Profi
Tomas_2002
0
No vida, jak se nám Amarok pěkně vyvíjí. 8stup. TipTronic, 132 kW, 3.2 t na kouli...to jsou panečku hodnoty 😄 :yes:
jnkd
0
jasný a pneumatik s nízkým valivým odporem pro terénní auto ... to je jako špatnej vtip
Atlis
0
prave preto budu v rozvojovych krajinach stale jazdit land cruisery...
tohle auto,nebo truck je dobrej paskvil >😁 kdyz truck tak poradnej ford,dodge,nebo toyota land cruiser or hilux >😁
PRESNE RADSI SI TY CHYTRACI Z NEMECKA MELI DAT NA PALUBKU OBYCEJNY TEPLOMER CHLAD. KAPALINY >😁 ABY SE VUBEC MOHLI KOUKAT V PICK UP TRIDE KONKURENTUM DO OCI.
I kdyby to melO 10 stupnu tak ten CHCIPAK motor s tim moc neporesi.
Amarok bude vzdy jen vonafka na provoz v terenu na jedno pouziti >😁
I kdyby to melO 10 stupnu tak ten CHCIPAK motor s tim moc neporesi.
Amarok bude vzdy jen vonafka na provoz v terenu na jedno pouziti >😁
Hilux ustáhne 2,8 tuny, stejně tak LC 150, z tohohle pohledu nevypadá 3,2 tuny u Amaroku vůbec špatně.
Jinak ještě k obsahu článku, pokud vím tak Touareg používá 8-st. Aisin a nikoli ZF, takže u Amaroku bych čekal tu samou značku.
Jinak ještě k obsahu článku, pokud vím tak Touareg používá 8-st. Aisin a nikoli ZF, takže u Amaroku bych čekal tu samou značku.
Jak dlouho utáhne těch 3,2 tuny? Jedna cesta k moři s lodí a auto bude na odpis. :no:
Pokud jsi měl vhodné tažné zařízení, tak Touareg první generace utáhl mnohem víc než 3 tuny. Kdybych chtěl tahat loď, tak sáhnu spíš po něm místo Amaroku. Má na to lepší nabídku motorů.
Prosil bych o vysvětlení tohoto tvrzení😒br />
"Odpadní teplo při brzdění je rekuperováno a dobíjí palubní akumulátor"
To tam jsou nějaké termočlánky, stirling nebo dokonce parní turbína? Díky za vysvětlení
To tam jsou nějaké termočlánky, stirling nebo dokonce parní turbína? Díky za vysvětlení
to je jednoduché - v každém kole - okolo ložiska - je vestavěný jaderný reaktor. Takže čtyři malé Temelínky, které mají výkon dohromady cca 4megawatty. To podle sdělení tiskového mluvčího automobilky plně pokrývá spotřebu palubní elektroniky a dovoluje ještě při parkování napojit malý větráček na ochlazení kolemjdoucích......
Automobilky jsou občas n hlavu. Narazil jsem na pojem WGT (wastegate turbo) vedle známého VGT (variable geometry turbo). Jak to myslí, jeden neví, ale zní to podobně jak píšeš. A bude to nejspíše turbo s pevně nastavenými lopatkami využívající k roztočení výfukové plyny (čož VGT samozřejmě činí také).