou stranu jsem nikdy nebyl žánrově vyhraněn.
Avatar - iudex
8. 11. 2012 09:01
Re: Das Super
Mám to úplne rovnako, tiež nie som hudobne vyhranený, ale čoraz častejšie sa prichytím pri tom, ako sa s nostalgiou a nekriticky nadchýňam nad "hudbou mého mládí", ktorá je rovnako ako u Teba už dve desaťročia stará. Ale to je asi normálne, v tínedžerskom veku má hudba veľký význam, neskôr už tomu nepripisujeme takú váhu a preto máme radi hudbu z obdobia, kedy nás ovplyvňovala najviac. Preto GTI nemôže pochopiť nadšenie z DM (ako ja nechápem dnešných "rapperov") a pre neho bude naopak navždy naj niekto ako Bruce Springsteen, Eric Clapton, Dire Straits a podobne, teda zase hudba z jeho mladých čias.
Avatar - white label
8. 11. 2012 11:45
Re: Das Super
Tak třeba zrovna na toho Springsteena jsem byl letos v Praze a byly tam hned tři generace jeho příznivců/posluchačů a všechny v zastoupené v dostatečném počtu.
8. 11. 2012 19:23
Re: Das Super
Hudba mého mládí jsou spíš 90. léta a i tam mám hodně oblíbených kousků. Chtěl jsem říct, že i mladší generace poslouchají starší hudbu. Hudbu, která už nebyla "in", když vyrůstali.
Avatar - Pekelná Micinka
8. 11. 2012 13:05
Re: Das Super
To jsem na tom stejně. Zhruba od r. 2000 toho vychází velmi málo, co by se mi líbilo, zejména v mainstreamu.
8. 11. 2012 19:26
Re: Das Super
Hlavně v posledních letech toho vychází opravdu hodně, takže se ty dobré kousky více ztrácí. Výhodou dnešní doby je, že každý může svůj výtvor velmi snadno pustit do světa.
Avatar - pratel
7. 11. 2012 10:26
Novy album
Nemyslim si, ze jediny dovod preco do toho David isiel boli prachy. Ma ich dost.

U DM toto v minulosti nebyvalo zvykom, ale Dave je showman. Rad sa ukazuje, navyse za par mesiacov vydavaju novy album a toto cele dobre zapada do velkeho promo kolotoca.

Ten klip je taka vzajomna reklama...
Rozbalit vlákno
3
7. 11. 2012 10:52
Re: Novy album
Myslíš, že DM potřebuje extra propagaci? Den (!!) po oficiálním prohlášení o nové koncertní šňůře se začaly předprodávat lísky na koncert v červenci vyprodané, to některé servery ani nezaregistrovaly, že DM někam jedou, oni nejsou kapela, která by se potřebovala extra propagovat. kor propagace nového alba znamená dát tam novou píseň ne? To tam není
Avatar - pratel
7. 11. 2012 12:14
Re: Novy album
Golf aj Gahan/DM = masovka/kvalita. Kazdy potrebuje propagaciu. Aj taki hudobni velikani ako DM. A kazda reklama je dobra reklama. A toto je dobra reklama.

Alebo sy myslis, ze Dave je zavisly na z jeho pohladu par supiek od VW? Spojil uzitocne s uzitocnym.
7. 11. 2012 13:28
Re: Novy album
Reklamu vesměs potřebuje produkt, který je potřeba prodat - což je jednoznačně Golf, nikoli DM. DM mají nejdůležitější koncerty vyprodané během pár hodin, proto přidávají další. O jejich album vůbec nejde, nové album je u těchto skupin (např. DM, U2, Rolling Stones) pouze křoví pro turné, na kterém vydělávají peníze.

Dave Gahan je ve francouzské reklamě na Golf - což je asi jeden z nejdůležitějších faktů. Jinak předpokládám, že Gahan potřebuje auta pro svém děti. Proč by za tyto výrobky měl platit, když může spojit příjemné s užitečným.
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 13:16
Dějiny hudby
No jo no, byla tu ještě G III edice Pink Floyd. To byl myslím rok 95, a byla k albu Pulse. :-) Nic proti DM, některý jejich skladby jsou opravdu dobrý, ale jsou marketingově zajímavý? PS. mě ta reklama nezaujala. Navíc za tu chvíli ani nepoznám, že to je Gahan. Mohl to být třeba Shia Labeouf.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - pratel
7. 11. 2012 17:55
Re: Dějiny hudby
Najlepsia elektronicka kapela na svete, ktora patri k 5-10 najvyznamnejsim a najvplyvnejsim hudobnym skupinam alebo umelcom v historii hudby, s milionmi predanych nosicov, majuca najvernejsich az fanaticky oddanych fanusikov, existujuca 32 rokov a stale schopna zaplnat 60 tisicove stadiony, je rozhodne marketingovo zaujimava.
Avatar - white label
7. 11. 2012 18:41
Re: Dějiny hudby
:yes:
edit - myslím, že VW šlo i o ten název/text hitu kterým se DM na počátku kariéry proslavilo už i za oceánem (People Are People), navíc název kapely má původ ve Francii.
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 20:36
Re: Dějiny hudby
Nejlepší elektornická kapela... no budiž. Ale nejvýznamější? Řekl bych, že ani v top ten. Asi VW ví, co dělá, když tedy vyprodávají velké stadiony. Je fakt, že je to logické a i mě sympatické, že nenajímají nějakou tuctovou hvězdičku z MTV, která sice přitáhne pozornost mládeže, která ovšem nepatří ve většině mezi kupce nových automobilů.
Avatar - white label
7. 11. 2012 20:46
Re: Dějiny hudby
Nejlepší... je vždycky příliš absolutní a sporný pojem, nejpopulárnější... je v tomto případě přesnější.
Jinak ano, DM je téměř podobně "multigenerační", jako VW Golf. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 20:49
Re: Dějiny hudby
Mě DM nijak neuráží, právě ty staré věci se mi líbí, ale nikdy jsem je vlastně neposlouchal. Hlavně taky proto, že jsem o generaci dále, z čehož plyne, že v té době se hudba jakoby vymezovala proti tomu, co se dělo v osmdesátých letech.
Avatar - white label
7. 11. 2012 21:07
Re: Dějiny hudby
Ty seš ještě mlaďoch..., to já začínal poslouchat "západní" hitparády ještě "ilegálně", anténa na střeše (na VKV/FM) nasměrovaná na Vídeň a já natěšeně nahrával na kazety a pořadí hitparády na Osterreich 3 jsem zpaměti i tři kola zět.
Zrovna People Are People a Master and Servand byly první písně které tam výrazně bodovaly.
Většinu hitů 80 let poznám už podle prvních taktů, myslím název kapely i písně.
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 22:45
Re: Dějiny hudby
To já když byl mladý, tak se hrálo i tohle. To má do domnělé "primitivnosti" DM docela daleko, zde by ta definice prosťáčků i seděla, pokud by se našel někdo, kdo to dokáže brát vážně. Ale díky tomu klipu je to i zábavný a snad i chytlavý. [odkaz] Jinak to, co jsem poslouchával, také poznám podle několika prvních taktů.
Avatar - white label
7. 11. 2012 23:16
Re: Dějiny hudby
Tak tohle se dá přetrpět jen s tím videem, poslouchat jen zvukovou stopu bych tak dloho nevydržel. 8-s >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 23:56
Re: Dějiny hudby
Jistě, také to beru jako rozptýlení.
Avatar - white label
7. 11. 2012 18:58
Re: Dějiny hudby
Golf III měl těch hudebních edicí více:
1994 Pink Floyd
1995 Rolling Stones
1996 Bon Jovi
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 20:30
Re: Dějiny hudby
Bon Jovi. >:D No, tak tu edici neznám. Na stouny jsem si nevzpoměl.
Avatar - Kolouš
7. 11. 2012 14:38
prachy prachy
donedavna platilo, ze dojdou-li Ti po letech prachy na fet, vydej dalsi desku. Litas-li v koksu az po usi, ze neudelas novou desku, vydej alespon "the best of..."
koukam, ze existuje i dalsi cesta... >:D
.
.
.
zarputili depesaci, ted me prosim nekamenujte, je to pouze nadsazka :-)

jinak reklama na auto je pekna, vo tom zadna!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Alpinis182
7. 11. 2012 16:45
Re: prachy prachy
no, ono to u Gahana nemusi byt ani tak nadsazka, spise realita... >:D
7. 11. 2012 18:29
TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Jo jo, i gahanovci musí přeci v něčem jezdit. Hudba DM samotná, to nebyla žádná hudba, to byly naivní melodie pro prosťáčky v... černých teplácích, co si po večerech hráli na to, na co si bohužel budou hrát celý život - na nuly. Muzikální člověk totiž nepotřebuje k oblíbené muzice černý kaftan a černé spodky, muzikální člověk muziku především... poslouchá. Nebo ty snad posloucháš Mozarta zásadně v nakulmované paruce?

Nechme však hudební prosťáčky jejich nahluchlému osudu (po absolvování puberty je to povětšinou naštěstí přejde) a věnujme se autu. Ano, Golf je autem pro všechny. Možná si to zdejší gallardi ani neuvědomují či uvědomit zatím neumí, avšak reklama trefně cílí právě na tuto ojedinělou vlastnost Golfa. Ano, Golf má status auta pro každého. Jestli tedy už vůbec víš, co termín "pro každého" ve složitém světě moderní společnosti vlastně znamená...

BRAVWO KONTRASTNÍ REKLAMA :yes: BRAVWO GOLF :yes: :-!
Rozbalit vlákno
59
Avatar - white label
7. 11. 2012 18:48
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Nesouhlasím s tím, že by hudba DM nebyla (obecně vzato) žádná hudba, nebo to byly (všechny jejich písně/alba) jen naivní melodie pro prosťáčky, viz nejen recenze uznávaných hudebních kritiků.
S nepodstatným oblečením a druhým odstavcem naopak (pochopitelně) souhlas.
7. 11. 2012 20:49
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Mno ... argumentovat pomoci "uznavanych hudebnich kritiku" zavani prostacstvim docela dost.
Avatar - white label
7. 11. 2012 20:54
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Důvod? Napsal jsem doslova : "NEJEN recenze....", a je snad méně prosté argumentovat pouze svým subjektivním názorem a snažit se ho vydávat (za každou cenu) za objektivní? 8-s
7. 11. 2012 21:13
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Ok. Nechci nikoho tahat za slova a ani muj prispevek nebyl myslen nejak ofenzivne. Brani si recenzenta jako pomocny argument na mne pusobi jako dokazovani hudebniho "objektivna" (ve smyslu i tito lide DM uznavaji...bla bla bla), ze hudba je kvalitni - ta hudba, ktera neni nic jineho nez subjektivni vjem kazdeho z nas bez ohledu na pocty akordu nebo na hadry, ktere je doprovazi. Sam GTI svym prispevkem paradoxne dokazuje, ze je prostacek (a vubec ho nepodeziram z provokace, toto hudebni vymezovani a kvalitativni hodnoceni posluchacu dela tady bezne).
Avatar - Kolouš
7. 11. 2012 19:10
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
uspesnost golfu jsem nikdy uplne nepochopil, ackoliv nemuzu tvrdit, ze by to auto pro me bylo odpudivy. Proste me nechava chladnym. Nelze si ale lhat do kapsy, a rikat, ze je to spatny auto. Jezdit v nem by mi nevadilo, ale netouzim po nem.
Rozhodne bych byl ale hrdym majitelem golfa, nez hrdym majitelem cedecka pana Gahana >:D
...a fundovani kruitici mi muzou polibit ...

Takze vlastne s panem GTI souhlasim :yes: (ackoliv preferuji jinou znacku) :-)
Avatar - white label
7. 11. 2012 19:25
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Stejně tak ty, Kolouši, můžeš políbit těm kritikům... :-O :*) >:-[]
7. 11. 2012 21:52
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Píšeš to dobře, golf nemá zapotřebí nějaké zbožšťování, je to třídní středobod, auto o kterém se nesní, to auto se prostě... kupuje.
9. 11. 2012 12:21
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
"..golf nemá zapotřebí nějaké zbožšťování, .." .>..>.. " ..je to třídní středobod,.." >:D >:D >:D
Co veta, to perla >:D
Kontroverzia v kazdom detaile.
Avatar - white label
9. 11. 2012 13:24
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Máš problém pochopit, že Golf je především auto o kterém se nesní, ale prostě se kupuje?
Nebo je to podle tebe naopak? :*) >:-[]
Avatar - pratel
7. 11. 2012 20:08
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
GTI, tak teraz si prekrocil veskere hranice. Sklamal si ma na celej ciare. Toto ako clovek, ktory Depeche pocuva 24 rokov, musim brat osobne. Totalne si ma urazil a nielen mna.

Nezvyknem len tak niekoho urazat a davam ti este priestor na omluvu. Inak si o tebe myslim, ze si jedno zakomplexovane nekriticke h.o.v.a.d.o., ktore absolutne hudbe nerozumie a svetlom a ikonou jeho zivota je plechova modla VW Golf (nic proti Golfu).

Naivna melodia pro prostacky, nuly? Kdo si, co si, ze dokazes takto urazat miliony ludi po svete? DM nieco dokazali. Co si dokazal ty?

Anonymne pindat spoza pocitaca, niekde zo zaprdeneho obyvaku a honit si pero nad poslednou generaciou golfu...
Avatar - white label
7. 11. 2012 20:25
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
GTI se zřejmě poněkud "černobíle" vymezil vůči hudbě DM, ale to cos tu (diskusně) předvedl ty, je zhrzená, dětinsky uražená, reakce fanatického příznivce kapely.
Člověk, který už 24 let poslouchá jakoukoli hudbu, by už měl mít na to, podobnou reakci v klidu ustát, možná bys neměl poslouchat jen DM. 8-s ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 20:46
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
DM to jsou ty drogerie, kde nakupuji s radostí. >:-[] >:-[]
Avatar - white label
7. 11. 2012 20:59
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Kdyby jen to, DM je jediné místo, kde nejen že nakupuješ, ale jsi tam dokonce i člověkem!!! >:D
[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 21:40
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
>:D >:-[] Jo jo, na to jsem narážel, nepamatoval jsem si ten správný slogan. PS. Ta reklama je dobrá, ve smyslu že patří dle mých měřítek k nadprůměru. Líbí se mi i víc, než ta na Golf, protože VW umí i lepší. Ale tu co si linknul, tu jsem v tv nějak nezaregistroval, znal jsem jen [odkaz] Tahle je podle mě z nich nejhorší a také nevím, jestli to je ženská, nebo James May. >:D
Avatar - white label
7. 11. 2012 21:57
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Na G7 toho zatím moc není, ale tahle zajímavě postavená na detailech G7 se mi docela líbí:
[odkaz]

A tady ještě menší bonusový úlet od VW:
[odkaz]
7. 11. 2012 22:02
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Časem to bude. Skvostná reklama je jak ten klouček si na podlaze hraje s modelem golfu a on se rozjede a strhne ho sebou, pak je nádhera, jak stará babička prodává G3 a fantastické (o Apoštolovi) je jak si kluk hraje na hvězdné války. To vymýšlí opravdoví mistři.
Avatar - white label
7. 11. 2012 22:05
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Babička je dokonalá, v některých zemích ji bohužel zakázali pro ty vzpomínky na příliš agresivní jízdu babičky... 8-s
7. 11. 2012 22:11
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Divné země...
Avatar - white label
7. 11. 2012 22:16
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Když v některých "neosocialistických" zemích evropy nesmí být reklama na offroad v offroad stylu, tak už se ani není moc čemu divit... 8-s
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 22:33
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
No jen se obávám, co tu GTI sepíše, až ten Golf bude vypadat takhle nějak podobně. Faktem je, že toho už se asi nedočkáme (ani jeden).
Avatar - pratel
7. 11. 2012 21:07
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
white label, sorac, urazlivy som, urazat nezvyknem. Ale ked ma niekto nazve prostackom, nulou, resp. teplakovym kovbojom, potom neznam bratra. Na velku dieru, velka zaplata.

Inak okrem DM a inej elektroniky pocuvam samozrejme aj ine veci.

Kompletny klip: www.youtube.com/watch?…
Avatar - white label
7. 11. 2012 21:10
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Nemůžeš to přece brát tak osobně, to bys nemohl na podobné diskuse vůbec chodit. Napsal to obecně, nikoli osobně, to ty sis to vzal přehnaně osobně... ;-)
7. 11. 2012 21:41
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Dobrá věta :yes:
Avatar - pratel
8. 11. 2012 01:42
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
white label, takze ako fanda DM vitaj v klube prostackov, teplakovych kovbojov a nul.

Ty sa na to urcite neurazis, ved to beries obecne a nie osobne.

Skutocne nechapem ako mozes byt zhovievavy k niekomu, kto si mysli, ze ma patent na rozum a vkus, pravo vsetkych a vsetko skritizovat prip. urazat masy ludi za pocuvanie jeho neoblubenej hudby.

Trochu farizejsky pristup, alebo zeby strach kritizovat „kult osobnosti miestneho guru”?
Avatar - white label
8. 11. 2012 12:10
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Jasně, z GTIho se mi úplně klepou kolena, jako každému tady... >:D
Asi proto jsem mu v reakci napsal: "Nesouhlasím s tím, že by hudba DM nebyla (obecně vzato) žádná hudba, nebo to byly (všechny jejich písně/alba) jen naivní melodie pro prosťáčky,..." ;-)
Samozřejmě, že se k vůli takové blbosti neurazím, kdybych se urážel k vůli každé podobné diskusní blbosti, tak bych sem vůbec nemohl chodit. Taky se podobně urazíš, když tu někdo napíše něco podobného o autě, které zrovna máš?
GTI napsal svůj názor v obecné rovině (viz citace mé reakce na to), aniž by někoho konkrétního jmenoval a ty jsi to nedal a začal urážet v osobní rovině a přitom sis stěžoval na to, jak tě to urazilo, tedy kázal si vodu a sám si přitom pil víno. Na blbosti se reaguje s nadhledem, jinak se snižuješ na minimálně stejnou rovinu toho/čeho, na koho/co reaguješ. ;-)
Avatar - pratel
8. 11. 2012 13:38
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Ano kvoli blbosti sa neurazam. Ale ked nejaky nymand bezdovodne uraza komunitu, do ktorej sa radim, rozhodne to nepovazujem za blbost a neberiem to s nadhladom. Vtedy reagujem. A je uplne jedno ci uraza obecne, alebo osobne.

Skus napr. niekde v Irishpube vseobecne urazat Irov. Prvy z nich to zoberie osobne a dostanes do drzky.

GTI je hlupacik, ktory sa nedokaze omluvit. A za tym si stojim. Dalej sa nim nemienim zaoberat.
Avatar - white label
8. 11. 2012 19:36
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Já se GTIho v tomto ohledu nezastávám, viz má původní reakce na to.
Problém je v tom, že si pleteš realitu s virtualitou, mezi nimi je zásadní rozdíl. Čeho si tou svou uraženou a zároveň urážející reakcí dosáhl? Ukázal jsi jen to, jak je snadné tě v diskusi vytočit, pokud je GTI právě takový jak píšeš, jen si mu tím udělal radost a v podstatě mu svým způsobem zobeš z ruky.
Pokud jsi mu tedy chtěl vyčistit žaludek, udělal si to hodně špatným způsobem...
Avatar - pratel
8. 11. 2012 20:12
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
...vec nazoru. Ja som so svojim vykonom maximalne spokojny.

A nemaj obavy, realitu vnimam velmi silne. Precitaj si moje prispevky este raz a pozorne. Zistis preco a ako som reagoval a com som tym dosiahol. Je to vcelku jednoduche.

To zobanie z ruky bolo usmevne. No par kandidatov by sa tu urcite naslo. Howgh.
Avatar - white label
8. 11. 2012 20:32
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Jen, aby (i při tvé maximální spokojenosti s sebou samým, v tomto ohledu) ten tvůj boj s ostatními tady, nebyl nakonec spíš boj se sebou samým...
Vytloukat menší hřebík ještě větším nebývá obvykle ideální řešení. Možná máš ještě nějaký čas na to přijít, nevím kolik je ti let...
Avatar - pratel
8. 11. 2012 21:13
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
label, label, ze ja tu bojujem s ostatnymi? S kym? To uz je ciste scifi co si zkonstruoval.

S tebou a inymi v klude diskutujem a predtym som sa snazil jedneho virtualneho seladona naucit bontonu.

A kolko mam rokov? Bohuzial ako 13 rocny som sa nezucastnil prveho koncertu DM v CSSR...
Avatar - white label
8. 11. 2012 21:49
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Třeba zrovna s tím "virtuálním seladonem", kterého ses snažil naučit bontonu tak, žes mu ukázal, že se dá o tom druhém v diskusi vyjadřovat ještě podstatně hůř, než se on vyjadřoval obecně o určité skupině/komunitě lidí. ;-)
13 let v r. 88, tak to už bys mohl být dost starý na to, aby tě nějaký ten "virtuální seladon" tak snadno vytočil ... :-O >:-[]
Mimochodem, tohle jsi četl:
[odkaz]
Avatar - pratel
8. 11. 2012 22:33
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Ano, ano, poznam ten Hvoreckeho clanok. Celkom humorne. Ale obcas mi ta falosna a bezhranicna kritika sociku (a to nielen v tomto clanku) lezie hore krkom. Mavam nostalgicke stavy za tymi casmi. Ziadny system nie je idealny.
Avatar - white label
8. 11. 2012 22:50
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Žádný systém sice ideální není (ideály a realita, dvě různé věci jsou), ale přesto se s tou téměř "bezhraniční" kritikou socíku v podstatě ztotožňuji. Tys měl v roce 1989 jen nějakých 14 let, já dost přes dvacet, takže o tom spolu těžko zcela "rovnocenně" pokecáme, ale co ti teda z toho socíku tak chybí?
Avatar - pratel
9. 11. 2012 03:28
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Bezhranicne sa kritizuje system, za ktoreho sa vybudoval majetok, ktory je 23 rokov po jeho pade, neustale rozkradany vagabundami v politike. Socializmus, hoci bol v zasade spravodlivejsi sa nepodaril a ja kazdopadne radsej zijem v tomto pseudodemokratickom kapitalistickom systeme, ktory je lepsi minimalne o tu slobodu.

Je absurdne, ked je historia vykladana neobjektivne a pod emociami. Ked sa dnesne deti ucia, ze za soc. ery tu bol hlad, zufalstvo, prazdne obchody, sede mesta, totalna zaostalost apod. Nechcem tu posobit ako komunista, spat by som uz nechcel ist, ale treba si uvedomit, ze niet idealneho systemu.

Socik si v ramci svojho vtedajsieho veku velmi dobre pamatam. A co mi chyba? Samozrejme okrem nostalgickych veci ako atmosfera doby, detstvo, zazitky, prve lasky..., su to aj veci, ktore za tej ery podla mna fungovali lepsie: kultura, veda, skolstvo, zdravotnictvo, socialne istoty. Naopak mi teraz vadia veci, ktore vtedy viacmenej neexistovali: bezdomovci, pracujuci ludia a dochodcovia zijuci z almuzien, financne skupiny riadiace stat, upadok moralky, povrchnost, gyc, uponahlanost, nevsimavost, kriminalita, korupcia... Staci?
Avatar - white label
9. 11. 2012 13:15
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Bohatě k tomu, aby mi bylo jasné jak nekonečně mimo jsi v tomto ohledu (už "chybí" jen to, abys tu dobu chtěl zpět), ale to by bylo na hodně na dlouho a nepatří to zrovna sem, takže jen pár bodů:
- K majetku který komanči za socíku z obrovské části "prodrbali" přišli tak, že jej za bílého dne sprostě ukradli soukromým osobám, bez ohledu na základní práva člověka, navíc těm (včetně jejich rodin) co okradli ještě kur.evsky osladili zbytek života, zřejmě z vděčnosti. :no:
- Nikdy jsem neslyšel, že by někdo tvrdil, že tu byl za komančů hlad/hladomor apod., to sis teď zřejmě vymyslel, ale že tu byly prázdné obchody, šedé města (minimálně jasná tendence k nim) a v jistých směrech i nezpochybnitelná zaostalost je naprosto nezpochybnitelný fakt. Pokud ho chceš dnes popřít, pamatuješ si/můžeš si pamatovat leda tak kulové, nikdy si v tom režimu nebyl zaměstnaný, nechodil jsi povinně k volbám, nebyl jsi nikdy u výslechu, když se vrátil z výletu na západ ani si nikdy nesháněl doslova deset razítek, abys mohl vystrčit nos za železnou oponu, nikdo ti (ani tvé rodině) nikdy nevyhrožoval proto, aby ses choval v požadovaném duchu socialistické doby.
Pokud ti chybí dětství, zážitky z něj a první lásky, tak za ty primárně socialismu ani komančům nevděčíš a pokud ti chybí ta správná socialistická "atmosféra", pak doporučuji vyhledat lékaře, zcela vážně.
- Tvrdě cenzurovaná kultura (nesuď podle DM v roce 1988, ale podívej se co bylo možné v 50/60/70tých letech. Školství které všem tlačilo socialistickou ideologii a vrcholilo VUMLem 8-s. Zdravotnictví taky zdaleka dokonalé nebylo, rovnostářstvím bylo prolezlé vše a na nic lepšího, než sotva průměr nikdo normálního nedosáhl, kromě pomazaných (a vymazaných) direktivně volených hlav nahoře, na které sis ani nemohl veřejně zanadávat.
Nedávno jsem byl v nemocnici trhat s dcerou mandli a nemůžu říct ani špendlík, o takové úrovni a péči (včetně prostředí a chování personálu) se mi za komančů ani nesnilo.
- To že po "revoluci" nebyla naprostá většina výrobců schopna konkurovat západní konkurenci je typický důsledek 40 let devastujícího socialistického "plánovitého hospodářství". Před znárodněním byla spousta výrobců na špičce ve svých oborech a po 40 letech z toho zbyly jen vzpomínky. Dneska můžem "díky" komunistům nakonec ještě děkovat firmám, jako je VW, že koupili třeba Škodu-auto, k čemu by komu bylo, že by zůstala "česká" za stavu a konkurence(ne)schopnosti v jakém po r. 89 byla? A takových příkladů jsou stovky, tisíce...
Rozprodávalo se především 40ti lety zruinované hospodářství. A životní úroveň od r. 89 roste, sice hodně pomalu, ale roste a důchodci se neměli nijak moc dobře ani za komančů, pomineme-li ty, kteří se socialistickým režimem politicky aktivně spolupracovali.
Nemá cenu dál pokračovat, dají se o tom psát knihy (viz třeba scénář k seriálu Vyprávěj), ale ty v tom máš zřejmě stejně svoje "jasno".
Avatar - pratel
9. 11. 2012 15:34
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Fu, nejak si sa rozparadil. Zrejme som ti zahral na citlivu strunu. Klidek. Nechcem tu na webe o autach rozpitvavat politiku, nepatri to sem a bolo by to na dlho. Ale neda mi.

Chcel som len poukazat na to ako sa neobjektivne informovalo za sociku o kapitalizme, tak je to teraz presne naopak. Nikde netvrdim, ze som za navrat byvaleho rezimu. Bol to nedemokraticky rezim. Kazdopadne tiez nebudem adorovat paskvil v podobe sucasneho politickeho systemu. Urcite veci za byvaleho rezimu boli neodskriepitelne lepsie. To je hola pravda, s tym nic nespravis. Treba byt objektivny. Dokazuju to rozne politologicke a sociologicke vyskumy.

Alebo ty sa mas teraz dobre, tak na ostatnych kasles? Vidis "postrevolucny rezim" ruzovymi okuliarmi? Prehliadas bezbrehe porevolucne rozkradanie politickymi a mafianskymi elitami. Ludia, ktori tieto majetky budovali-dnesni dochodcovia, ziju ako zobraci. Na Slovensku sa im rozdavaju potraviny pre chudobnych a v hypermarketoch sa idu zriadovat specialne regaly pre chudobu. Kde zijes? Nevidis tych bezdomovcov, nekonecne korupcne skandaly politikov, sudcov a uradnikov, nevymozitelnost prava, mafiansku kriminalitu, nizku zivotnu uroven vacsiny (zufalstvo veduce ku kulickovym atentatom)? Co maju ludia z toho, ze im rezim nezakazuje cestovat, ked nemaju za co? Ako sa porevolucni superdemokrati postarali o potrestanie byvalych komunistickych spiciek zodpovednych za vpad vojsk? O mizerii v skolstve a zdravotnictve radsej hovorit nebudem. Zubarovi chodim za nekrestanske prachy, pretoze zle plateny statny taku robotu neurobi. Moje a inych peniaze sa totizto v bezzodnych zkorumpovanych poistovniach a inych instituciach vytrvalo stracaju. Neda mi nespomenut konzum, brak a primitivne reklamy v TV (cest vynimkam: Vypravej, kvalitne dokumenty...).

Otvor trochu oci a rychlo sa spamataj z iluzie. Realita sucasnosti je niekde inde. Tento system ma este co dohanat. A ano sem tam nostalgicky spomeniem na casy sociku, hlavne na to prijemne. Hovori ti nieco spomienkovy optimizmus alebo romantizmus?

Tema Novy VW Golf a Dave Gahan aj s Teplakovym kovbojom je tymto pre mna ukoncena.
Avatar - white label
9. 11. 2012 16:02
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
A cos tady po těch 40 letech hospodářské i duševní devastace čekal, naivko, snad sis nemyslel, že by to socialistické "perpetum mobile" mohlo fungovat donekonečna? A vážně sis myslel, že to tu už po nějakých 20 letech totálně vytrhnou ti samí lidé, co tady těch 40 let v socialismu žili a jsou ním po všech stránkách prorostlí, když navíc ani žádná skutečná revoluce neproběhla a dokonce nám dál případně můžou vládnout znovu komunisté, to je jako kdyby jsme mohli volit i neofašistické strany. Myslíš si, že se každý člověk změní k lepšímu, jen tím, že mu dáš svobodu, když před tím se o všechny dlouho staral stát právě tak, jak to komunistům vyhovovalo - "bezstarostný" pasivní život v rudé kleci, dej "vězňům" svobodu a spoléhej se na jejich "vězněním" získanou osobní zodpovědnost a uvidíš sám, jak dopadneš. Jaké skvělé hodnoty tady ti důchodci vytvořili v těch 40 letech socíku, ani nemohli v tom socialistickém "hospodaření", které fungovalo, jak "fungovalo".
"Ako sa porevolucni superdemokrati postarali o potrestanie byvalych komunistickych spiciek zodpovednych za vpad vojsk?" No nepostarali, taky proto stále žijeme v jakémsi pseudokapitalistickém postsocialismu a na úplnou demokracii si z části pouze hrajeme, i když proti tomu co tu bylo, pořád zlatá i tahle demokracie, stačí se podívat na fotky našeho města před 20 lety a teď, kus práce se udělalo, ale na úplné zahlazení těch 40 let je to samozřejmě málo.
Ze čtyřiceti let socialistických sra.ček se budeme hrabat ne 40 let, ale minimálně 80-100 let a jestli bude současná politika EU dál podobně socialistická, tak v podobných sra.čkách může být časem celá Evropa (až na výjimky jako např. Švýcarsko).
A co se týká třeba cikánů, ale i jiných ortodoxních nefachčenků, tam jsme naopak sociální až moc, takže se na ty sociální jistoty zkus dívat trošku méně "černobíle".
;-)
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 20:41
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Netřeba se vymezovat, taková byla doba. Jako by ti vadilo, že hippíci nosili dlouhý vlasy a nebo že si u nás bojoval s komoušem třeba i tím, že si nosil džíny (jeansy, rifle, texasky...) nebo jak tomu ta tvá generace říkala. >:-[] PS. teplákovej kovboj dost pravděpodobně bude jezdit něco z koncernové produkce. Tipuju to na bazarové duo Passat B5 nebo Audi A6.
7. 11. 2012 21:49
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Já to asi nenapsal trefně, to nebyly tepláky, to byly nějaké (tesilové?) černé kalhoty, ne? Na rozudíl od těch hipíků, u nichž se nejednalo o podiem nadirigovanou programovou uniformitu byli ti hipíci právě o různorodosti.

Jo, jo, texasky, později rifle, a na sklonku éry ještě "mustangy", podle toho co bylo dominantním zbožím v tuzexu :-) Nejsilnější kouzlo má ovšem pojem - texasky. To jde hluboko do šedesátých let.
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 21:54
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Já vím, že víš. Byla to reakce na nadpis. Problém je, že ono to asi vzniklo spontánně, nebo téměř spontánně, tedy já si tu dobu nemohu pamatovat, ale nikdy jsem neslyšel, že by Depeche Mode vyzývali k tomu, aby jejich fanoušci chodili v černém. Také nevím, jestli takto jednotvárně v černé chodili i na západě. Ano, hippies chodili různě barevně oblíkaní, ale muži měli dlouhé vlasy. Neznám žádného hippíka té doby, co by nosil krátký sestřih. A i když to vzniklo spontánně, natruc proti systému, tak si myslím, že nešlo o nic jiného, než o módní vlnu. Zkrátka tak jako by na teba na koncertě DM koukali blbě, kdyby si přišel v glam metalových hadrech, tak hippies by se taky necejtili, kdybys jim tam ve woodstocku lítal v kvádru a na ježka v tom bahně. ;-) :-)
Avatar - white label
7. 11. 2012 22:02
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Vyhranění fanoušci tak chodili na západě i východě, ti normální logicky nikoli a nikde...
Já chodil/chodím/chodit budu převážně v černém i bez DM, nešpiní se to tolik, hodí se to ke každé jiné barvě a hlavně to zeštíhluje! >:-[] >:D
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 22:05
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
>:-[] >:D a já tě tipoval na eurodrzka... >:-[]
Avatar - white label
7. 11. 2012 22:10
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
To se snad vylučuje, to si ještě neviděl eurodrzka v černém (eurobrash in black), bo co woe? >:D
7. 11. 2012 22:11
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
>:D :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 22:13
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
>:D zasměju se s davem a přiznám, že vůbec nevím, o čem mluvíš
Avatar - white label
7. 11. 2012 22:19
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Mi neříkej, že jsi ještě nikdy neslyšel o mém novém pojmu "eurobrash in black", který nejen ve zdejších diskusích používám už celých dlouhých 9 minut! :-O :*) >:D
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2012 22:28
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Hlavně jsem ho nepochopil. Edit: no už mi došlo, co si tím chtěl říci. Nevím, jestli je to to správně slovo.
Avatar - white label
7. 11. 2012 22:39
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Nevím, jestli má angličtina nějaký přesný ekvivalent k eurodrzkovi, tak jsem si vytvořil sám libozvučný novotvar, bez ohledu na případné kritické reakce "anglofonních" lingvistů >:-[] ;-)
7. 11. 2012 22:09
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
>:D ;-)
7. 11. 2012 22:08
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Z tebe to leze jak z chlupatý deky >:D ;-) No, ten kult DM byl opravdu silný. Nevím jak silný byl tehdy na Západě, ale tady to bylo silně vnímané. Pamatuji si, když tu byl v Praze koncert, to si člověk připadal na Václáváku jako na pohřbu >:D Bohužel tahle hudba přitahovala tehdy především ty prosťáčky, co se rádi houfujou, a bohužel i holky, to byla opravdová vizuální tragedie - přitloustlé holky, obteklé černé kalhoty, zmalované pod vobraz, černou somr tašku, no... kreatury k politování. Na jejich obranu je však nutno napsat, že to byl i vlastně generační vzdor proti rudochům, v tomto je to jistě pozitivní.
8. 11. 2012 08:35
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
GTI co kdybys nás oblažil svoji fotkou s ponožkama v barvě kakaových bobů? Abychom si trochu zlepšili vkus.
A rozepiš nám co se může a nemůže poslouchat, neradi bychom v tom tápali. Bože to je vůl...
8. 11. 2012 08:50
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
;-) to je, ale v jednoduchosti je síla, jak vidno z některých ostatních reakcí na něj.:-O
Avatar - Pekelná Micinka
8. 11. 2012 13:08
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
S tím co napsal veskrze souhlasím. Tak proč nenapsat to výstižné - Ano.
7. 11. 2012 20:45
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Ahoj premiovy GTI, jsem rad, ze svou filozofii praktikujes i v jinych intencich nez auta. Beru za samozrejmost, ze poslouchas minimalne premiovou hudbu a ne zadny lowend pro prostacky a nuly. A povazuji take za samozrejme, ze jediny soudce kvality - kvality vseho a pro vsechny jsi ty sam. >:D

Diky za zabavnou vsuvku.
7. 11. 2012 23:02
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Ano ano...virtualny arijec!
8. 11. 2012 08:36
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
:-) :-) :-)
7. 11. 2012 21:13
Re: TEPLÁKOVÝ KOVBOJ
Ty si ale ko...ko...t...bravo!
Avatar - PeterLuk
7. 11. 2012 19:14
VW a Depeche mode
Ja si zas Passat spájam s inou piesňou od Depeche mode, Enjoy the silence. Dedo má totiž B3ku Variant a kedysi sme s na ňom boli v Chorvátsku. Odvtedy vždy keď sa veziem v jeho Passate alebo idem v noci autom tak myslím na Enjoy the silence - moju najobľúbenejšiu pieseň.
Rozbalit vlákno
0
8. 11. 2012 05:20
RR
Přemýšlím jakou skladbu by použili u Rolls Royce, kdyby dělali něco podobného... Že by opravdu Enjoy the Silence? ;-)
Jinak samosebou kvalitní reklama na do(vy)spělé auto...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
8. 11. 2012 09:30
Re: RR
RR, Bentley, Jaguar...+ Enjoy the Silence + vychutnávacia jazda anglickým vidiekom... to by šlo dohromady. :-)
Avatar - Martin911Turbo
8. 11. 2012 21:53
Reklama povedená, ale od VW nedotažená
Reklama povedená, ale od VW nedotažená. Kdyby po vzoru konkurenčních značek vytvořili speciální limitovanou edici Golf VII - Depeche Mode se speciálním lakem, doplňky, speciálním interiérem doplněným o kvalitní audio tak by se o Golf i s naprosto nesmyslnou cenou porvali davy
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
8. 11. 2012 22:06
Re: Reklama povedená, ale od VW nedotažená
Kdyby sis zpětně přečetl skoro celou diskusi, tak bys zjistil, že jsme tu probírali tři konkrétní "hudební" edice Golfu III, takže inspirovat se u konkurenčních značek VW s Golfem rozhodně nemusí. ;-)
Nikde není napsané, že nějaká taková edice nebude, ale všechny edice obvykle logicky přicházejí až po nějaké době od zahájení prodeje modelu, takže zatím bych až tak nepředbíhal... :-)