Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Volvo XC90 a drsný crash test. Americký masakr malým přesahem.

Tohle je pravděpodobně nejnáročnější nárazový test, se kterým má problémy řada automobilů. Ne však Volvo XC90, které si vedlo výtečně.
Zpět na článek
18. 9. 2015 18:24
18. 9. 2015 18:26
19. 9. 2015 08:35
19. 9. 2015 16:48
20. 9. 2015 12:25
21. 9. 2015 00:09
19. 9. 2015 12:47
20. 9. 2015 14:01
20. 9. 2015 18:40
Avatar - Blue Sun
18. 9. 2015 18:24
Auto
DoprĐ€le, kdy už konečně zrušíte to automatické spouštění videa?!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Warrual
18. 9. 2015 18:26
Q7
Tak jsem zvědavý jak dopadne Qsedmička. Možná ta bezpečnost u Volva nebude jen pověst. :-)
Rozbalit vlákno
0
19. 9. 2015 08:35
Respekt
Velky respekt k bezpecnosti Volva a i k tomu, ze v tom stale pokracuji i v dobe, kdy ostatni setri, kde to jen jde!
Popravde se divim, ze to ostatnim automobilkam neni blby byt v bezpecnosti horsi :-)
Rozbalit vlákno
3
19. 9. 2015 16:48
Re: Respekt
Asi si žádný volvo neměl, jinak bys takhle nemlel. Šetří úplně stejně jak ostatní. A kvalita? Nandi si SK test XC90, kde jasně řeknou, že po 1000km začíná interiér rachtat.
:no:
Avatar - eLzyx
20. 9. 2015 12:25
Re: Respekt
ano, Volvo šetří. Vždyť musí něco vydělat a v té konkurenci uspět. Jenže Volvo šetří už roky ne tím, že by ojebávali kvalitu, ale tím, že mají modulární motory, převodovky ke všemu prakticky stejné. Díly obvykle pokrývají jedním dodavatelem po celou dobu produkce daného modelu resp. modelové řady. To také šetří dost peněz na logistice, dodatečném testování bezpečnosti, výdrže atp.
Co se týče rachtání v interieru. Měl jsem půjčenou novou XC90, která má najeto už přes 16000km a ani vrznutí.
Avatar - Jaros71
21. 9. 2015 00:09
Re: Respekt
Test je parádní..a VOLVO je v bezpečnosti jako vždy na výši..
Byla by tragedie , kdyby nebylo..nic by jim jinak nezbylo.
Motoricky je to slabé , žádný 6 či 8 válec..design mírně nadprůměrný , dá se už na ně koukat , švédské krabice taxi jsou minulostí.
Za velmi vysokou cenu , podobnou jakou mají i věhlasnější prémiové značky , nabízí VOLVO alespon skvělou bezpěčnost..a to není tak málo. :yes:
Snad se ostatní v bezpečnosti tohoto nárazového testu Volvu brzy vyrovnají..
Na další testy jsem zvědav.
19. 9. 2015 10:43
Jste padli na hlavu s tou reklamou?
Zakladni ovladaci prvky videa se nedaji ovladat pres toho modreho panacka. ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KubikCv
19. 9. 2015 23:27
Re: Jste padli na hlavu s tou reklamou?
co by člověk od Ringieru čekal neasi....
Avatar - Ji/Ri
19. 9. 2015 10:45
.... protože Volvo.
... ale je to přece jen předražený šmejd z Číny, který vlastně nemá ani motor.... co? ...hoši.

Bravo Volvo!!! :-!

PS: ..vím, s osmiválcem, šestiválcem... atd., takové nehodě ujedete. 8-s
Rozbalit vlákno
16
19. 9. 2015 12:04
Re: .... protože Volvo.
Velmi dobrá práce od Volva.Skoro jsem si přál být tou figurou a padnout do airbagů jako do peřin. >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 9. 2015 12:09
Re: .... protože Volvo.
Zažil sem, to nechtěj :-!
Avatar - jimmbo205
20. 9. 2015 18:30
Re: .... protože Volvo.
ono reálný nárazy probíhají v jiných rychlostech než crashtesty... Test je v v 64 km/h proti zdi.. Kdybys podobně trefil protijedoucí auto, tak ten výsledek nebude rozhodně tak povzbudivej...
20. 9. 2015 20:18
Re: .... protože Volvo.
Samozřejmě souhlasím, jen na tom zpomalenem videu to působí jako že se nic neděje a jen padáš do peřin. Nikdy jsem tuto situaci nezažil a doufám ,že to tak zůstane. :-)
19. 9. 2015 16:46
Re: .... protože Volvo.
Bravo za co ? Že zvládli crash test, kterej dá úplně stejně třeba MB ? Jen Volvo se s tím musí furt chlubit, protože to už je jediný čím ještě můžou. Motorem teda rozhodně ne.
Příkladem test xc90 na prima autosalon - ač ten pořad nemusim, tak jsem na tento test koukl. O motoru v podstatě jen jedna věta s připomínkou, že někomu tam vadí čtyřválec. Pak jako když utne a zaměřovali se na něco jinýho jako komfort jako ve wellness apod. Navíc srovnání s konkurenty naprosto mimo. Copak RR a MB GL je konkurence pro toto ? >:D
19. 9. 2015 18:51
Re: .... protože Volvo.
Nevím, jestli pochopíš, že když někdo dosáhne jako jediný nejlepšího výsledku nebo skóre, tak ti ostatní to logicky úplně stejně dát nemohou? >:D
19. 9. 2015 19:04
Re: .... protože Volvo.
Můžeš mě napsat kdo byl druhý a s jakým skóre ? Dík.
19. 9. 2015 19:53
Re: .... protože Volvo.
Nemůžu, historie zná jen vítěze :-)

Volvo XC90 dosáhlo nejlepšího výsledku. Pokud tě zajímají ti druzí atd., tak hledej zde: [odkaz] ;-)
Avatar - Ji/Ri
19. 9. 2015 21:44
Re: .... protože Volvo.
Tak když už ses udělal, tak můžeš jít do hajan. >:-[]
19. 9. 2015 21:59
Re: .... protože Volvo.
No dle palců na tvůj debilní příspěvek se nás udělalo asi 8, takže už dem spat. PS : tvoje odpovědi mi moc nesedí na majitele 997S - no asi bouraná bazarovka z AAA a splátky na 10 let. Co Ji/Ri ? DI do Ri/Ti :-)
Avatar - Ji/Ri
20. 9. 2015 23:08
Re: .... protože Volvo.
.... viz. 19-09. 21:44 ....
Re: .... protože Volvo.
Je docela mozné ze se vás udelalo víc. Jinak "debilní příspěvek" je dobré oznacení pro tvoje slinty sokare.
20. 9. 2015 20:24
Re: .... protože Volvo.
Souhlasím, ti konkurenti byli opravdu mimo. Sám jsem se smál, když uváděli jako negativum, že RR je o 1,2 mio dražší.
Přitom tohle Volvo se mě líbí. :yes:
20. 9. 2015 20:46
Re: .... protože Volvo.
Jojo, mě se taky líbí a design světel je taky super. Interiér je v kombinaci s bílou perforovanou kůži taky super. Celkově design něco nového a u ostatních toto nevidno.
Takže design a unikátnost určitě má. Problém je motor. Dnes sem si četl magazín auto4x4 . Doporučuju všem přešíst test XC90 vs AUDI Q7.

Také tam nejsou spokojeni s motorem a spotřeba je taky pecka. AUDI šestivál v testu 8,7 a volvo 9,3L . V druhém měření volvo o 0,5L nižší než audi, ale i tak o skoro 3 litry víc než udávali.

Prostě si všici rejpali a nevěřící tomáši přečtite tu recenzi.

A jak psal JIRI, zase sem se udělal a už du spat.
:-)
Avatar - Ji/Ri
20. 9. 2015 23:09
Re: .... protože Volvo.
Drž se toho... píše se "zase jsem se ..."
Avatar - Ji/Ri
20. 9. 2015 23:13
Re: .... protože Volvo.
... ty raději o sobě nenapíšeš nic. Není to Carrera, ale Carrara.... a není 997S, ale 1,9 RS. Tak ses udělal a už zase do hajan.
19. 9. 2015 12:47
Nadpis
Nezlobte se na mě, ale kterého vo*a napadlo psát do nadpisu slova jako crash test a masakr ? Když se v textu nakonec dozvím, že Volvo dopadlo nejlíp v historii těchto crash testů ? To se vůbec nestydíte za to, co a jak píšete ? ? :-O
Rozbalit vlákno
2
20. 9. 2015 14:01
Re: Nadpis
Já tedy masakr pochopil tak, že je ten test náročný, hodně aut v něm nedopadne dobře. Ne že by Volvo dopadlo špatně. Ale asi v tom každý vidí, co v tom vidět chce.
20. 9. 2015 18:40
Re: Nadpis
A pochopil bys to tak stejně, kdybys neznal test IIHC a pověst a rodinné stříbro značky Volvo? Stačilo by ty dvě věty prohodit a všechno by fungovalo, takhle se druhá věta vztahuje ke konkrétnímu testu Volva XC90, o kterém se píše ve větě první. A to masakr určitě nebyl...
19. 9. 2015 15:23
VW pracuje na svem image v USA :D
Na New Yourk Times to je od vcerejska:

The Obama administration on Friday directed Volkswagen to recall nearly a half-million cars, saying the automaker illegally installed software in its diesel-power cars to evade standards for reducing smog.

[odkaz]

Doporucuji si take precist ohlasy ctenaru >:D
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Warrual
19. 9. 2015 18:16
Re: VW pracuje na svem image v USA :D
Na Radiožurnálu o tom mluvili jak VW chce odrbávat s amíky. Hrozí jim pokuta několik mld dolarů. >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 9. 2015 19:21
Re: VW pracuje na svem image v USA :D
Popravdě psali a mluvili o tom už snad úplně všude. Krom místní nejlepší jízdy na webu >:D >:-[]
Avatar - Ja Prvni 123
19. 9. 2015 19:43
Re: VW pracuje na svem image v USA :D
Je to už i na idnesu... jen tady ne.

[odkaz]

A popravdě... je nějaký důvod si myslet, že takhle odrbávají jen předpisy v US?
Avatar - Hammunasakra
19. 9. 2015 19:47
Re: VW pracuje na svem image v USA :D
Já to beru jako další potvrzení že Evropa se upnutim na diesely do osobáků pěkně sekla :-|
Avatar - Ja Prvni 123
19. 9. 2015 21:29
Re: VW pracuje na svem image v USA :D
Jo jo.Ale nastesti mame volbu.
Ja jsem na chvili spadnul k dieselovi jako sluzebnimu - ale jen jsem se utvrdil, ze tudy cesta fakt nevede..
:-!

Jinak ten zakladni problem je v tom podvadeni... ne ve vlastnostech dieselu.
Avatar - Hammunasakra
19. 9. 2015 21:38
Re: VW pracuje na svem image v USA :D
To zas tak nepřekvapilo :-|

Tohle bude možná jeden z mála případů ne-li jedinej z kterýho se nedostanou. Uvidíme..
20. 9. 2015 13:53
Re: VW pracuje na svem image v USA :D
Je to praktická ukázka deformace trhu regulací. A to dokonce několikanásobná. Napříč EU jde jednak o zdanění paliv, ale také o tlak na snižování spotřeby (efektivita a čistota nejdou zrovna ruku v ruce). Ta druhá deformace se pak významně projevuje i u zážehových motorů, kde to opravdu bije do očí. A pak tu máme řadu regionálnějších deformací.
Avatar - Ja Prvni 123
19. 9. 2015 22:18
Re: VW pracuje na svem image v USA :D
Jo, tak ta diskuze je drsna...
Ale asi maji pravdu.
Na tohle lze opravdu rict jen "cele vedeni firmy do krimu"... a ostatni si priste daji pozor.
:-(
No to je zas ostuda.
20. 9. 2015 13:40
Re: VW pracuje na svem image v USA :D
Přitom se minimálně deset let mluví o tom, že řídící jednotky jsou schopné rozpoznat měřící cykly a použít jiné mapy (upřednostnit čistotu a případně spotřebu na úkor výkonu a odezvy). Člověk si říkal, že toho buď automobilky ve skutečnosti nevyužívají, jednotky to neumí, nebo po tom prostě nejdou, jsou bezzubí, případně to tolerují (asi nejméně pravděpodobné).
Avatar - Ja Prvni 123
20. 9. 2015 14:38
Re: VW pracuje na svem image v USA :D
No, jo... ale jak rikas: moje vnimani bylo, ze to automobilky "neresi"... a navic jsem si predstavoval vliv v procentech.
Takze vysledek ovlivneny " o trochu"...

Ale automobilka, co to zavede jako firemni program a jeste ma tu drzost si na tom postavit obchodni strategii si fakt zaslouzi dostat pres ruce.

A vysledek horsi az 40x uz se fakt neda ani komentovat.
19. 9. 2015 23:25
Hlavová opěrka
Zdá se mi to, nebo u řidiče chybí hlavová opěrka? To je standard při testech? Jak se potom dá testovat zátěž krku?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - eLzyx
20. 9. 2015 12:29
Re: Hlavová opěrka
zátěž krku při nehodě zezadu se testuje na vyndané sesli, samozřejmě mající opěrku.
Tady tu opěrku sundali kvůli lepšímu natočení záběrů dopadu hlavy do čelních/bočních airbagů.
20. 9. 2015 13:34
Re: Hlavová opěrka
Pro test ochrany krční páteře logicky potřebuješ náraz zezadu, ne zepředu. A jak bylo napsáno, testují samotnou sedačku a to tak, že ji "vystřelí" dopředu.