Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Golf Variant: první jízdní dojmy + české ceny

Nejvetší novinkou řady Golf v letošním roce bude nové kombi Variant, se kterým se původně vůbec nepočítalo. Nakonec zákazníci svůj oblíbený model dostanou. Co přesně nabízí navíc proti konkurenci jsme zjišťovali během jízd v okolí Wolfsburgu.
Zpět na článek
3. 6. 2007 00:43
neregistrovaný "DOGG"
3. 6. 2007 01:08
neregistrovaný "Filip"
3. 6. 2007 10:37
neregistrovaný "DLS"
5. 6. 2007 07:23
neregistrovaný "LS"
4. 6. 2007 14:46
neregistrovaný "Jandre"
3. 6. 2007 01:29
neregistrovaný "Martin V."
3. 6. 2007 01:53
3. 6. 2007 02:45
3. 6. 2007 09:39
3. 6. 2007 14:27
3. 6. 2007 15:28
3. 6. 2007 04:30
neregistrovaný "jahonzik"
3. 6. 2007 07:46
neregistrovaný "Sir-Speedy"
4. 6. 2007 08:18
neregistrovaný "Adamant000"
3. 6. 2007 07:55
neregistrovaný "Perun."
3. 6. 2007 08:02
neregistrovaný "Dzosua_fan_It_car"
3. 6. 2007 09:04
neregistrovaný "patrik"
3. 6. 2007 09:51
3. 6. 2007 16:35
neregistrovaný "patrik"
3. 6. 2007 21:18
3. 6. 2007 09:51
neregistrovaný "Perun."
3. 6. 2007 10:10
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
3. 6. 2007 10:06
neregistrovaný "jan jeliman"
3. 6. 2007 11:08
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
3. 6. 2007 10:36
neregistrovaný "Drsoň"
3. 6. 2007 11:11
neregistrovaný "kart.king"
3. 6. 2007 14:22
anonym
3. 6. 2007 13:58
3. 6. 2007 14:13
anonym
3. 6. 2007 14:29
anonym
3. 6. 2007 14:17
anonym
3. 6. 2007 15:29
3. 6. 2007 14:15
neregistrovaný "cuisine at home"
3. 6. 2007 19:03
anonym
3. 6. 2007 19:12
anonym
3. 6. 2007 20:08
neregistrovaný "dr M"
4. 6. 2007 13:05
anonym
4. 6. 2007 13:06
anonym
3. 6. 2007 16:05
anonym
3. 6. 2007 16:56
neregistrovaný "Johny.Rico"
3. 6. 2007 17:36
3. 6. 2007 22:05
3. 6. 2007 17:46
neregistrovaný "josh"
3. 6. 2007 22:49
neregistrovaný "Noddy"
3. 6. 2007 22:08
neregistrovaný "Shortař"
4. 6. 2007 00:00
neregistrovaný "6MPS"
4. 6. 2007 00:01
neregistrovaný "6MPS"
4. 6. 2007 09:17
4. 6. 2007 12:47
neregistrovaný "6mps"
4. 6. 2007 13:07
anonym
4. 6. 2007 00:23
neregistrovaný "Shortař"
4. 6. 2007 05:34
neregistrovaný "Lancer"
4. 6. 2007 18:39
neregistrovaný "Ambroz"
4. 6. 2007 20:07
neregistrovaný "SAAB"
4. 6. 2007 20:08
neregistrovaný "ZADNI SVETLA"
4. 6. 2007 20:32
neregistrovaný "lamak"
4. 6. 2007 20:59
neregistrovaný "HGT"
5. 6. 2007 07:29
6. 6. 2007 00:47
neregistrovaný "Ada"
29. 8. 2007 12:43
neregistrovaný "Peter"
25. 9. 2007 07:27
anonym
neregistrovaný "DOGG"
3. 6. 2007 00:43
prvy dojem
prvy dojem z dizajnu zadnej casti = HROZNÉ (najhorsie co som videl od vw)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - skejpa
3. 6. 2007 00:46
Re: prvy dojem VYNIKAJICI
tak muj prvni dojem kdyz sem to videl na autosalonu bylo : FANTASTICKE ! tenhle golf variant se mi libi asi stokrat vic nez golf normalni ! vazne. v cervene barve este vic... mel prijit mnohem driv, ted to bude mit obtizne ale design je fakt good :) trochu mi pripomina saab. hlavne z boku je to nadhera a to VW nijak nemam rad...
neregistrovaný "Filip"
3. 6. 2007 01:08
Re: prvy dojem VYNIKAJICI
Ked som si to prezeral tiez mi prisiel podobny k Saabu. Ale co sa dnes nepodoba na nieco. Nie som ziadny fanusik VW, ale tento variant ujde. Najvacsmi sa mi paci Jetta.
3. 6. 2007 09:38
Re: prvy dojem VYNIKAJICI
:yes: Ano,Variant se jim povedl ;-)
neregistrovaný "DLS"
3. 6. 2007 10:37
Re: prvy dojem VYNIKAJICI
Mne zasa zadok pripomina Hondu Civic Aerodeck neviem ktorej generacie (1998-2001???), vlastne posledny civic, ktory ako kombik robili. Na VW tvary vcelku prekvapujuce, ale paci sa mi (mozno prave preto;-))
neregistrovaný "LS"
5. 6. 2007 07:23
Re: prvy dojem VYNIKAJICI
Bodejž by se ti nelíbil. Vždyť má korejské designové prvky >:D >:D
neregistrovaný "Jandre"
4. 6. 2007 14:46
Re: prvy dojem VYNIKAJICI
Jednoznačně souhlas...ty zadní světla jsou proklatě nízko 8-s
neregistrovaný "Martin V."
3. 6. 2007 01:29
Nový VW
Budu stručný. Vzhled je nadčasový, ale pokud se podíváte na poslední kusy Renaultů, ty už snad překročily práh 4. tisíciletí.
Nelíbí se mi umístnění zadních světlometů a vůz je tak divně slitý v jednu "krabici". V tomto případě si u mě VW pohoršil.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CtvrtSardel
3. 6. 2007 01:53
GoGoGolf
Zezadu je fakt hezkej, pomalu nejhezsi cast VW za posledni leta;) Mozna se libi jenom proto, ze je to konecne neco jinyho, nez ty zabehnuty a porad dokola omilany tvary...Proste konecne neco novyho u VW, to to trvalo... >:-[] Jeste predek novej a je to :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - sparrow1
3. 6. 2007 02:45
Re: GoGoGolf
Podle mě rozhodně nejhezčí varianta Golfu a souhlasím s tím že je to konečně něco jiného než věčné variace na jedno téma už od Golfu III ;-)
Avatar - skejpa
3. 6. 2007 14:27
Re: GoGoGolf
presne tak. konecne nejaka zmena a ackoliv to trochu pripomina saab a civic kombi tak je to aspon neco noveho u VW a to se moc casto nestava...
neregistrovaný "jahonzik"
3. 6. 2007 04:30
RIO
Trochu mne to pripomina nefoukly Kia Rio predchozi generace. Rozvor je dost kratkej.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sir-Speedy"
3. 6. 2007 07:46
hrůza
Nejšerednější auto který kdy sjelo z výrobních pásů koncernu VW. Design předku a zadku vůbec neladí a navíc zadek vypadá jako z levnýho korejce >:D Aspoň zase porostou prodeje octavie combi >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Adamant000"
4. 6. 2007 08:18
Re: hrůza
Naprostý súhlas,vyzerá to jako keby VW začal prehrabávať odpad z dizajnérskych studii korea groupu.Fakt kentus :no: :no: :no:
neregistrovaný "Perun."
3. 6. 2007 07:55
Quo Vadis VW ?
Kam Kráčíš? Když na trh přišel nový Golf, čekal jsem několik měsíců, než jsem si udělal názor, protože zváště u tohoto nadčasového vozu to (překvapivě) chce trochu času. Interiér je (tak jako u verze Variant) jedním slovem bezchybný, tzn. útulný a ergonomický, tak nějak vybočující ze standardů VW a to i přesto, že je jsou si všechny podobné. Prostě v Golfu to člověk prožívá trochu jinak, než v buranském Touranu či nabubřelém Passatu. Pikantní přední prolis na kapotě Golfu, ten mě vždycky dostane! Je to ten elegantní a rafinovaný "kukuč" ve vystouplých krajích přední kapoty, který dělá Golfa Golfem. Ne tak ale u jeho verze Variant.. Po vzoru strýčka Pasata dostala přední náprava porci několika kilogramů chromu na přední masce a celkový lehký a svěží dojem je pryč. Prostě další pouťová atrakce, které chybá už jen blikající barevné diody. A to nejpodstatnější? Jedinou výraznou slabinou klasického Golfu (mimo ultranepříjemného projevu TDI)je jeho ehm... no... Prostě si představte stopadesátikilovou Hildegardu (Waltraut, Brunhilda, Gerda.. jak chcete) ze Stuttgardu a k jejímu pozadí (a chtěl jsem to napsat jinak) připevněte nepěkná světla a černý plast... Až s sebou žuchne na zem, bude výsledný efekt velice podobný. Opticky těžký zadek k vyváženému předku prostě nesedí... A je to tu. Jakýsi zadkovitý syndrom, který u Lidových Vozů ne a ne dotáhnout do konce.. Těžkopádná a neotesaná záď téhle Jetty Kombi (ANO!) ve stylu výše zmíněné KIA RIO mě neoslovuje ani trochu. Co na tom, že je to jaksi ... jiné? Portfolio zákazníků VW chce nco jiného? Odkdy? Tady jim ujela ruka se solí a výsledek na talíři je smutný. Zbyl už jen ten úžasně solidní a útulný interiér.
P.S: Z celého článku až příliš výmluvně cítit příslušnost auto.cz ke koncernu Axel Springer. Ale kdo měl někdy možnost zakusit jednání těch hodných strýčků, pochopí.. Páni redaktoři vědí. A těžko mohou přiznat.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Dzosua_fan_It_car"
3. 6. 2007 08:02
Re: Quo Vadis VW ?
:yes: je to tak, navic co se tyče Golfu je to fajn auto, jenže tahle varianta Variant je fakt trosku divna, nevim jak Vám ale ja myslím že takovýmu GTI se libit bude. Může si ho koupit >:D (asi těžko) nafotit v tunelu zezadu a tvrdit ze ma Cayene Turbo. Prostě, jelikož sem měl tu čest s tímhle vozem na živo, jednoznačně mi zadní světla přidou od spolumajitele Porsche. nehodici se a težkopadny... to je nejsilnější dojem
neregistrovaný "patrik"
3. 6. 2007 09:04
Nojo
Chris Bangle se v jednom rozhovoru vyjádřil zhruba tak, že boky vozu - ty velké plochy - musí mít modelaci, jinak jsou mrtvé. Nemusí se nám všechny Bangleho kreace líbit z jiných důvodů, ale je fakt, že boky jeho BMW jsou živé - tady u Variantu je to přesně naopak: obrovské lány rovného plechu jak saská písečná rovina směrem k Rostocku a navrch ten zadní převis. Ale i takové ženské se úspěšně vdávají :-) Budu se těšit, až některá redakce udělá srovnávací test nějakého francouze, Variantu a cee'du SW, bude to krásný intergalaktický střet - pokud proběhne za férových podmínek. Jinak mi jako vždy zůstává trochu záhadou, jak si to v koncernu krájejí koláč - Octavii kombi se tímhle uzavírá cesta k akceptaci některou z "vyšších" cílových skupin, jako by nestačilo, že nikdy neměla dovolenou verzi hatchback.
Rozbalit vlákno
3
3. 6. 2007 09:51
Re: Nojo
Ahoj ;-) Ne všechny vozy musí mít z boku modelaci...mrkni třeba na Anglické aristokraty-Jaguár,Rolls,Bentley,tam by to bylo spíše ke škodě.U VW se vezou na konservativním,občas téměř geometrickém designu,který se zdý být občas nudným,ale určitě má své kouzlo... :-)
neregistrovaný "patrik"
3. 6. 2007 16:35
Re: Nojo
Že by nám z golfu vyrostl aristokrat v psích dečkách, se špacírkou a havana za tisícovku? >:D Inu ale máš samozřejmě pravdu, že tohle je, byla a bude jedna z bašt konzervativního designu. Však jsem tak trochu provokoval :-)
3. 6. 2007 09:36
Miliónová VARIANTa
Golf Variant,praktické kombi,které si vynutil trh...Ze strany Volkswagenu to byla neomluvitelná chyba,že při uvedení páté generace Golfu nepočítali s karoserií kombi.Ukázalo se však,že existuje příliš velká skupina řidičů,kteří tento typ karoserie vyžadují a své předchozí kombi jsou ochotni vyměnit opět pouze za praktické kombi.Takže koncernu VW nezbývalo nic jiného než přihlížet jak se minulí zákazníci Golfu Variant ohlížejí po konkurenci,a nebo Golf kombi jednoduše "oživit"...Nový Variant se designérům velmi povedl.Vynikajícím způsobem sladili čtyři roky "starý" předek s velmi elegantní zádí a celek jako takový působí velmi kompaktně,téměř dynamicky a přitom si zachovává typické znaky VW:konservativně-elegantní tvary :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Perun."
3. 6. 2007 09:51
Re: Miliónová VARIANTa
Acylpirin, teplý čaj a dva dny doma! ;-) Ale vážně, tu dynamickou záď a kompaktní konzervativně-elegantní celek myslel autor.. jako že vážně? >:-[]
3. 6. 2007 09:52
Re: Miliónová VARIANTa
naprosto ;-)
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
3. 6. 2007 10:10
Re: Miliónová VARIANTa
:yes:
4. 6. 2007 06:33
Re: Miliónová VARIANTa
Cece, vysvetli mi u toho zadku tu eleganciu. Ja ju tam vazne nikdy necitim. Tento kombik mi pripada trochu dlhsi ako je zdrave na kvazi noblesneho lidra nizsej strednej. Mne to skor pripada, ze ten zadok je z nejakeho ineho auta. Cely Golf ma velke len jemne zaoblene plochy, ten zadok je pod zadnym oknom poprehybany nejak moc. Svetla mi pripadaju o dve generacie starsie ako cele auto. Z urciteho pohladu akoby snaha podobat sa na BMW. Nie, tento kombik rozhodne odo mna :yes: nedostava, kombik A04 bol ovela vydarenejsi. Za toto nic ine ako :no: dat nemozem, to auto mi pripada len ako z nudze cnost.
4. 6. 2007 20:38
Re: Miliónová VARIANTa
Podívej se na propracované provedení třetích bočních oken,které velmi odlehčují záď a ta vypadá přirozeně,dále na výrazný,až dynamický sklon zadního okna...prostě dle mého se kombi povedlo ;-)
5. 6. 2007 07:27
Re: Miliónová VARIANTa
Tretie bocne okno s chromovou listickou mi zaprve pride trochu archaicke, zadruhe mi pripomina starsie BMW a zatretie ziadne vynimocne krivky som tu nezaregistroval. Sklon zadneho okna je sklon zadneho okna, vidis v tom nejaky zvlastny dizajnovy prvok? Kazde kombi ma zadne okno pod nejakym sklonom, nie... >:D . Vyraznym dizajnovym prvkom u tohto vozu su prave zadne svetla a plochy pod oknom piatych dveri, a nic z toho k tomuto autu vobec nesedi. Zaujimave, ze ani Ty si prave tie najvyraznejsie prvky ani nespomenul. Uz si zacinam mysliet, ze priaznivci tej nemeckej bezvyraznej nudy maju total ine myslienkove pochody co sa vkusu v dizajne aut tyka...
neregistrovaný "jan jeliman"
3. 6. 2007 10:06
Dotaz na redakci
Jsou ty fotky z Goslaru?
Jinak auto je to celkem ošklivý, už jsem ho viděl na živo a ten nafouklej zadek k celku fakt moc nepasuje, vypadá úplně nevolkswagenovsky....i když VW moc nemusim, tak musim uznat, že klasickej golf je proti tomu designově naprosto vyvážený auto
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
3. 6. 2007 11:08
Re: Dotaz na redakci
Ano, částečně ano.
neregistrovaný "Drsoň"
3. 6. 2007 10:36
První dojem... ujetý vlak
Aaach jo... takto vypadá elegantní kombi posledních let? Kdy konečně najmou ve FauWé designera?? A to jsem si říkal, že horší, než "normální" golf, to nemůže být ... 8-s :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kart.king"
3. 6. 2007 11:11
to se teda moc nevytáhli
Fůj, ten je ale hnusnej >:D
Ta záď fakt vypadá jako ze Saabu.
Rozbalit vlákno
3
3. 6. 2007 14:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
3. 6. 2007 14:22
Re: to se teda moc nevytáhli
Chcindle !
3. 6. 2007 19:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 6. 2007 13:58
Tak nevím
Uvedení tohoto modelu Golfu si prý vynutili firemní zákazníci, a má se prej do něj vejít europaleta. Tak chtěl bych vidět foto na kterém se ta paleta (samozřejmě naložená, jak jinak) nakladá do tohohle auta.
Rozbalit vlákno
6
3. 6. 2007 14:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
3. 6. 2007 14:13
Re: Tak nevím
Sklapni !
anonym
3. 6. 2007 14:29
Re: Tak nevím
:no: :'-(
anonym
3. 6. 2007 14:17
Re: Tak nevím
Je nedele tak nic nepiš ať nám ji nepokazíš. Di s klukama honit balon.
3. 6. 2007 19:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "cuisine at home"
3. 6. 2007 14:15
že jim to trvalo
no to to vw trvalo dost dlouho než pochpili že nějaký golf + s pidi kufírkem klasické kombi nenahradí ;-\
Rozbalit vlákno
1
3. 6. 2007 14:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 6. 2007 14:46
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
11
anonym
3. 6. 2007 19:03
Re: VW=VW alebo NIE???
Tú tabletku si daj ty!
3. 6. 2007 19:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
3. 6. 2007 19:12
Re: VW=VW alebo NIE???
Odborný príspevok chlapca z lesa.
3. 6. 2007 19:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "dr M"
3. 6. 2007 20:08
Re: VW=VW alebo NIE???
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: ZRUŠTE HO ZASE PÍŠE !!!
3. 6. 2007 20:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 6. 2007 20:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 6. 2007 22:02
Re: VW=VW alebo NIE???
Octavia a stredni trida.... tak to ja jsem pak prezident zemekoule :-!
3. 6. 2007 22:05
Re: VW=VW alebo NIE???
Tak práve si sa ním nestal. Gratulujem
anonym
4. 6. 2007 13:05
Re: VW=VW alebo NIE???
Aj ja!!!To je totiž takto.OCTAVIA má predsa len trošku väčšie rozmery na nižšiu strednú triedu.Samozrejme, že čo potom s JETTOU???Ale to by som vám nevedel povedať na 100%.Mala by byť nižšia stredná trieda.Veď je odvodená z GOLF-u.Síce aj OCTAVIA, ale je to predsa len "serióznejší sedan.Samozrejme tým nechcem povedať, že nejde o sedan.Ale OCTAVIA ponúkne trošičku viac. V každom prípade ja som povedal, že niekde uvázdajú nižšiu strednú triedu!!! ;-) :-! Ale v dôverihodnejšom zdroje(AUTO MOTOR a ŠPORT)som čerpal ,že ide o strednú triedu. ;-)
anonym
4. 6. 2007 13:06
Re: VW=VW alebo NIE???
:yes: :-)
anonym
3. 6. 2007 16:05
Golf variant
Tak to se fakt ,,wolcvágnu´´ povedlo...ten zadek je fakt suprovej..celé to auto se mi zdá povedené ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
3. 6. 2007 16:56
Tak škaradé auto...
...hnus. Opravdu nechutné..pozadu ovšem..děs. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
3. 6. 2007 17:35
Dvě auta v jednom
Podle fotek ten zadek na čumák Jetty moc nepasuje, prostě jiná designová řeč. Neodvážím se hodnotit, protože z některých úhlů vypadá sám o sobě dobře, z jiných hrozně. I když to není moje krevní skupina, nejhezčím z rodiny Golfů V pořád zůstává 3dv hatchback.
Rozbalit vlákno
1
3. 6. 2007 21:25
Re: Dvě auta v jednom
Hele,chce to zajít na transfuzi,ať máš konečně správnou krevní skupinu...>:D >:D ;-)
Avatar - CtvrtSardel
3. 6. 2007 17:36
VW
Vzdyt to neni tak hrozne. Zkuste vzit jen samotny zadek, nehodnotte ho v kombinaci s tim predkem, to uznavam, ze je jak pest na oko...Samotny zadek naznacuje jakysi posun v designu VW, mozna ochutnavku noveho smeru. A ja rikam, ze to nevypada vubec zle, VW se mozna chysta udelat prijemnejsi design a ne chladnou nemeckou ocel :yes: :yes:
Jinak s 1.4TSI To musi byt parada :yes: Jen je hodne solidne zaplacena...jako vsechno u VW. Njn, premiovka >:-[] >:D ;-)
Rozbalit vlákno
1
3. 6. 2007 22:05
Re: VW
jen drobne upresneni - delnicka premiovka za luxusni penize
neregistrovaný "josh"
3. 6. 2007 17:46
predošlý model
"a v roce 1999 pak přišlo druhé provedení odvozené z Golfu IV (za 7 let vyrobeno 624.975 vozů)" - kolko z toho bolo vtedy Bora kombi, resp. jeho počty sú mimo Golfa kombi ?
Rozbalit vlákno
2
3. 6. 2007 22:06
Re: predošlý model
Bora combi existovala? Nejak me pamet neslouzi :-(
neregistrovaný "Noddy"
3. 6. 2007 22:49
Re: predošlý model
Bora Variant existovala.
neregistrovaný "Shortař"
3. 6. 2007 22:08
Golf
"Neviděl jsem ho na živo, takže nehodnotím. Moje zásada" ;-) Ale tak aspoň trochu: Kromě toho zadku vypadá moc hezky. Vlastně jediné, co se mi na tom zadku nelíbí, jsou ta světla. Vypadají tak trochu jako kdyby jim stekly dolů. Jo a ještě bych měl malou prosbičku na redakci: Nemohli byste do diskuze přidat nějakou funkci, kde bych si mohly vybrat, od kterých diskutérů budu číst komentáře? Respektive od kterých je se mi nebudou zobrazovat, abych to uvedl na pravou míru. Děkuji.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "6MPS"
4. 6. 2007 00:00
Re: Golf
si chceš vyberať >:D inač celkom sa ten golfík podaril s motorom 2,0fsi turbo s gti to môže byť pekné rodinné autičko ;-)
neregistrovaný "6MPS"
4. 6. 2007 00:01
Re: Golf
teda "z" ne s!!chybička se vloudila, sorry
4. 6. 2007 09:17
Re: Golf
to nebola chybicka, chybicka by bola "z"...7.pad....
neregistrovaný "6mps"
4. 6. 2007 12:47
Re: Golf
ja som to myslel inde ;-) nie s motorom 2,0fsi turbo s gti, ale s motorom 2,0fsi turbo z gti
neregistrovaný "Shortař"
4. 6. 2007 00:23
Re: Golf
Jde mi spíš o to abych nemusel každý den číst bezpředmětné příspěvky jednoho místního vtipálka. Jmenovat ho nemá cenu, protože pořád mění nicky.
neregistrovaný "Lancer"
4. 6. 2007 05:34
PROC???!!!
No fuj, dyt je to jeste skaredejsi nez hatchback - a to uz jsem si myslel, ze to ani nejde. Jak je vubec mozny, ze takova znacka jako VW prijde na tento trh tak pozde a s tak skaredym produktem? Hlavni problem je asi ta nevyvazenost - predek je stary nudny styl VW jakoby z konce 90. let a zadek je moderna, ale hodne nepovedena. Sorry GTI, ale tentokrat :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ambroz"
4. 6. 2007 18:39
Made in Mexico
Tenhle zázrak se má vyrábět pouze v Mexicu. Může na to být mnoho názorů, ale většina lidí kupuje VW protože je to "deutsche Qualität". Tohle asi málikdo zkousne. Pak to může být i levnější než Škodovka.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SAAB"
4. 6. 2007 20:07
ZADEK Z BOKU VYPADA JAK SAAB... hmm NELIBI
ZADEK Z BOKU VYPADA JAK SAAB... hmm NELIBI
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZADNI SVETLA"
4. 6. 2007 20:08
ZADNI SVETLA i navic ze zadu pripominaji korejskou vyrobu
ZADNI SVETLA i navic ze zadu pripominaji korejskou vyrobu ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lamak"
4. 6. 2007 20:32
tak to je srot
roku. to je jeste horsi nez nova laguna. a to frantikum a italum vzdy fandim po strance designu. auta jsou obecne cim dal tim hnusnejsi. neni nad klasiku. treba takova M3 E46. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "HGT"
4. 6. 2007 20:59
podiveni
to se divim, ze se tady jeste neobjevil vecny provokater GTI >:D
Rozbalit vlákno
1
5. 6. 2007 07:29
Re: podiveni
A co by tu robil, touto verziou ten Golf totalne sprznili, tu nema co ani GTI pochvalit...
neregistrovaný "Ada"
6. 6. 2007 00:47
Pekne, ale...
Hezke, kvalitni, spolehlive a prakticke auto. Presto bych dal prednost sesterske Octavii. Proste se mi libi vic (ze vsech stran) a potom zejmena proto, ze auto teto tridy bez moznosti pohonu 4x4 nema zadny smysl kupovat.

Kdo s auty 4x4 nenajezdil alespon 250 tis km, nepochopi...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peter"
29. 8. 2007 12:43
Hrôza
Faktže sa mi to ani len trochu nepáči ... :no: Ten predok sa ešte dá prežiť, našťastie ho vôbec nepozmenili, ale ten zadok z toho robí hrozne ťažkopádne auto, ktoré vyzerá, ako by v sebe nemalo ani len kúsok nejakej dynamiky. Celkovo mi pripomína (zboku) staručičký Ford Escort... A zo zadu hooodne nepodarené kockaté Polo. A zadok má tiež hodne spoločné s modelmi Porsche, bohužial, z tej negatívnej stránky. Celkovo mi to auto pripadá, ako keby sa vrátilo o 10 rokov späť...
Rozbalit vlákno
0
anonym
25. 9. 2007 07:27
vw golf variant
Tohoto golfa sleduji jiz nekolik mesicu na internetu a nevedel jsem
jestli se mi libi tak ze bych ho koupil.Pri prvni navsteve v autosalonu me golf variant ohromil natolik ze jsme ho okamzite
objednal a tim ho vymenil za mazdu 3.Auto pusobi daleko luxusneji nez treba octavia .Auto je krome delky vetsi ve vsech rozmerech nez octavia.a jede suprove vsichni kdo ho prirovnaji ke Korejcum jsou blazni .
Rozbalit vlákno
0