Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf R32: Nejrychlejší golf přichází

Nejvýkonnější Golf bude mít premiéru v září na frankfurtském autosalonu, ale už teď se můžete seznámit s technickými parametry, oficiálními fotkami a připravovanou cenou.
Zpět na článek
9. 8. 2005 13:21
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 13:25
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 13:27
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 13:29
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 13:44
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 13:46
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 13:52
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 13:30
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 13:42
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 13:42
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 13:33
neregistrovaný "Peter"
9. 8. 2005 13:35
neregistrovaný "maRRio"
9. 8. 2005 13:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 8. 2005 13:43
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 13:50
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 13:56
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 14:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 8. 2005 14:17
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 14:22
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 14:26
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 14:35
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:40
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 14:48
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:54
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 15:14
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 15:29
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 14:42
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 14:52
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 16:21
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 16:28
neregistrovaný "ZZ"
24. 8. 2005 22:50
neregistrovaný "Franta Motyka"
9. 8. 2005 14:00
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 14:19
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:22
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 14:45
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 16:22
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 14:50
neregistrovaný "dCi"
9. 8. 2005 16:23
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 14:46
neregistrovaný "Tibby"
9. 8. 2005 14:51
neregistrovaný "dCi"
9. 8. 2005 14:54
neregistrovaný "Tibby"
9. 8. 2005 14:57
neregistrovaný "dCi"
9. 8. 2005 14:59
neregistrovaný "Tibby"
9. 8. 2005 15:07
neregistrovaný "anonym"
9. 8. 2005 15:13
neregistrovaný "dCi"
9. 8. 2005 16:25
neregistrovaný "Micek"
10. 8. 2005 20:01
neregistrovaný "Luky"
9. 8. 2005 13:51
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
9. 8. 2005 13:53
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:27
neregistrovaný "*s*"
10. 8. 2005 09:44
neregistrovaný "Karlyk"
9. 8. 2005 14:31
neregistrovaný "*s*"
9. 8. 2005 14:38
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:51
neregistrovaný "*s*"
9. 8. 2005 15:20
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 16:28
neregistrovaný "Jozki."
9. 8. 2005 16:59
neregistrovaný "Marko"
9. 8. 2005 14:15
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 15:17
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
9. 8. 2005 15:21
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 15:29
neregistrovaný "dCi"
9. 8. 2005 15:31
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 15:33
neregistrovaný "dCi"
9. 8. 2005 17:24
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
9. 8. 2005 19:12
neregistrovaný "dCi"
9. 8. 2005 19:54
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
9. 8. 2005 21:24
neregistrovaný "dCi"
9. 8. 2005 22:22
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 22:51
neregistrovaný "Honysek"
10. 8. 2005 09:51
neregistrovaný "Karlyk"
10. 8. 2005 09:55
neregistrovaný "pipo"
10. 8. 2005 20:09
neregistrovaný "Luky"
10. 8. 2005 09:50
neregistrovaný "Karlyk"
10. 8. 2005 09:59
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 13:45
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 13:58
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 14:06
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 8. 2005 14:11
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:16
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 8. 2005 14:22
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 21:49
neregistrovaný "jozef77"
10. 8. 2005 12:33
neregistrovaný "Micek"
10. 8. 2005 19:42
neregistrovaný "jozef77"
9. 8. 2005 14:10
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:20
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 14:28
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:40
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 14:43
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:47
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 14:55
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 15:21
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 15:32
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 16:23
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 8. 2005 16:42
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 14:04
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:04
neregistrovaný "miRec"
9. 8. 2005 14:26
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:34
neregistrovaný "miRec"
9. 8. 2005 14:41
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 15:04
neregistrovaný "Devil"
9. 8. 2005 15:07
neregistrovaný "dCi"
9. 8. 2005 15:08
neregistrovaný "Devil"
9. 8. 2005 15:10
neregistrovaný "dCi"
10. 8. 2005 20:14
neregistrovaný "Luky"
9. 8. 2005 15:10
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 15:34
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 15:49
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 16:25
neregistrovaný "Jozki."
9. 8. 2005 16:52
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 16:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 8. 2005 16:53
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 17:04
neregistrovaný "Marko"
9. 8. 2005 17:14
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 19:50
neregistrovaný "miRec"
9. 8. 2005 19:51
neregistrovaný "miRec"
10. 8. 2005 10:21
neregistrovaný "tamin"
9. 8. 2005 15:40
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 15:42
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 15:46
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 15:50
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 15:54
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 15:55
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 15:57
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 16:16
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 16:22
neregistrovaný "Jozki."
9. 8. 2005 16:17
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 15:52
neregistrovaný "U4"
10. 8. 2005 18:13
neregistrovaný "D"
9. 8. 2005 16:02
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 16:05
neregistrovaný "Viper"
9. 8. 2005 16:35
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 17:07
neregistrovaný "Viper"
9. 8. 2005 17:12
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 18:39
neregistrovaný "Viper"
9. 8. 2005 22:38
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2005 09:26
neregistrovaný "Viper"
10. 8. 2005 09:33
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2005 09:43
neregistrovaný "Viper"
11. 8. 2005 17:01
neregistrovaný "hajanen"
5. 4. 2006 10:07
neregistrovaný "anonym"
9. 8. 2005 16:44
neregistrovaný "Michal H"
9. 8. 2005 16:22
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 16:30
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 17:03
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 17:25
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 16:31
neregistrovaný "Tom"
9. 8. 2005 16:38
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 16:39
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 17:10
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 17:24
neregistrovaný "škodovák"
9. 8. 2005 17:27
neregistrovaný "GTI"
10. 8. 2005 07:46
neregistrovaný "škodovák"
10. 8. 2005 10:27
neregistrovaný "Cjoctavian"
9. 8. 2005 17:41
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 20:26
neregistrovaný "Tom"
9. 8. 2005 20:30
neregistrovaný "Tom"
9. 8. 2005 16:40
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 17:14
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 17:48
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 17:57
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2005 07:59
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2005 09:34
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2005 16:17
neregistrovaný "Lukas"
9. 8. 2005 18:00
neregistrovaný "VRS"
9. 8. 2005 18:03
neregistrovaný "trash"
9. 8. 2005 20:19
9. 8. 2005 23:23
neregistrovaný "147GTA"
10. 8. 2005 09:28
10. 8. 2005 12:15
neregistrovaný "lopez"
10. 8. 2005 12:59
neregistrovaný "147GTA"
10. 8. 2005 13:11
neregistrovaný "lopez"
11. 8. 2005 21:08
neregistrovaný "147GTA"
9. 8. 2005 18:38
neregistrovaný "Don"
9. 8. 2005 18:52
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 18:57
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 19:07
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 19:11
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 20:48
neregistrovaný "Tom"
9. 8. 2005 21:59
neregistrovaný "Tom"
9. 8. 2005 23:03
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 23:15
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 23:07
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 22:58
neregistrovaný "ZelvaVTi"
10. 8. 2005 08:03
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 20:39
neregistrovaný "Tom"
9. 8. 2005 22:30
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 23:26
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2005 08:36
neregistrovaný "Jozki."
9. 8. 2005 19:32
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 20:47
neregistrovaný "Micek"
10. 8. 2005 08:07
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 16:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 8. 2005 21:07
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 22:49
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 23:09
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 23:17
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 23:33
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 23:47
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 23:57
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2005 00:08
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 22:49
neregistrovaný "ZelvaVTi"
10. 8. 2005 08:44
9. 8. 2005 23:28
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 23:28
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 23:32
neregistrovaný "Gybby"
9. 8. 2005 23:34
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 23:40
neregistrovaný "Micek"
10. 8. 2005 07:30
neregistrovaný "Michal H"
10. 8. 2005 11:09
neregistrovaný "Micek"
10. 8. 2005 13:06
neregistrovaný "Michal H"
9. 8. 2005 23:50
neregistrovaný "Gybby"
9. 8. 2005 23:52
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 23:59
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2005 00:00
neregistrovaný "Micek"
10. 8. 2005 00:03
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2005 00:10
neregistrovaný "Micek"
10. 8. 2005 00:14
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 23:58
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 23:59
neregistrovaný "Micek"
10. 8. 2005 00:17
neregistrovaný "Gybby"
10. 8. 2005 18:32
neregistrovaný "D"
10. 8. 2005 18:51
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 7. 2006 13:58
neregistrovaný "LOPOLO"
10. 8. 2005 08:35
neregistrovaný "misoo"
11. 8. 2005 01:50
neregistrovaný "Fanda"
11. 8. 2005 22:58
neregistrovaný "skywalker"
12. 8. 2005 08:21
neregistrovaný "Karizma"
12. 8. 2005 19:44
neregistrovaný "Laci"
12. 8. 2005 19:50
neregistrovaný "laco"
12. 8. 2005 19:52
neregistrovaný "laco"
16. 8. 2005 17:20
neregistrovaný "*s*"
11. 6. 2007 22:12
neregistrovaný "mio"
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 13:21
R32
ale jo, pěkný.. ale GTI se mi líbí víc. ..vážně.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 13:25
Re: R32
Z tveho prispevku primo cisi neznalost Kdybys GTIho nekdy videl, tak bys to nikdy nenapsal!
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 13:27
Re: R32
Co děláš dnes v 16:00? Zbraně volím já
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 13:29
Re: R32
Miiiiiiiiiiiir!!!! To bylo mysleno dobre Prece nemuze tuhle 4% plecku s polovolantem a dokonce i bez skotske kostky na sedadlech srovnavat s BEJKEM!!!!! Jediny co je na tomhle "aute" zajimavy je pocet valcu motoru
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 13:44
Re: R32
no to bych si ani nedovolil, vzdyt to ani nemá J-Gate
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 13:46
Re: R32
ale vážně líbí se mi víc GTI jak byl prezentovanej v tý červený, než tohle R32
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 13:52
Re: R32
Tys uměl vždycky dobře počítat...
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 13:30
Re: R32
To by nedopadlo dobre Musel bych si vzit jeste Lonese a Ciella, jinak by to byla sebevrazda a moje zena by nedostala vyplacenou zivotni pojistku
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 13:42
Re: R32
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 13:42
Re: R32
fajn, vem si kolo..
neregistrovaný "Peter"
9. 8. 2005 13:33
hmmmmm
Pekne auticko ale radsej by som zvolil Astru GTC pripadne Civic Type-R pred tymto tazkotonaznym kriznikom
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "maRRio"
9. 8. 2005 13:35
Re: hmmmmm
A už jsi s tím jel?
Soudit auta u monitoru je sice snadné, ale trošku neobjektivní..
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 8. 2005 13:49
Re: hmmmmm
Golf a těžkotonážní křižník. S Evropanama je ale zábavy. Kdo bude chtít být in, mladistvý a hlavně vyznávat sportovní jízdu, bude muset jezdit v Polu nebo Smartu.
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 13:43
Golf
Nějak nerozumím, komu je to auto určeno? Když bych kupoval sporťák, tak koupím za stejný prachy 350Z a mám čistokrevnej sporťák. Ale dát megáč za Golfa... PROČ?
Rozbalit vlákno
60
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 13:50
Re: Golf
Protože chceš GOLFA. Tohle buďto chápeš, nebo ne. A když ne, tak potom kupuješ jiná auta... Když si s tebou sednu na dvě hodiny do putyky, tak tě dvakrát rozbrečím a třikrát rozesměju. Na závěr zavoláš svou Nokií k VW a objednáš 32 es. Jen tak. Meloun nemeloun. Tohle je kladivo na všechny přiteplalý sekačky na trávu co točej asi tolik co každá dobrá motorka.
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 13:56
Re: Golf
Právě že Golfa nechci. Když jsem byl malej a blbej (blbější), tak jsem ho chtěl, ale teď bys do mě mohl hučet hodiny tři. Klidně se zasměju a rozbrečím, ale za prvé nemám Nokii a za druhé nechci VW. Moje láska k Nokiím je totiž velmi podobná lásce k VW.
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 8. 2005 14:00
Re: Golf
Jé, taky si myslíš, že Nokia je VW mezi mobilama? To jsem rád, že nejsem sám.
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 14:17
Re: Golf
tak to já si nemyslím, hlavně je to nesrovnatelný..
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 14:22
Re: Golf
Nokia se snaží těžit ze své staré slávy 5110ky, kterou nabídla svou dostupností, jednoduchostí a lehkou ovladatelností širokým masám. Stejně jako kdysi VW Brouka nebo Golfa I. V tom ten příměr sedí. Dále byla ale tak zahleděna do sebe, že ztratila krok a spousta lidí ji i nadále kupuje, "protože je na ní zvyklá". Pár takovým lidem jsem zkusil doporučit jiné značky a už se k Nokii nikdy nevrátili. Je to podobné jako u toho VW, akorát od koupi auta tolik lidí nepřemluvíš Jinak si společnosti Nokia vážím, zejména její historie. Je to jednoduché, takže i Franta Motyka se s tím naučí zacházet a svůj účel mu to určitě dobře splní. Stejně jako ho odveze "Guru" do kostela a na nákup do Líídlu. Já preferuji ovšem jiné věci... Takže nekupuji ani Nokiu, ani VW
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 14:26
Re: Golf
hmm, nevim co vám na Nokii tak vadí, jasně je to masovka a často jí nenosí správný b** (GTIho slovo, nemam na něj patent), ale jinak jí není co vytknout, občas šlápne vedle, udělá velkou minelu v podobě různejch kombajnů..
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:35
Re: Golf
Mám Nokii asi pátou v pořadí a jsem spokojenej. Vrcholně. Za špicu považuji Motorola... ten plochej - elegance. Jo, a pár tejdnů nazpět jsme tu udělali asi 100 příspěvků k článku - GTI má Siemense na tělo. Teda jako auťák.
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 14:40
Re: Golf
Čekal jsem, kdy se ozveš, že máš Nokii
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:48
Re: Golf
Oceňuju na ní, že nemusím číst manuál, když si potřebuju zavolat. Ale je to tak, jak píšeš, síla zvyku. I když můj první byl Motorola... a měl jsem na ní kufřík Taková cihla. Párkrát jsem se s ní i ubránil...
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 14:54
Re: Golf
A to si vůbec nedokážeš představit tu krásu všech možných nastavení, které ti Nokia nenabídne. Zkus si někdy půjčit "složitější" telefon a otestovat ho. Čtení manuálu je nutné k vychytání všech detailů a dokonalostí. Víš, jak budeš nadšený, až zjistíš, o co jsi tolik let přicházel a kolik času jsi ztratil tím věčným potvrzováním potvrzených potvrzení? A pak... jednoho dne.... zjistíš, že ani už to VW nevidíš v takovém světle jako kdysi
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 15:14
Re: Golf
Ale já nemám Nokii za korunu. Nedávno jsem zjistil, že si s ním můžu i filmovat... no zkusil jsem to u mušle, co tam taky při tom máš dělat, viď Už nefilmuju P.S. všecko špica - foto, kalendář, sms, vyhovuje mi to. Fakt.
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 15:29
Re: Golf
... mzsle...
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 14:42
Re: Golf
já mám teď Nokii, předtím jsem měl Siemens, ani jedno mě nezklamalo..
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 14:52
Re: Golf
A o tom to je! Nic od toho necekas, nema te co zklamat Kdyz stejny pristup zavedes k produkci VW, tak budes stejne stastny jako GTI
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 16:21
Re: Golf
no jo, ale telefon, protože ho potřebuje si člověk může koupit i takovej co se mu líbí a nemusí mít fůru peněz ani za něj neplatí ručení.. kdežto káru, abych si koupil co se mi líbí....
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 16:28
Re: Golf
I káru si můžeš koupit, jaká se ti líbí. Jen musíš lovit v dostupných vodách. Věřím, že i tam něco najdeš
neregistrovaný "Franta Motyka"
24. 8. 2005 22:50
Re: Golf
Hele, vo co ti jde?
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 14:00
Re: Golf
no s těma přiteplalejma sekačkama... jako by tu někde byl dCI
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:19
Re: Golf
Neurážej mně. Asi nevíš jak se rodí "hvězda" jménem dCI - to si vezmeš někoho, kdo píše a pokusíš se ho parodovat. Jenže přitom zjistíš, že na víc nemáš, tak píšeš stále dokola jednu větu... tak takhle tu vznikl ten dCI. Myslím, že se tu královsky bavíme, na poměrně slušné úrovni. Takže přežijeme i dCI. Ale je to poučné z hlediska lidské psychiky...
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 14:22
Re: Golf
no né, ale tak že by ostatní auta ve stejný třídě byly jen přiteplenejma sekačkama, tak takovej argument bych čekla jen od dCI..
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:45
Re: Golf
Míčku... znalci z klubu ví kam mířím... P.S. nadsázka, kapišto?
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 16:22
Re: Golf
no jo, učím se..
neregistrovaný "dCi"
9. 8. 2005 14:50
Re: Golf
Klídek bouráku, ještě pár příspěvků, zvykneš si a začneš si se mnou notovat. A třeba si i koupíš Thalii.
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 16:23
Re: Golf
nééééé NaThalii nebrat...
neregistrovaný "Tibby"
9. 8. 2005 14:46
Re: Golf
..a nikdo si nevšiml mého rozboru, který jsem napsal v diskuzi pod Leónem..achjo, život je nespravedlivý
neregistrovaný "dCi"
9. 8. 2005 14:51
Re: Golf
já ho četl. Mám-li být upřímný, tak jsem se zpotil a bejkařsky zasmál.
neregistrovaný "Tibby"
9. 8. 2005 14:54
Re: Golf
Ale? A strefil jsem se alespoň v něčem?
neregistrovaný "dCi"
9. 8. 2005 14:57
Re: Golf
Kromě té Thalie ve všem.
neregistrovaný "Tibby"
9. 8. 2005 14:59
Re: Golf
Jsem rád, že Ti nechybí smysl pro humor
neregistrovaný "anonym"
9. 8. 2005 15:07
Re: Golf
Preco dCI alebo DCI? Jeho nick sa pise dCi... presne tak ako skvely motor od Renaultu. Pise snad niekto GTi? Alebo gTI?
neregistrovaný "dCi"
9. 8. 2005 15:13
Re: Golf
Jéééé! Konečně! Konečně heterosexuální bejk, kterej mi rozumí. Sice zatím anonymní, ale je to první vlaštovka. Díky chlape, posílám ti jedno zpoceně dělnický podání ruky!
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 16:25
Re: Golf
pardon, já moc renaulty nesleduju, tak jsem to asi odstartoval já, s tím špatně napsaným dCi
neregistrovaný "Luky"
10. 8. 2005 20:01
Re: Golf
..Heh, asi pujdem do ty putyky, protoze bych rad vedel Tvy argumenty :-P Golf ztratil krasu, jeste 4.generace byla fajn, ale tohle je auto tak akorat pro zensky, to A3 je teda uplne jinde a ctyri kruhy jsou ctyri kruhy :-D
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
9. 8. 2005 13:51
Re: Golf
Proc? No treba proto:

1) Nekdo nechce napadne auto (aby ohromoval sousedy), ale "vlka v rouse berancim".

2) Nekdo nechce mit vic aut (pro rodinu, pro zabavu, na nakupy, na zimni dovolenou do hor, ...). Nekdo proste treba chce mit jen jedno auto, se kterym bude jezdit jak po meste do prace, tak blbnout o vikendu. Auto, do ktereho da rodinu i nakupy a presto muze ject 250 po dalnici.

3) Nekdo treba nechce auto u ktereho se permanentne musi soustredit na rizeni, zejmena na praci s plynem, aby ho nepredjel zadek.

4) Nekdo treba chce auto s nahonem na 4 kola

5) Nekdo nechce 350Z treba proto, aby si o nem lidi nemysleli, ze chce delat frajera, ze chce sportak, ale nema na Porsche a tak voli levnou asijskou alternativu.

6) Atd.... 350Z a R32 jsou proste naprosto jina auta a i kdyz maji podobnou cenu, maji zcela rozdilne kupce a nijak zvlast si nekonkuruji.
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 13:53
Re: Golf
neregistrovaný "*s*"
9. 8. 2005 14:27
Re: Golf
Napsal jsi to hezky, jen bych z mého pohledu poopravil polovinu bodu 5)
To,co si o mém aute myslí okolí, to co si lidi myslí,že já s tím autem budu,chci,anebo nechci dělat - to je mi úplne ukradeno. Tenhle druh komplexu má ale asi hodně lidí. Když nato mám peníze,když mám ostatní priority vyřešný, tak si koupím jen to,co chci já. A jestli pak můj soused praskne vzteky a bude mě pomlouvat, že natom neumím jezdit po dvou,..tak to si akorát tak zývnu.
neregistrovaný "Karlyk"
10. 8. 2005 09:44
Re: Golf
Kdyz jen puka vzteky, tak je mi to u *.Horsi je kdyz ti to objede klicema
neregistrovaný "*s*"
9. 8. 2005 14:31
Re: Golf
Překlikl jsem se GTI. Muj předešlý příspevek samozřejmě nepatřil Tobě.
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:38
Re: Golf
Jo, ale pozor... před promocí je to trochu jiné, než po promoci Lidská závist... tak opatrně. Neboť slova Havla pronášená nezapomenutelně Landovským: Lidi sou veliký ***...
neregistrovaný "*s*"
9. 8. 2005 14:51
Re: Golf
jojo, dostal jsem stejné varování ze všech, (zatím pořád)přátelských stran. je to smutný.
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 15:20
Re: Golf
Jo, smutný a pravdivý. Lidem nevadí, že maj málo... lidem vadí, že maj míň než soused...
neregistrovaný "Jozki."
9. 8. 2005 16:28
Re: Golf
Pravda. Bohuzial.
neregistrovaný "Marko"
9. 8. 2005 16:59
Re: Golf
....a ze ta veta neplati na rozum. Tam obvykle nevadi ani to malo, a vobec uz nie, ze menej ako sused....
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 14:15
Re: Golf
Připomínáš mi typického zakomplexovaného ustrašeného čehůna, který se bojí vykukovat z řady, aby mu někdo neurazil nosánek. Všechno co je jiné a cizí, tak je špatné, viď? R32 není obyčejné auto pro ježdění na nákupy apod. Od toho tu je civilnější verze GTI. Proto říkám, že nechápu smysl R32jky. K tvé oponentuře: je spousta aut, která jsou pro tvé důvody (nákup, ježdění do práce, zimní dovolená, blbnutí o wkndu, atd.) lepší než zmíněný R32. Pokud do auta hodláš naložit rodinu a jet 250, tak je jasné, že žádnou nemáš, nebo jsi totální idiot (ať už v tom co píšeš, nebo v tom co v životě skutečně děláš). Pro někoho zase může být trapné předvádění jízda v Seatu Leon Cupra, protože dotyčný nemá ani na tu "levnou asijskou alternativu" v podobě 350Z. Odpověď na moji otázku jsem v tvém příspěvku vskutku nenalezl.
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
9. 8. 2005 15:17
Re: Golf
Ani nebudu psat, co mi pripominas ty.
Jen musim rict, ze namam rad lidi, co druhe analyzuji, soudi je, vedi o nich vsechno lepe, nez dotycni sami o sobe.

A uz vubec nechapu vety typu "od toho je tu civilnejsi verze GTI". Co jses zac, ze urcujes, co je tu od ceho? Co kdyz nekomu GTI nestaci, ma rad zvuk sestivalce, nema rad preplnovani, 147kW je mu malo, nebo proste chce ctyrkolku? Co jsi za poloboha, ze urcuje, co je jeste akorat a co uz je prehnane ci divne?

Ano, spousta aut je na jezdeni na dovolenou ci nakup lepsi. Ale tezko ti daj za stejny peniz i stejne svezeni. Octavia Combi TDI je na dovku lepsi, ale zase nejede. Mercedes C55AMG Combi ke urcite lepsi jak v jizde na dovolenou, tak v jizdnich vykonech, stoji ale zase o dost vice. Takze nechapu, co resis. Pockej si, jak se bude R32 prodavat a pak neco rikej.

A dale: kdo o nekom pise, ze je idiot, jen ukazuje, ze sam je hooodne velkej idiot.

A jeste dale: Leon Cupra bylo auto, ktere nabizelo 165kW za VELICE slusny peniz v dobe, kdy treba 350Z nebylo ani na rysovacim prkne. Navic nekomu muze prijit vyhodne koupit si auto s technikou Audi za velmi vyhodny peniz. Ale to uz je hodne offtopic.
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 15:21
Re: Golf
Ano, nechápu, když má někdo tebou popsané požadavky na auto, proč chce Golfa. To mi ale asi nevysvětlíš... Viď?
neregistrovaný "dCi"
9. 8. 2005 15:29
Re: Golf
Technika Audi? Máš na mysli ten reklamní náskok, nebo pravé a originální koncernové díly, které najdeš v každé Octavii SDI?
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 15:31
Re: Golf
Proč mu kazíš sny?
neregistrovaný "dCi"
9. 8. 2005 15:33
Re: Golf
Sem snad bejk, nebo ne?
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
9. 8. 2005 17:24
Re: Golf
Nez zacnes plkat, koukni se treba na ETKA a ukaz mi, jake dily ze to ma O-SDI a Leon Cupra spolecne.
neregistrovaný "dCi"
9. 8. 2005 19:12
Re: Golf
Moment teď jsi mě zarazil. Oni nějaké díly NEMAJÍ společné???
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
9. 8. 2005 19:54
Re: Golf
To si delas legraci, nebo jsi takovy ignorant?

Opravdu si myslis, ze vsechna auta na shodne platforme maji vsechny dily spolecne? Tedy ze treba O1 SDI ma stejne dily jako Audi S3, Audi TT, Leon Cupra?
Ano, treba nejakou packu ci klicku, ale uz treba ani loziska v kolech nejsou samozrejme stejna (ale to bezny clovek nevidi, ze - ten vidi jen ty packy).
neregistrovaný "dCi"
9. 8. 2005 21:24
Re: Golf
Každý můj názor tady je ještě pevnější než nejtvrdší skála, takže si legraci nedělám. Na tvou otázku, zda jsem ignorant... to jsi takový slovní fetišista? Opravdu si myslíš, že si myslím, že všechna auta na shodné platformě mají všechny díly společné? To by pak byla O1 SDI, S3, TT, Leon k nerozeznání, no ne? Já jsem chtěl říct, že technika Audi není žádnej náskok, nýbrž docela normální průměrný koncernový díly, běžně se používající napříč několika koncernovými značkami, včetně skvostů typu Octavia SDI. Reagoval jsem na tvoji větu: "Navic nekomu muze prijit vyhodne koupit si auto s technikou Audi za velmi vyhodny peniz." Zkrátka bych tu techniku Audi raději moc neoslavoval, příjde mě to jak zaslepenost a nevědomost.
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 22:22
Re: Golf
Opravdu si myslíš, že si myslím, že všechna auta na shodné platformě mají všechny díly společné? To by pak byla O1 SDI, S3, TT, Leon k nerozeznání, no ne? Se chlapec nechal tak unést, že si to po sobě ani nepřečetl
neregistrovaný "Honysek"
9. 8. 2005 22:51
Re: 350 Z
Musím se přidat na stranu Leonarda. Dnes jsem poprvé na vlastní oči viděl šedivou, tolik oslavovanou 350 Z. Teď nebudu hodnotit jízdní vlastnosti ani techniku, ale dle mého názoru se jedná snad o nejšerednější sporťák za hóóódně dlouhou dobu! Nevím, nebylo na něm nic, co by mě chytlo . Všude divné prolisy, trochu to vypadalo, jako kdyby na něj něco těžkého spadlo a to auto se rozplizlo.
neregistrovaný "Karlyk"
10. 8. 2005 09:51
Re: 350 Z
A jel si v nem nekdy ty hodnotiteli ???
Zkus to a budes valit kukadla
neregistrovaný "pipo"
10. 8. 2005 09:55
Re: 350 Z
Běž domů, meleš z hladu...
neregistrovaný "Luky"
10. 8. 2005 20:09
Re: 350 Z
..a Renault technika je dal?
neregistrovaný "Karlyk"
10. 8. 2005 09:50
Re: 350 Z
Proc to srovnani s levnou asijskou alternativou ???
Ja ji mam a za nic na svete bych ji za Golfa nevymenil i kdyby byl zlatej.
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2005 09:59
Re: 350 Z
To já bych ji klidně vyměnil, kdyby byl ze zlata. Prodal ho do sběrných surovin a šel koupit pořádný Auto
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 13:45
250 SCHODŮ DO NEBE
Hergot... to je téma. Bejci bejků, přijíždí GURU všech GURU. 250 schodů do nebe. Tohle to chce LED ZEPPELIN, to chce ten Plantův ječák, to chce mít Page zaseklýho v temeni... Protože ten stříbrňáček, pokud s tebou nehne, tak seš buď těžkej válečnej veterán, nebo ti nikdo v mateřský nevysvětlil, že tak, jako je Bůh nad námi, a maminka nad tebou, je tu ještě jedna modla - GOLF na třicetidvou kartách. Podívej se dovnitř a zatají se ti dech. Všechno, jo všechno jen pro bejka. Žádný teplý bundy, shoď to ze sebe, pusť klimačku, nastav tam ostrý brejky od Johna Bonhama (jo, Johne, tvoje kladiva stále buší a buší) a rozpal těch 250 mustangů - sesuň se na sedadlo, seřiď zpětný a zatáhni pupek. Scvakni pas a zasuň jedna. Popusť mu uzdu a stáhne se ti hrdlo, cejtíš to až v kostech jak se dere dopředu, sevři věnec až ti zbělaj kotníky a drž to pevně, jo pevně, Ten riff z Whola Lota Love ti sžírá mozek, motor řve plnejch pět a blíží se ti ostrá pravá, těsně před ní natvrdo podřaď na dvě a dej bacha, at ti nevypadne Wrigleys z dásní, trhni pravačkou a hrábni mu do slabin... proletíš to na čáře, jo, na čáře života, na čáře rozkoše... tam pak na konci cesty prodávaj náhradní slipy. Na to nezapomeň. Tak jo, konečně je tu auto.
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 13:58
Re: 250 SCHODŮ DO NEBE
no tak.. myslím, že jestli na něco chtěl někdo použít hudbu etalonu etalonů Led Zeppelin, tak to byl myslím Cadillac, ale nerad bych se plet, možná to byla tehdy jiná americká značka.. bývalý kamarád měl GIII, nebylo to GTI, ani R32 a pokud si vzpomínám, poslouchal tam vždycky mejdny nebo brichtu... to snad nechceš srovnávat se Zeppelinama.. říkej si tomu jak chceš, ale tohle auto si zas tolik chvály nezaslouží, nebo aspoň ne tohle přirovnání. ale třeba včera 8.8. 1955 byl prý vyroben miliontý brouk, což je taky ikona... já vím, namítneš, že Golf je svým způsobem nástupce, ale myslím, že Golf je ikona právě proto, že si našel taky cestu k hodně lidem, ale to určitě nebylo kvůli těmhle überguru verzím, ale kvůli obyč autům.. //p.s. zajímalo by mě, bez nějakých příměrů, nebo spíš bez tý prózy okolo, proč považuješ VW, resp. celý ten koncern, za tolik nad ostatními, klidně mi to pošli na mail, jestli to nechceš prezentovat zde.. opravdu by mě to zajímalo, třeba za tím je něco osobního, nějaký vzpomínky nebo zkušenosti, nebudu se ti smát, ani tě hanit, jen bych to rád věděl..
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 8. 2005 14:06
Re: Led Zeppelim
Máš pravdu. Od roku 2002 používá Cadillac "Rock and Roll" ve svých reklamách. Při detroitské premiéře konceptu Sixteen hráli "Kashmir". Led Zeppelin hraje Cadillac i v nové reklamě na STS, jejímž námětem je to, jak Cadillac evropským a japonským limuzínám "zkazil party". Myslím, že GTI se časem prostě musí změnit na Caddy fanatika, jestli chce i nadále poslouchat stejnou muziku.
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:11
Re: Led Zeppelim
Je-li to tak, tak mě má Caddy na lopatě.
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 8. 2005 14:16
Re: Led Zeppelim
V klidu se usaď a připrav se na můj závěrečný úder: Robert Plant je fanda Cadillacu. zdroj: [odkaz]
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:22
Re: Led Zeppelim
Tak to je zpráva
neregistrovaný "jozef77"
9. 8. 2005 21:49
Re: Led Zeppelim
LED ZEPPELIN je dobrý, ale niet nad DEEP PURPLE a ich Child in time!!!
neregistrovaný "Micek"
10. 8. 2005 12:33
Re: Led Zeppelim
ne ne tohle LZ ne DP.. ne ne, kabriolety jen Infinity ne Nissan
neregistrovaný "jozef77"
10. 8. 2005 19:42
Re: Led Zeppelim
DP je number one.
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:10
Re: Led Zeppelim
Krásné... milé... Míčku, čti mě tady... pokud tě nebudu nudit, tak mě čti... píšu to stále dokola... uprostřed toho kola je - VW. P.S. Včera jsem ti u Leona popsal toho bejka, postupně se dopracujem ke všemu. P.P.S. Nemohu tu přece najednou zobrazit román.
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 14:20
Re: Led Zeppelim
no jo, ale romány jsou na mě moc dlouhý... napiš to jako povídku
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:28
Re: Led Zeppelim
Už jsem jich tu napsal asi dvacet. Vlastně mohl bych napsat pokračování Bertoňáka - tak za chvíli to hodím dolů.
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 14:40
Re: Led Zeppelim
já myslel povídku délkou, né obsahem, chtěl jsem znát nějaký fakta, bez omáčky. né že by si neuměl psát, ale spíš abych to pochopil tak jak si myslel a nevznikaly nějaký nedorozumění..
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:43
Re: Led Zeppelim
...kkkdyž já umím jen ty omáčky .... ...
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 14:47
Re: Led Zeppelim
no tak jí ale trochu nařeď, a hoď to dolu
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 14:55
Re: Led Zeppelim
Na to ze jsi tak vasnivy zastance nemecke produkce, tak nesplodis ani klobasu se zelim a delas jen ty francouzsky omacky Na poradnej steak pro bejky je tu Lones!
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 15:21
Re: Led Zeppelim
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 15:32
Re: Led Zeppelim
Dneska mam rejpavou, tak si to del aspon 3 a hlavne v kliiiiidu
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 8. 2005 16:23
Re: Led Zeppelim
Buď na GTIho hodný. Dneska zjistil že ten největší hudební bejk nevrže ke Golfu, nýbrž je pečený vařený u pravé maskulinní zábavy - Cadillacu.
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 16:42
Re: Led Zeppelim
Ale ja na nej jsem hodny Jen jsem dneska nejakej nenalozenej a vim, ze GTI to ode me bez problemu unese a neurazi se Tak proto to odnasi on
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:04
MALÉ LETNÍ REPETE
Jsou auta, co se snaží vypadat. Jsou taky auta co nevypadaj vůbec. Jsou auta, která projedou kolem tvejch uší, když stojíš na chodníku ve frontě na parmanentku na metro a tabe ty uši brněj ještě tejden. Jsou auta, který tě šlehnou přes konečky prstů a tebe mrazí, jen si na ně vzpomeneš. Jsou auta, co ti vyrvou srdce a ty víš, že se nikdy neopustíte. Vím, že je možné přicházet k odpočaté 911 a už na dálku cítit to chvění uvnitř mozku, to vzrušení těsně před tím, než se sesuneš do sedadla. A ještě nevyjedeš. Ještě chvíli. Sedíš, položiš ruku zvolna na koženej volant, lehce zkusíš vůli řadičky, sem tam, sem tam. Pak pozvedneš oči šikmo vpravo, seřídíž zpětný, nakopneš to a seš v tom až po uši. Už není auto, nejsi ty, není vzduch a není slunce. Je to všechno dohromady. Plná dvě, plná tři, Seš tam a nikdo, nikdy na světě neví co cejtíš. Uvnitř zatáčky ti to buší na 150ti za minutu, řve to za tebou, dáváš kontra a ve zpětným sleduješ jak gumy vyryly do silnice tvou tvou křivku rozkoše... --- V sedumdesátejch létech dali do Golfa1 kostkovaný sedadla, nadejchli motor a do zadu napsali GTI. A Ti kluci přicházeli k tomuhle divnýmu (bez zadku) autu a zničeho nic cítili to vzrušení, měli jeansy s našitejma kapsama a košile s třásněma, protože prej tam za mořem ve Frisku to teď pár maníků tvrdě rozjelo proti establišmentu. Jsou "on the road" a má to grády. Tak ti kluci si sedli tady v Evropě na ty kostkovaný sedadla, a ještě nenastartovali těch 115koní. Zkusili vůli řadičky, seřídili zpětné a - a pak do toho řízli. A ti kluci cejtili, jak jim volanty tečou ve vlásenkách v rukou, a cejtili, jak je ty jejich předky tahaly dopředu a zpívali si se svejma stopetaosumdesátkama Semperit a s Beatles tu nekonečnou árii, Let it be, Let it be. Jo. jo, nech to bejt. Dole, když se přehoupli pres vrcholky Alp to na ně zkoušeli kluci v červenejch zaprášenejch alfách Giulia, a to teda byly řežby. Ješte dnes jsou tam v pangejtech stopy těchhle závodů... Dneska, dneska už se nebude honit se zaprášenou Alfou, dneska asi kluci už před nastartováním nedaj jen tak ruku na volant a nepohladěj řadičku.... Nebo jo? Hergot bejci, kde jste? Kde je to chvění? Kde je ten prach? Vlezte do toho. A je jedno, jestli je to gti, nebo červená alfa 147. Sesuňte se na sedadla, položte ruku lehce na volant a pohlaďte řadičku. Zvedněte pohled šikmo vpravo a seřiďte zpětný...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "miRec"
9. 8. 2005 14:04
GT vs. hothatch
Na prvy pohlad zaujimava ponuka. Kompakt, sest valcov, 4WD. 250k. Citacie z dob davno minulych - dvojita koncovka vyfuku ala VW Chrobak. VW pokracuje v tradicii. Najprv GTI I. Potom Golf III. VR6, prvy seriovy sestvalec v kompaktnej triede. Ale staci to aj v sucasnosti? Staci to v porovnani s konkurenciou? NIE. Jednotka od BMW ma z trojlitra 265k, zadny nahon. Za tu istu cenu. R32 je auto pre ludi, ktori nevedia, co je to hothatch. Ale chcu mat nieco vynimocne a popritom najsilnejsieho Golfa. Ak Golf, tak GTI. Pockejme si na hardcore verziu, ktora ma mat 240k a samosvorny diferencial. Vykonova hmotnost bude podstatne lepsia ako ma R32. A GTI bude zarucene rychlejsie na okruhu. Ale POZOR. Ani VW si nemysli, ze R32 je hothatch. Pitchesrieder si na vysvetlenie rozdielu medzi R32 a GTI zobral priklad od svojho predchadzajuceho zamestnavatela: R32 je 540i a GTI je M5. Takze povazujme R32 za grandturismo a sportaky nechajme ostatnym rybkam v akvariu. Moj tip: 130i.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:26
Re: GT vs. hothatch
Tak to je výbornej tip. Přes palec si tipnu, že je o čtvrt melounu dražší. Ale bez ohledu na peníze, velké eso, drzoun s klasou na 10 let dopředu. Tohle umí jen Evropa. P.S. Golf je prostornější...
neregistrovaný "miRec"
9. 8. 2005 14:34
Re: GT vs. hothatch
Prave, ze nie Podla clanku ma R32 v Nemecku stat 32000. 130i podla oficialneho cennika stoji 32500. Tych 500 euro si rad priplatim. P.S. to je pravda
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 14:41
Re: GT vs. hothatch
SRN je jiná cenotvorba. Malá trojka od BMW stála tolik co GTI a tady byla cca o 150 dražší... Žiji poblíže Řípu tak bude zajímavě, jak nastaví ceny tady. Jinak nad krásou jedničky žasnu
neregistrovaný "Devil"
9. 8. 2005 15:04
OPC
Astra OPC je lepsi!!!!!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "dCi"
9. 8. 2005 15:07
Re: OPC
To je sice možné, ale Mégane Trophy je ještě lepší!!!!!
neregistrovaný "Devil"
9. 8. 2005 15:08
Re: OPC
No jo,ale megane trophy neni seriovka!!!!
neregistrovaný "dCi"
9. 8. 2005 15:10
Re: OPC
To že se k nám nedováží neznamená, že to není sériovka!!!!!!
neregistrovaný "Luky"
10. 8. 2005 20:14
Re: OPC
Posli mi prosim link prodejce tohoto serioveho vozu..dik
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 15:10
TADY BERTOŇAK (11)
Zdravím vás z Ruzyně. Pořád stříháme s Jardou metr. Teda Jarda stříhá to pásmo, vyfás za Pendolíno víc. Ach Pendolino, to byla tuning-facha...táborák v jídelňáku... křídlo z tupoleva... jo,jo... Dobrá zpráva je, že jsme s Jardou konečně spolu na cele. Horší je to, že nás svěděj ruce. Jako na tuning. To víte, po večerech tu vzpomínáme na naši dvougaráž, jak tam nesvítí světlo. Zatím holt tuningujem co můžem. Minulej tejden začal Jarda tuningovat mě. Když mi to oznámil, bál jsem se, aby mi nechtěl udělat na hlavě cabriolet, ale nakonec to dobře dopadlo. Jarda říká, že je to epesní. Já nevím, co je epesní, tak nehodnotím. Každopádně ten můj tuning předvádím na vycházce celýmu patru. Jarda mi pomocí zabroušený lžíce a kečupu totiž vytetoval na záda GOLFA. Er třicetdvojku. Jo, rudýho GOLFA, jdeme i v lochu s dobou, to je znak klasickejch tuningářů. Řeknu vám, to tetování, to bylo horší, než instalovat tenkrát to zákluzný dělo do Leona... jo vzpomínáte jako já... sáně místo sedaček, signální nádražácký lampy... to bylo něco. Ta bolest ale za to stála. Když se předkloním a rozpažím, otevřou se u GOLFA dveře. Výborný je to taky když "musím". Chápete? Jarda přitom vždycky říká, že GOLFOVI ňák prská vejfuk. Tomu nerozumim, tak nehodnotím. Prostě my, ortodoxní tuningáři si práci najdeme vždycky. Ted mi zrovna Jarda říkal, jestli nechci ztuningovat řadičku. Nechci, prostě nechci, na řadičku tu nikoho nepustim. Ani Jardu. Tak, tuning vorever. P.S. Z Alfy se ještě neozvali, asi neví, kde je Ruzyně. Ale už to máme za pár...
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 15:34
Re: TADY BERTOŇAK (11)
Ty vole, ja se lekl, ze kdyz se predkloni a rozpazi, tak se ve dnerich objevi Dezo a nacpe mu svoje bezzakluzovy delo do vyfuku Jinak klasa
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 15:49
Re: TADY BERTOŇAK (11)
neregistrovaný "Jozki."
9. 8. 2005 16:25
Re: TADY BERTOŇAK (11)
Bertonak ma vkus. Keby tuningoval MB a znak "terc" mal na zadku tak by si v base aj pekne uzil.
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 16:52
Re: TADY BERTOŇAK (11)
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 8. 2005 16:28
Re: TADY BERTOŇAK (11)
Koukám že Bertoňák začíná být mládeži nepřístupno.
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 16:53
Re: TADY BERTOŇAK (11)
Přiznám, je to trochu ostřejší... Ale Tabasco je Tabasco
neregistrovaný "Marko"
9. 8. 2005 17:04
Re: TADY BERTOŇAK (11)
....Bertonak...za chvilu bude mat IAA. Tam bude novych aut! To nebude moct povedat: Nevim, nehodnotim. Dufam, ze tam pojde .... A zhlaidne svojim odbornym okom!
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 17:14
Re: TADY BERTOŇAK (11)
Jak Bertoňák, tak Jarda čekaj na amnestii. Snad to vyjde. Žádost o milost byla zamítnuta z důvodů estetické genocidy, páchané na autech v době míru
neregistrovaný "miRec"
9. 8. 2005 19:50
Re: TADY BERTOŇAK (11)
neregistrovaný "miRec"
9. 8. 2005 19:51
Re: TADY BERTOŇAK (11)
takze este raz... Uz sa tesim na slubovanu reportaz
neregistrovaný "tamin"
10. 8. 2005 10:21
Re: TADY BERTOŇAK (11)
tak to je maso drsnější než rammstein.Jen tak dál
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 15:40
1.4 turbo
Tak jsem se zeptal mého australského kámoše na názor ohledně toho motoru. Odpověď si asi přeložíte sami: lol waste of time
BUZZZ BUZZZZ BANG cofff.....
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 15:42
Re: 1.4 turbo
No jestli zrovna sedel ve svem Holdenu V8 tak ho chapu
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 15:46
Re: 1.4 turbo
Ne, má Jaga 4,2 V6
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 15:50
Re: 1.4 turbo
Tak to máš dobré kámoše, ale kladeš jim nepatřičné otázky.
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 15:54
Re: 1.4 turbo
Protinozci maj vzdycky neco extra 4.2 V6? Bezne to byva V8 Ale jinak ta nejlepsi volba i kdyz ten Holden ....
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 15:55
Re: 1.4 turbo
Je invalidní důchodce, tak má jen V6 no
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 15:57
Re: 1.4 turbo
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 16:16
Re: 1.4 turbo
hmm, být v austrálii invalida asi není taková facha jako u nás.
neregistrovaný "Jozki."
9. 8. 2005 16:22
Re: 1.4 turbo
Skus sa spytat niekoho co ma 10 rocnu Mazdu 1,6.
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 16:17
Re: 1.4 turbo
chci mít kamarády z austrálie..
neregistrovaný "U4"
9. 8. 2005 15:52
hmmmm...
BMW 135i COMMING SOON... HASTA LA VISTA, BABY... BMW Power Forever!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "D"
10. 8. 2005 18:13
Re: hmmmm...
Jo no, a jestli třeba pak i M1
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 16:02
Kolik se jich asi u nás prodá?
Posledních R32 se u nás prodalo mín než prstů na jedný ruce. Jestli vůbec nějakej Slušně vybavený to příjdě minimálně na 1,3mil. a kdo by si to pak taky z rozumně uvažujících lidí koupil, když má na výběr ikony jako BMW 130i, Imprezu WRX nebo STi, Mitsubishi EVO. Napadaj mě akorát tak ty skalní příznivci značky, kterým bude jedno že jezdí v dražším a horším autě než nabízí konkurence.
Rozbalit vlákno
36
neregistrovaný "Viper"
9. 8. 2005 16:05
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Jenze ty auta co jmenujes jsou proti tomuhle seriovka... nic vyjimecnyho... nuda... Jedes pomalu po namesti a slysit to - ty vole, R32. Tu sem tu jeste *nevidel... To u STIcka nezazijes
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 16:35
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
No a tímhle akorát potvrzuješ to co jsem napsal. A to je to že R32 je akorát pro maséry VW co budou jezdit jak pišeš pomalu po náměstí. No a ty ostatní co se v autech vyznaj a jde jim hlavně o to co to auto umi a ne jak vypada vevnitř či zvenčí tak ty si vyberou jak ty pišeš sériovky u konkurence.
neregistrovaný "Viper"
9. 8. 2005 17:07
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Masery? to ne, spis pro lidi co nepotrebujou jezdit v kazdy zatacce bokem, ale staci jim "pouze" pohodlne a bezpecne rychle cestovani. Na zvladnuti potencialu napr. eva ma jen par vyvolenych, zbytek vyuzije jeho schopnosti tak na 50% a prave pro ty je tu golf. Umozni jim cestovat stejne rychle aniz by si ve meste na dlazbe prekousli jazyk a na dalnici pri kychnuti lytali z pruhu do pruhu. Neni to zavodak, asi jsi to auto dostatecne nepochopil...
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 17:12
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Pohodlné cestování v Golfu a ještě navíc RS32 Tolik jsem se už vážně dlouho nezasmál!!! Fakt moc děkuju! Hahahaha
neregistrovaný "Viper"
9. 8. 2005 18:39
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Tak tohle mi budes muset vysvetlit. v R32 sem nejel ale mas snad neco proti klasickymu golfu? (z hlediska komfortu)
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 22:38
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Svez se někdy francouzským autem střední třídy, nebo americkým... poznáš, co je komfort. A v životě pak už nevyřkneš takovou neomalenost, že Golf je po-ho-dl-né nebo komfortní auto Já si přesně pamatuju na ten pocit, když jsem přesednul ze Škody 105 do Fabie. Byl jsem unešenej, ale pak jsem začal poznávat dál...
neregistrovaný "Viper"
10. 8. 2005 09:26
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Peugeot 407SW povazuju za francouzske auto stredni tridy ale komfortnejsi se mi nezdal... Je to otazka osobnich preferenci, ja mam radsi tvrdsi sedaky a urcite nebudu sam...
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2005 09:33
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Tak to je potom těžký, když ti přijde pohodlnější dřevěná lavice před měkkounkým sófa
neregistrovaný "Viper"
10. 8. 2005 09:43
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Prave... Mekky neni synonymum pro pohodlnny...
neregistrovaný "hajanen"
11. 8. 2005 17:01
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
mekky neni vzdy lepsi nez tvrdy, ze.
Jinak ja davam prednost drevene zidli pred sooofa. A skodovce pred zabozrouty.
neregistrovaný "anonym"
5. 4. 2006 10:07
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
sdfasdfasdf
neregistrovaný "Michal H"
9. 8. 2005 16:44
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
No, že by se lidé neotáčeli za STIčkem a neukazovali na něj prstem, to se stává málokdy, kdežto toho Golfa pozná pouze pár informovaných, zbytek ho bude považovat za 1.4 s velkejma kolama. To je ale buřt. Konečně koncern od uvedení Golfa GTI představil něco o čem má smysl se pozitivně bavit. Pokud to nezmrví cenou jako v případě předchozí verze, tak to jistě stojí za zařazení do hledáčku. Jenom opět a znovu nám VW potvrzuje, že se z nás snaží nonstop dělat hlupáky. Tolika testy bylo dokázáno, že GTI s DSG a pádlama není v akceleraci rychlejší než manuál a tady se nám to snaží znovu nacpat... Ptám se proč? Mají snad jiné měřící zařízení? A nepište reakce typu, že proto, že se za to připlácí... Myslím, že to bude druhý povedený koncernový vůz.
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 16:22
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Hospodský bláboly o autech mě nezajímaj (nemyslím teď tebe, resp. tvůj příspěvek) mám na mysli to, o čem psal včera Lones - každej ti radí. Takže já myslím, že uvažuješ teď chybně. Oprosti se především od ceny. Jde jen o jedno - mrkneš dovnitř, omrkneš ho dokola a skončíš v šikmém pohledu zpředu - pokud tě setne, pak jsi ten pravej adept. Přece, jestliže si někdo koupí tohle auto, ví přesně, proč si nekoupí EVO. A platí to i obráceně. I když ti s WRX tvrdívají, že na vzhledu nezáleží. Tak s tím já nesouhlasím. Tady u té R 32 je důležitý pohon na 4 a "civilnost" vzhledu. Takže každá kára najde svého krotitele. Jde jen o to umět si představit, že někdo koupí tohle a někdo Civica. Oba by měli vědět proč. 80 procent lidí neví to - proč.
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 16:30
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
no to je mi článek bez omáčky.. a pod tohle se můžu taky podepsat /// GTI, ještě jsem nenašel tu odpověď, jestli jsem ji tedy nepřehlédl
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 17:03
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Nahoře je pokračování Bertoňáka. Odpověď s velkým "O" postupně...
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 17:25
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
já jsem asi jednoduchej, ale já to z toho nevyčtu.. snad až v tý Odpovědi.
neregistrovaný "Tom"
9. 8. 2005 16:31
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Přesně proto bych si raději místo R32 koupil M6 MPS za 1.1 mil v plný palbě
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 16:38
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
kdyby stálo M6 to co stojí M6
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 16:39
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Správně na tu jsem zapoměl a bude jich určitě víc. Akorát to má jednu chybu - to bys pak nebyl ten správnej bejk te spiš VWBEJK
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 17:10
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Jo, to je v pořádku... A vedle toho ovšem musíš vědět, že na světe je plno obrazů... jen zlomek je ovšem v galeriích... To ale není důležité... Co myslíš, perou se v Tokiu o R32? Neperou. Nikoli ovšem pro nedostatečnost R 32, ale protože tam jezděj v těch M6 MPS... Tak jen tohle snad k tvé úvaze...
neregistrovaný "škodovák"
9. 8. 2005 17:24
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Že škodovka ,RS bude se stejným motorem , jakej teď začal dávat VW do Golfa, docela jsme se kvůli tomu pohádali a já ti napsal , že budoucnost mi dá zapravdu , bohužel to ještě chvilku potrvá , protože Golf měl přednost a škodovka musí , ještě nějakej ten měsíc na tento motor počkat , ale parametry jsou takové , jak jsem ti udával..
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2005 17:27
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Myslíš ten 2.0 T FSI? Jo, já nevěřil, že by VW povolil do RS 200. A je tu článek, že fakt tam těch 200 bude. To je výborná zpráva ...teda doufám, teď nemyslíš, že tam dáte i tenhle šestiválec? Co?
neregistrovaný "škodovák"
10. 8. 2005 07:46
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Víš , když ,jsem si tě začal pomalu vážit , dáš takovou podpásovku.Řeknu ti to takhle , já jsem mluvil o motoru 3.2Již od náběhu Nové oktávky což je víc jak rok , byl připraven zásobník na zadní podlahu s označením 3.2Když jsem se ptal co to znamená , bylo mi zděleno , že se jedná o šestiválec , kterej by se mněl montovat do oktávek.
neregistrovaný "Cjoctavian"
10. 8. 2005 10:27
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
wow,to akoze mam chapat ze by tento motor niekedy mohol byt v Octi 2? Sa bojim,ze to je len vlhky sen.. Nebude skor v novom Superbe?
10. 8. 2005 23:21
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Jakou podpásovku? Je-li to tak a uvažuje se o tom šestiválci... no tak to je zpráva z nebes, ne. Držím Škodě všechny palce, tak nepiš o podpásovkách.
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 17:41
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Ano souhlsím s tebou v Japonsku se o R32 neperou a u nás už vůbec ne.
9. 8. 2005 20:17
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Tys nepochopil o čem píši. Tam se nezajímaj o 32 proto, že maj vlastní třicetdvojky. Chápeš. Jejich třicetdvojky... tak jako my tu máme vlastní MPS... Vidím, že pochopit to je nad tvé síly
neregistrovaný "Tom"
9. 8. 2005 20:26
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Docela by mě zajímalo kolik těch tvých R32 se v ČR prodá, budou stačit prsty na jedné ruce nebo budu muset použít obě Aby se těch M6 MPS nakonec neprodalo v ČR více než předraženejch R32.. To by byl teda gól pro všechny VWfanatiky. Ale fanatici maj štěstí, že M6 MPS bude pouze limitovaná érie a bude v nabídce pouze omezenou dobu
neregistrovaný "Tom"
9. 8. 2005 20:30
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
P.S. v Japonsku se o R32 ani prát nemohou, protože se tam VW nedováží. Japonci uvažují dost racionálně (na rozdíl od Evropanů) a takhle předražené auto by si tam moc lidí nekoupilo. BTW lepší srovnání by bylo kolik se prodá M6 MPS a R32 v USA, protože to pro žádnou z těchto automobilek není domácí trh
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 16:40
Re: Kolik se jich asi u nás prodá?
Jo, jo, jo! Je dulezity vedet proc a vsechno ostatni je na nic!
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 17:14
Re: Sprite?
Image ja na nic. Upaluj k tankstelle...
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2005 17:48
Re: Sprite?
Ale houby sprite Ja to myslim jinak nez image! Vazne, kdyz vis proc sis to auto koupil, tak je to spravne, bez ohledu na znacku. Kazdymu je prd po tom cim jezdis, ale ty musis byt spokojeny. Ja GTIho chapu jak to myslel a souhlasim
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 17:57
Re: Sprite?
Já se nehádám, jen jsem volně navázal na poslední 3 slova tvého předchozího příspěvku. To jsou jen asociace v důsledku reklamní masáže A souhlasím i s tím zbytkem, jen prostě u RS32 nemůžu najít odpověď (viz. výše)
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2005 07:59
Re: Sprite?
To je jasny, protoze ty jsi svoje PROC nasel ve sneci ulite
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2005 09:34
Re: Sprite?
neregistrovaný "Lukas"
10. 8. 2005 16:17
Re: Sprite?
Soused ho má..Prej jich je jen 10 v ČR ofiko přes VW..Bylo jich nabídnu to jen 10 pro český trh,podobně jako u mého Evo 7....Když jsem kupoval...jako 6 v republice..
neregistrovaný "VRS"
9. 8. 2005 18:00
výkon
s motorem 3.2 V6 by měl mět aspoň 300 koní né "jenom 250" aby rozdrtil 3 litrovího jedničkovýho bavoráka
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "trash"
9. 8. 2005 18:03
GTA!
250 koni ma uz 2 roky GTA a ta je i navic rychlejsi i pres to ze ma nahon pouze na predek.... Navic vypada o 100% lepe, za GTA se aspon lidi otaceji, za GOLFEM nikdo....
Rozbalit vlákno
7
9. 8. 2005 20:19
Re: GTA!
Vedle jak jedle... GTA je nadupané auto. Vizuálně značně přehnané, zejména záď. Golf je nádherně "hladkej"
neregistrovaný "147GTA"
9. 8. 2005 23:23
Re: GTA!
Golf je nadherne hladkej...a to se ti libi? ja nevim to je vec vkusu..kdyz postavim svoji alfu vedle golfa, nikdo si golfa nevsimne...kdyz prijedu s GTAckem kamkoliv, casto se mi stava, ze se lide ptaji a pokecaji se mnou...
10. 8. 2005 09:28
Re: GTA!
Jo, v tomhle se lišíme. Zásadně. Jinak je ta 147 samozřejmě dělo, výbornej vůz. Cením, žes ho koupil.
neregistrovaný "lopez"
10. 8. 2005 12:15
Re: GTA!
golf hladkej?, spise baculatej jak kybl, ze zadu je to hruza!
neregistrovaný "147GTA"
10. 8. 2005 12:59
Re: GTA!
jasne, je to vec vkusu... to by se pak mohlo delat jen jedno auto a reklo by se, ze je to ideal krasy )) kazdy preferujem neco jineho...ale zajimalo by me porovnani R32 x GTA na okruhu ))))
neregistrovaný "lopez"
10. 8. 2005 13:11
Re: GTA!
asi na top speed a na rovinkych rychlejsi GTA, v zatackach diky 4X4 rychlejsi mirne golf. porovnani by to bylo zajimave, tezko se od stolu da rozhodnout. Me "stomach feeling" vsak rika, ze bych si radsi koupil GTA!
neregistrovaný "147GTA"
11. 8. 2005 21:08
Re: GTA!
tak alfu kupujes rozhodne srdcem cuore sportivo!!!
s tim v zatackach je 4x4 vyhoda, ale netusim jak ma golf naladeny podvozek..zajimalo by me pocit z rizeni..alfa ma treba skvele strme rizeni s 1,75 otacky volantem nevim kolik se koupilo u nas golfu R32 ale GTAcek nas jezdi v CR 12...tolik golfu tu asi nebude....
neregistrovaný "Don"
9. 8. 2005 18:38
KDE JSOU TY ČASY????
Kam zmizela doba, kdy se v diskuzích objevovalo takových 50, někdy možná 80 příspěvků, a dalo se v tom nádherně orientovat??? No co, nebyla tu takova *!!!! Teď to má šťávu!!!! Výborně se tu člověk nasměje
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 18:52
Proč GTI milúje VW???
Micek se tu dneska zeptal Gtiho proc tak obdivuje VW. Ať mu to vystvětlí bez omaček. Tak mu to vysvetli třeba jako tenhle amik, kterej píše proč má rád svoji oblíbenou značku.
I've been a Honda fan ever since I was a kid watching F1 with my Dad and seeing the McLaren-Hondas driven by Prost and Senna decimate the rest of the field. I'm a die-hard Honda and Honda motorsports fan. In my opinion, Honda is the best racing company in the world on 2 or 4-wheels. No one else comes close. I'm loyal to all Honda products and my hatchback has been with me since I purchased it new in 1997 for commuting to school. Now it's a dedicated track car while my wife and I have a 2000 Accord V6 coupe as our daily driver and we also have a 2003 S2000 for fun. My goal is to purchase a used NSX by the time I finish law school. To sum it up, the reason I'm such a fan of Honda is because of their prestigious history in motorsports, particularly, Formula 1. I hope Honda continues to support open wheel racing and strive towards new technological horizons with all of their automobiles and racing endeavors.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 18:57
Re: Proč GTI milúje VW???
Hezký. Zajímalo by mě, jak to viděj samotní japonci. Údajně nechtějí auta z fabriky, co vyrábí motorky. (už nevím, kde jsem to slyšel / četl)
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 19:07
Re: Proč GTI milúje VW???
A Nová Honda Legend se stala Japonským autem roku 2005 proč??? Prodali jich tolik že je nestačej vyrábět. Spiš to vypadá že jim to imponuje mít auta z fabriky, která vyrábi nejlepší motorky na světě.
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 19:11
Re: Proč GTI milúje VW???
Aha, tak to bude asi zase ňáká kachna... Díky za info. Zase jsem se něco nového dozvěděl
9. 8. 2005 20:12
Re: Proč GTI milúje VW???
Ne-e. Kupujou tu Legendu proto, že je to parádní auto z jejich země. Nebo si snad myslíš, že každej japonec po večeři skloňuje výbavu Legend a porovnává ji s výbavou A6? Ani ho to nenapadne. To jen tady v Česku, to trauma ze svobody, ten šok, vede lidi touhle cestou. Tady se kolem tebe vyrábí jedno lepší auto vedle druhého, a ty horuješ pro masovku v které tam jezděj ulízečky do práce... Jestliže je možné tady tomu dát přednost, před překrásnou Alfou 147, tak to svědčí jen o jednom, o neschopnosti. Na to nemusím být fanda VW, abych tohle vymyslel. Nebo ty snad jsi schopnej si dát na ruku hodinky od jiného výrobce než ze Švýcarska? Pominu-li teď tedy Hamilton z USA. A na závěr to nejdůležitější - neexistuje jediný racionální důvod koupit si v nižší střední V Evropě, než to, které se také v Evropě vyrábí. Když tak mi ho tu napiš. Notabene v motorizaci 1,6, tedy tu největší masovku masovek... A jeden překrásný paradox na závěr - lidi si kupujou auta vnižší střední vyrobené v Evropě a jezděj a jsou spokojení... a pak je velice podivuhodná sorta lidí, kteří kupují tři nejmenované značky, take v nižší střední, které se tedy v Evropě nevyrábí a tváří se, že jako jezděj v něčem, co má jen krůček k raketoplánu Nevím, kde se ten komplex z vlastní malosti vzal, ale je zu zakořeněnej dost hluboko. Všimni si i tady - příspěvky. Třeba Focus - vlastně jen racionální příspěvky (mimo mejch ) a pak vyleze něco nového z východu - a - to si podrobně přečti, ty výkřiky malomocných. Proč to je nevím.
neregistrovaný "Tom"
9. 8. 2005 20:48
Re: Proč GTI milúje VW???
"Neexistuje jediný racionální důvod koupit si v nižší střední v Evropě, než to, které se také v Evropě vyrábí. Když tak mi ho tu napiš". Nerad Tě pořád chytám za slovo, ale uvedu ten nejpostatnější a nejzákladnější důvod podle kterého se řídí racionálně-uvažující spotřebitel - je to ukazatel cena/užitečná hodnota. V USA už to dávno pochopili, v Evropě to ještě 15-20 let potrvá (viz statistiky prodejů nedávno zveřejněné na tomto serveru). Průměrnému američanovi je jedno odkud auto pochází, pro něj je důležité co za své peníze dostane (cena/užitečná hodnota). U nás by spoustu lidí nepřežilo, kdyby měli jezdit Hyundayem nebo Kiou, v USA to zas tolik neřešej, proto se tam také tolik nedařím "ikonám" a podobným předraženým (neříkám nekvalitním nebo ošklivým) rádoby "ýbrautům". A taky by si v USA nikdo nedovolil prodávat GTI za tolik jako v Evropě, protože by si hom tam nikdo nekoupil. Prodejci aut v Evropě hřeší na to, že některé lidé pořád uznávají některé značky jakou něco víc a proto jsou schopni za ně vysolit nehorázné sumy
9. 8. 2005 21:23
Re: Proč GTI milúje VW???
Kdybych se narodil v USA, tak by mě nikdy nikdo v ničem jiném, než americkém autě neviděl... Pokud bych tedy neletěl zrovna v 911 Chápu tě, máš asi na mysli tu užitnou hodnotu, tedy co, že to vlastně za svý peníze dostaneš... Jo dobrej postoj. Řekl bych pochopitelnej. Prosím tě, tak mi ještě dokumentuj ten propastnej rozdíl mezi třeba civicem a Meganem, abych jako poznal, kolik ušetřím.
neregistrovaný "Tom"
9. 8. 2005 21:59
Re: Proč GTI milúje VW???
O Hondě se (právem) říká, že je to japonské BMW, tak bych ho nerad srovnával s Meganem Ale co třeba Hyundai Getz vs VW Polo, Hyundai Accent vs VW Golf nebo Hyundai Sonata vs VW Passat? Musíš uznat, že v ČR nebo v Evropě obecně, tyhle auta zákazníci pořád vnímají dost odlišně - VW to je něco, Hyundai to je fuj.. Ale v USA jde o reálné konkurenty (VW Polo a Getz se tam neprodávaj, ale kdyby jo, tak by to tak bylo). Amíci prostě neřešej (většina z nich) jestli je to VW nebo Hyundai, řešej jestli to má "dobrej" motor, velkej kufr, jestli to odveze 4 lidi, jestli to má klimu a sedadla v kůži. Prostě je nezajímá nějaká "ikona", proč by měli kupovat Golfa za 20,000, když si můžou koupit Accent v podobné výbavě za 14,000. V Evropě na to automobilkám lidi pořád skáčí - to je VW, to je něco a nevadí jim, že by za cenu jednoho auta měli klidně dvě jiné. Prostě v Evropě hraje značka hrozdně důležitou roli a ukazatel cena/užitečná hodnota není až tolik důležitej
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 23:03
Re: Proč GTI milúje VW???
protože jsou to obě importovaný značky... a jestli je jedna z otcovskejch značek a druhá o šedesát let mladší to je jim asi jedno. řekl bych, že u nás potažmo v Evropě je to trochu podstatnější, protože zde, alespoň někdo, má úctu k tradicím, resp. chce mít pocit, že za určitou značkou stojí nějaká historie, milníky atd. navíc hyundai zatím pořád nepřišel s evropským designem. což se o VW říct nedá, protože to spoluutvářelo evropský auta..
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 23:15
Re: Proč GTI milúje VW???
a za ten pocit je ochoten si připlatit...
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 23:07
Re: Proč GTI milúje VW???
jo a navíc to neplatí jen pro auta.. prostě se smiř s tím, že pro někoho hraje značka významnou roli, pro jiného ne a oba k tomu mají racionální nebo iracionální důvody
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 22:58
Re: Proč GTI milúje VW???
To víš lidi jsou nadšený z kvalitních japonskejch aut, který jsou technologicky našpici a doboru cenu. A naopak jsou otrávený z těch předraženejch a průměrnejch VW apoštolů, guru a ikon. A tebe to očividně štve. No tak vždyť o nic nejde. VW koncern je teď sice druhou nejméně vydělěčnou automobilkou po Fiatu ale neboj oni se z toho třeba vzpamatujou.
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2005 08:03
Re: Proč GTI milúje VW???
.... vykriky malomocnych....
neregistrovaný "Tom"
9. 8. 2005 20:39
Re: Proč GTI milúje VW???
Nová Honda Legend je fakt libůstka, už se těším až ji uvidím na živo! A s továrním sportovním paketem to je úplná nirvána. Docela by mě zajímalo, jestli je ten jejich novej pohon všech fakt tak dobrej
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 22:30
Re: Proč GTI milúje VW???
Nejde o to ji vidět ale svést se vní. Známej s ní jezdil ve státech (Acura RL) a ačkoliv má BMW za 3.5 milionu. Tak z ní byl hodně nadšenej.
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 23:26
Re: Proč GTI milúje VW???
Teď jsem prolezl stránky Acury a ten Legend je fakt klasa
neregistrovaný "Jozki."
10. 8. 2005 08:36
Re: Proč GTI milúje VW???
A RSX ? Nadhera.
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 19:32
Re: Proč GTI milúje VW???
hmm to je hezký, ale o GTIm to nevypovídá nic, snad jen to, že není fanoušek Hondy ale VW
9. 8. 2005 20:45
Re: Proč GTI milúje VW???
Fandím jistejm pohledům, přímejm řečem, férovosti, charakteru, čestnosti, pravdomluvnosti, odvaze a cti. Fandím upřímnosti, odpovědnosti, nezlomnosti, vytrvalosti a oddanosti. Fandím ochráncům dětí a dvořičům dam, fandím smyslu pro krásu, akcentu na detail, znalostem dějin, umění a tvořivosti lidí obecně. Fandím lidem s názorem, intelektu, moudrosti stáří, dravosti mládí a pokoře. Myslím jsem tu už napsal, že - život je jako voda. Neudržíš-li jej v dlaních, proteče ti mezi prsty... Proto je na světě tolik řek... P.S. zapomněl jsem na to VW... no to snad je tu každému už jasné... nebo ne?
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 20:47
Re: Proč GTI milúje VW???
hezké, souhlasím, i když bych asi ve všem nevyhověl.. ale s VW jsem to..ne
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2005 08:07
Re: Proč GTI milúje VW???
Jeste ze jsi to nepodepsal Dusin, Mirek Dusin
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 16:28
Re: Proč GTI milúje VW???
Tak to si dej bacha, ať nekoupíš kuli do chřtánu. Ale teď vážně. Je smutné pozorovat, jak se dnes postupně věci z kolonky "čest" přesouvají do kolonky "politicky nekorektní".
11. 8. 2005 20:30
Re: Proč GTI milúje VW???
Jo. Obecně tu chybí kvalita - kvalita postoje, kvalita odpovědnosti, hloubka života. Nedostává se autorit, uplatnění nachází zbabělost, a hlavní je mít ty správný jeansy... a to je setsakra málo... P.S. je málo bejků...
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 21:07
Je to Honda!!
na té tapetě je vidět, že to řídí Japonec, je to Honda
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 22:49
Re: Je to Honda!!
Hahahahahahahahaha
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 23:09
Re: Je to Honda!!
Tak to je fakt gol. VW si na propagační fotky svýho nejprestyžnějšího Golfa vybere za volant asiata. Tak to je těžká rána pro GTIho. Ale on to zas nějak okecá
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 23:17
Re: Je to Honda!!
není, on moc dobře ví, že to je jen převlečenej krtek, který zkouší převlek pro svůj útok na japonský trh
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 23:33
Re: Je to Honda!!
Možná je to tím, že je to tak nabroušená kára, že jí už nemůže řídit kdejakej Jochen a tak to museli svěřit malýmu hbitýmu Jošimotovi
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 23:47
Re: Je to Honda!!
Tak ZZ teď jsi na to kápnul. VW nemá moc zkušeností s rychlejma sportovníma autama stejně tak s motorsportem tak to radši svěřili profikovi od značky jako je třeba honda kde do toho dělaj trochu víc.
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 23:57
Re: Je to Honda!!
Nedělaj oni to ereso náhodou v licenci Hondy?
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2005 00:08
Re: Je to Honda!!
Jsem si to ještě jednou prohlídnul a ten klučina se fakt potutelně usmívá... to nebude samosebou. Ten něco ví!!!
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 22:49
Evropan GTI
Když pořád mluvíš o tom že jseš evropan a proto uznáváš evropský auta. Tak mě vysvětli včem by pak měli jezdit třeba afričani a hlavně pracháči v JAR nebo arabové v emirátech??? Kdybych to měl brát takhle že jsem čech, tak bych musel chodit pěšky protože škodovka už česká dávno není a pak bych tedy nechápal proč bych měl podporovat němce.
Rozbalit vlákno
1
10. 8. 2005 08:44
Re: Evropan GTI
Píši o tom, že cítím kulturní sounáležitost s Evropou, kde jsem se narodil a kde žiji. Esteticky mi logicky harmonizují evropská auta především. Samozřejmě jsou výjimky jak směrem na východ tak na západ... Píši to proto, že postrádám u tebe to vyřazovací kolo evropskejch aut, protože by ses sice nemusel zaseknout u VW, ale 147 by tě přece nemohla pustit dál. Prostě postrádám to "vypořádání se" s tím, že jako evropana tě láká normální běžná masovka odjinud. To je věc, kterou mi tu nikdo zatím nevysvětlil. Mazda MX5 je jiné téma - to není masovka, je to světovej evergreen. Ale masovka? To mi vysvětli.
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 23:28
GTI
tak GTI, jak to je teda s tebou a VW. já bych to rád věděl...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 23:28
Re: GTI
na mail, ať tě pak necupujou...
neregistrovaný "Gybby"
9. 8. 2005 23:32
A je to tady!!!
Konečně jsme se dočkali, my, příznivci obehraného evergreenu "objem ničím nenahradíš"!!! Vynikající zvuk šestiválce společně s pěkným točivým momentem, to je to pravé pro skutečné znalce kvalitní techniky. Gratuluji VW!!! CHtěl bych mít tvých 250 hřebců ve své stáji!
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 23:34
Re: A je to tady!!!
Neboj, dočkáš se. Za pár let budeš mít 0,8 V8 se 4ma turbama
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 23:40
Re: A je to tady!!!
4 turba měla už EB110 a byl to půser, né že by to nejelo, ale jinak nic.
neregistrovaný "Michal H"
10. 8. 2005 07:30
Re: A je to tady!!!
Neřekl bych, že EB110 byla průser! Narozdíl od Veyrona! EB110 byla poslední skutečné Bugatti...
neregistrovaný "Micek"
10. 8. 2005 11:09
Re: A je to tady!!!
no ale že by lidi vyloženě nadchla... dneska se na ní už moc nevzpomene
neregistrovaný "Michal H"
10. 8. 2005 13:06
Re: A je to tady!!!
jak kdo... mám ji i jako model... ve své době se jí máloco mohlo rovnat a přitom byla ještě i dost luxusní - jako pravé bugatti. Ale máš pravdu, těch několik kusů co se prodalo a ta doba, kdy se o takových autech moc nepsalo zřejmě udělalo své. Kdyby vznikla ve zlaté době supersportů - což je podle mě teď - tak by bylo asi vše jinak. Ve špatném chvíli na špatném místě, škoda.
neregistrovaný "Gybby"
9. 8. 2005 23:50
Re: A je to tady!!!
Za pár let budeme všichni vzpomínat na benzín, začnou nám podstrkávat elektromobily či hybridy... Ale do té doby bych si rád vychutnal ježdění s šestiválcem
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 23:52
Re: A je to tady!!!
chápu.. mě by stačil osmiválec no vlastně i pár šestiválců by se mi zmlouvalo
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2005 23:59
Re: A je to tady!!!
Já se držím při zemi a tak říkám, že lepší čtyřválec, než tříválec
neregistrovaný "Micek"
10. 8. 2005 00:00
Re: A je to tady!!!
to je rozumný. aspoň ať to má sudej počet
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2005 00:03
Re: A je to tady!!!
No pozóóór! Taková T5 ve Volvu sudá není, ale buší do toho taky dobře
neregistrovaný "Micek"
10. 8. 2005 00:10
Re: A je to tady!!!
tak, že jí to přeju
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2005 00:14
Re: A je to tady!!!
Vyřídím jí to, až tu zase bude "spát"
neregistrovaný "ZelvaVTi"
9. 8. 2005 23:58
Re: A je to tady!!!
No já si myslel že kvalitní technika ve sprotovních autech je dnes 100 koní na litr ( u Ferrari 110 a u hondy 120 a víc ) tak z toho mě vychází ze 3,2 minimálně 320 a ne 250. No a tohle mi přijde jako že vzali motor V6 z větší limuziny a daliho do golfa
neregistrovaný "Micek"
9. 8. 2005 23:59
Re: A je to tady!!!
je to kanibal..
neregistrovaný "Gybby"
10. 8. 2005 00:17
Re: A je to tady!!!
je to pěkný, jezdit s autem, který má víc než 100 PS/litr, ale málokomu se to poštěstí...jsem rád, že vím, jak to chutná Buďme rádi za tento šestiválec, Astra nebo Mégane ho nemaji...
neregistrovaný "D"
10. 8. 2005 18:32
Re: A je to tady!!!
Z technického hledika je tento šestiválec propadák , sorry, GTI, ale je to pravda. Zelva ma pravdu. Dyť to má menší litrový výkon než BMW 120d!
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 8. 2005 18:51
Re: A je to tady!!!
Ano, bravo, srovnávej litrový výkon atmosférického motoru s litrovým výkonem motoru s turbem.
neregistrovaný "LOPOLO"
9. 7. 2006 13:58
Re: A je to tady!!!
Mno ja mam starou plecku od BMW kde je vykon o neco malinko vyzsi nez 100 koni na litr a 100Nm na litr pri stejnym objemu bez turba ... Ten motor je opravdu nic.
neregistrovaný "misoo"
10. 8. 2005 08:35
maska
tato maska sa mi paci podstatne viac ako tie vcelie hniezda ale inac je to v podstate jedno ci GTI ci R32... 6V je 6V, to je jasne, ale "obycajne" GTI by mi uplne stacilo
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fanda"
11. 8. 2005 01:50
Rychlík v rouše impotenta
Kdo normální si to koupí?
Rozbalit vlákno
1
11. 8. 2005 22:37
Re: Rychlík v rouše impotenta
Musíš se umět orientovat. Jsou lidi, kteří nemusí na auto roky střádat. Ty lidi maj peníze. Řekněme hodně peněz... a někdo z nich si řekne - zejtra si koupím R 32. Jen proto, že se mu to auto líbí... Na takováto auta se nestřádá... ta se kupují z rozmaru... z krásného rozmaru.
neregistrovaný "skywalker"
11. 8. 2005 22:58
bez titulku
...cakal som viac.......napr R36....predsa len oproti golfuIVR32 ziadna velka zmena az na tych 9koni....a predchodca mal ovela efektnejsi predny naraznik....a tie disky vyzeraju uplne ako zo starej R32....uvidime mozno pride aj ta R36
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Karizma"
12. 8. 2005 08:21
4x4?
Jak je to s tím druhem pohonu? Na českých stránkách se píše o Haldexu na německých včetně volkswagen.de o permanentním pohohonu všech kol.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Laci"
12. 8. 2005 19:44
bez titulku
Mam jedneho vedel som ze to bude raketa.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "laco"
12. 8. 2005 19:50
vedel som ze to bude raketa.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "laco"
12. 8. 2005 19:52
golf je golf
vedel som ze to bude bomba.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "*s*"
16. 8. 2005 17:20
R36 = 280PS ?
Teraz som si čítal o tom ,že VW vraj zvažuje GOLF R36 s výkonom 280PS. Pre tých,ktorým bude R32 málo
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mio"
11. 6. 2007 22:12
páni uz je zarezervovana a bude v septembri!uz sa tesim
;-)
Rozbalit vlákno
0