Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf R32 na českém trhu: 932.700,-Kč

Nový vrchol volkswagenovy modelové řady Golf se již oficiálně prodává na českém trhu. Cena byla stanovena na 932.700,-Kč, za převodovku DSG připlatíte dalších 63.100,- korun.
Zpět na článek
9. 1. 2006 01:37
neregistrovaný "Essesant"
9. 1. 2006 09:38
neregistrovaný "Marcel"
9. 1. 2006 14:10
neregistrovaný "JP"
10. 1. 2006 07:45
neregistrovaný "xt3"
10. 1. 2006 08:44
neregistrovaný "JP"
9. 1. 2006 08:10
neregistrovaný "jirka"
9. 1. 2006 15:32
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 18:19
neregistrovaný "jirka"
9. 1. 2006 18:31
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 08:39
neregistrovaný "Pierro"
9. 1. 2006 19:44
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 09:27
neregistrovaný "Michal528"
9. 1. 2006 09:46
neregistrovaný "MadPete"
9. 1. 2006 10:00
neregistrovaný "ciello"
9. 1. 2006 10:11
neregistrovaný "Alessio"
9. 1. 2006 11:16
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2006 11:21
neregistrovaný "Alessio"
9. 1. 2006 11:25
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2006 11:27
neregistrovaný "Alessio"
9. 1. 2006 12:05
neregistrovaný "Karizma"
9. 1. 2006 12:14
neregistrovaný "rasto"
9. 1. 2006 18:36
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2006 13:59
neregistrovaný "Coulin"
9. 1. 2006 09:59
neregistrovaný "Gougy"
9. 1. 2006 14:02
neregistrovaný "Ondra"
9. 1. 2006 14:07
neregistrovaný "Coulin"
9. 1. 2006 14:22
neregistrovaný "::pupu::"
9. 1. 2006 14:48
neregistrovaný "Coulin"
9. 1. 2006 20:31
neregistrovaný "Impreza"
9. 1. 2006 15:12
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 15:39
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 15:52
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 16:26
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 17:02
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 17:23
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 15:44
neregistrovaný "Brian"
9. 1. 2006 15:48
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 15:56
neregistrovaný "Brian"
9. 1. 2006 16:08
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 16:46
neregistrovaný "Brian"
9. 1. 2006 16:18
neregistrovaný "Coulin"
9. 1. 2006 16:31
neregistrovaný "Paja"
10. 1. 2006 13:14
neregistrovaný "Coulin"
10. 1. 2006 13:18
neregistrovaný "Coulin"
9. 1. 2006 16:31
neregistrovaný "fan"
9. 1. 2006 16:41
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 16:55
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 16:58
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 17:25
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 17:40
neregistrovaný "MadPete"
9. 1. 2006 17:48
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 17:52
neregistrovaný "MadPete"
9. 1. 2006 17:57
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 18:02
neregistrovaný "MadPete"
9. 1. 2006 18:29
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 17:47
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 17:50
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 17:39
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:00
9. 1. 2006 18:01
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:01
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 18:02
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:08
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 18:10
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:32
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 1. 2006 18:51
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2006 18:07
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:09
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:12
9. 1. 2006 18:08
9. 1. 2006 18:16
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:42
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:26
9. 1. 2006 18:30
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 18:34
10. 1. 2006 09:32
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2006 18:35
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:41
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 18:44
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:46
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2006 18:51
9. 1. 2006 18:46
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 19:37
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 22:40
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 1. 2006 08:32
neregistrovaný "Skyline"
10. 1. 2006 08:52
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 1. 2006 16:36
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 18:45
9. 1. 2006 18:47
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2006 18:48
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:50
9. 1. 2006 18:55
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 18:58
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 19:00
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 19:03
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 19:09
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 19:14
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 19:02
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2006 19:04
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 19:03
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 19:01
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2006 19:46
neregistrovaný "Jackass"
10. 1. 2006 09:35
neregistrovaný "ZZ"
10. 1. 2006 11:44
neregistrovaný "mates"
10. 1. 2006 12:47
neregistrovaný "GTI"
10. 1. 2006 16:42
neregistrovaný "Skyline"
11. 1. 2006 09:21
neregistrovaný "ZZ"
11. 1. 2006 09:31
neregistrovaný "Skyline"
11. 1. 2006 09:37
neregistrovaný "ZZ"
11. 1. 2006 09:40
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 18:48
9. 1. 2006 18:55
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:59
9. 1. 2006 19:01
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 19:07
9. 1. 2006 19:01
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 19:51
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 19:54
neregistrovaný "Alessio"
9. 1. 2006 20:06
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 20:21
neregistrovaný "Alessio"
9. 1. 2006 20:31
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 19:05
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 19:08
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 19:07
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 19:12
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 21:49
neregistrovaný "empi"
9. 1. 2006 22:34
neregistrovaný "Alessio"
10. 1. 2006 10:17
neregistrovaný "empi"
10. 1. 2006 10:21
neregistrovaný "empi"
10. 1. 2006 14:44
neregistrovaný "Alessio"
9. 1. 2006 19:10
neregistrovaný "ricardito"
9. 1. 2006 19:18
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 20:07
neregistrovaný "ricardito"
9. 1. 2006 20:19
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 20:38
neregistrovaný "ricardito"
9. 1. 2006 20:43
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 20:20
neregistrovaný "fan"
9. 1. 2006 20:49
neregistrovaný "Johny.Rico"
9. 1. 2006 20:58
9. 1. 2006 21:01
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 21:16
neregistrovaný "Alessio"
9. 1. 2006 21:19
neregistrovaný "Jackass"
10. 1. 2006 09:42
neregistrovaný "ZZ"
neregistrovaný "Essesant"
9. 1. 2006 01:37
Kazde VW je treba dovybavit
takze po pridani par, v aute za mega, ve standartni vybave neobvyklych polozek jako treba tempomat a solidnejsi audio nebo kozene kresla se cena sice prehoupne pres ten meloun, ale za 3l V6 4x4 s DSG to neni takova hruza a nai ty priplatky nejsou nekrestanske... Zalezi jak se jezdi s novym 4X4 s inovovanym haldexem a vubec jak dava podvozek tu porci vykonu. Kdyby se mi libil design, tak bych o tom mozna i uvazoval, ale stejne uz pomalu prijizdi nova Brera a te se nemuze Golf (byt s 3l) podivat do "oci" ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Marcel"
9. 1. 2006 09:38
Re: Kazde VW je treba dovybavit
Ahoj, četl jsem test na BMW 130i, VW R 32, Audi A3, Mercedes C 350 a v tom testu Golfa chválili a dost, jediné proč se nestal vítězem bylo to, že oproti BMW nemá takovou sportovní image, ale jinak fakt hodně gut :-)
neregistrovaný "JP"
9. 1. 2006 14:10
Re: Kazde VW je treba dovybavit
Osobne se divim, ze to v QutoTipu vyuhralo BMW, protoze je to docela nepouzitelne auto. Kdyz bys chtel ukazat nekomu dalsimu, jak dobre to jede, tak maximalne jednomu cloveku, protoze dozadu se nevejde ani dite. No a sice to ma dobre jizdni vlastnosti, ale cena je taky solidni. V tomhle pripade musim poblahoprat R32!
neregistrovaný "xt3"
10. 1. 2006 07:45
Re: Kazde VW je treba dovybavit
Tys asi opravdu v jedničce nikdy neseděl, pane moudrý.... Pokud se jenom trošku zamyslíš a podíváš, že jeddnička má rozvor, jako předminulá generace Passatu ( a všichni tehdy mluvili jaká je to loď), tak nevím, nevím.... Osobně jsem obsolvoval mnoho cest v 120d na zadním sedadle a nikdo si nestěžoval (řidič i já cca 182cm) a to jezdím pětkou a sedmou, takže vím opravdu vím jak místo v autě vypadá....
neregistrovaný "JP"
10. 1. 2006 08:44
Re: Kazde VW je treba dovybavit
Tak to jsme na tom byli podobne. Ridic prede mnou mel 185 a ja mam asi tech 182cm. Asi jsme kazdy sedeli v jinem aute, nebo jeden z nas je proste az prilis opojeny zvukem tech ti pismen - "B" "M" "W". Netvrdim, ze Golf je na tom o moc lip, ale zkus porovnat treba tyhle hodnoty. BMW 1er: [odkaz] /// Golf: [odkaz] /// O2: [odkaz] /// Proste kdyz je ten ridic i se 185cm zvykly mit sedacku trosku dal (nemusi to byt ani uplne zadni pozice), tak nemam vubec sanci tam nohy narvat.
neregistrovaný "jirka"
9. 1. 2006 08:10
Že by ...
... nová disciplína? Kdo vtlačí největší motor do nejmenší káry? :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 15:32
Re: Že by ...
Pamatujes na Uno Turbo i.e.? ;-) To bylo auto mladeho sebevraha, otec vedel, proc mi ho v 94-tem vymluvil! >:D
neregistrovaný "jirka"
9. 1. 2006 18:19
Re: Že by ...
Míval jsem Polo G 40. Včas jsem ho prodal, takže jsem vyváznul živý. >:D
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 18:31
Re: Že by ...
Ja zase R19 1.8 16v, nastesti mi odesel motor, nez jsem se stacil ve dvaceti zabit! >:D
neregistrovaný "Pierro"
9. 1. 2006 08:39
bez titulku
Já myslim pánové, že tohle bude nášup. :-) Budu tuhle potvoru mít zapůjčenou za cca. 14 dní, tak se s Váma rozhodně podělím o své řidičské dojmy. Jinak je docela sympatický, že VW tohodle GURU dostal pod mega. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 19:44
Re: bez titulku
Jo, to se těšim. Tenhle fičák bych chtěl taky jednou zažít. Jel jsem v GTI a byl to nářez.
neregistrovaný "Michal528"
9. 1. 2006 09:27
VW GOLF za milion
Za Golfa zaplatit milion korun?? To bych v žádným případě neudělal. Za ty peníze přece můžu mít spoustu jinejch a lepších aut. Já vím, nebude tam, DSG,4x4, a 3,0l V6 ale i tak bych za ty peníze šel radši do BMW 3er.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "MadPete"
9. 1. 2006 09:46
Re: VW GOLF za milion
Ano, to je taky povedený sportovní hatchback.
neregistrovaný "ciello"
9. 1. 2006 10:00
Re: VW GOLF za milion
:yes: jo...! nebo cokoliv jinýho.. a myslím, že kdybychom hledali tak i slušnej výkon s 4x4 taky najdem... ;-)
neregistrovaný "Alessio"
9. 1. 2006 10:11
Re: VW GOLF za milion
4x4? myslíš Haldex? řešení krizovek až když elektronika spočítá, že jsi v průseru? Neustále měnící se vlastnosti vozu na kluzkém povrchu? Haldex podle mého do sportovního auta nepatří,to sorry :no: . PS: taky bych o něčem věděl...schválně, jestli myslímé stejný vůz ;-)
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2006 11:16
Re: VW GOLF za milion
Mo(u)dří už vědí >:-[] :yes: PS: Golf za mega? >:D >:D >:D
neregistrovaný "Alessio"
9. 1. 2006 11:21
Re: VW GOLF za milion
je fakt, že za mega se dá pořídit super kára. Tuctovky no more! :-) (myslím, že všichni tuší... ;-) )
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2006 11:25
Re: VW GOLF za milion
:yes: Tak tady se asi nepohádáme >:D >:D
neregistrovaný "Alessio"
9. 1. 2006 11:27
Re: VW GOLF za milion
asi ne... :-( ;-\ :-| :-) >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "Karizma"
9. 1. 2006 12:05
Re: VW GOLF za milion
Když má člověk požadavek na sportovní čtyřkolku do nebo kolem jednoho mega, tak na trhu toho moc na výběr není. V podstatě jen Impreza WRX a tento Golf. Vše ostatní s pohonem 4x4 je buď výrazně slabší, nebo výrazně dražší, nebo výrazně méně sportovní. Co se týká Imprezy (WRX), tak se asi shodnem, že není zrovna nejmladší a nebál bych se říct, že v roce 2006 jde o model který už má zenit za sebou. Ergonomií, prostorností ani výbabvou se nemůže se současnými vozy měřit. S lehkou nadsázkou se dá říci, že Impreza je jen podvozek a motor.
neregistrovaný "rasto"
9. 1. 2006 12:14
Re: VW GOLF za milion
a s lahkou nadsazkou sa da povedat, ze to je to, preco si imprezu ludia kupuju. alebo si myslis, ze je to kvoli modrej farbe, zlatym kolesam, alebo nebodaj velkemu kridlu? :-!
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2006 18:36
Re: VW GOLF za milion
:yes:
neregistrovaný "Coulin"
9. 1. 2006 13:59
Re: VW GOLF za milion
Golf a jeho pseudopohon 4x4 prosím nejde srovnat s Imprezou...Pohon u SUBARU znamená vrchol čtyřkolek,ktrrá má své opdstatnění a ne ten Haldex výmysl germánskejch hlav... Za cca 1000000 si koupit Golfa může koupit opravdu jen člověk co autum vůubec nerozumí a nebo chce mít lidové auto Made in Germáni za co nejvyšší cenu... Go Japan--jak už tu někdo řekl "učte se Japonsky" :yes:
neregistrovaný "Gougy"
9. 1. 2006 09:59
za mega
Solidní varianta k mé oblíbené S3 (vrchol v dostupných autech), prostě jízda k užívání.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondra"
9. 1. 2006 14:02
Re: za mega
Mě se to auto líbí, (jsem zapřísáhlej golfista). Jinak cena taky celkem solidní, Když jsem kupoval před pěti rokama Golf IV V5 Highline, cena byla 890tis. A to je předokolka ve standartní výbavě 125KW. Mno ale ta cena co tu je, je asi bez dph...
neregistrovaný "Coulin"
9. 1. 2006 14:07
Učte se Japonsky
Mimo to je tu ještě jedno auto-EVO od Mitsu-to jediné lze postavit proti Subi a ne ten pskvil za šílený peníze coje legendární už jen názvem... A pokud jde o čtyřkolky je dokázaný , že po 10letech funguje 4x4 jen u Japonců...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "::pupu::"
9. 1. 2006 14:22
haldex
pro ty co tu píšou že je to 4x4. by měl nekdo napsat, že je to 4x4 s nahonem na předek ;-\ a zadní kola se zapnou pouze, když začnou prokluzovat přední.. :no: . Takže o nějakym sportovnim svezení nemůže snad bejt řeč (možna rychlý jizdě po dálnici ?) ;-\ řek bych že se to hodí , na zapadnutí ve sněhu nebo do dodávky. takže to vlastně odpovída >:-[] VW
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Coulin"
9. 1. 2006 14:48
Re: haldex
:yes: :yes: To je pravda-němci dělali pravou čtyřkolu poze ve starým Quattru-to byl pojem,dnes jsou OUT :no:
neregistrovaný "Impreza"
9. 1. 2006 20:31
Re: haldex
Presne tak! Torsen byla ctyrkola. A ze se nestydi psat, ze tohle auticko je 4x4, je nehoraznost!
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 15:12
Ha ha
3.2 V6, 4x4 (no..) a zrychleni s manualem za 6.5 s? Ehm, nejakej error soudruzi, ne? Stejne je to jen pro srandu, stacilo videt okruhove video minule generace proti 147 GTA a ITR - Honda celkem logicky prvni (2.0/220 k(!)), za ni GTA, pak az "slavna" R32. Holt haldex neni to, co vyhrava. Chce to taky ovladatelnost, propracovane jizdni vlastnosti a vahu. Ze nad tim slintaji hosi v nejakych evropskych (a nejlepe germanskych) casopisech z R32 jeste dobre auto nedela...
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 15:39
Re: Ha ha
Sucho, mokro...jak by to dopadlo za mokra??? >:D nejsem vlcak, ale tohle auto je o co nejrychlejsim presunu z bodu A do bodu B za jakychkoliv podminek a WRX je bohuzel natolik ultimativni, ze je sice spravnou volbou pro zaniceneho ridice, ale ne pro vsechny! Za sucha je vyhoda zadniho, popr. predniho pohonu s usporenymi kg jasna, ale nejsme na Sicilii hosi! ;-)
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 15:52
Re: Ha ha
Jen jedna otazka: kolik znas lidi, kteri zavodi na mokru? K WRX: ultimativni je STi, WRX urcite ne. Zavod WRX vs. R32 jsem sice nevidel, predpokladam ovsem, ze na vode by se ukazalo, ze "modra je dobra" a R32 by sel opet s ostudou domu. Proste je to imageovka pro urcitou sortu lidi, nic vic.
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 16:26
Re: Ha ha
Zminoval jsi GTA Type R a zajiste uznas, ze Impreza komfortu G nedosahuje, neobhajuji, pouze srovnavam srovnatelne, navic G zcela urcite neni primarne namireno proti Evu a WRX. ;-)
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 17:02
Re: Ha ha
V R32 jsem nejel, ale silne pochybuju, ze jde o komfortni auto. A neplet porad WRX a Evo, protoze jde o dve zcela nesrovnatelna auta. To je jako tvrdit, ze Astra GTC je konkurentem pro R32. Tak, jako Astra ma jeste "trochu" lepsi OPC, tak WRX ma "trochu" lepsi STi.
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 17:23
Re: Ha ha
Ve srovnani s WRX je zcela jiste komfortnejsi a pobyt v kabine je zajiste prijemnejsi. Proto i pripadne zavody R32 vs. Sub, nebo Mitsu jsou pouze domnenky, R32 je spise namirena proti premiovym nemeckym znackam a jako levnejsi alternativa k S3. Nebo-li hosi z VW vyuzili toho, ze maji podvozek, pseudosystem pohonu vsech kol a slusny sestivalec a za zrejme relativne slusne naklady za vyvoj nabidli toto G mladikum, kteri sedlali GTI IV. generace a radi by neco silnejsiho, ver, ze se tech par tisic kousku velmi rychle proda a cilovou skupinu zakazniku nebude vubec tyrat skutecnost, ze za stejne penize mohli mit opravdovou ctyrkolku, ale se zastaralym interierem a vzhledem Disneyovskeho stoupy. Tohle neni auto pro fanatika touziciho vlastnit rallyovou legendu. Navic ani zminovane OPC neni konkurenci pro tento vuz.
neregistrovaný "Brian"
9. 1. 2006 15:44
Re: Ha ha
Stejný error jako u EvoVIII za 6,1s. 0-100-nic neříkající údaj.
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 15:48
Re: Ha ha
Opravdu? Chces tim rict, ze R32 by se s tim Evem mohl merit? Az nekdo vezme seriovy Evo a tohohle brouka na okruh, pri stejne schopnych ridicich sazim svoje uspory na Evo. Kdo by vsadil na ITR, ze porazi R32? Asi malokdo, a presto je to tak. O vysledku ITR vs. Evo bych si ovsem iluze nedelal ani minutu.
neregistrovaný "Brian"
9. 1. 2006 15:56
Re: Ha ha
To ne! Týkalo se to pouze zrychlení z 0-100, že ani silnější Evo se svým super4x4 to nezvládne o moc rychleji.
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 16:08
Re: Ha ha
Jasne, jenze cekam, ze 100-150 bude daleko lepsi u Eva, proste proto, ze 3.2 V6 ma kroutak uz od 2000, zatimco Evo jede "bez turba" do vic, nez 3000 (tusim, ze turbo spina nekde u 3500, presne to nevim). Takze nejde o to, jak tu silu prenese na silnici, ale o to, ze te sily k prenaseni ma ze "stani" dost malo. Kdyz se rozjede, je to o necem jinem. Stejne jako Hondy VTi nebo Type-R - do sepnuti ostre vacky to jede jak kazdy jiny motor stejneho objemu, po sepnuti uz se muze jit vetsina objemnejsich motoru zahrabat.
neregistrovaný "Brian"
9. 1. 2006 16:46
Re: Ha ha
Je to spíš o zpřevodování a hmotnosti a ve vyšších rychlostech o součiniteli odporu vzduchu.
neregistrovaný "Coulin"
9. 1. 2006 16:18
Re: Ha ha
Ať už Impreza nebo EVO jsou pojmy- R32 není nic jen ukázka toho že "ostrej Hatch z Deutchland musí mít více jak třílitr aby se to vůbec hnulo....
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 16:31
Re: Ha ha
Cetl jsi nekde, ze to je konkurence pro tyto dve ikony??? Ja ne, tak se odnauc delat rychle soudy! Vyhnes se trapasum! Nebo snad Megane RS je konkurenci pro BMW M3? ;-)
neregistrovaný "Coulin"
10. 1. 2006 13:14
Re: Ha ha
Když si přečteš články nahoře,tak jsou tam borci ,kteří toto srovnávaj... Abys nezabředl do trap tyˇˇCAO :-!
neregistrovaný "Coulin"
10. 1. 2006 13:18
Re: Ha ha
Odkaz Karizmi na téma Golf za milion...Srovnávat se to fakt nedá...
neregistrovaný "fan"
9. 1. 2006 16:31
Chybi mi tu GTI
Hoj vsem, zajimavy nazory, ale jsem zvedavej i na nazor toho, kdo na Golfech vyrostl, GTI where are u?
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 16:41
Re: Chybi mi tu GTI
Me nechybi, prispevky o nicem, recyklovane 1000x dokola, stejne vety, stejna klise... ne, dekuji.
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 16:55
Re: Chybi mi tu GTI
Mozna, mozna kolego, ale ma dost charakteru na to odpovidat... ;-)
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 16:58
Re: Chybi mi tu GTI
???
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 17:25
Re: Chybi mi tu GTI
Uz jsi odpovedel, dekuji...Nemam rad navazeni se do nekoho, kdo se nemuze adekvatne branit (neni on-line)! Tot vse...navic s GTI se daji vest krasne spory elegantnim, spise gentlemanskym zpusobem, ale musi chtit obe strany! ;-)
neregistrovaný "MadPete"
9. 1. 2006 17:40
Re: Chybi mi tu GTI
Tady neni woe vo čom pač woe já bich svoje kapesný za 2 mjesíce (to jako mylyjón) woe nedal za tuctovou germánskou plečku z woe folsburgu kor dyž se s ní vůbec nedá honit póza woe.
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 17:48
Re: Chybi mi tu GTI
Zalezi na tom pred kym si chces honit triko, pred devcaty ze skoly Ti postaci fabia, pred kamarady jakekoliv lizatko, pred znalcem uz na to musis mit i v hlave (ne alkohol)!
neregistrovaný "MadPete"
9. 1. 2006 17:52
Re: Chybi mi tu GTI
Ironie, Pájo, ironie;-)
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 17:57
Re: Chybi mi tu GTI
Ale to ja pochopil...Jen jsem Tve myslenky rozvedl... ;-)
neregistrovaný "MadPete"
9. 1. 2006 18:02
Re: Chybi mi tu GTI
Ale oni, Pájo, oni to nepochopí ;-\
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 18:29
Re: Omluva
A vy ostatni, to prosim pochopte!
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 17:47
Re: Omluva
Aha, takze napsat "chybi mi GTI" se muze, "nechybi mi GTI" je ale zakazane? Ehm, nikde pod GTIho vyplody jsem nenasel tvuj komentar, branici ty, kteri zrovna nebyli online, cim to je? Ze by tvoje schopnost objektivity koncila u omletych hlasek o apostolovi? Tak si to uzij Pajo.
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 17:50
Re: Omluva
Tak jsi mozna cetl spatne, spis urcite, nez mozna...koncernova auta nejsou me hobby! Ale zpet, jen tvrdim, ze tenhel R32 neni spatny chlapik, jen se mu musi postavit konkurenci na kterou je staven.
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 17:39
Re: Omluva
Jo, kam se poděl? Timhle způsobem neudělá víc než 7203 příspěvků na rok. Osobně si myslim, že GTI je zde nejlepší diskutátor. Způsob, jakym píše se ničemu nevyrovná.
9. 1. 2006 18:00
Re: Omluva
Už jsem tady :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:01
Re: Omluva
Scházels nám. :-)
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 18:01
Re: Omluva
To, co jsem napsal o R32 neni pravda...je to pekac! >:D
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:02
Re: Omluva
Najednou? Nějak rychle měníš názory... >:D
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 18:08
Re: Omluva
Ale, nedavno jsem s nim tyden jezdil, pracuji externe pro ruzna vyvojova centra automobilek a na Severni smycce to nebyl zvlaste pri vijezdech ze zatacek takovi narez jaky jsem cekal... >:D Omlouvam se za cestinu, uz dlouho v CR nezyju >:D Vis >:D >:D >:D
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:10
Re: Omluva
>:D :yes: :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 1. 2006 18:32
Re: Omluva
>:D :yes:
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2006 18:51
Re: Omluva
Severni smycka parkoviste pred Hypernovou v Pruhonicich? Taky si to tam vzdycky poradne uziju! >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:07
Re: Omluva
Mám takovej divnej pocit... Tohle totiž není GTIho styl. Přijít, napsat dvě slova a odejít. Přijde mi to jako krádež nicku.
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:09
Re: Omluva
Nic jsem neřek... >:D
9. 1. 2006 18:08
ŠKODA, BRÁCHO
že nemáš 932 karet. Protože tenhle poker... ten umí akorát GOLF na třicetidvou kartách. Já pročet celou diskuzi a mimo Skylina, kterej měl teda určitě echt špatněj oběd a vyblil si ho tu na můj nick, se docela parádně diskutuje... Takže tam nahoru volám, když bys šel raději do BMW3, tak se napřed podívej co bys u BMW dal za 250 koní v trojobalu... To jsou výkřiky zpoza autodráhy... Ten, kdo potřebuje auto na denní ježdění, ten, kdo nechce bejt zároveň nikdy nikym předjetej... ten vezme 932 tyček a položí je na pult u VW... protože si předtím přečet´všechny možný dostupný testy... a ty jsou jednoznačné - je to velký eso. Nevytřese tě jako konkurence, vevnitř složíš i svejch sto kilo a vpředu ti to jen ševelí... Takže vy, kritici, ano, máte pravdu, na Monte Carlo s tím asi nepojedu... ale můžu s tím jezdit s obrovským nadhledem a nadšením, přitom skorocivilně... a v dlouhým táhlým mě předjede jenom ten, komu to dovolím... už jsi tohle někdy zažil?... vím, z kopce, ale brácho, já volím jinej směr... směr R 32. BRAVO VW PORSCHE :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:16
Re: ŠKODA, BRÁCHO
Jo, R32 je dobrý auto. :yes: Ale VolksWageny jsou auta, který potkáváš na každym rohu. Někdo teda touží po nevšední značce. Tím BMW bezesporu je.
9. 1. 2006 18:32
Re: ŠKODA, BRÁCHO
Máš pravdu... jenže já nepíšu pro ty, co toužej... já píšu pro chlapy, co jezděj... A ti jezděj jak v BMW, tak v R 32... A je jedno v čem konkrétně... Akorát ten v BMW položí na pult svejch 1,5 až 2 mega za parádní trojku a ten v 32 položí svejch 932 tyček... tohle ale ví ti, co jezděj. Toužiči jen kritizujou, znáš to sám, ne - to jen v přítmí putyk je každýmu jasný... čím by chtěl jezdit... a pak klepe kosu na zastávce tramvaje... P.S. Souhlasím s tebou, že VW potkáváš na každým rohu... :yes: Ještě k "nevšednosti" Čím víc touží člověk po něčem nevšedním... tím víc je jen šedým průměrem... člověk by měl mít ambici být geniální v průměru... nikoliv průměrný v genialitě ;-)
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:42
Re: ŠKODA, BRÁCHO
Tim, že touží jsem nemyslel, že sní, nýbrž mají na to peníze a tak si koupí premiovou značku. Ale ušetřit 1,5 mega, tak bych asi použil tvoji metodu "halb und halb" a koupil si GTI, nebo R32.
9. 1. 2006 18:46
Re: ŠKODA, BRÁCHO
Souhlas... :yes:
9. 1. 2006 18:26
JE TO NÁŘEZ
Každej, kdo umí počítat musel zavětřit... 932 tisíc... za 250 koní... to nikdo jinej nenadělí. Navíc s pohonem na 4... Dokonalé. Přes palec - BMW 3 nedáš pod 1,5 mega a nahoře tu někdo operuje s Brerou... no, my od VW umíme ještě rozeznaz coupe od HB... Vedle toho je dobrý mrknout na to, co tě budě určitě zajímat - tak především vnitřek - dokonalaá ergonomie... to snad si nedovolí zpochybnit ani Skyline... a že ten by hodně chtěl... Překrásný volant... Recaro na zadek, 18 palců, parádní muzika, klimačka... máš ho komplet hodně pod melouna... Problém je jen vizáž... tedy ne můj... je to problém těch, jimž názor na auta určuje hukot putyk... neboť kdo se umí podívat, okamžitě pochopí, že tvůrce tohodle bejčka nechtěl vyvolávat dojem, že máš Lambo... to auto je pro ostrýho hocha, kterej to, že je ostrej nepotřebuje dokazovat otvíráním lahváčů horníma řezákama. Ten hoch to má nahoře dost srovnaný... Vědět a chtít, brácho, ještě není umět a moci... tak na to bacha...
Rozbalit vlákno
58
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 18:30
Re: JE TO NÁŘEZ
Klimatizace jako vybava u auta za mega snad ani nestoji za zminku, nebo se snad mylim??? ;-)
9. 1. 2006 18:34
Re: JE TO NÁŘEZ
Dost dlouhu jsem tvrdil, že klimačka je pro teplý bratry... zrovna tak jako boční okna na elektriku... Jo, vzal jsem na milost klimačku... se zvětšující se plochou skel jezdíme vlastně ve skleníkách, viď. Tak jo, souhlas... klima je automat.
neregistrovaný "ZZ"
10. 1. 2006 09:32
Re: JE TO NÁŘEZ
Nezapomeň, že jsme v diskuzi pod VW... ;-)
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:35
Re: JE TO NÁŘEZ
Octavia RS s čipem je za 800 000, ale tuning moc nepodpořuju. 240 hřebců taky není málo, ale je to otázkou vkusu. Já bych bral asi spíš R32. Jo, když jsem ji viděl poprvé, tak mi vyrazila dech. Je to víc než GTI, a to se cení.
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 18:41
Re: JE TO NÁŘEZ
4valec, neni sestivalec, ackoliv tenhle hatch sametovosti radoveho R6 od mnichovske nekonkurence zatim nedosahl. Pisu hatch, jelikoz hothatch neni precpany elektronikou, klimu dostanes az za priplatek a v zakladu mas pouze radost z jizdy...v tom ma kolega pravdu. Hothatch=lightweight, neniliz tak? Hothatche v pravem smyslu slova vymrely, snad jen Mini Cooper.
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:44
Re: JE TO NÁŘEZ
Jo, Mini cooper. Nevim ale, jestli ho řadit mezi hatche. Jestli jo, tak je to nefalšovaný hothatch.
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2006 18:46
Re: JE TO NÁŘEZ
Mini neni HotHatch, ale onen povestny horky knedlik :yes: ;-)
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:46
Re: JE TO NÁŘEZ
Asi jo, nenapadá mě jiná kategorie.
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 19:37
Re: JE TO NÁŘEZ
Jsou to auta z jených kategorii. Octavia sedan respektive liftback, GTI Hothatch. Je to úplně o něčem jinym.
neregistrovaný "2,7 RS"
9. 1. 2006 22:40
Re: JE TO NÁŘEZ
Dovolil bych si nesouhlasit s tím, že hothatche vymřely, ale pravdou je, že jich v původním slova smyslu je čím dál méně... :-( Nedávno vyšel v Carautu test "hothatchů" (spousta z Vás ho jistě četla), kde bylo srovnáváno osm aut - všechno bezesporu výborná auta - ale zarážející byl fakt, že 7 z nich mělo turbo nebo kompresor...Ta auta už jsou svou charakteristikou jaksi dospělejší, těžší, bezpečnější, komfortnější - a na poli pravých hothatchů je střídají jejich o třídu menší sourozenci...Hothatch by dle mého měl být malá lehká obratná pila s atmosférickým(!) čtyřválcem, který točí krásných 7 tis. otáček a na zatáčkovitých silnicích za sebou nechá o poznání větší a silnější auta...Tohle dle mého dnes splňují odcházející Clio Sport, Fiesta ST a možná některá další auta (Colt CZT, C2 VTS)...Mám hothatche moc rád a snad nám skutečně nevymřou... ;-)
neregistrovaný "Skyline"
10. 1. 2006 08:32
Re: JE TO NÁŘEZ
Klidek, jeste porad je tady Honda. Pravda, ta netoci 7000, ale aspon o tisicovku vic (ta moje 8400), ale o to je ten pocit za volantem lepsi. :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
10. 1. 2006 08:52
Re: JE TO NÁŘEZ
Jasně, však také to jediné nepřeplňované auto v tom testu byl odcházející CTR... ;-) Ale těžko chtít po všech, aby točili 8400, takže jsem napsal 7000 - stejně tak můžu napsat, že by ta auta měla mít aspoň 130 koní na tunu, když jich ovšem bude 150, nebude mi to vadit... ;-)
neregistrovaný "Skyline"
10. 1. 2006 16:36
Re: JE TO NÁŘEZ
To jsem si myslel:-) Jasne, 8400 je hodne, staci 8000:-) 7 uz mi prijde jako tuctovka, to dokaze kdejaky 16V motor. Asi uz jsem na to navyklej, takze redline pod 8000 me nechava chladnym. ;-)
9. 1. 2006 18:45
Re: JE TO NÁŘEZ
RS je parádní kára, fakt za pár šupů. Je to takový naše GTI... Ovšem musíš vědět, že kdybys měl porovnat tato dvě auta, pak ti učaruje GTI (a to nehovořím o 32, to je snad jasný). Prostě VW nedovolí, aby RS byla lepší než GTI. To ale neznamená, že RS je špatná... RS je vynikající... 740 tisíc a lítáš na 200 koních... to je sen. Jen je dobře vědět, že GTIčko je o fous (fakt jen o fous) lepší. Za ten fous dáš 40táců. Lehká volba. Má volba je "fous".
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2006 18:47
Re: JE TO NÁŘEZ
Oholit vsechny fousy! >:-[]
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:48
Re: JE TO NÁŘEZ
Jo, volil bych spíš GTI než RS. Máš pravdu v tom, že by to koncern nedovolil. To by mohla být "GTI sebevražda".
9. 1. 2006 18:50
Re: JE TO NÁŘEZ
Jo. Já bych také volil "jen" GTIčko. Těch 250... není potřeba. Na váhu auta je 200 takovej výkon, že budeš při každý akceleraci jásat... Chápu, ale, že jsou hoši, co berou 250...
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 18:55
Re: ST-volba kralu!
Ne GTI, ale ST je novy kral, modla, kat konkurence! A hodiny odtikavaji posledni okamziky pred prichodem Type-R (od Hondy Matesi, od Hondy >:D )!
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:58
Re: ST-volba kralu!
To se teprv uvidí. Nevim, jak jsou na tom v porovnání papírově, ale počkej si na testy.
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 19:00
Re: ST-volba kralu!
Uz jsem cetl! Ale jeste nejel! ;-)
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 19:03
Re: ST-volba kralu!
A který z dvojice je lepší na papíře?
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 19:09
Re: ST-volba kralu!
1. ST, 2. GTI, 3. OPC pak tusim Megane RS, Octavia RS, Mini...ale pouze prvni dve mista jsou presna...
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 19:14
Re: ST-volba kralu!
Dobře. Dík za info. :yes:
9. 1. 2006 18:59
Re: ST-volba kralu!
Nic netiká... někomu možná haraší ;-) :yes:
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2006 19:02
Re: ST-volba kralu!
Ano, da se to na tobe lehce poznat;-)
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 19:04
Re: ST-volba kralu!
To se pacientum nerika, pane kolego, alespon ne pokud u nas na klinice nejste primarem! >:D >:-[] >:D :yes:
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 19:03
Re: Harasi
Harasi hochum z Vlcaku, co stim rostakem provedou...ze motor bude pila, to vi i muj dvoulety syn, podvozek jakbysmet (to si pro zmenu myslim ja) a "zavedena" konkurence bude vymyslet upgrady na GTI-R, RS, RS-R, OPC-I apod. >:D
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2006 19:01
Re: Harasi
ST souhlas! :yes: Ani v nejhorsim snu by me nenapadlo prisoudit TypeR necemu jinymu nez Honde >:-[] I kdyz priznam, ze je od nich sprosty pouzivat slovo "type", ktere se snoubi s nejvetsimi automobilovymi legendami >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 19:46
Re: Harasi
Znám týpka, kterej si myslí, že Skyline je Mitsubishi. A pracuje v servisu Nissanu. KDyby to řekl šéfovi, tak asi letí.
neregistrovaný "ZZ"
10. 1. 2006 09:35
Re: Harasi
Znám pár týpků, co si myslí, že Skyline je idiot.
neregistrovaný "mates"
10. 1. 2006 11:44
Re: Harasi
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "GTI"
10. 1. 2006 12:47
Re: Harasi
:-) >:D >:-[]
neregistrovaný "Skyline"
10. 1. 2006 16:42
Re: Harasi
Nezname * jako ty, Z***iku, me nemuze urazit >:D >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
11. 1. 2006 09:21
Re: Harasi
Já tě neurážel a nepoužíval vulgarismy. Narozdíl od tebe. :no:
neregistrovaný "Skyline"
11. 1. 2006 09:31
Re: Harasi
"Nezname *" a "idiot" jsem nasel v prispevcich pod nickem ZZ. Jestli ti ho nekdo ukradl, mel bys aspon neco napsat. Ale spis se zda, ze je to porad ten stejny Z***ik (jestli v nejakem mem prispevku na tvou adresu pisu "ZZ je idiot" a "jsi jen nezname *", dej vedet ve kterem - muzem se o tom pobavit. Jinak ode me ale necekej, ze si budu brat servitky, pod Yarisem a tady ukazals, co jsi zac a jak se k tobe mam chovat).
neregistrovaný "ZZ"
11. 1. 2006 09:37
Re: Harasi
"Skyline je idiot" je vytržené z kontextu. Evidentně ti dělá problém pochopit souvětí. Je mi tě líto, prdíku...
neregistrovaný "Skyline"
11. 1. 2006 09:40
Re: Harasi
Na vic se nezmuzes?
9. 1. 2006 18:48
Re: Harasi
Jo, a ještě něco (Alessio mě zabije ;-) ) Impreza je neskutečnej nářez... ale stojí jednou tolik co RS... tak pokud ti nestačí 200 koní... a já ti píšu, že je většinou ani nevyužiješ, kup Imprezu... ale musíš ještě chvíli střádat...
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 18:55
Re: Harasi
Impreza se pro průměrnýho čecha moc nehodí. Už jen kvůli spotřebě. Často jezdim ve městě a byla by to pálka. Navíc bych nevyužil výkonu auta ani na 70 procent. Jsem zvědav na první testy Focusu ST na jaře.
9. 1. 2006 18:59
Re: Harasi
Máš pravdu... podle mě tu připadá na 100 obdivovačů Imprezy 98 vybarvovačů omalovánek, jeden, co ji vlastní a jeden, kterej ji umí ocenit (Alessio). Jo, spotřeba... až 20 litrů... to nevypiju za tejden :-)
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 19:01
Re: Harasi
No, tak to radsi dodrzuj pitny rezim, at nam jeste chvilku vydrzis, oponente! >:D
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 19:01
Re: Harasi
Neřek bych, že na každejch sto ji jeden vlastní. Třeba jo, ale určitě ani WRX, natož WRX STi. Na to nemá každej.
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 19:51
Re: Harasi
20 litrů nevypiješ za tejden? Já teda nejsem moc úspornej. mám spotřebu cca 3 litry na den, což dá 21 za tejden.
neregistrovaný "Alessio"
9. 1. 2006 19:54
Re: Harasi
"Impreza se pro průměrnýho čecha moc nehodí." Teď jste na to kápl! Ano, pro průměrného čecha se hodí VW, O2 nebo A4. Tohle auto, pardon,Auto, není pro každého, já to říkám pořád a pořád tady čtu, jak moc žere, jak moc stojí (WRX 820tis. N1),že se vám nelíbí (no a?),že je tvrdá a nešarmantní v interiéru (kdo chce šarmantnost,koupí Legacy). Takže ještě jednou: Sportovní auto není měkké jako babiččiny pelesti. Sportovní auto nežehlí nerovnosti jako S-klasse. Sportovní auto nežere pět litrů. Sportovní auto není dýzl. Sportovní auto má mít permanent AWD. Sportovní auto musí chytit za srdce. Sportovní auto se chce vytáčet. GTI chce vytáčet mě....Mám se ještě pokakat,nebo je to jasné? >:D
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 20:06
Re: Harasi
Je to jasný, Impreza je super, ale to,že na ní každej nemá jsem NEmyslel finančně. NEmůže ji prostě řídit každej. NEmůže ji řídit bezpáteřný pako, kterýmu je jedno co řídí, hlavně že to má volant, čtyři kola a brzdy. NEmůže ho řídit nezkušenej frája, pro kterýho to je jen babolapka. NEní to auto pro frikulíny, ale pro lidi, kteří mají to auto(teda Auto) rádi. Třeba ty. Byl bys super majitel STi.
neregistrovaný "Alessio"
9. 1. 2006 20:21
Re: Harasi
STI není auto pro mě. Ježiši, já bych ze svých chabých úspor neutáhnul ani pojistku :-) . Nebýt dvou rodinných auta a pozice "šoféra",tak bych nikdy nenajezdil tolik, co doteď. A ten podvozek...jásáš,pokud víš,že za hodinu přesedneš do Legacy. WRX je už o něčem jiném. Za 820, spotřeba se dá držet okolo 10,5. STI není pro tátu od rodiny, který v ní utopí poslední peníze. WRX už pro tátu fajnšmekra je. A pro syna dvojnásob ;-) . Jinak souhlas, není to auto pro dementy. Ti si ho ale většinou nekoupí....šáhnou spíš(bohužel pro image značky VW)po GTI nebo R32....nebo čipnou fotrowu ochcáfku,woe 8-s
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 20:31
Re: Harasi
Neurážej fotrův "turbochrochtodehet". Z těch výkonů by ses posr*l, woe! 0-100km/h to má, no spíš nemá. PRostě woe se to podobá výkonům Guru, toho nejlepšího, woe. Myslim trabanta woe, netahej sem nějaký ubohý GTI, woe.
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 19:05
Re: Harasi
Prvni testy vysly pred tydnem!
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 19:08
Re: Harasi
Testy, který se prováděli na sněhu? nebo zahraniční?
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 19:07
Re: ST Test
[odkaz]
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 19:12
Re: ST Test
O.K. nedořek jsem to. Mám na mysli srovnávací testy. Takový, kdy se proti sobě postaví GTI, ST, OPC,...
neregistrovaný "empi"
9. 1. 2006 21:49
Re: ST Test
Tuhle jsem cetl, ze merili nakolik je clovek schopen vyuzit potencial auta - nechali jet Engeho v okruhove Octavii na okruhu v Moste (ktery dobre zna) a merili podle telemetrie nakolik vyuziva moznosti vozu - pry to bylo jen neco kole 12%. U normalniho (bezneho) ridice je to pak pry jeste mnohem mene. Ale treba jsi robot ;-).
neregistrovaný "Alessio"
9. 1. 2006 22:34
Re: ST Test
Promiň, ale to je hovadina. Spíš to mělo vyznít tak, že jen 12% času jel na plný plyn,ne? Moznosti vozu využíval téměř na maximum (brždění v poslední chvíli, max. nájezdové rychlosti,vytáčení motoru)...
neregistrovaný "empi"
10. 1. 2006 10:17
Re: ST Test
Ne, prave ze, kdyz spocitali optimalni brzdeni, zataceni, akceleraci podle telemetrie, tak vyuzival auto jen z 12%. Asi vsude mohl o chvili drive nebo pozdeji brzdit, drive radit, jinak zatacet, atd. atd.
neregistrovaný "empi"
10. 1. 2006 10:21
Re: ST Test
Samozrejme, ze to neznamena, ze zajel jen 12% z casu, jaky bylo to auto na te trati schopno dosahnout. Znamena to, jak casto se mu podarilo plne vyuzit potencial vozu za dane situace.
neregistrovaný "Alessio"
10. 1. 2006 14:44
Re: ST Test
Pořád nechápu...dívám se na to čistě fyzikálně. To auto zvládne technicky mnohem větší zatížení,než se mu dostane na okruhu (v zatáčce ti fakt neulítne kolo, musel bys vyvinout na osu sílu třeba 5x vyšší). Okruh je složen z roviinek (plný plyn) a zatáček (brzdy,zatočit,plný plyn). Těch 12% nechápu. Kdyby jsi řekl " potenciál pdvozku bylů využit na 12%" rozumněl bych. Prostě mohl jet větší rychlostí v zatáčce (ale v reálu by vlastně nemohl, protože tě limituje odstředivá síla a aoučinitel odporu gumy/asfalt). Například motor musel využívat na plno...brzdy taky...Prostě nechápu, možná jsi to špatně napsal nebo to v článku mysleli jinak... :*)
neregistrovaný "ricardito"
9. 1. 2006 19:10
Proč R32?!
Co je na něm tak úžasného?Má o 220 Kg víc než GTI,je dražší,určitě s ním nebude taková zábava...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 19:18
Re: Proč R32?!
Oproti GTI má 4motion. Je to lepší než předokolka. Narostl výkon a krouťák.
neregistrovaný "ricardito"
9. 1. 2006 20:07
Re: Proč R32?!
Vím,že to je 4motion,ale jsou mnohem lepší 4kolky.
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 20:19
Re: Proč R32?!
4motion není permanentní čtyřkolka?
neregistrovaný "ricardito"
9. 1. 2006 20:38
Re: Proč R32?!
A kdo říká že není?! :-!
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 20:43
Re: Proč R32?!
Mně připadlo, žes to tak myslel.
neregistrovaný "fan"
9. 1. 2006 20:20
GTI, tak co bude s tim komentarem ..
A rozjeli jsme se za nim podivat. Tak nam ukazte, jak to vlastne funguje, pane GTI, ten vas zlepsovacek. Jasne, jasne, tep 190, pot na tvari, 238 km/h, dalkovy xenony ON. Tak ted je mi to jasne, ehm, pujdu si do redakce vymenit spodky a uvidime se pristi tyden i s nasim Receptarem...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
9. 1. 2006 20:49
Tak to je maso
Jediný golf, co se mi OPRAVDU MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOC LÍbÍ :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2006 20:58
SUBAROZNÍ ATAK
Teda musím dát Alessiovi za pravdu v tom, že Subaru nebude úplně mimo... zdá se mi, že na silnicích se to dost SUBARIZUJE... vidím dost těch zvýšenejch kombi... Nikdy (nikdy) jsem tu zatím nepotkal Imprezu... To ale nevypovídá nic o jejích kvalitách, samozřejmě. Důležité je, jestli STI je téma pro bejka z podříspký kotliny... Tak to já musím zcela přesvědčivě napsat, že téma do této doby a do tohoto místa je VW na 32 snech. Uznávám Imprezu jako nekompromisní sportovní nářadí, ale můj život není jeden nekompromisní sportovní soubouj na silnici... Já přece musím chtít civilní auto, který má na hodně. Víc přece nepotřebuju...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 21:01
Re: SUBAROZNÍ ATAK
Impreza je typ auta, se kterym ráno odvezeš děti do školy a potom si dáš soukromý závod se sousedem. Bral bych ji i jako jediny auto do rodiny.
neregistrovaný "Alessio"
9. 1. 2006 21:16
Re: SUBAROZNÍ ATAK
Hai ;-) . Ale pozor, nebrat STI ale WRX, jinak si děcka a pes na přejezdu překousnou jazyk >:D . PS: GTI, máš pravdu,dost se přemnožili Forestery a Outbacky... i když slovo "přemnožily" je jaksi mimo ;-\
neregistrovaný "Jackass"
9. 1. 2006 21:19
Re: SUBAROZNÍ ATAK
A manželka. Aspoň by mlčely.
neregistrovaný "ZZ"
10. 1. 2006 09:42
Re: SUBAROZNÍ ATAK
Legacy Outback :yes: :yes: