Nový vrchol volkswagenovy modelové řady Golf se již oficiálně prodává na českém trhu. Cena byla stanovena na 932.700,-Kč, za převodovku DSG připlatíte dalších 63.100,- korun.
takze po pridani par, v aute za mega, ve standartni vybave neobvyklych polozek jako treba tempomat a solidnejsi audio nebo kozene kresla se cena sice prehoupne pres ten meloun, ale za 3l V6 4x4 s DSG to neni takova hruza a nai ty priplatky nejsou nekrestanske... Zalezi jak se jezdi s novym 4X4 s inovovanym haldexem a vubec jak dava podvozek tu porci vykonu. Kdyby se mi libil design, tak bych o tom mozna i uvazoval, ale stejne uz pomalu prijizdi nova Brera a te se nemuze Golf (byt s 3l) podivat do "oci" ;-)
Ahoj, četl jsem test na BMW 130i, VW R 32, Audi A3, Mercedes C 350 a v tom testu Golfa chválili a dost, jediné proč se nestal vítězem bylo to, že oproti BMW nemá takovou sportovní image, ale jinak fakt hodně gut :-)
Osobne se divim, ze to v QutoTipu vyuhralo BMW, protoze je to docela nepouzitelne auto. Kdyz bys chtel ukazat nekomu dalsimu, jak dobre to jede, tak maximalne jednomu cloveku, protoze dozadu se nevejde ani dite. No a sice to ma dobre jizdni vlastnosti, ale cena je taky solidni. V tomhle pripade musim poblahoprat R32!
Tys asi opravdu v jedničce nikdy neseděl, pane moudrý.... Pokud se jenom trošku zamyslíš a podíváš, že jeddnička má rozvor, jako předminulá generace Passatu ( a všichni tehdy mluvili jaká je to loď), tak nevím, nevím.... Osobně jsem obsolvoval mnoho cest v 120d na zadním sedadle a nikdo si nestěžoval (řidič i já cca 182cm) a to jezdím pětkou a sedmou, takže vím opravdu vím jak místo v autě vypadá....
Tak to jsme na tom byli podobne. Ridic prede mnou mel 185 a ja mam asi tech 182cm. Asi jsme kazdy sedeli v jinem aute, nebo jeden z nas je proste az prilis opojeny zvukem tech ti pismen - "B" "M" "W". Netvrdim, ze Golf je na tom o moc lip, ale zkus porovnat treba tyhle hodnoty. BMW 1er: [odkaz] /// Golf: [odkaz] /// O2: [odkaz] /// Proste kdyz je ten ridic i se 185cm zvykly mit sedacku trosku dal (nemusi to byt ani uplne zadni pozice), tak nemam vubec sanci tam nohy narvat.
Já myslim pánové, že tohle bude nášup. :-) Budu tuhle potvoru mít zapůjčenou za cca. 14 dní, tak se s Váma rozhodně podělím o své řidičské dojmy. Jinak je docela sympatický, že VW tohodle GURU dostal pod mega. :yes::yes:
Za Golfa zaplatit milion korun?? To bych v žádným případě neudělal. Za ty peníze přece můžu mít spoustu jinejch a lepších aut. Já vím, nebude tam, DSG,4x4, a 3,0l V6 ale i tak bych za ty peníze šel radši do BMW 3er.
4x4? myslíš Haldex? řešení krizovek až když elektronika spočítá, že jsi v průseru? Neustále měnící se vlastnosti vozu na kluzkém povrchu? Haldex podle mého do sportovního auta nepatří,to sorry :no: . PS: taky bych o něčem věděl...schválně, jestli myslímé stejný vůz ;-)
Když má člověk požadavek na sportovní čtyřkolku do nebo kolem jednoho mega, tak na trhu toho moc na výběr není. V podstatě jen Impreza WRX a tento Golf. Vše ostatní s pohonem 4x4 je buď výrazně slabší, nebo výrazně dražší, nebo výrazně méně sportovní. Co se týká Imprezy (WRX), tak se asi shodnem, že není zrovna nejmladší a nebál bych se říct, že v roce 2006 jde o model který už má zenit za sebou. Ergonomií, prostorností ani výbabvou se nemůže se současnými vozy měřit. S lehkou nadsázkou se dá říci, že Impreza je jen podvozek a motor.
a s lahkou nadsazkou sa da povedat, ze to je to, preco si imprezu ludia kupuju. alebo si myslis, ze je to kvoli modrej farbe, zlatym kolesam, alebo nebodaj velkemu kridlu? :-!
Golf a jeho pseudopohon 4x4 prosím nejde srovnat s Imprezou...Pohon u SUBARU znamená vrchol čtyřkolek,ktrrá má své opdstatnění a ne ten Haldex výmysl germánskejch hlav... Za cca 1000000 si koupit Golfa může koupit opravdu jen člověk co autum vůubec nerozumí a nebo chce mít lidové auto Made in Germáni za co nejvyšší cenu... Go Japan--jak už tu někdo řekl "učte se Japonsky" :yes:
Mě se to auto líbí, (jsem zapřísáhlej golfista). Jinak cena taky celkem solidní, Když jsem kupoval před pěti rokama Golf IV V5 Highline, cena byla 890tis. A to je předokolka ve standartní výbavě 125KW. Mno ale ta cena co tu je, je asi bez dph...
Mimo to je tu ještě jedno auto-EVO od Mitsu-to jediné lze postavit proti Subi a ne ten pskvil za šílený peníze coje legendární už jen názvem... A pokud jde o čtyřkolky je dokázaný , že po 10letech funguje 4x4 jen u Japonců...
pro ty co tu píšou že je to 4x4. by měl nekdo napsat, že je to 4x4 s nahonem na předek ;-\ a zadní kola se zapnou pouze, když začnou prokluzovat přední.. :no: . Takže o nějakym sportovnim svezení nemůže snad bejt řeč (možna rychlý jizdě po dálnici ?) ;-\ řek bych že se to hodí , na zapadnutí ve sněhu nebo do dodávky. takže to vlastně odpovída >:-[] VW
3.2 V6, 4x4 (no..) a zrychleni s manualem za 6.5 s? Ehm, nejakej error soudruzi, ne? Stejne je to jen pro srandu, stacilo videt okruhove video minule generace proti 147 GTA a ITR - Honda celkem logicky prvni (2.0/220 k(!)), za ni GTA, pak az "slavna" R32. Holt haldex neni to, co vyhrava. Chce to taky ovladatelnost, propracovane jizdni vlastnosti a vahu. Ze nad tim slintaji hosi v nejakych evropskych (a nejlepe germanskych) casopisech z R32 jeste dobre auto nedela...
Sucho, mokro...jak by to dopadlo za mokra??? >:D nejsem vlcak, ale tohle auto je o co nejrychlejsim presunu z bodu A do bodu B za jakychkoliv podminek a WRX je bohuzel natolik ultimativni, ze je sice spravnou volbou pro zaniceneho ridice, ale ne pro vsechny! Za sucha je vyhoda zadniho, popr. predniho pohonu s usporenymi kg jasna, ale nejsme na Sicilii hosi! ;-)
Jen jedna otazka: kolik znas lidi, kteri zavodi na mokru? K WRX: ultimativni je STi, WRX urcite ne. Zavod WRX vs. R32 jsem sice nevidel, predpokladam ovsem, ze na vode by se ukazalo, ze "modra je dobra" a R32 by sel opet s ostudou domu. Proste je to imageovka pro urcitou sortu lidi, nic vic.
Zminoval jsi GTA Type R a zajiste uznas, ze Impreza komfortu G nedosahuje, neobhajuji, pouze srovnavam srovnatelne, navic G zcela urcite neni primarne namireno proti Evu a WRX. ;-)
V R32 jsem nejel, ale silne pochybuju, ze jde o komfortni auto. A neplet porad WRX a Evo, protoze jde o dve zcela nesrovnatelna auta. To je jako tvrdit, ze Astra GTC je konkurentem pro R32. Tak, jako Astra ma jeste "trochu" lepsi OPC, tak WRX ma "trochu" lepsi STi.
Ve srovnani s WRX je zcela jiste komfortnejsi a pobyt v kabine je zajiste prijemnejsi. Proto i pripadne zavody R32 vs. Sub, nebo Mitsu jsou pouze domnenky, R32 je spise namirena proti premiovym nemeckym znackam a jako levnejsi alternativa k S3. Nebo-li hosi z VW vyuzili toho, ze maji podvozek, pseudosystem pohonu vsech kol a slusny sestivalec a za zrejme relativne slusne naklady za vyvoj nabidli toto G mladikum, kteri sedlali GTI IV. generace a radi by neco silnejsiho, ver, ze se tech par tisic kousku velmi rychle proda a cilovou skupinu zakazniku nebude vubec tyrat skutecnost, ze za stejne penize mohli mit opravdovou ctyrkolku, ale se zastaralym interierem a vzhledem Disneyovskeho stoupy. Tohle neni auto pro fanatika touziciho vlastnit rallyovou legendu. Navic ani zminovane OPC neni konkurenci pro tento vuz.
Opravdu? Chces tim rict, ze R32 by se s tim Evem mohl merit? Az nekdo vezme seriovy Evo a tohohle brouka na okruh, pri stejne schopnych ridicich sazim svoje uspory na Evo. Kdo by vsadil na ITR, ze porazi R32? Asi malokdo, a presto je to tak. O vysledku ITR vs. Evo bych si ovsem iluze nedelal ani minutu.
Jasne, jenze cekam, ze 100-150 bude daleko lepsi u Eva, proste proto, ze 3.2 V6 ma kroutak uz od 2000, zatimco Evo jede "bez turba" do vic, nez 3000 (tusim, ze turbo spina nekde u 3500, presne to nevim). Takze nejde o to, jak tu silu prenese na silnici, ale o to, ze te sily k prenaseni ma ze "stani" dost malo. Kdyz se rozjede, je to o necem jinem. Stejne jako Hondy VTi nebo Type-R - do sepnuti ostre vacky to jede jak kazdy jiny motor stejneho objemu, po sepnuti uz se muze jit vetsina objemnejsich motoru zahrabat.
Cetl jsi nekde, ze to je konkurence pro tyto dve ikony??? Ja ne, tak se odnauc delat rychle soudy! Vyhnes se trapasum! Nebo snad Megane RS je konkurenci pro BMW M3? ;-)
Uz jsi odpovedel, dekuji...Nemam rad navazeni se do nekoho, kdo se nemuze adekvatne branit (neni on-line)! Tot vse...navic s GTI se daji vest krasne spory elegantnim, spise gentlemanskym zpusobem, ale musi chtit obe strany! ;-)
Tady neni woe vo čom pač woe já bich svoje kapesný za 2 mjesíce (to jako mylyjón) woe nedal za tuctovou germánskou plečku z woe folsburgu kor dyž se s ní vůbec nedá honit póza woe.
Zalezi na tom pred kym si chces honit triko, pred devcaty ze skoly Ti postaci fabia, pred kamarady jakekoliv lizatko, pred znalcem uz na to musis mit i v hlave (ne alkohol)!
Aha, takze napsat "chybi mi GTI" se muze, "nechybi mi GTI" je ale zakazane? Ehm, nikde pod GTIho vyplody jsem nenasel tvuj komentar, branici ty, kteri zrovna nebyli online, cim to je? Ze by tvoje schopnost objektivity koncila u omletych hlasek o apostolovi? Tak si to uzij Pajo.
Tak jsi mozna cetl spatne, spis urcite, nez mozna...koncernova auta nejsou me hobby! Ale zpet, jen tvrdim, ze tenhel R32 neni spatny chlapik, jen se mu musi postavit konkurenci na kterou je staven.
Jo, kam se poděl? Timhle způsobem neudělá víc než 7203 příspěvků na rok. Osobně si myslim, že GTI je zde nejlepší diskutátor. Způsob, jakym píše se ničemu nevyrovná.
Ale, nedavno jsem s nim tyden jezdil, pracuji externe pro ruzna vyvojova centra automobilek a na Severni smycce to nebyl zvlaste pri vijezdech ze zatacek takovi narez jaky jsem cekal... >:D Omlouvam se za cestinu, uz dlouho v CR nezyju >:D Vis >:D >:D >:D
že nemáš 932 karet. Protože tenhle poker... ten umí akorát GOLF na třicetidvou kartách. Já pročet celou diskuzi a mimo Skylina, kterej měl teda určitě echt špatněj oběd a vyblil si ho tu na můj nick, se docela parádně diskutuje... Takže tam nahoru volám, když bys šel raději do BMW3, tak se napřed podívej co bys u BMW dal za 250 koní v trojobalu... To jsou výkřiky zpoza autodráhy... Ten, kdo potřebuje auto na denní ježdění, ten, kdo nechce bejt zároveň nikdy nikym předjetej... ten vezme 932 tyček a položí je na pult u VW... protože si předtím přečet´všechny možný dostupný testy... a ty jsou jednoznačné - je to velký eso. Nevytřese tě jako konkurence, vevnitř složíš i svejch sto kilo a vpředu ti to jen ševelí... Takže vy, kritici, ano, máte pravdu, na Monte Carlo s tím asi nepojedu... ale můžu s tím jezdit s obrovským nadhledem a nadšením, přitom skorocivilně... a v dlouhým táhlým mě předjede jenom ten, komu to dovolím... už jsi tohle někdy zažil?... vím, z kopce, ale brácho, já volím jinej směr... směr R 32. BRAVO VW PORSCHE :yes::yes:
Máš pravdu... jenže já nepíšu pro ty, co toužej... já píšu pro chlapy, co jezděj... A ti jezděj jak v BMW, tak v R 32... A je jedno v čem konkrétně... Akorát ten v BMW položí na pult svejch 1,5 až 2 mega za parádní trojku a ten v 32 položí svejch 932 tyček... tohle ale ví ti, co jezděj. Toužiči jen kritizujou, znáš to sám, ne - to jen v přítmí putyk je každýmu jasný... čím by chtěl jezdit... a pak klepe kosu na zastávce tramvaje... P.S. Souhlasím s tebou, že VW potkáváš na každým rohu... :yes: Ještě k "nevšednosti" Čím víc touží člověk po něčem nevšedním... tím víc je jen šedým průměrem... člověk by měl mít ambici být geniální v průměru... nikoliv průměrný v genialitě ;-)
Tim, že touží jsem nemyslel, že sní, nýbrž mají na to peníze a tak si koupí premiovou značku. Ale ušetřit 1,5 mega, tak bych asi použil tvoji metodu "halb und halb" a koupil si GTI, nebo R32.
Každej, kdo umí počítat musel zavětřit... 932 tisíc... za 250 koní... to nikdo jinej nenadělí. Navíc s pohonem na 4... Dokonalé. Přes palec - BMW 3 nedáš pod 1,5 mega a nahoře tu někdo operuje s Brerou... no, my od VW umíme ještě rozeznaz coupe od HB... Vedle toho je dobrý mrknout na to, co tě budě určitě zajímat - tak především vnitřek - dokonalaá ergonomie... to snad si nedovolí zpochybnit ani Skyline... a že ten by hodně chtěl... Překrásný volant... Recaro na zadek, 18 palců, parádní muzika, klimačka... máš ho komplet hodně pod melouna... Problém je jen vizáž... tedy ne můj... je to problém těch, jimž názor na auta určuje hukot putyk... neboť kdo se umí podívat, okamžitě pochopí, že tvůrce tohodle bejčka nechtěl vyvolávat dojem, že máš Lambo... to auto je pro ostrýho hocha, kterej to, že je ostrej nepotřebuje dokazovat otvíráním lahváčů horníma řezákama. Ten hoch to má nahoře dost srovnaný... Vědět a chtít, brácho, ještě není umět a moci... tak na to bacha...
Dost dlouhu jsem tvrdil, že klimačka je pro teplý bratry... zrovna tak jako boční okna na elektriku... Jo, vzal jsem na milost klimačku... se zvětšující se plochou skel jezdíme vlastně ve skleníkách, viď. Tak jo, souhlas... klima je automat.
Octavia RS s čipem je za 800 000, ale tuning moc nepodpořuju. 240 hřebců taky není málo, ale je to otázkou vkusu. Já bych bral asi spíš R32. Jo, když jsem ji viděl poprvé, tak mi vyrazila dech. Je to víc než GTI, a to se cení.
4valec, neni sestivalec, ackoliv tenhle hatch sametovosti radoveho R6 od mnichovske nekonkurence zatim nedosahl. Pisu hatch, jelikoz hothatch neni precpany elektronikou, klimu dostanes az za priplatek a v zakladu mas pouze radost z jizdy...v tom ma kolega pravdu. Hothatch=lightweight, neniliz tak? Hothatche v pravem smyslu slova vymrely, snad jen Mini Cooper.
Dovolil bych si nesouhlasit s tím, že hothatche vymřely, ale pravdou je, že jich v původním slova smyslu je čím dál méně... :-( Nedávno vyšel v Carautu test "hothatchů" (spousta z Vás ho jistě četla), kde bylo srovnáváno osm aut - všechno bezesporu výborná auta - ale zarážející byl fakt, že 7 z nich mělo turbo nebo kompresor...Ta auta už jsou svou charakteristikou jaksi dospělejší, těžší, bezpečnější, komfortnější - a na poli pravých hothatchů je střídají jejich o třídu menší sourozenci...Hothatch by dle mého měl být malá lehká obratná pila s atmosférickým(!) čtyřválcem, který točí krásných 7 tis. otáček a na zatáčkovitých silnicích za sebou nechá o poznání větší a silnější auta...Tohle dle mého dnes splňují odcházející Clio Sport, Fiesta ST a možná některá další auta (Colt CZT, C2 VTS)...Mám hothatche moc rád a snad nám skutečně nevymřou... ;-)
Jasně, však také to jediné nepřeplňované auto v tom testu byl odcházející CTR... ;-) Ale těžko chtít po všech, aby točili 8400, takže jsem napsal 7000 - stejně tak můžu napsat, že by ta auta měla mít aspoň 130 koní na tunu, když jich ovšem bude 150, nebude mi to vadit... ;-)
To jsem si myslel:-) Jasne, 8400 je hodne, staci 8000:-) 7 uz mi prijde jako tuctovka, to dokaze kdejaky 16V motor. Asi uz jsem na to navyklej, takze redline pod 8000 me nechava chladnym. ;-)
RS je parádní kára, fakt za pár šupů. Je to takový naše GTI... Ovšem musíš vědět, že kdybys měl porovnat tato dvě auta, pak ti učaruje GTI (a to nehovořím o 32, to je snad jasný). Prostě VW nedovolí, aby RS byla lepší než GTI. To ale neznamená, že RS je špatná... RS je vynikající... 740 tisíc a lítáš na 200 koních... to je sen. Jen je dobře vědět, že GTIčko je o fous (fakt jen o fous) lepší. Za ten fous dáš 40táců. Lehká volba. Má volba je "fous".
Jo. Já bych také volil "jen" GTIčko. Těch 250... není potřeba. Na váhu auta je 200 takovej výkon, že budeš při každý akceleraci jásat... Chápu, ale, že jsou hoši, co berou 250...
Harasi hochum z Vlcaku, co stim rostakem provedou...ze motor bude pila, to vi i muj dvoulety syn, podvozek jakbysmet (to si pro zmenu myslim ja) a "zavedena" konkurence bude vymyslet upgrady na GTI-R, RS, RS-R, OPC-I apod. >:D
ST souhlas! :yes: Ani v nejhorsim snu by me nenapadlo prisoudit TypeR necemu jinymu nez Honde >:-[] I kdyz priznam, ze je od nich sprosty pouzivat slovo "type", ktere se snoubi s nejvetsimi automobilovymi legendami >:-[] >:-[]
"Nezname *" a "idiot" jsem nasel v prispevcich pod nickem ZZ. Jestli ti ho nekdo ukradl, mel bys aspon neco napsat. Ale spis se zda, ze je to porad ten stejny Z***ik (jestli v nejakem mem prispevku na tvou adresu pisu "ZZ je idiot" a "jsi jen nezname *", dej vedet ve kterem - muzem se o tom pobavit. Jinak ode me ale necekej, ze si budu brat servitky, pod Yarisem a tady ukazals, co jsi zac a jak se k tobe mam chovat).
Jo, a ještě něco (Alessio mě zabije ;-) ) Impreza je neskutečnej nářez... ale stojí jednou tolik co RS... tak pokud ti nestačí 200 koní... a já ti píšu, že je většinou ani nevyužiješ, kup Imprezu... ale musíš ještě chvíli střádat...
Impreza se pro průměrnýho čecha moc nehodí. Už jen kvůli spotřebě. Často jezdim ve městě a byla by to pálka. Navíc bych nevyužil výkonu auta ani na 70 procent. Jsem zvědav na první testy Focusu ST na jaře.
Máš pravdu... podle mě tu připadá na 100 obdivovačů Imprezy 98 vybarvovačů omalovánek, jeden, co ji vlastní a jeden, kterej ji umí ocenit (Alessio). Jo, spotřeba... až 20 litrů... to nevypiju za tejden :-)
"Impreza se pro průměrnýho čecha moc nehodí." Teď jste na to kápl! Ano, pro průměrného čecha se hodí VW, O2 nebo A4. Tohle auto, pardon,Auto, není pro každého, já to říkám pořád a pořád tady čtu, jak moc žere, jak moc stojí (WRX 820tis. N1),že se vám nelíbí (no a?),že je tvrdá a nešarmantní v interiéru (kdo chce šarmantnost,koupí Legacy). Takže ještě jednou: Sportovní auto není měkké jako babiččiny pelesti. Sportovní auto nežehlí nerovnosti jako S-klasse. Sportovní auto nežere pět litrů. Sportovní auto není dýzl. Sportovní auto má mít permanent AWD. Sportovní auto musí chytit za srdce. Sportovní auto se chce vytáčet. GTI chce vytáčet mě....Mám se ještě pokakat,nebo je to jasné? >:D
Je to jasný, Impreza je super, ale to,že na ní každej nemá jsem NEmyslel finančně. NEmůže ji prostě řídit každej. NEmůže ji řídit bezpáteřný pako, kterýmu je jedno co řídí, hlavně že to má volant, čtyři kola a brzdy. NEmůže ho řídit nezkušenej frája, pro kterýho to je jen babolapka. NEní to auto pro frikulíny, ale pro lidi, kteří mají to auto(teda Auto) rádi. Třeba ty. Byl bys super majitel STi.
STI není auto pro mě. Ježiši, já bych ze svých chabých úspor neutáhnul ani pojistku :-) . Nebýt dvou rodinných auta a pozice "šoféra",tak bych nikdy nenajezdil tolik, co doteď. A ten podvozek...jásáš,pokud víš,že za hodinu přesedneš do Legacy. WRX je už o něčem jiném. Za 820, spotřeba se dá držet okolo 10,5. STI není pro tátu od rodiny, který v ní utopí poslední peníze. WRX už pro tátu fajnšmekra je. A pro syna dvojnásob ;-) . Jinak souhlas, není to auto pro dementy. Ti si ho ale většinou nekoupí....šáhnou spíš(bohužel pro image značky VW)po GTI nebo R32....nebo čipnou fotrowu ochcáfku,woe 8-s
Neurážej fotrův "turbochrochtodehet". Z těch výkonů by ses posr*l, woe! 0-100km/h to má, no spíš nemá. PRostě woe se to podobá výkonům Guru, toho nejlepšího, woe. Myslim trabanta woe, netahej sem nějaký ubohý GTI, woe.
Tuhle jsem cetl, ze merili nakolik je clovek schopen vyuzit potencial auta - nechali jet Engeho v okruhove Octavii na okruhu v Moste (ktery dobre zna) a merili podle telemetrie nakolik vyuziva moznosti vozu - pry to bylo jen neco kole 12%. U normalniho (bezneho) ridice je to pak pry jeste mnohem mene. Ale treba jsi robot ;-).
Promiň, ale to je hovadina. Spíš to mělo vyznít tak, že jen 12% času jel na plný plyn,ne? Moznosti vozu využíval téměř na maximum (brždění v poslední chvíli, max. nájezdové rychlosti,vytáčení motoru)...
Ne, prave ze, kdyz spocitali optimalni brzdeni, zataceni, akceleraci podle telemetrie, tak vyuzival auto jen z 12%. Asi vsude mohl o chvili drive nebo pozdeji brzdit, drive radit, jinak zatacet, atd. atd.
Samozrejme, ze to neznamena, ze zajel jen 12% z casu, jaky bylo to auto na te trati schopno dosahnout. Znamena to, jak casto se mu podarilo plne vyuzit potencial vozu za dane situace.
Pořád nechápu...dívám se na to čistě fyzikálně. To auto zvládne technicky mnohem větší zatížení,než se mu dostane na okruhu (v zatáčce ti fakt neulítne kolo, musel bys vyvinout na osu sílu třeba 5x vyšší). Okruh je složen z roviinek (plný plyn) a zatáček (brzdy,zatočit,plný plyn). Těch 12% nechápu. Kdyby jsi řekl " potenciál pdvozku bylů využit na 12%" rozumněl bych. Prostě mohl jet větší rychlostí v zatáčce (ale v reálu by vlastně nemohl, protože tě limituje odstředivá síla a aoučinitel odporu gumy/asfalt). Například motor musel využívat na plno...brzdy taky...Prostě nechápu, možná jsi to špatně napsal nebo to v článku mysleli jinak... :*)
A rozjeli jsme se za nim podivat. Tak nam ukazte, jak to vlastne funguje, pane GTI, ten vas zlepsovacek. Jasne, jasne, tep 190, pot na tvari, 238 km/h, dalkovy xenony ON. Tak ted je mi to jasne, ehm, pujdu si do redakce vymenit spodky a uvidime se pristi tyden i s nasim Receptarem...
Jediný golf, co se mi OPRAVDU MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOC LÍbÍ :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes: :yes: :yes:
Teda musím dát Alessiovi za pravdu v tom, že Subaru nebude úplně mimo... zdá se mi, že na silnicích se to dost SUBARIZUJE... vidím dost těch zvýšenejch kombi... Nikdy (nikdy) jsem tu zatím nepotkal Imprezu... To ale nevypovídá nic o jejích kvalitách, samozřejmě. Důležité je, jestli STI je téma pro bejka z podříspký kotliny... Tak to já musím zcela přesvědčivě napsat, že téma do této doby a do tohoto místa je VW na 32 snech. Uznávám Imprezu jako nekompromisní sportovní nářadí, ale můj život není jeden nekompromisní sportovní soubouj na silnici... Já přece musím chtít civilní auto, který má na hodně. Víc přece nepotřebuju...
Hai ;-) . Ale pozor, nebrat STI ale WRX, jinak si děcka a pes na přejezdu překousnou jazyk >:D . PS: GTI, máš pravdu,dost se přemnožili Forestery a Outbacky... i když slovo "přemnožily" je jaksi mimo ;-\