Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Víme, co chystá Benelli v roce 2007

Italskou společnost Benelli loni koupil čínský výrobce Qianjiang a díky tomuto spojení má během pár let vyrůst nový silný producent motocyklů. Tiskový mluvčí médiím sdělil, že se máme připravit na silnou expanzi ve všech motocyklových segmentech.
Zpět na článek
24. 10. 2006 11:27
neregistrovaný "pipo"
24. 10. 2006 12:42
neregistrovaný "Golias"
25. 10. 2006 11:08
19. 3. 2007 14:50
neregistrovaný "kw"
24. 10. 2006 11:49
neregistrovaný "Essesant"
24. 10. 2006 12:00
anonym
24. 10. 2006 13:36
neregistrovaný "Essesant"
24. 10. 2006 17:37
neregistrovaný "-Ferda-"
24. 10. 2006 20:52
neregistrovaný "pipo"
25. 10. 2006 10:39
neregistrovaný "Honza"
9. 11. 2006 12:10
neregistrovaný "juraj"
24. 10. 2006 18:13
neregistrovaný "ELpepe"
24. 10. 2006 18:20
25. 10. 2006 10:37
neregistrovaný "Honza"
25. 10. 2006 11:07
25. 10. 2006 11:10
neregistrovaný "pipo"
24. 10. 2006 11:27
čína
Jestli v tom mají aspoň trochu prsty Číňani, tak si od nich nekoupím ani stojánek k mopedu 8-s
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Golias"
24. 10. 2006 12:42
Re: čína
Včera tu byl článek Yuki Silk Way... to si přečti a možná změníš názor na čínské motorky ;o)
25. 10. 2006 11:08
Re: čína
No Japonci tiež takto začínali. ;-)
neregistrovaný "kw"
19. 3. 2007 14:50
Re: čína
na to len tolko že 70% motoriek sa vyrába v číne, to je úplne jedno ako sa to volá a či je to japonec alebo talian.
neregistrovaný "Essesant"
24. 10. 2006 11:49
Ale pipi
od cinanu jdou do Ita jenom penize a opacnym smerem technologie a posleze pujdou take vynosy. Benelli vznikaji v italii, konstruuji je italsti inzenyri a vyrabi italsti delnici. Diky cinskemu kapitalu na to maji holt vic penez za ktere materskemu koncernu poskytuji know-how a buduji predpoli v Evrope. Cinane nejsou tak hloupi, aby podobnou legendu jako je Benelli znicili jejim "zcinanizovanim". Benelli se zase bez silneho globalniho partnera neobesla a nez se nechat pohltit nejakym silnym hracem slavneho jmena i me pripada lepsi partnerstvi s kapitalove silnym no-name treba z Ciny. Benelli totiz bude zrejme premiovkou koncernu a to je vzdy nejlepsi pozice prinejmensim pro zachovani a budovani znacky :-! PS: snad ve vsem co se dnes na svete vyrabi maji prsty cinani. (ikdyz zatim diky bohu treba jen v par sroubcich. Pred 14 dnu jsem se odtamtud vratil. I ma ctvrta cesta do "rise stredu" byla fascinujici zazitek. Zatim zdaleka neumi vyrobit vsechno, ale uci se zatracene rychle... Az z toho jde chvilemi strach)
Rozbalit vlákno
6
anonym
24. 10. 2006 12:00
Re: Ale pipi
Já mám právě strach z jejich kapitálové základny a z toho, jak je evropa a USA ve "výprodeji". Pro Benelli je bezesporu výhodou mít za sebou někoho takhle silného, kdo je ochoten a schopen protápět hromady peněz v modernizaci výroby, vývoji atd... ale ty technologie a know-how které odchází do Číný, je další hřebík do Evropské rakve. A můj vztah k Benneli značně ochladl.
neregistrovaný "Essesant"
24. 10. 2006 13:36
Re: Problem stoji jinak
Benelli by zrejme pomalu prestalo existovat kdyby nenaslo odpovidajiciho investora. Kdyby prisel nejaky jiny podobne silny investor z Evropy, nepochybuju, ze by dali prednost jemu. Japonsko, USA ale hlavne EU si zatloukaji hrebiky sami do svych rakvi! Delam v mezinarodnim businessu a jedine co vidim je, jak staromodnim a stupidnim reaguji prave vlady statu na rostouci konkurenci ze zahranici. Matadori jsou Deutchlandi a Francouzi, ale Evropa obecne by si mela dat lekci ekonomie. Ted nemyslim politicke predstavitele, vedeckou, kulturni nebo podnikatelskou elitu ale kazdeho jednoho obcana prostoru EU(protoze ti tu politickou elitu dosazuji ke kormidlu a ta je pak povinna plnit "zajmy lidu" - nikde jinde to nefunguje lip nez v zahranicni obchodni politice...). Dokud se v EU nezacne opet radne pracovat, investovat do technologii a vzdelani namisto prozirani narodnich duchodu a neprestane omezovat hospodarskou soutez, tak nas cina skutecne prevalcuje. Ne vinou cinanu, ale nasi vlastni!!! Jestli tvuj vztah k Benelli ochladl jen proto, ze ma cinske investory, tak bys brzo nemusel mit vztak k nicemu. Ono pri dnesni provazanosti globalni ekonomiky najit nejakou nadnarodni spolecnost kde by nejaky cinan, primo nebo alespon neprimo, nevlastnil ani akcii bude mozna problem...
neregistrovaný "-Ferda-"
24. 10. 2006 17:37
Re: Problem stoji jinak
Úplně koukám, co všechno se při čtení motodiskuze nedozvím ;-) Ale jo, máte pravdu. Ne nadarmo se dynamicky rozvíjejícím ekonomikám na dálném východě říká Asijští tygři.
neregistrovaný "pipo"
24. 10. 2006 20:52
Re: Problem stoji jinak
Mně nejde ani tak o nějakého číňana za zdí, který si pře internet koupí pár akcií. Mně jde o čínské vzkvétající korporace, které požírají evropské upadající podniky. To mě vadí. A jinak s těma hřebíkama a ekonomií máš pravdu. Nebo taky trochu matematikou, aby politici v evropském parlamentu dokázali vypočítat že čínské třetinové ceny dokážou zruinovat evropské výrobce, i když jim nasadí "velmi přísné" párprocentní cla. 8-s
neregistrovaný "Honza"
25. 10. 2006 10:39
Re: Problem stoji jinak
Essesante, velice dobry prispevek! Ano, ja to vidim take tak! Zkostnatela a socialni Evropa se zacina pozirat sama sebe! V USA slovo komunismus neznaji, socialni je sproste slovo a je to nej ekonomika na svete!!! Dekuji za nazor.
neregistrovaný "juraj"
9. 11. 2006 12:10
Re: Problem stoji jinak
Priatelia, plne súhlasím s predošlím článkom ale skúste to rozpitvať ešte trocha viac a zistíte, že za problém Číny môžu de facto američania a tých z vás nikto ani len nespomenul. Spomeňte si na osemdesiate a devaťdesiate roky a ich naoko odsudzovanie Číny kvôli ľudským právam a zrazu akoby uťalo a je ticho. Pretože Čína im otvorila svoj pracovný trh a doteraz je naviazaná na dolárový koš /o ktorom sa dobre vie, že je len otázka času kedy padne, pretože doláre sú z veľkej časti nekryté a amíci si ich tlačia podľa potreby/.Potom prišli zlaté deväťdesiate roky a amíci sa na lacnej čínskej práci pekne nabalili a keď sa milé európske firmy spamätali tak číňania /nakoľko nie sú hlúpi/ sa mnohému priučili /tak že dnes lietajú do vesmíru, stavajú 4-tisíc kilometrové mosty do Tibetu/ a de facto aj ekonomicky veľmi zosilneli. Najprv z lacnej pracovnej sily neskôr z plagiátorstva a kopírovania. A nemôžete im to mať za zlé /Japonci robili to isté/ a európania si musia uvedomiť, že z tradície sa žiť jednoducho nedá a donekonečna všetko riešiť zvyšovaním ceny. Tá musí reálne odrážať aj svetové ceny. To môže robiť iba ak by bola colne uzavretá a izolovaná od ostatného sveta.Lenže ak chce tiež využívať lacnú pracovnú silu krajín tretieho sveta, tak sa nemôže pred ich výrobkami uzavrieť. Takže silný začne požierať a likvidovať slabšieho a kým to bolo v prospech západu, tak to nikomu nevadilo.Ale teraz, keď sa to začína pomaly otáčať, tak sa ľuďom začínajú otvárať oči.A na scénu okrem šikmookých prichádzajú aj rusi /uvedomujúc si pomaly ale iste energetickú závislosť ostatného ekonomického sveta od ich zásob/...Možno to vyznieva trochu fatalisticky ale o tom akým smerom pôjde európa rozhodne nakoniec niekto iný, na koho pred pár rokmi povýšenecky hľadelo...
neregistrovaný "ELpepe"
24. 10. 2006 18:13
hnus
ty studie sou vylozene hnusny :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Blackblade
24. 10. 2006 18:20
Re: hnus
Se omlouvám, to nejsou studie, ale současná produkce Benelli. Na auto.cz nejsou dělat popisky k fotkám, jinak bych se o tom zmínil. Popisované studie jsou zatím ve fázi vývoje a fotky jsem zatím nikde neviděl.

Myslím, že se možná něco objeví již na výstavě v Miláně v polovině listopadu, ale o tom vás budeme informovat ;-)
neregistrovaný "Honza"
25. 10. 2006 10:37
Re: hnus
Sorry, mam Velveta 150tku, r.v.00 a je to tak trochu vina autora, ze sem buhviproc nasazel zrovan fota, ktera stoji za 2 veci. TNT 1130 - je to asi foto Cafe Racera, Velvet v hnusne barevne kombinaci a TREcko se jeste nevyrabi.

Velvetik je porad jeden z nejzabavnejsich a esteticky nejkrasnejsi skutr.
Soucasna produkce cita: Pepe 50, Velvet 125/150, Tornado 900/brzy prijde 1130tka a TNT 1130. TRE pujde brzo do vyroby.

Pred nedavnem Benelli vyrabeli jeste Velvet 250 a 400, ta se jmenovala jinak. A vajicko Adivu, podobne BMW C1 - skutr se strechou. Nebyt produkce skutru, Benelli by uz asi neexistovalo.

Co se tyce ND, tak si myslim, ze cinane nemohou soucasnou pozici zhorsit, naopak! Na muj scoot, ktery se sem oficialne nedovazel mam dodaci lhuty 1-3 mesice, nektere dily objednane z jara tohoto roku ani nemam. Kvalita nekterych dilu je miziva!

Pane autore, kdybyste si dal vice snahy, jiste najdete ty studie nekde na internetu. A prosim, vymente ty fota!!!za lepsi, prosim.
Avatar - Blackblade
25. 10. 2006 11:07
Re: hnus
Koho zajímá současná produkce Benelli, at se mrkne na ofiko stránky Zmiňované studie jsem nenašel v dobré kvalitě :-(