Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vláda jedná o bodovém systému: osmnáct bodů nebo méně přísné tresty?

Na dnešním zasedání se má podle serveru Aktuálně.cz jednat také o zmírnění bodového systému. Ministři Bublan a Šimonovský předloží analýzu zákona, která byla objednána premiérem Paroubkem.
Zpět na článek
12. 7. 2006 13:51
neregistrovaný "sr"
12. 7. 2006 14:18
neregistrovaný "anonym"
12. 7. 2006 14:29
neregistrovaný "NIcKON"
12. 7. 2006 14:32
neregistrovaný "Petr"
12. 7. 2006 14:38
neregistrovaný "NIcKON"
18. 7. 2006 00:19
neregistrovaný "Marek"
13. 7. 2006 15:05
neregistrovaný "DJLord"
13. 7. 2006 20:10
neregistrovaný "anonym"
12. 7. 2006 22:41
neregistrovaný "vlado"
12. 7. 2006 14:39
neregistrovaný "Skyline"
12. 7. 2006 16:08
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 16:41
neregistrovaný "Paja"
12. 7. 2006 18:51
neregistrovaný "anonym"
12. 7. 2006 19:15
neregistrovaný "Elvis"
13. 7. 2006 14:44
neregistrovaný "A.Stránský"
13. 7. 2006 09:57
neregistrovaný "raddik"
12. 7. 2006 14:35
neregistrovaný "Skyline"
12. 7. 2006 14:42
neregistrovaný "mates"
12. 7. 2006 14:43
neregistrovaný "mates"
12. 7. 2006 15:00
neregistrovaný "Vitek"
12. 7. 2006 15:12
neregistrovaný "JiVi"
12. 7. 2006 14:54
neregistrovaný "Derbiman"
12. 7. 2006 15:28
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 16:12
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 16:54
neregistrovaný "Ian van Kohl"
12. 7. 2006 17:00
neregistrovaný "Vitek"
12. 7. 2006 17:02
neregistrovaný "Ian van Kohl"
12. 7. 2006 17:06
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 17:01
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 17:04
neregistrovaný "Ian van Kohl"
12. 7. 2006 17:07
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 17:10
neregistrovaný "Ian van Kohl"
12. 7. 2006 17:19
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 16:29
neregistrovaný "Tom69"
12. 7. 2006 16:31
neregistrovaný "Tom69"
12. 7. 2006 16:45
neregistrovaný "Paja"
12. 7. 2006 16:51
neregistrovaný "Tom69"
12. 7. 2006 17:01
neregistrovaný "Ian van Kohl"
12. 7. 2006 17:05
neregistrovaný "Paja"
12. 7. 2006 17:07
neregistrovaný "Ian van Kohl"
13. 7. 2006 08:02
neregistrovaný "Kermit"
13. 7. 2006 08:59
neregistrovaný "Ian van Kohl"
13. 7. 2006 14:36
neregistrovaný "A.Stránský"
13. 7. 2006 17:55
neregistrovaný "anonym"
12. 7. 2006 17:17
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 17:29
neregistrovaný "Tom69"
12. 7. 2006 17:31
neregistrovaný "Skyline"
12. 7. 2006 18:29
neregistrovaný "Ian van Kohl"
12. 7. 2006 19:15
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 19:27
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 21:24
neregistrovaný "VDC"
12. 7. 2006 19:28
neregistrovaný "Tommy11"
13. 7. 2006 18:26
neregistrovaný "DJLord"
12. 7. 2006 19:39
neregistrovaný "marian"
12. 7. 2006 21:35
neregistrovaný "VDC"
12. 7. 2006 21:42
neregistrovaný "marian"
13. 7. 2006 09:04
neregistrovaný "Skyline"
13. 7. 2006 09:39
neregistrovaný "anonym"
13. 7. 2006 11:03
neregistrovaný "Libor"
13. 7. 2006 18:37
neregistrovaný "DJLord"
13. 7. 2006 22:03
neregistrovaný "marian"
14. 7. 2006 07:29
neregistrovaný "DJLord"
14. 7. 2006 08:13
neregistrovaný "Skyline"
12. 7. 2006 20:03
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 20:18
neregistrovaný "švihák"
12. 7. 2006 20:22
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 20:30
neregistrovaný "švihák"
12. 7. 2006 20:34
neregistrovaný "švihák"
12. 7. 2006 20:57
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 21:15
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 20:55
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 21:11
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 21:23
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 21:35
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 23:59
13. 7. 2006 10:07
neregistrovaný "Alessio"
13. 7. 2006 22:04
neregistrovaný "don Pedro"
13. 7. 2006 08:52
neregistrovaný "Kejdátor"
13. 7. 2006 20:24
neregistrovaný "anonym"
neregistrovaný "sr"
12. 7. 2006 13:51
Městská policie
já bych to zmírnil už jenom tím, že by městská policie neměla takové pravomoci a nechal bych je jenom pokutovat pejskaře za to, že neuklízí výkaly po svých miláčcích :-) (sám mám psa)na nic jiného MP není dobrá. A pak ještě by se neudělovaly body za rychlou jízdu na dálnici. Co z toho, že policie pravidelně měří na 3 proudé dálnici směrem z Olomouce na Hranice n. Moravě, a přitom lidi v centru města jezdí jak prasata?
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "anonym"
12. 7. 2006 14:18
Re: Městská policie
Naprostý souhlas! Ty měšťáci mě neuvěřitelně pijou krev. Jsou tam lidi, který udělaj 5 kliků, 3 tempa a vyběhnou kopec. IQ tykve. To že člověk jede po dálnici rychleji než 130 přeci vůbec neznamená, že jede nebezpečně. Trochu zdravého rozumu, to se ale o našich policajtech potažmo jejich nadřízených řici nedá!
neregistrovaný "NIcKON"
12. 7. 2006 14:29
Re: Městská policie
Vy už si nepamatujete, jak to na dálnicích vypadalo před zpřísněním postihů za přestupky? Stotřicítka je na většině českých dálničních úseků reálné maximum pro zachování bezpečnosti. Zvlášť při zrušení zákazu předjíždění kamionů. Nevím jak vy, ale já se na dálnici, po které jedou všichni - daleko plynuleji, než dříve - stejných 130, cítím bezpečně a uvolněně a nic mě nenutí platit víc benzínu za rychlejší jízdu, kterou zpravidla stejně prakticky nic nenaženu. Naopak přeji zejména polským a některým slovenským řidičům, kteří ani po 1.7. nohu z plynu nesundali, co nejpřísnější postihy ze strany PČR; svou rychlou jízdou totiž demotivují ty méně rozhodné...
neregistrovaný "Petr"
12. 7. 2006 14:32
Re: Městská policie
Ja myslim, ze na vetsine useku je bezpecne maximum asi 160. Jestli takova rychlost ma opodstatneni necht si rozhodne kazdy sam.
neregistrovaný "NIcKON"
12. 7. 2006 14:38
Re: Městská policie
Stošedesátka přichází podle mého názoru v českých podmínkách, ve kterých se dosud většina řidičů nenaučila zbytečně neblokovat rychlejší vozidla, v úvahu jen na vybraných tříproudových dálnicích. Výjimku bych udělil jen některým nově postaveným, přehledným a novodobým standardům odpovídajícím úsekům - D1 od Vyškova po Kroměříž, D8 z Nové Vsi do Lovosic a místy také D5 mezi Plzní a Rozvadovem. Ovšem nesměly by se tam předjíždět kamiony...
neregistrovaný "Marek"
18. 7. 2006 00:19
Re: Městská policie
V současné době, kdy řidiči nejsou tak zodpovědní si myslím, že i 130 je až moc, zárověň vzhledem k stavu k našim dálnicím 8-s
neregistrovaný "DJLord"
13. 7. 2006 15:05
Re: Městská policie
To je jasné že se svojí Š120 ani jet rychleji nemůžeš... Žiješ v jiném světě, už tu nejsou 70. léta!!!!
neregistrovaný "anonym"
13. 7. 2006 20:10
Re: Městská policie
Je otázkou, jakým jezdíte vozidlem. V některých se 130 dá jen s obrovským sebezapřením.
neregistrovaný "vlado"
12. 7. 2006 22:41
Re: Městská policie
ještě chybí dokončit znovuzavedení milic. Většina schvalovatelů tohoto silničního zákona by jistě do nich vstoupila. Pak ale nevím, kdo by vlastně v této zemi mohl zůstat. Pokud někomu funguje zdravý rozum, tak musí rychle zmizet, jinak mu jej ze zákona vyženou z hlavy a je už jedno jestli pokutami nebo policejní pistolí.
neregistrovaný "Skyline"
12. 7. 2006 14:39
Re: Městská policie
Co z toho? Prece prachy, prachy, prachy. O bezpecnost nikomu nejde, dal se jezdi na cervenou (zatim jsem nekoho videl kazdy den, tak jako driv) a nedava prednost (cestou do prace dnes 2x - krava v Picassu couvala z parku na hlavni a ze tam jedu ji nevadilo, * s Prasatem jsem taky nestal za pohled, kdyz jako velky pan vyjizdel bez rozhlednuti z jednosmerky) a odbocuje bez blinkru (zmalovana bruneta v O2, samozrejme predtim radne zaslapla brzdu). Tohle ale nikoho nezajima, nejde to postihovat s nohama na mikrovlnce a uzivat si nove nabytou moc. Mestky Povl patri zpatky na vykopy kanalu a ne s bouchackami a radary do ulic. :no: :no:
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 16:08
Re: Městská policie
Bohužel je to tak...
neregistrovaný "Paja"
12. 7. 2006 16:41
Re: Městská policie, mestska a statni kasa
Ta dalnice je ctyrprouda ;-) Jinak je tristni, ze lide s nekompletnim vzdelanim mohou posuzovat a trestat dopravni prestupky! U skol je neuvidime nikdy, ale na rovnem tahu mestem a nejlepe pred koncem obce jsou stale! Nicmene podle chovani ridicu pod vlivem noveho zakona nam hrozi, ze se budou zvysovat dane, nebot diky relativni ukaznenosti (alespon nyni) vsech ucastniku provozu se zakonite musi snizit prijem z poku a navic neco zustane za nechty obecnich uradu...
neregistrovaný "anonym"
12. 7. 2006 18:51
Re: Městská policie, mestska a statni kasa
A já bych to viděl co jste si zvolili to máte!!!!! 8-s
neregistrovaný "Elvis"
12. 7. 2006 19:15
Re: Městská policie, mestska a statni kasa
Naprostý souhlas. Nové pravomoce pro MP jsou katastrofa pro normální lidi :no: Potom co se tady děje v posledních dnech budu v komunálních volbách volit kohokoliv nebo cokoliv, pokud navrhne srušení moderní formy pomocné stráže VB :-!
neregistrovaný "A.Stránský"
13. 7. 2006 14:44
Re: Městská policie, mestska a statni kasa
Obávám se , že to udělá více lidí. Myslím, že je urážkou slušných lidí, že dostali kompetence lidé v MP s podprůměrnou inteligencí a neschopní se jakkoliv jinak uživit.Je to jen vzdálená analogie , ale i při kulturní revoluci v Číně ovládli zem výrostkové bez vzdělání (jaká podobnost) a ještě bych jim doporučil aby jako v té Číně zavedli jízdu na červenou, to jsem tam zažil ještě v r.1988 . V duchu se omlouvám všem těm milicionářům a pomocníkům VB , které jsem vždy nenáviděl, ale tito lidé byli občas alespoň nějak užiteční třeba při živelních pohromách, a hlavně ti chudáci pomocníci neměli žádnou moc a u všeho musela být VB.
neregistrovaný "raddik"
13. 7. 2006 09:57
Re: počtení
z diskuze na autorevue:

Jezdím s automobily od 17let, tedy od roku 1961. Samozřejmě po absolvování autoškoly a složení zkoušek a získání
řidičského průkazu. Tehdy se tomuto průkazu docela běžně říkalo "Vůdčí list". Bylo to v Praze kde tedy byl logicky asi
největší provoz v republice. Přesto se dalo toto velkoměsto projet z jednoho konce na druhý během 15 ti minut. Nemuselo
se jet ani nijak rychle aby se to takto zvládlo. Nakonec auto kterým jsem začínal jezdit se rozjelo na 70 - 80km/hod.,
za delší dobu nebo lépe z kopce. Také nikdo tu rychlost neměřil protože ani nebylo čím. Také se dalo kdekoliv zaparkovat
takže pohybujíc se autem bylo stejné jako pěšky. Totéž platilo o ulicích, všude se smělo vjet a dokonce se jezdilo i po
Karlově mostě. Faktem je že tam se nesmělo zastavit neboť tehdy bylo v pravidlech, že na mostech se nesmí zastavit.
Takže pravidla jak jezdit po silnicích už tehdy existovaly a dalo by se říci z dnešního pohledu velmi přísné. Existoval
třeba takový pojem: "zvláště mírná rychlost". To znamenalo že jste mohli jet maximálně 15km/hod. Touto rychlostí co si tak
vzpomínám se muselo jet: při vjíždění na hlavní silnici, podél nástupních ostrůvků (tramvaje), na přechodech pro chodce, atd.
Pak byla tak zvaná;-\"mírná rychlost" což bylo do 25km/hod. Touto rychlostí se mělo jezdit přes železniční přejezdy (kterých
bylo tisíce), dále v mlze a nebo při vlečení auta na laně. Po novelizaci těchto pravidel, se zrušily tyto "specielní" rychlosti
a nahradilo se to tuším pojmem: "Řidič je povinen přizpůsobit rychlost jízdy stavu a povaze vozidla a silnice". Samozřejmě
některé rychlosti byly specifikovány konkrétní rychlostí, jako na železničních přejezdech a pod. Později to nestačilo a tak se začaly objevovat tehdy dost neznámé značky s maximální povolenou rychlostí daného úseku. Vždy existovalo kde tento
úsek končí. Vesnice neboli osady se měli projíždět už tehdy 50km/hod. ale nebylo to bráno podle nějakých nápisů i když
někde existovali, ale podle obytných domů. Jinak na silnicích zejména na křižovatkách větších měst bylo k vidění dostatek
policistů (tehdy příslušníků VB). Měli píšťalky a když někdo něco nepatřičného provedl tak na něj zapískali a on musel zastavit a prohřešek projednat. Pokud situace na křižovatce vyžadovala jeho zásah tak neprodleně zasáhl aby byl provoz plynulý. Na tyto místa chodili pěšky s termoskou kávy a svačinou v tašce a byli tam celý den. V zimě byly velmi brzy po ránu všechny silnice odklizeny od sněhu a posypány škvárou, takže provoz byl bezpečný i v zimním období bez zimních pneumatik. Tehdy jsem se nesetkal s nesjízdným úsekem. Takže takto docela rozumě to začínalo před 45 lety.
Pravidla silničního provozu byly od té doby novelizovány snad 20x. Obyčejně si to vyžadoval postupně zvyšující provoz.
Když se v 70 tých letech provoz na silnicích začal poněkud zřetelněji zvyšovat, tak se už začali používat jakési měřiče
rychlostí a po silnicích se hojně vyskytovali prakticky trvale "policejní" hlídky a dohlíželi na provoz, nebyly to občasné
akce zvané "Kryštof". V té době jsem měl štěstí díky dobrým lidem, že jsem měl možnost jet na západ, kde byl v té době
podstatně vyšší provoz než u nás. Na hranicích takové země mě vítala obrovská tabule s určením rychlostí dle typu silnice
i dle typu vozidla. Což u nás nebylo nějaké omezení rychlosti na silnicích s výjimkou "osad". Trvalo mi asi 10 minut než jsem to prostudoval a divil jsem se, že u nás žádné taková omezení nejsou. Jak jsem vyjel na tomto cizím území tak jsem zjistil,
že oni ti všichni co tam jezdí tak to dodržujou, přesto že policii moc vidět nebylo. Když jsem to zkusil tam jet po našem
tak jsem si připadal jak blbec tak jsem toho brzy nechal, sice jsem pár aut předjel a žádné gestikulace na mě nečinili.
Také tam bylo už pře těmi 35 lety naprosto běžné, že chodcům se dávala přednost na přechodech. Fungovalo to tak
přirozeně, že nikoho ani nenapadlo to nedodržet. Na druhou stranu jste ovšem nepotkali chodce mimo tyto přechody.
Takže jste nemuseli hlídat kdo Vám tam kde vběhne ale jenom ty přechody. Což u nás nefunguje dodnes. U nás dodnes
musíte razantně brzdit když Vám tam někdo vlítne mimo přechod a když se z toho oklepete, že jste mu zachránili
život a nemáte na svědomí smrt člověka, tak následuje přechod, kde tedy máte dát chodci přednost. Mnohdy se mi
do toho moc nechce neboť jsem vlastně stál kvůli jinému chodci pár desítek metrů od tohoto přechodu, takže vlastně
více stojíte než jedete. Samozřejmě přesto že mi kolikrát a zakvičí gumy při brždění před takovým nelegálním přechodem
tak si toho žádný policajt ani nevšimne byť někdy stojí opodál asi se mu to zdá normální. No abych se vrátil do té
ciziny, tak tam je patrné, že řidiči k ohleduplné a limitované jízdě byly vychováváni a nuceni nejméně 30 let.
Počátek 90tých let nastal velký útlum co se týká policie na silnicích, kde se vyskytovala velice málo a když tak mi připadalo
jako že se bojí vůbec někoho zastavit. No řešili tehdy různé prověrky a asi i s názvem měli potíže, také vozový park
měli silně zastaralý, takže asi 5 let se nic moc nedělo. Potom se objevili nějací mladí policisté s novými auty a skutečně
zastavovali domělé hříšníky silničního provozu. V té době jsem sebou vozil knižně vydané tehdy platné předpisy o
provozu na pozemních komunikacích a tak když mi chtěli nějaký ten prohřešek přišít tak jsem jim v této knize
ukázal černé na bílém že se mýlí. Tímto způsobem se postupně tito policajti začali učit od řidičů pravidla silničního
provozu, neboť si fakt vymýšleli takové nesmysly, že na ně stačil reagovat i běžný řidič bez knížky sic mu to trvalo déle.
No potom se začali občas objevovat v rámci jejich akcí předem hlášených. Přesto nachytali dost hříšníků a už to bylo
oprávněné a na úrovni. Bylo to ale málo kdy takže většinu řidičů to míjelo a jezdili i nadále bez omezení. Já třeba jsem byl
nachytán, že jsem nezastavil na značce STOP, pokuta sice nebyla závratná ale řekl jsem si budu fakt na těch stopkách
zastavovat, no a tak se mi stalo, že při tomto předpisovém manévru do mě zezadu narazilo auto za mnou jedoucí,
nepočítajíc s tím že jsem takový cvok abych na stopce zastavoval. Ty nárazy byly pro mě dražší než ta pokuta tak
jsem toho zanechal a byl klid. No aby jste si nemysleli, že jsem nějaký starý strejda v klobouku, tak pokud nehrozil
postih za rychlou jízdu tak jsem jezdil třeba Praha Vídeň za 3 hodiny. Laskavý čtenář si spočítá snadno průměrnou
rychlost na této trati. No dnes už takto samozřejmě nejezdím, ani před 1.7.2006, také proto, že hustota provozu je taková,
že to je nereálné. Takže takto nějak probíhala výchova řidičů v Čechách za téměř posledního půl století. No a teď
přijde v platnost tento prapodivný zákon jako by z nebe spadl a všichni ho dodržujte. Připadá mi to jako by v Anglii
chtěli aby od data XY se začalo jezdit vpravo, bez ohledu na dopravní značení a zvyklosti řidičů a policistů.
Takže prosím Vážené panstvo, jezdit budeme vpravo, rozumě ale vy budete jednat taky rozumě nebo to velice špatně dopadne. Na to mám dostatek zkušeností abych toto mohl tvrdit. Řešení je velice jednoduché, převzít tento zákon
z některé okolní země, který nejlépe vyhovuje naším děravým silnicím a v tom směru ho přizpůsobit a bude dobře.
Také je třeba aby si policie dala do pořádku svůj vercajk, aby se nestávalo, že někomu naměří přes 5 promile
alkoholu a na silnici děravé naměří někomu rychlost 214km/hod. když konstrukčně to auto není schopno tuto rychlost vyvinout. Také buďte tak laskaví a nechci vidět policajta bez čísla na svém stejnokroji, na to zapomeňte provždy!

Přeji mnoho šťastných kilometrů bez nehod a vždy šťastný návrat jako se to dařilo vždy mě.
Nezapomeňte, že není rozhodující za jak dlouho dojedete, ale zda tam dojedete, protože Vás tam většinou někdo čeká.
neregistrovaný "Skyline"
12. 7. 2006 14:35
Redakce se podili na sireni nesmyslu?
Myslel nekdo v redakci na to, ze nutnost hlasit nehodu je s novelou az od 50k skody a ze tedy ze statistik "zmizi" velka cast mensich nehod? A ze spoustu dalsich nehod ridici radsi nejak "uhraji" a domluvi se, nez by platili hromadu penez a ztraceli body? Pripada mi, ze toto zvyseni skody a nasledne znacne zkresleni statistiky o poctu nehod, ktere bezpochyby nasi posranci do zakona vlozili prave kvuli optickemu klamu "mensiho poctu nehod" bud nikdo z novinaru neprohledl, nebo tak jako "takynovinari" z MF Dnes tahnou za jeden provaz s prasetem bradavicnatym. Statistiky o poctu smrtaku v prvnim tydnu jsou smesne, vsak uvidime, az se zacnou srazet ony bezpecne kolony s minimalnimi rozestupy, zvlaste na podzim a v zime, pokud system vydrzi takovy, jaky je (a ridici jezdit jako dementi tak, jak to predvadeli cely minuly tyden). :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mates"
12. 7. 2006 14:42
Re: Redakce se podili na sireni nesmyslu?
:yes: :yes: Ma pravdu predsedo!!! Souhlasim do posledniho pismenka. Obzvlast s tou pasazi a reseni dopravnich nehod mezi ridici!! Dnes ma Skyline *
neregistrovaný "mates"
12. 7. 2006 14:43
Re: Redakce se podili na sireni nesmyslu?
Ma tam byt jednicku s hvezdickou
neregistrovaný "Vitek"
12. 7. 2006 15:00
Re: Redakce se podili na sireni nesmyslu?
Taky 411ku zrovna nemiluju, ale pár věcí je ok: 1) Svícení celý rok. 2) Míň mrtvých je neodiskutovatelná záležitost. 3) Je to zvláštní, ale nakonec mi neva ani dodržovat rychlost, to věčný závodění mě už unavovalo. Když tak jezdí všichni ( až na poláky na hradecký ), proč ne. 4) No a když se chci svézt, tak si dám oblíbenou okresku a tam je 90 ažaž. Co mě ale fakt trápí 1) Korumpovatelnost policajtů 2) Svalnatý bezmozkové bez maturity 3) Nulová tolerance - z kopce ti gravitace přemůže tempomat a už tě soudí jako za vraždu, zrujnuješ rodinu ...
neregistrovaný "JiVi"
12. 7. 2006 15:12
Re: Redakce se podili na sireni nesmyslu?
prave .. spolecenska poptavka je .. odebrat moc mestakum .. a neco proboha udelat s tema polakama na silnic Nachod - Podebrady!!!
neregistrovaný "Derbiman"
12. 7. 2006 14:54
O tom to neni....
Ty trubky nic nepochopili... 18ti bodama se vubec nic neresi. Problem je v duslednem rozliseni nebezpecnosti prestupku, protoze i v 50tce se da jet jako prase a ve 150 ohleduplne. Ale to by holt musely svestky zvednout zadky. ;-\
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 15:28
Re: O tom to neni....
a přeznačit všechny ty Jižní spojky a výpadovky na aspoń 80 kmh
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 16:12
Re: O tom to neni....
Hm 50ka na Průmyslový mě taky moc baví. :no: Přitom 50 někde mezi barákama je strašný ;-\ Navíc je spousta míst, kde "smysluplná" omezení nejsou ukončena, tudíž bys měl pokračovat touto rychlostí k neexistující značce, či na další křižovatku. Bych blil z toho značení tady :no:
neregistrovaný "Ian van Kohl"
12. 7. 2006 16:54
Re: O tom to neni....
Souhlas, kdyz uz trvaji na duslednem dodrzovani rychlost, potom na nekterych tazich upravit rychlost. Prumyslova od Agipu dolu, Chlumecka cela(nejnesmyslnejsi padesatka na svete), Wilsonova mezo Stvanici a Hl. nadrazim... Dlasi me momentalne nenapadaji. A na Sterboholske radiale je 80.
neregistrovaný "Vitek"
12. 7. 2006 17:00
Re: O tom to neni....
No a ještě lepší to je s dočasnym značením. Proč někoho nenapadne odstranit třicítku na 90ce, z důvodu čištění strouhy, aspoň na noc. Poslední kopáč vypadne po třetí odpoledne a do sedmi ráno není důvod ke zpomalení dopravy...
neregistrovaný "Ian van Kohl"
12. 7. 2006 17:02
Re: O tom to neni....
Jasne, to je takovy problem hodit tu znacku pres noc do prikupu?
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 17:06
Re: O tom to neni....
Protože by musel někdo přemýšlet...
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 17:01
Re: O tom to neni....
Jo, Chlumecká je taky dobrá. "Je to tam samej přechod. Spousty lidí putují sem a tam a nad bezpečnostní dohlíží bradavice"
neregistrovaný "Ian van Kohl"
12. 7. 2006 17:04
Re: O tom to neni....
Jasne, jako kdyby to byl Vaclavak... Vzdyt jsou tam i pripojovaci pruhy! Sice nic moc, ale mnohdy lepsi nez na silnicich 1. tridy... Lidi tam neprebihaji(ono to ani behem dne nejde) a vidis az na konec...
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 17:07
Re: O tom to neni....
Tak tak... a takových míst je víc. Je to smutné.
neregistrovaný "Ian van Kohl"
12. 7. 2006 17:10
Re: O tom to neni....
Hlavne zbytecne. Nejhorsi na tom je, ze z toho mestaci delaji totalni frasku. Jasne, ten zakon ma spoustu chyb, ale principielne je spravne. Ale to, co predvadi mestska policie, je dost sila.
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 17:19
Re: O tom to neni....
Jistě - viz. můj příspěvek o odtahování z rezidenčních stání na P1. MP je bída, dost velká bída. Nejlepší je se jim úplně vyhnout. V některých případech to ovšem znamená jim nezastavit... Není to správná cesta, to neříkám.. ale zatím o jiné nevím 8-s
neregistrovaný "Tom69"
12. 7. 2006 16:29
cituji
Poslední červnový den skončily testy vyšší povolené rychlost na dálnici A10 v sousedním Rakousku. Zkouška dopadla dobře, řidiči jezdili rychleji, ale zároveň také zodpovědněji, nehod ubylo. I díky zákazu předjíždění pro kamiony na testovacím úseku dálnice.
:yes:
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Tom69"
12. 7. 2006 16:31
Re: cituji
Jako velký přínos se ve zkouškách ukázal zákaz předjíždění pro kamiony. Díky němu zmizely nebezpečné manévry řidičů nákladních aut a odpadl hluk, který zbrzděná auta vydávají při následném zrychlování. Ruku v ruce s tím se snížily i emise aut, jež doprovázejí akceleraci vozu.

neni nahodou tohle ta spravna cesta ?
neregistrovaný "Paja"
12. 7. 2006 16:45
Re: cituji
Nikdy jsem v Rakousku nezazil takovy provoz kamionu jako u nas...to bude dalsi problem, jsme tranzitni zeme se vsim co k tomu patri!
neregistrovaný "Tom69"
12. 7. 2006 16:51
Re: cituji
diky zakazu predjizdeni kamionu na jizni spojce pred barandakem je tento usek lepe prujezdny kdyz tomu tak nebylo. Problem je ze by nekdo musel dohlizet a pripadne pokutovat ridice tech kamionu kteri nejsou schopni udrzet odstup pro projeti na odboceni na sjezdech nebo benzinkach
neregistrovaný "Ian van Kohl"
12. 7. 2006 17:01
Re: cituji
No, vsichni tady mluvite o zvyseni limitu na dalnici. Ale je tu jeden hacek: Rychlost osobaku by byla dvojnasobna proti rychlosti kamionu. A to uz je trochu moc. A dokazu si predstavit, jak se bude nadavat na ridice predjizdejici kamion ve 130, protoze jim proste vic nejede. A tady na rechto diskuzich to budou blbci, co brzdi plynulost provozu. Jezdim min, nez je rychlostni limit, kvuli cene benzinu.Tedy pokud nespecham. A proto jsem blbec, co nema na dalnici co delat? A jak to bude vypadat pak? Velke rozdily v rychlostech. Problem. Nehlede na to, ze Policie CR je rozumna a do 150 nechavala lidi byt. Sla po rychlejsich.
neregistrovaný "Paja"
12. 7. 2006 17:05
Re: cituji
Mas pravdu v tom, ze cesti ridici na to vetsinou pripraveni nejsou...Kdyz bude povolenych 160, bude se jezdit 190...To dnes udela temer zakladni model nizsi stredni o vyssich tridach nemluve.
neregistrovaný "Ian van Kohl"
12. 7. 2006 17:07
Re: cituji
Jsne, taky muzu jet 200, ale jak jsem se vyjadril, nedelam to kvuli spotrebe. Je potom dost hroziva. A myslim, ze takovych, jako jsem ja, se najde dost.
neregistrovaný "Kermit"
13. 7. 2006 08:02
Re: cituji
Nevadí ak pôjdeš po dialnici aj 50, samozrejme, ak nebudeš zavadzať tým, čo idú 150 :-)
neregistrovaný "Ian van Kohl"
13. 7. 2006 08:59
Re: cituji
Je videt, ze jsi me vubec nepochopil....
neregistrovaný "A.Stránský"
13. 7. 2006 14:36
Re: cituji
Vážený pane, když nespěcháte a ani nejezdíte těch 130, abyste ušetřil na benzínu, spočetl jste si někdy kolik Vás auto vyjde celkem t.j. palivo, oleje, amortizace , nedejbože servis pokud jste dobrodruh a dovolíte si tam vjet atd. Myslím, že ta vaše úspora v řádu dcl se Vám ukáže jako naprosto zanedbatelná
neregistrovaný "anonym"
13. 7. 2006 17:55
Re: cituji
Rozumná řeč!!!
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 17:17
Re: JINAK
Tohle jsem četl také. Neznám přesně ten konkrétní úsek dálnice, kde se to testovalo, ale ostatní dálnice v Rakousku nejsou zase tak super dokonalé. Když to jde tam, šlo by to zde také. Problém je, jak píše Pája, ten tranzitní přídomek naší země. Částečným řešením je zvýšení poplatků (ať už mýtem, či jinak) za provoz TIR. Problém však je, že peníze vybrané z těchto zdrojů se NEDÁVAJÍ zpětně do budování a údržbu infrastruktury. A těch peněz je sakra hodně. Spotřební daň na PHM, silniční daň, nyní dálniční poplatky. Jeden příklad: Jak je to dlouho, co se na jižní spojce dělal nový koberec? V pravém pruhu se teď už osobákem nedá vůbec jezdit. :no: Zbylé dva pruhy jsou ale stále v dobrém stavu. Další věcí je rychlost oprav. Samozřejmě že každá silnice se musí opravovat. Ale když opravují ve Vídni obchvat, tak jedou sobota, neděle, den, noc. Prostě makaj. Tady jsou na 4 km 2 dělníci Po - Pá 7-15. Není náhodou něco špatně??
neregistrovaný "Tom69"
12. 7. 2006 17:29
Re: JINAK
to tedy je :no:
neregistrovaný "Skyline"
12. 7. 2006 17:31
Re: JINAK
Zapomnels dodat, ze zatimco 2 delnici (jeden s pivem v ruce, druhy s krumpacem bezradne koukajici) jsou na inkriminovanem useku (mozna) po-pa 7-15, znacky s 60kou jsou tam 24/7 tyden pred zapocetim praci a dalsi mesic po skonceni, aby se na ty opravy vydelalo rovnou na miste...
neregistrovaný "Ian van Kohl"
12. 7. 2006 18:29
Re: JINAK
Vzdyt neco podobneho resili v televizi. Podle statistiky mame jedny z nejdrazsich dalnic v Evrope. Napr. v Nemecku je pry 1 km dalnice v prumeru 8x levnejsi na vystavbu nez u nas.
neregistrovaný "Alessio"
12. 7. 2006 19:15
Re: JINAK
taky tam je třeba na severu rovina, u nás moc ne. Ale ti kopáči...to je tím, že úřady jim dají pohodové harmonogramy a minimální penalizace, tak proč by tam posílali dvě směny? :no:
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 19:27
Re: JINAK
Když to staví strejc předsedy výboru, tak přeci nebude Vašíka terorizovat, ne? Zvlášť, když staví pro dceru barák a potřebuje ty dělníky na stavbě příjezdový komunikace, néé?
neregistrovaný "VDC"
12. 7. 2006 21:24
Re: JINAK
Další věc je, že jinde musí dát firma na "koberec" nějakou, řekněme 10letou, záruku. A co se posere do tý doby, platí ze svýho. Takže se sakra snaží udělat to pořádně. U nás je to naopak - proč taky ne, další práce, další nemalý peníze... U nás asi před šesti lety dělali obchvat, super asfalt. Po první zimě tankodrom, oprava, omezení na třicet trvající asi půl roku. Pak OK. Ovšem před rokem se to pomalu začalo rozpadat znova... Díry jsou zatím přijatelný. Teda pro nás v ČR. :-) V Rakousku by už blikalo na sto honů "Strasseschaden". :no:
neregistrovaný "Tommy11"
12. 7. 2006 19:28
bez titulku
Stačilo by snížit pokuty a odstranit absurdyty. A MP odebrat vše a nechat jí jen bezpečnost na občanů, aby se v určitýcj částech měst lidi nebály vylézt z baráku...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "DJLord"
13. 7. 2006 18:26
Re: bez titulku
Je to tak, na to byla původně obecní policie, zřízena, pro bezpečnost občanů... Dělali sice vždycky *, dokázali akorát tak napařit pokutu staré babičce za to že její yorkshirák běhá bez vodítka a mohl by ukousnout hlavu dítěti hrajícímu si na písku... No ale po 1.7.2006 se po nich slehla zem... Babičky sice ušetří své důchody, ale za to se strachy ani nepohnou ze svých příbytků, aby je nějaký nepřízpusobivý neokradl, prtože široko daleko není žádný ňouma v uniformě který by jim pomohl.. A strážnici se zatím krčí ve 30° vedrech ve křoví a fotí ty neukázněné řidiče při překročení nejvyšší dovolené rychlosti o 3km/h, neboť by tím mohli řidiči způsobit nepředstavitelné neštěstí. Co je platné, když řidiči kontrolují více tachometry a přehlížejí značky a nesoustředí se plně řízení... Dítě které v běhne pod auto takovému řidiči je odkázaný na smrt, nikdo si neuvědomuje, že takovýto řidič nalepený na tachometru v čas nezareaguje, ale za to jede předpisových 50km/h!!! Hlavně, že se městská kasa plní....
neregistrovaný "marian"
12. 7. 2006 19:39
Dost
Tak tohle je dobry priklad toho jak vsechno v CR funguje. Cesi nemaji ani kousek discipliny. Novy zakon neni ani trochu prisny. Jen si to prirovnejte ke Skandinavii. Tam se jezdi ohleduplne a opatrne. V CR je to jako na divokem zapade. Kazdy machruje v normalni skodovce, ani nemluve o silnejsich autech. Nechal bych novy zakon novym zakonem, jen bych pridal to, ze nynejsi pokuty bych ponechal jako zaklad a k tomu bych pridal priplatky zalozene na tom kolik si clovek vydelava. Zrovna tak jako ve Skandinavii. Netrvalo by dlouho a i v CR by se jezdilo opatrne.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "VDC"
12. 7. 2006 21:35
Re: Dost
Skandinavie je bolsevismus non plus ultra. Z ty bych si priklad rozhodne nebral.
neregistrovaný "marian"
12. 7. 2006 21:42
Re: Dost
Na rozdil od nas, tam bolsevismus ani nikdy nebyl. Oni jen delaji to co maji tak jak maji a proto jim to tam tak dobre funguje.
neregistrovaný "Skyline"
13. 7. 2006 09:04
Re: Dost
Bolsevismus to je, nebo snad nebezpecnost prestupku je zavisla na tom, kolik kdo vydelava? Ja bych to udelal naopak, cim min vydelavas (tj. platis mensi dane), tim vyssi flastr. Kdyz makas pro stat (tj. neplatis zadne dane), jeste vyssi flastr.
neregistrovaný "anonym"
13. 7. 2006 09:39
Re: Dost
Ty jsi ale debílek! Ty ťunťo!
neregistrovaný "Libor"
13. 7. 2006 11:03
Re: Dost
Jo kdybys měl u nás převážnou část roku zimu, taky by se jezdilo opatrněji.
neregistrovaný "DJLord"
13. 7. 2006 18:37
Re: Dost
Nech si ty bolševický výlevy a táhni do Skandinávie, nebo radějc na východ.... Příplatky podle výše mzdy.... To je ti málo, že se odvádí u vyšších mezd větší soc. a zdrav... Nejlepší by bylo aby měli rovnou všichni stejný majetek a jezdilo se jen ve Š120... Jak může někdo takovou zhovadilost vypustit z huby!!! Já už mám dost Vás levičáků!!!! Založte si vlastní stát někde daleko od civilizace a tam si žijte, ale necpěte své idee pomalu 20let po revoluci!!!!
neregistrovaný "marian"
13. 7. 2006 22:03
Re: Dost
Takze ty si myslis, ze kdyz si vydelavas vic nez ostatni, tak muzes jezdit jako prase? Za socialni a zdravotni pojisteni neplatis vic nez ti, co si vydelavaji mene. Je to stejny pomer k vyplate. Spravedlive to je. Kdyz te nebo i me policie zastavi a da nam 2000 pokutu, hodime mu ji k noham a pokracujeme v ceste. Nekdo, kdo si vydelava min, nez my a ma zaplatit 2000 tak ho to zruinije. Ale kdyz za ten samy precin zaplatis 2 tydenni vyplatou, bude te to mrzet stejne jako toho druheho. Tobe nerozdil ode me penize prisly moc rychle a jeste sis na ne nezvykl a tak jezdis nabrousenym autem a machrujes, ale kdyz ti chce dat nekdo pres prsty tak se vstekas jako maly dite.
neregistrovaný "DJLord"
14. 7. 2006 07:29
Re: Dost
Co to zas meleš? Ten kdo má tak málo peněz aby nemohl pokrýt výlohy na provoz auta a s ním na náklady spojené, nechť jezdí MHD,.... Nebo ať jezdí jak má... Jestliže ho může zruinovat pokuta, tak je pro něj auto opravdu veliký luxus, s MHD by ušetřil a měl by se lépe a neohrožoval by výdajemi za pokuty rodinný rozpočet...Jsme zas u toho kde jsme byli, nejlépe by bylo aby měli všichni stejně! Proč ten kdo se snaží, celý život se honí za prací, pomalu nespí, aby se v tomhle tom světě měl líp a aby jeho rodina nemusela žít z huby do huby, má mít stejně jako uklízečka? Jak by to tu vypadalo, aby někdo za více vykonané práce měl dostat jako ten za méně.... Chceš jezdit jak prase? Fajn, tak si najdi vedlejšák... Člověk který má větší plat má ve většině případů i větší výdaje... Tak proč má být za ten samí přestupek postihován větší částkou.... Ty si myslíš, že každému kdo má více peněz, se chce utrácet jen za pokuty? A když jo tak ať platí jde to do státní kasy, kde to půjde na ty co se flákaj a nikdy nesáhli na práci a nadávaj na ty co měli snahu udělat něco pro peníze a neštítili se sáhnout na práci...
neregistrovaný "Skyline"
14. 7. 2006 08:13
Re: Dost
Na bliti mariane, na bliti je mi z tebe. Takze podle tebe je spravedlive, ze za STEJNOU lekarskou peci plati nekteri 1000 a nekteri 10000? Hochu, takove nazory se budou vyborne vyjimat v Severni Koreji, takze uz tam upaluj. A nebo do te sve Skandinavie, kdyz se ti tak libi. :no: :no:
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 20:03
News
Tož sem zas po nějakém čase viděl večerní zpávy v TV, a zde je můj rezultát: nechť již ti trotlové růžový táhnou do eledrp svým rudým bratřím, a to pokud možno na věčné časy a nikdy jinak, a ten bodový systém (byť tam jsou i některý dobrý věci, ale celek zas bohužel jen paskvil) si vezmou sebou. Jsem rozezlen. Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "švihák"
12. 7. 2006 20:18
novela
Návrh ministra vnitra pana Vybublaného: za volantem je zakázáno, a následně přísně trestáno- zívání 1 bod a pokuta 1000 Kč, podrbání se ve vlasech nebo na nose 1 bod a pokuta 1000 Kč, povídat si se spolucestujícími 2 body a pokuta 2000 Kč. Policista nebo městský strážník může rovněž zastavit vozidlo, a prohlédnout jeho čelní partie- pokud zde najde zbytky vzácného hmyzu, jako např. roháče, nosorožíka apod., přijde řidič o 3 body a dostane pokutu 3000 Kč.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 20:22
Re: Dotaz
>:D :yes: >:D A kolik je za drbání se na koulích? Neb byť klima jede vo 106 i více, tak této činnosti se člověk v takem hycu občas neubrání, teda gdyž jede sám.
neregistrovaný "švihák"
12. 7. 2006 20:30
Re: odpověď
Drbání závěsného zařízení (tzv. koule) není za jízdy možné! To ví přece i každý městský strážník! >:D
neregistrovaný "švihák"
12. 7. 2006 20:34
Re: vybavení
Každý policista bude dovybaven: česko-romský slovník, atlas hmyzu.
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 20:57
Re: vybavení
Teda nic proti nikomu, ale ten slovník ... to budou mít asi nato aby se ten státní domluvil s tím městským >:D
neregistrovaný "ZZ"
12. 7. 2006 21:15
Re: vybavení
>:D >:D >:D >:D :yes: :yes: >:-[] ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 20:55
Re: vybavení
A sákryš čeče to je prauda, tak to bych s tím měl od nejbližší jízdy přestat.
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 21:11
OT - Dodge
Tož se nám vedle předsatvuje Caliber od Dodge, užse těším na test. A mám tady jeden Dodge typ: na Dodge.com si najeďte na Charger a dejte si vaše PC repráky ale opravdu hodně naplno (a kdyby jste náhodou někdo věděli kdo ten bohovský bigbít hraje, tož mi dejte pls echo, neb po takové muzice jedu jak pes po uzeném) Bravo Dodge.com za stránky - fakt dobře hrajou :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 21:23
Re: OT - Dodge
Tož pozor, voni tam sou ti ogaři muzikanti aj uvedeni, namátkou zde uvádím: The Muggs, Black Moses, Powertrane. Sem netušil že si srzeva Dodge rozšířím své hudební obzory. Auta s gulama, muzika s gulama - se mi ta značka Dodge začíná tak nějak líbit čímdáltímvíc :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "don Pedro"
12. 7. 2006 21:35
Re: OT - Dodge
Second P.S. a ještě tam maj taky suprovej klip na remixnutý Nazareth - ultrasuperšpica, Dodge lest goooooooooooooo :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Alessio"
13. 7. 2006 10:07
Re: OT - Dodge
když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
13. 7. 2006 22:04
Re: OT - Dodge
Ano, tahleta věc jest možná, nicméně Dodge Charger a ten bigbít co zní pod ním mi k sobě pasuje ne na 100 ale na 1000 procent, má to prostě koule, oboje, jak vůz tak hudba, to se prostě říci resp. napsati jináč nedá.
neregistrovaný "Kejdátor"
13. 7. 2006 08:52
Ministr debilpravy
Kdyby se radši usilovně zabýval zavedením mýtného na dálnicích a ne takovým paskvilem.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
13. 7. 2006 20:24
Re: Ministr debilpravy
Ministr chce ještě zpřísňovat. Jestli to bude v duchu jeho souvěrců, tak nás čeká natahování na skřipec, a pálení čarodějnic.