Kvůli možné závadě na palivovém čerpadle zkontroluje Volkswagen 290 000 vozů s tříválcovými a čtyřválcovými naftovými jednotkami. Problém se týká asi 6000 českých škodovek.
ten tvůj spokojený úsměv hovoří za vše. jenže ono Němci mají svolávaček zdaleka nejvíce. a konkrétně dieselové motory měly nějaké problémky už kdysi v koncernu Daimler-Chrysler. Taky něco s nějakým výbuchem..... prostuduj si někdy seznam nejspolehlivějších značek podle J.D.Power VDS (žádné názory hrdých majitelů jako CSI, jen čistý výčet poruch). V TopTen kvalitě je 5 japonců, 4 amerikánci a jediný evropan (porsche), který odtamtud vypadne, hned jak se začne započítávat "VW Cayenne".(to je ale už jen moje soukromá prognóza)
Já vím, že Japonci umí dělat jedny z nejvalitnějších aut, nicméně svolávačky jsou i nich taky naprosto běžné, což vím od mnoha lidí, kteří si nové japonské auto koupili.
No tak ono je pořád lepší dělat svolávačky než poruchy mít a tajit to. Nicméně my měli dřív v rodině Nissan Maxima. A svolávačky žádné, poruchy žádné...s jimýma jap. autama zkušenosti nemám.
Kobru 11? Ale fuj, z čeho mě to podezříváš? Viděl jsem jen pár dílů a pokaždé nějací něměčtí frajírci v BMW pronásledovali a zdárně eliminovali ohavné gaunery, kteří vždy měli zlá americká auta. Jak stereotypní. To už byla lepší Zmije (podle Dodge Viper). Tam to bylo přesně naopak. Sponzoroval jí totiž Chrysler (samozřejmě jen do doby, než ho spolknul Mercedes).
nejdřív jsem nechtěl reagovat - protože se vždycky blbě chytnem (nepřijmáš argumenty),ale... Nejhorší je když někdo něco někde slyšel - Např. Nova uvedla
1. může dojít k úniku paliva do kabiny.
2. automobil může vybouchnout.
Takže za 1. ten kdo měl rozdělané auto (nejen německé) si mohl všimnout že palivový systém je postaven tak aby nemohlo dojít k úniku do kabiny.
za 2. palivové čerpadlo bývá umístěno u nádrže - nádrž je vzadu - většinou nad zadní nápravou (tedy od brzd se nevznítí) jediné cholostivé místo je tedy výfukové potrubí konkrétně zadní tlumič výfuku - ten už taky nemá tak vysokou teplotu jako např. hned u hlavy, ale i přesto tady riziko je.
Vraťme se však k samotnému problému - šroub čerpadla. Pokud se zlomí nepoteče nafta max. to co bude v samotném čerpadlu (0,2-0,3L - možná) a to jedině tehdy pokud samotný šroub čerpadlo prorazí - samozřejmě zároveň dojde nafta motoru.
Nezlechčuji závadu - pro lidi, kteří zrovna předjíždějí nebo jsou v jinak nepříjemné situaci je to rána pod pás, ale výbuchy a únik paliva do kabiny to snad ne.
No vidíš. Já tvrdil jen tolik, že jsem slyšel v TV, že to může i bouchnout. Ty taky tvrdíš, že to v TV bylo. Proč bychom se měli hádat. Já rozumné argumenty přijímám. A jak je to ve skutečnosti...kdo ví jestli VW uvolnil všechny informace o tom, v čem ta porucha vězí nebo ještě něco tají. Ale tady se vždy vyrojí "odborníků"....ps: dávám si předsevzetí se odteď budu chovat tady na diskusích velmi mile a na velmi nemilé lidi. snad mi to vydrží.
no, tak tady soudruh asi v nemeckem aute jeste nejel. Muj otec se zabyva obchodovanim s vozy takovych znacek o jakych se Vam, mily pane, ani nezdalo. Muzu jen potvrdit, ze nemci opravdu stavi nejlepsi vozy na svete. Mercedes, BMW, Porsche - to jsou znacky, ktere urciuji standardy. Co vy z CR chcete vyskakovat na nemce? kdyby vytahli investice, tak jste na pridelu jidla... dyt CR ani nema vlastni automobilku. Tak az budete chtit zase nekoho kritizovat, tak se nejprve podivejte na sebe.
Když umřít tak rychle , třeba jako v Renaultu , kde se povolovalo řízení což je daleko horší závada než povolený šroubky na palivovém čerpadlu , to tě mohlo stát nejvíš nějakou pětku navíc za únik nafty , kdy místo pěti litrů ti to žralo sedm..
tak za prvé jsem nikde netvrdil, že nafta bouchá jen tak na vzduchu. myslím, že v motoru je dost součástek, které ji mouhou vznítit. a za druhé jen prodavam jak jsem koupil. o možnosti vybuchu rikali v televizi. to spíš IQ fanatických škodovkářů by bylo zajímavé změřit. obzvláště těch, co tvrdí, že nejde o vážnou závadu a cituji "nejvíš" to stojí nějakou pětku navíc.
Ten kdo tvrdí , a nebo aspoň papouškuje jako ty , že nafta může bouchnout jako benzín či vodík ten má spíš nižší IQ .Už na základce jsem se učil , jak pracuje vznětovej motor , že je ke vznícení směsi z nafty potřeba vysoké teploty a tlaku. Tím nechci tvrdit , že pokud by nafta tekla přímo na výfukové potrubí , že nemůže auto začít hořet , ale vybouchnout? To spíš pokud by unikal benzín tak benzinové páry jsou k tomu daleko náchylnější.Pokud tohle počítáš mezi závažnou závadu , výměna čtyrech šroubků tak , věř že je závažnější povolená matka na řízení ,protože i kdyby ti začalo nakrásně auto hořet, přičemž se to zatím nikdy nestalo , možná při dopravní nehodě a benzíňák tak pokud ti povolí řízení při 80km tak nevím co s tím naděláš..Za další tato porucha se týká především VW , protože škodovka montuje naftový motory dovážený z Německa. Přičemž NĚMCI NEDĚLAJ Z TOHOTO TAKOVEJ HUMBUK , JAK NAŠINCI MALOČECHÁČKOVÉ , KTEŘÍ SE POTŘEBUJOU ZVIDITELNIT NA NETU...
když už jsme u toho zviditelňování...smí se tu vůbec kouřit? ne ale teď vážně. jestli má někdo k čecháčkovství daleko, jsem to já. a taky jsem nikde netvrdil, že je to více či méně závažná porucha než uvolnění šroubu v řízení. proč mi tu každý pořád podsouváte věci, který jsem neřekl? jste fakt ubožáci. i kdyby škodovce za jízdy odpadla všechna čtyři kola bude to pro vás "nejvíš drobná závada odtsraňytelná snadno v servyzu". ať žijou příznivci konfekčních šuntů
chcel som odpoved, tu som aj dostal ale aj s porciou reci o mojej inteligenci,jednoducho som nevedel co si mienil uvodzovkamy viac nic.
a mimochodom preco si dal moj nick do uvodzoviek ?
pred nejakejma 2h jsem se na to jeste vybodnul, ale ted, kdyzs' to sam zminil: jako fanatik mi prijdes spis ty (a to nemluvim jen o tyhle debate :o) ja US auta rad, ale ty to obcas hrotis (muj nazor, nic osobniho)
No tak moment- US auta nechajme US autami. Pravda je taka ze je to problem a hoci neviem vsetky detaily vycital som(a nielen odtialto)ze dost zavazny. Ale pre nemcov je to normalka, to uz zvolavat auta je taky standard. Mam BMW(nebudem menovat model) vyrobeny v roku 2004 a uz to bolo zopar blbosti. Chvalabohu ze len elektronika. Avsak co sa tyka zvolavania mate pravdu- toto je nic. Na druhej ztrane treba povedat ze nemci sikovne zakryli minule Mercedes ked zvolal 700 000 aut! Konkretne modely E a SL. Islo o elekroniku a brzdy! Ale Mercedes a VW su tymto v poslednej dobe tradicne zname a ak mienia pokracovat vo vyrobe tohto odpadu ktory robia teraz tak ja zostanem pri BMW alebo nejakych kvalitnych importoch(Lexus, Cadillac...) hoci prehlidky su trochu drahsie
to Yaroukh: jo, casto se to tu vyhroti. otazkou zustava zda je to jen moje vina. Ale kdyz tu nejakej pablb napise, ze jsem tvrdil, ze nafta muze jen tak na vzduchu vybuchnout a druhy mu odpovi: a cetl jsi nekdy jine "príspěvky"(!!!) od Lonestarstate? tak pak zrovna pratelskou naladou neoplyvam. kdyz se tu do mě prostě začne navážet pár skvostů, co neumí správně napsat ani "příspěvek" a "nejvýš", tak se mi chce brečet. Prostě podle mne to je vážná závada a jak správně píše Johny, americká auta tu teď nemají v téhle diskusi, co dělat. I když vím, že mnoha lidem ležím v žaludku právě proto, že se jich zastávám.
ano. mně se v rychlosti stalo, že jsem omylem napsal příspěvek gramaticky správně. tak mě ukamenujte každý inteligentní člověk rozliší překlepy od trapných gramatických chyb. a to druhé rozhodně není můj problém.
a rychle dodám raději "jsi" namísto "si" nebo můj hovorový výraz začneš používat jako další omluvu pro hrubky mých oponentů. jak už jsem uvedl: inteligentní člověk pozná hrubky od překlepů a hovorových výrazů.
mám novou přezdívku. a jenom pro mne. dokonce to dohromady pekne zni: "Lingvista Lonestarstate" jo ty maly pismena na zacatcich vet jsou věcí mé osobní lenosti (stejne jako vynechavani interpunkce). ps: nesnazil jsem se te soudit ci dokonce odsoudit. navrhuju mír.
Ano, inteligentní člověk pozná hrubky od překlepů. Taky ale ví, že písmenko S a Z jsou od sebe na klávesnici dost daleko na nějaký překlep, takže se tady nevykrucuj, že to byl překlep. BLBE!!!
určitě se ti ulevilo, když jsi mohl někomu velikými písmeny vynadat do blbů za to, že napsal slovo gramaticky správně. navíc prostě na překlep nemusí být klávesy na klávesnici hned u sebe. prostě jsem byl zvyklý slovo nějak psát (správně) a tak jsem ho tak napsal i když bylo mým záměrem napsat ho blbě. to, že nešlo o mojí nevědomost více než zřejmě ilustruje to, že jinak bych nemohl druhého v tomhle opravovat.
shodou okolností jsem byl v Itálii a potvrdil si svou domněnku, že Fiatů je tam milionkrát více než škodovek. tak takhle jsem na to přišel. ještě nějaké dotazy? prostě nacionalismus se nezapře. pro Itala je nejlepší koupě Fiat a pro Čecha je to Škodovka.
To by me zajimalo cim jezdis doufam ze Oplem s dizl motorem.Je to totiz Fiat.Fiat ma dost dobry motory.Benziny urcite lepsi nez ma VW.Zaspal jsi dobu protze jestli ti neco rika common-rail tak ho vymyslel Fiat ve spolupraci s Boschem.Fire- prvni motor zpracovanej v CADu a dalsi. Takovyhle zhovadilci co maj argumenty po 100000 km z tech je mi do smichu
robim vo firme kde maju bossovia auta ako BMW E39 535 alebo VW Tuareg V10 pripadne Audi A8 4,2 a viem ,za sa kazia tak isto ako auta za 300tisic korun. Par krat aj ostali stat na ceste.
viem ze to sem nepatri ale :V DNV v bratislave sa v poslednych dnoch udomacnila biela fabia - mobilny radar z malackou spz. sedia v nej dvaja vydieraci, co prisli na to, ze sa da neskutocne ryzovat v useku dnv - devin - karlova ves. ich najoblubenejsim miestom sa stalo miesto pri rolande, kde zacina cesta na devin. do znacky zona 40 je povolena 40, za nou zacina 90-ka. tito dvaja chytraci meraju najma auta opustajuce dnv, na rovnom useku, kde vlastne vodic je uz mimo domov a po par metroch nabehne na povolenu 90. samozrejme skoro nikto tu nedodrzuje 40, lebo je to nezmysel. takisto potom s oblubou meraju na rovnom useku 50, kde je zastavka autobusu, na polceste medzi devinom a dnv. tretie miesto si nasli pri kamenolome kde je znizena rychlost na 50. ale ako hovorim, hlavne meraju 40 pred znackou kde konci!!! na odchode z dnv do devina. a preco si tito dvaja chytraci nasli taketo miesto? lebo su tu dobre zasiti a mozu ryzovat, namiesto toho aby behali a merali tam v ba, kde chodia auta naozaj nebezpecne a ohrozuju. a vysledok? znamemu zobrali do vrecka !! bez blockov!! ked ho predtym riadne strasili ze mu zoberu vodicak. holokrki vypalnici su proti nim suviks. zratajte si na ake peniaze si denne pridu, ked si do vrecka odlozia povedzme 10 takychto pokut. tito dvaja patria medzi riadne sviine v policajnom zbore. hanba