Německý koncern Volkswagen pokračuje v silném růstu, když už letos dosáhne hospodářských výsledků plánovaných až na další rok. Obzvláště rychle rostou zisky.
Kazde rano, ked prichadzam do kancelarie a zapnem PC, dostanem kopu mailov so srandickami, ktore nasli kolegovia na internete. V poslednej dobe medzi prvymi "srandickami" dominovali vyroky pana GTI >:D Takze GTI, nesklam nas a nahod sem nieco, nech sa cely pondelok naramne pobavime. Je nas 22 kancelarii, tak nesklam prosim ;-)
Milý leve,radši se věnuj práci,než kopě srandiček,bude to tak lepší pro tvůj zdravý vývoj a možná tě ani nevyhodí.Kolegům vyřiď to samé,tihle klotoví úředníčci jsou často velmi neřiditelní,tak pozor na snižování stavů. ;-)
Jo,jo,při vyhlášení cílů VW na světovou jedničku v roce 2012,bylo vedení VW nařčeno některými přispěvovateli z užívání omamných a psychotropních látek,nadměrné konzumace alkoholu na Octoberfestu atd.A ejhle-koncern ke svým cílům spěchá rychleji,než sám plánoval a nemalou měrou k tomu přispívá i mnoha lidmi zatracovaná a předražená Škoda.Toliko řeč čísel a holých faktů,které snad hovoří jasněji,než výkřiky do tmy místních erudovaných znalců.Snad alespoň budete mít tolik síly se následně omluvit za bludy,které zde hodně z vás vypouští.Ono to totiž s tím koncernem asi nebude tak zlé,že? >:D >:D
Hlboko sa ospravedlňujem za bludy, ktoré som písal.
No a teraz dosť prvoaprílových žartov a s radosťou si počkám na rok 2012, kedy čakám od Teba panáka, poprosil by som niečo od Glenavon Distillery. Na oplátku ponúkam celú fľašu, ak VW bude svetovou jednotkou. Alebo by stačilo pre začiatok aspoň dať dole vw-klapky z očí a prečítať si, že tých automobiliek, ktoré dosahujú rekordné výsledky je trochu viac. Stagnácia konkurencie je totiž Tvojou jedinou nádejou na konečné a totálne vwíťazstvo :-)
Btw, buďme radi za tie čísla, tak v ČR ako aj v SR výplata mnohých ľudí závisí práve od týchto čísiel, takže VW :yes:
Přesně tak, počkejme na rok 2012 a nedělejme závěry z jednoho čtvrtletí. Za nejlepší automobilku ohledně kvality, spolehlivosti i finančních výsledků je obecně považována Toyota. Bude na VW trpně čekat, až se (možná) bude blížit?
VW se jeste zvedne potom co EU zrusila zakon o ochrane akcii. Vlastne oto pozadal sef VW se sefem POrsche - dve rakouske rodiny chteji dobit svet :)) myslim ze se po rekonstrukci cele firmy jeste poradne zvednout, toyote se dari kvuli propadnutemu yenu defakto prodava o polovinu levneji jak konkurenti, i GM je tu momentalne v usa podstatne drazsi auto
Čísla nestuduj, stejně bys jim nerozumněl. Stačí, když si zapamatuješ číslo jedno - jedničku. To stačí. Neboť VW byl, je a nepochybně i bude evropskou jedničkou. Ostatně, kdybys vlastnil pár akcií Volkswagenu, psal bys tu jiné ódy... ale, víš ty vůbec, co je akcie? :-)
Člověka tak při čtení některých příZpěvků napadá, že velké značky jsou tu pro léčbu komplexů malých lidí. Je to obdobné jako s MacDonalds. Vždy se najdou tupci, co ve stínu ulice hladovejma očima hledí dovnitř, aby pak nad ránem tyčí vykřičeli do výlohy bolest své malosti, hanbu své nicotnosti... Najdeš je v zadním traktu u popelnic, rvou do sebe vyhozené zbytky. Lační, bez naděje a bez vědomí.
"VW byl, je a nepochybně i bude evropskou jedničkou." Závidím Ti odvahu takto suverénně předpovídat budoucnost. Takových "věčných" firem tady už bylo ...
Docela rad bych videl vysi nakladu koncernu za poslednich 5 let vypsanych za kazdy rok zvlast. Je samozrejme, ze vynos roste stejnym tempem jakym naklady zase klesaji. Pouziti stejnych koncernovych dilu v kazde automobilce snizuji mnohonasobne naklady. Navic, pokud jde o dily starsi, naklady jsou na urovni vyrobnich poplatku. Vyvoj je jiz zaplacen. VW je znam tim, ze pouziva stejne dily v mnoha modelech. Toto je umeni. Maloktera automobilka pouzije dany pocet dilu (v takovem rozsahu) na sestaveni modelu a dalsim promichanim tech stejnych dilu vytvori "jiny" model. Timto naklady na vyvoj a vyrobu "noveho" modelu VW ucinne minimalizuje. Vybornym prikladem je "novy" model automobilky VW Tiguan. Jak jsem jiz napsal, zde jde o umeni inzenyru a PR oddeleni, za ktere si VW zaslouzi nase uznani. BRAVO VW.