PRESNE RADSI SI TY CHYTRACI Z NEMECKA MELI DAT NA PALUBKU OBYCEJNY TEPLOMER CHLAD. KAPALINY >:D ABY SE VUBEC MOHLI KOUKAT V PICK UP TRIDE KONKURENTUM DO OCI.
I kdyby to melO 10 stupnu tak ten CHCIPAK motor s tim moc neporesi.
Amarok bude vzdy jen vonafka na provoz v terenu na jedno pouziti >:D
Hilux ustáhne 2,8 tuny, stejně tak LC 150, z tohohle pohledu nevypadá 3,2 tuny u Amaroku vůbec špatně.
Jinak ještě k obsahu článku, pokud vím tak Touareg používá 8-st. Aisin a nikoli ZF, takže u Amaroku bych čekal tu samou značku.
Pokud jsi měl vhodné tažné zařízení, tak Touareg první generace utáhl mnohem víc než 3 tuny. Kdybych chtěl tahat loď, tak sáhnu spíš po něm místo Amaroku. Má na to lepší nabídku motorů.
2 litry objemu sice můžou vzbuzovat pochybnosti, ale vzhledem k tomu, že shodný motor vidím dnes a denně tahat plně naložené VW Transportéry (některé mají najeto už přes 200 tis. km) tak bych se té životnosti zase tak nebál.
Prosil bych o vysvětlení tohoto tvrzení:
"Odpadní teplo při brzdění je rekuperováno a dobíjí palubní akumulátor"
To tam jsou nějaké termočlánky, stirling nebo dokonce parní turbína? Díky za vysvětlení
to je jednoduché - v každém kole - okolo ložiska - je vestavěný jaderný reaktor. Takže čtyři malé Temelínky, které mají výkon dohromady cca 4megawatty. To podle sdělení tiskového mluvčího automobilky plně pokrývá spotřebu palubní elektroniky a dovoluje ještě při parkování napojit malý větráček na ochlazení kolemjdoucích......
Automobilky jsou občas n hlavu. Narazil jsem na pojem WGT (wastegate turbo) vedle známého VGT (variable geometry turbo). Jak to myslí, jeden neví, ale zní to podobně jak píšeš. A bude to nejspíše turbo s pevně nastavenými lopatkami využívající k roztočení výfukové plyny (čož VGT samozřejmě činí také).