Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vláda chystá další zdražování PHM, téměř 20 Kč na dani z litru jí nestačí

Ke spotřební dani a DPH za pohonné hmoty možná přibude ještě poplatek za udržování hmotných rezerv. Vyplývá to z návrhu ministra financí Andreje Babiše, jak ulevit státnímu rozpočtu.
Zpět na článek
26. 3. 2014 09:25
26. 3. 2014 09:42
26. 3. 2014 09:50
26. 3. 2014 10:21
26. 3. 2014 14:09
26. 3. 2014 20:58
26. 3. 2014 21:05
26. 3. 2014 21:40
26. 3. 2014 22:40
26. 3. 2014 10:24
26. 3. 2014 11:55
26. 3. 2014 12:24
26. 3. 2014 13:38
26. 3. 2014 19:02
27. 3. 2014 04:59
27. 3. 2014 07:35
27. 3. 2014 05:01
27. 3. 2014 12:09
27. 3. 2014 12:38
27. 3. 2014 13:42
26. 3. 2014 18:33
26. 3. 2014 15:02
12. 4. 2014 09:52
26. 3. 2014 11:51
26. 3. 2014 13:30
26. 3. 2014 20:11
26. 3. 2014 15:06
26. 3. 2014 20:35
26. 3. 2014 12:04
26. 3. 2014 16:13
26. 3. 2014 14:15
26. 3. 2014 16:36
26. 3. 2014 17:18
26. 3. 2014 17:45
26. 3. 2014 18:57
26. 3. 2014 18:48
27. 3. 2014 09:02
27. 3. 2014 09:26
26. 3. 2014 15:56
26. 3. 2014 16:44
26. 3. 2014 19:22
26. 3. 2014 20:56
26. 3. 2014 21:26
27. 3. 2014 07:11
4. 4. 2014 19:10
9. 4. 2014 01:23
Avatar - Warrual
26. 3. 2014 09:25
...
Vláda zvedne daň o korunu nebo dvě a na čerpačkách to bude posun o pět nebo šest
Rozbalit vlákno
1
26. 3. 2014 09:42
Re: ...
A OPEC zdrazi o 10% protoze jim klesne prodej
Avatar - azny
26. 3. 2014 09:50
dobře nám tak
všichni nadávají , ale bohužel stále a pouze s lahváčem v ruce při sledování ulice...

Já se s tímto bordelem tady smířil a řeším to jednoduše, nakoupit si zajedu do DE, konto v Rakousku, firma taky v zahraničí , auto z USA atd.

Tomuto státu už neodvedu ani podělanou korunu!
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Starfighter
26. 3. 2014 10:09
Re: dobře nám tak
Ale odvedeš ;-)
Avatar - moreczech
26. 3. 2014 10:26
Re: dobře nám tak
Přesně tak, jednoznačný souhlas!

Navíc by mě zajímalo kdyby se tady proti těm mocipánům zvedla stejná vlna protestů jako na Majdanu jak by se nato tvářili...,
26. 3. 2014 10:35
Re: dobře nám tak
Ale to sis popletl strany.. >:D >:D >:D >:-[]
Avatar - moreczech
26. 3. 2014 11:04
Re: dobře nám tak
tak já myslím, že jsi to pochopil jak já jsem to myslel....
26. 3. 2014 12:16
Re: dobře nám tak
Já jo, ale jiní s tím budou mít problém... >:D
26. 3. 2014 18:29
Re: dobře nám tak
Styl my ("obyčejní" lidé) a oni (politici) mě už fakt osobně štve. Nejen, že je to naprosto neslušná ketegorizace, ale hlavně to nikam nevede. Za situaci jsme přece spoluzodpovědní i my - jakžto občané - voliči.
Urážíte tím ty slušné, kteří jsou v politice - a věřte mi, takoví tam jsou - dokonce i v těch, jak by řekla většina lidí, "mafinánských" stranách. Ten kdo říká, že všichni politici jsou stejní, že kradou atd. si akorát tak lžou sami sobě... Tak to je - za tím si stojím.
26. 3. 2014 20:32
Re: dobře nám tak
Stát má politiky přesně takové jaké si zaslouží. To nadnášení politiků na nějakou mimozemskou úroveň mě štve. Kdyby franta z hornídolní co nadává na všechny tam, měl tu možnost tam být chová se stejně. Ti lidé nejsou z jiného vesmíru. Duše prince i sedláka ze stejného těsta ukuta jest a války mezi státy začínají stejně jako sousedské spory ...
26. 3. 2014 20:41
Re: dobře nám tak
Přesně tak. Říká se, že politika je odrazem společnosti, s čímž souhlasím.
Každopádně si musíme uvědomit, že většina politků jsou lidé jako jsme my - chodí po stejných ulicích, nakupují ve stejných obchodech, jezdí stejnou tramvají. Tím ale neříkám, že tam nejsou tací, kteří žijí naprosto mimo realitu - jsou tam, ale rozhodně to nejsou všichni, ani zdaleka ne všichni.
27. 3. 2014 04:55
Re: dobře nám tak
Přestaň tu agitovat... Jak dlouho se v politice pohybuješ, ty idealisto?!
27. 3. 2014 04:53
Re: dobře nám tak
Pěkně jsi se obhájil...já bych to ještě pootočil...člověk lezoucí do politiky se během pár měsíců v něco nelidského mění.
Nejsou stejní, to v žádným případě. Ale vypadá to, že starý heslo: Kdo neumí učí...se změnilo na "Kdo neumí je politikem". Čest nemnohým vyjímkám.
4. 4. 2014 19:02
Re: dobře nám tak
Třeba elektriku a plyn máš taky ze zahraničí? atd? >:D
Avatar - Magister
26. 3. 2014 10:21
Hnus
Hlavně, že neváhal a pro své podnikání Babiš zavádí zpět zelenou naftu. Co dodat - a to už tak máme proti sousedům drahá paliva.... ;-\
Rozbalit vlákno
6
26. 3. 2014 14:09
Re: Hnus
Chcel by som mať vaše "drahé" paliva ;) ..ak ste teda za dva mesiace, odkedy som v CZ bol, vyrazne nezdrazili, tak aj to najdrahšie palivo u vas bolo lacnejšie ako u nás
Avatar - EauRouge
26. 3. 2014 20:58
Re: Hnus
To neukazuje, že je na tom Česko dobře, ale jen že je na tom Slovensko ještě hůř. (Prosím nebrat jako nějaký geograficko-kulturní popichování)
Ale vždy na tom můžeme být hůř, viz. Francie.(toto lze brát jako popichování)
26. 3. 2014 21:05
Re: Hnus
Neberiem to tak.. len som chcel poukázať práve na to, že nikdy nie je tak zle, aby nemohlo byť ešte horšie. Ak je myslené, že Francúzsko má ešte drahšie palivo, tak treba povedať aj to, že majú ďaleko vyššie platy, takže je to neporovnateľné. Väčšina západných krajín je na tom tak a zrejme cenu paliva nemusia riešiť tak ako my :-)
Avatar - EauRouge
26. 3. 2014 21:40
Re: Hnus
To je pravda. Existuje index, který ukazuje kolik věcí si může člověk koupit za svůj plat v různých zemích a Slovensko by na tom v souvislosti s palivem asi nebylo moc dobře.

Teď koukám, že natural 95 průměrně v ČR za 1,31 EUR a v SK 1,44 EUR. Navíc ještě lehce zlevnila nafta, během posledních tří týdnů. No, nezávidím vám a přeji lehkou nohu ;-)
26. 3. 2014 22:40
Re: Hnus
Tak tak.. to je myslím cca rozdiel 3-3,5 kč na liter a to je slušný rozdiel. Ak zohladnime vyššiu priemernú mzdu v CZ.. proste je čo závidieť :-)
Avatar - sabbath_stones
27. 3. 2014 15:21
Re: Hnus
Nuž preto od minulého leta tankujem v Rakúsku. Rozdiel až 8-9 centov.
26. 3. 2014 10:24
Babiš
Tak jak sem psal před volbami a těsně po volbách... Co jste blbci chtěli... to máte... Volilo ho téměř 20% populace, tak teď nemručte... Máte tady svého spasitele... >:D >:D >:D >:D >:D :yes:

Já jenom čekal, kdy se projeví... a stalo se....

to je ale jen začátek...
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Hittman
26. 3. 2014 11:55
Re: Babiš
Víš, ale problém české politiky je, že NENÍ koho volit..
26. 3. 2014 12:24
Re: Babiš
to máš bohužel pravdu....
Kdysi nás na škole učili (nebylo to součástí povinného předmětu na fakultě) teorii elit... Moc zajímavá záležitost....

A napíšu to asi takto... Volíš li čistého politika...., stane se z něj výhledově grázl a nebo ho to totálně semele... Svého času sem měl za takto neovlivnitelného politika Špidlu. Nedívám se na něj teď z pohledu jeho schopností, ale dá se říct, že vzhledem k tomu, co jsme tam všechno měli to byl... rel. slušný člověk. Byl odstraněn, poslán do Bruselu. Takto jich dopadlo víc. Ostatní se přizpůsobí a začnou se chovat dřív nebo později jako ostatní. Jenže...

to přece není důvod, navolit si do vlády člověk, co je gauner už z principu (byť schopný manager, o tom není pochyb) a ani to v podstatě nezastírá.... Takový člověk NEUMÍ jednat... jinak, než tak, že bude jednat jen a pouze ku prospěchu svému (popravdě, filantrop opravdu v našich podmínkách těžko může dojít k majetku jaký Babiš má - to není závist to je jen pouhé konstatování).

Já uznávám jediný argument, který byl v mých očích akceptovatelný proto, dát hlas Babišovi... A tím bylo... Bude chtít ze svého podnikání vytřískat ještě víc a aby to mohlo fungovat, musí se začít dařit celé ČR... Bohužel... tento argument je v reálu roven SCI-FI...., prostě to tak nefunguje...

V příštích volbách bych byl pro aby založil stranu pan Rittig (ODS a Soc. dem už moc nefrčí)... pan Kellner už se na to myslím taky chystá... Je potřeba to mít pošéfované na všech frontách a nic nenechat náhodě.

>:D :yes:
26. 3. 2014 13:38
Re: Babiš
Ta otázka je jinde. Systém dávno neurčují politici - systém určí politiky. Mladí a nadějní lidé se raději uplatní v soukromém sektoru, takže do politiky míří spíše takoví odpadlíci. Ti jsou navíc již od obecní úrovně (ve větších městech) nebo krajské úrovně seznámeni s korupcí jako součástí jejich práce a jen se stupňuje její objem. Není tak atypické si na státní úrovni přijít k miliardám.

Na druhou stranu, jaká je naše společnost? Opravdu nám vadí korupce jako taková, nebo jen to, že si někdo do kapsy sype a někdo ne? On je totiž obrovský rozdíl mezi skutečným morálním odsouzením korupce a pouhou závistí. Kolik z těch, kteří tu před dvěma lety protestovali proti vládě Nečase (mimochodem i přes všechny ty skandály podle mě jednou z těch čistějších), by odmítlo úplatek ve výši 10 tisíc? Co 10 milionů? Pohoršila by je ta nabídka opravdu na morální úrovni? Vždyť celá řada z nich uplácí na technické, na stavebním úřadě, u doktora apod. Korupce jako korupce - její výše není zase tak podstatná...

Co se týče Babiše, chybu v jeho volbě nevidím jen v jeho osobě, ale i jeho programu. V podstatě byl plný hesel, ale pokud máte trochu představu o národním hospodářství a národní a mezinárodní politice, tak jste tam nenašli téměř nic. Bude těžké Babiše osočovat, že neplní předvolební sliby, protože je problém vůbec definovat, co vlastně slíbil. Že si bude chtít pomáhat? Bylo by divné, kdyby si chtěl škodit...

Mnoho lidí má pocit, že když se zabydlené strany (ODS, ČSSD, KDU-ČSL, částečně TOP 09) vyjadřují proti novým stranám, tak že se jen lacině brání, ale popravdě, v mnohém mají pravdu.
26. 3. 2014 19:02
Re: Babiš
:yes:
Upřímně řečeno mě překvapilo, že se zde objeví člověk, jež je nejen schopný dát nějakou myšlenku srozumitelně dohromady, ale že se i s tou myšlenkou ztotožním.
První paragraf - Souhlasím však pouze částečně, jelikož to osobně vidím lehce pozitivněji, byť rozhodně ne jako idylku. Zmínil jste obecní a krajskou úroveň - u nás v Praze se to dosti slévá - a to nemyslím nutně špatně, to je prostě dané. Osobně jsem totiž jen kus od aktivní participace a jakožto mladý lehký idealista, který v posledních letech k politice přičuchoval (debaty, přednášky, vzdělávací společensko-politické akce různého typu, diskuze s politiky) a volební právo obdržel teprve nedávno (tím myslím opravdu nedávno, virtuálně si však chodím zavolit již několik let, abych načerpal tu volební atmosféru a měl dojem, že mě též někdo - na obecní, magistrátní, senátní, poslanecké, prezidentské, europoslanecké úrovni - reprezentuje :-) ) - , vidím nemalý počet slušných a schopných lidí, kteří se snaží politiku měnit zevnitř.
Druhá část - Naprostý souhlas. Upřímně řečeno si často ani neuvědomujeme, že korupce, byť tomu tak asi neříkáme, je všudypřítomná. Řekněme si, kolik OSVČ neplatí, či neplatí pořádně, daně... A těch příkladů jsou kvanta. Od "malé" korupce a "malých" podvodů je k té "velké" korupci a "velkým" podvodům hodně blízko. Bohužel.
Třetí - Souhlas.
Čtvrtý - Jen bych doplnil, že je též problém v tom, že často nedůvěryhodní lidé znedůvěryhodňují celé myšlenky, jen tím, že je říkají právě oni - spousta lidí pak těmto myšlenkám nevěří, přestože jsou často správné (říkám samozřejmě čistě můj názor).
27. 3. 2014 04:59
Re: Babiš
Tak teď to chápu... Ano Centurion to napsal výborně, ale u tebe zůstává pouze ten idealista. Než tu začneš vypisovat o krácení daní a "malý" korupci, buď tý lásky a zkus něco postavit na nohy sám!
Nechápu, kde se to v lidech bere! Howgh...
Avatar - Dinar
27. 3. 2014 07:35
Re: Babiš
Dost zásadně se myšlenkově míjíš s podstatou toho, co píše Centurion. Co se mladých týká, největší nebezpečí přichází právě od těch "mladých lehkých idealistů", kteří poté, co se zúčastní pár přednášek podobně zapálených obracečů světa v dobro, a aktivně se do politiky zapojí, velmi rychle se změní z mladého idealisty v mladého pragmatika, pro nějž se život z rozpočtu a "realizace provizí" stanou samozřejmostí. Takových Sobotků, Tejců, Hašků, Bendů, Langrů, Grossů jsme měli a máme ve vrcholné politice dostatek, v komunální politice je to podobné. Tito lidé nikdy nepracovali, nikdy nevytvořili nic z toho, k rozdělování čeho se dožadují mandátu ve volbách. A to je problém, každé děcko, které si na brigádě vydělalo svých prvních pár korun, pak tyto v ruce obrací podstatně déle a obezřetněji než ty, které dostalo od rodičů. Tento princip funguje i u čísel s devíti nulami, a proto, chceš-li pro svůj zdravý životní vývoj něco udělat, přestaň "přičuchovat" k politice a běž něco dělat, jak píše webpaja, postav se na vlastní nohy, něco vybuduj, pokud se o to minimálně pokusíš, vsadím si na to, že za pár let se budeš na spoustu věcí související s politikou dívat jinak než dnes (tím netvrdím, že tvé politické názory jsou špatné, neznám je). Na zapojení se do veřejných záležitostí budeš mít během života času a příležitostí dost. ;-)
27. 3. 2014 05:01
Re: Babiš
Tohle je polemika na dlouho...částečně souhlasím. Částečně ne, ale některá pojmenování jsou trefná.
Každopádně :yes:
27. 3. 2014 12:09
Re: Babiš
Technickou jsem si vymyslel já? Stavební úřad jsem si vymysel já? Lekaře placeného z veřejných peněz jsem si vymyslel já? Nevymysleli tohle právě ti politici nebo za to dostali zaplaceno aby to tak bylo? Nezavedli tehle systém právě politici? Právě ty příklady jsou ukázka jak se vytváří korupční prostředí, aby se pak mohlo argumentovat že vlastně jste tacoví všichni. Nesmysl se nařídí lidem a už to jede. Když to nebude existovat tak to nikdo nebude nucen používat a tedy se vykupovat .
27. 3. 2014 12:38
Re: Babiš
Polemika na téma "technickou si vymysleli politici, aby ze mě tahali peníze" je s prominutím retardovaná. Doufám, že to byla jenom nějaká nadsázka. Opravdu bych chtěl vidět stav našich silnic, kdyby nebyla žádná technická kontrola aut na nich.

Nikdo tě nikdy nenutí nikoho uplácet. Pokud tak učiníš, tak si musíš uvědomit, že si poškodil poctivého občana vedle, který má stejný vrak, ale protože chce dodržovat zákony, tak ho vyřadí z provozu a musí si koupit nový, zatímco ty obcházíš systém a ušetříš.

Tohle je přesně reakce těch bezpáteřních, kteří nejsou ochotni akceptovat, že korupce, kterou (z tvého příspěvku usuzuji) provádí, je stejná jako ta, kterou provádí jiní na vyšší úrovni. Jakmile někdo naznačí, že se dopouští korupčního jednání i oni, tak začnou křičet ("na nový auto nemám!", "jinak bych tu pergolu nikdy nepostavil" apod.). Dobré ráno. Pokud si někdy poskytl klidně i minimální úplatek, pomáháš systému a kultuře v ČR a naše korupční aféry jsou i tvoje dítka.
Avatar - white label
27. 3. 2014 13:42
Re: Babiš
Bohužel to vyznělo tak blbě, že jsi pro zrušení "zbytečností" jako je STK, nebo stavební úřady. 8-s
26. 3. 2014 18:33
Re: Babiš
Kdo hledá najde :-)
Ale uznávám, že většina stran je tam celkově špatně. Je to také komplikované tím, že jedna regionální organizace může mít plno, či relativně dost, kvalitních a slušných osobností a jiná regionální organizace té stejné strany může být naprostá katastrofa...
26. 3. 2014 15:02
Re: Babiš
no ono kdyz se slibuje aby se koupily hlasy, tak holt se pak nekde musi vybrat, aby se jinde mohlo dat - pane.... matematika plati napric politickym spektrem, at uz se ti opak snazi nakukat kdo chce....
12. 4. 2014 09:52
Re: Babiš
Stát by se měl řídit jako firma, to jsou jeho slova. Proč tedy zvyšovat cenu? Vyšší cenou přece vždy klesne poptávka po produktu.
V moderních firmách se přece snižují ceny a díky tomu zvýší obrat a tím pádem i zisk. Sundejte cenu, zvedne se množství a stát bude mít více.
26. 3. 2014 10:30
benzin je zatizen o 30% vetsi spotrebni dani nez nafta
když se vezme vyssi spotrebni dan benzinu o cca 2kc a nižší vyhrevnost benzinu na objem o 10% oproti nafte, tak je cisty benzin zatizen o 30% vetsi spotrebni dani nez nafta zpusobujici rakovinu.
když bude zatizeni stejne, benzin bude na pumpe stat o 3-4kc na litru min nez dnes a naftovy osobní auto si koupi jen uplne vydunenej dunihlav.
at zrovnoprani zatizeni spotrebnich dane, nam co bereme ohled na zivotni prostředí a jezdime na cisty benzin to vadit nebude, usetrime a všichni budeme zit zdraveji
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Jaros71
26. 3. 2014 10:36
Re: benzin je zatizen o 30% vetsi spotrebni dani nez nafta
Zvýhodnění nafty nyní již také nechápu..
Benzín by měl mít cenu podobnou jako v USA..taky by se diesly moc neprodávaly. >:-[]
Ceny v EU nejsou normální..nejen u nás!
Avatar - Hittman
26. 3. 2014 11:56
Re: benzin je zatizen o 30% vetsi spotrebni dani nez nafta
Nevím kde jsi přišel na to, že benzín je "čistý"???
12. 4. 2014 09:43
Re: benzin je zatizen o 30% vetsi spotrebni dani nez nafta
Benzínové motory produkují skoro neměřitelné hodnoty částic No, které jsou rakovinotvorné a zpusobují smog.
Jen pro porovnání benzínový motor plnící EURO 1 ( většinou to jsou auta z let 1989-1996 ) je k životnímu prostředí daleko šetrnější než diesel, který má EURO 5. Všude zmiňované Co plyny jsou z hlediska životního prostředí nepodstatné.

Řekněte sami, koupili byste si auto u ktereho je v katalogu tento dovětek:
" toto nejmodernější naftové vozidlo zatíží životní prostředí, způsobí smogovou situaci a vznik rakoviny o 10000% rychleji než jeho benzínový konkurent. Ale uspoří 20% nákladů na pohonných hmotách. " Řekněte
26. 3. 2014 19:19
Re: benzin je zatizen o 30% vetsi spotrebni dani nez nafta
Až ti benzínový Iveco přiveze rohlík za 5Kč a děti ti odjedou do školy autobusem za 3 stovky, tak se probereš ze sna...
26. 3. 2014 11:08
ANO BUDE LÍP!!!
ANO bude líp (Babišovi)! A kdo s tím nesouhlasí dostane přes držku nebo ho navštíví finanční úřad.... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hittman
26. 3. 2014 11:51
Ulevil
Já bych jim ulevil...zrušit senát, snížit platy, zrušit odměny, příplatky na sekretářku, kancelář, řidiče, atd, normální ceny v kantýně, zrušil výbory, ubral ministerstev a úředníků, poradců, právníků, atd. Hned by bylo ušetřeno..
Rozbalit vlákno
4
26. 3. 2014 13:30
Re: Ulevil
Senát má svou nezástupnou roli jako ústavní pojistka. Jeho zrušení by zejména v tak politicky neklidné zemi, jakou je ČR, byla velká chyba. Co se týče politiků, platy by se jim měly spíše zvýšit, protože by to pravděpodobně zmenšilo míru korupce. Dnes nadějní a inteligentní lidé do politiky nejdou, protože si mohou podstatně více vydělat v soukromém sektoru. Politika je tedy věcí spíše těch méně úspěšných (nebo ego-honičů), kteří, aby byli spokojeni, si musí nakrást. To není zcela správné.

Co se týče cen v kantýně, tak ty opravdu českou ekonomikou nehnou, i když bych je také asi vyrovnal na standardní úroveň, aby to tolik neprovokovalo malomyslné.

Ostatní úspory (ubrání poradců, úředníků, právníků) apod. tu byly již za minulé vlády a to dost podstatné, jenže Nečasovi a Kalouskovi stejně nikdo v ČR nemohl přijít na jméno. On tu politiku v ČR totiž stejně nikdo moc nesleduje a pamatuje si tu z ní každý spíše ty špatné věci.
26. 3. 2014 20:11
Re: Ulevil
Si robis srandu alebo si senator. Aka poistka, ked su tam tie iste strany ako v parlamente.A hec, na Slovensku senat nemame :-) . Politik pri koryte dokaze hlavne mnozit uradnikov. V parlamente by nam stacili len predsedovia a kazdy by hlasoval podla svojho podielu, presne ako akcionari. Alebo maju mat akciovkh nieco ako parlament ?
26. 3. 2014 15:06
Re: Ulevil
nevidim duvod, proc by vrcholovy manager (politik v tomto pripade) nemel mit nadstandartni ohodnoceni..... to je snad normalni. Jina otazka je odbornost a vysledky. V soukrome firme ma vedouci taky jiny prijem nez delnik. Ovsem ma odpovednost za vysledky a pokud nejsou, tak je bez penez. To jaksi v politice chybi....
26. 3. 2014 20:35
Re: Ulevil
Částečně Vás chápu, ale takhle to házet od boku opravdu moudré není.
Upřímně řečeno zrušení výborů by znamenalo faktickou destrukci zákonodárné moci a nejen ji.
Snížení platů (máte-li na mysli poslance) bych jako nějakou zásadní věc neviděl. Základní platy, přestože nejsou úplně malé, nejsou ani nikterak astronomické. To bych nesnižoval. Odměny poslanci nemají. Možná máte na mysli náhrady, které jsou, z mého pohledu, v některých případech hodně nespravedlivé a nesmyslné. Roční náhrada nějakých 86 000 za telefon a připojení k internetu je fakt mimo - internet ať si poslanec zaplatí ze svého platu sám a co se týče mobilu, tak by sněmovna asi měla poskytnout nabídnout financování služebního čísla - je to dneska jen za nějakých cca 700 korun neomezené, takže to není takový výdaj. Jeden služební mobil pro jednoho (hlavního) poradce/asistenta by asi taky bylo fér. Řidiče poslanci nemají a služební auto, mám dojem, také ne... Předseda výboru či předseda a místopředsedové možná něco mají. Jídlo by asi dotované mít neměli, s tím souhlasím. Snížení počtu ministerstev je asi proveditelné, snížení počtu externích právníků asi moc ne.
26. 3. 2014 12:04
šmejdi
....nejvíce peněz ze státní pokladničky nás stojí provoz tohohle státního aparátu, platy poslanců, ministrů, atd. Nevím, proč mají mít příplatky na každou hovadinu, oběd mají v poslanecké kantýně za hubičku a jediné co dokážou je odklánět prachy na manželky, milenky, konta v cizině...Vždyť se jim ze státního platí všechno, tužka, ta jejich poslanecká kancelář i orál se sekretářkou a nakonec i samotná sekretářka. Nejhorší je, že ať volíte kohokoliv je to jak chobotnice, useknete jedno chapadlo a nahradí ho jiné...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - dal
26. 3. 2014 16:13
Re: šmejdi
Nejvíce nás nestojí ty platy a výhody ale korupce. K vůli milionu do kapsy se stavba prodraží o desítky miliónů takže ve výsledku kvůli pár mega v kapsách politiků my zaplatíme miliardy navíc. Další miliardy nás stojí ti které musíme živit, pochopitelně nemyslím staré, nemocné nebo státní zaměstnance. Jen pro zajímavost jen cigoši nás stojí minimálně každý rok 46 mld.
26. 3. 2014 12:44
Kam to povede?
Stát nás zpoplatňuje čím dál víc. Jezdil jsem ve starém autě se spotřebou kolem 10ti litrů. Spočítal jsem si že pokud zainvestuju do úspornějšího auta tak s tím co najezdím zšetřím a ještě dudu jezdit pohodlněji a bezpečněji. Uspora 3l na 100Km je to veliká. Už jsem to psal ale pokud se člověk podívá kolem tak zjistí že auta už nemají žádnou cenu. Třeba v tom největším autobazaru je už na výběr tolik aut že si vybere téměř každý. V Praze je už téměř milion aut, toto číslo dále poroste, mají to dobře spočítané. Chce to prostě úspornější novější auto...
Rozbalit vlákno
3
26. 3. 2014 20:49
Re: Kam to povede?
Pozri si spritmonitor.de a porovnaj spotrebu aut spred 20 rokov a teraz. Zistis, ze nic take ako "usporne moderne auto" neexistuje.
Miniauta so spotrebami 4 litre, realne jazdis za 6l ako s Favoritom, SUV s papierovymi 5,5 a realne aj tak za 8.
VW Golf diesel 1,5 Turbo spred 25 rokov jazdil za 4-5 litrov nafty. Za kolko, ze to jazdia dnesne naftaky s podobnou velkostou?
Mozes mi povedat za kolko rokov sa ti ta "investicia" do noveho auta vrati?
Avatar - Stejsn
27. 3. 2014 14:39
Re: Kam to povede?
Nedávno tu o tom byl pěkný článek, který tvrdil, že průměrná spotřeba za posledních nevím už kolk let u aut klesla asi o 30 procent. Taky pod tíám byla vzrušená diskuse. Spotřeba (přepočítaná na výkon motoru) skutečně klesla. Za osm litrů jezdil před 20 lety patnáctkový motor s 80 koni, dneska za to samé jezdí patnáctkový motor s výkonem hodně přes sto. Jenže se za těch 20 let také podstatně zvedla hmotnost aut a zvětšila se jejich velikost, což nárůst výkonu srazí. Nakonec z toho vychází, že spotřeba na kilometr se v podstatě nehnula.
27. 3. 2014 16:38
Re: Kam to povede?
Presne mas pravdu, spotreba prepocitana na teoreticky vykon motora klesla, problem je, ze vykon motora nema s realnou spotrebou vela spolocne. Podstatna je ucinnost motora a ta sa prilis nezmenila. Proste auto s celnym prierezom 2m2, nejakym konstantnym odporom vzduchu a nejakymi vnutornymi odpormi potrebuje na udrzanie 130km/h svojich 30kW (odhad) a je jedno ci tych 20kW dodas 55kW motorom, alebo 400kW motorom. Pri konstantnej rychlosti dokonca ani nezalezi na vahe auta. Aj ked ta ma vplyv na vnutorne odpory, tie vsak su velmi male v porovnani s odporom vzduchu pri vyssich rychlostiach.
Avatar - VWrofl
26. 3. 2014 14:15
ANO!!!
Souhlasím, proč by mi měli lidé bez auta dotovat můj benzín? :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - rohYpnol
26. 3. 2014 16:36
Re: ANO!!!
Proč bych já měl dotovat důchodce? Proč by se z mých peněz měla financovat TV ONE, když se na televizi nedívám? Proč bych měl přispívat na kulturu, když mě nezajímá? Ach ty bože, to jsou zas názory...

Ale když ti zdraží potraviny kvůli dražším PHM, tak budeš první, kdo bude kdákat, že 8-s 8-s
Avatar - VWrofl
26. 3. 2014 17:18
Re: ANO!!!
Tak to mně nevadí už vůbec. Chodím do našich pekáren, kupuji naše potraviny i lokální, které jsou samy o sobě dražší. Myslíš si, že mi tato desetina procenta zkazí den ? :-!
Avatar - rohYpnol
26. 3. 2014 17:45
Re: ANO!!!
a lokální potravina asi vyroste v nákupním regále, ne?
26. 3. 2014 18:57
Re: ANO!!!
A to si myslíš, že pekař zapřáhl oře a pro mouku si dojel s povozem? Nebo ji snad odnosil na hřbetu?
26. 3. 2014 18:48
Re: ANO!!!
Tím chceš říct, že když přestanou jezdit auta, tak lidé bez aut budou klidně spokojeně žít dál? Do práce budou chodit pěšky, pro mléko do kravína, do nemocnice si dojdou po svých, záchranná služba je přeci pro lenochy, ne? Jaká to idylka. >:-[]

Individuální doprava skutečně není důvod existence hmotných rezerv.
Avatar - Dinar
27. 3. 2014 09:02
Re: ANO!!!
Jistě, a jak říkala ta slovenská grýnpíska, ona nepotřebuje ani elektřinu, na televizi se přece může dívat i při svíčkách. >:D
27. 3. 2014 09:26
Re: ANO!!!
>:D To já jsem zelenější, na televizi se dívám i potmě. :-!
26. 3. 2014 15:56
ZAJISTÉ
jen tak dál a opráším jízdní kolo a v zimě budu živit ČSAD
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
26. 3. 2014 16:44
Další bouda
V normální fungující společnosti bych napsal, proč ne? Ale v našem oligarchátu, zemi neomezených možností pro vlivné skupiny? Jakýkoliv převod do soukromé společnosti je jen rozkrádání toho, co ještě rozkrást jde ;-\ Tím neříkám, že co je státní, tak funguje dobře. Ale alespoň to JE.

A jestli si pan Babiš myslí, že soukromý kapitál pomůže, tak zřejmě 25 let žil v jiné zemi. Státní organizace totiž má minimálně dvě zásadní výhody - nemůže jít do likvidace a hlavně jejím úkolem není generovat zisk. Takže peníze se neodsypávají do něčí soukromé kasy :-!
Rozbalit vlákno
0
26. 3. 2014 19:22
hmmmm
A proto jsem si pred casem vyhodne poridil auto s uspornym motorem Hondu Civic v ackach za dobrej prize, super auto stale me bavi. ;-)
Rozbalit vlákno
1
26. 3. 2014 20:56
Re: hmmmm
Ano tak toto je trvale udrzatelny stav. Zvysia cenu PHM, kupim si uspornejsie auto, o dva roky znova zvysia, znova si kupim uspornejsie auto...
Avatar - Otrava
26. 3. 2014 20:22
Zatím planý poplach
Bulvární nadpis* a (očekávaný) výbuch nahromaděného hněvu v diskuzi - ať žije současná žurnalistika.

*vláda se nechystá zavést další daň, jen se projednává ta možnost, což samo o sobě ještě zdaleka nic nemusí znamenat
Rozbalit vlákno
1
Avatar - RWD
26. 3. 2014 21:34
Re: Zatím planý poplach
No hurá! Konečně někdo, kdo chápe slovo "návrh" :yes:
Zatímco ostatní si doma vytvářejí hmotné rezervy, zavírají okenice a očekávají apokalypsu, tak my normální, si můžeme dát v klídku vínko a večerní sex :-)

Co mě ale trošku mrzí je uchylování se auto.cz k bulvarismu typu tn.cz .. zatímco jiné již tak neseriózní plátky (idnes, novinky,..) píší o NÁVRHU které by MOHLO znamenat zdražení 20-50 haléřů, tak na auto.cz je to rovnou těch 50 :-( Ještě mi tu chybí něco jako: "lze však očekávat i 100kč/litr")
Avatar - Dylan McKay
26. 3. 2014 21:26
Klid
Když máš Prius, tak tě to tolik nebolí. Koupíš měsíčně o jeden chleba míň... ;-)
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2014 00:59
Cena pohonných hmot je příliš nízká.
Dnes jezdí autem každý bezdomovec a proto na silnicích není k hnutí. Dokud nebudou stát PHM minimálně dvojnásobek, tak se to nezlepší. Zároveň nebude naše země tranzitem všech kamionů, silnice nebudou tak opotřebovávané a možná zbude víc i na jejich opravy a údržbu (no, asi jsem moc velký optimista ;-) ).

Ten rusín s megamindrákem, co se za sto let ani nenaučil pořádně česky alespoň mluvit, snad už konečně na sklonku života dožene toho Kellnera a dá pokoj. To je totiž hlavní a možná i jedinej důvod jeho vstupu do politiky.

Ale má to marný, má to marný, má to marný. A to i když bude Jágrovi prodávat ty svoje grilovaný mutanty vod rána do večera. :-)
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2014 05:45
Loutkový divadlo
...do současnosti jsme v politice viděli většinou loutky, sem tam osobnost, jinak žádná sláva.

Teď přichází pan loutkář, učte se! Tohle je byznys.
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2014 06:43
zdražování PHM
To je fakt síla. Jako by nestačilo, že už teď jsou ceny PHM vyhnanné přehnaně vysoko. Ještě nějaký další poplatek za udržování hmotných rezerv. Ty tam nahoře už fakt nevědí co by. No holt o co víc člověk zaplatí na PHM o to více bude muset ušetřit na nákupu auta. Takže v tomto případě by bazarové auto byla jasná volba. Zlatě zajít třeba do Áček, a tam se pěkně porozhlédnout.
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2014 07:11
predpokladam
ze babis sa inspiroval zdanovanim phm na slovesnku, kedze takyto poplatok na slovensku sa plati tusim od r. 2010 (co nas tu tiez velmi netesi)
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2014 10:19
Proč tak složitě?
Úplně nejjednoduší řešení je tenhle kšeft úplně zrušit.
Rozbalit vlákno
0
4. 4. 2014 19:10
No
Kdyby řekl že peníze takto navíc vybrané půjdou na netáhla tak bych prskal. Jelikož budou krýt náklady vzniklé se skladováním paliva nemám s tím jediný problém. Palivo se skladuje pro každého kdo jej tankuje a skladování čehokoliv není zadarmo. To že se někdo nechce podílet na něčem co využívá je jeho problém. Může auto prodat a jezdit třeba na kole :-).
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2014 01:23
Paráda
Hlavně že církvi budou platit milion let,miliardy,za majetek na který stovky let přispívali lidé obyčejný.Ale když jde o peníze tak najednou patří to církvi.A pak chceme se západem srovnávat.Zdražování není myšlenka,zdražovat by zvládl i dítě,na tohle nemusí se chodit do školy.Nevím co tam dělají,ale asi myslí že jsou na výletě a mi jim to zaplatíme.
Nic tam nedělají a ještě si chtějí ulevit.Já bych je vyhnal z kraje.
Rozbalit vlákno
0