Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (2. díl): Spotřeba klesá
14
/
18
Prohlédnout znovu
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (2. díl): Spotřeba klesá
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (2. díl): Spotřeba klesá
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Stropní police je ideálním místem na odložení věcí, které není vhodné, aby byly při parkování na očích
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Servisní interval činí 30 000 km nebo dva roky
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Stropní police je ideálním místem na odložení věcí, které není vhodné, aby byly při parkování na očích
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Stropní police je ideálním místem na odložení věcí, které není vhodné, aby byly při parkování na očích
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Caddy v provedení Maxi s téměř pětimetrovou délkou nabízí velký vnitřní prostor
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Vyhřívání palivového filtru proti zanesení krystaly parafínu probíhá přívodem teplé vratné větve od motoru
|
acz
Palivový filtr se nachází nádherně přístupný a vyhřívaný teplem motoru
|
acz
Vyhřívání palivového filtru proti zanesení krystaly parafínu probíhá přívodem teplé vratné větve od motoru
|
acz
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Online: Velká cena Miami 2024
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...