Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vláda podpoří elektromobily a autonomní vozidla. Schválila memorandum o budoucnosti autoprůmyslu

Akční plán mimo jiné řeší výstavbu infrastruktury pro bezemisní vozidla, dotace a úlevy na pořízení elektromobilů, standardizaci a právní aspekty automatizovaného řízení.
Zpět na článek
26. 9. 2017 11:17
26. 9. 2017 11:25
26. 9. 2017 16:33
26. 9. 2017 17:53
26. 9. 2017 12:37
26. 9. 2017 19:05
26. 9. 2017 19:14
26. 9. 2017 12:55
26. 9. 2017 13:11
26. 9. 2017 13:29
26. 9. 2017 14:37
26. 9. 2017 15:47
26. 9. 2017 15:55
26. 9. 2017 14:04
26. 9. 2017 14:32
26. 9. 2017 11:16
Jasne... At duchodci chcipnou hlady,
hlavne ze budeme mit elektromobily!! :-(
Rozbalit vlákno
0
26. 9. 2017 11:17
Aneb
Dotace pro bohaté, prd pro chudé.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - removed
26. 9. 2017 11:25
Pokrok?
Jsem příznivcem elektromobility, vzhledem k tomu, že koukám na matičku Prahu každé ráno z vyvýšeniny, frekvenci smogové přikrývky mohu posoudit jako "velmi častou".
Přesto mám ale výhradu, když se ráno dočtu, jak někteří pracující rodiče přijdou (bez náležitého varování) o přídavky na děti. Jen aby v těch elektromobilech měl kdo jezdit, protože rozmnožování za dalších ztížených podmínek je dost nepravděpodobné. Řekl bych, že dotovat bohaté je další fail na společnost. Jediné, co bych pochopil, jsou registrační poplatky a zrychlené odpisy. Ale ŽÁDNÉ PŘÍMÉ DOTACE.
Rozbalit vlákno
26
26. 9. 2017 15:26
Re: Odstěhovat se :)
Mně je spíš trochu smutno z toho v jakém humusu děti vyrůstají. Třeba moje neteře v poměrně (na Prahu) hezkých Košířích. Nějak se nám přemnožily auta a podle mého to je už za hranou.
Avatar - praděda7
26. 9. 2017 15:32
Re: Odstěhovat se :)
Ano, odstěhuj se! Nejlépe hooooodně daleko od Práglu....třeba do Brna.... ;-)
Avatar - removed
26. 9. 2017 16:12
Re: Odstěhovat se :)
jako z bláta do louže?
Avatar - praděda7
26. 9. 2017 16:40
Re: Odstěhovat se :)
V Českém Krumlově jsme zase letos byli se pokochat jeho historickými památkami. Byli jsme tam snad jediní Češi (Moraváci) v záplavě turistů z Ásie. Ale jinak velká spokojenost. Opravdu se stěhuješ z Prahy do nějaké ***ičky v jižních Čechách? Co tě k tomu vede? Snad ne ten smog? ;-)
26. 9. 2017 16:50
Re: Odstěhovat se :)
Z Prahy ne, z Brandýsa nad Labem. Už asi 5 let nepracuju a cítím se trochu nevytížený, ale do práce se mi nechce a tak jdu do školy v Budějcích a budu bydlel na vesnici, protože odtud pocházím ;-)
Avatar - removed
26. 9. 2017 17:56
Re: Odstěhovat se :)
5 let nepracovat, tak prijdu o posledni zbytky rozumu ;-)
26. 9. 2017 18:47
Re: Odstěhovat se :)
Trochu jsem si kompenzoval 20 předchozích let, kdy jsem kombinoval podnikání se zaměstnáním a trochu jsem se uštval ;-) . Budějky jsou výborné tím, že je tam spousta moc hezkých holek a u nás na ekonomce je to ještě výběrový výběr ;-)
Avatar - praděda7
26. 9. 2017 18:53
Re: Odstěhovat se :)
No jestli si 20 roků podnikal, tak už asi nebudeš nějaký mlaďoch. Hezký holky jsou hezký, ale ještě hezčí jsou bohaté holky.....think a bit.......... :-!
26. 9. 2017 19:02
Re: Odstěhovat se :)
Je mi 48 a stačí mi potěšit oko ;-)
Avatar - praděda7
26. 9. 2017 19:18
Re: Odstěhovat se :)
48? Tož to seš pořád ucho. A pořád svobodný? Já su už podruhé ženatý. S první 22 let a s druhou 27. Nestěžuju si a krematoria se nebojím... ;-)
27. 9. 2017 04:40
Re: Odstěhovat se :)
Taky si nemám na co stěžovat. :-)
Avatar - praděda7
26. 9. 2017 18:40
Re: Odstěhovat se :)
V Praze je 60 000 úředníků, kteří nepracují....a daňový poplatník je docela dobře platí a socani jim každý rok ještě 10% přidávají....no neber to... >:-[]
26. 9. 2017 18:47
Re: Odstěhovat se :)
Jo, a polovina z nich je hlavniho mesta Moravy Brna, protoze se jim nechce pracovat na poli.
Avatar - praděda7
26. 9. 2017 19:09
Re: Odstěhovat se :)
Brno hlavní město Moravy? Ještě ne, ale za nějakou dobu kdo ví? ;-)
26. 9. 2017 18:49
Re: Odstěhovat se :)
Proč myslíš, že mířím do školství, tam přidávají dokonce 15 % >:D
Avatar - praděda7
26. 9. 2017 19:01
Re: Odstěhovat se :)
No ono je to dané hlavně těmi volbami, které jsou za rohem. A pak může následovat 4 roky útrum. Pracovat za 450Kč na hodinu a mít 15 týdnů dovolené ve školství jako kantor je jedna věc, ale vzpomeň si na "Vratné láhve". Ti dnešní nevychovaní konůpci podporovaní stejně nevychvanými rodiči, jsou schopní tě odsunout po pár létech k Chocholouškovi. Think a bit.... :-!
26. 9. 2017 19:07
Re: Odstěhovat se :)
No v mém případě bude těch 15 % pro mé učitele, poněvadž já budu student, ale trápit je nebudu. Máme moc příjemného pana děkana i proděkana pro vědu a výzkum.
Avatar - praděda7
26. 9. 2017 19:11
Re: Odstěhovat se :)
Já měl za to, že se chceš stát kantorem.........sorry......... ;-)
Avatar - praděda7
26. 9. 2017 16:43
Re: Odstěhovat se :)
V louži se aspoň můžeš zaplavat... ;-) Ale jinak máš pravdu. Smogu je v Brně taky "dostatek".
26. 9. 2017 16:12
Re: Odstěhovat se :)
Stěhuju se už tuto sobotu do malé vesničky u Č.Krumlova ;-)
Avatar - praděda7
26. 9. 2017 18:43
Re: Odstěhovat se :)
Kua nechápu, jak se mohla moje reakce na tento koment objevit o 5 řádků výš.... :-|
26. 9. 2017 18:54
Re: Odstěhovat se :)
To nic, pochopeno odpovězeno ;-)
Avatar - removed
26. 9. 2017 15:43
Re: Odstěhovat se :)
Tak s tím humusem bych to neviděl až tak hrozivě. Přece jen nějaký pokrok vnímám. Když jsem byl čerstvě na světě, všude kolem se používalo DDT, jezdilo se na benzín s olovem, nějaké filtry na komínech elektráren byly pouhým sci-fi... ani na západě to mnoho let nebylo lepší. Já myslím, že sice máme toho všelijakého svinstva kolem sebe hodně, ale přece jen jsme dokázali spoustu vyloženě nebezpečných věcí a chemikálií značně eliminovat.
Kam se odstěhovat? To není jen tak. Když přijedu na víkend domů, na statek, vylezu na pastviny, odeženu krávy, vrazím do huby stéblo, chvíli ho žvejkám... a cítím, jak se mi stejská po Praze, po pohybu, kultuře, městských vopičárnách... prostě po pořádné smečce. :-)
A co se týká množství automobilů... hehe, zajeď do Paříže nebo do Madridu. Ti pukne srdce :-)
26. 9. 2017 16:17
Re: Odstěhovat se :)
Tak to budeme asi podobně mladí ;-) . V Práglu jsem žil 8 let, pak jsem se odstěhoval do klidu malého města u Prahy, ale ani tady už to nějak není ono, tak vyrážím na jih ukrýt se do lesů ;-)
26. 9. 2017 16:33
Re: Pokrok?
Vis, ja hlavni problem vidim v tom,.ze elektromobily a autonomni vozidlo jsou jen PR bublina a nic takoveho ve skutecnosti neni. Autonomni vozidlo ani zdaleka, to je otazka nejmene desitek let a elektromobil - take v podstate chimera a to co existuje je co do pouziti hodne omezene a tak drahe, ze se to financne nevyplati. Nejen zakaznikum, ale ani vyrobcum.

Nejlepsi jsou ty reci jak od roku 2030 uz budou spalovaky zakazane atd. Otazkou pak je, co bude na silnicich jezdit.

Predstavam o elektromobilech a autonomnim rizeni se za 20 let pravdepodobneji budeme smat stejne, jako.se smejeme predpovedim budoucnosti z minulosti.

Vzdyt si staci vybavit dobu pred 15 lety. Skutecne se od te doby neco.tak zasadne zmenilo? To co jo, co svet zmenilo.(a spise zapadni vyspely, ve zbytku sveta cas spise stoji) nikdo nepredvidal.
Avatar - removed
26. 9. 2017 17:53
Re: Pokrok?
Samozrejme je to predevsim rada prohlaseni tech, co se snazi za kazdou cenu udrzet sva korytka a hlavne vyargumentovat dalsi pleneni statnich pokladen. Az se bude blizit rok 2030, budeme jezdit v hybridech... za 13 let neni v silach zadne sebevyspelejsi spolecnosti nahradit osobni dopravu exaktni elektromobilitou. Nemame na to. Musela by se podporit decentralizace zdroju, ale to si nikdo nelajzne, protoze by mohl skoncit blbe.
26. 9. 2017 12:37
aha
"Akční plán mimo jiné řeší výstavbu infrastruktury pro bezemisní vozidla, dotace a úlevy na pořízení elektromobilů, ....."

vystavba infrastruktury - souhlasim, tak jako se nyni podporuje infrastruktura pro spalovaci dopravu , mimo jine kuprikladu z nasich dani se plati kuprikladu sjezdy a najezdy na cerpaci stanice, ano tohle neplati ten kdo cerpaci stanici stavi a vlastni ji, ale plati se to jako soucast stavby ci modernizace v cene stavby nebo modernizace dane silnice, a jen tak do placu na dalnici to dela u akzde benzinky az pul miliardy a na silnici 1 tridy 80 az 100 milionu korun , takze proti tomu jsou ty radove mozna desitky milionu do podpory elektromobility smesne az nicotne :-!

dotace - prime dotace na porizeni elektromobilu rozhodne ne, jen at si to kazdy poridi za cenu jaka je v autosalonu a at nezada po statu aby mu neco zaplatil

neprime dotace - neprime formou ulev treba na silnicni dani nebo nizsi poplatky treba za dalnice nebo parkovani, ale jen docasne, proste aby se elektromobilite pomohlo nez se uchyti, rekneme po dobu 5-10 let a pak smitec, a to datum konce ulevy at je zname od zacatku takove ulevy

mimochodem silnicni dan jak je ted, je spise vysmech, a jeji vyber je vpodstate nevydelecnej, statni aparat ktery to ma na starosti vcetne kontroly stoji rocne vic nez kolik se na dane silnicni dani vybere, takze bud at ji zrusej, nebo at se zjednoduzsi vyber a pravidla na takovou uroven, ze to stat nebude stat rocne temer nic :-! osobne v silnicni dani vidim potencial dobudoucna coby dan pro vsechny vozidla (tak jako je to treba v Nemecku, s tim ze se zrusi dalsi poplatky ktere ji supluji v ruznych vyjimkach, mame proste prislis ruznych dani ktere nejak nazivame a ve finale je to vpodstate totez, jen holt na kazdou je jina agenda ktera neco stoji )
Rozbalit vlákno
2
Avatar - praděda7
26. 9. 2017 19:05
Re: aha
Akční plán? Chtěl si snad říci akční sen....asi tak jako s výstavbou dálnic.....4km za rok...give me a break.... :-!
Avatar - Hittman
26. 9. 2017 12:55
?
De.ilové.
Rozbalit vlákno
0
26. 9. 2017 13:11
CNG
Proč radši dotací nepodpoří domácí plničky CNG? Kdyby přispěli půlkou (cca 60 tis.), tak by se tohle ekologické palivo stalo daleko atraktivnějším. S domácí cenou plynu (vč. spotřební daně) by vyšel kilometr na 0,7 Kč a o komfortu tankování nemluvě. A přimělo by to i prodejce nabízet více aut na CNG. U nás například není k dostání Astra CNG, Vitara CNG atd.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - removed
26. 9. 2017 13:29
Re: CNG
podpora tady je, nikoliv však na úrovni běžného občana (a to je škoda, když Škoda vyrábí docela obstojnou Octavii na CNG a mohla jich - nejen škodovek - už po republice jezdit spousta) Špatně si volíme své zástupce. Proto nemáme domácí plničky na CNG
[odkaz]
26. 9. 2017 14:37
Re: CNG
CNG má sice oproti LPG několik podstatných nevýhod a spíše bych to nazval až diskomfortem, nicméně pokud by se plynové pohony výrazně rozšířili, tak to pocítíme všichni, kdo tyto pohony používáme, protože by stát tyto paliva ihned výrazněji zdanil, zatímco dnes je ta daň minimální ;-)
Avatar - removed
26. 9. 2017 15:47
Re: CNG
Já reagoval spíš na logickou poznámku o plničkách na CNG. Pokud by byly dostupnější, mnoho nevýhod by se smázlo.
Zdanění je druhá věc. Jestli se nemýlím, v současnosti mají domácnosti regulovanou cenu všech energií (elektřina, plyn). K jakému pohybu by došlo, to si netroufám říci.
Avatar - praděda7
26. 9. 2017 15:55
Re: CNG
A přesně to stát udělá s elektřinou, jakmile mu začnou chybět peníze na platy svých věrných zkorumpovaných úředníků a dalších nohsledů.......... >:-[]
Avatar - fOE
26. 9. 2017 14:04
Re: CNG
Vyhodnost CNG (nebo jakehokoliv jineho paliva) bude statem "tolerovana" jen do doby dokud se zasadneji nerozsiri. Stat si bude vzdycky chtit (nebo muset) prijit na sve, pokud by ted podporil rozmach CNG a to zacalo realne poctem konkurovat benzinu/nafte tak automaticky pocitej s nejakou tou formou zdaneni, ktera by z 0,7kc/km udelala 1,7kc/km.

Aneb, bud rad ze je CNG "pod radarem". ;-)
26. 9. 2017 14:32
Re: CNG
Přesně tak, sice jezdíme v rodině s vozy na LPG, které je daleko rozšířenější a taky mi u LPG vyhovuje, že jej používá stále malé množství vozů v ČR, oproti standardním palivům. Pokud by i u něj došlo k masivnímu rozmachu, což se naštěstí také nestalo, zvýšení daně i u tohoto paliva by na sebe nenechala dlouho čekat a úspora by byla ta tam. Takže naivita některých uživatelů alternativních paliv věřících v to, že stát chce všeobecné blaho, je spíše úsměvná. Osobně menší emise u LPG beru jako bonus navíc, důležitá je pro mě ekonomická stránka provozu a univerzálnost provozu, jak krátké trasy, tak dlouhé a samozřejmě cena servisu. Další bonus navíc je nulová silniční daň, pokud vůz používáte pro podnikání. Tak proč si přát nějaké masivní rozšíření ;-)
26. 9. 2017 14:54
Dotace pro bohate
Tak jim postavte stanice, zaridte komfort, dobre budou moct do mest, ale (predrazene) elektromobily, at si koupi a provozuji za vlastni.
To chci videt... viz Norsko, kde po ukonceni dotaci klesnul prodej elektromobilu nekam k nule.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - praděda7
26. 9. 2017 15:38
Jo, a elektřinu
pro skratoheady a jejich jiskřičky (elektroauta) budeme dovážet z Marsu....jo, a dostaneme taky slevu....Jyrka Paroubek tam má rodinu.... ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - removed
26. 9. 2017 16:00
Re: Jo, a elektřinu
ty seš taky skratohead >:D >:D >:D
A ještě vyrukuješ se zapáchající politickou mrtvolou >:D
Avatar - praděda7
26. 9. 2017 16:23
Re: Jo, a elektřinu
Zkratoheadi (sorry ne skratoheadi) jsou ti, co stůj co stůj musí být in a kteří podlehli elektroekofašistické propagandě, chytře vymyšlené a financované skupinou podnikatelů, kteří účelově s pomocí profiekofašistů a nechtěně i Arabů, pomátli hlavy spoustě politiků s tím, že elektřina v autech zachrání lidstvo a planetu. Ach jo... ;-\ (Jednoodstavcová věta... ;-))
26. 9. 2017 18:53
Dansko je konkretni negativni priklad, kam vede utopisticka
A pres tyto velmi negativni zkusenosti nase vlada rozhodla o dalsim pokriveni trhu. Dolnich 10 mil. bude dotovat elektrohracky klubu vybranych milionaru.

O ekologii samozdrejme nejde, jde o dotace a vyjimecnost.

A take o business zluteho barona.
Rozbalit vlákno
0