Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf GTI W12: Tovární tuning

Sraz příznivců tuningu a Volkswagenů s trojznakem GTI na Wörthersee přivedl německou automobilku ke spojení vysokovýkonného motoru W12 biturbo s karoserií Golfu GTI.
Zpět na článek
18. 5. 2007 09:32
neregistrovaný "fester"
18. 5. 2007 16:47
neregistrovaný "Ecko2000"
18. 5. 2007 18:49
18. 5. 2007 09:35
neregistrovaný "boreček"
18. 5. 2007 09:35
neregistrovaný "Cani"
18. 5. 2007 09:36
neregistrovaný "fantom"
18. 5. 2007 18:50
18. 5. 2007 09:42
neregistrovaný "mamlas"
18. 5. 2007 12:53
neregistrovaný "GTi 1,2 HTP SPORT Edition"
18. 5. 2007 21:12
neregistrovaný "Well"
19. 5. 2007 19:57
neregistrovaný "kutis"
18. 5. 2007 09:51
neregistrovaný "goal"
18. 5. 2007 11:40
neregistrovaný "MMM"
18. 5. 2007 11:50
neregistrovaný "Johnn"
18. 5. 2007 17:40
neregistrovaný "ZZ"
18. 5. 2007 12:06
neregistrovaný "jahonzik"
18. 5. 2007 12:35
neregistrovaný "Sleeper"
18. 5. 2007 12:42
neregistrovaný "Pate"
18. 5. 2007 14:11
18. 5. 2007 14:29
anonym
18. 5. 2007 14:13
18. 5. 2007 18:34
neregistrovaný "MausJ"
19. 5. 2007 18:40
neregistrovaný "ACP"
19. 5. 2007 06:47
anonym
18. 5. 2007 12:54
neregistrovaný "mananasek"
18. 5. 2007 09:55
neregistrovaný "blablablabla"
18. 5. 2007 10:11
neregistrovaný "Smoothy"
18. 5. 2007 11:44
anonym
18. 5. 2007 12:01
neregistrovaný "jahonzik"
18. 5. 2007 12:09
anonym
18. 5. 2007 12:13
neregistrovaný "jahonzik"
18. 5. 2007 12:15
anonym
18. 5. 2007 12:20
neregistrovaný "jahonzik"
18. 5. 2007 12:24
anonym
18. 5. 2007 18:49
neregistrovaný "Newton"
20. 5. 2007 11:39
neregistrovaný "mouriso"
20. 5. 2007 23:38
neregistrovaný "Tonda"
18. 5. 2007 14:37
neregistrovaný "Jaris"
19. 5. 2007 19:51
neregistrovaný "jahonzik"
20. 5. 2007 02:05
anonym
18. 5. 2007 12:31
anonym
18. 5. 2007 13:01
neregistrovaný "astony"
18. 5. 2007 13:16
neregistrovaný "astony"
18. 5. 2007 15:01
anonym
20. 5. 2007 08:25
neregistrovaný "komo"
18. 5. 2007 11:59
neregistrovaný "jahonzik"
18. 5. 2007 12:13
anonym
18. 5. 2007 12:14
neregistrovaný "jahonzik"
18. 5. 2007 12:18
anonym
18. 5. 2007 12:22
neregistrovaný "jahonzik"
18. 5. 2007 12:26
anonym
18. 5. 2007 12:29
neregistrovaný "jahonzik"
18. 5. 2007 18:52
neregistrovaný "Newton"
18. 5. 2007 11:42
anonym
18. 5. 2007 12:03
neregistrovaný "jozef77"
18. 5. 2007 12:22
anonym
18. 5. 2007 11:47
anonym
18. 5. 2007 12:38
neregistrovaný "Sleeper"
18. 5. 2007 12:56
neregistrovaný "vekaone"
18. 5. 2007 12:02
neregistrovaný "sargis"
18. 5. 2007 11:33
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
18. 5. 2007 12:09
neregistrovaný "jahonzik"
20. 5. 2007 15:43
neregistrovaný "matt"
18. 5. 2007 10:17
neregistrovaný "Bob"
18. 5. 2007 10:43
anonym
18. 5. 2007 10:22
neregistrovaný "GILMOUR"
18. 5. 2007 10:42
anonym
18. 5. 2007 11:02
neregistrovaný "esc"
18. 5. 2007 10:31
neregistrovaný "skif"
18. 5. 2007 10:34
neregistrovaný "m"
18. 5. 2007 10:52
neregistrovaný "Al Bunda"
18. 5. 2007 10:54
18. 5. 2007 11:44
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2007 13:34
neregistrovaný "astony"
18. 5. 2007 10:58
neregistrovaný "simson"
18. 5. 2007 10:58
neregistrovaný "skl"
18. 5. 2007 11:01
neregistrovaný "Vašek"
18. 5. 2007 11:16
18. 5. 2007 11:17
neregistrovaný "tomin"
18. 5. 2007 22:11
neregistrovaný "rajcan"
18. 5. 2007 11:21
neregistrovaný "Drsoň"
18. 5. 2007 12:09
18. 5. 2007 12:26
neregistrovaný "mates"
18. 5. 2007 13:00
neregistrovaný "mates"
18. 5. 2007 13:27
neregistrovaný "mates"
18. 5. 2007 13:53
neregistrovaný "mates"
18. 5. 2007 14:04
neregistrovaný "mates"
18. 5. 2007 18:57
18. 5. 2007 11:58
neregistrovaný "jahonzik"
18. 5. 2007 19:05
anonym
18. 5. 2007 12:00
neregistrovaný "Tucek"
18. 5. 2007 12:13
neregistrovaný "e.t."
18. 5. 2007 12:22
neregistrovaný "assasin-cz"
18. 5. 2007 12:54
anonym
18. 5. 2007 13:27
neregistrovaný "lebeda"
19. 5. 2007 14:15
anonym
19. 5. 2007 16:26
neregistrovaný "turbo"
20. 5. 2007 20:32
neregistrovaný "stealth"
18. 5. 2007 13:32
neregistrovaný "danissimo"
18. 5. 2007 13:40
neregistrovaný "han"
18. 5. 2007 13:40
neregistrovaný "han"
18. 5. 2007 14:32
neregistrovaný "pětiprdelní opice"
19. 5. 2007 20:14
neregistrovaný "Hornet"
20. 5. 2007 20:38
neregistrovaný "stealth"
18. 5. 2007 14:10
neregistrovaný "Čiki"
18. 5. 2007 14:34
neregistrovaný "Jandre"
18. 5. 2007 14:57
18. 5. 2007 15:22
neregistrovaný "Perun."
18. 5. 2007 16:03
neregistrovaný "Perun."
18. 5. 2007 17:54
neregistrovaný "ZZ"
19. 5. 2007 00:06
neregistrovaný "Perun."
19. 5. 2007 00:13
neregistrovaný "Perun."
19. 5. 2007 00:37
neregistrovaný "Perun."
19. 5. 2007 08:29
neregistrovaný "Perun."
21. 5. 2007 12:21
neregistrovaný "D.D."
18. 5. 2007 17:52
neregistrovaný "ZZ"
18. 5. 2007 19:57
anonym
18. 5. 2007 20:14
neregistrovaný "ZZ"
19. 5. 2007 17:56
neregistrovaný "The doKtor"
24. 5. 2007 13:02
neregistrovaný "ZZ"
18. 5. 2007 17:03
neregistrovaný "hlavaaa"
18. 5. 2007 17:38
neregistrovaný "Johny.Rico"
18. 5. 2007 19:07
anonym
18. 5. 2007 20:51
anonym
18. 5. 2007 19:45
anonym
18. 5. 2007 22:58
neregistrovaný "OZZY"
19. 5. 2007 11:09
19. 5. 2007 14:35
neregistrovaný "OZZY"
20. 5. 2007 08:59
20. 5. 2007 09:59
neregistrovaný "Perun."
20. 5. 2007 13:32
18. 5. 2007 23:55
neregistrovaný "já I."
19. 5. 2007 11:48
neregistrovaný "Hary"
19. 5. 2007 13:21
neregistrovaný "Hary"
19. 5. 2007 13:47
anonym
19. 5. 2007 13:50
neregistrovaný "Hary"
19. 5. 2007 13:04
neregistrovaný "Jozki."
19. 5. 2007 07:43
neregistrovaný "Pepino"
19. 5. 2007 13:16
neregistrovaný "Peugeotak"
19. 5. 2007 18:03
anonym
19. 5. 2007 20:02
anonym
19. 5. 2007 23:11
anonym
20. 5. 2007 21:20
neregistrovaný "MPS6"
20. 5. 2007 18:50
anonym
20. 5. 2007 18:51
anonym
20. 5. 2007 19:56
anonym
20. 5. 2007 19:57
anonym
21. 5. 2007 22:36
neregistrovaný "6MPS"
27. 5. 2007 12:33
anonym
4. 6. 2007 19:05
neregistrovaný "marty"
10. 6. 2007 20:48
neregistrovaný "Koči"
13. 8. 2007 16:09
neregistrovaný "czmonty@seznam.cz"
neregistrovaný "fester"
18. 5. 2007 09:32
Bez nadpisu
krasa krasa, parada, neviem sice naco je to dobre ale ok
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ecko2000"
18. 5. 2007 16:47
Re: Bez nadpisu
ja tez newem
18. 5. 2007 18:49
Re: Bez nadpisu
Na světě existuje plno na první pohled nelogických věcí,ale všechno není o logice... ;-) :-)
neregistrovaný "boreček"
18. 5. 2007 09:35
uf
mmmalej háárdkóóór :-! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cani"
18. 5. 2007 09:35
wow
Dost dobry, konecne poradne vypadajici GTI. Ale kde je interier? a jaky bude - to podle mě ještě do takové fáze nedospělo. Bude to sériovka se sportovním koženým volantem, nípisem GTI, a možná recaro sedačky....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fantom"
18. 5. 2007 09:36
mňam
mňamozní
Rozbalit vlákno
1
18. 5. 2007 18:50
Re: mňam
přidávám se k tobě...mňam :yes:
neregistrovaný "mamlas"
18. 5. 2007 09:42
Spot na blogu GTI
BERTOŇÁK (4)
16.5.2007 10:10 | GTI
....Tuning forever, Bertoňák.
P.S. Zkusíme s Jardou přebouchat stopětku na Leona, dvakrát svý mistrovství Alfě nabízet nebudem. Leon se nám líbí. Bude to facha v tý tmě.

Ježkovy voči, zas Vám z toho kluci vyšel Golf...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "GTi 1,2 HTP SPORT Edition"
18. 5. 2007 12:53
Re: Tak se ozvi…
Elegance a vytříbený styl prémiovky konečně dosáhl designérských fines francků. >:D
S takovým sosákem budeš moct vklidu parkovat před showroomem Peugeotů a vymlouvat se, že ta „žabilochna“ je tam kvůli W12ce.
neregistrovaný "Well"
18. 5. 2007 21:12
Re: Tak se ozvi…
Když to zapakuješ z boku, tak můžeš i k Renaultu :-) . Kde já jen ty linie viděl, že by nějaké Clio? >:D
Ale sluší mu to :yes: .
neregistrovaný "kutis"
19. 5. 2007 19:57
Re: Tak se ozvi…
me to pripada jako kdyby prave kompetentni u wv dohrali NFS underground:D
18. 5. 2007 09:49
Kde videli tu velku papulu?
Pekne az na tu mriezku v prednom spojleri. Akoby tu "chrapinu" odkukali u Peugeota a dali jej trosku strohejsie nemecke linie...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "goal"
18. 5. 2007 09:51
koně
furt jak u blbych, to je fakt tak těžké napsat do závorky výkon v koních? když si tu hrajete na správné jednotky tak můžete rovnou udávat průměr kol v milimetrech 8-s
dyt i většina výrobců dává na auta označení s hodnout výkonu v koních tak co proti tomu máte?!? uz jste viděli aby nekdo oznacoval Mondeo ST164 8-s odjakziva je to ST220
nebo ze má Veyron 746kW dyt to vypadá ještě hůř. vzpamatujte se
Rozbalit vlákno
74
Avatar - STi (Modo Team)
18. 5. 2007 09:54
Re: koně
Taky mi udávání výkonu v kW vadí,ale stačí si zapamatovat číslo 1.36 a násobit tim kw a tadá... máme koníky.A kalkulačka na většině PC taky funguje ;-)
Jinak ten Golf je famózní,ikdyž je moc nemusim,ale do série to asi bohužel nepude... :-(
neregistrovaný "MMM"
18. 5. 2007 11:40
Re: koně
Mě zase vadí udávání výkonu v koních... Samozřejmě, pro tu automobilku je to lepší... koně ti dají vždy vyšší číslo, ale to je tak vše, k čemu je to dobré :no: :no:
neregistrovaný "Johnn"
18. 5. 2007 11:50
Re: koně
Taky mě teda vyhovují víc kW a ne koně. S kW se pak dá počítat bez zbytečného převádění. Jen to hodím do rovnice a je to.
neregistrovaný "ZZ"
18. 5. 2007 17:40
Re: koně
A co s tím počítáš?? Kdy se máš jít vyčůrat? 8-s
neregistrovaný "jahonzik"
18. 5. 2007 12:06
Re: koně
Treba proto, ze tomu kazdej rozumi. 1KW je 1.36hp. To znamena, ze konska sila je mensi velicina a nemusi se psat s desetinou carkou. Kw je prilis matematicka velicina a k autum k jako srdcovy zalezitosti se to vubec nehodi. kdyz mne nekdo rekne, ze jeho auto ma 75Kw tak se mne ho chce plasknout.
neregistrovaný "Sleeper"
18. 5. 2007 12:35
Re: koně
1 kW je 1,36 k? A na tos přišel kde? Jeden kW je 0,736 k, kilowatt je menší veličina než koňská síla, je to tedy přesně obráceně :o)
neregistrovaný "Pate"
18. 5. 2007 12:42
Re: koně
Sleepere, spi klidně dál.
1) platí opravdu 1 kW = cca 1.35 koně
2) kW ani HP není veličina, ale jednotka. K těmto jednotkám se vztahuje veličina, zvaná "Výkon".
anonym
18. 5. 2007 14:29
Re: koně
No tak chlapi, to si říkáte autaři, když tu píšete takové bláboly.Jasně, že 1kW=1,36koně. Vezměte si všeobecně známé HTP vždyť to má 47kW neboli 64koní
Avatar - STi (Modo Team)
18. 5. 2007 12:59
Re: koně
Nauč se matiku,když už ti jde docela vyjadřování... napsal si to dobře: kW je MENŠÍ než "kůň",ale ten přepočet máš blbě!
18. 5. 2007 14:13
Re: koně
ma to spravne.. je to presne : 0,73529411764705882352941176470588
pokud pocitame s 1.36,

nicmene podle tabulek je 1kW = 1,3410218586562960976263913101784 koni

jednotky SI anglo-americké jedn.
1 W (Watt) = 3,412 BTU/h
1 kW = 3412 BTU/h

anglo-americké jedn. jednotky SI
1 BTU/h = 0,2931 W
1 HP = 0,7457 kW
neregistrovaný "MausJ"
18. 5. 2007 18:34
Re: koně
nauc se cist - ma to spatne:

1kW != 0,736 HP (jak mylne uvadi "Spac"), nybrz 1 HP = 0,736 kW (tzn. ma to presne opacne); vubec nechapu, proc sem cpes britske termalni jednotky - co maji spolecneho s udavanym vykonem spalovaciho motoru - resp. na koho chces zapusobit necim, o cem ani nevis k cemu se v realu pouziva?
neregistrovaný "ACP"
19. 5. 2007 18:40
Re: koně
Prestante tu pisat hovadiny a radsej niekto vysvetlite aky je rozdiel medzi HP a BHP.
Kolko je 1kW HP a kolko BHP?
anonym
19. 5. 2007 06:47
Re: koně
Ked ide o vacsie cislo tak nech to pisu nie v kW ale Watoch, alebo miliwatoch
neregistrovaný "mananasek"
18. 5. 2007 12:54
Re: koně
to doufám, že to do série nepude. Mně osobně se to vůbec nelíbí, ale proti gustu.... :no:
neregistrovaný "blablablabla"
18. 5. 2007 09:55
Re: koně
Jednotka "kůň" už by se neměla používat, vpodstatě neexistuje, a protestoval proti ní už Napoleon Bonaparte. Normalizovaná jednotka výkonu, odvozená od jednotek SI, je Watt. Nevim v čem je problém, otázka zvyku, a vzdělání...vhospodě je to asi jedno, ale takhle veřejně je správné používání schválených jednotek.
neregistrovaný "Smoothy"
18. 5. 2007 10:11
Re: koně
Souhlas :yes:
Avatar - davy
18. 5. 2007 10:23
Re: Anketu, anketu, anketu!
Ja jsem pro pouzivani obou jednotek soucasne. kW je spravnejsi, horse power vice zabehle. Pri rozhovorech na okruzich, zavodech, tedy nejen v hospode, vsichni mluvime vzdy o vykonech nasich aut v konich, nikdy jsem v kW mluvit neslysel. Kone si dokaze predstavit kazdy, W urcite ne. Redakce, navrhuji udelat anketu uvadeni vykonu: 1.kW, 2. HP, 3.obe, 4.je mi to jedno At promluvi hlas lidu:-)
Avatar - da_b0mb
18. 5. 2007 10:52
Re: Anketu, anketu, anketu!
ja teda mluvim v kW ;-)
Avatar - davy
18. 5. 2007 11:24
Re: Anketu, anketu, anketu!
Kdysi jsem cetl pekny cestopis 10 HP pro Afriku (aneb Jawou od Casablanky po Asuan). Mozna bys mohl doporucit vydavateli aby reevidovali dalsi vydani s modernim nazvem: 7,45712155108 kW pro Afriku ;-)
anonym
18. 5. 2007 11:44
Re: Anketu, anketu, anketu!
Hmm, takže když se bude něco dělat dlouho špatně, tak se to bude dělat pořád jenom kvůli zvyku??? Viďte... - Říjnová revoluce >:-[] >:-[] Ať jsme také v něčem pozadu >:-[] >:-[] :no:
neregistrovaný "jahonzik"
18. 5. 2007 12:01
Re: Anketu, anketu, anketu!
A co je na konskej silach spatnyho? Je to zazita velicina a pouziva se v skoro celym svete. KW vetsina nerozumi.
anonym
18. 5. 2007 12:09
Re: Anketu, anketu, anketu!
Zaprvé ta jednotka není ustálená (jsou různě "silní" koně, zadruhé to nejde s ničím poměřit - kde jinde se udává výkon v koních a zatřetí není pravda, že kW nikdo nerozumí. Asi tak
neregistrovaný "jahonzik"
18. 5. 2007 12:13
Re: Anketu, anketu, anketu!
jak neda s nicim pomerit? Jestli ma moje auto 150koni a tvoje 140, tak si po pomereni muzu pochvalit, ze moje je silnejsi. Kdyz ti reknu, ze moje ma 150koni a tvoje 102,94kw a ja nemam u sebe kalkulacku, tak se s tebou ani nebudu bavit, protoze mluvis jinym jazykem.
anonym
18. 5. 2007 12:15
Re: Anketu, anketu, anketu!
Řeknu jednoduchý příklad - když si přečteš, že vyrobili palivový článek, který má 100 kW a budeš rozumět jenom tvým koním, tak ti to asi houby řekne něco o tom, jestli se to dá použít k pohonu auta...
neregistrovaný "jahonzik"
18. 5. 2007 12:20
Re: Anketu, anketu, anketu!
Ale kdyz napisou, ze vyrobili palivovej clanek kterej na 100kW(136k) tak tomu bude rozumet kazdej a prsty jim na klavesnici z toho neupadnou. Jasny konsky sily nejsou spravnou velicinou, ale to JE PRECE JEDNO!!!
anonym
18. 5. 2007 12:24
Re: Anketu, anketu, anketu!
Jenomže to nenapíšou, protože to je špatně. Elektrický výkon měřit v koních >:D Tos mě fakt dostal :-) A když si půjdu koupit do OBI kamna, tak se dočtu, že mají tepelný výkon 8 koní >:D >:D
Avatar - Pekelná Micinka
19. 5. 2007 01:20
Re: Anketu, anketu, anketu!
>:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Newton"
18. 5. 2007 18:49
Re: Anketu, anketu, anketu!
nemas pravdu - watt (resp. zde citovany kilowatt) je jednotkou primo odvozenou ze zakladni soustavy mezinarodnich metrik (SI) - tzn. jeji platnost (SI soustavy) byla celosvetove prijata a je vseobecne pouzivana.

To, ze anglosaske zeme i nadale pouzivaji soustavy svych jednotek (vc. vicemene orientacnich forem prepoctu na SI) je vec druha - kazdopane i tyto staty se jiz zavazaly k oficialnimu pouzivani mezinarodni soustavy SI
neregistrovaný "mouriso"
20. 5. 2007 11:39
Re: Anketu, anketu, anketu!
všimli ste si jak se nám to tady pekně zužuje >:-[] >:D :-) ;-)
neregistrovaný "Tonda"
20. 5. 2007 23:38
Re: Anketu, anketu, anketu!
:-| :-) >:D :yes:
neregistrovaný "Jaris"
18. 5. 2007 14:37
Re: Anketu, anketu, anketu!
A co si počneš když ti řeknu, že jedno auto má výkon 150 koní druhé taky 150 koní, ale přitom má každé rozdílný výkon? To se u kW nemůže stát. Koně jsou prostě starší zavádějicí jednotka. Jaký příkon má tvoje varná konvice v koních >:D
neregistrovaný "jahonzik"
19. 5. 2007 19:51
Re: Anketu, anketu, anketu!
Tak a na to jsi prisel kde? jestlize me Toyota 170k a VW 140k, rozdil je jasnej. 150k a 150k a mas vykon stejnej. Kw jsou na nic, nic si pod tim nepredstavis, je to jen pro motorare a wanabe chytraky.
Avatar - davy
18. 5. 2007 17:48
Re: 1/4 mile sprint
To je trochu zpatecnicky nazor.Rika Ti neco napr. retro? Spousta nejmodernejsich veci je pouze navratem k staremu, osvedcenemu.Ja se povazui za automobiloveho laika a jako takovy vyjadruji nazor,ze drive,pred auty tu byli kone a prepocet vykonu prave na ne,kdyz je zacala auta nahrazovat jak pro zabavu,tak praci,je vystizny a trefny.Nehlede na tabulku SI a jeji nezpochybnitelnou spravnost.Nebo mi chces rici,kdyz mas tak osviceny nazor,ze pouzivas pro rozmer rafku mm a ne palce,jako siroka laicka i odborna verejnost???Rekl bych,ze tohle je specifikum ohledne aut.Vemme si napr.letosni Mimonske valky.Poprve byl zaveden sprint na 1/4 mili,nikoliv 400m jako doposud vsude v CR.Chces tedy rici,ze jsme tim pozadu?To je nekvalitni nazor.Je to navrat k osvedcenemu, 1/4 mile sprint je proste zavedeny svetovy pojem,takze je to retro pristup,tedy velmi in a moderni.A uz jsi sedel ve Veyronu? Predpokladam,ze jeste ne.Az budes,tak pak mne muzes poucovat o tom, ze to nema 1001 HP, jak pise sam vyrobce, ktery na tom postavil cely PR, ale spravne nejaky zlomek kW. Majitel bude jiste take rad,kdyz ho budes presvedcovat,ze s jeho SPZ xxx 1001 je pozadu, ze by to mel rychle zmenit na nejkou 0736 >:D
anonym
20. 5. 2007 02:05
Re: 1/4 mile sprint
ktore cislo sa vam paci viac?? 74kw alebo 100 koni?? aj vyrobcovia motorov si uvedomuju, ze pre laicku verejnost (a potencialnych kupcov automobilov)je uvedenie vykonu v pocte koni zrozumitelnejsie. som za dvojite znacenie vykonu
Avatar - da_b0mb
18. 5. 2007 12:07
Re: 1/4 mile sprint
podivej se do technicaku na jednotky!
Avatar - da_b0mb
18. 5. 2007 12:16
Re: 1/4 mile sprint
Kupoval jsi nekdy novy auto? Vezmes prospekty a prohlizis jednotlivy motorizace...jaky jednotky vyrobce uvadi? kW! Tak proc bych proboha mel resit koniky? ;-) Kone jsou retro,retro je in...Nechces treba misto 0-24h pouzivat 0-12 AM/PM ? Dal potom jeste zavizt galony,hm? ;-)
Avatar - da_b0mb
18. 5. 2007 12:26
Re: 1/4 mile sprint
Jeste jsme neresili mile a yardy...V atletice se mluvi o ctvrtce a pulce (odvozeno od mile),Anglani uvadej zrychleni 0-60...nechcete zatratit i metry? ;-)
anonym
18. 5. 2007 12:31
Re: 1/4 mile sprint
Dokonce se mluví i o mílařích, ale je tím myšleno (naštěstí) 1500 metrů ne 1609
neregistrovaný "astony"
18. 5. 2007 13:01
Re: 1/4 mile sprint
nějak se vám to zvrhlo... co mají koňský síly společnýho s anglickýma měrnýma jednotkama? Nic.
Avatar - da_b0mb
18. 5. 2007 13:05
Re: 1/4 mile sprint
Kdyz proctes celou diskuzi na toto tema,tak zjistis,ze spousta lidi odkazuje na Anglii ohledne koni... To vybizi k tomu rovnou uvadet i mile misto km...zrychleni z 0-60mph...protoze to tak maji v UK ;-)
neregistrovaný "astony"
18. 5. 2007 13:16
Re: 1/4 mile sprint
jasný, ale nejsme v UK, žeo.. ;-) Mně když nědko řekne že jel třistakoňovým autem, tak tu vteřinku co si to v hlavě převádím na kW, vůbec nemám nemám představu jestli to je dost, nebo jako ok, nebo už je to nějaká extra silná bestie... prostě to musím slyšet v kW.
anonym
18. 5. 2007 15:01
Re: 1/4 mile sprint
když už rěšíš správné jednotky SI soustavy, tak bych tě rád upozornil, že když se zamýšlýš nad tím přepočtem z koní na kW, tak se v tom případě musíš zamslet na sekundu. Vteřina je totiž odvozená jednotka úhlové míry, nikoliv času.
neregistrovaný "komo"
20. 5. 2007 08:25
Re: 1/4 mile sprint
S tou vteřinou si robíš *.Klikni na wikipedia.
"Sekunda je doba trvání 9 192 631 770 period záření, které odpovídá přechodu mezi dvěma hladinami velmi jemné struktury základního stavu atomu cesia 133".
Avatar - Ricardo
18. 5. 2007 11:44
Re: 1/4 mile sprint
Já taky - u normálních aut. U silných mě líp znějí koně, ale zase potřebuju srovnání do kilowatt, protože si to nedokážu představit :-)
Avatar - Pekelná Micinka
19. 5. 2007 01:24
Re: 1/4 mile sprint
Já si zas neumím představit Nm. To je prostě jednotka, kterou neumím "uchopit". ;-) :*) >:D
neregistrovaný "jahonzik"
18. 5. 2007 11:59
Re: 1/4 mile sprint
Ale proto se s tebou asi nikdo o autech nebavi, kone jsou zazita velicina, kw jen pro zasveceny.
Avatar - da_b0mb
18. 5. 2007 12:10
Re: 1/4 mile sprint
Zvlastni, ty se se mnou bavis,jsem ti zavazan ;-)
anonym
18. 5. 2007 12:13
Re: 1/4 mile sprint
Myslím, že tak za padesát let se nebude nikdo bavit s "koňařema" :-) :yes:
neregistrovaný "jahonzik"
18. 5. 2007 12:14
Re: 1/4 mile sprint
Za padesat let budeme mluvit a amperech.
anonym
18. 5. 2007 12:18
Re: 1/4 mile sprint
Jo? A co když bude tvoje auto jezdit na 24 voltů a moje na 12? To budu mít dvakrát víc ampér než ty >:D >:D >:D
neregistrovaný "jahonzik"
18. 5. 2007 12:22
Re: 1/4 mile sprint
Mne je jedno, ze pouzivaj Kw, jen chci, aby za to napsali do zavorky konsky sily, abych si to nemusel prepocitavat.
anonym
18. 5. 2007 12:26
Re: 1/4 mile sprint
Tak to klidně souhlasím :-)
neregistrovaný "jahonzik"
18. 5. 2007 12:29
Re: 1/4 mile sprint
:-)
neregistrovaný "Newton"
18. 5. 2007 18:52
Re: 1/4 mile sprint
nesmysl - zalezi na tom, do jake zateze ty "tvoje ampery" potecou - ohmuv zakon ti asi moc nerika, co?
anonym
18. 5. 2007 11:42
Re: 1/4 mile sprint
Já také mluvím v kW a naopak koně si představuji mnohem hůře...
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 5. 2007 22:51
Re: 1/4 mile sprint
vyrostl jsem na auto tipu --> naucil sem se porovnavat vykon v kw, tudiz i v hospode mluvim o kw... kone uz sice tez vice mene zvladam, ale porad to neni ono, nemam to zazite...
neregistrovaný "jozef77"
18. 5. 2007 12:03
Re: 1/4 mile sprint
Veľmi rozumný názor. Ja som sa v škole už pred 30 rokmi učil, že jednotka výkonu podľa sústavy SI je watt a že jednotka konská sila sa nemá používať. Výkon je definovaný ako množstvo práce, ktoré vykoná akákoľvek pôsobiaca sila F za jednotku času. V tomto prípade 1W = 1J/s. 1PS = 735,999W. Podobne je to aj v používání jednotiek tlaku Pa a jeho násobky a atm. To je asi tak všetko.
anonym
18. 5. 2007 12:22
Re: 1/4 mile sprint
:yes: :yes: :yes:
18. 5. 2007 10:22
Re: 1/4 mile sprint
"Spravne" a "zauzivane" je velky rozdiel. Kone v zatvorke by rozhodne neprekazali. Najma ked ich verejnost vnima lepsie ako kW. Ludom treba vychadzat v ustrety a podavat im informacie, ktorym rozumeju a nie ktore su papierovo spravne.
anonym
18. 5. 2007 11:47
Re: 1/4 mile sprint
Myslím, že tak by to bylo nejlepší - uvádět koně v závorce... Ať rozumí všichni...
Avatar - STi (Modo Team)
18. 5. 2007 10:47
Re: 1/4 mile sprint
Sice nevim,jestli tahle jednotka v názvu "kůň" existuje,ale v Anglii používaj zase naopak jenom tuto jednotku pod označenim "PS". Je fakt,že oni toho maj "svýho" víc,ale fakt neni problém,uvádět jednotky obě (násobit na kalkulačce snad v redakci uměj - nic proti redakci! jsou super).Čtenář je holt línější...
neregistrovaný "Sleeper"
18. 5. 2007 12:38
Re: 1/4 mile sprint
1 kW je 1,36 k? A na tos přišel kde? Jeden kW je 0,736 k, kilowatt je menší veličina než koňská síla, je to tedy přesně obráceně :o)
neregistrovaný "vekaone"
18. 5. 2007 12:56
Re: 1/4 mile sprint
sleepere je to přesně naopak než píšeš. 1kW=1,36k nebo 1k=0,736kW.
neregistrovaný "sargis"
18. 5. 2007 12:02
Re: 1/4 mile sprint
Ibaze kone sa pouzivaju hodne (papierove, nie zive:), pozri si hociaky britsky casopis najdes tam vsade tie ich bhp a ziaden kW (je tam trochu iny prepocet z kW ako u nas, ale presne neviem, okolo 1,34). Aj krutiaci momemt maju v librach.
Avatar - da_b0mb
18. 5. 2007 12:20
Re: 1/4 mile sprint
takze ? budem se ridit podle UK ? Jeste kroutak uvadet v jinejch jednotkach jo ?
Avatar - Ricardo
18. 5. 2007 12:46
Re: 1/4 mile sprint
V UK a Americe mají právě "imperiální" jednotky (hp, lb-ft). Evropa už od dob osvícenství používá "metrické" - čili SI, tzn. metry, kilogramy, litry nebo právě watty a newtonmetry ;-)
Avatar - da_b0mb
18. 5. 2007 13:06
Re: 1/4 mile sprint
Je to boj,ze ? ;-)
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
18. 5. 2007 11:33
Re: 1/4 mile sprint
Dobrý den. Technicky správnou jednotkou pro udávání výkonu je W (kW). Navíc v koních je trošku zmatek, protože každý kůň je jinak "velký" - hp není ekvivalent PS (k). Proto uvádíme výkon primárně vždy v kW (aby byl pořádek), v koních jen jako poznámku autora.
Avatar - STi (Modo Team)
18. 5. 2007 12:01
Re: 1/4 mile sprint
Díky redakci za ukončení spekulací... uvádějte to jak uznáte za vhodné,přepočet skutečně není složitý.Zatim to všechno děláte dobře!
neregistrovaný "jahonzik"
18. 5. 2007 12:09
Re: 1/4 mile sprint
At je to technicky spravny jak chce. zazita jednotka je hp, kone, konsky sily.... Velikost rafku taky udavame v palcich i kdyz spravne by to melo byt v mm.
neregistrovaný "matt"
20. 5. 2007 15:43
Re: 1/4 mile sprint
"At je to technicky spravny jak chce. zazita jednotka je hp, kone, konsky sily.... Velikost rafku taky udavame v palcich i kdyz spravne by to melo byt v mm."
PŘESNĚ TAK!
A když jsou v redakci lenoši a neumí do zavorky napsat koníky (i když jim to hoši od VW přepočetli a nalepili přímo na auto) tak ať se jdou bodnout 8-s
a když někdo poukazuje na SI a pak řekne že má na autě 16´ kola tak ať jde do dupy.
neregistrovaný "Bob"
18. 5. 2007 10:17
a co váha?
vypadá to opravdu krásně, taková zajímavost, ale jak to je s váhou? takovej mega motor musí vážit hodně, takže jízdní vlastnosti např. v zatáčkách asi nic moc. Ale libí se mi to :-)
Rozbalit vlákno
1
anonym
18. 5. 2007 10:43
Re: a co váha?
Řekl bych, že když je motor posunutý do středu auta, tak to bude lépe vyvážené. Těžko říct, záleží, jak si pohráli s těžištěm. Jinak takové dělo by si zasloužilo podstatně větší křídlo, tak to vypadá, že tomu něco chybí.
neregistrovaný "GILMOUR"
18. 5. 2007 10:22
Další kousek do muzea
Evidentně vývoj Vejrona fauvé nevyčerpal tak jak se psalo.
Je tu další bastard, který sice bude mít jistě mnoho nej když se o něm bude psát tak jako o Výronu.
Na několik nej se ale zapomělo.
Například NEJNESMYSLNĚJŠÍ, NEJZBYTEČNĚJŠÍ a NEJPITOMĚJŠÍ atd. atd. atd. atd. atd. atd.
Rozbalit vlákno
3
anonym
18. 5. 2007 10:42
Re: Další kousek do muzea
>:D Tebe štve, že na něj nemáš, viď? ;-) Ale buď v klidu, je to tovární tuning a ten půjde IMHO hnedka do muzea. Soused si ho nekoupí a ty můžeš v klidu spát. >:D :no:
neregistrovaný "esc"
18. 5. 2007 11:02
Re: Další kousek do muzea
heh, už to vidím ako sa chváliš pred potenciálnou známosťou, že máš golfa :-)
18. 5. 2007 18:55
Re: Další kousek do muzea
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "skif"
18. 5. 2007 10:31
zadek
ten zadek je neuveritelne peknej :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m"
18. 5. 2007 10:34
clio
nemůžu si pomoct ale vypadá to jak clio
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Al Bunda"
18. 5. 2007 10:52
Opravdu pěkné
Opravdu nádhera. Myslím, že tohle se fakt povedlo. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
18. 5. 2007 10:54
To je Guru!
K čemu to je? Jediné uplatnění co mě napadá je bonusové auto v Need For Speed >:-[] A přitom Clio V6 se mě líbí a Hartge H1 mě říká hodně. Ale toto.... :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2007 11:44
Re: To je Guru!
Ale no tak...je to jen koncept. Par studentu dostalo sanci neco provest s Golfem. Rekl bych, ze se zamer nesmirne vydaril. Pokud by to melo byt prirovnani k Clio V6, pak by z konceptu nevysel takovyhle vykon, a ten byl hlavni ideou celeho vozu. Ja rikam pekna hracka!
Avatar - Ricardo
18. 5. 2007 11:57
Re: To je Guru!
Jo, jako Bburago pro pětiletého kluka. Tohle auto je absolutně nereálné. Proč tam nedali rovnou motor z Veyrona. I kdyby kvůli němu museli prodloužit rozvor, pořád by to bylo nějmenší šestnáctiválcové auto na světě >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
18. 5. 2007 13:26
Re: To je Guru!
Právě proto. Kdyby ho prodloužili, tak bude nejmenší 16válcové auto na světě Veyron. >:D A to by se vlkohradským tuze nelíbilo. ;-) >:D >:-[]
neregistrovaný "astony"
18. 5. 2007 13:34
Re: To je Guru!
tak tak. I takhle co do objemu kvádru kolem auta je potřeba větší kvádr kolem Golfa... >:-[]
neregistrovaný "simson"
18. 5. 2007 10:58
:-)
Je pěkný sledovat jak to vypadá, když se do tuningu zapojí tovární technici - jo a k některým příspěvkům výše bych jen podotknul, že na věc je třeba se dívat s nadhledem, stejně jako se na ní dívají tvůrci tohohle auta, to auto je postavené na sraz tunerů a tak je třeba ho chápat, ne jako konkurenta Ferrari Enzo. Tož tak :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "skl"
18. 5. 2007 10:58
otrasne
hroza a des.
sen provincneho onanistu. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vašek"
18. 5. 2007 11:01
Design
No docela to jde. Az na to pletivo vzadu, ale to uz je koukam tak nejak standartni soucast tuzingu/tuningu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Schapp
18. 5. 2007 11:16
Wooow!!
OK, tohle je paraaadaaa!!! A sileny!! Kdo nema penize na tenhle Golf, muze doma narvat motor ze stihacky do nakupniho voziku, zazijete asi podobny zrychleni >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tomin"
18. 5. 2007 11:17
golf+dvnáctiválec?
:-!Tak to vipadá,že Golf bude jezdit okruhy,no možná se dočkáme i sériovky.K tomu tuningu není co dodat-auto sedí pěkně u země a ty napouklý blatníky tomu dodávaj ostřejší nádech,tenhle typ disků se k ke Golfu hodí,ale ta bílá barva je dost nudná.VW má nejspíš spadeno na italský supersporty,protože na rovince prožene
i Enzo a moc bych se nedivil tomu kdyby natrhl půlky i Murcielagu.No ještě to chce jinej lak a bude to ten nejostřejší VW,fakt super autíčko. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "rajcan"
18. 5. 2007 22:11
Re: golf+dvnáctiválec?
"VW má nejspíš spadeno na italský supersporty,protože na rovince prožene i Enzo a moc bych se nedivil tomu kdyby natrhl půlky i Murcielagu." Zatlieskam ti? Cheš mi povedať, že niejaký krám ktorý zbúchali dokopy v VW je lepší ako umelecký výtvor Enzo a Murcielago?
neregistrovaný "Drsoň"
18. 5. 2007 11:21
Pyšní se mnoha superlativy
- nejhnusnější? - nejuhozenější? - nejpošahanější? >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
18. 5. 2007 11:44
Bravo.
Říkejte si co chcete, ale mě se líbi! :-) >:D :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ricardo
18. 5. 2007 12:09
Re: Bravo.
Ty seš fakt zvrhlej >:D
Avatar - Pekelná Micinka
18. 5. 2007 12:20
Re: Bravo.
Mě se líbí, že to je "Brute" a zároveň čisté, snad jediný, co bych tomu vytknul je ten karbonový výstup vzduchu za přední nápravou, ten bych chtěl v barvě karoserie. :-)
neregistrovaný "mates"
18. 5. 2007 12:26
Re: Bravo.
Cisty to je kvuli foceni. Pockej az se projedou. Bude to zasrany jako druzstevni jalovice >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
18. 5. 2007 12:52
Re: Bravo.
>:D >:D >:D :yes: Jo jasně, ale i tak mě se líbí. ;-)
neregistrovaný "mates"
18. 5. 2007 13:00
Re: Bravo.
Ale furt je to Golf ;-\
Avatar - Pekelná Micinka
18. 5. 2007 13:24
Re: Bravo.
No a to mě třeba vůbec nevadí. ;-)
neregistrovaný "mates"
18. 5. 2007 13:27
Re: Bravo.
Je to taky GTI >:-[] A taky folkcvagn. Nejak me to neoslovilo, moc negativ najednou. Mozna kdyby to melo aspon kastli z Focusu.... :-!
Avatar - Pekelná Micinka
18. 5. 2007 13:51
Re: Bravo.
Já ti ho nenutím.. ;-) Mě se Golf V líbí. A tohle, kdyby to mělo i "jen" osmiválec, tak se to bude dobře prodávat, rozhodně se mi to vzhledově líbí. A v té bílé to vypadá náramně.
neregistrovaný "mates"
18. 5. 2007 13:53
Re: Bravo.
Jsi ztracenej ;-) Ale tobe verim, ze procitnes. Za chvilku je tu Mondeo a jeste parkrat se vyspime a je tu XF :-!
Avatar - Pekelná Micinka
18. 5. 2007 14:02
Re: Bravo.
Mondeo mě nevzalo za srdce, navíc to není ve třídě Golfu, takže jeho příchod mě rozhodně "neprocitne". Na JaGuruar XF se těším a přeju ti, aby se případně zadařilo ;-)
neregistrovaný "mates"
18. 5. 2007 14:04
Re: Bravo.
Myslel jsem to tak, ze tve automobilove srdce bude nadsene a nejakyho Golfa ani nevzdechnes :-) Ne jako konkurenci
Avatar - Pekelná Micinka
18. 5. 2007 14:08
Re: Bravo.
Nebude. Mondeo je příliš čitelné, nějak mi chybí "něco víc". Ale faktem je, že ja Mondeo neměl nikdy rád. Vyjma té první generace, co měla ten černý panel mezi zadníma světlama a ještě možná toho faceliftu. Ale to s oválem a do něj zakroucených světel, to úplně nesnášim. EDIT: Tzn. do roku 96.
neregistrovaný "jahonzik"
18. 5. 2007 11:58
HNUS
Jezisi, zas jeden otuzingovanej hnus. Seredny auto je to uz z fabriky a tohle jen tak na smetak. Navic slovo pro redakci....udavani vykonu v kilowatech je mozna technicky spravny, ale pro lidi uplne nepochopitelny. Takovej kec jako, ze kazdej kun je jinak velkej je k smichu. Dejte si to v kilowatech, ale konsky sily aspon do zavorky, at si to lidi nemusej prepocitavat. Kdyz se bavime mezi sebou, jen blbec(dulezitej) pouziva kilowaty, kazdej mluvi o konich. To tam zas sedi nekdo, kdo chce byt dulezitej, zacni psat gumy v milimetrech a to me uz prasti. Normalni je pouzivat zabehly veliciny.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - STi (Modo Team)
18. 5. 2007 12:54
Re: HNUS
Bavim se o autech často a bohužel hodně lidí naopak v kW mluví (hlavně u TDI,protože se od sebe jinak než výkonem poznat nedaj...).Taky mam radši udávání výkonu v koních,ale s tim,že existují různý koně maj pravdu - HP v americe jsou asi slabší,takže jim uváděj víc... A lidi nemusej být tak líný a jednoduchym vzorcem to přepočítaj!
anonym
18. 5. 2007 19:05
Re: HNUS
Proc by se to ale museli prepocitavat? Napis kone do zavorky hned vedle kilowatu, tak jak se to vetsinou v kulturnich zemich dela a nikdo si nic prepocitavat nemusi.
neregistrovaný "Tucek"
18. 5. 2007 12:00
bleeeeeeeeeeeeeeee
mno vypada to jak pekne drahy vysavac....aby si ho nahodou ve zlute barve nespletli se 107:)))))))))))))))volksvagen je proste no comment.jdu asi blinkat
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "e.t."
18. 5. 2007 12:13
a to ma pohon jen na predek ;-))))
jeslti ne, tak by bylo zahodno to zminit jako zmenu proti seriovce :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "assasin-cz"
18. 5. 2007 12:22
při pohledu...
.. na to jsemmusel vyslovit : "bože,to je ale odpornej golf"
Rozbalit vlákno
0
anonym
18. 5. 2007 12:54
Další německej zdrap ...
Papírový výkon není všechno. Chtěl bych vidět ty jízdní vlastnosti. a) jsem ještě neviděl konkurenceschopný motor od VW (po sportovní stránce), b) jsem ještě neviděl konkurenceschopný sportovní podvozek od VW, c) jsem ještě neviděl porádný úspěch VW na startovním poli. To je takový ruský přístup. Jejich tank vždycky musí být větší, být silnější, mít víc kol a delší hlaveň ... Pročpak si asi VW netroufne poměřit se s konkurencí ? Páč na to nemá, což jim neúspěchy Škody a Seatu pravidelně připomínají.

Ať nemachrují na módních molech, ale na šotolině a asfaltu, jak to beze studu dělají třeba japonské a italské automobilky. :-!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "lebeda"
18. 5. 2007 13:27
Re: Další německej zdrap ...
"což jim neúspěchy Škody a Seatu pravidelně připomínají."

looooooool, ty si mimo
anonym
19. 5. 2007 14:15
Re: Další německej zdrap ...
Je to tak. VW nic pořádného neumí. Snad je to naučí Porsche.
neregistrovaný "turbo"
19. 5. 2007 16:26
Re: Další německej zdrap ...
vzdyt je to prece volkswagen - lidovej vuz ...cili auto na dojeti do prace,na nakup,na vylet a tim to hasne ...bohuzel zabednenej Cechacek si mysli,ze kdyz si koupi vuz od nemeckyho koncernu,tak automaticky kupuje auto,ktery v sobe spojuje bavorskej vykon,stuttgartskou image a ingolstadtskej luxus ...a podle toho se pak bohuzel i chova,viz.zavodenichtivi tragedi v HTP fabiich nebo TDI octaviich,ktery kdyby zjistili,co za ty penize mohli poridit jinde,tak nejdriv ze skaly shodi auto a pak sebe
neregistrovaný "stealth"
20. 5. 2007 20:32
Re: Další německej zdrap ...
Tak teď nevím, jestli ten Tvůj příspěvek má označovat nenávist k VW autům nebo řidičům na silnicích. Pokud k řidičům, tak se obávám že ty "chudáci auta" za to nemůžou... :-(
neregistrovaný "danissimo"
18. 5. 2007 13:32
maraaaaassss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tohle je opravdu bomba ukázka továrního tuningu......Je to velice povedené, jedna z nejhezčích a nejbrutálnějších továrních přestaveb jakou jsem viděl.Opravdu SKVĚLÉ!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "han"
18. 5. 2007 13:40
mmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssnn…
:-) :-) :-) :-) :-) :-) ;-) ;-) ;-) ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "han"
18. 5. 2007 13:40
mmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssnn…
:-) :-) :-) :-) :-) :-) ;-) ;-) ;-) ;-) jo
Rozbalit vlákno
0
18. 5. 2007 13:44
GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Není špatných Golfů. Tuhle originální extravaganci berme na vědomí jen jedním okem... přesto, mrkni na to, co zůstalo z původního Golfu. To je, co? Tomu se říká mistrovství designu. Golf je stále nejharmoničtější, nejvyváženější, designově nejčistší a nejkrásnější auto mezi kompakty. Kdybych se měl dnes rozhodovat v tomto segmentu pro vůz, pak bez váhání bych sáhl jedině po Golfu. A vzal bych GTI. V červené barvě na DSG a 200 koních je to neskutečně krásný vůz.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Pekelná Micinka
18. 5. 2007 13:58
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Spíš rozmařilost VW s tím motorem, jinak by se podle mě prodával dobře. Tuning holt letí a pro ty méně zdatné a více movité by tohle by tohle vytáhnout "trn" z paty. K*rva to je nářez, jak na něj koukám, líbí se mi čím dál víc. No ty nárazníky/spoilery, to je prostě bomba. :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "pětiprdelní opice"
18. 5. 2007 14:32
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Ty už to prosimtě nehul - nedělá ti to dobře ...
dovedeš si představit, kolik by to stálo jenom kvůli motoru?
dovedeš si představit, co by museli udělat s kastlí, aby se neroztrhla při prvním rozjezdu?
dovedeš si představit, jaký by to při tomhle rozvoru mělo za jízdní vlastnosti nad 250?
dovideš si představit tahovouhle světlou výšku v provozu?
ASI NE!

ať to předvedou uhrovatejm tuzerům na srazu, budou mít nad čim masturbovat, ale dál už snad asi nic...
Avatar - Pekelná Micinka
18. 5. 2007 23:51
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Přečti si můj příspěvek výše (z 13:51), nebo si mě asi nepochopil. Možná je to tím, že jseš po opici a ještě s pěti***ema. Psal jsem, že ten motor je rozmařilost.. a že bych si ho uměl představit s "jen" osmiválcem. Mě se líbí vizuálně, to že je takhle velkej motor nesmysl, to jsem snad nemusel přímo zmiňovat..
18. 5. 2007 16:00
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Všimli jste si toho C-sloupku? "Odstává" stejně jako u 599 GTB. Jinak velmi povedené, hlavně ta čistota. :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
18. 5. 2007 23:52
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Ano. Je to pěkný. :-) :yes:
Avatar - da_b0mb
18. 5. 2007 17:13
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
volil bych C30 ;-)
18. 5. 2007 17:36
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Mno - já to vidím tak, že VW nedá spát Megane R26. Oprávněně. Renaultu se podařilo beze zbytku deklasovat zbytek třídy HH. VW v tomto "rádo-by realistickém" voze prezentuje pouze svoji zoufalou snahu zaujmout. A ve chvíli kdy zaujme, opět pouze odkáže na Golf (případně Rabbit) GTI. Ano - tuningoví nadšenci zajásají a vylepí si plakát této "bestie" nad postel a začnou shánět dost překližky k tomu, aby si mohli stejné parádičky nainstalovat na svou 120-ku. Ale kvalitu GTI to nezvedne.
neregistrovaný "Hornet"
19. 5. 2007 20:14
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
No ja sem mel stesti a mohl sem se rozhodovat pri koupi mezi novym gti a meganem R26. GTI ma asi tak o polovinu lepsi jizdni vlastnosti a v zatackach by R26 nakopal do spojleru :-) a na dalnici by mu R26 vpohode stacil.
Ja zvolil GTI manual :-)
neregistrovaný "stealth"
20. 5. 2007 20:38
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Je zvláštní, že můj známý (japanofil), který mimo jiné vlastní bestii na kolech (Nissan Skyline cca 800PS) bere jízdu s mým GTI tak trochu jako svátek a na podzim si ho bude objednávat. Je to člověk, kterého si vážím zato, že není jako většina diskutujících fanatiků, kteří při pohledu na VW okamžitě blijí nesmysly o nekvalitě a otřesných jizdních vlastnostech.
18. 5. 2007 19:00
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
Není špatných Golfů...pěkně jsi to napsal ;-) :-) :yes: :yes:
anonym
18. 5. 2007 23:43
Re: GOLF, Gé GOLF, Gé, JAKO - GURU
není ten pán tak trošku magor?
neregistrovaný "Čiki"
18. 5. 2007 14:10
aaaooo
:no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jandre"
18. 5. 2007 14:34
Žabička
má taky někdo pocit že to vypadá jak žába na prameni...? :-)
Rozbalit vlákno
0
18. 5. 2007 14:54
Mne sa to páči.
Mne sa tento tuning paci. Je vidiet, ze je tovarny. Uplne hladky, bez samoucelnych nezmyslov. Ano, je extremny, ale moc pekny. Vsetko dotiahnute do najmensich detailov. Len by to chcelo este foty motoru a interieru. :yes: Takto sa mi Golf naozaj paci. :yes:
Rozbalit vlákno
1
18. 5. 2007 19:02
Re: Mne sa to páči.
Přesně,dokonalost v detailu :yes: :yes:
Avatar - Pjenkava
18. 5. 2007 14:57
Masakr
Fakt hodně dobrej nápad! Ale ten vzhled je horší... Radši bych ho zaobalil do normálního hávu. Aby nikdo nepoznal, co to má za motor. Možná bych na záď dal označení 1.6 >:D Pak by se každej divil na křižovatce.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Perun."
18. 5. 2007 15:22
U modré diody
Jo, tak by se mohla jmenovat nějaká tuzzerská hospoda, která by silně konkurovala "Modré ústřici" :-! Teplá káva, teplé slovo a ještě teplý motor W12 stejně ohřátého vrchního. Stojí tam před vchodem, na ostřikovačích svítí modrý diody a pod autem zase parádní ultrafialová zářivka. Škoda, vzhledem ke světlé výšce toho "majstrštyku" ji pořádně ocení jen automechanik, až bude muset opět vyměnit olejovou vanu, která pravidelně končí na nejbližších dlažebních kostkách ;-\ Na zadním platu trůní dvoumegawattový woofer, který dokola střídá řízný hitovky od Scooter s Haydnovsko-Wagnerovským "Deutschlad, Deutschland über Alles"! Německá posedlost kilowatty a obrovskými porcemi chromu mi přijde jako jejich národní diagnóza 8-s :no:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - da_b0mb
18. 5. 2007 15:31
Re: U modré diody
Nejsem priznivcem tuningu...Ale tohle mi prijde jako zdarile! Tady je videt rozdil mezi tovarnim tuningem a tuningem garazovym! Neni to kyc,zadny diody jak pises...nechci te chytat za slovo,ale ani tebou zminovany chrom tam nevidim.Posedlost kilowaty? Vec nazoru. Mne vice vadi americka posedlost objemem! VW nemusim,design mi prijde nudnej...a proto ocenuju tenhle koncept,kterej ma smrnc :yes:
neregistrovaný "Perun."
18. 5. 2007 16:03
Re: U modré diody
Zdařilé... Nerad se uchyluji k povrchním soudům, ale podívej nahoru... Parta testosteroňáků (definice muže vlastnícího řidičské oprávnění a občasný vřídek na bradě, věkově posazeného mezi 18-30 let a bohužel nevlastnícího řidičský um) tam obdivně vzdychá nad tímhle monstrem. Ne pro to monstrum samotné, kdepak, stejně jako nikdo nepracuje pro peníze jako pro kusy potištěného papíru.. jde o ten symbol. Toto má být symbol nekompromisní síly a moci --> to znamená demonstrace připravenosti ke spáření se samičkou, jako když jeleni tlučou o strom parohy a poměřují si svoje "jelenství" v souteži o největší parohy (rozuměj o nejvíc cool kilowatt)--> v důsledku se jedná o hormonální nerovnováhu a z ní plynoucí nutkání rozmnožovacího pudu ;-) Testosteroňákovi to přijde jako plk (Tyvoe, co to kua kecá voe... já bych mu... až se potkáme na křižovatce voe...). Jenže když mě potká na křižovatce tak a) Obvykle nezávodím b) nemám potřebu se poměřovat z výše uvedených důvodů, protože už jsem si tím dávno prošel. Prostě výkon (ano testosteroni, píše se to s tvrdým Y) není všechno. P.S. Ten chrom byl obecnou definicí německé designové školy... Kdybys sloupnul chrom z předních masek Passátního Etalónu, získal bys možná 20% jeho světovývh zásob >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
18. 5. 2007 17:54
Re: U modré diody
>:D >:D >:D >:D :yes: >:-[] ;-)
neregistrovaný "Perun."
19. 5. 2007 00:06
Re: U modré diody
;-) :-)
18. 5. 2007 23:38
Re: U modré diody
Ačkoli nesohlasím s odsouzením týhle hříčky VW, Tvoje definice testosteroňáka nemá chybu :yes: Snad jen ta horní věková hranice leží o něco níž. Ve třiceti už snad závoděj jen notorický loseři ;-)
neregistrovaný "Perun."
19. 5. 2007 00:13
Re: U modré diody
Myslím, že ve třiceti to už lehce doznívá... největší porcička androgenů je tak někde uprostřed. Zvláště u tzv. Sudokopitníků = hochů, co maj čtyři nohy a žádnou ruku. Dnes jsem jednoho takovýho viděl, bohužel sedlal výrazně ostřejší kousek, než ztrápenou Felicii. Se svým quatrem a dvěma sty přeplňovanými koni skoro zabil chlápka, co se marně pokoušel přejít silnici. Naivka, vybral si úsek s přerušovanými bílými pruhy... :-(
Avatar - Pekelná Micinka
18. 5. 2007 23:57
Re: U modré diody
Kdybych byl vztahovačnej, tak bych si myslel, že narážíš i na můj názor. Jedna věc je, že se mi to auto líbí, druhá, jestli bych s ním chtěl takhle (s tímhle výkonem) jezdit. Rozhodně se necítím jako nějaký testosteronní bejček, takže nemám potřebu si vylévat sémě nad nějakou überúpravou, ale když se mi něco (ne)líbí, tak mám zcela normální potřebu to vyjádřit.
neregistrovaný "Perun."
19. 5. 2007 00:37
Re: U modré diody
... ale protože naštěstí nejsi, tak jistě víš, že potřeba vyjádřit názor je obecným jevem svobodné společnosti :-) Já bych s podobným výkonem pravděpodobně ani neuměl zacházet a poslední myšlenkou před tunelem se světlem na jeho konci by nejspíš nebyla představa draze vykoupené nadřazenosti.. ale něco mnohem civilnějšího. Tak jako by kočky volily Whiskas, já bych v dané výkonostní kategorii zvolil šlechtickou noblesu v podobě 908 RC. Když do pekla, tak na pořádném lvu! :-!
Avatar - Pekelná Micinka
19. 5. 2007 01:06
Re: U modré diody
Já bych s ním ani nechtěl zacházet. Na 908 RC mi něco neštimuje a to jest něco podobného jako u Audi R8 - boční pohled a zadek jako kdyby se někdo snažil povytáhnout z auta ven. Jinak tenhle G-koncept a 908 jsou diametrálně odlišná auta. Kdyby to dobré z tohohle konceptu použili jako tovární "kit", který by se dal objednat ke Golfu GTI, tak bych se vůbec nezlobil. Stačilo by uzpůsobit na šířku standartního Golfu a trochu zvednout od silnice. K tomu třeba o 30 koníků navíc, aby to nebylo jen o tom vnějšku, nějakou blbůstku do interiéru nebo jiná kola a byl by to parádní hothatch v německým stylu. A když do pekla, tak jedině s micinkou. ;-) ;-) >:D PS. potřeba a možnost jsou dvě věci - ve svobodné společnosti by si měl mít i tu možnost.
neregistrovaný "Perun."
19. 5. 2007 08:29
Re: U modré diody
Možnost byla i za Josifa Visarionoviče.. ale jen jednou.. 908 RC. Nesedíš přece na střeše a nedržíš ruce naopratích černých naftových turbokoní jako v dostavníku. Na mě udělal obrovský dojem ten celek a zvláště interiér, který se nese v duchu hudby budoucnosti a přitom narozdíl třeba od modelu jedné japonské značky (Jarov jich má na dvorku asi tři sta, že by problém s prodejem? ;-) ) není kýčovitý a samoúčelně plastový. Z mého pohledu je to interiérová první liga, kterou provází strašlivá síla, která není tak tuzzersky okázalá, jako u tohohle konceptu. Ok, jasně, nemá to ani v jednom z případů zhola nic společného s produkcí, ale u Peugeotu tomu dali křídla a pustili to na okruh k vyzkoušení nejvybranějším z vybraných. Je to ta samozřejmost, nenucenost a potence v dobrém slova smyslu, které dělají z toho konceptu něco víc a jednou (doufám), něco podobného spatří světlo světa alespoň v omezené sérii. 907 je příslib reality a něco z ní půjde do produkce nové 608čky.. Tam půjde o něco docela jiného než o laciný efekt. Šlechtice nedělá titul (třeba Bono Vox nebo Elton John a bohužel i zrůdička v podobě našeho reprezentativního ministra věcí zahraničních), je to něco ve vzduchu kolem něj. A kolem G-konzeptu se vznáší spíš odér potu.
neregistrovaný "D.D."
21. 5. 2007 12:21
Re: U modré diody
geniální - sám bych to neřek' líp :yes:
neregistrovaný "ZZ"
18. 5. 2007 17:52
Re: U modré diody
>:D :yes: :yes: :yes:
anonym
18. 5. 2007 19:57
Re: U modré diody
seš chudák, kdyby něco takovýho postavila Toyota tak se tady rozpliváš.....A jen tak mimochodem nejvíc hnus aut co jezdí po Praze a má modre diody pochází z Japonska......
neregistrovaný "ZZ"
18. 5. 2007 20:14
Re: U modré diody
Jo a je na nich napsáno VW Golf >:D
neregistrovaný "The doKtor"
19. 5. 2007 17:56
Re: U modré diody
Tak zrovna nedávno jsem viděl Supru, co byla jak vánoční stromeček.....Holt lidé co tohle vyznavají si většinou kupují Japonce....
neregistrovaný "ZZ"
24. 5. 2007 13:02
Re: U modré diody
Tomu sám nevěříš, viď? Doporučuji ti se projet během víkendu v okolí Mladé Boleslavi. Samej vytuněnej Favorit, 120tka nebo Felda... a v garáži nalepenej plakát Golfu IV jako svatého snu. :-)
neregistrovaný "hlavaaa"
18. 5. 2007 17:03
krasa
ackoliv me vw davno prestal zajimat, tohle je nadherna ukazka zdarileho tuningu. koncept s motorem uprostred jak clio ukazuje budoucnost hot hatchu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
18. 5. 2007 17:38
Špatné auto, ne moc dobrý motor = mě to nevadí.
Tak to vidím já. Ovšem nemám nic proti přeplňované verzi v Bentley...ale do golfu, auta, keteré není moc ok...no nevim. Spíš podraz na W12 :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - SpiderJ
18. 5. 2007 17:47
TO SNAD NENI PRAVDA...
Že u VW, toho samého VW, které mi leží v žaludku svojí cenovou politikou základních a příplatkových výbav, nechutí poskytovat dceřiným značkám tu nejlepší techniku a nakonec i univerzálními motory bez vášně, můžou vyrobit něco tak neskutečně živelného, jako je tohle.. :yes: A i když je to jenom showcar, je to obrovský posun..hlavně posun v mém vnímání VW. Pokud bude u VW narůstat chut dělat věci neobvykle a s vášní, jaká sálá z TOHOHLE, můžeme se dočkat dne, kdy se z koncernu stane továrna na sny, vášen a ryzí motoristické zážitky. Nebude zaměřená na stroje bez ducha se systémem příplatkové výbavy, která Vás donutí bud k leasingu, nebo ke kompromisům. Donutí Vás prodat několik vnitřních orgánů, protože TOHLE budete chtít řídit.. ;-) >:-[] Třeba to tak jednoho dne opravdu bude a VW zase bude vyrábět kočky jakými bylo staré Corrado, Scirroco, GTI..Ale jak říkám..zatím je to jenom showcar.. ;-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Pekelná Micinka
19. 5. 2007 20:11
Re: Je to úžasné!
Ano, jsou to pěkné tapety. A díky za co?
Avatar - Pekelná Micinka
19. 5. 2007 23:08
Re: Je to úžasné!
No to já vím, ale nějak mi přišlo, že nemám zač. ;-)
anonym
18. 5. 2007 19:07
TO JE ZLEJ SEN
Dobrej den. Sice jsem necetl vsechny prispevky, ale nevim, nad cim se rozplýváte. Tolik kW a oni tam daj automatickou prevodovku?? No to si snad delate srandu? Oni si ve VW asi myslí, že s tim budu popojizdet v kolonách?!!! Jeste reknete, ze to ma náhon na předek??? Tohle auto je jen výkřik do tmy. Motor je na VW úžasnej, ale stejne to nikdy nebude u nás v sérii třeba jako "ufo" Honda Civic 5D v sedanu, co se vyrábí jen v Japonsku... Takže přeju všem hezký sny :no: :no:
Rozbalit vlákno
6
anonym
18. 5. 2007 20:51
Re: TO JE ZLEJ SEN
Povedz mi prosím ťa (ale rozumnú odpoveď) čo si tak hlúpi???Ti si tptálny ubiožiak ti si si urobil login len kvôli mne. :'-( :'-( :'-( Doteraz si nenapísal niečo k autám.Len kritika kritika kritika.A len ku mne.Bezhlavo všelijak.Bár jakú (prepáčte!)ko... len aby si mohol povedať, že som hlupák.Ale to sem nepatrý!MaGORKO .Toto je o autách ti analfabec čo nevie poriadne čítať!!!
18. 5. 2007 19:18
Demonstrace síly...
Koukáš na něj... vidíš jen svaly a cítíš pořádnou sílu,vnímáš dokonalost detailu...král je jenom jeden,jmenuje se GOLF ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
18. 5. 2007 19:45
KRAAAAAAAAAAAAAAAASaA
Je to super!!!!! :yes: :yes: :yes: :yes: aj ked ta zadok je az moc agresivny a tak obrovsky posobiaci, ale inak je to skvle, no nech ide do serie >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OZZY"
18. 5. 2007 22:58
Nevkus
Pak že nejsou kucí od VW invenční.
Koukám, že inženýři VW hledají vrchol nevkusu. Ale že jim to jde. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
5
19. 5. 2007 11:09
Re: Nevkus
OZZY,už jsi určitě sám zjistil,že nic z německé automobilové produkce se ti nelíbí...sám ale musíš uznat,že tví oblíbení francouzi jsou tak málo potentní,že své(byť chladné)příspěvky musíš psát pod novinky němců >:D >:D
neregistrovaný "OZZY"
19. 5. 2007 14:35
Re: Nevkus
Až pochopíš Tomissi, že němečtí inženýři postrádají invenci, kreativitu, chuť objevovat nové,futuristické,ikdyž né vždy úspěšné, že vše podřizují úspěchu za každou cenu, i za cenu kopírovat od jiných a vydávat to za své....Pak snad pochopíš, očem že tady vlastně píši. :yes:
PS: O Francouzích jsem já tedy ale opravdu nepsal. Pouze se vyjádřil k velmi nezdařilé kreaci, lépeřečeno kreautuře rádoby dravce, vypadající však jak strašák. >:D
20. 5. 2007 08:59
Re: Nevkus
Němci postrádájí dle tebe invenci,kreativitu,chuť objevovat nové...téměř základní motivaci pro úspěch.Proč teda jejich automobily patří mezi nejlepší? :-O
neregistrovaný "Perun."
20. 5. 2007 09:59
Re: Nevkus
Co znamená "mezi nejlepší"? Když bude 530D Touring stát 800.000,- a Passat s DSG rovných šest set, neřeším nic, mlčím a kupuji. Ale ono to tak není. Ono vlastně vůbec není složité poskládat vynikající motor, perfektně slícovat interiér a podbarvit budíky do modra... jenže to stojí ranec a já si troufám tvrdit, že počet těch, kteří na tomto fóru mají na výše uvedené je možný vyjádřit v promile. A o to jde.
Rozdíl mezi německou a francouzskou školou (tedy mezi dvěma bezprecedentními lídry v Evropě) je v odvaze a v drobných nuancích přístupu k maličkostem. Nikdo není lepší, nebo horší.. Tak jako s nechutí ohrnu nos nad tunou chromu na okolo loga "etalonu" střední třídy, tak uznale pokyvuji hlavou u krytu žárovek potkávacích světel v podobě maličkého loga. Vtipné, milé a originální. Jsem zlostí bez sebe, když mám delší trasu strávit stísněný na zadní sedačce 407 a na druhou stranu hýkám blahem, když držím volant a kroužím po okresce.. Každý chvilku tahá pilku a v důsledku je to o osobních preferencích. Vdolky, nebo holky? Nejraději obojí ;-) :yes:
20. 5. 2007 13:32
Re: Nevkus
Tak máš samozřejmě pravdu,že každé auto má své slabiny...Jenže hlavní rozdíl je v celkové dotaženosti a vyváženosti vozidla,takové ty detaily,které dotváří celek a v tom jsou prostě německá auta lepší. ;-)Uznávám francouzský komfort,ale vadí mi např.nepřesné převodovky,krátké a měkké sedadla u většiny jejich aut.Navíc se mi osobně více líbí strohy německý design.Zmínil jsi 407,ta mi připadá velmi nevyvážená-dlouhý předek,neforemná tlama,ustřihnutá záď.Starší Peugeoty se mi vždy líbily,velmi elegantní karoserie,osobitý šarm,ale nově nastolený design je takový neohrabaný.Nicméně jak píšeš: někdo holky jiný holky... ;-) :yes:
neregistrovaný "já I."
18. 5. 2007 23:55
clio V6
nemuzu si pomoct,ale ja v tom uplne vidim Clio V6 >:D myslenka,design,vsechno...jen teda ten motor je nejakej...vetsi >:D
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Hary"
19. 5. 2007 11:48
Re: clio V6
A máme tu zas profesora ktorý zabudol dať dioptrie keď vstal.
neregistrovaný "Hary"
19. 5. 2007 13:21
Re: clio V6
Nemal som na mysli mekčene, ale že tam vidíš Clio.
Asi je to pravda že ti menej páli.
anonym
19. 5. 2007 13:47
Re: clio V6
NEHOVORIL O CLIU TI PALO
neregistrovaný "Hary"
19. 5. 2007 13:50
Re: clio V6
Nie veď tam vidíš Clio.
neregistrovaný "Jozki."
19. 5. 2007 13:04
Re: clio V6
Ked to vidis takto tak by sa dalo povedat ze Clio V6 je okopirovane Renault 5 Turbo - myslienka, design, vsetko. ;-) >:D Je jasne ze ked niekto zoberie hatchback a na zadne sedadla da velky motor tak to auto bude mat velke vstupy pred zadnymi kolesami na chladenie brzd plus vstupy na nasavany vzduch do motora a kedze take auta maju velky vykon tak kazde z nich bude mat spojlery vpredu vzadu znizene prahy znizenu svetlu vysku rozsirenu karoseriu takze za budu podobat. A preto tvrdit ze je to okopirovane Clio je fakt smiesne.
neregistrovaný "Pepino"
19. 5. 2007 07:43
bla bla
golf je nej auto ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peugeotak"
19. 5. 2007 13:16
Konečně hot hatch
jak má být :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 5. 2007 16:16
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
anonym
19. 5. 2007 18:03
Re: dalsi vec na ho*vno
8-s
anonym
19. 5. 2007 20:02
6MPS
celkom zaujímavá vec :yes: ale chcelo by to parametre rázvoru a kolko to čudo váži, či tých 620-640koní vydrží podvozok a hlavne či to auto vydrží v zátačkách držať krok napr.Gallardom >:D
lebo toto by bol v pomere výkonu primeraný súper
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 5. 2007 23:11
4x4 turbo sport
je to stejný jeko si připálit cigaretu dynamitem.kdo si myslí že je to správně je hlupák.super sportovní vozy prosím ale to je pokus o vtip protože ne nadarmo se staví auta ze super lehkých materialů tak konstrukčně odolných a vedle toho postavím tadyto tak jen blázen by koupil golfa s nabušeným motorem.ne děkuji ani zadarmo bych ho nechtěl
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "MPS6"
20. 5. 2007 21:20
Re: 4x4 turbo sport
povedal by so že dosť výstižné!!s tým autom by sa dalo jazdiť aj tak iba rýchlosťou slimáka!pochybujem o dobrých jazdných vlastnostiach a o prenose výkonu ani nehovorím
anonym
20. 5. 2007 18:50
súhlas
plne súhlasím :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
20. 5. 2007 18:51
suhlas
plne súhlasím :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
anonym
20. 5. 2007 19:56
Re: suhlas
A čim jako???
anonym
20. 5. 2007 19:57
Re: suhlas
A s čím jako???
anonym
21. 5. 2007 18:12
Trošku bych si to představoval jinak
Takový našláplý golfík je fakt megahu. Ale já si nemohu pomoct. Wolkswagen je pro mně třída solidního lidového vozu. Takže:
a) tento golf nebude asi ani náhodou za lidovou cenu
b) a co provozní náklady ?ˇ

Kdyby radši VW věnoval prostředky vývoje do úsporných vozů. Co takhle Golf 1.9 TDI s průměrnou spotřebou 2.6 l/100km ? Jó to by se pochlapili. Jó to by byli machři. A trefili by do černého.

Tohle monstrum je prostě k ničemu (i jako studie) a za peníze "lidových" zákazníků.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "6MPS"
21. 5. 2007 22:36
Re: Trošku bych si to představoval jinak
no, to by bolo ono!!aj tak si myslím že Wolkswagen(ako značka-nie ako koncern)by sa mal snažiť skôr o ludové vozízka, ako prerážať vo svete superšportov!!ale rýchle hatche mu ídu, to musim uznať
anonym
27. 5. 2007 12:33
...
konečne pořádná mašinka
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "marty"
4. 6. 2007 19:05
mimonské války a vw golf 2.8 turbo
u nás lhe vidět něco podobného,když si zajedete na mimonske války tak tam možná uvidíte DVOJKOV0HO GOLFA ,mimo jení VR6 a pekelných 370 koní(hp).
a ko jste tam byl a viděl exibiční jízdy proti ferarri .corwete,viperu ,porche.
tak víte že mu to na ŽELVU pekelně upaluje.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Koči"
10. 6. 2007 20:48
HEH
;-\ Užasne auto 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "czmonty@seznam.cz"
13. 8. 2007 16:09
golf GTI
čauky chtěl bych se jen zeptat jestli tady někdo máte dvojkovího golfa GTI kolik tak asi vicucne benzínu na 100km při normální jízdě a dyštak taky při rychlí moc dík Monty
Rozbalit vlákno
0