Novinky
supr, do toho posranyho superba uz nesednu (1,9 TDI) kdyz umrit na silnici, tak prejetej aston martinem, ferrari nebo rollsem
Když umřít tak rychle , třeba jako v Renaultu , kde se povolovalo řízení což je daleko horší závada než povolený šroubky na palivovém čerpadlu , to tě mohlo stát nejvíš nějakou pětku navíc za únik nafty , kdy místo pěti litrů ti to žralo sedm..
nic proti fyzikalnim znalostem, ale jak muze nafta jen tak na vzduchu bouchnout?
a četl si někdy i ostatní přízpěvky od Lonestarstate ? :_)
tak za prvé jsem nikde netvrdil, že nafta bouchá jen tak na vzduchu. myslím, že v motoru je dost součástek, které ji mouhou vznítit. a za druhé jen prodavam jak jsem koupil. o možnosti vybuchu rikali v televizi. to spíš IQ fanatických škodovkářů by bylo zajímavé změřit. obzvláště těch, co tvrdí, že nejde o vážnou závadu a cituji "nejvíš" to stojí nějakou pětku navíc.
Ten kdo tvrdí , a nebo aspoň papouškuje jako ty , že nafta může bouchnout jako benzín či vodík ten má spíš nižší IQ .Už na základce jsem se učil , jak pracuje vznětovej motor , že je ke vznícení směsi z nafty potřeba vysoké teploty a tlaku. Tím nechci tvrdit , že pokud by nafta tekla přímo na výfukové potrubí , že nemůže auto začít hořet , ale vybouchnout? To spíš pokud by unikal benzín tak benzinové páry jsou k tomu daleko náchylnější.Pokud tohle počítáš mezi závažnou závadu , výměna čtyrech šroubků tak , věř že je závažnější povolená matka na řízení ,protože i kdyby ti začalo nakrásně auto hořet, přičemž se to zatím nikdy nestalo , možná při dopravní nehodě a benzíňák tak pokud ti povolí řízení při 80km tak nevím co s tím naděláš..Za další tato porucha se týká především VW , protože škodovka montuje naftový motory dovážený z Německa. Přičemž NĚMCI NEDĚLAJ Z TOHOTO TAKOVEJ HUMBUK , JAK NAŠINCI MALOČECHÁČKOVÉ , KTEŘÍ SE POTŘEBUJOU ZVIDITELNIT NA NETU...
když už jsme u toho zviditelňování...smí se tu vůbec kouřit? ne ale teď vážně. jestli má někdo k čecháčkovství daleko, jsem to já. a taky jsem nikde netvrdil, že je to více či méně závažná porucha než uvolnění šroubu v řízení. proč mi tu každý pořád podsouváte věci, který jsem neřekl? jste fakt ubožáci. i kdyby škodovce za jízdy odpadla všechna čtyři kola bude to pro vás "nejvíš drobná závada odtsraňytelná snadno v servyzu". ať žijou příznivci konfekčních šuntů
o chybach v tvojom prispevku vies alebo si "pablb" ty ?
a proč myslíš, že jsem to dal do uvozovek? vždycky, když už si myslím, že mě nemůže překvapit lidská blbost, užasnu znovu.
Me tvoje blbost take neprestava prekvapovat. Ovsem dokud prekvapuje i tebe samotneho, mas jeste sanci.
zato pan "audi" je inteligent. a ty si stejný.
chcel som odpoved, tu som aj dostal ale aj s porciou reci o mojej inteligenci,jednoducho som nevedel co si mienil uvodzovkamy viac nic.
a mimochodom preco si dal moj nick do uvodzoviek ?
a mimochodom preco si dal moj nick do uvodzoviek ?
pred nejakejma 2h jsem se na to jeste vybodnul, ale ted, kdyzs' to sam zminil: jako fanatik mi prijdes spis ty (a to nemluvim jen o tyhle debate 😄 ja US auta rad, ale ty to obcas hrotis (muj nazor, nic osobniho)
No tak moment- US auta nechajme US autami. Pravda je taka ze je to problem a hoci neviem vsetky detaily vycital som(a nielen odtialto)ze dost zavazny. Ale pre nemcov je to normalka, to uz zvolavat auta je taky standard. Mam BMW(nebudem menovat model) vyrobeny v roku 2004 a uz to bolo zopar blbosti. Chvalabohu ze len elektronika. Avsak co sa tyka zvolavania mate pravdu- toto je nic. Na druhej ztrane treba povedat ze nemci sikovne zakryli minule Mercedes ked zvolal 700 000 aut! Konkretne modely E a SL. Islo o elekroniku a brzdy! Ale Mercedes a VW su tymto v poslednej dobe tradicne zname a ak mienia pokracovat vo vyrobe tohto odpadu ktory robia teraz tak ja zostanem pri BMW alebo nejakych kvalitnych importoch(Lexus, Cadillac...) hoci prehlidky su trochu drahsie
to Yaroukh: jo, casto se to tu vyhroti. otazkou zustava zda je to jen moje vina. Ale kdyz tu nejakej pablb napise, ze jsem tvrdil, ze nafta muze jen tak na vzduchu vybuchnout a druhy mu odpovi: a cetl jsi nekdy jine "príspěvky"(!!!) od Lonestarstate? tak pak zrovna pratelskou naladou neoplyvam. kdyz se tu do mě prostě začne navážet pár skvostů, co neumí správně napsat ani "příspěvek" a "nejvýš", tak se mi chce brečet. Prostě podle mne to je vážná závada a jak správně píše Johny, americká auta tu teď nemají v téhle diskusi, co dělat. I když vím, že mnoha lidem ležím v žaludku právě proto, že se jich zastávám.
ps: ty uzávorkované "prízpěvky" jsem samozřejmě chtěl napsat se Z, jako je to viz výše. ale asi mi to nějak nechtěly ruce napsat
Hm a nebo si to v rychlosti zkrátka po*ral, alespoň vidíš jak je to snadné a že se t může stát
ano. mně se v rychlosti stalo, že jsem omylem napsal příspěvek gramaticky správně. tak mě ukamenujte každý inteligentní člověk rozliší překlepy od trapných gramatických chyb. a to druhé rozhodně není můj problém.
Já jen, že obráceně jsme to tedy napsali oba...lingvisto
Ještě dodám, že obráceně, než jsme chtěli.
Než se zase začneš raďeji šťourat v pravopisu, než aby ses věnoval zanedbané látce ze základní školy.
Než se zase začneš raďeji šťourat v pravopisu, než aby ses věnoval zanedbané látce ze základní školy.
prozradím ti tajemství. pravopisné chyby mých oponentů patří do učiva ZŠ. tos netušil co? asi si chodil moc za školu.
a rychle dodám raději "jsi" namísto "si" nebo můj hovorový výraz začneš používat jako další omluvu pro hrubky mých oponentů. jak už jsem uvedl: inteligentní člověk pozná hrubky od překlepů a hovorových výrazů.
Proč mě soudíš, když o mě vůbec nic nevíš ?
Já se nesnažím z diskuse dělat slohové cvičení po tom co jsem vybouchl jako nafta v jejím tématu.
Mimochodem slova jako "tos" a malé písmeno po tečce vypadá také hezky "lingvisto".
Já se nesnažím z diskuse dělat slohové cvičení po tom co jsem vybouchl jako nafta v jejím tématu.
Mimochodem slova jako "tos" a malé písmeno po tečce vypadá také hezky "lingvisto".
Ano, inteligentní člověk pozná hrubky od překlepů. Taky ale ví, že písmenko S a Z jsou od sebe na klávesnici dost daleko na nějaký překlep, takže se tady nevykrucuj, že to byl překlep. BLBE!!!
určitě se ti ulevilo, když jsi mohl někomu velikými písmeny vynadat do blbů za to, že napsal slovo gramaticky správně. navíc prostě na překlep nemusí být klávesy na klávesnici hned u sebe. prostě jsem byl zvyklý slovo nějak psát (správně) a tak jsem ho tak napsal i když bylo mým záměrem napsat ho blbě. to, že nešlo o mojí nevědomost více než zřejmě ilustruje to, že jinak bych nemohl druhého v tomhle opravovat.
škodovkáři,víte už proč mám Fiata.
No Škodovka u nás prodala za pár měsíců víc nafťáků než Fiat všeho dohromady za několik let. Nevíš čím to je?
že by z toho samého důvodu, proč Fiat prodá za pár měsíců v Itálii několikanásobně více nafťáků než Škoda v Itálii za mnoho let?
A na to jsi prisel jak?
Za 10 dni jsem v Italii potkal 7 Skodovek; ne u vsech jsem videl registracni znacku, ale z tech 7 Skodovek jich minimalne 2 byly ceske.
urobil si super lebo Fiat ma druhe najkvalitnejšie dizlove motori konkretne JTD
Tak to si tedy nemyslím, Fiati mají naopak jedny z nejhorších dieselů, jsou zralé na generálku po 100000 km...
To je zaujimave tvrdenie. Mozes to niecim podlozit? Otec ma Tempru 1,9 D. Ma najazdene 289 000 km a na generalke este nebol a zatial ani nemusi
To by me zajimalo cim jezdis doufam ze Oplem s dizl motorem.Je to totiz Fiat.Fiat ma dost dobry motory.Benziny urcite lepsi nez ma VW.Zaspal jsi dobu protze jestli ti neco rika common-rail tak ho vymyslel Fiat ve spolupraci s Boschem.Fire- prvni motor zpracovanej v CADu a dalsi. Takovyhle zhovadilci co maj argumenty po 100000 km z tech je mi do smichu
viem ze to sem nepatri ale :V DNV v bratislave sa v poslednych dnoch udomacnila biela fabia - mobilny radar z malackou spz. sedia v nej dvaja vydieraci, co prisli na to, ze sa da neskutocne ryzovat v useku dnv - devin - karlova ves. ich najoblubenejsim miestom sa stalo miesto pri rolande, kde zacina cesta na devin. do znacky zona 40 je povolena 40, za nou zacina 90-ka. tito dvaja chytraci meraju najma auta opustajuce dnv, na rovnom useku, kde vlastne vodic je uz mimo domov a po par metroch nabehne na povolenu 90. samozrejme skoro nikto tu nedodrzuje 40, lebo je to nezmysel. takisto potom s oblubou meraju na rovnom useku 50, kde je zastavka autobusu, na polceste medzi devinom a dnv. tretie miesto si nasli pri kamenolome kde je znizena rychlost na 50. ale ako hovorim, hlavne meraju 40 pred znackou kde konci!!! na odchode z dnv do devina. a preco si tito dvaja chytraci nasli taketo miesto? lebo su tu dobre zasiti a mozu ryzovat, namiesto toho aby behali a merali tam v ba, kde chodia auta naozaj nebezpecne a ohrozuju. a vysledok? znamemu zobrali do vrecka !! bez blockov!! ked ho predtym riadne strasili ze mu zoberu vodicak. holokrki vypalnici su proti nim suviks. zratajte si na ake peniaze si denne pridu, ked si do vrecka odlozia povedzme 10 takychto pokut. tito dvaja patria medzi riadne sviine v policajnom zbore. hanba
1. může dojít k úniku paliva do kabiny.
2. automobil může vybouchnout.
Takže za 1. ten kdo měl rozdělané auto (nejen německé) si mohl všimnout že palivový systém je postaven tak aby nemohlo dojít k úniku do kabiny.
za 2. palivové čerpadlo bývá umístěno u nádrže - nádrž je vzadu - většinou nad zadní nápravou (tedy od brzd se nevznítí) jediné cholostivé místo je tedy výfukové potrubí konkrétně zadní tlumič výfuku - ten už taky nemá tak vysokou teplotu jako např. hned u hlavy, ale i přesto tady riziko je.
Vraťme se však k samotnému problému - šroub čerpadla. Pokud se zlomí nepoteče nafta max. to co bude v samotném čerpadlu (0,2-0,3L - možná) a to jedině tehdy pokud samotný šroub čerpadlo prorazí - samozřejmě zároveň dojde nafta motoru.
Nezlechčuji závadu - pro lidi, kteří zrovna předjíždějí nebo jsou v jinak nepříjemné situaci je to rána pod pás, ale výbuchy a únik paliva do kabiny to snad ne.
Dec. 8, 2000 — Subaru of America announced Friday the voluntary recall of certain 2001 Subaru Legacy vehicles.