Nevytratil, aspoň na Slovensku je normálne v ponuke. Akurát že výrazne zdražil 8-s Keď som si ho dával naceniť pred rokom, základná cena bola pod 38t eur, dnes je to už 42t (a to je o 10k slabší). 8-s:no:
Čo Ti ja viem, je to cena vyššia, ako za Civic type R, ktorý je predsalen o kus výkonnejší (320 vs 290k) a takmer rovnaká ako za Focus RS (o 60k viac, naviac štvorkolka). Ale auto to bude určite výborné, kupovať dnes hotheč, asi by bol na prvom mieste. Výkon takmer ako Rko, ale vďaka podstatne nižšej hmotnosti reálne rýchlejšie na okruhu, naviac vyzerá (aspoň ten koncept) lepšie ako R (o CtR nehovoriac). Len ako som písal nižšie, nikde o ňom nie je ani zmienka.
TCR je ako Colombova žena, všetci o ňom počuli, nikto ho nevidel. Prekvapuje ma, že ACZ má info o predaji TCR a o cene, hoci ja som absolútne nič o tom (sériovom) aute nenašiel, na webe Wolkswagenu v žiadnej krajine, ani vygúgliť sa TCR nedá, všetky obrázky sú len koncept. Takže nie je jediný obrázok sériového auta, ale už sa predáva (objednáva)? Zvláštne. :-O
Tak ale je kvapku zvláštne, že si máš objednať auto, ktorého konečnú podobu ani nepoznáš. Pretože aj na tom tvojom odkaze je iba fotka konceptu (tak ako všade inde).
Asi je potřeba zvednout telefon (nebo pozadí) a jednat s dovozcem. Řekl bych, že karosářská varianta může být jakákoliv, když to bude třídvířko a barva může být také jakákoliv, když to bude jedna z těch co má české zastoupení zabookované. >:-[]
No uvidíme ako to nakoniec bude, zatiaľ podľa utajenosti informácií to vyzerá, akoby ani nemali moc záujem ten TCR predávať. Alebo naozaj dovezú do ČR tri kusy už hotové, potom samozrejme nejaký konfigurátor nemá zmysel.
Mimochodom predchodca Clubsport sa na Slovensku vôbec nepredával (a to nielen limitka S, ale ani bežný Clubsport).
Určitě bych si dnes nekoupil sport. auto s OPF, aniž bych ho měl možnost vyzkoušet.
Už samotný zvuk je tím velmi výrazně ovlivněn, samozřejmě negativně. Ještě budeme vzpomínat, jak dobře zněly benzíny před OPF.
Áno, to môže byť problém, už GTI pred f/l neznelo moc zaujímavo a keď sa to má ešte utlmiť (čo ako sa zdá po inštalácii GPF je skoro pravidlo), tak to bude bieda. Snáď ale TCR nemá rovnaký výfuk ako bežné GTI. Už by som kvôli filtru ani nemohol zvuk vyriešiť jednoduchou výmenou výfuku za aftermarket cat-back, keď ten GPF je na stredovom potrubí (leda tak koncový tlmič, čo moc nepomôže). ;-\
Tak má to být jen 3dv., barvy: bílá, šedá, červená, černá metalická a bílá perleť, za příplatek 15 tis. možnost kombinace s černou střechou. Dovybavit by to mělo jít stejně jako klasické GTI, mimochodem v základu to má halogeny!!!
Každý dealer v ČR dostane jen jeden kousek, a na některé se zřejmě nedostane vůbec. Přednost mají mít stálí zákazníci VW.
Informace byly od prodejce, ale podle posledních info, které jsem získal, by to mělo být naopak 5dv. už v základu, takže nakonec spíš pouze 5dv.
Na fotkách je to podobné Clubsportu..., a ta 18" kola (v základu) jsou identická s 18" koly na Clubsportu (Belvedere).