Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf blue e-motion: Na trh za tři roky

Elektrický Golf přijde na trh do tří let, uvedení je plánováno na konec roku 2013. Již představený prototyp se pilně testuje.
Zpět na článek
12. 11. 2010 14:31
12. 11. 2010 15:57
12. 11. 2010 16:59
12. 11. 2010 21:06
12. 11. 2010 21:06
12. 11. 2010 21:06
12. 11. 2010 22:25
12. 11. 2010 22:35
13. 11. 2010 11:27
13. 11. 2010 12:47
13. 11. 2010 13:45
13. 11. 2010 14:53
13. 11. 2010 17:05
13. 11. 2010 17:10
13. 11. 2010 23:06
13. 11. 2010 17:11
13. 11. 2010 17:25
13. 11. 2010 22:31
13. 11. 2010 22:44
13. 11. 2010 23:12
13. 11. 2010 23:37
13. 11. 2010 17:36
14. 11. 2010 18:02
14. 11. 2010 19:10
14. 11. 2010 20:04
12. 11. 2010 14:31
Chce to
pruhlednou folii na karoserii a skla, ktera by to dobijela a malinkatej generator na prodlouzeni dojezdu(hned se pak najde parkovani ve stinu:)). Ta troska benzinu v pripade nutnosti by ekologii neuskodila.Nebo i lepsi baterie. Jinac jsou tyhle vozitka odsouzeny byt druhym autem .
Rozbalit vlákno
33
12. 11. 2010 15:57
Re: Chce to
Už tak to auto váží přes jeden a půl tuny a ty bys tam ještě přidával další věci?
Avatar - Ada je zase tady
12. 11. 2010 16:27
Re: Chce to
Jaky to ma dojezd, kdyz se zapne v lete klimatizace? :-!
12. 11. 2010 21:06
Re: Chce to
Kdyby mely smysl, proc ne. Je to tezky, ale par desitek kilo by uz nehralo takovou roli, kdybys s tim dojel o 300 kilometru dal.
12. 11. 2010 21:06
Re: NEchce to
Odsúdené byť druhým autom? Uterák na čelo kámo, tieto vozítka sú URČENÉ byť druhým (prípadne tretím) autom! Kedy už ľudia konečne pochopíte fakt, že nikto sa nesnaží elektrickým pohonom tie klasické nahradiť alebo vytlačiť z ciest? Súčasná úroveň tohto druhu pohonu elektromobily určuje pre mestskú premávku a krátke trasy. Účel? Lacnejšia prevádzka a asi aj servis (aby to ľudia kupovali), a najmä menej smradu v centrách miest (aby to malo aj praktický zmysel).
Na tento účel dojazd 100 - 150 km stačí, tak by sa už s argumentami typu "krátky dojazd" mohlo skončiť. Súčasný elektromobil nemá ambície byť cestovateľom.
Avatar - dicky
12. 11. 2010 22:25
Re: NEchce to
Kedy už ľudia konečne pochopíte fakt, že nikto sa nesnaží elektrickým pohonom tie klasické nahradiť alebo vytlačiť z ciest .........tak na toto se da jen odpovedet jednim proc pak jsou ve mestech emisni limity?Proc ?Mene smradu??
lacnejsi prevadzka??
NENE snazite se ze silnice vytlacit zrovna auta ktera se vam zrovna nezdaji nejdou pod nos jednou benzinak podruhe diesel.Co to bude pak pane?Nechte toho ty elektromobily jsou tu jenom kvuli tomu aby vytlacili normalni auta z cest zatim ve mestech pak treba i jinde.
Aby radni mohli rict nemaz eko vuz s nulovou emisi jezdis do centra?Kup si ho nebo budes platit poradnou eko dan za vjezd kterou ti budem zvedat pokud mozno kazdy rok..Nic proti ampere jestli se nekomu libi tak at ma treba dve kazdy ma pravo na to po cem touzi ale ne urcitou skupinu trestat za to ze treba nema na lepsi nebo ma 6.0 osmivalec napr..Co zpoplatnit elektromobilum vjezd na dalnici protoze max rychlost je jen 135km a akcelerace neni dostatecna a muzou dojit baterky?bylo by to fer ..na dalnici smrad nevadi ale si pomaly vybity?zaplat stejny metr na vsechny.
12. 11. 2010 22:35
Re: NEchce to
Ty si snáď zhulený, kámo... 8-s
12. 11. 2010 22:58
Re: NEchce to
Auto slouzi k prepravovani lidi a veci. Na mestsku premavku postaci Nissan micra ci naka stara fiesta(s katem, aby ti nesmrdela pod nos) a hotovo dvacet. Muzes jit treba na metro nebo na tramvaj, autobus.. nebo si koupit elektricky minimalne za pul mega a mit dobrej pocit(asi jako kanarek v kleci). Denni potrebu kancelarskych krys to pokryje, ale jsou zatim jiny a ve finale ekologictejsi moznosti.
Bud to nekam dojede, anebo ne. Elektrika prijde, to je jasny, tohleto jsou ovsem poloauta.

... kolik emisi asi vytvori vyroba takovyho auta a kdy se to ekologicky vyplati, kdyz je to auto urceny k malymu najezdu a z hezkych par procent ho nabiji uhelna elektrarna?
Avatar - Blue Sun
13. 11. 2010 11:27
Re: NEchce to
Kdyby všichni uvažovali jako ty, dodnes jezdíme v koňských povozech. Chvála Bohu za pár těch, kteří se nebáli být jiní.
Sám sis pod sebou podřízl větev, cituji: "Auto slouzi k prepravovani lidi a veci." Tedy neslouží k zabíjení lidí, ničení ovzduší a tvorbě neskutečného hluku ve městech, že? Je-li možno v tak zatížených oblastech tyhle průvodní jevy snížit, já jsem jedině pro! Auta ven z center!!
A ještě jeden dodatek: Proč chcete (vy všichni bojovníci proti elektřině) do provozu elektromobilů započítávat i emise z výroby elektrické energie? Budete je pak počítat i do provozu vozidel na ropná paliva? Do výroby benzinu, nafty, jejich distribuce, skladování, těžby... To ne, že? To se vám totiž do krámu nehodí.
Radši mlč, když tomu nerozumíš.
13. 11. 2010 12:25
Re: NEchce to
Nejsem bojovnik proti elektrine. Hned bych do ni sel, kdyby to ujelo alespon 400.Chci tu jen narozdil od tebe slusne ukazat, ze auto, ktery neni plnohodnotny, je na prd. I z ekologickyho hlediska. Ty tu beres smahem vsechny a generalizujes, ja se snazim byt vecny u konkretniho clanku.
PS: Poloautu, ktere se ekologii ohani ty emise klidne zapoctu. Jde taky o to, na co si ta vec hraje.
Avatar - Blue Sun
13. 11. 2010 12:47
Re: NEchce to
Jenže omyl omyl, panáčku. To auto si na nic nehraje. Hraješ si ty a tobě podobní. Nevšiml jsem si nikde velkohubých prohlášení VW (Nissanu, Opelu, Chevroletu, Renaultu....), že jejich elektromobily od nynějška nahrazují plnohodnotně auta se spalovacím motorem. Je to jen tvoje vykonstruovaná myšlenka, abysis mohl kopat. Nejsi věcný, jsi zaslepený a hodně.
13. 11. 2010 13:21
Re: NEchce to
Je to nedodelek a sam to dobre vis. Stejny, jakoby melo tvoje auto nadrz na 10 litru benzinu. Porad bys to hajil, vid?
06/03/2008 [odkaz]
Jak by to asi jelo a jak daleko, kdybys dal tyhle technice kasli normalniho auta a snizil vykon?
nabijeci doba 10 minut.
Pak si znova precti clanek, pod ktery pises.
Avatar - Blue Sun
13. 11. 2010 13:45
Re: NEchce to
Promiň, ale proč do diskuse o osobním autě taháš sporťák? Trošku ***k, ne?
13. 11. 2010 14:33
Re: NEchce to
Vidim, ze jsi nejen neslusnej, ale i nechytrej. Ukazu ti, ze jde udelat elektromobil s vykonem a dojezdem, vydrzi a kratkou dobou nabijeni - pomoci novych technologii. Dva a pul roku starej clanek.Jakej smysl ti pak dava tenhle golf? Je jedno, jestli je jeden sportak a druhej hatchback. Uz se vzmuzes pouze na urazky
Avatar - Blue Sun
13. 11. 2010 14:53
Re: NEchce to
Jo... a za cenu? Jako uvažuj trošku... Golf e-motion bude auto na "běžné" ježdění za rozumnou cenu, které si lidé budou moci dovolit snáze, než tebou předkládaný sportovní automobil.
Ztrácím s tebou čas, o autech nic nevíš a ještě se divíš...
13. 11. 2010 16:23
Re: NEchce to
Vsechno jde, kdyz se chce. Vsechno nove je drahe, pak jde cena dolu. Ty toho vis o autech tolik, ze si muzes dovolit jezdit v autech pro zensky....
Avatar - Blue Sun
13. 11. 2010 17:05
Re: NEchce to
Och, to jsi mě dostal >:D Jak drsné, nejdrsnější.
13. 11. 2010 18:35
Re: NEchce to
Realita je drsna, kdyz otevres oci >:D
13. 11. 2010 17:10
Re: NEchce to
Ťaháš za kratší koniec. Michal má úplnú pravdu.
Všetko nové je drahé - ale aj to drahé musí niekto kúpiť, čiže musí to byť rozumne drahé. Technológie, ktoré myslíš, sú proste zatiaľ pre bežnú produkciu nedostupné.
Aj to, čo je bežné dnes a posledné desaťročie či dve, existuje už takmer od počiatkov automobilizmu. A čakalo to v šuplíkoch na nové, lacnejšie technológie, aby sa to mohlo využiť v praxi. Myslíš snáď, že priamy vstrek paliva, kotúčové brzdy a mnoho iných vecí existuje len od včerajška a hneď ako to vynašli, tak to zaviedli do série. Tak sa mmut zobuď.
13. 11. 2010 18:33
Re: NEchce to
Jde mi o to, ze je lepsi si pockat, nez se pres slepe ulicky motat k cili. VW ma penez rozhodne vic, nez na golf s az 150 kilometry. Do mesta to smysl ma, ale celkove nic moc. Kazda nova technologie byla draha, az nakonec byla levna. Chtelo to jen jedno- zacit s produkci. Nakonec to vzdycky tak dopadne, kdyz ma ta technika smysl. Je to spis o marketingu, nez o vuli dat ze sebe to nejlepsi. Dneska je to videt vsude.
Polanka mi tam furt mele sportovni automobil(to se mu hodi), ja se bavim o technice, nazyva me panackem, dementkem.... vidi si jen na spicku nosu
Avatar - Krispos
13. 11. 2010 23:06
Re: NEchce to
Podle me prehlizis jednu podstatnou informaci..... ten golf ma prijit "do tri let....". Vis, kolik se toho jeste zmeni?
13. 11. 2010 17:11
Re: NEchce to
Písal som to už vyššie, a píšem tiež jak ty stále dookola. ALe kto nechce, ten nechce. Niekomu proste nevysvetlíš...
Avatar - dicky
13. 11. 2010 17:25
Re: NEchce to
vite co panove?me by to bylo v celku jedno jestli i kdyby ten hyper stroj dojel na baterku jen 10km a nekdo si to poridil proc ne kazdeho svobodne rozhodnuti preci.
Ale v zahranici uz to zvyhodnuji vic a vic zvyhodnuji- malo emisi?elektro vuz?dame ti nizsi dane jeste ti pomuzem pri koupi a vybudujem pro tebe prednostne parkovaci mista .
Kde je svoboda jedince stejny pristup ke kazdemu ?Nikdo by nemel byt omezovan podle toho v cem jezdi at starym kramem nebo poslednim suv
NE ABY NORMALNI AUTOMOBIL PLATIL A NEW ELEKTRIC SE CHECHTAL sup do centra zadarmo
Tam to speje a magistraty uz se na novou dan za vjezd jen klepou myslim ze ten prazsky ma i studii jak na to....na nas
13. 11. 2010 18:15
Re: NEchce to
Jj, neopodstatneny ekoterorismus. Dokud nebude technika(dojezd, doba nabiti) pro lidi za rozumnou cenu, nema cenu a vyznam to kupovat a zvyhodnovat. Vyvijet a testovat muzou do te doby, nez se jim to podari a pak at zvyhodnuji a prispivaji.
13. 11. 2010 22:31
Re: NEchce to
Nie si ty trochu (dosť) mimo? A ako sa to rozšíri a bude lacnejšie, keď to teraz nikto nebude kupovať? Hlavne že sa dá vykrikovať o ekoterorizme. Veď ty ani nevieš, čo to je... :-!
13. 11. 2010 22:44
Re: NEchce to
Áno - menej smrdíš, menej platíš, čo je na tom zlé? Alebo plať toľko, koľko smrdíš. Každý má rovnakú šancu.

Si neprispôsobivý? Pre vlastné pohodlie obťažuješ okolie? Tak plať!

Ak si frajer a máš na to, tak si svoj luxusný voz so šesť či viacvalcom odstav na periférii a do mesta si dovez zadok bez výfuku. Aký problém ak na to máš?

Ach tak, štve ťa, že sa chystá zavedenie poplatkov za vjazd do centra. A za to môžu elektromobily? A nie náhodou to, že sa tam pre smog už nedá dýchať, z hluku sú už ľudia chorí a budovy sú vždy za pár rokov šedé od výfukových plynov a prachu? Keby neboli elektromobily (ako prakticky ešte veľmi nie sú), o poplatkoch by sa uvažovalo zrovna tak. Že budeš môcť ísť do centra autom aspoň na elektrinu, ber ako výsadu, nie jak trest.

A štve ťa, že sused bude platiť menej ako ty? Asi pre to niečo robí. A prečo by si mal teda aj ty to niečo robiť? Tak to ti už písať nebudem, pretože ak si dávaš túto otázku, zrejme nemáš plne funkčný mozog. Skuhrať, že ťa táto zlá nespravodlivá spoločnosť oberá o peniaze, a ty chceš len na čo máš právo, je najľahšie...
Avatar - Krispos
13. 11. 2010 23:12
Re: NEchce to
Ja nevim, ale prijde mi to dost prisne.... ekoterorismus se vyznacuje tim, ze bojuje jenom za veci, z nichz kouka nejaky zisk (viz biopaliva). Resp. takto, pokud zde mame ekologickou dan za emise, pak "nechapu" ten neustaly tlak na downsizing a snizovani emisi, ekologicka kurvitka (aka DPF) a podobne nesmysly... tam pak je ta moznost volby dost omezena. Nehlede na to, ze EU je na trhu produkce skodlivin zcela minoritni hrac, za nos by se meli chytit v jinych zemich (Cina, USA).
13. 11. 2010 23:37
Re: NEchce to
Ono to je podivné vo viacerých smeroch, pri autách sa najviac kričí, lebo obyčajný človek je najlepšia dojná krava a najmä ak sedí za volantom. Neriešia sa najväčší znečisťovatelia v globále, ako spomínaš Čínu alebo USA, ale tí zďaleka nie sú jediní. Nerieši sa námorná doprava, letectvo, ťažba a ťažký priemysel, alebo len v minimálnej miere. V tomto máš úplnú pravdu.
Ale ak niekto kričí, že prečo ten druhý má zľavu a ja nie, takého by som zadupal do zeme. Čo je prísne na tom, že dostaneš zľavu, ak nemáš výfuk? A čo je zlé na tom, že chcú obmedziť smrad v centre? Je to zväčša iba o pohodlí - každý kričí najviac, ak ide o pohodlie jeho vlastného zadku. Ale ak zistí, že má chytené pľúca alebo pečeň, že má rakovinu,a výfuky k tomu rozhodnou mierou prispeli, bude najhorlivejším bojovníkom.
Avatar - Blue Sun
13. 11. 2010 17:36
Re: NEchce to
No, však to už taky vzdávám... Radši jdu debatovat o X3, tam bude brzy veselo a živo...
Avatar - dicky
14. 11. 2010 18:02
Re: NEchce to
Ono je to velice zradne s tim zvyhodnovanim jednoho a trestanim druheho,nenapadlo vas ze ti chudsi obycejni lide na to mit nebudou i zdravotne napr.duchodci atd treba jezdi 4 krat tydne k lekari a podobne lide jezdi do prace maji se hodiny trmacet mestkou dopravou?Ono dat stovku za vjezd za den pro nekoho neni nic druheho za mesic to zdrti.
Ja myslim ze ke kazdemu stejne je jedina cesta jinak se to casem vymsti vsem..
Zregulovat a zvyhodnit a potrestat treba ty chude nebo ty co se vymykaji vozem motorem atd je cesta do pekel ono to totiz nemusi zkoncit jen u aut ve mestech.....a prelit se do jinych sfer...
PROTO KUP SI ELEKTROMOBIL ALE NIC OD STATU NEZADEJ A O TO MIN OD DANOVYCH POPLATNIKU A HLAVNE DRUHEHO NEOMEZUJ
14. 11. 2010 19:10
Re: NEchce to
Čo to zas trepeš * o akom trestaní? Platíš nejaké pokuty za to, že používaš auto so spaľovacím motorom? Ja nie. :-!
Avatar - dicky
14. 11. 2010 20:04
Re: NEchce to
pokuty ve forme vyssich eko dani za vjezd za vlastnictvi ty a jini podobni prosazujete a tvoje clanky vyse presne toto odhaluji,za par let ti ten spalovaci motor spoctou i s uroky..a me bohuzel take ..ale snad se stane zazrak a treba to vaclav klaus smete ze stolu a eu se rozpadne i jejich legislativni new rvhp a bude klid od neprijemnych narizeni.
A pak elektro golf a jina vozidla nic nebude protezovat a dojezd na baterky at ma treba 300 km a za hodinu je nabity