Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Amarok dostal osmistupňový automat

Osmistupňový automat byl ještě nedávno výsadou luxusních značek. Nyní je k mání i v pickupu.
Zpět na článek
16. 9. 2011 14:11
16. 9. 2011 15:50
17. 9. 2011 15:41
17. 9. 2011 16:54
17. 9. 2011 17:09
18. 9. 2011 18:33
19. 9. 2011 06:45
19. 9. 2011 08:38
19. 9. 2011 10:14
Avatar - Tomas_2002
16. 9. 2011 14:11
Amarok
No vida, jak se nám Amarok pěkně vyvíjí. 8stup. TipTronic, 132 kW, 3.2 t na kouli...to jsou panečku hodnoty :-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - jnkd
16. 9. 2011 15:50
Re: Amarok
jasný a pneumatik s nízkým valivým odporem pro terénní auto ... to je jako špatnej vtip
Avatar - Atlis
17. 9. 2011 15:41
Re: Amarok
prave preto budu v rozvojovych krajinach stale jazdit land cruisery...
17. 9. 2011 16:54
jj
tohle auto,nebo truck je dobrej paskvil >:D kdyz truck tak poradnej ford,dodge,nebo toyota land cruiser or hilux >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - dicky
17. 9. 2011 17:09
Re: jj
PRESNE RADSI SI TY CHYTRACI Z NEMECKA MELI DAT NA PALUBKU OBYCEJNY TEPLOMER CHLAD. KAPALINY >:D ABY SE VUBEC MOHLI KOUKAT V PICK UP TRIDE KONKURENTUM DO OCI.
I kdyby to melO 10 stupnu tak ten CHCIPAK motor s tim moc neporesi.
Amarok bude vzdy jen vonafka na provoz v terenu na jedno pouziti >:D
18. 9. 2011 18:33
Re: jj
Hilux ustáhne 2,8 tuny, stejně tak LC 150, z tohohle pohledu nevypadá 3,2 tuny u Amaroku vůbec špatně.
Jinak ještě k obsahu článku, pokud vím tak Touareg používá 8-st. Aisin a nikoli ZF, takže u Amaroku bych čekal tu samou značku.
Avatar - WinDiesel
19. 9. 2011 06:45
Re: jj
Jak dlouho utáhne těch 3,2 tuny? Jedna cesta k moři s lodí a auto bude na odpis. :no:
19. 9. 2011 08:38
Re: jj
Pokud jsi měl vhodné tažné zařízení, tak Touareg první generace utáhl mnohem víc než 3 tuny. Kdybych chtěl tahat loď, tak sáhnu spíš po něm místo Amaroku. Má na to lepší nabídku motorů.
19. 9. 2011 10:14
Re: jj
2 litry objemu sice můžou vzbuzovat pochybnosti, ale vzhledem k tomu, že shodný motor vidím dnes a denně tahat plně naložené VW Transportéry (některé mají najeto už přes 200 tis. km) tak bych se té životnosti zase tak nebál.
17. 9. 2011 23:07
tepelná elektrárna???
Prosil bych o vysvětlení tohoto tvrzení:
"Odpadní teplo při brzdění je rekuperováno a dobíjí palubní akumulátor"
To tam jsou nějaké termočlánky, stirling nebo dokonce parní turbína? Díky za vysvětlení
Rozbalit vlákno
2
18. 9. 2011 10:22
Re: tepelná elektrárna???
to je jednoduché - v každém kole - okolo ložiska - je vestavěný jaderný reaktor. Takže čtyři malé Temelínky, které mají výkon dohromady cca 4megawatty. To podle sdělení tiskového mluvčího automobilky plně pokrývá spotřebu palubní elektroniky a dovoluje ještě při parkování napojit malý větráček na ochlazení kolemjdoucích......
Avatar - WinDiesel
19. 9. 2011 06:50
Re: tepelná elektrárna???
Automobilky jsou občas n hlavu. Narazil jsem na pojem WGT (wastegate turbo) vedle známého VGT (variable geometry turbo). Jak to myslí, jeden neví, ale zní to podobně jak píšeš. A bude to nejspíše turbo s pevně nastavenými lopatkami využívající k roztočení výfukové plyny (čož VGT samozřejmě činí také).