Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen CC: Koncept nové generace na prvních skicách

Nový Passat zatím debutoval v podobě sedanu a kombi. Vedle terénního Passatu Alltrack dojde i na sportovně laděný model.
Zpět na článek
25. 2. 2015 13:30
25. 2. 2015 14:09
25. 2. 2015 16:14
25. 2. 2015 17:20
25. 2. 2015 18:04
25. 2. 2015 19:35
Avatar - Ada je zase tady
25. 2. 2015 12:33
Za tuhle skicu
Za tuhle skicu by ti zkouření 4% designéři zasloužili nakopat do zadnice. :no: :no: :no: Všechno to pozitivní, co vozy VW odlišovalo od šílené konkurence se v tom obrázku ztrácí. Vůz vypadá jak rozšlápnutá žába, hypertrofovaná kola o rozměru alespoň 25 palců znemožňují funkci pérování i zatáčení, uměle snížená zasklená plocha dává posádce vyhled jako řidiči tanku, sklo je protažené do půlky střechy, aby ve voze nebylo možné jezdit bez zapnuté klimatizace a pokud bychom mohli nahlédnout dovnitř, určitě tam chybí manuální převodovkam ruční brzda i klasické přístroje. Před řidičem bude velká obrazovka a na středním panelu joystick.... :no: :no: :no:

Takhle si VW nové zákazníky nezíská... ;-\ Ale místním frankomilům se to jistě bude líbit :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Fortune Rayzor
25. 2. 2015 22:58
Re: Za tuhle skicu
O tom, kdo je tu zkouřený by se dalo dost polemizovat.
Ale pobavils, to jo. >:-[]
Rozdíl mezi skicou a renderem je propastný, zkus je od sebe odlišovat.
Avatar - TeeJay
25. 2. 2015 13:30
Hondawagen
Zdá se, že se Volkswagenu velmi zalíbilo designérské řešení Hondy, začleňující přední světlomety do masky chladiče [odkaz] , respektive [odkaz] nebo [odkaz] . A pak kdo že tady udává trendy. ;-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - white label
25. 2. 2015 13:53
Re: Hondawagen
Tvoje "začleňující přední světlomety do masky chladiče" měl už první Passat, ty "trende"... >:-[]
[odkaz]
A taky, když dva dělají "totéž", nemusí to být "totéž", viz tvé odkazy. Jak Honda aktuálně udává trendy v Evropě je vidět velmi dobře na srovnání jejího tržního podílu někdy v 90. letech a dnes. ;-)
Jinak si asi zapomněl na aktuální produkci Dacie, ta dle tvé logiky udává trendy minimálně stejně jako Honda. :-)
Avatar - TeeJay
25. 2. 2015 14:09
Re: Hondawagen
Jasně, a čtyři kola měl taky. >:D Tohle je pochopitelně evoluce původní myšlenky u Passatu I. >:-[]

Nevím, jak suvisí trendy s prodejem. Ford také šlohnul Astonu masku chladiče, přestože se Aston moc neprodává. ;-)
Avatar - white label
25. 2. 2015 14:12
Re: Hondawagen
A co ta Dacie?
Jak dlouho má Aston svou typickou masku, a kdy naopak vznikly první kreace z tvých Honda odkazů? Ale tvé, už pomalu tradiční, konstrukce, že se vším přišla jako první právě Honda auto (a udává tak trendy) mě baví... >:-[]

P.S. A pomalu odcházející Passat CC naopak nemá "začleňující přední světlomety do masky chladiče"?
Avatar - TeeJay
25. 2. 2015 16:14
Re: Hondawagen
Dacia to zkopčila trošku dřív, než VW, ale že budeš Fauvé dávat do jedné ligy zrovna s lowendovou divizí Renaultu, to jsem věru nečekal. >:D Ale dík, žes to zmínil. ;-)

Každopádně když se tak dobře bavíš, tak zjisti, kdo přišel v poslední době s touto myšlenkou před Hondou, to bude panečku NĚCO. >:D Máš jedinečnou možnost konečně alespoň jeden můj argument rozdrtit na prach, to si přece nemůžeš nechat ujít. ;-)

>:D

Jistě, u Passatu CC a B7 F/L jsou zakomponovány také v jeden celek, však jsem už tehdy říkal něco o inspiraci, nezapomněl jsem ani na B8, ale s ohledem na to, že nešlo přímo o kombinaci šestiúhelníku se světly, moc jsem to nerozmazával. Ovšem v tomto případě nejen že se maska se světlomety prolíná, jako je tomu u Hondy, ale dokonce má už i velmi podobný tvar. To už není náhoda. :-!
Avatar - white label
25. 2. 2015 16:55
Re: Hondawagen
Honda s Dacií ti "v jedné lize" naopak nevadí? :*) >:D
Před Hondou měla zakoponována světlomety s maskou v jeden celek spousta aut, některá dokonce možná už v době, kdy Honda dělala akorát tak jízdní kola s motorem. Ale dle tebe už tehdy tím jistě udávala trendy, čehož je jasným důkazem dnešní zájem o motorová kola, i když dnes s elektromotorem. >:-[]
Avatar - TeeJay
25. 2. 2015 17:20
Re: Hondawagen
Automobilka si nevybírá, kdo bude její styl kopírovat. :-(

Tak to zkusím ještě jednou: "tak zjisti, kdo přišel V POSLEDNÍ DOBĚ s touto myšlenkou před Hondou". Toho Passata I a spol už jsme probrali.

Tak šetři s rádobyvtipnými bonmoty a HLEDEJ. >:D
Avatar - white label
25. 2. 2015 18:00
Re: Hondawagen
Napsal jsem jasně "spousta aut". Pokud se zaměříme na tvoje (japonské) teritorium a "poslední dobu", tak hlavně zřejmě Nissan a Toyota.
Avatar - TeeJay
25. 2. 2015 18:04
Re: Hondawagen
""poslední dobu", tak hlavně zřejmě Nissan a Toyota"? Zdá se, žes promrhal možnost přijít místo keců s jasným argumentem, který by ukázal že nemám pravdu. Pokolikáté už? ;-)
Avatar - white label
25. 2. 2015 18:28
Re: Hondawagen
A nemá to snad i Nissan a některé Toyoty, podobně jako spousta další aut mnohem dřív?
Ty si sám jeden velký ARgument... >:-[]
Avatar - autak
25. 2. 2015 19:35
vcelku povedené
Design předku je u mě za 1. Na zadek si to bude chtít počkat na živé setkání, ale co opravdu nepřekousnu u tohoto typu auta je karoserie liftback. To je podle mě špatný krok.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
25. 2. 2015 20:04
Re: vcelku povedené
Vypadá to, že to bude fastback po vzoru A5SB/A7SB.
Avatar - autak
25. 2. 2015 20:53
Re: vcelku povedené
Ano, to jsem měl na mysli. Jednoduše řečeno, víko kufru jde se sklem. ;-\
Avatar - white label
25. 2. 2015 20:58
Re: vcelku povedené
Jo, takto to má třeba i Panamera, má to své pro i proti, jako všechno...
Jsou i kupé, kde zvedáš zadní víko včetně prosklením.
Avatar - autak
25. 2. 2015 21:06
Re: vcelku povedené
Je to věc vkusu. Někomu se to libí někomu zase ne. :-) ;-)
Avatar - white label
25. 2. 2015 21:11
Re: vcelku povedené
Není to jen o vkusu, je to taky o přístupu do kufru, o komfortu pro posádku při otevřeném kufru, nebo o tuhosti karoserie. Mně třeba obecně víc vadí případný zbytečný pár dveří vzadu u tzv. 4/5 dv. "kupé".
Avatar - autak
25. 2. 2015 21:50
Re: vcelku povedené
V tuto chvíli si ve svých slovech napsal něco, co jsem čekal, že někdo brzy napíše. Tím myslím praktičnost. Já to chápu. V Evropě to prostě tak je, že když si člověk kupuje auto je u něj obvykle prioritou obrovský kufr a dobrý přístup=obvykle kombi. Já jsem jeden z těch, co má na prvním místě eleganci, což já osobně pod pojmem fastback a kombi nevidím. Každý to, ale bere jinak. Za chvíli se může do této diskuze přidat někdo, kdo mi prostě bude tvrdit, že auto bez pořádného kufru a přístupu není auto. Já to komentovat nebudu, protože to by bylo dohadování do nekonečna. :-)
Avatar - white label
25. 2. 2015 22:33
Re: vcelku povedené
Já to chápu, taky mi vadí podřízení všeho, co nejlepšímu přístupu do vozu. Proto se v poslední době např. ujal protimluv "4/5 dv. kupé". Dvoudveřové sedany už vymřely a 3dv. hb pomalu vymírají taky. Tobě vadí velké víko kufru, mě zadní pár dveří, v principu jsme vlastně na jedné lodi.