Za tuhle skicu by ti zkouření 4% designéři zasloužili nakopat do zadnice. :no::no::no: Všechno to pozitivní, co vozy VW odlišovalo od šílené konkurence se v tom obrázku ztrácí. Vůz vypadá jak rozšlápnutá žába, hypertrofovaná kola o rozměru alespoň 25 palců znemožňují funkci pérování i zatáčení, uměle snížená zasklená plocha dává posádce vyhled jako řidiči tanku, sklo je protažené do půlky střechy, aby ve voze nebylo možné jezdit bez zapnuté klimatizace a pokud bychom mohli nahlédnout dovnitř, určitě tam chybí manuální převodovkam ruční brzda i klasické přístroje. Před řidičem bude velká obrazovka a na středním panelu joystick.... :no::no::no:
Takhle si VW nové zákazníky nezíská... ;-\ Ale místním frankomilům se to jistě bude líbit :no:
O tom, kdo je tu zkouřený by se dalo dost polemizovat.
Ale pobavils, to jo. >:-[]
Rozdíl mezi skicou a renderem je propastný, zkus je od sebe odlišovat.
Zdá se, že se Volkswagenu velmi zalíbilo designérské řešení Hondy, začleňující přední světlomety do masky chladiče [odkaz] , respektive [odkaz] nebo [odkaz] . A pak kdo že tady udává trendy. ;-)
Tvoje "začleňující přední světlomety do masky chladiče" měl už první Passat, ty "trende"... >:-[]
[odkaz]
A taky, když dva dělají "totéž", nemusí to být "totéž", viz tvé odkazy. Jak Honda aktuálně udává trendy v Evropě je vidět velmi dobře na srovnání jejího tržního podílu někdy v 90. letech a dnes. ;-)
Jinak si asi zapomněl na aktuální produkci Dacie, ta dle tvé logiky udává trendy minimálně stejně jako Honda. :-)
A co ta Dacie?
Jak dlouho má Aston svou typickou masku, a kdy naopak vznikly první kreace z tvých Honda odkazů? Ale tvé, už pomalu tradiční, konstrukce, že se vším přišla jako první právě Honda auto (a udává tak trendy) mě baví... >:-[]
P.S. A pomalu odcházející Passat CC naopak nemá "začleňující přední světlomety do masky chladiče"?
Dacia to zkopčila trošku dřív, než VW, ale že budeš Fauvé dávat do jedné ligy zrovna s lowendovou divizí Renaultu, to jsem věru nečekal. >:D Ale dík, žes to zmínil. ;-)
Každopádně když se tak dobře bavíš, tak zjisti, kdo přišel v poslední době s touto myšlenkou před Hondou, to bude panečku NĚCO. >:D Máš jedinečnou možnost konečně alespoň jeden můj argument rozdrtit na prach, to si přece nemůžeš nechat ujít. ;-)
>:D
Jistě, u Passatu CC a B7 F/L jsou zakomponovány také v jeden celek, však jsem už tehdy říkal něco o inspiraci, nezapomněl jsem ani na B8, ale s ohledem na to, že nešlo přímo o kombinaci šestiúhelníku se světly, moc jsem to nerozmazával. Ovšem v tomto případě nejen že se maska se světlomety prolíná, jako je tomu u Hondy, ale dokonce má už i velmi podobný tvar. To už není náhoda. :-!
Honda s Dacií ti "v jedné lize" naopak nevadí? :*) >:D
Před Hondou měla zakoponována světlomety s maskou v jeden celek spousta aut, některá dokonce možná už v době, kdy Honda dělala akorát tak jízdní kola s motorem. Ale dle tebe už tehdy tím jistě udávala trendy, čehož je jasným důkazem dnešní zájem o motorová kola, i když dnes s elektromotorem. >:-[]
""poslední dobu", tak hlavně zřejmě Nissan a Toyota"? Zdá se, žes promrhal možnost přijít místo keců s jasným argumentem, který by ukázal že nemám pravdu. Pokolikáté už? ;-)
Design předku je u mě za 1. Na zadek si to bude chtít počkat na živé setkání, ale co opravdu nepřekousnu u tohoto typu auta je karoserie liftback. To je podle mě špatný krok.
Není to jen o vkusu, je to taky o přístupu do kufru, o komfortu pro posádku při otevřeném kufru, nebo o tuhosti karoserie. Mně třeba obecně víc vadí případný zbytečný pár dveří vzadu u tzv. 4/5 dv. "kupé".
V tuto chvíli si ve svých slovech napsal něco, co jsem čekal, že někdo brzy napíše. Tím myslím praktičnost. Já to chápu. V Evropě to prostě tak je, že když si člověk kupuje auto je u něj obvykle prioritou obrovský kufr a dobrý přístup=obvykle kombi. Já jsem jeden z těch, co má na prvním místě eleganci, což já osobně pod pojmem fastback a kombi nevidím. Každý to, ale bere jinak. Za chvíli se může do této diskuze přidat někdo, kdo mi prostě bude tvrdit, že auto bez pořádného kufru a přístupu není auto. Já to komentovat nebudu, protože to by bylo dohadování do nekonečna. :-)
Já to chápu, taky mi vadí podřízení všeho, co nejlepšímu přístupu do vozu. Proto se v poslední době např. ujal protimluv "4/5 dv. kupé". Dvoudveřové sedany už vymřely a 3dv. hb pomalu vymírají taky. Tobě vadí velké víko kufru, mě zadní pár dveří, v principu jsme vlastně na jedné lodi.