Německý výrobce automobilů Volkswagen údajně plánuje zrušit většinu nebo dokonce všechna pracovní místa pro 25.000 nekmenových zaměstnanců firmy kvůli zhoršujícím se podmínkám na trhu.
Pořád čteme o propouštění zaměstnanců, ale ještě jsem nečetl o ředitelovi a jeho dobrovolnému snížení platu kvůli snižování nákladů firmy nebo dokonce o propouštění vedoucích a ředitelů...
A že těch různých darmožroutů po kancelářích je! :-!
Když se podíváš kolik má VW (koncern) zaměstnanců (jak píšeš darmožroutů),tak jasně vidíš důvod vysokých cen.Toyota má o asi o 30000 zaměstnanců méně a vyrobí více aut.Vůbec všechny asijské automobilky jsou na tom v poměru vyrobených kusů vůči počtu zaměstnanců daleko lépe.
Presne... :yes: Tahle nenazrana "manazerska" prasata, co zpusobuji tyhlety krize dobre vi, jak prijit k velkymu baliku bez sebemensi prace a namahy! >:D Jsou chytri, vyznaji se v paragrafech, financich apod. a jsou jak stehovavy vrany. Nekde jim na to treba i prijdou a treba je i vykopnou po nejake dobe, ale vetsinou bez dukazu a temer vzdy (vzdy maji pojistku) se zlatym padakem. ;-) Zeby konecne bic bozi a smula? Ale kdepaaaak! >:D Tyhle arogantni jedinci bez zabran se bohuzel navzajem velmi dobre znaji (vrana k vrane seda) a to napric resorty a vzajemne si pomahaji jak muzou. Tudiz temer vzapeti dostava takovy jedinec echo od svych stejne razenych kamaradicku, kde lze opet uspesne a na nejakou dobu zahnizdit a vesele chrochtat daaaaal a vysavat dalsi nic netusici spolecnost (firmu), potazmo jejiho majitele! >:D Holt, tak to chodi, hlavne v nekterych velkych spolecnostech (firmach) se zahranicni ucasti u nas a vlastne vsude ve svete... :-! Proste nekdo umi, zbytek cumi. >:D Ale prijit mi takovej pacholek do me firmy, tak ho rozsekam na maderu... >:-[] Diky bohu slusnych, schopnych a pracovitych manazeru je jeste pomerne dost, takze je z ceho vybirat... :yes:
Myslis, ze nic takoveho neexistuje? Tak to ses hochu dost naivni... >:D Psal jsem to samozrejme ponekud s nadsazkou a v obecne rovine, ale soucasna krize ve svete je dilem koho, podle tebe? :-O A zaplatit to maji danovi poplatnici ze statnich rozpoctu, jen aby se globalni ekonomicky domecek nerozsypal jako domecek z karet? A tihleti jedinci si beztrestne a vesele chrochtaji dal? Ja zasnu! :-O K cemu nam jsou vsichni ti skveli analytici, co jeste nedavno o zadne krizi ani nevedeli? K hov/nu! Nedivim se, ze spousta firem se ted hlasi o podporu, kdyz nekde "zadarmo" tak vesele rozdavaji... >:D
A tady mas jeden drobny priklad za vsechny o chovani techto jedincu i z automobilove branze: vzpomen si na par let zpatky proflaknute caste pracovni vyjezdy nekterych jiz byvalych manageru VW a Skodovky po luxusnich ceskych hotelech s luxusnima stetkama... >:D Hosani tam vesele dovadeli a to cele jeste bezostysne vesele vykazovali jako pracovni cesty s ubytovanim, pohostenim atd. VW to stalo statisice v prepoctu. Reknes si smesna castka, ale tady jde o princip... No co no? Dyt to ti pitomi akcionari koncernu VW zaplati, kdyz na ne tak panove dnes a denne vesele drou, ze? Smula, ze jim na to nekdo prisel a jeste je i praskl a pekne rozmaznul v nemeckem tisku. A to je jenom zlomek toho, ceho jsou tiheti jedinci schopni, kdyz se dostanou k zlatemu praseti v podobne velkem molochu jako je VW. Ja to vim, protoze s podrizenyma mam sve zkusenosti... Myslis si, ze si to ti "najati" panove muzou dovolit stejne, jako si to treba muzu dovolit ja, jako jeden z majitelu firmy? ;-) Dneska si skoro nikdo niceho nevazi. Nikdo si nevazi cizich penez sverenych jemu do spravy a naklada s nimi, jako by byly jeho a beztrestne! To, ze chyby manazeru zaplacava stat "svyma" prachama, tomu jenom nahrava. :no: Jde hlavne o princip...